Güç konusunda sana hak verıyorum.... Şimdi motoru akü doldurma bahanesiyle çalıştırdım sesi bile yetti beee
Güç konusunda sana hak verıyorum.... Şimdi motoru akü doldurma bahanesiyle çalıştırdım sesi bile yetti beee
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Teşekkürler, sürüş kalitesi tartışmasız 3 katına çıktı diyebilirim..
Hehehe..Önce şu içimdeki canavarı biraz daha dizginleyeyim de..
Çünkü devirli makine kullanmak epey disiplin istiyor(muş) Bazen 2-3 saniyelik kopmalar yaşıyorum hala sürerken ki hiç hayırlı değil
Beri yandan da ruhumun derinliklerinde gök gürültüsü sesli 1000 cc üzeri bir chopper yatıyor, o da ayrı mevzu
Sen bi dürümcüye gel de benim motoru dinle o vakit.
Aynen o egzozun gürültüsünü dinlemenizi tavsiye ederim ooo nidir yaaa
Bnm motor çalışmıyo diye marşa basıyorum sesi duyulmuyordu orjınal olunca
Bu arada çılgınca devirli sürüş (hızlı değil, devirli) şehir içi son ölçümüm 100 km de 4.6 lt. Yani diyebilirim ki bu motor en fazla bunu yakar..
Ama ısrarla diyorum ki normal sürüş değil bu. Bir ara kısmet olursa sürekli 6-6.5 binde vites değiştirerek normal normal bir 100 km tamamlayacağım. O zaman anlaşılır artık ne yaktığı
Genede Chauma Yoshimura egsozun bariz bir yakıt sarfiyatı arttırıcılığını görmedim diyebilirim.
bmkıde 3.8 fılan yakıyo ah gs 500 um gıttı oda 4 ıle 4.5 arası gıdıyodu ama surat ıvmelenme kat kat ıyıydı tabı cometten
Gelirim haftasonu durumden sonra gezeceksek tabi. Bu aralar kozyatagındayım epey yaklaştım durumcuye.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:13 ----------
Fazla yakmanın egzosla pek ılgısı yok. Orjinal egsozla agresif kullanımda ben de aynı degerleri goruyordum comette. Ayı haltı KLE 500 le yıyınce 6 litrenin uzerine cıkıyor
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Motorum üst devirlerde ne yakar bilmiyorum öyle zorlayıpta denemeye hiç niyetim yok ama bahsettiğim değerlerde yakıt tüketimim bu , her ışıkta ara gazı vermiyorum dur kalkı minimum seviyeye indiriyorum 3 günde bir lastik kontrolünü yapıyorum eğer sizin değerleriniz 4 ve üzeri ise bence bir ustaya götürün.(motorum 2010 250 comet)..
Agresif kullanmaktan ışıklarda aragaz çekmek yada motoru 5-6bin devirde kalkdırmaktan bahsetmiyorum.
Sadece normalın üstünde yüksek devirler 8-10bin devir arası.
bu şekilde yaktıgı 4un üstünde.
He hiç gaz açmadan gaz kolunu okşaya okşaya gaz verip 6bin deviri geçmeden 100km hiç gitmedim.
Ama ben istanbulun en yogun noktalarından birinde oturuyorum ve akşam trafiginde dur-kalk fazla yapıyorum.
Uzun yol o değerlere düşürürsün ama şehiriçi benim için zor.
Merhaba arkadaşlar,ben 1-2 soru sormak istiyorum.
İlk motorumu alacağım onun için daha çok tvs apache ile cbf150 arasındayım.yakın zamanda honda dan eğitim aldıktan sonra alacağım. 150cc grubunda aklım bu iki motorda olmasının sebebi, ilk olarak haftada 5gün günlük yaklaşık 15km işe git-gel de kullanacağım.Yeni evli olduğum içinde hertrlü ekonomik hareketin tam ortasındayım
ve hafta sonları vs. de eşimle beraber çok uzun olmayan yolcukluklar için almayı düşünüyorum.
şimdi ben 1.83 70-72kg olduğumdan tek başıma ve eşimle beraber 120kg gibi tüy siklet bir çift olduğumuzdan çok sıkıntılı olmayacağını düşünürken, 2.el gt250 fiyatlarıda fena gelmedi gözüme. Ama biraz daha fazla dişimizi sıkmamız gerek gt250 için.
şimdi bukadar laf kalabalığı yaptım,kafanızı şişirdim lakin istedim ki ben nasıl bakıyorum şuan motosiklet olayına,empati kurmanıza yardımcı olayım istedim
aklımdaki tek sorun gt250 ile 2 kişilik yolculuk ,özellikle artçı için nasıl olur??
bu şekilde kullanan var mı?düzenli olarak eşiyle geziye çıkan vs? çünkü artçı için olan kısım gözüme rahatsız göründü.
birde gt250 lerin hepsi enjeksiyonlu mu? (2006 model ve üstü)
bir anda 150cc es geçip kendimi 250cc de bulabilirim
herkese teşekkürler. kazasız sürüşler..
Aragaz vermek, her ışıkta tekere kalkarak kalış yapmak değil agresif sürüş. Bana göre agresif sürüş normalden 2-3 bin rpm daha yüksek devirde vites değiştirmek oluyor. En azından benim agresif sürüşten kastım bu. Neden böyle sürüyorum? Çünkü motor zaten maksimum torkunu 7500 devirde veriyor ve optimum performansla sürüş yapmış oluyorsunuz ki bu da çok keyifli olabiliyor bazen. Mesele hız değil, motoru gereksiz bağırtmak değil, ışıklarda aragaz vermek değil.
Bu arada motorun en titreşimsiz devir aralığı için ne dersiniz?
Yakıt olarak hangi hız, devir ve viteste en az sarfiyatı elde ettiniz?
Karbüratörlü gt 250 için konuşuyorum..
canekin kardeşim gt 250 artçı açısından uzun yolda rahatsız sürücü rahat. ancak eğerki arka seleyi yumuşak malzemeli bir koltuk ile değiştirirsen o zaman artçında rahat edecektir.
cbf 150 ise artçı için rahat bir makinadır ancak gt 250 ye göre çok cansız kalacaktır buna emin olabilirsin.
sana tavisyem ikinci el fiyatları bu kadar düşmüşken git gt 250 al
enjeksiyon meselesine gelince 2009 ve sonrası enjeksiyonlu diye biliyorum, ayrıca kafanı takma enjeksiyona yakıt olarak pek bir farkı yok karbüratörden.
2008 modellerin %90'ı enjeksiyonlu,sonrası hep enjeksiyonlu.O 2008 model olup da Hyosung olanlar var,2007'den kalma;onlar karbüratörlü,ST Kanunilerin hepsi enjeksiyonlu.
Çok teşekkür ederim panic adak bilgiler için.
gerçekten 12-18bin km arası 2006-07 temiz görünen makinalar var, insanın içi gitmiyor değil.. aslında aklıma ençok takılan artçının konforuydu, sonra dan hanımın canını sıkmanın alemi yok neticede 2mizde motosiklet severiz
arka koltukla ilgili değişiklik yapan var mı burada acaba? yada kolay yapılabilir birşey midir?
tekrar ilgi için teşekkürler..
Herkese Kazasız sürüşler
Titreşim olarak çok dikkat etmedim ama şöyle bişey sezdim bnm motorda.
6000rpm altına düştügü zaman motor zorlanıyormuş gibi hissediyorum ben.
Hangi hızda olursa olsun hafif bi vuruntu varmış gibi.
Max.Tork 7500'se bu motor en rahat bu devir hattında en rahat şekilde çalışır ve gaz açmak istersen en hızı şekilde cevap verceği devirler olur diye biliyorum.
Tabi bnm motor EFI,karburatorde de bu şekilde mi bilmiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)