Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3261

    Üyelik
    22 Nisan 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda shadow vt 750
    arkadaşar herkese merhaba.
    bir kaç hafta önce 2004 model honda shadow aldım. geçenlerde bir problem yasadım. çok uzun bir yol olmamasına ragmen motorun hararet ışığı yandı. motoru hemen durdurdum. radyatörün fan ı çalışmıyordu.kontagı kapatıp actım tekrardan ışık söndü ve yoluma devam ettim.daha önceden dragstarım vardı. ilk radyatörlü motorum. bu konuda bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
    birde arka sinyal uzatma demiri ni nereden bulabilirim. .ok teşekkürler.. rüzgarınız bol olsun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3262
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    shadowlar kolay kolay fan açmaz 2 yıldır kullanıyorum kaza ile 2 kere gördüm açtığını:D
    hararet müşhürü ( belki yanlış yazmış olabılırım hiç işim olmadığındandır ) arızalı olabilir ayrıca yag seviyeside düşük olursa hararet yaptırabılır.çok öenmli bir problem olduğunu sanmıyorum ama çok enteresan bir durum kaç kişi tanıyorum hararet yapan bir shadow görmemiştim

    sinyal uzatma demirine bişey diyemıcem git bir tornacida ölçüsünü alarak yaptırt mümkünse paslanmaz çelikten yaptır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------

    Alıntı mv400 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar arkadaşlar. Shadowların ACE modelini almayı düşünüyorum. Şu motor ilgimi çekti. Bileniniz var mı bu motoru?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-e-s-s-i-z-amerikan-185862766/detay/
    dostum ilan kapanmış ama ace alma zincirli motorun pisliği bakımı çok olur ayrıca eski kasa bence yeni kasa 2004 üzeri bir shadow al
    hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!

  3. #3263
    Lejyon-Onder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda shadow 750c
    Merhaba
    2007 model bir Shadow 750C ile aranıza katıldım. baştan itibaren okuyorum sayfaları (10. sayfadayım daha)
    İstanbul trafiği illallah dedirtti ve arabamı satarak 2 tekere geçtim. istanbul trafiğinde 15.000 kmlik bisiklet tecrübemin de verdiği güvenle doğru bir tercih yaptığımı görüyorum motorumu kulandığım her an.
    waffenSS bunu beğendi.
    Lejyon - 2007 Honda Shadow 750C

  4. #3264
    ucurtma_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2013
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750
    Yolun açık olsun ben de gv250 den shadowa geçtim ve motorumdan çok memnunum çok kere belirtildiği gibi şehiriçi kullanım insanı oldukça zorluyor ve yoruyor.

  5. #3265
    Lejyon-Onder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda shadow 750c
    Teşekkür ederim. Açık yolda gerçekten büyük keyif ama dediğiniz gibi şehiriçi dur kalk noktasında yorucu biraz.
    Bu noktada henüz cevabını bulamadığım bir soru sorayım: dur kalk sırasında debriyaj kullanımı genelde yarım debriyaj oluyor. yani elimi debriyajdan biraz çektiğimde motor hareket ediyor ama biraz hareket edince yine duruyorum debriyajı bu sefer tam sıkarak. Bu şekilde kullanımın debriyaj balatasına zarar verdiğini duydum ama sıkışık trafikte başka nasıl kullanılır onu da kestiremiyorum.
    En mantıklı ve sağlıklı kullanım nasıl oluyor bu durumlarda?
    Lejyon - 2007 Honda Shadow 750C

  6. #3266
    DemonKiss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750 ACE
    Başlığa katkı koyan, takip eden tüm Shadow sahipleri ve sevdalılarına merhaba.

    Uzunca süredir başlığı inceliyorum, takip etmeye çalışıyorum. Yüzatmış küsür sayfanın tümünü tek tek okudum. Okurken dizi izleme tadı aldım. Her yeni sayfada acaba şimdi ne olacak diye heyecanla linklere tıkladım. Kimileri hastalandı, kimileri kaza geçirdi, kimileri tayin oldu, motorunu güzelleştirdi,süsledi. Bazıları motorunu sevmediğine karar verdi ve başka bir maceraya kanatlandı. Ustalar, arkadaşlar, geziler, kayıplar, heyecanlar ve dolu dolu aydınlatıcı bilgi, birikim ve deneyim içeren 164 sayfa... Başlığın eski hareketliliği yok. Bunu tüm sayfaları okuyunca anlıyorsunuz tabi. Belli başlı usta isimler başlığı sırtlanırken bir anda küskünlükler, bıkkınlıklar, tatlı çekişmeler eşliğinde paylaşım yoğunluğu ve kalitesi de giderek düşüyor. Geriye "Şunu şöyle mi yapıyorduk?" gibisinden sorular bırakıp kaçan geçici misafir soruları kalıyor. Umarım ileriki zamanlarda dostça, bilgi dolu paylaşımlar fazlalaşır.

    Yeni bir Shadow ACE sahibi ve kullanıcısı olarak eski mesajlardan oldukça yararlı bilgiler edindiğimi söyleyebilirim. Birikim, deneyim ve bilgilerini, dostça bu başlığa aktaran tüm Shadow sevdalılarına sonsuz teşekkürler. Szileri yeniden aramızda görmek ve ışığınızdan faydalanmak isteriz.

    İsmim Ozan. Shadow ACE benim ilk motorum. 3 aydır kendisiyle flört ediyoruz. Zaman zaman birbirimizi kırdığımız, üzdüğümüz oluyor tabi ama ilk temastan itibaren birbirimiz için yaratıldığımızı anladık. Şu an birlikteliğin tadını çıkarıyoruz. Ben de bu başlığa (özellikle benim gibi tüysüz kanatlanmaya çalışan kuşlar için) katkı koymaktan büyük mutluluk duyarım.

    Tesadüfen rastladığım, sadece Honda Shadow özelinde olmayan temel sökme takma ve tanıtım içerikli videolar barındıran, yeni başlayanlar için oldukça yararlı olacağını düşündüğüm bir youtube kanalı keşfettim efendim.

    Buyrunuz; https://www.youtube.com/channel/UCNy...ptfg-v9IvmbDqQ

    Paylaşım ve dostlukların katlanarak artması dileklerimle...
    ucurtma_ bunu beğendi.

  7. #3267
    ucurtma_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2013
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750
    Buradaki bir çok arkadaşın düşüncelerini ortak bir noktada buluşturmuşsunuz.elinize sağlık
    DemonKiss bunu beğendi.

  8. #3268

    Üyelik
    27 Aralık 2014
    dragstar sahibiyim egzos var üzerinde 6,5 litre yakıyorum bi sonraki motorum shadow. Yorumları okuduğumda 3-4 litre arası yaktım diyenler var egzos var iken ya da açık iken kaç litre yakıyor bu alet ?

  9. #3269
    Lejyon-Onder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda shadow 750c
    aldığımdan beri tüketim verisini dikkatle takip ediyorum. dur kalk yoksa 4 - 4.5 litre. şehir içi dur kalklı 5 - 5.5 litre. kabulum 5 litre yani kendi adıma ortalama. highway hawk egzoz var

  10. #3270
    ucurtma_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2013
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750
    Ben de uzun yolda 4-4,5lt şehiriçi 5,5lt ye kadar çıkıyorum. Üzerinde orjinal egzoz var ve maalesef çok sessiz çalışıyor ;))

  11. #3271

    Üyelik
    27 Aralık 2014
    çok teşekkür ederim shadow almak iteyince 2004 model üstünün farkları nelerdir ?öncesi ile ne farkları var ?

  12. #3272

    Üyelik
    18 Mart 2011

  13. #3273
    ucurtma_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2013
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750
    Performans ya da açık egzoz satmayı düşünen arkadaş var mı ? Indian motorun sağlammış hayırlı satışlar dilerim
    İndian bunu beğendi.

  14. #3274

    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    öncelikle herkese selamlar. harika bir değerlendirme ve devamında ki yorumlar çok açıklayıcı olmuş. konuya yeni dahil oldum ve heyecanla sayfa sayfa okumaya devam ediyorum. herkesin ellerine sağlık. öncelikle ben eski bir Dragstar 650 kullanıcısıyım maalesef uzunca bir süredir iki tekerden uzağım

    size sormak istediğim şey şudur ki yakın bir arkadaşım motora başlamak istiyor. aklında ki hayalinde ki motor da Shadow. şu ana kadar bisiklet dışında iki teker kullanmadı uzun yıllar araba deneyimi var. 1,85 boyunda kuvvetli bir arkadaş. sizlerin yani Shadow kullanıcılarının bu konu hakkında ki yorumları nedir. bir çok insan mesela başta AEA Barkın Bayoğlu olmak üzere yüksek cc ağır hantal motorlar başlangıç motoru olmaz söylemleri var düşük cc hafif motorlarla başlanmalı hatta scooter tavsiye ediliyor. sizce de böyle mi yada Shadow ile başlamanın eksileri veya artıları ne olur. biraz uzun oldu ama umarım açıklayıcı sorabilmişimdir.

  15. #3275
    DemonKiss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750 ACE
    Selamlar hell_guard. Başlıktakı ustalık ve deneyim isteyen bir çok konuya, ucundan kıyısından bilgim olmasına karşın yeni bir Shadow sahibi ve sürücüsü olarak mesafeli yaklaşıyorum. Ama senin sorun, bu konuda deneyimleri taptaze olan benim ayarımda olmuş

    İlk motoru Shadow olan benim cevabım şudur ki bir saniye bile düşünmeden gönül rahatlığı ile alabilir. Ancak; her konuda bir ama vardır ya, benimkisi de o hesap Aldığı gibi Shadow'a binmesin. 125 Yamaha, 150 Honda ayarında bir motorla, motordaki ilk acemiliğini atsın, el melekelerini geliştirsin.

    Aman DİKKAT! bunu birçok arkadaşımın söylediği gibi "1,2 sene düşük cc kullan, sonra yükseltirsin" lafı gibi söylemiyorum. Bulsun bir YBR 125, beş gün bir hafta, günde 2,3 saat çalışsın. Gaz, fren, debriyaj hassasiyetlerine bir alışsın. Motoru yokuşta durdurup kaldırmayı öğrensin, geliştirsin. Vites nedir? motorda vites nasıldır iyice kavrasın. Ayağını yere koymadan ve dengesini bozmadan sağa ve sola tam tur dönebilsin. Ani fren yapma alıştırmaları yapsın, paniklemesin. Kısaca temel motor reflekslerini geliştirsin, alışsın, rahatlasın. Bu çalışmaları üniversite kampüsleri gibi hem yaya hem de düşük yoğunluklu araç trafiği barındıran mekanlarda yapabilir.

    Kendini düşük cc üzerinde rahat hissettiği zaman küçük turlar şeklinde trafiğe çıksın. Trafikte motorla yol yapmanın nasıl olduğunu kavrasın. Araç ve yayaların yol açabileceği tehlikeleri gözlemlesin, üzerinde düşünsün. Bu bahsettiklerim yaklaşık 2 haftasını alır.

    Sevgili Barkın Bayoğlu'nun ve diğer motorsever arkadaşlarımızın verdiği "yüksek CC çok tehlikeli aman uzak durun" tabiri caizse "uçan kaçan, gazı açtımı bilmemkaç saniyede şu kadar hıza çıkan" motorlar için geçerli diye düşünmekteyim. Shadow ve bir çok cruiser/chopper motor, öyle uçan, kaçan, altınızdan fırlayacak makinalar olmuyor. Biraz ağır vasıta gibi düşünmek lazım bu motorları Kamyon sürüyor gibi ağır ağır, acele etmeden ;)Ben ybr 125'ten kalkıp Shadow'a oturduğumda, daha ilk turda "oh be dünya varmış!" dedim. Shadow bende (bir acemi olarak) çok daha fazla güvenli sürüş hissi uyandırdı.

    Arkadaşımızın kalıplı, boylu poslu olması hiçbir işe yaramıyor malesef Çünkü motor kalıpla ve güçle idare edilmiyor. Belli bir açıdan sonra zaten motoru ne kadar kalıplı olursan ol taşıyamazsın. 240 küsür kilodan bahsediyoruz. Önemli olan sürüş esnasında limitlerini bilerek ne kadar risk aldığı. Kendisini yolda tutan kuvvetler ile ilgili farkındalığı. Bu noktada kim ne derse desin yaş çok önemli bir faktör. 20 li yaşların uçarılığı, heyecan ve adrenalin isteği ne kadar durulmuşsa, motor üstünde alınan risk te o kadar az oluyor.

    Çok uzattım, hiç düşünmesin hemen alsın Shadow'unu...

  16. #3276
    ucurtma_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2013
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750
    Shadow benim için de hayalden gerçeğe dönüşmüş bir özgürlük aracı oldu umarım arkadaşınız da hayaline kavuşur "demonkiss" çok güzel açıklamış her bir noktayı ilave olarak arkadaşınız uzun boylu olduğu için tam dönüşlerde biraz sıkıntı yaşayabilir gidon alçak kaldığı için Dönüşte dize değebiliyor ki ben de daha iyi bir ergonomi için gidonu biraz yükseltmeyi düşünüyorum.

  17. #3277

    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    sağolun arkadaşlar bu yorumlar yeterince açıklayıcı oldu bahsettiğin durumu ben bire bir yaşamış biriyim aslında DemonKiss motora ilk 100 cc bir kara şanzıman Cup ile başladım. hafif işte yarı otomatik bir motor vs ama Dragstara geçiş yaptığımda farkettim ki o düşük cc motorun bana kattığı tek şey aslında trafikte iki tekerin mantığı ve aslında evet ben motor sürebiliyorum olmuş. Dragstarla motor kullanmaya başlamışım aslında bende seninle aynı şeyleri düşünüyorum. ancak işte Shadow kullanan arkadaşlar bu motorun huyunu suyunu bilen arkadaşlar ne der diye burada da sormak istedim ve açıkçası yeterince açıklayıcı ve net olmuş teşekkürler

  18. #3278
    ucurtma_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2013
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750
    Shadowcu arkadaşlar gölgelerinde saklanıyorlar sanırım. forum çok sessiz

  19. #3279
    balthasar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750 C5
    Herkese merhaba,

    Bugün Selami (benim VT 750 C5) ile 3. senem doldu. Yıl dönümü itibarı ile 3 senelik birlikteliğimizi sizinle beraber kutlamak istedim.

    2005 model Shadow'umun üçüncü sahibiyim. Aldığımda 18.000 km'de idi. 3 sene yaz-kış demeden neredeyse her gün kullandım. Sadece çok buzlanma yaptığı günlerde garajda dinlendi. Şu anda 43.000 km'de...

    Bu süre içinde servise hep periyodik bakımı için gitti. Sadece bir kere kontaktta korozyon yaptığı için Honda Esengül'ü ziyaret etti. (2 dakikada içeri bile girmeden sorun çözüldü). Bugün de bir ziyaretimiz var. Dün geceden beri stop ve park lambaları çalışmıyor, onu kontrol ettireceğiz. Eh o kadar kusur kadı kızında da bulunur.

    Başlangıçta boyutundan dolayı şehir içinde çok zorlanacağımı düşünüyordum. Ancak günler geçtikte Selami ile daha iyi anlaşmaya başladık. Ben onun ne istediğini anladıkça, o da bana aslında hiç de göründüğü kadar hantal olmadığını gösterdi. Öyle manevralar yapmaya başladık ki, daha küçük boyutlu motor kullananlar bile aynı yerlerden geçerken iki kere düşünüyordu.

    Zaman geldi özellikle boş Pazar sabahlarında bilerek ikinin üzerine çıkmadan 30-40 ile gittik, yeri geldi Ikarus Sendromuna kapılarak kadranı zorladık. Her defasında yaptığımız yolculuklardan büyük keyif aldık.

    Evet, özellikle uzun yolda daha yüksek cc olsa daha iyi olurdu dedim zaman zaman ama bunu Selami’ye hiç hissettirmedim
    Yakıt tüketimimiz mükemmel oldu. Şehir içinde ortalama 4,3lt/100km şehir dışında 3,0-3,5lt/100 km oldu. Hatta bir keresinde 90 km hıza sabitleyerek tüketimin 2,9lt/100 km düştüğünü bile gördük.

    Umarım sizler de yollarda bizim olduğumuz kadar mutlu olursunuz.
    Herkese kazasız sürüşler dilerim.
    DemonKiss bunu beğendi.

  20. #3280

    Üyelik
    27 Aralık 2014
    baltasar hocam bu makina nasıl bu kadar az yakıyor 750 cc lik motor 3 litre yakması çok anormal değil mi?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler