Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1901
    akira2012 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2012
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    VFR 800
    Ergin valla hem çok kıskandım hemde çok sevindim yol yapmanıza...

    Çok da güzel tur olmuş anladığım kadarıyla.

    Çizik giderme gerçekleşti mi bari ben eski arabamda kullanmıştım bir halta yaramamıştı.

    Evet,Uğur sadece yayı değiştirerek sorunu halletti.

    Sen nasılsın? Birde senden dinleyelim haftasonunda ki geziyi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1902
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    ergn abi bugun gıdelım o halde

  3. #1903
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    İyidir Emre, güzel geçti dediğin gibi, seninle de yaparız inşallah...

    Çizik giderme işi bende etkili oldu gibi, sele kapağımdaki ince çizikleri yok etti derin çizik için arkadaştan tekrar alınca deneyeceğim tekrar...

    Alttaki resimler benden o gün PO'da yalnız başıma beklerken Saat 10:16'da çekilmişler

    Uploaded with ImageShack.com
    Uploaded with ImageShack.com

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------

    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ergn abi bugun gıdelım o halde
    Akşam diyorsun??? Bir eve gideyim de gidiş saatime göre uygun saat olursa ararım seni...
    ykocabay, wolrath ve T R O E bunu beğendiler.

  4. #1904
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı akira2012 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba abartmıyoruz çünkü ABD'de kendi gözümle gördüm eski VFR 750'nin 210.000 km'den fazla olduğunu ve hiç tamir görmediğini.



    V motor düşük devirlerde biraz sarsıntılıdır ama devirini aldıktan sonra da yüksek tork eğrisi çizer zaten motoru dayanıklı kılanda bu. Mercedes motoru gibi düşünün alt devirlerde hantal ama devirini yakaldıktan sonra oldukça rahat devirlenir.
    Sport touring makinaların hepsi belirttiğiniz kmleri görebiliyor zaten. Hatta nasipse ilerleyen yıllarda ben de göreceğim. Ayrıca bir motorun devrini aldıktan sonra-üst devirlerde tork vermesi nasıl oluyor da onu dayanıklı kılıyor anlayamadım. Benim bildiğim aksine bir motor ne kadar alt devirlerde torklu-kullanıma izin veriyor ise o kadar az devirle kullanıldığı için o kadar dayanıklı olur. (mercedes-bmw gibi markalar da belirttiğiniz aksine hep bunu yapmıştır.) Şimdi ben yazarım da yazarım bu konu uzar da uzar şöyle özetleyeyim. Ha kimse yanlış anlamasın kıllık olsun diye yazmıyorum VFR sevdiğim iyi-sofistike motorlardandır, bu forumu sürekli okurum hepiniz kıymetli insanlarsınız. Benim fikrim-gördüğüm VFRyi ülkemizde dayanıklı kılan tamamen bilinçli-kıymetini bilen sahipleri tarafından özenle kullanılıyor olmasıdır. Yoksa şehir içinde gaz vermekten motoru ateş gibi hararet yaptıran, sürekli dip gaz giden motordan-bakımdan anlamayan SS ci bir şehir magandasına düşen VFR diğerleri gibi yüzbin kmyi bile göremez.
    wolrath, akira2012, erginturhan ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  5. #1905
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    forewer, başlığımıza hoşgeldiniz öncelikle... İsminizi de alsak öyle hitap etsek size... Anladığım kadarıyla motosiklet deneyiminiz fazla (en azından benden fazla) yararlanmak isteriz, şahsıma ben kıllık olarak algılamam, bildiklerinizden yararlanmak isterim, uzayacak olsa da içinden birşeyler kapmak adına ben okumak isterim yazdıklarınızı, lütfen yazın...

  6. #1906
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    aynen abi.sen ışten gelınce zaman olursa soylersin bana.



    +++

    po'da bekletmeyecegım bı daha söz :D
    erginturhan bunu beğendi.

  7. #1907
    akira2012 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2012
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    VFR 800
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sport touring makinaların hepsi belirttiğiniz kmleri görebiliyor zaten. Hatta nasipse ilerleyen yıllarda ben de göreceğim. Ayrıca bir motorun devrini aldıktan sonra-üst devirlerde tork vermesi nasıl oluyor da onu dayanıklı kılıyor anlayamadım. Benim bildiğim aksine bir motor ne kadar alt devirlerde torklu-kullanıma izin veriyor ise o kadar az devirle kullanıldığı için o kadar dayanıklı olur. (mercedes-bmw gibi markalar da belirttiğiniz aksine hep bunu yapmıştır.)
    Benim teknik olarak bilipde dillendiremediğim şeyi güzelce özetlemişsiniz. Hayır ne münasebet kesinlikle kıllık olarak algılamadım bilakis hoşuma bile gitti. Ben kendimi daha motorcu olarak görmüyorum ama mekanik olarak birde meslek icabı motorun çalışma prensibine hayranım.

    Söylediklerinizi son cümlelerine tamamen katılıyorum netice de uzun zamandır tur yapmaya çıkamasam da bu topic'in kaşarı olarak(buradaki çoğu kişi ile gezdim) hiç bir zaman son sürati nedir bunun demedik. Önemli olan yolda olmak ve keyf almak. Zaten bu hafta sonu da gördüm insanlar sahil yolunda yada bağdat caddesinde motora binmekten ara gaz vermekten yada devir kesiciye sokmaktan ne zevk alırlar hiç anlamam. İki senedir,motorumla bir kez olsun Bağdat caddesine gitmedim. Ama motorlara acıyorum gerçekten de...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------

    Bu arada Pazar günü bir tane VFR 1200 bordo bir tanede Yamaha FJR1300 gördüm ikiside harikaydı. Ben sport touring seviyorum abii....
    erginturhan, wolrath, forewer ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #1908
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Alıntı akira2012 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada Pazar günü bir tane VFR 1200 bordo bir tanede Yamaha FJR1300 gördüm ikiside harikaydı. Ben sport touring seviyorum abii....
    Hehee geçen hafta servise gittiğimde Mototal'deki 1200F'lere baktım, siyah olanın durumu iyiydi biraz düşündüm sonra topukladım, beyaz olsa orada ona yapışıp kalabilirdim

    Ah ulen para olacak, VFR800 kalacak yanına bir de 1200F ilişecek, sonra bir Goldwing, sonra Crosstourer of of offff canın hangisine isterse o gün ona bin uza
    forewer ve T R O E bunu beğendiler.

  9. #1909
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    kadrancılardan uzak durun,uzak tutun dıorm sadece ergn abyle net 3 tane sALdrıya maruz kaldk farklı lokasyonlarda
    erginturhan bunu beğendi.

  10. #1910
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kadrancılardan uzak durun,uzak tutun dıorm sadece ergn abyle net 3 tane sALdrıya maruz kaldk farklı lokasyonlarda
    Abi bu kaç basıyor? Kaç para?
    wolrath, T R O E, akira2012 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #1911
    akira2012 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2012
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    VFR 800
    Barış hangisi babacım.
    Tutalım mı,duralım mı?

    Birde olayı öyle güzel özetlemişsin ki,sanki II. dünya savaşında ki ağır bombardıman uçaklarına saldıran avcı uçakları gibi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

    Kaç para olayına hastayım zaten. Sanki p....enk benim yerime o kazanmış gibi sonrada buna bu para verilir mi? demiyor mu?
    erginturhan bunu beğendi.

  12. #1912

    Üyelik
    16 Şubat 2013
    Aynen teshisinize katiliyorum burda biz motorun bakim zamanindan bakimda hangi yagi kullanicagimiza kadar tartisiyoruz ufacik cizigini bile dusunuyoruz bakim ve kullanici faktoru her tasit icin en onemli noktadir zaten genelde daha motorsiklet bilinci oturmus kisiler kullaniyor vfr yi bmw ciler gibi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------

    Valla iki gun once bir suikasti yeni balatalarim ve abs sayesinde atlattim onceki motorum olsaydi ya arabaya kafadan girmistim yada yan yatmistim arnavutkoyde onundeki arac gidis gelisli yolda sola yanasti sinyal vermeden bende oraya girecek derken gazi actim bir anda tam sag yaparak gotunu kaydirarak saga girmeye basladi tam ve panik frenle motor durdu nerdeyse 10 km falan indi ben duramadim on tekeri gordum gozlerimle nerdeyse arabaya degdi degecek ama abs nin barakip tekrar yakalamalarini hissettim ve duz hatta durdugundan motor yan yatmadi yoluma devam ettim ve tekrar dedimki iyiki vfr nin ustundeyim
    erginturhan, forewer ve T R O E bunu beğendiler.

  13. #1913
    akira2012 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2012
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    VFR 800
    Mert geçmiş olsun. Öyle çok hayvan var aman dikkat diyeyim. Mandıradan yeni salmışlar Allahın sığırlarını nerede ne yapacakları belli olmuyor.

  14. #1914
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı erginturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    forewer, başlığımıza hoşgeldiniz öncelikle... İsminizi de alsak öyle hitap etsek size... Anladığım kadarıyla motosiklet deneyiminiz fazla (en azından benden fazla) yararlanmak isteriz, şahsıma ben kıllık olarak algılamam, bildiklerinizden yararlanmak isterim, uzayacak olsa da içinden birşeyler kapmak adına ben okumak isterim yazdıklarınızı, lütfen yazın...
    Estağ. ,adım koray hocam, tecrübem aşağı yukarı sizinki kadardır. Teknik konulara çok ilgiliyim, boş zamanımın neredeyse hepsini bazen istemesem de motosikletlerle ilgili şeyleri okumakla geçiriyorum. Kendisiyle uğraşmayı da severim, bakımlarını zevkle kendim yaparım.(Malum usta yok memlekette) Forumu eskiden beri sürekli okuyorum dayanamayınca da yazıyorum bazen. Herkese kazasız sürüşler dilerim.
    wolrath, T R O E, erginturhan ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  15. #1915
    CoyoteVFR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2013
    Motosikleti
    HONDA VFR 800
    İlginiz için teşekkür ederim arkadaşlar. Adım Orhan Ispartada yaşıyorum, Denizliliyim. cevaplarınızdan kışı beklemenin daha mantıklı olduğu kanısına vardım. Bu arada birde İzmirde buldum satılık VFR bordo 21.000 kmde 2008 model 17.600 tl istiyor ve 100 TL bile düşmüyor fiyattan. Fakat emsalsiz yazmasına rağmen resimlerde gördüğüm sağ aynada erime ve sağ fren kolunun yarısının kırıldığıydı bir düşme var belli, bu tabi sadece resimlerden görüneni, araç sahibi bir kaç parça hem sağda hem solda lokal boya olduğunu söyledi. Km cazip olmasına rağmen bir anda soğudum titizim çok titizim küçük bir hatayı bile kabullenemiyorum motorda sırf bu yüzden sürekli 0 motorlara binmeye çalıştım haliyle satarken de hep zarar ettim. Nasip diyelim artık... hakan arkadaşımızın motoru nerededir ilan var mı? link atarsanız sevinirim.
    erginturhan ve akira2012 bunu beğendiler.

  16. #1916
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı akira2012 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barış hangisi babacım.
    Tutalım mı,duralım mı?

    Birde olayı öyle güzel özetlemişsin ki,sanki II. dünya savaşında ki ağır bombardıman uçaklarına saldıran avcı uçakları gibi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

    Kaç para olayına hastayım zaten. Sanki p....enk benim yerime o kazanmış gibi sonrada buna bu para verilir mi? demiyor mu?
    kendınız uzak durun,canavarı uzak tutun :D

    bu arada mercedes ve dıger eskı nesıl buyuk hacımlı ve hacımıne gore gucsuz torklu motorların dayanılılıkları ıle ılgılı nacızane bır gırdı yapayım.artık o devırler amerıkanlar harıcı kapandı dostlar yenı 5 kasasında dahı 1.6 dızel & benzınlı makıneler gelıyor...bu yuzden ornek verırken eskıden dıye baslayalım bence eskısı gıbı homurtulu 540ları posterlerde gorecegız. reno motorlu bmw - mercedes dıye fena bozulacak üst lobiler...

    vfr 'nın dayanıklılıgı ıle ılgılı ben de kullanıcı profılı dıyorum.bak mesela benım gıbı apacıler agır dıye almıyo
    erginturhan bunu beğendi.

  17. #1917

    Üyelik
    16 Şubat 2013
    http://www.youtube.com/watch?v=VTC7f6M2L1E arkadaslar bu linki sizinde bir izlemenizi isterim kontra tekniği ve bir kaç şeyden bahsediyor yol tutuşuyla alakalı guzel bir video anlatımı ve bulgulara dayanan anlatımıyla ancak ben bu kontra mezusunu anlayamadım ya yanlıs yazıyor yada benım kafa almıyor virajdayken içerdeki elciği itin diyor tam tersi aslında cekmek gerekmezmi dönüş yaptıımız tarafın elceğini arabada evet ters kontra verırız kontrayı ben o şekilde bilirim ama değişik geldi bana ama adam oyle bir anlatıyorkı muhteşem dönüşler. birde orhan beyin dediğinede cevap yazayım düşmedim diyen motoru yatırmadım diyen kişiden ben daha cok kıllanırım illaki olduğu yerdede olsa motor yere deger bu sıkıntı degıldır dusmesıde olabılır kaza ap ayrı bır sey motor bır yere çarpmadığı surece dusuk hızlarda yatsada cok sorun değil benım motorum aldığımda sahıbı duşurmustu eşiyle beraber garaj girişinde düşmüş 20km gibi hızda fotolarınıda cekmıslerdı cızıklerı vardı grenaj degışmişti alı ustaya göturdum plastık aksam değişir hiç önemi yok demişti alacağınızmotorun temız tıtız duzgun devırlerde duzgun bakımlarla kullanılması sızın ıcın daha onemlıdır o tarz bır hasarı telafı edemezsınız ama diğerlerinin hepsi görseldir duzeltılır yapılır. kışın fiyatlar ınecektır acelenız yoksa bekleyın aynı motorları 3-4 bın ucuza alırsınız bugun baktım kısın 18.00 fiyatı olan 17.500 anlastıgım motor 23.750 tl ilan vermıs sız dusunun :d hakanın motoru 16.500 tl lik siyah vfr sahibindende var hakan vardal ismide ilandan bakar konusursunuz ıstersenız.
    ihakanvardal, T R O E ve akira2012 bunu beğendiler.

  18. #1918
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Tekrardan selam arkadaşlar.Bende forewer a katılmaktayım,2005 ten beri bu sitenin üyesiyim,vakti zamanında bazı sitelerde de moderatörlük yapmışığımda oldu,ama bu sitenin özellikle vfr forumunu uzun süre yazmadan takip ettim,sonradan da yazmak istedim.Bir çok sitede bu kadar motorunu seven ama seviyeli ve güzel arkadaşlıkların olduğu forum pek göremedim.
    İşin teknik kısmına gelince de,V motorlar yapıları ve çalışma geometrisi sebebiyle,sıralı motorlara göre hp lerini ve torklarını aynı hacimdeki sıralılara göre daha alt devirlerde ve daha geniş bir devir aralığında verirler.
    1200 V bir motor max gücünü 9-10.000 dd/d da verirken torkunu da 7500 dd/d larda sağlamaya başlar ki 7500 motorsiklet motoru için orta aralıkta bir devirdir.Ben uzun yolda 6.viteste 6500 dd/da 160km/h gibi bir hızla rahatlıkla ilerleyebiliyorum,ama aynı cc 1200cc sıralı (örnek bmw k1200s,bir önceki k serisi) bu hızı 5.viteste daha yüksek devirlerde elde eder.Tabi bu birazda şanzımandaki dişli oranları ile ilgili bir durum.K1200S 'i kullandığım Vfr deki teknik bir sorundan ötürü 1 ay kullandım ki,vfr den evvel 2007 Bandit 1200S kullanıyordum. Bmw de çok başarılı idi,ama benzinle yürüyordu,vfr gibi torkla ilerlemiyordu.Vfr V motor olduğundan,torku çok alt devirlerde yakalayıp motorun zorlamandan o devirlerde yürümesine sebep oluyordu,bu da bana düşük düketim ve konforlu sürüş olarak geri dönüyordu.Herkeste de bu şekildedir.Motorların ömürlerini etkileyen 3 önemli faktör;
    1-)Yüksek hararet,2-)Bakımsızlık 3-)Yüksek devirdir.
    erginturhan, T R O E ve akira2012 bunu beğendiler.

  19. #1919
    akira2012 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2012
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    VFR 800
    Mert,bir ara bende senin gibiydim kontra tekniğinde benimde kafam karışmıştı ki, bize Honda'nın güvenli sürüşlerinde kontra tekniğinden kafamız karışmasın diye anlatmamışlardı. İyi ki de anlatmamışlar.

    Burada bir kaç sayfa önce Ergin'de kısaca anlatmaya çalışmıştı ve Ergin'in dediği gibi hiç bir motosiklet belli süratlerin üzerinde kontra olmadan viraj dönemez.
    Bende kendimce şöyle bir yol uyguluyorum; virajlarda Honda'nın öğrettiği şekilde giriyorum baktım virajı dönemicem kontrayı basıyorum virajın içindeki elciği 1-2 mm it hoppp tekrar çizgindesin.

    Zaten baktın o da yetmiyor ise "ALLAHIM SANA GELİYORUM" diyerekten kendini boşluğa bırak yada öndeki trafik aniden durupta bende duramayacaksam acaba öndeki arabanın egzos borusuna sığabilir miyim diyede düşünüyorum(bu cüsseyle ancak MAN egzosu yada BOEING uçak egzosu gibi bir şey olması lazm )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------

    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bak mesela benım gıbı apacıler agır dıye almıyo
    Len Barış'çım sen apaçiliği başka bir boyuta taşıdın zaten. Halen o güzel arkadan olan görüntü gözümün önüne geliyor. Kabus gibi bir şeydi halada senin sayende bazen geceleri yataktan sıçrayarak uyanıyorum.

    Bazen sabahaları hanım diyoe geceleri sayıklıyor muşum "wolrath hayır yapma ört ört. HAYIR HAYIRRR" diyerekten uyanıyormuşum. Senin yüzünden aile saadetim bozuldu yavv..
    erginturhan ve T R O E bunu beğendiler.

  20. #1920
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Günaydın Herkese...
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abartıyoruz, aksini iddaa ediyorsanız beni bilgilendirin merak ettim nasıl olduğunu.
    Alıntı akira2012 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba abartmıyoruz çünkü ABD'de kendi gözümle gördüm eski VFR 750'nin 210.000 km'den fazla olduğunu ve hiç tamir görmediğini.

    Zaten şöyle de bir durum var,Honda'nın sport touring modellerinde ki motorların dayanıklılığı ile zaten biliniyor. Bunun için özel bir şey yapmaya gerek yok. VFR aslen çok yüksek devir çevirmek için yapılmış bir motor mekaniği yok üzerinde yani piston kolları(piston kolları honda modelleri içinde en uzunlardan bir tanesidir)ve krank mili açıları ve aktarma sistemleri bir SS sınıfı gibi değildir.

    V motor düşük devirlerde biraz sarsıntılıdır ama devirini aldıktan sonra da yüksek tork eğrisi çizer zaten motoru dayanıklı kılanda bu. Mercedes motoru gibi düşünün alt devirlerde hantal ama devirini yakaldıktan sonra oldukça rahat devirlenir. Hızlanma konusunda ki açığını da VTECH ile kapatır. Her ne kadar bazıları SS'lere kafa tutabilirsin dese de belli bir süre arkasından gidersin sonra onlar uzayıp gider. Bu arada silindirlerinde ki 0.01 mm kalınlığındaki plazmayı unuttum söylemeyi. Normal olarak plazma granül halinde bulunan metal alaşımıdır seramiktan sağlam olmasının sebebi ise pistonların üzerine plasma tabancasındaki sıcaklığı 2200 derecede püskürtülmesi ile oluşur ama metalin üzerine kaç derecede yapışıyor bilemiyorum ve plasma kaplama değildir metalin yüzeyine nitrasyon dediğimiz benzer bir işlem ile sertlik ölçüm cihazları ile ölçülebilecek bir aşınma dayanımı gerçekleştirir.
    Bilgilendirme için teşekkürler Emrecim... Zaten Teknik Danışmanımız olarak sana güvenimiz sonsuz...
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sport touring makinaların hepsi belirttiğiniz kmleri görebiliyor zaten. Hatta nasipse ilerleyen yıllarda ben de göreceğim. Ayrıca bir motorun devrini aldıktan sonra-üst devirlerde tork vermesi nasıl oluyor da onu dayanıklı kılıyor anlayamadım. Benim bildiğim aksine bir motor ne kadar alt devirlerde torklu-kullanıma izin veriyor ise o kadar az devirle kullanıldığı için o kadar dayanıklı olur. (mercedes-bmw gibi markalar da belirttiğiniz aksine hep bunu yapmıştır.) Şimdi ben yazarım da yazarım bu konu uzar da uzar şöyle özetleyeyim. Ha kimse yanlış anlamasın kıllık olsun diye yazmıyorum VFR sevdiğim iyi-sofistike motorlardandır, bu forumu sürekli okurum hepiniz kıymetli insanlarsınız. Benim fikrim-gördüğüm VFRyi ülkemizde dayanıklı kılan tamamen bilinçli-kıymetini bilen sahipleri tarafından özenle kullanılıyor olmasıdır. Yoksa şehir içinde gaz vermekten motoru ateş gibi hararet yaptıran, sürekli dip gaz giden motordan-bakımdan anlamayan SS ci bir şehir magandasına düşen VFR diğerleri gibi yüzbin kmyi bile göremez.
    Alıntı erginturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah ulen para olacak, VFR800 kalacak yanına bir de 1200F ilişecek, sonra bir Goldwing, sonra Crosstourer of of offff canın hangisine isterse o gün ona bin uza
    Alıntı smerty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla iki gun once bir suikasti yeni balatalarim ve abs sayesinde atlattim onceki motorum olsaydi ya arabaya kafadan girmistim yada yan yatmistim arnavutkoyde onundeki arac gidis gelisli yolda sola yanasti sinyal vermeden bende oraya girecek derken gazi actim bir anda tam sag yaparak gotunu kaydirarak saga girmeye basladi tam ve panik frenle motor durdu nerdeyse 10 km falan indi ben duramadim on tekeri gordum gozlerimle nerdeyse arabaya degdi degecek ama abs nin barakip tekrar yakalamalarini hissettim ve duz hatta durdugundan motor yan yatmadi yoluma devam ettim ve tekrar dedimki iyiki vfr nin ustundeyim
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Estağ. ,adım koray hocam, tecrübem aşağı yukarı sizinki kadardır. Teknik konulara çok ilgiliyim, boş zamanımın neredeyse hepsini bazen istemesem de motosikletlerle ilgili şeyleri okumakla geçiriyorum. Kendisiyle uğraşmayı da severim, bakımlarını zevkle kendim yaparım.(Malum usta yok memlekette) Forumu eskiden beri sürekli okuyorum dayanamayınca da yazıyorum bazen. Herkese kazasız sürüşler dilerim.
    Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler