selam arkadaşlar bir kac sorum olacak sizlere
Bu iridyum buji kullananınız var mı ? Kallanmamı tafsiye edermisiniz Eger kullanmamız gerekirse hangisi uygundur bizim icin ngk cr8iex dogru secim mi ?
ömür açısından net bir yorum yapmak için erken . ancak gözle görülen ateşlemede bu bujinin ateşlemesi iridyuma göre daha iyi..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Slm arkadaşlar, bugün ankarada kum fırtınası vardı malesef motoru çalıştıramadım bile.
Binada ki mal'ın biri(hemde hiç sevmediğim biri) çok zeki ya motor devrilmesin diye büyük bir sunta parçasını motora yaslamış,rüzgardan sunta bir duvara çarpmış bir motora, arka selenin orası ezilmiş boyası atmış.
teşekkür ederim,12.cd. gimsanın orda oturuyorum tabi tanışmak isterim..Ben sizi 2 hafta kadar önce eskişehir yolunda gördüm galiba sırt çantanız vardı,aralardan fık fik geçiyordunuz
Arkadaşlar yeni lastiklerdeki küçük iplik gibi şeyler nezaman dökülür,200km oldu daha dökülmedi tam ortadakiler dahi durmakta.
Merhaba üstadlar... hem forumda hem motor konusunda yeniyim... biliyorum artık bu soracağım soru gına getirmiş olabilir fakaT gerçekten yardımlarınıza çok ihtiyacım var..
3 ay önce mondial 150 zat ile başladım... başlamaz olaydım motorun fiyatının üzerine 700 lira paramı yedi.. neyseki grenajlarını ufak bir kazadan sonra sigortadan yaptırım iyi fiyata sattım.. okadar başım ağrıdıki bu motordan, hem sürüş rahatsızlığı,hem masrafları, o yüzden çoğu herkes cbf 150 al kafan rahat olsun dedi.. ve bende bakındım fakat 1.90 boy ve 100 kilo olunca malum cbf altımda bisiklet gibi kalıyor..çok araştırdım çok baktım bu hyo 250 naked makineye bayıldım 1 aydır araştırdım ama herkes bana alma servisten çıkmazsın, paçası pahalı yok krank kırıyor yok kol kırıyor vs... olumsuz sözler söyledi. bende sizlere danışmak istedim bütçem 4.500 tl ve sahibinden.com dan baktım o fiyatlara temiz görünen 30.000 , 40.000 km arasında gt250 ler var.. benim istediğim çok aşırı sürat değil 110 120 rahat gitsin bana yeter birde biraz büyük olsun cihaz diye düşünüyorum.. siz nedersiniz alınırmı bu cihazlar.. satması zor olurmu parça fiyatları gerçekten çokmu pahalı vs.. Biliyorum bir çok kez sorulmuştur bu soru ama inanın tam karar vereceğim bir cevap bulamadım.. sizlerin cevapları ile ya cbf 150 alacağım yada 2004 2006 gt250..
yardımlarınızı bekliyorum..
Hyosung 250 cc naked veya racing modellerindeki o devasa yakıt deposu bir bana mı biçimsiz geliyor? Eskiden RT 125 vardı bende. Onun yakıt deposu da tam tersi olarak ufacıktı. Bunun bir ortasını bulsalar keşke.
4500'e biraz daha eklerseniz gerçekten alınabilecek temiz motorlardan birini alabilirsiniz..ve motora fazla yüklenmediğiniz ve bakımlarını eksiksiz ve zamanında yaptığınız da yedek parça ile ilgili bir derdiniz olmayacaktır..en fazla fren kullanımınıza göre fren balatası ön arka 40 50 tl tutar..
2.el motosiklet arayanlara önerilerimiz..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
arkadaşlar yeni aldığım motorum için bir iki parça ihtiyacım var.
birincisi kibar ama sağlam bir koruma demiri arıyorum(malesef hala bulamadım)
ikincisi far için zenon mu ? osram mı ? kullanmalıyım.
üçüncüsü gündüz farı için mantıklı bir tavsiye verirseniz beni mutlu edersiniz
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
çünkü bizim insanlarımız böyle bol keseden sallamayı seviyorlar...onun yorumunu yapanların kaçı kullanmış bu motoru.. bir kere afedersin neyse kötü laf etmicem. bakın 2 tane motorum oldu 2si de hyosung.. 1.rt 125 ti acemidim ama ona rağmen o motor beni 50 bin km taşıdı.. rt125 te 50 bin km de iyi bir bir kmdir.. belki bi 50bin daha giderdim ama acemiliğim di düzgün usta seçmemem ve motoru sınırlarında kullanmamamdan dolayı piston delindi subap kırıldı.. sonra gt250 aldım 2010 model şu an 65bin de ve bu motoru ben yaz kış kullandım hemde kesintisiz zaten motorumu görseniz tüm hava koşullarına maruz kaldığını anlarsınız.. peki 2 yıl içinde bu motor bende ne gibi sıkıntılar çıkardı..bizim ülkenin yolları offroad yolları gibidir ve üzerine belirtilen kg dan fazla kg taşımamdan dolayı 3.amortisörümü taktım. peki bu sadece amortisörün kalitesizliğinden mi ? hayır .. önce alacağın motorun karakterini bileceksin . bu motor 2. kişiyi veya haddinden fazla kg taşımayı sevmiyor ve taşırsan bunu sürekli de yaparsan 6 ay sonra amortisörü eline alırsın ve bununla birlikte arızalanan amortisör afedersin zincirin de ağzına eder.. 2. o sürekli servisten çıkmayan motorların sahipleri o motorları insan gibi kullanmayınca afedersin servisten çıkmıyorlar.. adam 2.3. viteste sürekli redline yapıyor. lan deve kırank kolu kırdın piston dağıttın ne olmasını bekliyordun.bu motor 160 170 km/hz yapar ama o hızı sevmez çünkü artık sınıra gelmişsindir bu motorun hakkı max max 150 km/hz.. adamlar kitapta yazmış 30 bin de egzantirik zincirini değiştireceksin arkadaş değiştirmezsen ne olur egzantrik millerinin ağzına edersin.. yani kısaca size söyleyebileceğim şey çin olsun japon olsun italyan olsun motorları belirtilen sınırlar içinde kullanmaz ve bakımında yapmazsanız hepsi bozulur ve hepsi servisten çıkmaz...2. ele gelince eski cometlerde R modellere nazaran daha sağlam motorlar var..çünkü naked alan adam basmak için değil sürmek için alıyor genelde heah alıp ağzına eden de var yok değil..ama R modelini alan adam direk basmak için alıyor çünkü olay belli racing ve racing ile hız yapılır racing modellerin başka bir amacı yoktur..eğer temiz bir hyosung alırsanız size en fazla çıkaracağı süpriz egzantrik zincirini ve gergisini değiştirmek olacaktır. o da 300 tl masraf yapar .. onun dışında yok motor kitledi yok krank kıracak diye düşünceler olmasın kafanızda..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
İyi geceler,nöbetteyim şuan.Bugünde motora binemedim hava koşulları nedeniyle.Yarın(bugün) sabah motoru bi temizleyip; ki dünden kalan kum, toz, pislik var.Akşama kadar gezmeyi düşünüyorum .
Buluşup beraberce gezelim çok iyi olur,tek başına sıkıcı oluyor.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)