Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #29841
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Evet bu aküden nasıl aktıysa artık asit bi şekilde arka maşanın sağ tarafaında beyaz beyaz lekeler oluşturmuştu sildim sonradan orası ufak ufak paslandı boyadım ama hep oluyor
    M.balibey bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #29842
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Arkadaşlar kışlık lastik taktırma niyetim var bu hafta içi sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız "ISLAK ZEMİN" lastikleri nelerdir? Daha önce irc ile ilgili çok olumlu yorumlar okumuştum ama biraz araştırma sonucu pirelli ve michelin' in ıslak zeminde daha iyi olduğuna dair yorumlar okudum sizin apache kullanıcıları olarak görüşleriniz nedir acaba?

  3. #29843
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    OTE=M.balibey;3411181]beyler ne yaparsanız yapın motorunuzda sık sık yağ markası ve viskozitesi değiştirmeyin güneydeyseniz 15w50 yada 10w50 kuzeydeysenizde 10w50 yaz kış işinzi görürür ustaların söylediği abi yazın buna 20w50 koy demesnie güvenmeyin çünkü 20 kalınlık kışın için geçerli 50 ise yazın neden 40 numara yağ önermedin derseniz yazın ülkemizin her yeri sıcak oluyor 50 numara daha sıcak ortamlarda özelliğini koruyan bir yağ bu yüzden ben bursada 3 yıldır 10w50 kullanıyorum arada bulamadığım zamanlar 10w40ta kullandım fakat 10w50de hem ses hemde vites geçişleri daha iyi


    birde daha önceki sayfalarda ben akü sormuştum fakat cevap yazan olmadı bosch yada yuasalardan hangisini alsam kuru almak istiyorum orijinal aküsü arka maşanın bağlantı yerlerini hep paslandırdı
    İki akü markası hakkında pek bir bilgim yok.İkiside piyasada çok kullanılıyor.Bosch markası marka değeri olarak bir adım õnde bence.[/QUOTE]

    aslıda ikiside kaliteli farak akülerin bizim akü kısmına sığmıyor acaba onu nasıl yaparız



    Alıntı ronnytechno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet bu aküden nasıl aktıysa artık asit bi şekilde arka maşanın sağ tarafaında beyaz beyaz lekeler oluşturmuştu sildim sonradan orası ufak ufak paslandı boyadım ama hep oluyor
    akünün sağından aşağıya uzanan hortum var oradan akıyor malesef kuru akü takmak gerek

  4. #29844
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Bu çinli Küba v.b motorlar benimle nasıl aynı max. hızla gidebiliyorlar? Vallahi yetişemedim, hatta onlar iki kişiydi, ben tektim. Adamlar 120 bastılar, ben de 120 bastım en fazla.
    Kalkışlarda filan da uzayıp gidiyorlar...
    Amacım herkesi geçmeye çalışmak veya hızlı gitmek filan değil, iki motor arasında fark yok mu, onu öğrenmek istiyorum, garibime gitti de...

    Ayrıca ufak bir soru iliştireyim;
    Dişli büyültmek, yakıt tasarrufu sağlar mı?
    F10 bunu beğendi.

  5. #29845
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    Ğ*STANBUL
    Motosikleti
    CharlesFenOB
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu çinli Küba v.b motorlar benimle nasıl aynı max. hızla gidebiliyorlar? Vallahi yetişemedim, hatta onlar iki kişiydi, ben tektim. Adamlar 120 bastılar, ben de 120 bastım en fazla.
    Kalkışlarda filan da uzayıp gidiyorlar...
    Amacım herkesi geçmeye çalışmak veya hızlı gitmek filan değil, iki motor arasında fark yok mu, onu öğrenmek istiyorum, garibime gitti de...

    Ayrıca ufak bir soru iliştireyim;
    Dişli büyültmek, yakıt tasarrufu sağlar mı?
    Adamlar 250cc motor yaptırıyolar 150-160 gidiyolar ama çok tehlikeli bence o cg tipli motorlarla. Sen bakma onlara motoru zaten 100 kg etmez haliyle gider. Bi gün bi yerde bi yeri kopup uçar gider altından o zaman görürüm ben onları.

  6. #29846
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Pirelli Sport Demon mu yoksa Metzeler ME22 mi önerirsiniz? Yoksa daha iyi bir lastik var da, haberim mi yok?

    Sanırım Türkiye'de anca Metzeler ME22 alabileceğim. Kullanan varsa tecrübelerini yazabilir mi acaba? İç lastikli olmasının dezavantajı olur mu?
    Ayrıca Metzeler ME22, yumuşak hamurlu mu ve çift hamurlu mu acaba?

    Merakla yorumlarınızı ve tecrübelerinizi bekliyorum...

  7. #29847

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Bu arada bir şey fark ettim. Motorun titremesi git gide azaldı. Önceden 70-80 lerde çok titriyordu. Sonraları 95'lerde filan titreme çok fazlaydı. Şimdi ise 103-105 nerdeyse gidon titremesi yok olacak şekilde oluyor Alışmışım titremesine gazı açıyorum yavaş gittiğimi sanıp ama baktığımda 90-95 miş. Yakında hiç titremicek

  8. #29848

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Alıntı ronnytechno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet bu aküden nasıl aktıysa artık asit bi şekilde arka maşanın sağ tarafaında beyaz beyaz lekeler oluşturmuştu sildim sonradan orası ufak ufak paslandı boyadım ama hep oluyor
    öncelikle zımparalamanızı sonra boyamanızı tavsiye ederim. Zımparalarken oluşan pas alanından daha geniş alanı zımparalayın. Dikkat edin boya duruken altı paslı olabiliyor. Bende öyle olmuştu boya duruyor biraz üstünden alayım diyorum o da ne altı paslı....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu çinli Küba v.b motorlar benimle nasıl aynı max. hızla gidebiliyorlar? Vallahi yetişemedim, hatta onlar iki kişiydi, ben tektim. Adamlar 120 bastılar, ben de 120 bastım en fazla.
    Kalkışlarda filan da uzayıp gidiyorlar...
    Amacım herkesi geçmeye çalışmak veya hızlı gitmek filan değil, iki motor arasında fark yok mu, onu öğrenmek istiyorum, garibime gitti de...

    Ayrıca ufak bir soru iliştireyim;
    Dişli büyültmek, yakıt tasarrufu sağlar mı?
    sizi geçenler modifiyeli motor kullanıyorlardır. Aynısından istiyorsanız motosikletiniz için 180 lik kiti kullanabilirsiniz. Antalyalı biri yine bu forumda tek mesaj yzıp çekilmişti. kendisine ulaşmaya çalıştım ama yanıt alamadım. Şöyle demişti: Antalya'da cg yarışları için motor tasarlıyoruz. Uygun koşullarda (herhalde rüzgarın karşıdan süratli esmediği ve düz yolu kastediyor) motorun üzerine yatmadan 180 km hız yaptırabiliyoruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

    [QUOTE=MeliksahMELO;3411672]Bu çinli Küba v.b motorlar benimle nasıl aynı max. hızla gidebiliyorlar? Vallahi yetişemedim, hatta onlar iki kişiydi, ben tektim. Adamlar 120 bastılar, ben de 120 bastım en fazla.
    Kalkışlarda filan da uzayıp gidiyorlar...
    Amacım herkesi geçmeye çalışmak veya hızlı gitmek filan değil, iki motor arasında fark yok mu, onu öğrenmek istiyorum, garibime gitti de...

  9. #29849

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    arkadaşlar gidon neden titrer 110dan sonra ya? çok tehlikeli oluyor. tek kişi. eğer arkamda 50 kg lik bir kız varsa motorun dengesi mükemmel oturuyor. tek kişi zor gördüğüm hızı 2 kişi gördüm nerdeyse.. virajlar desen çok iyiydi

  10. #29850
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pirelli Sport Demon mu yoksa Metzeler ME22 mi önerirsiniz? Yoksa daha iyi bir lastik var da, haberim mi yok?

    Sanırım Türkiye'de anca Metzeler ME22 alabileceğim. Kullanan varsa tecrübelerini yazabilir mi acaba? İç lastikli olmasının dezavantajı olur mu?
    Ayrıca Metzeler ME22, yumuşak hamurlu mu ve çift hamurlu mu acaba?

    Merakla yorumlarınızı ve tecrübelerinizi bekliyorum...
    pirelli sport demon daha iyidir amabulabilirmisin bilmiyorum 3 ıl önce yoktu hatta me22 bile yoktu


    Alıntı Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar gidon neden titrer 110dan sonra ya? çok tehlikeli oluyor. tek kişi. eğer arkamda 50 kg lik bir kız varsa motorun dengesi mükemmel oturuyor. tek kişi zor gördüğüm hızı 2 kişi gördüm nerdeyse.. virajlar desen çok iyiydi
    ön lastik iikse arkaya biri oturunca kafa kalktığından normalde basması gereken taban yere basıyordur ondan sallamıyordur tek kişide yük öne bindiğinden lastik inik olduğu için sallayabilir

  11. #29851
    frosen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    daelım s3 + yamaha mt 25
    me 22 kullanıyorum ben 1000 km den sonra performans vermeye başladı.fakat arka lastik ebatı büyüdüğü için çekiş biraz düşüyor son hız artıyor birde orta ayaga aldıgınızda lastık yere degdiğinden zincir ile uğraşmak biraz sorun oluyor.

  12. #29852

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Alıntı frosen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    me 22 kullanıyorum ben 1000 km den sonra performans vermeye başladı.fakat arka lastik ebatı büyüdüğü için çekiş biraz düşüyor son hız artıyor birde orta ayaga aldıgınızda lastık yere degdiğinden zincir ile uğraşmak biraz sorun oluyor.
    bendeki yeni kasa. ebatı pek uymuyor sanırım. sıkıntı olurmu sizce?

  13. #29853
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bendeki yeni kasa. ebatı pek uymuyor sanırım. sıkıntı olurmu sizce?
    arka 17" me22 var mı

  14. #29854

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    YZF R-25
    Arkadaşar iyi forumlar ben hava filtresi ile yağ filtresi almak istiyorum. Ama ikisini satan bir yer bulamadım.

  15. #29855
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Selamlar
    Artan benzin fiyatlarına ve işe gidip gelmedeki büyük cc motorların işletim maliyetleri pahalılığına çözüm olarak bir tane tvs aldım.
    Büyük cc motorlarımdan sonra bu elbette ilk başta çok komik geliyor ama zamanla alışabilirim diye düşünüyorum.

    Çok kısa bir iki izlenim paylaşayım.

    1-Motor hakkaten titreşimli eller zıngırdıyor, artçı için tam bir masaj koltuğu arkası Özellikle pegler titreşimi güzel geçiriyor insana Azer Bülbül gibi tir tir titretip kendine getiriyor adamı.

    2-Oturuş pozisyonu çok yatay. Cbr250 kullanıyormuşçasına yatıyorsun. Bu tarzda bir motorun biraz daha dik olmasını beklerdim.

    3-Sanki bi 6.vitesi ve biraz daha düşük deviri hak ediyor gibi ama 80 üzerine çıkınca motor fazla bağırıyor. 80 lerde süper ama.

    4-Lastiklerin iç lastik olması sürerken hep bir tedirginlik yaratıyor.

    Benzini henüz test edemedim. İlerleyen zamanlarda bakıp göreceğiz, Tasarımı muadillerine göre gerçekten iyi. Dijital ekran hoş. SÜrerken nereden geldiğini bilemedim sesler var bu sesler belki önemsiz ama rahatsız edebiliyor.

    Genel itibari ile fena motor değil, Tem'de bile kararlı bir şekilde hızlanıp gidiyor, ilk denemede düzde 130'a çıkması mutlu etti ama o hızda sabit sürmek mümkün değil. Uzun yolda motoru yormadan 90 hızda gitmek sanırım ideal olacaktır. Frenler gerçekten güzel motor hakimiyeti ve üzerinde verdiği his iyi.

    İkinci bir motor olarak da scooter yerine tercih edilesi bir motor.
    Zaman geçtikçe sorun çıkaracak mı serviste neler yaşayacağız hep beraber göreceğiz.





    herkese iyi sürüşler.

  16. #29856
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Motor benimkinin tıpa tıp aynısı. Bir ara fotoğraf koyayım.
    Hayırlı olsun. Benim ilk motorum olduğu için titreşim sıkıntım yok. Yani, titreşimsiz motosiklet sürmediğim için, normal gibi geliyor bana.

    __________


    - Metzeler ME22'yi tubeless olarak kullanmayı önerir misiniz yoksa, dezavantajlı olsa bile iç lastikli olarak kullan mı dersiniz?
    - Veya -eğer tubeless ise- Pirelli Sport Demon'u nasıl temin edebilirim?
    Deryali bunu beğendi.

  17. #29857
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor benimkinin tıpa tıp aynısı. Bir ara fotoğraf koyayım.
    Hayırlı olsun. Benim ilk motorum olduğu için titreşim sıkıntım yok. Yani, titreşimsiz motosiklet sürmediğim için, normal gibi geliyor bana.

    __________


    - Metzeler ME22'yi tubeless olarak kullanmayı önerir misiniz yoksa, dezavantajlı olsa bile iç lastikli olarak kullan mı dersiniz?
    - Veya -eğer tubeless ise- Pirelli Sport Demon'u nasıl temin edebilirim?
    Matrix filminden alıntı beğendiğim bir söz vardır. "Cahillik Mutluluktur" diye 8 sene evvel Honda Beat sürerken dünyada ondan daha iyi motor yok sanırdım
    Bu arada lastik önerilerine bende açığım; )

    Haydi o zaman bir kaç sorada ben sorayım

    1-Lastik'leri tubless'e çevirmek marka model ve ebat tavsiyesi rica ediyorum
    2-Iridium Buji alabileceğim bir link verir misiniz Apache Uyumlu tabiki.
    3-Sele nereden açılıyor?

    teşekkürler
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  18. #29858
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar
    Artan benzin fiyatlarına ve işe gidip gelmedeki büyük cc motorların işletim maliyetleri pahalılığına çözüm olarak bir tane tvs aldım.
    Büyük cc motorlarımdan sonra bu elbette ilk başta çok komik geliyor ama zamanla alışabilirim diye düşünüyorum.

    Çok kısa bir iki izlenim paylaşayım.

    1-Motor hakkaten titreşimli eller zıngırdıyor, artçı için tam bir masaj koltuğu arkası Özellikle pegler titreşimi güzel geçiriyor insana Azer Bülbül gibi tir tir titretip kendine getiriyor adamı.

    2-Oturuş pozisyonu çok yatay. Cbr250 kullanıyormuşçasına yatıyorsun. Bu tarzda bir motorun biraz daha dik olmasını beklerdim.

    3-Sanki bi 6.vitesi ve biraz daha düşük deviri hak ediyor gibi ama 80 üzerine çıkınca motor fazla bağırıyor. 80 lerde süper ama.

    4-Lastiklerin iç lastik olması sürerken hep bir tedirginlik yaratıyor.

    Benzini henüz test edemedim. İlerleyen zamanlarda bakıp göreceğiz, Tasarımı muadillerine göre gerçekten iyi. Dijital ekran hoş. SÜrerken nereden geldiğini bilemedim sesler var bu sesler belki önemsiz ama rahatsız edebiliyor.

    Genel itibari ile fena motor değil, Tem'de bile kararlı bir şekilde hızlanıp gidiyor, ilk denemede düzde 130'a çıkması mutlu etti ama o hızda sabit sürmek mümkün değil. Uzun yolda motoru yormadan 90 hızda gitmek sanırım ideal olacaktır. Frenler gerçekten güzel motor hakimiyeti ve üzerinde verdiği his iyi.

    İkinci bir motor olarak da scooter yerine tercih edilesi bir motor.
    Zaman geçtikçe sorun çıkaracak mı serviste neler yaşayacağız hep beraber göreceğiz.

    http://i.hizliresim.com/V2ENLj.jpg

    http://i.hizliresim.com/zQnLYO.jpg

    herkese iyi sürüşler.
    Hayırlı olsun.
    İlk izlenimleriniz çok doğru.
    Titreşime de zamanla alışıyorsunuz.
    Yakıt olayıda gerçekten çok iyi.
    Hele ben gibi 20 yıldır araba kullanan birisi için muhteşem.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  19. #29859
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Matrix filminden alıntı beğendiğim bir söz vardır. "Cahillik Mutluluktur" diye 8 sene evvel Honda Beat sürerken dünyada ondan daha iyi motor yok sanırdım
    Bu arada lastik önerilerine bende açığım; )

    Haydi o zaman bir kaç sorada ben sorayım

    1-Lastik'leri tubless'e çevirmek marka model ve ebat tavsiyesi rica ediyorum
    2-Iridium Buji alabileceğim bir link verir misiniz Apache Uyumlu tabiki.
    3-Sele nereden açılıyor?

    teşekkürler
    hayırlı olsun ben bunu kullanıyorum birde silikon ipek buji kablosu aldım lastik olarak bulursanız pirelli sport demon yurtdışında çok tavsiye ediliyor birde me22 var ama iç lastikli iç lastiksiz kullanmak biraz kumar oynamak olur sele sağdaki anahtarlı kapağı açonca akünün solunda kablo var onu çekince sele açılıyor

    http://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=415

  20. #29860
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Pirelli Sport Demon Türkiye yollarına uygun mu peki?

    Ayrıca Metzeler ME22 yumuşak hamurlu mu? Çift hamurlu mu?
    Yolda patlarsa ne yaparım?
    İç lastik için sprey oluyor mu?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler