Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5641

    Üyelik
    20 Mayıs 2009
    arkadaşlar selam,ben geçen gün motorumu temizlerken WD-40 isimli spreyi fren diskerini sildim.pasları çıkarmak için.
    ne varki sprey yağlıymış.şuan frenlerim çok az tutuyor.kaliteli bulaşık deterjanıyla falan sildim ,biraz etkisi oldu ama eskisi gibi değiller.balatalara bulaştı yağ sanırım.Ne yapmam lazım ,yardımcı olurmusunuz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5642

    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    2008 piaggio fly 100
    Alıntı anemis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam,ben geçen gün motorumu temizlerken WD-40 isimli spreyi fren diskerini sildim.pasları çıkarmak için.
    ne varki sprey yağlıymış.şuan frenlerim çok az tutuyor.kaliteli bulaşık deterjanıyla falan sildim ,biraz etkisi oldu ama eskisi gibi değiller.balatalara bulaştı yağ sanırım.Ne yapmam lazım ,yardımcı olurmusunuz.
    Aynı şey benimde başıma gelmişti, üzerinde ötmeyi keser yazıyor diye balatalardaki ötmeyi kessin diye sıkmıştım (sonradan yağ bazlı olduğunu gördüm ama iş işten geçmişti) ve frenler tutmuyordu. Ben birkaç kez balata temizleyici spreyi bolca sıkarak biraz olsun düzeltmiştim, ancak internette yabancı sitelerde wd-40'ı çıkarmanın çok zor olduğunu bazılarının çakmak ateşi ile
    yakarak biraz temizlediklerini okumuştum. Benimki zamanla düzeldi . Ama balata temizleme spreyinin bunda biraz etkisi oldu.
    05 Suzuki Burgman 400

  3. #5643

    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    istanbul
    İyi günler arkadaşlar,bir burgman sevdalısı olarak sormak istediğim an 400 lerin varyetör problemi 2007 de diye biliyorum 2008 olanlardada sorun oldumu bilginize başvurmak istedim 2008 mod almayı düşünüyorum aydınlatırsanız sevinirim.Birde 2008 mod olup 2009 nasıl trafik çıkışlı oluyor ..cvp yazan arkadaşlara şimdiden teşekkür eder kazasız seyirler dilerim..

  4. #5644
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    Alıntı sahiden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi günler arkadaşlar,bir burgman sevdalısı olarak sormak istediğim an 400 lerin varyetör problemi 2007 de diye biliyorum 2008 olanlardada sorun oldumu bilginize başvurmak istedim 2008 mod almayı düşünüyorum aydınlatırsanız sevinirim.Birde 2008 mod olup 2009 nasıl trafik çıkışlı oluyor ..cvp yazan arkadaşlara şimdiden teşekkür eder kazasız seyirler dilerim..
    kullananlardan duyduğum kadarıyla 2008 modellerdede aynı sorun varmış.hiç bulaşma derim. temiz 2006 mod. bulmaya çalış.

  5. #5645
    weed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2005
    yau bu arka fren hidroliğinin havasını nasıl alıcaz ?
    bilen anlatsın lütfen..
    Teşekkürler ..

  6. #5646
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    bu haftasonu 600-700km civarı yol yapmyı düşünüyorum, motor 13bin km de , ilave bakım, kontrol olarak nelere bakmak gerek ?
    B00_74
    Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!

  7. #5647

    Üyelik
    15 Haziran 2010
    manyakssss bi makina ah parasızlık

  8. #5648
    esmercan59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Şehir
    Tekirdağ
    Slm arkadaşlar bazı merak ettigim şeyler var yanıtlarsanız sevinirim bu k6 k7 ne anlama geliyo bide 2 ci el düşünüyorum 2007mi 2008 mi terci etmeliyim sizce

  9. #5649

    Üyelik
    06 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN AN400 K6
    slm dostum k6 2006 model k7 2007 model demek k=kilo anlamında 2k ise 2000 demek oluyo

  10. #5650
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Bizim motorlardaki yağ tüketme problemiyle ilgili yeni bir şey buldum.

    Burgmanusa forumlarındaki bir kullanıcı bu problemle ilgili şöyle bir açıklama getirmiş:

    Kendisi 2004'te sıfırken aldığı motoru şu an 83000 km. de imiş. Hergün 110-120 km/s ile 250 km yol yaptığını ve yaklaşık 500 gr yağ koyduğunu ifade etmiş. Gitgide artan yağ tüketimi karşısında bir çözüm bulmaya çalışmış. Kendisi de aynı zamanda motor tamircisi olduğu için motoru söküp silindir, piston, segman ve valfleri masaya yatırmış.

    İnceleme sonucunda piston, subap, silindir kafası ve segman yataklarında büyük miktarda kurum oluştuğunu görmüş. Buna sebep olarak, yanma odasında oluşan basıncın segmanları aşıp kartere ulaştığını ve karterde oluşan bu ekstra basıncın ise motor yağını filtre kutusuna zorladığını söylemekte. Filtre kutusundaki yağ da silindire ulaşıp yanmakta ve söz konusu kurumu oluşturduğunu belirtmiş.

    Hazır açmışken yeni piston segman kiti satın alıp, motordan çıkanlarla karşılaştırmış. Görmüşki yeni segman ile eski segman birbirinden farklı. Yeni segman farklı bir kesime sahip ayrıca biri kromken diğeri döküm gibi olduğunu belirtmiş.

    Sonuç olarak yeni piston segmanı takalı 25 bin km olmuş ve 6 bin km'de bir sadece 140 gr gibi bir yağ tüketmiş.

    Alttaki mesajında ise motorun üzerinden çıkan piston segmanları ölçtüğünde spekler dahilinde olduğunu asıl problemin Suzuki nin segman tasarımından kaynaklandığı söylenmekte. Suzuki nin ya hatalı bir malzeme kullandığı veya yanlış tasarladığı belirtilmekte.

    Mesaj linki burada

    Motorunu rektefiye ettiren arkadaşlar da durum nasıl acaba yağ tüketimi konusunda?
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  11. #5651

    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    2008 piaggio fly 100
    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim motorlardaki yağ tüketme problemiyle ilgili yeni bir şey buldum.

    Burgmanusa forumlarındaki bir kullanıcı bu problemle ilgili şöyle bir açıklama getirmiş:

    Kendisi 2004'te sıfırken aldığı motoru şu an 83000 km. de imiş. Hergün 110-120 km/s ile 250 km yol yaptığını ve yaklaşık 500 gr yağ koyduğunu ifade etmiş. Gitgide artan yağ tüketimi karşısında bir çözüm bulmaya çalışmış. Kendisi de aynı zamanda motor tamircisi olduğu için motoru söküp silindir, piston, segman ve valfleri masaya yatırmış.

    İnceleme sonucunda piston, subap, silindir kafası ve segman yataklarında büyük miktarda kurum oluştuğunu görmüş. Buna sebep olarak, yanma odasında oluşan basıncın segmanları aşıp kartere ulaştığını ve karterde oluşan bu ekstra basıncın ise motor yağını filtre kutusuna zorladığını söylemekte. Filtre kutusundaki yağ da silindire ulaşıp yanmakta ve söz konusu kurumu oluşturduğunu belirtmiş.

    Hazır açmışken yeni piston segman kiti satın alıp, motordan çıkanlarla karşılaştırmış. Görmüşki yeni segman ile eski segman birbirinden farklı. Yeni segman farklı bir kesime sahip ayrıca biri kromken diğeri döküm gibi olduğunu belirtmiş.

    Sonuç olarak yeni piston segmanı takalı 25 bin km olmuş ve 6 bin km'de bir sadece 140 gr gibi bir yağ tüketmiş.

    Alttaki mesajında ise motorun üzerinden çıkan piston segmanları ölçtüğünde spekler dahilinde olduğunu asıl problemin Suzuki nin segman tasarımından kaynaklandığı söylenmekte. Suzuki nin ya hatalı bir malzeme kullandığı veya yanlış tasarladığı belirtilmekte.

    Mesaj linki burada

    Motorunu rektefiye ettiren arkadaşlar da durum nasıl acaba yağ tüketimi konusunda?
    Merhaba, ben motorumu rektefiye ettirmiştim ve sonrasında yağ eksilmesi oldukça büyük oranda azaldı. Hatta ara ara kontrol ediyordum ve hiç eksilmediğini görüyordum. Ancak rektefiyeden sonra sadece 1 kez çok sıcak bir havada ve yüksek hızda bir 300 km'lik yoldan sonra bariz bir eksilme farketmiştim ama 150-200 ml arası. Buna tam bir anlam veremedim ama yola çıkmadan önce yağı kontrol edip yanlışlıkla biraz fazla koyduğumu hatırlıyorum , dolayısıyla bundan kaynaklanmış olabilir diyip fazla üstünde durmadım.
    05 Suzuki Burgman 400

  12. #5652

    Üyelik
    20 Ağustos 2010
    merhaba arkadaslar bende bi tane burgman an 400 almak istiorum 2005 veya 2006 model ama hic motor kullanmadigim icin bazi sorularim var tabi ki

    1.si motor yag eksiltiyo biliyorum ne kadar yag eksiltiyo ne kadar zaman da yani her gun bunu kontrol etmek zorunda kalirmiyim acaba veya kac km de bi kontrol etmem gerekir
    2.si 2005 eya 2006 motorlar haliyle km yapmis oluyorlar 25000km 35000km 2.el bi motor alinir mi motor omurleri ne kadardir bunlarin acaba

    cok tecrubeli olmadigim icin biraz kafanizi sisirdim ama kusuruma bakmayin artik..

  13. #5653
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    nsd_mephisto,

    Şimdiden hayırlı olsun. Umarım istediğin motora bir an önce kavuşursun. Sorulara gelince:

    1) Yaklaşık 5000 km de min. 1lt civarı yağ eksiltiyor. Bu sıkıştırarak kullanımda daha da artıyor. O yüzden uzun yol sonrasında veya her 1000 km 'de bir yağ seviyesi mutlaka kontrol edilmeli.

    2) 25 bin 35 binde motorlar alınır alınmasına ama kullanıcısı bakımlarını tam ve zamanında yaptırmış mı? Motor nasıl kullanılmış, yağsız bırakılmış mı? Bunların sorgulanması gerekir. Motora dikkat edildiği sürece rahatlıkla 100 bini görüyor (Kaynak: www.Burgmanusa.com)
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  14. #5654

    Üyelik
    20 Ağustos 2010
    nomarka cok tesekkur ederim yardimlarin icin..

    peki benim bahsettigim modellerde bi motor ne kadar olur yani ona gore de bi pazarlik yapim kazik yemim sora:-)

  15. #5655

    Üyelik
    25 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir- karsıyaka
    Motosikleti
    burgman an 400 2005 model

    lütfen yardım edinnnnnn..

    acıl olarak salaklıgımdan dolayı 2005 burgman ıcın kontak göbeği arıyorum. motoru yıkarken yanlıslıkla su kactı ve bır sure sonra kontak ark yaptı. sadece kontak göbeği arıyorum. tsk ederım

  16. #5656

    Üyelik
    30 Ağustos 2010
    Şehir
    hatay,iskenderun
    Motosikleti
    2006 Suzuki Burgman400

    oil change yazısı

    Merhaba arkadaşlar motosikletimde oil change yazısı çıktı servise götürdüm yağı değiştirttim ama yazı gitmedi yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler...

  17. #5657

    Üyelik
    30 Ağustos 2010
    Şehir
    hatay,iskenderun
    Motosikleti
    2006 Suzuki Burgman400
    arkadaşlar bu oil change yazısını nasıl götürücem aranızda bilen varmı?

  18. #5658

    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    2008 piaggio fly 100
    Yanlış hatırlamıyorsam, sağdaki adjust tuşunu basılı tutarken kontağı açıp bir kaç saniye bekliyordun, bu forumda bir yerde yazıyor olması lazım, arattınmı?
    05 Suzuki Burgman 400

  19. #5659
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    zetzetto'nun dediği doğru. Bu şekilde oil change lambasını söndürebilirsiniz. Bu arada aman yağ seviyesine dikkat. Sık sık kontrol edin.

    Bu aralar bende motorun bakımını yaptırdım. Batuhan Motor, Murat usta sağolsun bayağı ilgilendi. Motorun yağını, yağ filtresini, bujisini, ön fren balatasını değiştirdi. Hava filtresini temizledi. Misketler zımparalandı. Kayış uzama yaptığı için onu da değiştirdik(Kayışı daha önce taktırdığım yer ters takmış meğer). Bu bakımla motorun gidişi bile değişti. Güzel oldu.
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  20. #5660
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Bir kere masraf açıldı mı arkası kesilmiyor. Dün de aküsü bitti maalesef.

    Dün akşam işten eve dönmek için marşa bastım. Gıy gıy gıy etmeye başlamışken çat diye birden durdu. Göstergeler falan fişi çekilmiş gibi aniden gitti. Akü bitmiş olamaz dedim çünkü aniden sustu herşey. Sigortalara, bağlantılara baktım hepsi sağlam. Birde aküye bakayım dedim. Bir ölçtüm ki 3-4 Volt gösteriyor, evet suçluyu bulduk. Bugün sabahtan söküp şarja bağladım. Fakat hiç birşekilde şarj almıyordu. Yani akü komple ölmüştü. Aslında bu kadar dayanması bile müthiş bir olay çünkü 4.5 senedir aküyle hiç alakam olmamıştı, taki düne kadar. Ve bugün yeni aküyü alıp takmamla motorum yeniden canlandı, ve moralim yerine geldi
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler