Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #35161
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hunk apache ayarında olabilir. Apache parça ve bilinirlik açısından avantajlı . ama ns 150 kesinlikle bu kalitede değil.. Benim sıralamam
    Apache=Hunk> Ns150 olur. Gönlümde her türlü apache orası ayrı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------



    Valla aldım alalı aküye dikkatli bakmadım. Değişmiş mi orjinal mi hiç bilmiyorum ama aküden çok memnunum haftalarca yatsa bile teklemiyor
    Aküden dertliyim ben kaçak yok bende ama

    Fatih bizi sallamıyor artık 1000ccye piston taktı herhalde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aküden dertliyim ben kaçak yok bende ama

    Fatih bizi sallamıyor artık 1000ccye piston taktı herhalde
    Bence apache sağlamlık konusunda kendini kanıtlamış durumda tek eksi yönü yan sanayi yok servisleri kötü bunu aşmak içinde hiç çaba sarf edilmiyor. Aliexpres bile bu yedek parçasını satmaya başaldı
    BloodyBaron bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #35162

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aküden dertliyim ben kaçak yok bende ama

    Fatih bizi sallamıyor artık 1000ccye piston taktı herhalde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------



    Bence apache sağlamlık konusunda kendini kanıtlamış durumda tek eksi yönü yan sanayi yok servisleri kötü bunu aşmak içinde hiç çaba sarf edilmiyor. Aliexpres bile bu yedek parçasını satmaya başaldı

    mesela pulsar ile apache'nin egzantrik zincirleri aynı. teknik olarak da aynı. muhtemelen üreticileri de aynıdır. fakat aşağıdaki fiyat farkını bana hiç bir rasyonel veri açıklamayaz. mal aynı, özellik aynı, nitelik aynı, menşei aynı, satıldığı yer aynı. fiyat farklı.

    burada şikayet etmemiz gereken yer markanın distribütörü.

    tvs, kuralkan veya uma gibi birinin elinde olsa idi çok daha farklı olurdu herşey.

    Pulsar 200 Egzantrik Zinciri: 188 TL
    https://www.motopit.com.tr/urun/egzantrik-zinciri-mtp0372231

    TVS Apache 150 Egzantrik Zinciri: 229 TL
    https://www.motopit.com.tr/urun/egzantrik-zinciri-mtp0372231
    EneS_Turker ve M.balibey bunu beğendiler.

  3. #35163

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mesela pulsar ile apache'nin egzantrik zincirleri aynı. teknik olarak da aynı. muhtemelen üreticileri de aynıdır. fakat aşağıdaki fiyat farkını bana hiç bir rasyonel veri açıklamayaz. mal aynı, özellik aynı, nitelik aynı, menşei aynı, satıldığı yer aynı. fiyat farklı.

    burada şikayet etmemiz gereken yer markanın distribütörü.

    tvs, kuralkan veya uma gibi birinin elinde olsa idi çok daha farklı olurdu herşey.

    Pulsar 200 Egzantrik Zinciri: 188 TL
    https://www.motopit.com.tr/urun/egza...iri-mtp0372231

    TVS Apache 150 Egzantrik Zinciri: 229 TL
    https://www.motopit.com.tr/urun/egza...iri-mtp0372231
    Slm arkadaşlar . Egzantrik zinciri 3/4* 94L olarak gözüküyor. Pulsar ns 200 ve CBF 150 egzantrik zincirleri uyumlu gözüküyor.
    Ayrıca piyasada aynı ebatta aratınca kmc , did ve Çekoslovak zincirleri de bulunuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------

    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm arkadaşlar . Egzantrik zinciri 3/4* 94L olarak gözüküyor. Pulsar ns 200 ve CBF 150 egzantrik zincirleri uyumlu gözüküyor.
    Ayrıca piyasada aynı ebatta aratınca kmc , did ve Çekoslovak zincirleri de bulunuyor.
    Geçenlerde yedek olarak Mondial drift sünger hava filtresi aldım. Orjinalinden daha ucuz ve uyumlu .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------

    Arkadaşlar egzantrik zincir sesi sizlerde de varmı. Kronik diye okumuştum . 30000 km yi geçmiş bulunuyorum.

  4. #35164
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Egzantirik zinciri sesi bende de var. önceki 2 apachemde yoktu. açıkcası canımı sıkmıyor değil ama performansta kaybı yok pek takmıyorum.

    Aylar sonra havayı güzel görüp yıkadım motoru. yarın atayım biraz resim ortalık şenlensin . foto atan kalmadı artık
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  5. #35165

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Bende geçen sene Şubat ayında sıfır almıştım. 30000 km yi geçtim şuanda hiç yolda kalmadım.
    Orjinal lastikleri bugün değiştim 😀 anlas taktım.
    Motoru aldığım günden beri ön teker bir noktada balatalara sürtme yapıyordu. Kaliperde hafif sallanıyordu.
    Hazır lastikleri değişirken bu sorunu belirttim. Kaliper pistonlarini temizleyip kontrol ettiler. Balataları zimparalayip trasladilar. Fakat sorun devam ediyordu ve diskin yamuk olduğu sonucuna vardılar. Yeni ön disk sipariş ettim inşallah düzelir.

  6. #35166
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Egzantirk zincirinde aynı yer bile üretse kalite farkı olabilir. Örneğin 1.3lerinde fiat olanı ucuz zincirlidir ve 60 bin önerir fiat opel alırsanız ina marka olur 120 binde değişim önerir servis

    Bizimkileri zincir değişim periyodu nedir? Ben hiç araştırmadım

  7. #35167

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzantirk zincirinde aynı yer bile üretse kalite farkı olabilir. Örneğin 1.3lerinde fiat olanı ucuz zincirlidir ve 60 bin önerir fiat opel alırsanız ina marka olur 120 binde değişim önerir servis

    Bizimkileri zincir değişim periyodu nedir? Ben hiç araştırmadım

    bütün 1.3mj motorlarda ina takım çıkar zaten. 188 ve 199 kasa kodlu punto'larda bizzat açılarak görülmüştür. ticari olanlara tofaş 60k yazmış olabilir.

    hadi italyan kalite farklı yapmıştır belki de, sokağa mıçan hintli o adar akıllı değil bence

  8. #35168
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bütün 1.3mj motorlarda ina takım çıkar zaten. 188 ve 199 kasa kodlu punto'larda bizzat açılarak görülmüştür. ticari olanlara tofaş 60k yazmış olabilir.

    hadi italyan kalite farklı yapmıştır belki de, sokağa mıçan hintli o adar akıllı değil bence
    Fpt opar ve ina arasında baya fark var fiat paçacasından alınca ina olmuyor. Ticari değil bütün 1.3 ve 1.6larda 60 k seris manueli fiatta opelde 120 k servis manueli.

    Hintlileri küçümsemeyin bence adamlar motor yapacak ve bize satacak kadar akıl var adamlarda egzantirkte riske girme bence başka bişey olsa pulsarın parçasını al derdim. Kaç km yada yılda değişiyor bu zincir bendeki manuel formatta gitmiş. Benimki 10. yılna girecek ama kmsi daha 12 binde km gelmemiş ama yıl gelmiş olabilir.

    Bizim akü kutup başlarını nereden bulabiliriz salgın var diye kullanmıyorum ve tesisatta iyileştime yapıyorum. Akü kutup başları lazım.

  9. #35169

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fpt opar ve ina arasında baya fark var fiat paçacasından alınca ina olmuyor. Ticari değil bütün 1.3 ve 1.6larda 60 k seris manueli fiatta opelde 120 k servis manueli.

    Hintlileri küçümsemeyin bence adamlar motor yapacak ve bize satacak kadar akıl var adamlarda egzantirkte riske girme bence başka bişey olsa pulsarın parçasını al derdim. Kaç km yada yılda değişiyor bu zincir bendeki manuel formatta gitmiş. Benimki 10. yılna girecek ama kmsi daha 12 binde km gelmemiş ama yıl gelmiş olabilir.

    Bizim akü kutup başlarını nereden bulabiliriz salgın var diye kullanmıyorum ve tesisatta iyileştime yapıyorum. Akü kutup başları lazım.
    Şimdi baktım elearn’a mk3 puntolarda 120k diyor. Parçacımdan lancia kutusunda set aldım. İna çıkmıştı. Opar kutusunda skf çıkıyordu rulmanlar hafızam yanıltmıyorsa. Opar kutusundaki parçaları sevmiyorum. Bazen tr üretimi yedek parça çıkıyor. Kale balata gibi. En ilginç yedek parça deneyimim ise alternatör kasnağındaydı. Lancia kutusunda ina kasnak çıktı, opar kutusunda ina kasnak çıktı, parçacım bi de yan sanayi var magnetti marelli kutusunda dedi. Getir bakayım dedim onda da ina çıktı ayrıca 1.6 mj ler kayışlı idi yanlış hatırlamıyorsam. Emin değilim ama.

    Eski motorum apache. Şu an pulsarım var. Zincirde uzama var. Gerginin emme tarafında olmasından dolayı zincir 2mm uzasa supapların açılma kapanma zamanı değişiyor. Benim gibi kıl adamı gece uyutmuyor bu durum. İlaveten Cbf 150 ile de aynı zincir. Honda’dan mı alsam acaba diye düşünmüyor değilim. Çin malı mondiallerin bile zincir uzamıyor kısa zamanda. Motor 30k da.

    Akü terminali için herhangi bir oto elektrikçideki O şeklinde yuvarlak terminaller var. İş görecektir diye düşünüyorum.

  10. #35170
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi baktım elearn’a mk3 puntolarda 120k diyor. Parçacımdan lancia kutusunda set aldım. İna çıkmıştı. Opar kutusunda skf çıkıyordu rulmanlar hafızam yanıltmıyorsa. Opar kutusundaki parçaları sevmiyorum. Bazen tr üretimi yedek parça çıkıyor. Kale balata gibi. En ilginç yedek parça deneyimim ise alternatör kasnağındaydı. Lancia kutusunda ina kasnak çıktı, opar kutusunda ina kasnak çıktı, parçacım bi de yan sanayi var magnetti marelli kutusunda dedi. Getir bakayım dedim onda da ina çıktı ayrıca 1.6 mj ler kayışlı idi yanlış hatırlamıyorsam. Emin değilim ama.

    Eski motorum apache. Şu an pulsarım var. Zincirde uzama var. Gerginin emme tarafında olmasından dolayı zincir 2mm uzasa supapların açılma kapanma zamanı değişiyor. Benim gibi kıl adamı gece uyutmuyor bu durum. İlaveten Cbf 150 ile de aynı zincir. Honda’dan mı alsam acaba diye düşünmüyor değilim. Çin malı mondiallerin bile zincir uzamıyor kısa zamanda. Motor 30k da.

    Akü terminali için herhangi bir oto elektrikçideki O şeklinde yuvarlak terminaller var. İş görecektir diye düşünüyorum.
    Fiatta kayş opelde zincir var. Fpt su pompası aldım 2 haftada bin km yapmadan dağıldı

    Cbf ile tork ve devir farkı çok mu? Honda bencede daha kalitelidir ama aradaki torku tölere edebilir mi?

  11. #35171
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Ulen dün yaz gibi hava vardı kışa döndü dolu yağmur kafayı çıkaramadık .D

    Cbf zinrici tolere eder. Cbf 12,7Nm tork Apache 12,3 Nm Tork üretiyor. Egzantirik zincirinin sıkıntılı olduğunu anlamanın en sağlıklı yolu nedir? Şuan motor rolantide ve devirlenmede sağlıklı. Güçten kaybı yok sadece ses ufaktan var gibi arada beni de raahtsız ediyor sadece. Pinpirikliyim blok konusunda.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  12. #35172

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiatta kayş opelde zincir var. Fpt su pompası aldım 2 haftada bin km yapmadan dağıldı

    Cbf ile tork ve devir farkı çok mu? Honda bencede daha kalitelidir ama aradaki torku tölere edebilir mi?
    1.3 fiat multijet motoru bir daha araştırmanı rica ederim. trigeri zincirlidir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ulen dün yaz gibi hava vardı kışa döndü dolu yağmur kafayı çıkaramadık .D

    Cbf zinrici tolere eder. Cbf 12,7Nm tork Apache 12,3 Nm Tork üretiyor. Egzantirik zincirinin sıkıntılı olduğunu anlamanın en sağlıklı yolu nedir? Şuan motor rolantide ve devirlenmede sağlıklı. Güçten kaybı yok sadece ses ufaktan var gibi arada beni de raahtsız ediyor sadece. Pinpirikliyim blok konusunda.
    egzantrik zincirinde torkun önemli olduğunu düşünmüyorum. önemli olan devir. çünkü egzantrik milini çevirirken motorun asıl gücünün önemi yok. e çoğu motor da 10k deviri geçmiyor. bence uyar.

  13. #35173
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.3 fiat multijet motoru bir daha araştırmanı rica ederim. trigeri zincirlidir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------



    egzantrik zincirinde torkun önemli olduğunu düşünmüyorum. önemli olan devir. çünkü egzantrik milini çevirirken motorun asıl gücünün önemi yok. e çoğu motor da 10k deviri geçmiyor. bence uyar.
    1.6 multijette için yazdım onda kayı var cdtide zincir var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------

    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ulen dün yaz gibi hava vardı kışa döndü dolu yağmur kafayı çıkaramadık .D

    Cbf zinrici tolere eder. Cbf 12,7Nm tork Apache 12,3 Nm Tork üretiyor. Egzantirik zincirinin sıkıntılı olduğunu anlamanın en sağlıklı yolu nedir? Şuan motor rolantide ve devirlenmede sağlıklı. Güçten kaybı yok sadece ses ufaktan var gibi arada beni de raahtsız ediyor sadece. Pinpirikliyim blok konusunda.
    Aslında zamanınn geldiğini anlamanın bir yoluda soğuk motorda rölantide titreme ve devir dalgalanması yapar. Grgi artık işlevini yapamaz ve zinir çok uzağı için az sente atlar. İlerleyen zamanlarda sıcak motorda yapmaya başlar sente atladığı için ama apachede anlayamazsın bunu

  14. #35174

    Üyelik
    14 Ekim 2020
    Merhaba arkadaşlar sorunu çözdük demiştim fakat sorunlar bitmiyor
    Geçen sabah motoru direkt marş ile çalıştıramadım fakat jikleyi açar açmaz tek marşta aldı ve çalıştı 1 dakika öyle bıraktım sonra jikle kapatıp tekrar çalıştırdım guzel bir şekilde çalıştı karbüratör denemek için yeni bir karbüratör taktık motora bu sabah tekrar denedim ama motor çalışmadı jikle açınca hemen çalışıyor bu sorun son zamanlar da baş gösterdi önceden karlı hava da bile tek marş da çalışırdı sorunum nedir bir türlü çözüm bulamadık yardımcı olacak biri varmıdır

  15. #35175
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Onurkurt37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar sorunu çözdük demiştim fakat sorunlar bitmiyor
    Geçen sabah motoru direkt marş ile çalıştıramadım fakat jikleyi açar açmaz tek marşta aldı ve çalıştı 1 dakika öyle bıraktım sonra jikle kapatıp tekrar çalıştırdım guzel bir şekilde çalıştı karbüratör denemek için yeni bir karbüratör taktık motora bu sabah tekrar denedim ama motor çalışmadı jikle açınca hemen çalışıyor bu sorun son zamanlar da baş gösterdi önceden karlı hava da bile tek marş da çalışırdı sorunum nedir bir türlü çözüm bulamadık yardımcı olacak biri varmıdır
    2011den beri yaz kış jinleli çalışır benim motor rölantiyi yükseltebilirsiniz ama ısınınca devir 4 binlere çıkıyor bu seferde

  16. #35176

    Üyelik
    14 Ekim 2020
    Bu sefer kesin çözdük sorunu hava ayar vidasının oringi yırtılmış bu sebepten hava ayarı düzen tutmuyor arıza yaratıyordu yeni bir O-Ring ile temiz bir hava ayarı yaptıktan sonra motorum düzene girdi teşekkür ederim ilgilenlere

  17. #35177

    Üyelik
    08 Ocak 2021
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    tvs apache rtr150
    merhaba arkadaşlar.
    yukarıda egzantirik zinciri ile ilgili yazanlar olmuş. egzantirik zincirinin 1. pimi ile 21. piminin arası maksimum 128.2 mm olacak diyor servis manueli. ölçerek değişip değişmeme kararı vermek en sağlıklısı.
    bakla değil, pim sayılacak. karışmasın. 10 bakla + 1 pim gibi düşünebilirsiniz.
    tekerlek zinciri ise 21 pim 256mm olacak maksimum. daha uzunsa değişmenizi tavsiye ediyor tvs.
    iyi sürüşler
    M.balibey bunu beğendi.

  18. #35178
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Muayaneyi de tamamladık sorunsuz şükür. 10 Dk bile sürmedi zaten. Ardından yağmurda 100kmlik ufak bir gezi :D







    M.balibey ve levend84 bunu beğendiler.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  19. #35179
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    @Enes kardeş,plakadaki civatalarla muayeneden iyi geçmissin

    Rtr nin kirmizisi da bir başkadir.tekerine taş değmesin.

    EneS_Turker bunu beğendi.

  20. #35180
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Enes kardeş,plakadaki civatalarla muayeneden iyi geçmissin

    Rtr nin kirmizisi da bir başkadir.tekerine taş değmesin.

    https://i.resmim.net/LCSfu.jpg
    Valla oje ile boyamayı fln düşündüm ama bizim buralarda motorlara özel muayane yok ona bakan mı olcak dedim gittim. adam üstüne binmedi bile ben bindim 2 fren sinyal korna hadi tamam dediler
    levend84 bunu beğendi.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler