Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #34601
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı emrks34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sağ ayna sipariş edicem internetten eski kasa yeni kask diye bi fark varmi aynada acaba. Önereceğiniz bi site varmi
    aynan kırıldı mı yoksa yalama mı oldu? yalama oldu diyor isen o kolay iş. aynanın dibindeki contayı geri kaydır ve oradaki iki vidayı birazcık daha sık ve aynanın taş gibi olduğunu göreceksin. bende ayna sipariş edecektim ama o vidaları fark ettim ve sıkınca aynayı elimle bile zor oynatır oldum şimdi gerek kalmadı.

    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu motorun rodajı ne zaman biter 300km ye geldim dün ilk defa 89km hıza ulaştım o da e5 te mecbur kaldım bir nevi millet altına alıcaktı yoksa sorun çıkarırmı başım ağrırmı bu yüzden
    rodaj için ilk bin kilometre uyman gerken bazı kurallar vardır ve sonrasında rodaj devam eder 2 bine 3 bine kadar ama yani ilk bin kilometre hassas olmakta fayda var.

    1. vites 6 bin deviri geçme ve gaza ani yüklenmeler yapma.
    2. vites 6 bin deviri geçme ve 3 bin devirin altına inme.
    3. vites 6 bin deviri geçme ve 4 bin devirin altına düşme.
    4. vites 6 bin deviri geçme ve 5 bin devirin altına inme.
    5. vites 6 bin deviri fazla geçme ve 5 bin devirin altına inme.

    burada uyman gereken kilit nokta şudur aslında. gaza asıldığın anda seni geriye çeken en iyi devir 6 bin devirdir ve hangi viteste olursan ol o devirde sürmen gerekir.

    yani apache max torq değeri 6 bin devirde elde eder ve 2. vitesten sonrasında seyir halinde isen 6 bin devire yakın sürmen gerekir.

    5500 devirde gaza sert yüklenmen silindir ve piston gömleğindeki basınca pek etki etmez ve krank + piston kolları v.s. pek zorlanmaz bu yüzden max torq değerine yakın devirde kullanmak her daim motor ömrünü uzatır fakat şunu da unutma; motor daha yeni, max torq değeri motorun gücünü tekere tam anlamıyla ilettiği devirdir ve gaza ani yüklenmen demek şanzımandan tut zincire ve zincir dişlilerine kadar güç aktarma organlarında zorlanma meydana getirecektir.

    uzun lafın kısası. motorun gücünü sakın görmek isteme, gaza hızlı yüklenmelerden kaçın. her ne kadar sert gazlama desemde belki dayanamayıp gazlayacaksın. o zaman bari bunu 5500 devirde yap ki bari çekiş gücünü gör hemde motor rodajı kötü yapılmış olmasın.

    ilk 500 kilometre tamamlandıktan sonra yağ ve yağ filtresi değişecek unutma. galiba servise gidip değiştirteceksin.

    hayırlı olsun motorun, güle güle kullan.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #34602
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynan kırıldı mı yoksa yalama mı oldu? yalama oldu diyor isen o kolay iş. aynanın dibindeki contayı geri kaydır ve oradaki iki vidayı birazcık daha sık ve aynanın taş gibi olduğunu göreceksin. bende ayna sipariş edecektim ama o vidaları fark ettim ve sıkınca aynayı elimle bile zor oynatır oldum şimdi gerek kalmadı.



    rodaj için ilk bin kilometre uyman gerken bazı kurallar vardır ve sonrasında rodaj devam eder 2 bine 3 bine kadar ama yani ilk bin kilometre hassas olmakta fayda var.

    1. vites 6 bin deviri geçme ve gaza ani yüklenmeler yapma.
    2. vites 6 bin deviri geçme ve 3 bin devirin altına inme.
    3. vites 6 bin deviri geçme ve 4 bin devirin altına düşme.
    4. vites 6 bin deviri geçme ve 5 bin devirin altına inme.
    5. vites 6 bin deviri fazla geçme ve 5 bin devirin altına inme.

    burada uyman gereken kilit nokta şudur aslında. gaza asıldığın anda seni geriye çeken en iyi devir 6 bin devirdir ve hangi viteste olursan ol o devirde sürmen gerekir.

    yani apache max torq değeri 6 bin devirde elde eder ve 2. vitesten sonrasında seyir halinde isen 6 bin devire yakın sürmen gerekir.

    5500 devirde gaza sert yüklenmen silindir ve piston gömleğindeki basınca pek etki etmez ve krank + piston kolları v.s. pek zorlanmaz bu yüzden max torq değerine yakın devirde kullanmak her daim motor ömrünü uzatır fakat şunu da unutma; motor daha yeni, max torq değeri motorun gücünü tekere tam anlamıyla ilettiği devirdir ve gaza ani yüklenmen demek şanzımandan tut zincire ve zincir dişlilerine kadar güç aktarma organlarında zorlanma meydana getirecektir.

    uzun lafın kısası. motorun gücünü sakın görmek isteme, gaza hızlı yüklenmelerden kaçın. her ne kadar sert gazlama desemde belki dayanamayıp gazlayacaksın. o zaman bari bunu 5500 devirde yap ki bari çekiş gücünü gör hemde motor rodajı kötü yapılmış olmasın.

    ilk 500 kilometre tamamlandıktan sonra yağ ve yağ filtresi değişecek unutma. galiba servise gidip değiştirteceksin.

    hayırlı olsun motorun, güle güle kullan.
    sağol hocam serviste yaptırıcam hepsini pek anlamıyorum şuanlık ani gaz vermesemde zorlamadan 70km nin üstüne çıktığım oluyor sık olmasada yavaş yavaş hızlanıyorum yani

  3. #34603

    Üyelik
    24 Aralık 2017
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Tvs apache rtr 150
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynan kırıldı mı yoksa yalama mı oldu? yalama oldu diyor isen o kolay iş. aynanın dibindeki contayı geri kaydır ve oradaki iki vidayı birazcık daha sık ve aynanın taş gibi olduğunu göreceksin. bende ayna sipariş edecektim ama o vidaları fark ettim ve sıkınca aynayı elimle bile zor oynatır oldum şimdi gerek kalmadı.



    rodaj için ilk bin kilometre uyman gerken bazı kurallar vardır ve sonrasında rodaj devam eder 2 bine 3 bine kadar ama yani ilk bin kilometre hassas olmakta fayda var.

    1. vites 6 bin deviri geçme ve gaza ani yüklenmeler yapma.
    2. vites 6 bin deviri geçme ve 3 bin devirin altına inme.
    3. vites 6 bin deviri geçme ve 4 bin devirin altına düşme.
    4. vites 6 bin deviri geçme ve 5 bin devirin altına inme.
    5. vites 6 bin deviri fazla geçme ve 5 bin devirin altına inme.

    burada uyman gereken kilit nokta şudur aslında. gaza asıldığın anda seni geriye çeken en iyi devir 6 bin devirdir ve hangi viteste olursan ol o devirde sürmen gerekir.

    yani apache max torq değeri 6 bin devirde elde eder ve 2. vitesten sonrasında seyir halinde isen 6 bin devire yakın sürmen gerekir.

    5500 devirde gaza sert yüklenmen silindir ve piston gömleğindeki basınca pek etki etmez ve krank + piston kolları v.s. pek zorlanmaz bu yüzden max torq değerine yakın devirde kullanmak her daim motor ömrünü uzatır fakat şunu da unutma; motor daha yeni, max torq değeri motorun gücünü tekere tam anlamıyla ilettiği devirdir ve gaza ani yüklenmen demek şanzımandan tut zincire ve zincir dişlilerine kadar güç aktarma organlarında zorlanma meydana getirecektir.

    uzun lafın kısası. motorun gücünü sakın görmek isteme, gaza hızlı yüklenmelerden kaçın. her ne kadar sert gazlama desemde belki dayanamayıp gazlayacaksın. o zaman bari bunu 5500 devirde yap ki bari çekiş gücünü gör hemde motor rodajı kötü yapılmış olmasın.

    ilk 500 kilometre tamamlandıktan sonra yağ ve yağ filtresi değişecek unutma. galiba servise gidip değiştirteceksin.

    hayırlı olsun motorun, güle güle kullan.
    Verdiğim cevap icin teşekkürler aynı kırılmış aldiğimda öyleydi sağ ayna kaynak yapmış ama göremiyorum sadece sus niyetine duruyor mecbur değiştircem. Bugün sipariş verdim umarım memnun kalirim

  4. #34604

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    ARKadaşlar apachım zıncırı bıraz kuflenmıs geldı 2014 model 17 bınde dahada hıc degısmedı degıstırmek ıstıyorum zıncır dıslı setınle beraber degıstır dedıler daha ıyı olurmus ama fıyatlarıda bıraz tuzlu geldı orjınalı 150 lıra falan zıncır dıslı setı pekı ben orjınal almayıp yan sanayı alsam ne dersınız bı sıkıntı olurmu dıger turlu maxımum gıdıcegı 80 lıra falan

  5. #34605
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı spawn_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKadaşlar apachım zıncırı bıraz kuflenmıs geldı 2014 model 17 bınde dahada hıc degısmedı degıstırmek ıstıyorum zıncır dıslı setınle beraber degıstır dedıler daha ıyı olurmus ama fıyatlarıda bıraz tuzlu geldı orjınalı 150 lıra falan zıncır dıslı setı pekı ben orjınal almayıp yan sanayı alsam ne dersınız bı sıkıntı olurmu dıger turlu maxımum gıdıcegı 80 lıra falan
    Herkes takım değişmesinin daha sağlıklı olduğunu söylüyor. Parasal olarak imkanın azsa, dişlilerin fazla aşınmamış sa, sadece zinciri değiştirebilirsin.

    Orijinal oringli zincir alamıyorsan, Çekoslavakya malı bir zincir almanı tavsiye ederim.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  6. #34606

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    arkadaslar zıncırı degıstırdık dıslılerıyle baskı balata degıstı motul 15 50w yag aldım valla motor rahatladı yemn ederım sık sık degısıyor sımdı fıtesler motorcu arkadas abı senn motorda performans dusuklugu var ama dedı neden yapar dedım soyle bır apachı gıbı gıtmıyor dedı motor 17 bınde sepeb ne dedım karburutor diyaframında sorun var hem degıstırelım hem temızlıyelım dedı olur dedım bakalım onu aldım orjınal n11 den gayet uygundu 30 lıraya buldum hemen aldım gelsın taktırıcam bı ara karburatorude temısletcem baska bı eksıgı orjınal bujısını alıcam champıon marka var cok cacık orjınal cıft tırnaklı bujısını alcam degıstırıcem bıde almısken gaz telınle debraj telını degıstırtsem gusel olucak.

  7. #34607
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Arkadaşlar 2 sinyal ve ön far camında belirgin çizikler oluştu motoru yatırmam sonucu bu camlar değiştirmek istesem ilerde pahalımıdır fiyat biliyormusunuz

  8. #34608
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2 sinyal ve ön far camında belirgin çizikler oluştu motoru yatırmam sonucu bu camlar değiştirmek istesem ilerde pahalımıdır fiyat biliyormusunuz
    komple değişiyor diye biliyorum

  9. #34609
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    komple değişiyor diye biliyorum
    servise sordum hocam yan sinyalin birine 45tl dedi ön far komple değişiyormuş 200tl dedi adam parçaları pahalı yan sanayisi yok diyor

  10. #34610

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    tvs rtr 150 hyper edge
    herkese selam arkadaşlar,
    yeni bir tvs 150 rtr alarak bu ay başında bende aranıza katılmış bulunmaktayım. geçen yıl da bitane babama almıştık gri, ama ben tercihimi sarıdan yana kullandım. 7yıllık motor tecrübem var, ekipmanım tam. ayrıca tüm forumu da okudum baştan sona, sorunuz varsa alabilirim :p.

  11. #34611
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    servise sordum hocam yan sinyalin birine 45tl dedi ön far komple değişiyormuş 200tl dedi adam parçaları pahalı yan sanayisi yok diyor
    http://www.tvsparca.com/default.aspx bu site merkez deponun daha ucuza bulabilirsiniz belki

  12. #34612
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.tvsparca.com/default.aspx bu site merkez deponun daha ucuza bulabilirsiniz belki
    lazım olan şeylere baktım ama sadece kodları yazıyor, fiyatlar yok.

    N91410606RB yakıt deposu sarı

    N92202396R far çevresi sarı

    N92218306RC yakıt deposu muhafaza sol taraf sarı

    N92218406RC yakıt deposu muhafaza sağ taraf sarı

    N9221150BR ibre

    R1060110 volant

    M7321890 debriyaj balatası

    K6320590 arka fren balatası

    N9323620 silindir piston

    .................

    şu resimdeki şeyi sökerken fırladı ve duvara çarptı. içerisindeki ufak silindirlerden bir tanesi kayboldu. şu anda sorun çıkartmıyor gerçi.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    servise sordum hocam yan sinyalin birine 45tl dedi ön far komple değişiyormuş 200tl dedi adam parçaları pahalı yan sanayisi yok diyor
    ben 30 liraya yan sanayi takım aldım kendim taktım ön tarafa.

  13. #34613
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Servis bana yan sanayi yok diyor tvslerin nereden aldın hocam aklımda bulunsun

  14. #34614
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servis bana yan sanayi yok diyor tvslerin nereden aldın hocam aklımda bulunsun
    bazı parçalarda yan sanayi var. mesela far ampulü, sinyaller, fren balataları, aynalar, silindir piston, akü v.s.

    herhangi bir motosiklet parçacısında bulabilirsin. takım olarak 30 liraya falan satarlar.

  15. #34615

    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Arkadaşlar 2015 MODEL 0 KM 5500 TL Fiyat veriyorlar Alınırmı 2015 Model Sizce Acil Yardım edin karar verme aşamasındayım sıkıntıları olurmu eski modelin beklemesinin

  16. #34616

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    tvs rtr 150 hyper edge
    Alıntı wrestling adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2015 MODEL 0 KM 5500 TL Fiyat veriyorlar Alınırmı 2015 Model Sizce Acil Yardım edin karar verme aşamasındayım sıkıntıları olurmu eski modelin beklemesinin
    Hiç düşünme hemen al, 6ya elini öpene satarsın

  17. #34617
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı wrestling adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2015 MODEL 0 KM 5500 TL Fiyat veriyorlar Alınırmı 2015 Model Sizce Acil Yardım edin karar verme aşamasındayım sıkıntıları olurmu eski modelin beklemesinin

    Lasiklere güvenme yalnız başına iş açarsın kuru zeminde idare eder belkide yağmur gördünmü işin zor hele acemiysen değiş mutlaka

  18. #34618
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı wrestling adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2015 MODEL 0 KM 5500 TL Fiyat veriyorlar Alınırmı 2015 Model Sizce Acil Yardım edin karar verme aşamasındayım sıkıntıları olurmu eski modelin beklemesinin
    Hiçbirşey olmaz,en fazla lastik değişimi ister.

  19. #34619
    HyperXCrossfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Selamlar,tvsnin orjinal ayna takim fiyati ne kadar ? 30tl civarinda da var 60tlye de var.30tl civarinda olanlar sanirim orjinal degil.Orjinallere gore kalite farki nasildir acaba.

  20. #34620

    Üyelik
    30 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Apache Rtr 150
    bende almayı düşünüyyorum bu fiyata nereden buldunuz acaba


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler