Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
  1. #1981
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    8-9 gün önce çok üzülerek V-stromumu sattım.

    Şuan geçici olarak xmax 250 abs kullanıyorum.

    Vstromum çok başkaydı ya...

    Yanlız dl 650 nin resmen frenleri yokmuş bunu dahada iyi anladım.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #1982

    Üyelik
    19 Şubat 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650
    Herkese merhaba; Şubat ayında aldığım ve çok severek kullandığım 2010 model, henüz 13.900'km.deki V-Strom'umu ev alma planım olduğu için acil satmak durumundayım. 2010 model olup da bu km'de ve bu temizlikte DL650 sayılıdır herhalde, hiç bir kazası olmadığını da özellikle belirteyim; dosta gidecek bir araç tabiri vardır ya, aynen öyle. Ayrıca ev alma düşüncem olmasaydı uzun yıllar kesinlikle satmazdım.

    Sahibinden com ilan linki: 231116516

    Motoruma güveniyorum,özellikle DL650 arayan ve bu motoru seven birisinin almasını isterim, fiyatta biraz pazarlık payı var.

  3. #1983
    vladimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Cbr500r
    Alıntı Turker11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba; Şubat ayında aldığım ve çok severek kullandığım 2010 model, henüz 13.900'km.deki V-Strom'umu ev alma planım olduğu için acil satmak durumundayım. 2010 model olup da bu km'de ve bu temizlikte DL650 sayılıdır herhalde, hiç bir kazası olmadığını da özellikle belirteyim; dosta gidecek bir araç tabiri vardır ya, aynen öyle. Ayrıca ev alma düşüncem olmasaydı uzun yıllar kesinlikle satmazdım.

    Sahibinden com ilan linki: 231116516

    Motoruma güveniyorum,özellikle DL650 arayan ve bu motoru seven birisinin almasını isterim, fiyatta biraz pazarlık payı var.
    Şubat ayında yaklaşık fiyatlara mı almıştınız. İkinci el piyasasının makul olup olmadığını anlamaya çalışıyorum yanlış anlamayın motor arıyorum şu sıralar fiyatlarına hakim olduğum bir model değil.

  4. #1984

    Üyelik
    19 Şubat 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650
    Alıntı vladimir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şubat ayında yaklaşık fiyatlara mı almıştınız. İkinci el piyasasının makul olup olmadığını anlamaya çalışıyorum yanlış anlamayın motor arıyorum şu sıralar fiyatlarına hakim olduğum bir model değil.
    Şubat ayında bana yaklaşık 22.000 TL'ye maloldu, şimdi 24 bine satmayı düşünüyorum, şuan için aciliyeti kalmadı, ev işini çözdüm, çok severek biniyorum motoruma, açıkçası satılmasa da olur. Ama bu modelde, bu km.de, bu fiyata başka motor da yok sanırım. Tabi şubat ayında dolar,euro çok daha düşüktü.

  5. #1985
    zaferce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    zafercemotosiklet.wordpress.com

  6. #1986

    Üyelik
    03 Ocak 2014
    arkadaşlar merhaba yardıma ihtiyacım var 2004 95000 km de olam motorum yatak sardı kızıl yatak yapılıyo biyel kolu yağ pompası vs. siparşleri verildi şu an tamırcide yan sanayi parça yapıp satmam için tamirci sürekli diretiyo bana yapalım sat abi diyo başkaları ile konuştuğumda ise saçmalama yap kullan diyo bi akıl verin

  7. #1987
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    kardeş..STROM rahat makınadır...zaten yaptıryorsun sıfırlancak makınan....

    EGER DURUMUN YOKSA BENCE DEVAM ET ..STROM a zaten DL nın sanıfında rahat ekonomık makına yok DEVAM STROM A DERİM
    TRANSALP.GR.COM

  8. #1988
    kerimoz_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2015
    Şehir
    Siirt
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Alıntı SHARK1983 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba yardıma ihtiyacım var 2004 95000 km de olam motorum yatak sardı kızıl yatak yapılıyo biyel kolu yağ pompası vs. siparşleri verildi şu an tamırcide yan sanayi parça yapıp satmam için tamirci sürekli diretiyo bana yapalım sat abi diyo başkaları ile konuştuğumda ise saçmalama yap kullan diyo bi akıl verin
    Nasıl Yatak Sardırdın Vstroma ?

  9. #1989

    Üyelik
    22 Ekim 2014
    Arkadaşlar V-Strom 650 A Adventure modelinin diğerinden farkı nedir? (2007 model)

  10. #1990

    Üyelik
    19 Haziran 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN800 VULCAN CLASSİC
    arkadaslar vstrom dl 650 servis kitapcıgını nereden bulabilirim..

  11. #1991
    MKAYHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2011
    Motosikleti
    XT 1200 Z

  12. #1992
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    Selam beyler bu motor alinirmi yarin bakmaya gitmeyi dusunuyorum acil yorum bekliyorum

    280441401

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

    Selam beyler bu motor alinirmi yarin bakmaya gitmeyi dusunuyorum acil yorum bekliyorum

    280441401

  13. #1993

    Üyelik
    19 Şubat 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650
    Alıntı antilop_skul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam beyler bu motor alinirmi yarin bakmaya gitmeyi dusunuyorum acil yorum bekliyorum

    280441401

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

    Selam beyler bu motor alinirmi yarin bakmaya gitmeyi dusunuyorum acil yorum bekliyorum

    280441401
    Baktım ilana, bence 74 bin km.deki bir motor için fiyat yüksek. Ben 1 aralık'ta aynı model aynı renk, ama 15.500 km.de, hem de Givi üçlü çanta seti olan motorumu 23 bin liraya sattım, 2010 modelde 15,500 km.de Türkiye'de başka V-Strom yoktu, 2 ay ilanda kaldı, kimse 24 bin lira vermedi. Bence bütçeni az daha yükselt, 2012-14 model bir önceki kasa Kawasaki Versys alınır o paralara, tamam V-Strom için 74 bin km sıkıntı olmaz ama, Türkiye burası, sonra satması var o motoru.

  14. #1994
    Bosix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Benelli 250 tnt -> Ducati 696 Monster
    DL650 almak için araştırıyorum da forumu da okudum. Fren problemı bu kadar sorunlumu ? çözebilen yok mu ?

  15. #1995
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom / Piaggio Medley
    Alıntı Bosix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ........Fren problemı bu kadar sorunlumu ? çözebilen yok mu ?.....

    ben çözdüm :D yaklaşık 130.000 km dir sıkıntım yok

  16. #1996

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL 650 olacak inşallah
    Merhaba arkadaşlar. bende DL650 alıcam inşallah araştırıyorum. 2006 model 48binde 19000tl 2005 model 60binde 17000tl yakında bulduğum motorlar. Sizce piyasa böylemi yoksa çokmu yazmışlar. Bu özellikteki motorlara en çok ne kadar verilir

  17. #1997
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom / Piaggio Medley
    Alıntı fatih981 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. bende DL650 alıcam inşallah araştırıyorum. 2006 model 48binde 19000tl 2005 model 60binde 17000tl yakında bulduğum motorlar. Sizce piyasa böylemi yoksa çokmu yazmışlar. Bu özellikteki motorlara en çok ne kadar verilir

    maalesef sıfır fiyatlarının tırmandığı şu günlerde sezon açılışı ile ikinci elde nasiplendi..

    tavsiyem,2006 yerine 2007 abs li modellere bakın,hem abs lilerin yakıt tüketimi de daha düşüktür..

    ayrıca yüksek modelli yüksek km li motorlardan korkmayın,yeter ki sahibi bakımlarını aksatmamış olsun..

    vstromların 300bin km hiç motor açmadan gittiğini yabancı forumlardan biliyoruz..
    fatih981 bunu beğendi.

  18. #1998

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL 650 olacak inşallah
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    maalesef sıfır fiyatlarının tırmandığı şu günlerde sezon açılışı ile ikinci elde nasiplendi..

    tavsiyem,2006 yerine 2007 abs li modellere bakın,hem abs lilerin yakıt tüketimi de daha düşüktür..

    ayrıca yüksek modelli yüksek km li motorlardan korkmayın,yeter ki sahibi bakımlarını aksatmamış olsun..

    vstromların 300bin km hiç motor açmadan gittiğini yabancı forumlardan biliyoruz..
    abs olmasını bende çok istiyorum fakat 2007 lerde 21 22 den başlıyor. kışı bekleyeyim diyorum ama zor beklerim

  19. #1999

    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Arkadaşlar DL650'nin 1. ve 2. vites aralığı nedir ? Mesela 1. vitesi kaç km hıza ulaşınca değiştiriyorsunuz ?

  20. #2000

    Üyelik
    21 Mayıs 2016
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    R25
    Merhaba sahip olduğum 2016 model R25 motorumu satıp yerine 2007 ABS li dl 650 almayı düşünüyorum kendi motorum henüz daha 450 km de sizce değermi..


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler