Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tomohawk Scooter 150cc - TR150T-4

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    enis89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    .................
    Model :TR 150T - 4 (Tomohawk Scooter)
    Motor Tipi :Tek Silindirli 4 Zamanlı
    Hacim :149.6 cc
    Maksimum Güç :10 hp / 7500 rpm
    Maksimum Tork :7,4 N.m./ 6000 rpm
    Çalıştırma :Elektrik / Ayaktan Marş
    Vites :Otomatik
    Fren Ön :Disk
    Fren Arka :Kampana
    Tekerlek Ön :130/60-13(Tubless)
    Tekerlek Arka :130/60-13(Tubless)
    Yakıt Tankı :8 Lt.
    Kuru Ağırlık :118 kg.
    Azami Yük Kapasitesi :155 kg.
    Yakıt Sarfiyatı (100 km/lt.) :2,8 Lt. / 100 km.
    FİYAT:2.125,00 YTL
    bu motor 151 rs ten daha iyi gibi görünüyor sizce nasıl yakıt.t 8lt 100km/1.8lt sizce normalmi 10hp nasil olur bu çin değilmi yaw
    1.151rs
    2.150hs
    3.tr150t4 sizce hangisi daha iyi servis ve en zor dağılan
    birde hisun diye scooter da varmıs bu markanın tr distirbitörü varmı web sitesi falan kalitelimidir?


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    http://www.globalmotor.com.tr/truva/...102&product=18
    şöle bide link verelim de arkadaşlar görsün kendini.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  3. #3
    enis89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    .................
    çin malı fiyat 2000ytl de geziyor dark sence mondial in 151 veya 150hs ye göre extra bir performansı varmıdır orada yazanlar dağrumu bir defa ikilemde kaldım

  4. #4
    mondialcii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2005
    Şehir
    KEŞAN
    Motosikleti
    Mondial 150 zat var inşallah yaza denizde de olur.
    Alıntı enis89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çin malı fiyat 2000ytl de geziyor dark sence mondial in 151 veya 150hs ye göre extra bir performansı varmıdır orada yazanlar dağrumu bir defa ikilemde kaldım
    Bence extra bir performansı yoktur neden dersen zaten rs151 şartları zorluyo bastın mı 120 falan yapıyo yani zaten bu çin motorları en fazla bu hızları yapar yani ben zannetmiyorum extra bir performansı olsun...

  5. #5
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli-Sütlüce\İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650GS '00
    arkadaşlar, şu kıvrımlı egsostun ne avantajı olduğunu bilen var ı. bu çinlilerin son modesı mı yoksa son çıkan birkaç modelde bu var.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  6. #6
    enis89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    .................
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar, şu kıvrımlı egsostun ne avantajı olduğunu bilen var ı. bu çinlilerin son modesı mı yoksa son çıkan birkaç modelde bu var.
    Bence hiçbir avantajı yoktur tamamiyle görünüşe hitap ediyor benim en gıcık kaptığım egzost

  7. #7
    marefb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1299 Panigale
    sonuçta çin malı we cok pahalı

  8. #8
    SAKAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne/Merkez
    Motosikleti
    Keeway Matrix 150
    150 cc çinli scooterlerin kralı keeway matrix 150 hepsini yarıştırabilirsiniz.
    büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)

  9. #9
    enis89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    .................
    Alıntı SAKAL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 cc çinli scooterlerin kralı keeway matrix 150 hepsini yarıştırabilirsiniz.
    hakkaten öyle ama keeway i çin sınıfına alma yaw olurmu öyle made in china

  10. #10

    Üyelik
    23 Haziran 2006
    kıvrımlı boru motor gücünü arttırır avrupadaki tüm scooter motorların cogunda var ama bu cinlilerinki aynı işi yaparmı bilinmez bi kaç örnek resim ;






  11. #11
    tunder.66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2006
    O kıvrımlı eksoz genelde iki zamanlı motorlarda iş yapıyo resimdekilerde iki zamanlı zaten


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler