Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #2061

    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XT660Z Tenere
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar , eğer konfor arıyorsan, yolcu ve çantalarınla 500 km üstü seyahatlere çıkarım diyorsan yazdığın bütçe ile en doğru tercih Vstrom dur..

    Vstromun rüzgar konforu ve titreşimsiz motoru 100bin liralık motorlardan daha iyidir, cüssesine göre hafif ağırlığı ile şehir içinde de üzmez ,yazın sıkışık trafikte ne bacağı nede popoyu haşlamaz , frenleri yazıldığı gibi berbat değildir ama ABS li 2007 ve üstü modelleri şiddetle tavsiye ederim..

    abs li modeller silindir başına çift bujidir,enjeksiyon sistemi daha yeni teknoloji dolayısıyla ciddi yakıt tüketim farkı vardır(eski modeller 5 , yeniler 4 lt civarı tüketir) ayrıca yeni modellerin arka maşası daha uzun dur..

    pişman olmayacağın bir makinadır , olursanda zarar etmeden satarsın ;)
    Teşekkür ederim, çok faydalı oldu.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2062
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom / Piaggio Medley
    VstromTr grubunda bir arkadaşın yazdıklarından alıntı.........Arkadaşlar merhabalar,
    Motorum 142.000 km. oldu,aramızda bu km. de pek motor olmadığından, motorlarımızın bu km.lerde ne durumda olacağını merak eden arkadaşlara ışık tutması amacıyla bu yıl yaptırmış olduğum bakım ve kontrol bilgilerini paylaşmak istedim.
    Şimdiye kadar periyodik bakımlarını Düzce’de yaptırıyordum,bu yıl genel bakım ve kontrol yaptırmak ve bazı konularda merakımı gidermek için motoru İstanbul ,Suzuki yetkili servisi Delta Motor’a götürdüm.
    Yapılan işlemler;
    Motor yağı (Motul 15/50 5100 Ester) ,Filtreler,Bujiler ,Tüm sıvılar,Zincir,Amortisör yağları değişti.
    Elektrik tesisatı;
    Tüm fişler kontrol edildi ,temizlendi,herhangi bir anormallik görülmedi,
    Fren sistemi;
    Fren merkezleri sökülüp kontrol edildi,temizlendi, herhangi bir anormallik görülmedi,
    Arka teker göbek rulmanında hafif boşluk görüldü,rulman değiştirildi,
    Km.Okuyucuda aşınmaya rastlandı,şu an okuyor fakat her ihtimale karşı siparişi verildi.
    Motor ;
    Üst kapak açıldı,
    Sibop ayarları konrol edildi,ayar kaçıklığına rastlanmadı,
    Eksantrik zinciri kontrol edildi, boşluk,renk değişimine rastlanmadı,
    Senkron ayarı kontrol edildi,%2-3 civarında sapma görüldü ,ayarı yapıldı.
    Not:Motorun iç resmini çektim,yüklemeyi becerebilirsem paylaşacağım.142.000 de bu şekilde olan motor 300.000’i çok rahat görür arkadaşlar,km.takıntınız ve korkunuz olmasın,DL’lerinize güvenin,adamlar yapmış..

  3. #2063
    svastika94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2015
    Şehir
    Salihli - Manisa
    Motosikleti
    Pcx125>Xmax250>VstromDL650
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    VstromTr grubunda bir arkadaşın yazdıklarından alıntı.........Arkadaşlar merhabalar,
    Motorum 142.000 km. oldu,aramızda bu km. de pek motor olmadığından, motorlarımızın bu km.lerde ne durumda olacağını merak eden arkadaşlara ışık tutması amacıyla bu yıl yaptırmış olduğum bakım ve kontrol bilgilerini paylaşmak istedim.
    Şimdiye kadar periyodik bakımlarını Düzce’de yaptırıyordum,bu yıl genel bakım ve kontrol yaptırmak ve bazı konularda merakımı gidermek için motoru İstanbul ,Suzuki yetkili servisi Delta Motor’a götürdüm.
    Yapılan işlemler;
    Motor yağı (Motul 15/50 5100 Ester) ,Filtreler,Bujiler ,Tüm sıvılar,Zincir,Amortisör yağları değişti.
    Elektrik tesisatı;
    Tüm fişler kontrol edildi ,temizlendi,herhangi bir anormallik görülmedi,
    Fren sistemi;
    Fren merkezleri sökülüp kontrol edildi,temizlendi, herhangi bir anormallik görülmedi,
    Arka teker göbek rulmanında hafif boşluk görüldü,rulman değiştirildi,
    Km.Okuyucuda aşınmaya rastlandı,şu an okuyor fakat her ihtimale karşı siparişi verildi.
    Motor ;
    Üst kapak açıldı,
    Sibop ayarları konrol edildi,ayar kaçıklığına rastlanmadı,
    Eksantrik zinciri kontrol edildi, boşluk,renk değişimine rastlanmadı,
    Senkron ayarı kontrol edildi,%2-3 civarında sapma görüldü ,ayarı yapıldı.
    Not:Motorun iç resmini çektim,yüklemeyi becerebilirsem paylaşacağım.142.000 de bu şekilde olan motor 300.000’i çok rahat görür arkadaşlar,km.takıntınız ve korkunuz olmasın,DL’lerinize güvenin,adamlar yapmış..
    Bende bugün 84 binde 2007 model bir DL baktım. Temiz gözüküyor fakat km beni endişelendiriyor. Biraz daha koyup başka modele mi yönelsem diyorum ya da elde olanla bunu mu alsam diyorum. Kararsız kaldım, alıp uzun süre kullanmak istiyorum. Amaç tabi ki seyahat her zaman.
    Hayatını yaşa.

  4. #2064
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom / Piaggio Medley
    Alıntı svastika94 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bugün 84 binde 2007 model bir DL baktım. Temiz gözüküyor fakat km beni endişelendiriyor. Biraz daha koyup başka modele mi yönelsem diyorum ya da elde olanla bunu mu alsam diyorum. Kararsız kaldım, alıp uzun süre kullanmak istiyorum. Amaç tabi ki seyahat her zaman.
    ben 2. vstromu mu kullanıyorum 2013 model 67.000 km de , ilki 2004 idi sattığımda sıfırdan tek farkı grenajdaki hafif çizikler idi , abs si olmadığı için satıp abs li yeni kasasını aldım yoksa hala kullanıyordum , bu motorların bakımına biraz itina gösterirseniz min 300.000 km gider , İngiltere de adamın teki 360.000 km de daha motora bakım harici anahtar değdirmemiş , bakımlarda da bulduğu en ucuz otomobil yağını kullandığını itiraf ediyor

  5. #2065
    svastika94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2015
    Şehir
    Salihli - Manisa
    Motosikleti
    Pcx125>Xmax250>VstromDL650
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 2. vstromu mu kullanıyorum 2013 model 67.000 km de , ilki 2004 idi sattığımda sıfırdan tek farkı grenajdaki hafif çizikler idi , abs si olmadığı için satıp abs li yeni kasasını aldım yoksa hala kullanıyordum , bu motorların bakımına biraz itina gösterirseniz min 300.000 km gider , İngiltere de adamın teki 360.000 km de daha motora bakım harici anahtar değdirmemiş , bakımlarda da bulduğu en ucuz otomobil yağını kullandığını itiraf ediyor
    Özelden numara yazar mısınız? Birkaç bir şey sormak istiyorum.
    Hayatını yaşa.

  6. #2066
    snrdngurme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2016
    Slm arkadaşlar, aranızda daha önce Honda cbf 600 kullanıp daha sonra v strom 650'ye geçen var mı? veya iki motoru deneyimlemiş olanınız... yakın zamanda bu iki motordan birini almaya niyetim var. Aslında v strom daha ağır basıyor yalnız frenlerin iyi olmadığı yönündeki paylaşımlar yüzünden tereddüt yaşıyorum.

  7. #2067
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom / Piaggio Medley
    Cbf 600 ü kısa süre kullanma fırsatı buldum , gaz açınca iyi uzuyor ama konfor olarak aralarında dağlar kadar fark var , cbf in amortisörleri asfalt dışı yollarda üzer sizi , vstromun frenleri yazıldığı kadar kötü olsa bunca senedir popüler kalabilirmiydi acaba 150.000 km dir kullanıyorum frenle ilgili şikayetim yok , dört parmak manete asılsam artçım sırtıma çıkıyor , vstromun zincirine çok fazla yağ sıkarsanız arka diske sıçratıyor , arka frenle durmaya çalışan ooo bunun frenler zayıf diyebilir böyle bir sıkıntısı var..

  8. #2068
    snrdngurme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2016
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbf 600 ü kısa süre kullanma fırsatı buldum , gaz açınca iyi uzuyor ama konfor olarak aralarında dağlar kadar fark var , cbf in amortisörleri asfalt dışı yollarda üzer sizi , vstromun frenleri yazıldığı kadar kötü olsa bunca senedir popüler kalabilirmiydi acaba 150.000 km dir kullanıyorum frenle ilgili şikayetim yok , dört parmak manete asılsam artçım sırtıma çıkıyor , vstromun zincirine çok fazla yağ sıkarsanız arka diske sıçratıyor , arka frenle durmaya çalışan ooo bunun frenler zayıf diyebilir böyle bir sıkıntısı var..
    O cüssede motor arka frenle durmaz ki, hiç bir motor arka frenle durmaz. Yağ sıçratma detayı ilginçmiş.

  9. #2069

    Üyelik
    11 Haziran 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 Vstorm (2004)
    çok uzun araştırmalar, aprilla 1000 capanord ile arada kalmalar, 98 model süper tenere'ye göz kırpmalar sonucunda 2004 model 116000 km'de (yanlış duymadınız :D 116000 yüzonaltıbin km) tertemiz, motoru cillop gibi, frenleri taş gibi (frenleri tutmuyo diyenlere abs çocukları diyorum kimse alınmasın gücenmesin. 3 tane vstorm denedim, 3üde abs'siz, 3 ü de dengeli+sert frenlemede ne arkayı kilitledi ne de durma mesafesini uzattı) dl 650 almış bulunmaktayım.. 500 km yol yaptım ön cam rüzgarı kesmesi için yetersiz (boy 185) 4 parmak daha eklenen camlardan olsa (adını bilmiyorum) harika olucak. benden önceki sahibini tanıyorum zaten koltuğu süngerlemiş ve konforu iyice harika olmuş. yan çantalar arka çantalar kappa. drz 400'den indiğim için bi kaç problem yaşadım ancak sadece uzun yolda yan çantaları takacağımdan pek sorun olacağını sanmıyorum. ara hızlanmaları harika, 5000 devir 120 kmh hız ile sabit çok çok rahat yorulmadan yolculuk yapılabiliyor (130 140 da yormuyor ama benzin sarfiyatını da düşünmek lazım).... %80 uzun yol %20 şehir içi 100 km yakıt ölçümü 5.5 litre olarak ölçtüm. (motoru ilk aldığımda direk benzinliğe girdim, debriyaj gaz tepkisine alışma süreci yakıtı arttırdığını tahmin ediyorum) bu litre uzun yolda daha da düşecek sanırım. araziye girerim diyenler için bence 3-4 defa daha düşünülmesi gereken bi motor. ben bununla araziye girmem. yere yakın ve ne biliyim fazla asfalt uzun yol motoru gibi. drz 400 den inince bana da öyle gelmiş olabilir. virajları yan çantalar yüzünden önce korksam da motor tam olarak senin istediğini yapıyor. bacak arasındaki hakimiyetinden dolayı (aşırı kalın bir gövdesi yok) çok rahat motoru yönlendirebiliyosun ve gerçekten dengeli. viraja çok iyi yatıyo şeklinde iddialı konuşamam ne skuterler gördüm kol bacak değdirerek dönüyolar, onlara da burdan selam olsun. canlarım benim :D yerim.


    özet geç diyenlere: güzel motor alınır.

  10. #2070
    svastika94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2015
    Şehir
    Salihli - Manisa
    Motosikleti
    Pcx125>Xmax250>VstromDL650
    Alıntı schizo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok uzun araştırmalar, aprilla 1000 capanord ile arada kalmalar, 98 model süper tenere'ye göz kırpmalar sonucunda 2004 model 116000 km'de (yanlış duymadınız :D 116000 yüzonaltıbin km) tertemiz, motoru cillop gibi, frenleri taş gibi (frenleri tutmuyo diyenlere abs çocukları diyorum kimse alınmasın gücenmesin. 3 tane vstorm denedim, 3üde abs'siz, 3 ü de dengeli+sert frenlemede ne arkayı kilitledi ne de durma mesafesini uzattı) dl 650 almış bulunmaktayım.. 500 km yol yaptım ön cam rüzgarı kesmesi için yetersiz (boy 185) 4 parmak daha eklenen camlardan olsa (adını bilmiyorum) harika olucak. benden önceki sahibini tanıyorum zaten koltuğu süngerlemiş ve konforu iyice harika olmuş. yan çantalar arka çantalar kappa. drz 400'den indiğim için bi kaç problem yaşadım ancak sadece uzun yolda yan çantaları takacağımdan pek sorun olacağını sanmıyorum. ara hızlanmaları harika, 5000 devir 120 kmh hız ile sabit çok çok rahat yorulmadan yolculuk yapılabiliyor (130 140 da yormuyor ama benzin sarfiyatını da düşünmek lazım).... %80 uzun yol %20 şehir içi 100 km yakıt ölçümü 5.5 litre olarak ölçtüm. (motoru ilk aldığımda direk benzinliğe girdim, debriyaj gaz tepkisine alışma süreci yakıtı arttırdığını tahmin ediyorum) bu litre uzun yolda daha da düşecek sanırım. araziye girerim diyenler için bence 3-4 defa daha düşünülmesi gereken bi motor. ben bununla araziye girmem. yere yakın ve ne biliyim fazla asfalt uzun yol motoru gibi. drz 400 den inince bana da öyle gelmiş olabilir. virajları yan çantalar yüzünden önce korksam da motor tam olarak senin istediğini yapıyor. bacak arasındaki hakimiyetinden dolayı (aşırı kalın bir gövdesi yok) çok rahat motoru yönlendirebiliyosun ve gerçekten dengeli. viraja çok iyi yatıyo şeklinde iddialı konuşamam ne skuterler gördüm kol bacak değdirerek dönüyolar, onlara da burdan selam olsun. canlarım benim :D yerim.


    özet geç diyenlere: güzel motor alınır.
    Bende abs'li ve abs'siz arasında kaldım (malum sebebeplerden dolayı) yazdıklarınız biraz daha abs'siz olana itti. Bu zamana kadar kullandığım motosikletler abs'li idi. Ondan dolayı hala tereddütteyim.
    Hayatını yaşa.

  11. #2071

    Üyelik
    11 Haziran 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 Vstorm (2004)
    Alıntı svastika94 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende abs'li ve abs'siz arasında kaldım (malum sebebeplerden dolayı) yazdıklarınız biraz daha abs'siz olana itti. Bu zamana kadar kullandığım motosikletler abs'li idi. Ondan dolayı hala tereddütteyim.
    bugüne kadar hep abs'li kullandıysanız abs'liden devam edin derim ben. daha önce abs'li motorda bir iki deneme yaptım (bi tanesi toprakta) hepsinde de düşüyodum. bana göre değil. ama belki size göredir, sürüş tarzları, frenlemeler hep farklılık gösterir o yüzden denemeden almayın derim ben.

  12. #2072
    svastika94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2015
    Şehir
    Salihli - Manisa
    Motosikleti
    Pcx125>Xmax250>VstromDL650
    Alıntı schizo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugüne kadar hep abs'li kullandıysanız abs'liden devam edin derim ben. daha önce abs'li motorda bir iki deneme yaptım (bi tanesi toprakta) hepsinde de düşüyodum. bana göre değil. ama belki size göredir, sürüş tarzları, frenlemeler hep farklılık gösterir o yüzden denemeden almayın derim ben.
    Anladım, yakın zamanda belli olacak bakalım.
    Hayatını yaşa.

  13. #2073

    Üyelik
    11 Haziran 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 Vstorm (2004)
    bu arada ön cam yetersiz demiştim 185 boy için fakat camın önündeki bütün vidaları söktüğümde camın 4-5 cm kadar yükseltilebildiğini gördüm. Japonlar ayarlı yapmış saolsunlar :D şu anda alacağım yedek ön camla mutlu mesut 100000 ler geçiririz :D

  14. #2074
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    fazer800+xmax250
    haftaiçi nasipse bende mavi renkte bir vstrom ile aranıza katılacağım. yakın bir arkadaşımın motoru. epeydir kullanmıyor. muayenesi yapılacak sonra teslim alacağım.

  15. #2075

    Üyelik
    11 Haziran 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 Vstorm (2004)
    hayırlı olsun. sitede vstormcular uyuyo :D
    engin_deniz bunu beğendi.

  16. #2076
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    fazer800+xmax250
    uyansalar iyi olur yarın teslim alacağım motorumu bir aksilik çıkmazsa sonra birkaç resim paylaşırım burada muhtemelen. karter koruma demirine ihtiyacım olacak. n11 de en uygun fiyat 220 tl. daha uyguna nereden alabilirim acaba bilgisi olan arkadaşların önerilerine açığım

  17. #2077
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    fazer800+xmax250
    motorumu teslim aldım. 2006 model 65k km rede kendisi. ama halen dipdiri ve canlı, son 5 senedir arkadaş grubumuz arasında kullanılan bir motor. bildiğimiz tanıdıgımız bir motor oldugu için satın aldım. önümüzdeki günlerde aliminyum 3lü çanta seti taktıracağım motora. sonrasında bakalım nerelere süreceğiz. tracer 900ümle giremediğim yollara vstrom ile girerim diye düşünüyorum. lastikler anaake 2 yol tutuşundan memnunum birde yakıt sarfiyatından memnun kalırsam motorun iyi anlaşacağız gibi herkese keyifli sürüşler



    SuleymanE, Hakan VB ve schizo bunu beğendiler.

  18. #2078

    Üyelik
    11 Haziran 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 Vstorm (2004)
    hayırlı olsun. sen yine de hard arazi takılma :D ben bi girdim, sorunsuz çıktım ama dağların motoru değil bence. stabil yol süper ama yanlaya yanlaya :D
    engin_deniz bunu beğendi.

  19. #2079
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    fazer800+xmax250
    araziden kastım bu aslında









    bu arada haftasonu depoyu fulleyerek yola çıktım. karışık kullanımda agresif şehiriçi arazi. eve döndüğümde 355 km'rede yakıt aldım. 18.5 lt ile tekrar doldu depo. yani 100 km rede 5.3 lt yakmış motor. bana biraz fazla gibi geldi. tracer 900ümle aynı yolu daha az yakıt ile katetmiştim. sizin yakıt değerleriniz nedir ?

  20. #2080

    Üyelik
    11 Haziran 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 Vstorm (2004)
    ben 5 civarı yakıyorum 3 aşağı 5 yukarı.
    engin_deniz bunu beğendi.


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler