Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1141
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Arkadaşlar 22.500TL oldu DL650A. İkinci el alacaksanız onlarında fiyatları yarım saat içinde haksız bi şekilde yükseldi.. Ben aşkımdan vaz geçip Transalp alabilirim. Ah bide tel jant olmasa kerata hiç araştırmadan gider alırımda neyse...
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1142
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 22.500TL oldu DL650A. İkinci el alacaksanız onlarında fiyatları yarım saat içinde haksız bi şekilde yükseldi.. Ben aşkımdan vaz geçip Transalp alabilirim. Ah bide tel jant olmasa kerata hiç araştırmadan gider alırımda neyse...
    benmi yanlış biliyorum yoksa tel jant daha avantajlı değilmi bu makinelerde?..
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  3. #1143
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Patladığı yerde madur olmamak ve zarar görmemek için olsa gerek.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  4. #1144
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Heee avantajlı ama ben otoban ağırlıklı enduro-turing bi makine istiyorum. Dolayısıyla tel janttan cok celik jant olup tubeless lastik benim için daha önemli.. Eger saf kan endurocu olsam tel jant alırım
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  5. #1145
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Hyosung cu arkadaslarim ilker emrah ve digerleri.. GV imi cok seviyorum. Muhtesem ve kseinlikle hak etmedigi bir yerde. 10 yil sonra JAWA gibi klasik olacaklarindan eminim. Daha motorumu 2.marsa basarak calistirmadim. Ama bir Dl ci Antalya o kadar sikisik ki: acil para lazim ve guzel bir teklif verdi aklimda olmayan basima geldi.. Dl 650 de aklimda olan bisey di ancak belki 2 yil sonra diyordum ama bugun teklif iyi. Ustam motor temiz derse alicam ve is bitecek.. Bu arada yavas yavas DL sayfasina alismaya calisiyorumda kimseyi tanimiyorum.... Viceroy ben kadere inanirim.. Kismet bakalim.. Hayirlisi ne ise o olsun///

    Su an Ankaradayim Sali gunu Antalyada olucam bakalim.. Viceroy yardimlarin icin tesekkurler.....
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  6. #1146
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 600 rr Movistar ;) & Hyosung 250 GTr
    Alıntı TRADER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de sanırım 600 f den kalma alıskanlıkla yuksek devırlerde degıstırıyorum vıtesı 8000 felan.. hangısı dogru bır bılene sormak lazım..
    8000 devir normal ama fazlada yorma motoru okadar 6500 7000 iyidir kazasız sür inşallah

  7. #1147
    kivanctf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2006 Honda Silverwing 600 ABS
    Arkadaslar bakım ıcın soyle bir tavsıyem olucak . DL nin hava filtresi keceli ve cabuk tıkanıyor onun yerine K&N hava filtresi taktırmanızı ayrıca 60.000 km omurlu iridyum buji taktırmanızı tavsıye ederım boylece hava filtresi ve buji masrafınız servislerde ortadan kalkar motorunuzun gucu artar benzın sarfiyatı azalır ... Motorumuzu bazı arkadaslar Fazer veya farklı motorlarla kıyaslıyorlar halbuki DL nin piyasadaki rakip modelleri bu motorlar değil . DL yi tercih ederken Enduro olsun yuksek ve konforlu olsun artcı rahat etsin ayrıca az yaksın birde otobanda Turing bir makina gibi seri ve guclu olsun diyorsanız size DL yakısır . Motor tercih ederken ilk once tarzı seçmek daha mantıklı Fazer mi ,Transalp mi ,F650 mi, VFR mi, DL mi , diye sormak ve düşünmek sizi motordan uzaklaştırır aylarca kafanız karışır için icinden cıkmanız zorlaşır çünki hepsi guzeldir ... Sağlıcakla kalın ...
    Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili

  8. #1148

    Üyelik
    03 Ocak 2009
    arkadaşlar 2006 model dl min akü değişim zamanı geldi ne tavsiye edersiniz yahut illaki yuasamı birde akü üzerlerinde yazan üretim tarihleri ne kadar önemli 10 yıl önce üretilmiş bir akü kullanılabilinirmi?

  9. #1149
    Arap Kadri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Piaggio X200
    benim sevgilimde 2006 model ve geçen pazar akşamı aküsü bittim dedi
    ki şanslıydım şehir içinde bitti
    YUASA en iyisi bence

    10 yıl önce üretilen akünün artık kendisine faydası yok bilesin
    aynaya baktığında gülümsüyorsan bin motoruna
    KYMCO - Like 200i uuur böcüüüüm
    mangalı sev KOKOREÇİNE SAHİP ÇIK

  10. #1150

    Üyelik
    03 Ocak 2009
    fakat derlerki akünün suyu konmadan hiç bir problem yok akü suyu konulunca canlanıyor??

  11. #1151
    ennginn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2007
    Şehir
    S.Cedid
    Motosikleti
    Süper Yamaha K12
    Bende buralardayım artık.
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR

  12. #1152
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    ennginn dl1000 biraz agır kaçmadımı? Avrupa seyahati mi düşünüyorsun

  13. #1153
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    .................
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  14. #1154
    ennginn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2007
    Şehir
    S.Cedid
    Motosikleti
    Süper Yamaha K12
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ennginn dl1000 biraz agır kaçmadımı? Avrupa seyahati mi düşünüyorsun
    Bizde ağır adamız. 120 kğ + 65 kğ da artçı istiab haddine ulaşıyor. Ben devamlı uzun yolda kullanıyorum motoru. 650 alıpta yokuşta zorlansın istemem.

    Diğer taraftan oğlumu (R6) yolda yavaşlatmayayım dedim.
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR

  15. #1155
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    DL 650 ABS Testi:
    Google Video
    Hata: Eğer bu videoyu izleyemiyorsanız, Google Video sitesinde hata oluşmuş ya da flash programı bilgisayarınızda yüklü değildir. .

    Alıntı ennginn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizde ağır adamız. 120 kğ + 65 kğ da artçı istiab haddine ulaşıyor. Ben devamlı uzun yolda kullanıyorum motoru. 650 alıpta yokuşta zorlansın istemem.

    Diğer taraftan oğlumu (R6) yolda yavaşlatmayayım dedim.
    o kilo ve artçı işin içine girince evet dl 1000 almak şart olmuş

  16. #1156
    ennginn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2007
    Şehir
    S.Cedid
    Motosikleti
    Süper Yamaha K12
    Vstromcular sorun yaşamıyorsunuz diye linkede yazı yazmıyorsunuz.

    Bi pazar hep beraber bi yol yapalım.
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR

  17. #1157

    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Varadero
    Alıntı ennginn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vstromcular sorun yaşamıyorsunuz diye linkede yazı yazmıyorsunuz.

    Bi pazar hep beraber bi yol yapalım.
    Buraya yazmayı unuttuk gerçektende
    Gezmeye ben varım.

  18. #1158

    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    fz1 fazerr
    genelde dl 650 li hakkında bilgi çok da dl 1000 hakkında yorum az gibi 1000 lik kullanan arkadaşlar biraz anlatın bakalım, 650 li den bana göre çok farklı bir motor ve kullanım yönünden de farklı tarzda. dl 1000 de sorun çıkıyormu veya dikkat etmemiz gereken yerler nereleri......

  19. #1159
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Çok farklı derken biraz açabilirmiyiz acaba? Daha ağır, ölçüleri daha geniş, beygir ve tork değerleri ve dolayısıyla yakıt tüketimi daha yüksek tabiki ama DL1000'e DL650'nin abisi diyemezmiyiz yani
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  20. #1160
    sereye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    DÜZCE - 1959
    Motosikleti
    '08 Burgman 400 Siyah
    2005 mayıs ayında satın alınan DL 650 motorun aküsünün JEL olduğunu bilmeden, kapaklarını geçen yıl açtım, içinden bir damla asitli su çıkmadığını görünce hemen asitli su doldurdum.

    Bu kış 2 defa 1 ay süre civarında şarj etmeyi ihmal edince akü sınırlarda görev yapmaya çalıştı, 2 gün çalıştırmayınca gücü yetemedi.
    2 gün içinde de ilk marşta çalıştı çalıştı, çalışmadı tekrar koltuğu sök, şarja bağla, bekle kabusları yaşadım.

    Yolda kalınca 5 - 6 kez vurdurma yaptım ki enjeksiyonlu motorlarda hata olduğunu sonradan öğrendim.

    SONUÇ:
    *** 1 - 4 yıl giden YUASA japon üretimi akü, asitli su koymasaydım ömrü daha uzun mu olurdu meraktayım,
    *** 2 - Kışın söküp te evde 20 gün 1 ay geçmeden şarja bağlasaydım 1 - 2 yıl daha gider miydi? halen pişmanım.
    Gitti gül gibi akü.

    ARAP KADRİ 175 liraya aldığın akü Japon mu, bendeki gibi Taiwan mı?
    Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler