Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15081
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı çelikatlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla diyemiyosun o pozisyonda.adam ne dese haklısın amirim şimdi başka katakulli düşünüyorum.şeytan diyo komple sök plakayı soran olursa vidaları düştü az önce bende tutturacak bişey bulamadım çantaya koydum falan filanmı yapsam
    Bi zamanlar benim bahanemdi bence bunlar o yalanı duyalı yıllar olmuştur s.ktir çekerler bel çantası kullan bune böyle diye sorarsa yaw bu benim belimdeydi ne ara oraya gitti dersin
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15082
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Alıntı çelikatlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu sabah e5 uzunçayır metrobüs durağı mevkiinde sol şeritin solundan ilerlerken motosikletli polis tarafından çevirildim solun soluna pusu kurmuş kaçacak şerit yol falan yok cuk kucağına düştükevraklara baktı tamam bide arkaya doğru eğildi baktı bu kaskı burdan sök hemen lambalarını kapatıyor biri arkadan koymasın sana dedi aslında plaka kapattığımı anladı ama ses etmedi söktürüp yolladı. şimdi kgs siz geziyorum
    geçmiş lsun kankasen dua et ceza yamamış

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi zamanlar benim bahanemdi bence bunlar o yalanı duyalı yıllar olmuştur s.ktir çekerler bel çantası kullan bune böyle diye sorarsa yaw bu benim belimdeydi ne ara oraya gitti dersin
    böyle diye sorarsa yaw bu benim belimdeydi ne ara oraya gitti dersin [/QUOTE]
    dostum polis yuhhh der başka bişey demez valla

  3. #15083
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    para cezası yiyeceğimi bilsem hiç problem değil yaptığım geçiş o parayı misliyle karşılarda. mahkemeye falan veriyorlarmış o işe gelemem

  4. #15084
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    valla kanka bence en mantıklısı asma kilit alıcam bitane çantamım ordan sallıcan plakanın üstüne doğru ucunada şöyle kalın bitane asma kilit ohhhh sprarsa klit abi bu yeni aldım falan geçen motoru çalmışlardı o yüzden biraz daha kalın aldım
    deseki plakayı kapatmış alla alla hiç farkında değilim yapma yaw falan
    hemen alırım şimdi onu dicen numaradan sökecen sonra az gidince salla yine plakaya devam

  5. #15085
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    yaw gosterdık ya ogs yı takıcan lastıgı devam oyle cevırmede durursan kılıt olur onu yapıyosan durmıcan yoksa pilc cevırme yapar amceler .....schmarık sımdı yolda mercedes cok gordum yolda kalan o ayrı bişidir bı sofor arkadasımla konusuyorum buraya su koyuyodum camlardan su cıkıyordu artık cıkmıyor dedı cam suyu koydugu yer radyator du bu adam da sofor ıste yanı aracın bozulması kullanıcıya da baglı tamam tamam bı daha olmasın tvs kıng burda honda kalmıs yolda de tvs deme bak cok kotu bakıyolar sana


    www.erkakurye.com

  6. #15086
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı MertAksoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkeze iyi aksamlar benim topcase biraz ses yapıyor nasıl engelleyebilirim sesi
    çantanın neresinden ses geliyor fotosunu atsana kardeşim detaylı sağ sol ön arka alt üst ve iç

  7. #15087

    Üyelik
    03 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw gosterdık ya ogs yı takıcan lastıgı devam oyle cevırmede durursan kılıt olur onu yapıyosan durmıcan yoksa pilc cevırme yapar amceler .....schmarık sımdı yolda mercedes cok gordum yolda kalan o ayrı bişidir bı sofor arkadasımla konusuyorum buraya su koyuyodum camlardan su cıkıyordu artık cıkmıyor dedı cam suyu koydugu yer radyator du bu adam da sofor ıste yanı aracın bozulması kullanıcıya da baglı tamam tamam bı daha olmasın tvs kıng burda honda kalmıs yolda de tvs deme bak cok kotu bakıyolar sana


    http://img3.ressim.net/out.php/i6135905_02092012842.jpg
    Haklısın abi. Ben bunları yazarken aklımdan hiç bir şekilde Tvs'yi kötüleme amacı yada düşüncesi geçmedi. Dediğin gibi Apache king. Niye king yağ yakmıyo, sahibini üzmüyo, sen yolda motorla süzülürken millette seni süzüyoo oooo felan motor şekil.
    Birde Erol abi geçen Cbf150 forumunda biri demiş ki; 15 yıl bisiklet kullandım motor almayı düşünüyorum Tvs,Ybr,CBF150 hangisini almamı önerirsiniz gibisinden bir soru sormuş. Arkadaşın biride demiş ki; (Aynen buraya kopyalıyorum. Orayada yazıcaktım ama tartışma konusu olur, gerginlik çıkar diye yazmadım. Eğer yanlışsam sen düzeltirsin abi şüphem yok.)
    Bu arada ben bildiklerimi altına belirgin şekilde yazıcam. Yanlışlarım olursa sen ve diğer herkesten düzeltmelerini rica ederim.

    apache gerek boyu kısa olması gerek 1-1,5 beygir sanırım cbf ten kısa olması ve motor ağırlığının cbf e göre biraz daha geride bulunması nedeniyle öyle ani gaz açmalarda anında tek teker üstüne kalıyorsun ve acemi kullanıcı için değil herkes için tehlike.

    cbf konfor rahatlık ve 150 cc grubu motorların yani ekonomi motorlarının tüm özelliklerini barındırıyor KONFOR SÜRÜŞ KEYFİ EKONOMİ 1,5 beygir dediğin şey o kadar farketmiyor inan şekli için de bencede çok şık apache ama honda kalitesi parça servis rahatlığı ucuzluğu değişilmez bence.

    Boyu kısa olması derken uzunluk olarak mı yoksa yere daha çok yakın olduğu konusunda mı yorum yapmış pek anlamadım ama ben yere daha çok yakın olduğu konusunda yorum yaptığını farzederekten şöyle bir açıklama getirmek istiyorum. Benim bildiğim yere yakın olan motosiklet olsun araba olsun her zaman virajda daha kararlı ve isdikrarlı ilerler. Hani kaydım kayıcam gibi naz yapmaz. Birde ekonomi demiş. Geçen bir arkadaş yazmıştı buraya. 1050 km yol yapmışlar Cbf150 ve Apache ile Cbf150 160 küsür lira yakmış. Apache 113 lira benzin tüketmiş. Nerede kaldı cbf150'nin ekonomikliği. O küçümsenen 1-1,5 bg'in önemi ortaya çıkıyor işte. Cbf150 bir yokuşu 50 km hızla 6/7.000 d/dk'da çıkıyorsa, Apache aynı yokuşu 4.000/5.000 devir aralığında aynı hızda çıkıyor. Buda Apache'yi kullanan kişinin yokuş çıkarken daha az gaç açma gereği duyduğu için Apache'yi daha ekonomik kılıyor.

    Cbf150 forumuna bir uğradım da şimdi, herkez ayrı bir dertten sitem ediyor ki, ben bilindik bir örnek vericem. Bir arkadaş 2.500 km'de 400 gr yağ eksiltmiş. Tamam hadi bakan kişi için yağ eksiltme problem olmaz (Özellikle Ethem abi var çok güzel bakıyor motoruna onun için hiç problem olmaz. Ama oda kabulleniyor yağ yaktığını ve diğer kişiler gibi hondayı baş tacı edipte yağ yakmıyor vb yönlerden savunmuyor.) ama bu motor için konuşuyorum sadece (CBF150) honda'nın en ayıplı mallarından biri. Kaldı ki adının honda olmasından dolayı çok satıyor. Oldu ki Apache'yi honda çıkarmış olsa, yere, göğe sığdıramazlardı eminim. Niye adı "HONDA" çünkü. Cbf150'de Tvs adı altında olsaydı, küfür bile ederlerdi diye düşünüyorum. Ama adı olan motor her zaman iyi oluyor nedense. HalilHayabusa'yı mutlaka tanıyanlar vardır. Yada adını duymuş görmüş olanlar. Kendisini biraz araştırdım da, üst segment motor yarışçısı olmasına rağmen gidip bir ybr125 veya cbf150 değil de iş motoru olarak apache almış. Motorlarla en içli dışlı olan bildiğiniz üzere yarışçılardır. O kişi bile Apache seçtiyse mutlaka bir bildiği vardır diye düşünüyorum.


    ybr ye gelince 125cc 150 cc arası baya bi fark oluyor mekanik olarak çook sağlam diye biliyorum araştırmalarıma dayanarak ama elektrik sistemi dandik diye duydum ne doğru ne yanlış bilmem ama bana sorarsan paran varsa eğer cbf candır seni üzmez kalıbına göre gayet seri ve atak bi motor vitesli kullanmaya başladığında anlarsın

    125cc ve 150cc arasında ne kadar bir fark olabilir ki? Şahsen ben o cümleyi okuyunca 100'lük cup bir motosikletten Ninja 250R felan binmiş diye düşünürüm. Abartmış bence. Ayrıca Ybr125'i o kadar çok araştırdım ki, hiç bir şekilde elektirik tesisatının dandik, bozuk, işe yaramaz olduğunu söyleyen kimseyle karşılaşmadım. Dediği gibi CBF candır. Çünkü adı Honda. Üzmez demiş, hele bir 3.000 4.000 km motorun yağına bakmadan kullansın o zaman üzer mi üzmez mi anlaşılır. Ben normal kullanım için yazdım. Hep sıkıştırarak kullanıcak olan birisi 2.000 2.500 km'de motoru kilitler bence.

    Erol abi ben bunları yazdım. Yanlışım varsa düzeltmeni rica ediyorum ki, olan yanlışlarımı, düşüncelerimi, bilgilerimi doğruları ile pekiştirebileyim. Bu arada benimde adım Mustafa abi. Sizler beni her ne kadar tanımasanız da, ben sizi, sizleri baya baya tanıyorum. Bayadır forumun takipçisiyim. Sizleri tanıdığım için mutluyum. Yalan yanlış şeyler dönmüyor burda. Titreşim varmı? Var ama rahatsız edici değil. Örn bir soru sorulduğunda benim de yazdığım gibi açık,net,kısa cevaplar veriliyor. Aynı şey bir Cbf150 için olsa.Örn: Bu motor yağ yakıyormuş. Biri diyo yok öyle birşey çamur atıyorlar. Diğeri; eeeeh işde sıkıştırırsan yakar tabi. Öteki bakma sen onlar ben yağ yetiştiremiyorm 15/20.000'de motor bitti diyenler aradığında hemen bulunuyor. Eski sayfalarda ben çok denk geldim. Apache'yide sıkıştıran çok var ki; ben hiç benim yağım eksik çıktı diyen görmedim duymadım.

    Hepinize iyi geceler. Allah rahatlık versin.

  8. #15088
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    cbf ıyıdır kotulemıyorum daha oncede dedım onun kullanıcısı ayrı tvs nın ayrı ybr ayrı hatta soyle dıyım motoru yenıleme zamanı gelınce 3 uncu tvs mı alabılırım sıkıntı yok motorda lastıkler harıc oda genel olarak motorların hepsınde var sase boyu kısa yanı yukseklık degıl ıkı lastık arası kısa buda rahat olmamasını saglıyor ama sportıf kullanım sunuyor on taraf hafıf ve anı kalkıslarda onü zaptedemessın bunu da on dıslıyı 13 yerıne 14 ıle degıstırıp hafıfletırsın yakıt cbf den az yakar kesın degerlerle ıspatlanmıstır hıc bır tvs suan lık 110 dan az 140 krs dan fazla yakmaz 14 dıslı ıle alınan deger
    tvs
    rahatlık 80
    performans 100
    saglamlık 90
    gorunum 100
    tıtresım 90 dan sonra var rahatsız etmez

    cbf
    rahatlık 100
    performans 80
    saglamlık 90
    gorunum 60
    ttresım yok 90 dan sonra az
    ybr
    rahatlık 90
    performans 70
    saglamlık 100
    gorunum 80
    tıtresım yok

    cb 125
    rahatlık 80
    performans 70
    saglamlık _?_zaman lazım
    gorunum 60
    tıtresım var 90 dan sonra rahatsız etmez




    apache sahıbı olmak ayrıcalıktır
    www.erkakurye.com

  9. #15089
    motodrift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    Düzce 81
    Motosikleti
    WR 250 R
    selam apache ciler

    apachenin arka orj. lastiği dubleks e cevirilebiliyor mu? lastik te dubleks yazısını görmedimde
    Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK

  10. #15090
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    cevırdım 8000 km ye yakın kullanıp ırc ye gectım ama tavsıye etmıyorum patlarsa anıden atar dıyolar acıkcası korktum sıbop takıyosun o kadar samdrel kalıtesını gorunce sok olucaksın baya kalın resmen motor hafıfler samyelı cıkartınca o kdar yanii
    miginfly bunu beğendi.
    www.erkakurye.com

  11. #15091
    motodrift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    Düzce 81
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cevırdım 8000 km ye yakın kullanıp ırc ye gectım ama tavsıye etmıyorum patlarsa anıden atar dıyolar acıkcası korktum sıbop takıyosun o kadar samdrel kalıtesını gorunce sok olucaksın baya kalın resmen motor hafıfler samyelı cıkartınca o kdar yanii
    asluında cevirmek aklımda değildi ama 1 ay da 2 kere patladı bi kerede şambiyeli değiştirdim o yüzden.cevap için tşk
    Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK

  12. #15092
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf ıyıdır kotulemıyorum daha oncede dedım onun kullanıcısı ayrı tvs nın ayrı ybr ayrı hatta soyle dıyım motoru yenıleme zamanı gelınce 3 uncu tvs mı alabılırım sıkıntı yok motorda lastıkler harıc oda genel olarak motorların hepsınde var sase boyu kısa yanı yukseklık degıl ıkı lastık arası kısa buda rahat olmamasını saglıyor ama sportıf kullanım sunuyor on taraf hafıf ve anı kalkıslarda onü zaptedemessın bunu da on dıslıyı 13 yerıne 14 ıle degıstırıp hafıfletırsın yakıt cbf den az yakar kesın degerlerle ıspatlanmıstır hıc bır tvs suan lık 110 dan az 140 krs dan fazla yakmaz 14 dıslı ıle alınan deger
    tvs
    rahatlık 80
    performans 100
    saglamlık 90
    gorunum 100
    tıtresım 90 dan sonra var rahatsız etmez

    cbf
    rahatlık 100
    performans 80
    saglamlık 90
    gorunum 60
    ttresım yok 90 dan sonra az
    ybr
    rahatlık 90
    performans 70
    saglamlık 100
    gorunum 80
    tıtresım yok

    cb 125
    rahatlık 80
    performans 70
    saglamlık _?_zaman lazım
    gorunum 60
    tıtresım var 90 dan sonra rahatsız etmez



    http://img3.ressim.net/out.php/i6136480_02092012841.jpg
    apache sahıbı olmak ayrıcalıktır

    kanki ben nerdeyim burda yaww

  13. #15093
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    hakkaten yahuu selo nerdesın sen gorunmez adammısın len yoksa vardın sen orda
    www.erkakurye.com

  14. #15094
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı motodrift adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam apache ciler

    apachenin arka orj. lastiği dubleks e cevirilebiliyor mu? lastik te dubleks yazısını görmedimde
    çeviriliyor.. bir sibob tak olay tamamdır.. gerçi sen lastik yakmadınmı daha onda.....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:48 ----------

    Alıntı çelikatlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu sabah e5 uzunçayır metrobüs durağı mevkiinde sol şeritin solundan ilerlerken motosikletli polis tarafından çevirildim solun soluna pusu kurmuş kaçacak şerit yol falan yok cuk kucağına düştükevraklara baktı tamam bide arkaya doğru eğildi baktı bu kaskı burdan sök hemen lambalarını kapatıyor biri arkadan koymasın sana dedi aslında plaka kapattığımı anladı ama ses etmedi söktürüp yolladı. şimdi kgs siz geziyorum

    zuahhahaha... deseydinya memur bey ne ara gelmiş bu buraya...............
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  15. #15095
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı schmarık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısın abi. Ben bunları yazarken aklımdan hiç bir şekilde Tvs'yi kötüleme amacı yada düşüncesi geçmedi. Dediğin gibi Apache king. Niye king yağ yakmıyo, sahibini üzmüyo, sen yolda motorla süzülürken millette seni süzüyoo oooo felan motor şekil.
    Birde Erol abi geçen Cbf150 forumunda biri demiş ki; 15 yıl bisiklet kullandım motor almayı düşünüyorum Tvs,Ybr,CBF150 hangisini almamı önerirsiniz gibisinden bir soru sormuş. Arkadaşın biride demiş ki; (Aynen buraya kopyalıyorum. Orayada yazıcaktım ama tartışma konusu olur, gerginlik çıkar diye yazmadım. Eğer yanlışsam sen düzeltirsin abi şüphem yok.)
    Bu arada ben bildiklerimi altına belirgin şekilde yazıcam. Yanlışlarım olursa sen ve diğer herkesten düzeltmelerini rica ederim.

    apache gerek boyu kısa olması gerek 1-1,5 beygir sanırım cbf ten kısa olması ve motor ağırlığının cbf e göre biraz daha geride bulunması nedeniyle öyle ani gaz açmalarda anında tek teker üstüne kalıyorsun ve acemi kullanıcı için değil herkes için tehlike.

    cbf konfor rahatlık ve 150 cc grubu motorların yani ekonomi motorlarının tüm özelliklerini barındırıyor KONFOR SÜRÜŞ KEYFİ EKONOMİ 1,5 beygir dediğin şey o kadar farketmiyor inan şekli için de bencede çok şık apache ama honda kalitesi parça servis rahatlığı ucuzluğu değişilmez bence.

    Boyu kısa olması derken uzunluk olarak mı yoksa yere daha çok yakın olduğu konusunda mı yorum yapmış pek anlamadım ama ben yere daha çok yakın olduğu konusunda yorum yaptığını farzederekten şöyle bir açıklama getirmek istiyorum. Benim bildiğim yere yakın olan motosiklet olsun araba olsun her zaman virajda daha kararlı ve isdikrarlı ilerler. Hani kaydım kayıcam gibi naz yapmaz. Birde ekonomi demiş. Geçen bir arkadaş yazmıştı buraya. 1050 km yol yapmışlar Cbf150 ve Apache ile Cbf150 160 küsür lira yakmış. Apache 113 lira benzin tüketmiş. Nerede kaldı cbf150'nin ekonomikliği. O küçümsenen 1-1,5 bg'in önemi ortaya çıkıyor işte. Cbf150 bir yokuşu 50 km hızla 6/7.000 d/dk'da çıkıyorsa, Apache aynı yokuşu 4.000/5.000 devir aralığında aynı hızda çıkıyor. Buda Apache'yi kullanan kişinin yokuş çıkarken daha az gaç açma gereği duyduğu için Apache'yi daha ekonomik kılıyor.

    Cbf150 forumuna bir uğradım da şimdi, herkez ayrı bir dertten sitem ediyor ki, ben bilindik bir örnek vericem. Bir arkadaş 2.500 km'de 400 gr yağ eksiltmiş. Tamam hadi bakan kişi için yağ eksiltme problem olmaz (Özellikle Ethem abi var çok güzel bakıyor motoruna onun için hiç problem olmaz. Ama oda kabulleniyor yağ yaktığını ve diğer kişiler gibi hondayı baş tacı edipte yağ yakmıyor vb yönlerden savunmuyor.) ama bu motor için konuşuyorum sadece (CBF150) honda'nın en ayıplı mallarından biri. Kaldı ki adının honda olmasından dolayı çok satıyor. Oldu ki Apache'yi honda çıkarmış olsa, yere, göğe sığdıramazlardı eminim. Niye adı "HONDA" çünkü. Cbf150'de Tvs adı altında olsaydı, küfür bile ederlerdi diye düşünüyorum. Ama adı olan motor her zaman iyi oluyor nedense. HalilHayabusa'yı mutlaka tanıyanlar vardır. Yada adını duymuş görmüş olanlar. Kendisini biraz araştırdım da, üst segment motor yarışçısı olmasına rağmen gidip bir ybr125 veya cbf150 değil de iş motoru olarak apache almış. Motorlarla en içli dışlı olan bildiğiniz üzere yarışçılardır. O kişi bile Apache seçtiyse mutlaka bir bildiği vardır diye düşünüyorum.


    ybr ye gelince 125cc 150 cc arası baya bi fark oluyor mekanik olarak çook sağlam diye biliyorum araştırmalarıma dayanarak ama elektrik sistemi dandik diye duydum ne doğru ne yanlış bilmem ama bana sorarsan paran varsa eğer cbf candır seni üzmez kalıbına göre gayet seri ve atak bi motor vitesli kullanmaya başladığında anlarsın

    125cc ve 150cc arasında ne kadar bir fark olabilir ki? Şahsen ben o cümleyi okuyunca 100'lük cup bir motosikletten Ninja 250R felan binmiş diye düşünürüm. Abartmış bence. Ayrıca Ybr125'i o kadar çok araştırdım ki, hiç bir şekilde elektirik tesisatının dandik, bozuk, işe yaramaz olduğunu söyleyen kimseyle karşılaşmadım. Dediği gibi CBF candır. Çünkü adı Honda. Üzmez demiş, hele bir 3.000 4.000 km motorun yağına bakmadan kullansın o zaman üzer mi üzmez mi anlaşılır. Ben normal kullanım için yazdım. Hep sıkıştırarak kullanıcak olan birisi 2.000 2.500 km'de motoru kilitler bence.

    Erol abi ben bunları yazdım. Yanlışım varsa düzeltmeni rica ediyorum ki, olan yanlışlarımı, düşüncelerimi, bilgilerimi doğruları ile pekiştirebileyim. Bu arada benimde adım Mustafa abi. Sizler beni her ne kadar tanımasanız da, ben sizi, sizleri baya baya tanıyorum. Bayadır forumun takipçisiyim. Sizleri tanıdığım için mutluyum. Yalan yanlış şeyler dönmüyor burda. Titreşim varmı? Var ama rahatsız edici değil. Örn bir soru sorulduğunda benim de yazdığım gibi açık,net,kısa cevaplar veriliyor. Aynı şey bir Cbf150 için olsa.Örn: Bu motor yağ yakıyormuş. Biri diyo yok öyle birşey çamur atıyorlar. Diğeri; eeeeh işde sıkıştırırsan yakar tabi. Öteki bakma sen onlar ben yağ yetiştiremiyorm 15/20.000'de motor bitti diyenler aradığında hemen bulunuyor. Eski sayfalarda ben çok denk geldim. Apache'yide sıkıştıran çok var ki; ben hiç benim yağım eksik çıktı diyen görmedim duymadım.

    Hepinize iyi geceler. Allah rahatlık versin.
    valla bizim millette bir marka merakı var tamam honda kötü bir marka değğil servis ağı güçlü vs. ama üretilen motor çinli başka bir fabrikaya yaptırıp honda ismini basıyor bizim renaulta türk malı dememiz gibi kaporta burada üretiliyordu eskiden motor elektrik aydınlatma ve yaşam alanı tamamen fransadan geliyordu ve bizimkiler buna türk malı diyordu buda aynı hesap 5 yıl clio kullanan birisi olarak söylüyorum türk montajlı clioyla fransız yapımı arasında dağlar kadar fark vardı motor iki nedenden yağ yakar biri ağrıza diğeriyse fabrkanın motorun daha uzun ömürlü olması için uyguladığı mühendisliktir örneğin opellerde yakar ama 10000 15000 kmde 500 gr koyarsın ki koymasan bile 1 litreye kadar töleransı vardır apache tekere geliyormuş sen istemedikçe emin ol gelmez tekere sonuçta 600-1000 cc. bişey kullanmıyorsun ki istemsiz tekere gelsin 140 kg motor bende 50 kgyim oldu 190 kg üzzerimdeki korumalarada 5 kg de 195 kg 150 cc motorla bu ağırlı nasıl istemsiz tekere getircen valla anlamış değilim he o yazan arkadaş nasıl getirmişse bizede öğretsin baricbf konforludur diyorlar doğrudur dik oturuyorsun touring gibi ee titremeyincede yormaz tabi konforlu olur o 1.5 beygir dediği şeyle dün 132 km yaptım kitapçıta hem 15 beygir olduğu yazıyor internette 13.5 eğer krankta 15 olup arka tekere 13.5 iletiyorsa cbfde 13.3 krankta arka tekere 11.9 11.5 gibi iletiyorsa aradaki farkı siz hesaplayın şimdi çok fark olmaz gibi geliyor olabilir ama clioda yaptığım değişiklerle 5.5 6 beygir artmıştı ve yokuşlarda kaptırıp gelsem dahi eskiden 5 ten 4 e almak gerekirken bu yaptıklarımla 5 te rahat çıkıp z bişey hızlanmaya bile başlamıştı bunun onda biri ağırlığındaki bir makinede neler olur siz düşünün

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:31 ----------

    bu mtor fiyatları kışa düşer mi bende 9 var ama eli yüzü düzgün bişey alınamıyor bizimkilerde karşı olduğundan motora destek çıkmıyorlar

  16. #15096

    Üyelik
    20 Haziran 2012
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    Tvs Apache Rtr 150 siyah 2012
    Tvs Apache 2011 ve 2012 modellerinde kronik sorunlar var mıdır acaba acill yardım!

  17. #15097
    MertAksoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha WR
    http://a1209.hizliresim.com/11/6/cqgdt.jpg topcase durumunda son nokta şuan bu

  18. #15098
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    sabit gazla giderken hafif hafif tekleme sorunu yaşıyorum?? neden olabilir?? birde 8000 devir üstünde giderken bir kaç kere vites boşa geçti, ayrıca sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi oldu bir kaç kere?? bunların sebebi ne olablilr? yetiş ramçoooo!!!
    TRANSALP XL700

  19. #15099
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı fthbbk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tvs Apache 2011 ve 2012 modellerinde kronik sorunlar var mıdır acaba acill yardım!

    var kardeş.. çok az yakıyorlar....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  20. #15100
    miginfly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Vergisiz
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sabit gazla giderken hafif hafif tekleme sorunu yaşıyorum?? neden olabilir?? birde 8000 devir üstünde giderken bir kaç kere vites boşa geçti, ayrıca sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi oldu bir kaç kere?? bunların sebebi ne olablilr? yetiş ramçoooo!!!
    Debriyajın kaçırması anlık birşey değildir. Vitesi tam geçirememiş olabilirsin yada kullandığın yağdan kaynaklanıyor olabilir. Hafif teklemenin benzinden kaynaklandığını sanmıyorum.Ülkemizdeki benzin diğer birçok ülkeye göre gayet temiz çünki. Bujiyi kontrol etmeni tavsiye ederim
    Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler