Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 567891757107 ... SonuncuSonuncu

Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    Alıntı MECİT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam,,bende 2 yıldır kawa. klv-1000 kullanıyorum,,segment olarak aynıyız,,banada bu topicte yer varmı?? sizlerden yararlı bilgiler alabilmek,tecrübelerimi,yaşadıklarımı,bildikelerim i sizlerle paylaşmak isterim..

    Selamlar

    jakobıen ın verdıgı ınfo sıtesınde DL ıle Kawasaki KLV1000 aynı kategorı motorlar olarak algılanmıs.. Tabı kı bırlıkten guc dogar. Ozellıkle 1000 lık makıne almak ısteyenler ıcın senın de tecrubelerınden faydalanmak ısterız
    GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Merhaba

    Enjeksiyon temizliği Ultrason tekniği ile genelde 50.000km'de bir önerilir. Ancak son teknoloji deterjanlı yakıtların faydaları büyük. Yakıtınıza dikkat ederseniz uzun süre sorunsuz kullanılır.

    Önden kayma meselesine gelince. Benim motorumda Bridgestone lastik var. Virajlarada çok sert girdiğim oldu. Maşallah öyle önden kayma arkadan bırakma falan filan olmadı. Bence lastik seçimi yanlış yapılmıştır o motorda.

    Görüşmek üzere.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  3. #123
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    HaDe buluşun bakalım!!!

  4. #124
    blueman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    DL 650 V-STROM
    Alıntı Makine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba

    @jakobien DL'de yedek depo yok. Benzin göstergesinde en alt çizgiden sonra yanıp sönmeye başladımı en yakın benzinciye girmende fayda var. Ben 20km kadar sürdüğümü hatırlıyorum benzin vardı içinde.

    DL'ci arkadaşlara bir uyarım var. Bizim motorlarımız enjeksiyonlu ve elektronik benzin pompasına sahip bu sebeple asla ve asla benzini bitmesine yakın şekilde kullanmayın veya benzini tamamen bitirmeyin. Çünkü yağlanmasını benzinden yapan bu tip pompalar benzin olmayınca hasar görüyorlar. Ayrıca benzin filtresini de 30.000 - 40.000km civarında değiştirmekte şart.

    İşin aslı bende makinayı baya zorluyordum , bir kaç defa özellikle 1 depoda ne kdr gidebilecegimi test etmeğe kalkışdım. Bildiğim kdrıyla en alt kademedeki depo cizgisi yanıp sönmeye başladığından itibaren 3.5 lt benzin kalıyor. Benim en fazla 60 km kdr yaptıgım oldu ama daha ötesine gidenide duymadım ve kendimde iyiki gitmemişim. Teşekkürler makine

    Alıntı jakobien adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iki adet hyosung gt 250 değişime girip dl 650 olmak üzere motor arıyoruz piyasa hakkında bize yardımcı olurmusunuz kış fiyatları için sdahibindencomdaki ilanlar çok yüksek yardımlarınız rica edelim korlas elinde kalan 2006dlleri 15000 ytl ye veriyordu 2004 2005 kaça alınır?
    sorular:
    1-)Full depo yedeğe almadan kaç km yapıyor.
    2-)En hassas yeri neresi çabuk bozulan?
    3-)lastiklerinin sert olduğu dolayısıyla yumuşak (pilot)ile değiştirilince virajının arttığı?
    4-)120 den sonra gaza tepkisi nedir?
    5-)test sürüşü için neyleyebiliriz

    Elbette trader kardeşim iyi bilir tavsiyelerinede katılıyorum fkt sunu söylemek isterim; 2007 model dl 650 ler ufak tefekde olsa 2006 lardan farklılıklarla piyasaya cıktı, ve korlas 20.900 fiyat la satıyor. Bundan 2 ay önce korlas 15.900 e 2006 modellerini satıyordu ve bu nedenle 2 el piyasasıda 15.000 i gecmiyordu. Suan için 2. el de fiyatlar oturmuş degil ama eger 12-13 arasında temiz bir dl 650 bulursan kacırmamanı tavsiye ederim.

    1.trader ında soylediği gibi bende şehir dışı ekonomik kullandığım takdirde yaklasık 400 km 1 depo ile gidiyorum
    2.Dl nin öyle cok hassas diyebilecegim bir yeri yok ama tavsiyem koruma demirin mutlaka olsun yoksa bile alacagın makınada kendin taktır. En cok karsılasılan hassas konu makinının devrilip hasara yol acması.
    3.Bende Bridgestone kullanıyorum, ve cok ciddi virajlara yuksek suratlerle girdiğim oldu kayma yada savrulma gibi bir durumla karsılasmadım. Eger boyle bı sorun duymuş iseniz lastik havalarından yada makınada 2. bir kişi var ise onun agırlıgından kaynaklanıyor olabilir.
    4. 120 den snr ver gazı gitsin tek basına rahatlıkla ibresi olan 200 ü görebiliyorsunuz. Yalnız yakıt güc ve süratın artmasıyla artıyor fkt ben daha bugune kdr 100 kmde 6.5 litreyi gecmedim.

  5. #125
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    Walla topıc şenlendı .. Guzel oldu dogrusu.. Çok kısa bir sure ıcınde bulusma konusuna el atacagız..

    Ben de grenaj korumaları var.. Bence de Şakir'in dediği gibi korumasız motorlara binmek ıs degıl... En azından bir arkadasınız alıp da motoru devırdıgınde race motordakı gıbı içiniz gitmiyor. Çünkü motora hıçbir şey olmuyor..


    Yenı sorular..

    1-Motorun onundekı koruması (fıltrenın onunde yanı) olan var mı? Var ıse kac lıraya takılıyor? Gereklı mı?

    2-Orta ayak yok benımkınde ..Gerekli mi? ve kaç lira? Başka markaların çıkmalarından ucuz bır sey uydurulabilir mi?
    GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM

  6. #126
    mes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2006
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Sadece Mondial HYENA 100 herşeye yeter
    ben de çok düşük bir hızda giderken küçük bir düşme yaşadım ama dediğin gibi koruma demiri sayesinde motora hiç birşey olmadı.sadece koruma demirinin boyası çizildi.Demir olmasaydı granaj gitmişti.Sağolasın koruma demiri meteoyu dinledim bizim buralarda pastırma yazı başlıyormuş ben dl yi hazırlayayım arkadaşlar

  7. #127
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Cevaplar

    1. Eğer çok zor arazi şartlarına gireceksen (ki bu durumda lastiğide değiştirmen gerek ve hatta cantların bile zorlanacağını garanti ederim, ekstradan süspansiyonlarında ayarlarını yumuşağa çekeceksin ki gene sert kalacak) öncelikle filtreyi sonrada egsoz'u korumak için takmanda fayda var. Bu konuda da az bir sıkıntı yaşayabilirsin. Alt motor koruması birçok firmanın ürettikleride dahil orjinal motor koruma demirlerine takılıyor. Ancak bu demirler gövdeyi korumadığı için kullanışlı değil. Bu nedenle farklı markaların (Givi vb.) koruma demirlerini takıyoruz. Bunlarada bu parça takılamıyor. Takılabilir ancak bunun için sanayide ufak bir ara aparat yapmamız gerekecek o kadar. Yurt dışında bazı kullanıcılar kendileri imal etmişler. Ben motor alt koruma demirinden çok daha şık görülen renkli alt rüzgar difüzörü takmak istiyorum. Aynı 1000cc'deki gibi. Tabi alttan gelecek darbeleri korumayacağını belirtmek isterim. Orjinal aksesuar olarak satılmakta. Fiyat olarak birşey diyemem.

    2. Orta ayak ben taktırıcam. Gelmiş ama daha taktırmaya fırsatım olmadı. Gerekli çünkü zincir yağlama, lastik patlaması veya uzun süre park durumlarında çok ciddi avantajlar sağlamakta. Bu nedenle kesinlikle takılmasını tavsiye ediyorum. Çıkma uydurabileceğini sanmıyorum.

    Görüşmek üzere.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  8. #128
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    Anlasılan daha cok sorulacak soru var arkadaslar. Zamanla ozellıkle benım bazı sorularım komik gelebilir ama bunu da benim cahilliğime verin derim ben

    Bu arada biz öncelikle İstanbuldaki arkadaşlarla bir buluşma yapsak diyorum. Böylece ilerde yapmamız muhtemel diğer buluşma fikirlerinide konuşuruz..

    Ne dersiniz Bu hafta sonuna Anadolu yakasında bir buluşma ayarlayalım mı? Kimler gelebilir.? Nerde buluşalım ? Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar..
    GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM

  9. #129
    blueman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    DL 650 V-STROM
    1.Anladığım kadarıyla karter korumadan bahsediyorsunuz. Makine ninde söylediği gibi karter koruma araziye cıkmıyacagın surece cok lazım olmıyacaktır. Fakat bende dl mi tüm donanımlarıyla tamamlamak istiyorum. Bazen yüksek kaldırımlara inip cıkarken motorun altı degebiliyor. Çamurlu ve çakıllı bir yolda alttaki filtre darbe görüp çamurla kaplanabiliyor. Öyle çok önemli değil dikkat ettiğinde bunlar olmuyor ama oldugu zmnda keyfe keder veriyor. Sanırım bir karter koruma olsa bunlar olmıyabilir. Korlas ın karter korumayı 80 euro ya satıyor olması lazım

    2.Orta sehba yine makine nin söylediği gibi zincir yaglama, lastik ve park hususunda kullanışlılık sağlıyor. Özellikle sen yalovaya sık sık geliyorsun üstad; Feribotla geçiş yaparken orta sehba da motoru bırakmak varken morun başındamı bekliyeceksin. Kötü havalarda insanın aklı kalıyor motorda, bir yana ayrılamıyor.


    Şimdi benim bir sorum olacak. Aslında biraz araştırdım ama siz dl ci arkadaşlarımın görüşlerinide almak isterim.

    Yakıt olarak bir coğumuz 95 oktan kullanıyor. Ben bir ara motosikletime 100 oktan benzin koymaya başladım sebebi ise hem daha fazla performans sağlıyor olması hemde daha temiz akışkan ve yanıcı olmasıydı. Performans bir depo devir daim ettikten snr muazzam sekilde değişiyor. Makina yüksek devirlere daha hızlı daha doyarak ulasabiliyor, daha seri oluyor ve max sürate 2 kişi sorunsuzca ulaştırabiliyor. Ve 100 oktanın en güzel yanı depo basına yaptıgım km daha fazla oluyordu, belki benzin fiyatlarının farklı oldugundan aynı hesaba geliyordu ama 1 depo benzinle daha fazla km yapıp performanslı bir şekilde gitmek hoşuma gidiyordu. Gittiğim servis ustası olsun daha tecrübeli bir kaç dl ci arkadaş olsun bana kullanmamamı önerdi sebeb olarak ise ilerleyen zmnlarda motordan değişik sesler gelebileceğini ve motor ömrünü kısaltabileceğini öne sürdüler. Ztn performanslı makinalar bizimki gerek yokki fln diyince bende onlara katılıp 95 e yeniden döndüm. Birde en önemlisi 100 oktan benzinlerin bizim ülkemizde katkı maddeleri sayesinde oktanlarının yükseltildiğini ögrendim. Diğer ülkelerde rafineriden cıkmadan işlenerek 100 oktan haline geliyormuş.

    Evet arkadaşlar sizlerin görüşlerinizi alalım?

  10. #130
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    Alıntı blueman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.Anladığım kadarıyla karter korumadan bahsediyorsunuz. Makine ninde söylediği gibi karter koruma araziye cıkmıyacagın surece cok lazım olmıyacaktır. Fakat bende dl mi tüm donanımlarıyla tamamlamak istiyorum. Bazen yüksek kaldırımlara inip cıkarken motorun altı degebiliyor. Çamurlu ve çakıllı bir yolda alttaki filtre darbe görüp çamurla kaplanabiliyor. Öyle çok önemli değil dikkat ettiğinde bunlar olmuyor ama oldugu zmnda keyfe keder veriyor. Sanırım bir karter koruma olsa bunlar olmıyabilir. Korlas ın karter korumayı 80 euro ya satıyor olması lazım

    2.Orta sehba yine makine nin söylediği gibi zincir yaglama, lastik ve park hususunda kullanışlılık sağlıyor. Özellikle sen yalovaya sık sık geliyorsun üstad; Feribotla geçiş yaparken orta sehba da motoru bırakmak varken morun başındamı bekliyeceksin. Kötü havalarda insanın aklı kalıyor motorda, bir yana ayrılamıyor.


    Şimdi benim bir sorum olacak. Aslında biraz araştırdım ama siz dl ci arkadaşlarımın görüşlerinide almak isterim.

    Yakıt olarak bir coğumuz 95 oktan kullanıyor. Ben bir ara motosikletime 100 oktan benzin koymaya başladım sebebi ise hem daha fazla performans sağlıyor olması hemde daha temiz akışkan ve yanıcı olmasıydı. Performans bir depo devir daim ettikten snr muazzam sekilde değişiyor. Makina yüksek devirlere daha hızlı daha doyarak ulasabiliyor, daha seri oluyor ve max sürate 2 kişi sorunsuzca ulaştırabiliyor. Ve 100 oktanın en güzel yanı depo basına yaptıgım km daha fazla oluyordu, belki benzin fiyatlarının farklı oldugundan aynı hesaba geliyordu ama 1 depo benzinle daha fazla km yapıp performanslı bir şekilde gitmek hoşuma gidiyordu. Gittiğim servis ustası olsun daha tecrübeli bir kaç dl ci arkadaş olsun bana kullanmamamı önerdi sebeb olarak ise ilerleyen zmnlarda motordan değişik sesler gelebileceğini ve motor ömrünü kısaltabileceğini öne sürdüler. Ztn performanslı makinalar bizimki gerek yokki fln diyince bende onlara katılıp 95 e yeniden döndüm. Birde en önemlisi 100 oktan benzinlerin bizim ülkemizde katkı maddeleri sayesinde oktanlarının yükseltildiğini ögrendim. Diğer ülkelerde rafineriden cıkmadan işlenerek 100 oktan haline geliyormuş.

    Evet arkadaşlar sizlerin görüşlerinizi alalım?

    Ben senin kadar detayını bilmiyorum ama bana da 95 koymamı söylediler öyle yapıyorum. Konu ıle dırek bır alakası yok belkı ama gectıgımız sene FSI motorlu bır WW araba almıstım bır akrabaya. Ordada arabayı teslım ederken )95 koyun bu motorlara 97 oktan yaramıyor demıstı acentası..Ben de bunu anlamıyorum dogrusu.Madem son teknolojı motorlara bu yakıt yaramıyor kime yarıyor ki?
    GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM

  11. #131
    jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2005
    Şehir
    İst/Acıbadem
    Motosikleti
    DL 650 ''MAVİ GRİ ŞASE GÜZELİNDEN''
    To know me is to love me....

  12. #132
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Merhaba

    Arkadaşlar bu motosiklette 91 oktan ve üzeri benzin, benzin-etanol %15 ve yanlış hatırlamıyorsam %85 lik karışım dahil ethanol kullanılabiliyor. 100 oktan kullanırsanız cebinize zarar gelir. Motor zaten 95 oktan da çalışıyor. 98 kullanmanın bir artısı yok. Sanırım ateşleme sisteminde avans sensörü var. Kullanılan benzin tipine göre ateşleme, dolayısıyla yanma düzenleniyor. 97-98 veya 100 oktan kullandığınızda aracınıza zarar gelmez ancak cebinize zarar gelir. 95 oktan kullanmayı tercih ediyorum, öneriyorum.

    Lastik meselesine gelince o yazıyı okudum ve araştırma yaptım. Arkadaşın taktığı Pilot Road asfalt lastiğidir. Bizim motorlarımızda kullanılan lastik ise dual purpose tipine giren yarıdan fazla asfalt ama birazda bozuk yollara girenler için. Arkadaşın yol tutuşundan memnun olmasının sebebi bu. Tam asfalt lastiği veya touring lastikler yumuşak hamurlu olup yeri iyi tutar. Sadece asfalt lastiği takar ve onla stabilize taşlı yola girdiğinizde bol bol kesilmiş ve zarar gören bir lastiğe sahip olursunuz. Ancak şunu belirtmek isterim DL650'le virajlarda orjinal lastiği ile çok şükür bir sorunla karşılaşmadım. Lastiğimi değiştirecek olursam gene bridgestone düşünüyorum.

    Bridgestone Amerika sitesinde DL650'de kullanılan lastiğin bilgileri var. Link'i veriyorum. dikkat ederseniz BMW'de bu lastiği tercih eden bir marka.

    http://www.motorcycle-karttires.com/...77&LookupID=19

    Görüşmek üzere.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  13. #133
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    Peki lastık degısımı ıcın uygun km nedır? Benım makıne15000 de bu yaza gırerken lastık degıstırmeyı dusunuyorum.. Zamanı mıdır degılmıdır? Bana da MICHELEN lastık tavsıye edılmıstı.. Brıdgestone olayı bıraz kafamı karıstırdı dogrusu.. Ne dersınız ?
    GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM

  14. #134
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Merhaba

    Çoğu kişi 2 senede bir kullan veya kullanma lastiği değiştirin diyor. Çünkü lastik sertleşiyor. Zaten 2 sene sonunda motor kullanıma bağlı olarak en az 25000km'de olması gerek. Bence 2 sene de normal bir süre. Ama çok kullanıyorsanız ve lastik yüzeyinde aşınma görünüyor ve deformasyon da varsa hemen değiştirin. Lastik motosiklet için en önemli parçadır. Frenleme, yol tutuş herşey buna bağlı çünki.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  15. #135

    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    pendik/istanbul
    Motosikleti
    bmw r 1200 gs
    Alıntı blueman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi benim bir sorum olacak. Aslında biraz araştırdım ama siz dl ci arkadaşlarımın görüşlerinide almak isterim.

    Yakıt olarak bir coğumuz 95 oktan kullanıyor. Ben bir ara motosikletime 100 oktan benzin koymaya başladım sebebi ise hem daha fazla performans sağlıyor olması hemde daha temiz akışkan ve yanıcı olmasıydı. Performans bir depo devir daim ettikten snr muazzam sekilde değişiyor. Makina yüksek devirlere daha hızlı daha doyarak ulasabiliyor, daha seri oluyor ve max sürate 2 kişi sorunsuzca ulaştırabiliyor. Ve 100 oktanın en güzel yanı depo basına yaptıgım km daha fazla oluyordu, belki benzin fiyatlarının farklı oldugundan aynı hesaba geliyordu ama 1 depo benzinle daha fazla km yapıp performanslı bir şekilde gitmek hoşuma gidiyordu. Gittiğim servis ustası olsun daha tecrübeli bir kaç dl ci arkadaş olsun bana kullanmamamı önerdi sebeb olarak ise ilerleyen zmnlarda motordan değişik sesler gelebileceğini ve motor ömrünü kısaltabileceğini öne sürdüler. Ztn performanslı makinalar bizimki gerek yokki fln diyince bende onlara katılıp 95 e yeniden döndüm. Birde en önemlisi 100 oktan benzinlerin bizim ülkemizde katkı maddeleri sayesinde oktanlarının yükseltildiğini ögrendim. Diğer ülkelerde rafineriden cıkmadan işlenerek 100 oktan haline geliyormuş.

    Evet arkadaşlar sizlerin görüşlerinizi alalım?
    arkadasım ben motoru aldığımda çalıştığı zaman bayağı bı duman atıyodu. Sebebını satın aldığım kısıye sormuştum benzınden demıstı performansı artsın dıye 98 oktan koymuş. 95 oktandan baskasını koymayın bence motora zarar verebılırsınız.

    bıde bu hafta sonu istanbuldakı DL ci arkadaslarla gun / saat olayı yapsak hıc fena olmaz hanı. ne dersınız arkadaslar sıze hangı gun saat ve yer uyar.
    BMW R 1200 GS
    O Benim Herseyim Başkası yalan

  16. #136
    nurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2006
    Alıntı TRADER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nurkan selam

    Sen de aşağıdakı verileri yazarsan ufak bır database yapalım kendı aramızda dıyorum.. Once Istanbuldakı arkadaslar bulusup bır tanısırız dıyorum ben ardından da olası organızasyonalrı beraber tasarlarız.. Baska sehırdekı arkadaslarla ıletısım saglarız.. Ne dersınız..?

    Tamam dostum bu çok iyi bir fikir, en yakın zamanda buluşmak dileği ile
    Nick : nurkan
    Nurkan Sayın
    nurkan@duyuyorum.com
    Cep: 0532 364 68 55

  17. #137
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    Evet arkadaslar bu hafta sonu bulusma ıcın calısmalarımızı baslatalım dıyorum. Hangı yer ve saat sıze uygun olur?

    Mesela anadolu yakasında bır yere ne dersınız..? Camlıca ya da Bostancı Maltepe sahıl yolunda bır yer uygun olur mu?

    Cevaplarınızı beklıyorum

    Arkadaslar 6 arkadasımız database e katkıda bulunarak verılerını verdıler.. Sımdılık bendekı kayıtları asagıdakı sekılde konsolıde ettım.. Tek mesajda yer almasında yarar var..

    Selamlar


    NICK ADI SOYADI TEL
    TRADER MURAT TURGUT 5322515952
    UZMAN_1907 TANSEL AKÇABAŞ 5362192016
    BLUEMAN ŞAKİR BÜYÜKHEKİM 505 3762136
    MTOPRAK MUHTEREM TOPRAK 5333246670
    MES MESUT 533 7627780
    NURKAN NURKAN SAYIN 532 3646855
    GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM

  18. #138

    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    pendik/istanbul
    Motosikleti
    bmw r 1200 gs
    ben derım kı arkadaslar bostancı sahılde bulusalım cumartesı aksamı saat 17:00 gibi ne dersınız
    BMW R 1200 GS
    O Benim Herseyim Başkası yalan

  19. #139
    jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2005
    Şehir
    İst/Acıbadem
    Motosikleti
    DL 650 ''MAVİ GRİ ŞASE GÜZELİNDEN''


    DL 650 EGZOST BOYAMA DATAYI GAYET BAŞARILI BENCE
    To know me is to love me....

  20. #140
    mtoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650
    Kaç gündür iş yoğunluğum nedeniyle siteye hiç girememiştim.

    Benim lastikler Bridgestone ve ben memnunum. iki kişi bindiğinde de problem olmadı.

    Cumartesi öğleden sonra benim için olabilir. isterseniz 15.00 yapalım.


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 567891757107 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler