Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #10141
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sym. Marka tek tırnak 10 lira memnunum şimdilik

    üzerinden çıkan ney idi....çift tırnak mı tek tırnakmıydı....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #10142
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    bence 150 cc için bujiyi ince eleyip sık dokumaya gerek yok. yanma odası küçücük bişey incede olsa çiftde olsa tek de olsa basit bir kıvılcım herşeyi halledecektir. bizim kriterlerimiz uzun ömürlü ve güç kaybı yapmayan bir buji olmalı. nkg iyidir. alın takın 1 sene boyunca hiç düşünmeyin. bir gün bakım yaptırırken; bujide bayağı eskimiştir onuda değiştireyim der değiştirirsiniz.

    1.85 iyidir. 1 saatde bir 5 10 dk mola vererek istediğiniz kadar uzun yol yapabilirsiniz. benim boyum 1.82cm 80 kg ağırlığındayım. dışardan nasıl göründüğümü kestiremiyorum ama benim antropometrik özelliklerime uyuyor

    uzun cam olayına gelince. camı her türlü takmak mümkün demirciler bile gayet güzel bir şekile bağlayabilirler. ama cam taktırıp motorun zerafetini bozmak istediğine emin misin hacı zaten max 120 km ile seyahat edeceksin. hafif bir başını eyme ile düzeliyor gibime geldi yeterki karşıdan rüzgar esmesin. o zaman tahammül etmek zor oluyor.
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  3. #10143
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    ufak cc motorda ilk defa çift tırnak buji gördüm..zaten merak burdan geliyor.... çift tırnak bujiyi destekliyecek ateşleme ve yanma odası apachede mevcutmu... benim önceki apache tek tırnak idi... rtr de mi çift tırnağa geçildi...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  4. #10144
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sefa senin orta jıkle kullanman zaten tuhaf olurdu. Bu mevsimde
    Flıtreye. Gelince. Yer olarak doğru ama kadın çorabı değil de çocuk çorabı dene. Yaşı genç olsun ;-) daha sıkı herhalde ben öyle denedim. Bujı tek tırnak sym marka aldım cıf tırnak ta yedekte 14 dişlini önemi büyük bu motorda başka bir yerine el surulmez özellikle Egzoza Sakın ha

    ssczus arkadaşım benim 1'86 boy 91 kilo bana tam oluyor ama hyo gtr bizim gibiler için tam ölçüde 1 sene kullandım kazadan sonra pert tvs ye döndüm tekrar
    mevsim sıcak ama kışın baya zorladı eksilere düştü burdada
    bayan çorabı severim ben 2 katlı yaptım ama olmadı, sünger yapasım var, içini söküyordun galiba
    çift tırnak bujiyi neden kullanmıyorsun ki ?? bence daha iyidir ve uzun ömürlüdür
    senin dişli 14 mü??
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  5. #10145
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    Dısli 14 üstünden çıkan buji. Cıft tırnaktı yedekte bekliyor ben açıkçası öylesine degistim yedekte buji olsun diye avadanlıkta taşıyorum pazar günü fltreyı fotograflıyıp atarım siteye cepten giriyorumda yalnız disliyi 14 yaparken kamaya gelen disliyi tutan parçayı da alın boyut farklı olduğu için büyük olması lazım titan dislisi ve aparatı toplam 10 tl dir işçilik benden tabii
    www.erkakurye.com

  6. #10146
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cam takanı görmedim yapılmayacağına eminim yakışmaz yüzde 80 de topcase var daha irl gösteriyor 2011 modellerin kornası daha güçlü çalıyor dikkat eden varsa önceki motorumdan biliyorum bu arada km 6100 oldu
    Korna konusunda haklısın baya duyuluyor ben cok mutluyum o konuda uzaktan gelirken bile çalsam duyuyorlar

  7. #10147
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dısli 14 üstünden çıkan buji. Cıft tırnaktı yedekte bekliyor ben açıkçası öylesine degistim yedekte buji olsun diye avadanlıkta taşıyorum pazar günü fltreyı fotograflıyıp atarım siteye cepten giriyorumda yalnız disliyi 14 yaparken kamaya gelen disliyi tutan parçayı da alın boyut farklı olduğu için büyük olması lazım titan dislisi ve aparatı toplam 10 tl dir işçilik benden tabii
    buji bence yabana atılacak yedek olacak buji değil, bence kaliteli ve pahalı bir buji
    filtreyi çekiver sana zahmet merak ettim benim yaptığım gibi mi acaba
    dişli değişiminde kararsızım ama merak ediyorum aparat lazım olurmu bilmem dediğin için sağol
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  8. #10148
    miginfly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Vergisiz
    Bugün sabah yağmur çamur demedim Manisa'daki servise gittim. Sabah 9 da çıktım yavaş yavaş şehir içinden, İstanbul yolundan devam ettim.
    Gidiş geliş 87 km yapmışım.Yağ, yağ filtresi, hava filtresi değişti.(Motul 15w50-Orj yağ filt.-Orj.hava filt.) Sanatkar adam bulmak bizim segment için biraz zor malesef.
    Ben ilk defa motorumu gönül rahatlığıyla bi ustaya teslim ettim. O da elinden geleni yaptı sağolsun. Üst kapak saplamaları, şase motor bağlantı vidaları, debriyaj boşluğu
    derken heryeri elden geçirdi. Motorun sesi soluğu değişti. Yağmura yakalanmadan çıktım geldim. Sezona hazır girmek ayrı bi mutluluk veriyor.
    Bu arada motor 6030 km'de ve hakkaten ilk hali ile arasında dağlar kadar fark var. Rodaj ne zaman bitiyor diyenlere bundan sonra 5000+ dicem
    Selamlar
    tigrina bunu beğendi.
    Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)

  9. #10149
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı miginfly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün sabah yağmur çamur demedim Manisa'daki servise gittim. Sabah 9 da çıktım yavaş yavaş şehir içinden, İstanbul yolundan devam ettim.
    Gidiş geliş 87 km yapmışım.Yağ, yağ filtresi, hava filtresi değişti.(Motul 15w50-Orj yağ filt.-Orj.hava filt.) Sanatkar adam bulmak bizim segment için biraz zor malesef.
    Ben ilk defa motorumu gönül rahatlığıyla bi ustaya teslim ettim. O da elinden geleni yaptı sağolsun. Üst kapak saplamaları, şase motor bağlantı vidaları, debriyaj boşluğu
    derken heryeri elden geçirdi. Motorun sesi soluğu değişti. Yağmura yakalanmadan çıktım geldim. Sezona hazır girmek ayrı bi mutluluk veriyor.
    Bu arada motor 6030 km'de ve hakkaten ilk hali ile arasında dağlar kadar fark var. Rodaj ne zaman bitiyor diyenlere bundan sonra 5000+ dicem
    Selamlar
    güle güle kullan, hava filtresi değişmeli gereklimiydi yani, başka bir işlem yapılmadımı
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  10. #10150

    Üyelik
    12 Nisan 2012
    ben apache yı dusunuyorum yalnız abımde esd 125 ybr war onuda alma sansım war oda daha 2000 km de kararsız kaldım ama apache daha cekıcı gelıyo sarı dusunuyorum apacheyı fıkır werırsenız sevınırım

  11. #10151
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Süvarİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence 150 cc için bujiyi ince eleyip sık dokumaya gerek yok. yanma odası küçücük bişey incede olsa çiftde olsa tek de olsa basit bir kıvılcım herşeyi halledecektir. bizim kriterlerimiz uzun ömürlü ve güç kaybı yapmayan bir buji olmalı. nkg iyidir. alın takın 1 sene boyunca hiç düşünmeyin. bir gün bakım yaptırırken; bujide bayağı eskimiştir onuda değiştireyim der değiştirirsiniz.

    1.85 iyidir. 1 saatde bir 5 10 dk mola vererek istediğiniz kadar uzun yol yapabilirsiniz. benim boyum 1.82cm 80 kg ağırlığındayım. dışardan nasıl göründüğümü kestiremiyorum ama benim antropometrik özelliklerime uyuyor

    uzun cam olayına gelince. camı her türlü takmak mümkün demirciler bile gayet güzel bir şekile bağlayabilirler. ama cam taktırıp motorun zerafetini bozmak istediğine emin misin hacı zaten max 120 km ile seyahat edeceksin. hafif bir başını eyme ile düzeliyor gibime geldi yeterki karşıdan rüzgar esmesin. o zaman tahammül etmek zor oluyor.
    Buji işine katılıyorum uzun camı karşı rüzgar için istiyorum haci gecen gün 1 saat sürdüm hep karşıdan rüzgar esiyor max 70 km hızla geberdim

  12. #10152

    Üyelik
    12 Nisan 2012
    enes beyy en azından motorun war benzınn yok halıne sukret o motoru bulamayanlar da war : ))

  13. #10153

    Üyelik
    13 Ekim 2010
    Şehir
    Ankara / Etimesgut
    Motosikleti
    SYM Joymax 250 i
    Arkadaşlar apaçhe lerin rodaj ı 1000 de mi bitiyor 2500 de mi bitiyor ankarada yetkili servis bana 1000 dedi ama istanbul isotlar tvs ye telefon açtım 2500 de bitiyor dedi hangisine inanacağımı şaşırdım?iyi bilen biri varmı?Ayrıca ankara servis ilk 500 e kadar 4000 devri geçme 500 den sonrada 6000 devri geçme dedi ama isotlar 2500 e kadar 5000 devri geçme dedi hangisi daha mantıklı ve hangisine uymam gerekiyor şaşırdım açıkcası ????

  14. #10154
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    yaw arkadaşlar bu saat nasıl ayarlanıyor.. kitapçığı karıştırmayı hiç sevmem de....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  15. #10155
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    -aslında ilk 1000 km.5000 devri geçmemek daha doğru olur.çünkü motor daha sıfır.1000 km.den sonra 6000-7000 devirde kullanabilirsiniz.tvs doğru söylüyor,motorun tam anlamıyla oturması 2500-3000 km.den sonra oluyor.
    -rtr lerde orjinal çift tırnak çıkıyor arkadaşlar.bir yerde okumuştum,vatandaşın birisi denemiş,çift tırnaktan çıkan kıvılcım,iridyumdan çıkan kıvılcımdan daha kuvvetliymiş.iridyum,metalinden dolayı daha uzun ömürlü o kadar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:15 ----------

    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw arkadaşlar bu saat nasıl ayarlanıyor.. kitapçığı karıştırmayı hiç sevmem de....
    yav zaten ameliyatlısın,sürekli yatıyorsun,yattığın yerde oku be kardeşim. geçmiş olsun ramço kardeşim.nasıl oldun,sanırım daha iyisindir.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  16. #10156
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -aslında ilk 1000 km.5000 devri geçmemek daha doğru olur.çünkü motor daha sıfır.1000 km.den sonra 6000-7000 devirde kullanabilirsiniz.tvs doğru söylüyor,motorun tam anlamıyla oturması 2500-3000 km.den sonra oluyor.
    -rtr lerde orjinal çift tırnak çıkıyor arkadaşlar.bir yerde okumuştum,vatandaşın birisi denemiş,çift tırnaktan çıkan kıvılcım,iridyumdan çıkan kıvılcımdan daha kuvvetliymiş.iridyum,metalinden dolayı daha uzun ömürlü o kadar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:15 ----------


    yav zaten ameliyatlısın,sürekli yatıyorsun,yattığın yerde oku be kardeşim. geçmiş olsun ramço kardeşim.nasıl oldun,sanırım daha iyisindir.

    20 günde 20 kitap bitti.... ben akademideyken bile bu kadar kitap okumamıştım bu kadar kısa sürede... 4 gazete her makale ve sutün okuyorum...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  17. #10157
    miginfly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Vergisiz
    Alıntı kartalizma07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güle güle kullan, hava filtresi değişmeli gereklimiydi yani, başka bir işlem yapılmadımı
    Bayağı kirliydi, rengi siyah sarı karışımı bir hal amıştı. Yenisini çıkardı usta kutudan baktım bal sarısı gibi hafif turuncuya çalıyor.
    Onu görünce direkt değiştirelim dedim zaten. 6000'de bir hava filtresi değişimi normal kabul edilebilir diye düşünüyorum.
    Kullandığınız ortamın toprak yada asfalt olmasıyla da ilgili tabi..
    kartalizma07 bunu beğendi.
    Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)

  18. #10158
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı miginfly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün sabah yağmur çamur demedim Manisa'daki servise gittim. Sabah 9 da çıktım yavaş yavaş şehir içinden, İstanbul yolundan devam ettim.
    Gidiş geliş 87 km yapmışım.Yağ, yağ filtresi, hava filtresi değişti.(Motul 15w50-Orj yağ filt.-Orj.hava filt.) Sanatkar adam bulmak bizim segment için biraz zor malesef.
    Ben ilk defa motorumu gönül rahatlığıyla bi ustaya teslim ettim. O da elinden geleni yaptı sağolsun. Üst kapak saplamaları, şase motor bağlantı vidaları, debriyaj boşluğu
    derken heryeri elden geçirdi. Motorun sesi soluğu değişti. Yağmura yakalanmadan çıktım geldim. Sezona hazır girmek ayrı bi mutluluk veriyor.
    Bu arada motor 6030 km'de ve hakkaten ilk hali ile arasında dağlar kadar fark var. Rodaj ne zaman bitiyor diyenlere bundan sonra 5000+ dicem
    Selamlar
    bitmez o zaman bizim bu rodaj işi

  19. #10159
    reis007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Ara verdik , yaza kısmet...
    Alıntı miginfly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayağı kirliydi, rengi siyah sarı karışımı bir hal amıştı. Yenisini çıkardı usta kutudan baktım bal sarısı gibi hafif turuncuya çalıyor.
    Onu görünce direkt değiştirelim dedim zaten. 6000'de bir hava filtresi değişimi normal kabul edilebilir diye düşünüyorum.
    Kullandığınız ortamın toprak yada asfalt olmasıyla da ilgili tabi..
    Benim hava filtreside değişse iyi olurdu.ama buladım internette.sen ne kadara aldın kardeşim.internette bulabilen varsa bi link atabilirse sevinirim. Malum mahremiyet bölgesindeyiz :D birde servis ışığını nasıl söndürüyoduk unuttum.telefondan girdiğim için başlıkta arama yapamıyorum.size zahmet bi paylaşırsanız makbule geçecek

  20. #10160

    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Beyler benim bir sorum olacaktı. 2012 model 150cc TVS APACHE ' e Grenaj montajı yapabilirmiyiz ? sportif göruntu için ? yardımlarınızı bekliyorum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler