Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #34821
    motorcrus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    cıbır
    2012 model rtr 150 3.500 alınır mi
    drej73 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #34822

    Üyelik
    23 Ekim 2018
    Valla yok bütün motor yedek parçalarını araştırdım böyle birşey yok benzeyen
    Artık ustaya gidicem bakalım ne yapacak

  3. #34823
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı ömer özen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok onu anladım teşekkür ederim. Siyah yuvarlakkapağı soruyorum.
    motor tamircilerini dolaş, perte ayrılmış bir tvs apache var ise motorundan sök al gitsin.

    sıvı conta olarak ben würt kullanıyorum, gayet güzel memnunum.

    motoru her söküp takmamda sıkıyorum içine dışına bol bol dermişim sıvı conta kullanırken dikkat edilmesi gereken şeyler var tabi her iş kuralınca...

    arkadaşlar bu son mesajım. uzun bir süre askerlik nedeniyle motosiklet forumdan mahrum kalacağım.

    sevineyim mi üzüleyimmi.

    würt sıvı conta

  4. #34824
    Memcoş48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir Seferihisar Ürkmez
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XRx
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor tamircilerini dolaş, perte ayrılmış bir tvs apache var ise motorundan sök al gitsin.

    sıvı conta olarak ben würt kullanıyorum, gayet güzel memnunum.

    motoru her söküp takmamda sıkıyorum içine dışına bol bol dermişim sıvı conta kullanırken dikkat edilmesi gereken şeyler var tabi her iş kuralınca...

    arkadaşlar bu son mesajım. uzun bir süre askerlik nedeniyle motosiklet forumdan mahrum kalacağım.

    sevineyim mi üzüleyimmi.

    würt sıvı conta
    Üzülme sayılı gün çabuk geçer, sakince, hayırlısı ile sağ salim askerliğini yap gel biz buralardayız ölmez sağ olursak görüşürüz 😉🙋

  5. #34825

    Üyelik
    23 Ekim 2018
    Bizim arka dişli orjinali 44 mü arkadaşlar üzerine 42 takmış usta
    Sorun şu 8 bin devirde kalıyor son vites 105 e zor çıkıyor sonrası için güç yok sanki yemiyor

  6. #34826
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı ömer özen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim arka dişli orjinali 44 mü arkadaşlar üzerine 42 takmış usta
    Sorun şu 8 bin devirde kalıyor son vites 105 e zor çıkıyor sonrası için güç yok sanki yemiyor
    orjinal ön dişli 13
    orjinal arka dişli 44

    5. vites 9 bin devirde 115~120 arası hız yapması lazım. benim 2012 model apache 119 km hız yapıyor 9 bin devirde.

    arka dişliyi orjinalden daha büyük takarsan son hız düşer ama daha çabuk hızlanır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------

    Alıntı Memcoş48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üzülme sayılı gün çabuk geçer, sakince, hayırlısı ile sağ salim askerliğini yap gel biz buralardayız ölmez sağ olursak görüşürüz ����
    acemi birliği pislik, rezillik. 28 gün yaptık bitti. asosyal yaşamak kadar güzel bir şey var mı yaa?

    şimdi usta birliğine gideceğim, acemi birliğinde türlü türlü insanlara katlanmak durumda kalıyorsun mecbur.

    askerliği zorlaştıran sadece beraber eğitim gördüğün geri zekalı acemi askerler. askerlik zor değil, yemeklerde gayet lezzetli, kahvaltıda verilen kavurmayı olduğu gibi çöpe atanları gördüm ve sorduğumda "ne olduğunu bilmiyorum" diye cevap vermişti.

    döktüğü şeyin kırmızı et olduğundan haberi yok.

    neyse işte elini sallasan geri zekalı insana çarpar öyle söyleyeyim.

  7. #34827
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    slm arkadaşlar uzun zamanadır foruma girmiyorum umarım herkes iyidir,
    benim apache (2011/38bin) de son günlerde bi sorun çıktı size danışayım dedim motoru vitese atıyorsun gazladıktan hemen sonra çattt diye bir ses geliyor motor bloğunun içinden geliyor ses acaba nedendir bilen varmı NOT: bazen yapıyor

    (sanki vites dişlilerinden geliyor ama bence değil çünkü öyle olsa vitese geçmezdi diye düşünüyorum debriyaj balatasından olurmu bilmiyorum)

  8. #34828
    emresilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    dl 650 vstrom nc700x Xmax125
    en son nc700x motorumu 2 yıl önce sattıktan sonra bugün 2. el bi rtr150 aldım. 5-6 km bir sürüş sonrası boyumun motor için büyük geldiğini fark ettim.. gidon aşağıda kalıyor özellikle benim gibi genelde enduro tarzı kullanan birisi için. gidon yükseltme yapılabiliyor mu apache e acaba? bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.

  9. #34829

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    motorunu 180cc yapıp sorun yaşayan var mı?

  10. #34830
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı emresilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en son nc700x motorumu 2 yıl önce sattıktan sonra bugün 2. el bi rtr150 aldım. 5-6 km bir sürüş sonrası boyumun motor için büyük geldiğini fark ettim.. gidon aşağıda kalıyor özellikle benim gibi genelde enduro tarzı kullanan birisi için. gidon yükseltme yapılabiliyor mu apache e acaba? bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
    Tesisat,

    Debriyaj halati
    Gaz teli
    Ön fren üst merkez hortumu(rekoru)
    Yükseltmeye musait degil.

    Hee belki 2cm yukseltme denenebilir.

    Gidon iki parca oldugu icin,alta burç koyulup denenenebilir.

    1 sene xmax kullandim boyum 1.90,7 aydir 180 lik olani kullaniyorum,sorun olmuyor.biraz deneyin boyle alişirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------

    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorunu 180cc yapıp sorun yaşayan var mı?
    Yapilabilir ama,sağlikli olmayabilir.

    Sonuçta 150-160-180 cc strok ayni 57.8
    Sadece kursu 62.5 yapacaksin.

    Hindistan forumunda,180 ligin emme ve egzoz supaplarinin farkli oldugu söyleniyor.

    Parça kodu,tabla çapı.farkli

  11. #34831
    yigozya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Los Adanos
    Motosikleti
    SUZUKİ Gsx250r
    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar uzun zamanadır foruma girmiyorum umarım herkes iyidir,
    benim apache (2011/38bin) de son günlerde bi sorun çıktı size danışayım dedim motoru vitese atıyorsun gazladıktan hemen sonra çattt diye bir ses geliyor motor bloğunun içinden geliyor ses acaba nedendir bilen varmı NOT: bazen yapıyor

    (sanki vites dişlilerinden geliyor ama bence değil çünkü öyle olsa vitese geçmezdi diye düşünüyorum debriyaj balatasından olurmu bilmiyorum)
    Sık sık benzini kapatıp aciyor musun?? Mesela günlük filan? Ondan olabilir
    Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..

  12. #34832
    niketnac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2012
    Motosikleti
    CB125E
    Arkadaşlar merhaba.

    RTR 150 ile ilgili ilginç bir sorum var. Sorun özetle şöyle:

    Yağ filtresi kapağı yalama oldu ve kesinlikle kapak yerinde durmuyor. Yağ kanalı tıkalı olabilir mi?

    Sorun şu şekilde gerçekleşti:

    Motosikletin yağını değiştirdiğimde sağ yandaki yağ filtresi kapağı motor çalışınca yerinden fırladı(açıldı). Üç cıvatalı yağ kapağının cıvatalarından birinin yuvası yalamaydı. Kapağı artık yerinde zaptetmek neredeyse imkansız. Çünkü kapağa çok büyük bir kuvvet uygulanıyor. Çok ince yağ aldım, yağ filtresini değiştirdim. Hatta yağ filtresini çıkarıp denedim ama nafile. Motora hemen biraz gaz verince o kapağa çok büyük bir kuvvet uygulanıyor. Mecburen tornacıya gidip bir şekilde klavuz açtıracağım ama kapağın o şekilde fırlaması yeniden kendini söküp yerinden fırlayacakmış hissi uyandırıyor.

    Filtre yuvasından aşağıya doğru inen yağ yollarında tıkanma olmuş olabilir mi acaba?

  13. #34833
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Öncelikle,

    Yağ filtre kapagini uzerindeki kabartma işaretle `ok`sağ alt tarafa bakacak.

    Daha sonra,

    3 adet civata var,bunlardan en sagdaki uzun,soldaki kisa,alt taraftakide uzun.

    Nasil yalama oldugunu merak ettim.buyuk ihtimal civataya abanarak bu hale geldi.

    Hindistan forumlarinda adamlar 150bini devirmiş,60 defa yag degistirmis hala ayni kapak.

    Ayrica bende 180ligini kullaniyorum 5.yag degisimini ve filtre degisimini yaptm.malzeme zımba,gram sorun yok..kemik gibi..

    Kisaca tavsiyem.helicoil çaktirarak,duzeltilebilir.

  14. #34834

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı niketnac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba.

    RTR 150 ile ilgili ilginç bir sorum var. Sorun özetle şöyle:

    Yağ filtresi kapağı yalama oldu ve kesinlikle kapak yerinde durmuyor. Yağ kanalı tıkalı olabilir mi?

    Sorun şu şekilde gerçekleşti:

    Motosikletin yağını değiştirdiğimde sağ yandaki yağ filtresi kapağı motor çalışınca yerinden fırladı(açıldı). Üç cıvatalı yağ kapağının cıvatalarından birinin yuvası yalamaydı. Kapağı artık yerinde zaptetmek neredeyse imkansız. Çünkü kapağa çok büyük bir kuvvet uygulanıyor. Çok ince yağ aldım, yağ filtresini değiştirdim. Hatta yağ filtresini çıkarıp denedim ama nafile. Motora hemen biraz gaz verince o kapağa çok büyük bir kuvvet uygulanıyor. Mecburen tornacıya gidip bir şekilde klavuz açtıracağım ama kapağın o şekilde fırlaması yeniden kendini söküp yerinden fırlayacakmış hissi uyandırıyor.

    Filtre yuvasından aşağıya doğru inen yağ yollarında tıkanma olmuş olabilir mi acaba?
    sanayiden 3 civatanın 10mm daha uzununu krom civata olarak al tak. benimkide yalama oldu ben böyle çözdüm.

  15. #34835
    niketnac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2012
    Motosikleti
    CB125E
    Değerli cevaplarınız için teşekkürler.

    Helicoil taktırarak çözmeyi düşünüyordum ama sorun olmayacaksa @ulkerhan gibi 1cm uzununu takmak da mantıklı aslında. Çünkü tamirci uzakta ve motora rolantide bile gaz verilemiyor.

    Nasıl olduğuna gelince, lokma takımının azizliğine uğradım. Kocaman kolun ucuna küçücük cıvata takınca torku hissedemedim. Yalnız yalama haliyle bile 5bin km yol yaptım.

    Bir de merak ettiğim, yağ filtresi odasında bu kadar kuvvetli bir basınç oluşması normal mi? Basınç anormal seviyede olduğu için kolayca yerinden atmış olabilir mi?

  16. #34836
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Kapagin ic yuzeyindeki conta(o-ring)ne durumda?

    Kullandigin yağ filtresi suzuki burgman 200 de kullanilan filtre ise veya rks titanic filtresi ise takarken siyah kaucuk bilezigi takman lazim,aksi halde filtrenin oturdugu bloka bagli burca tam oturmaz,bizzat tecrube ettim,oturmadigi icinde yag kenardan basinc yapiyor e buda haliyle kapaga yukleniyor.

    Tavsiyem filtre seçiminde Apache ye tam uyumlu fitre alman

    Tvs180 sayfasinda filtre olayini detayli anlattim.

  17. #34837
    niketnac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2012
    Motosikleti
    CB125E
    O ring biraz eskimiş ama problem yok çalımasında. Apache fitresi diye sipariş ettim, bilezik görmedim. Kapakta bir yay var, filtreyi sürekli içeri doğru itiyor. Ama o basınçta fitre yine kapağa yapışıyordur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------

    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanayiden 3 civatanın 10mm daha uzununu krom civata olarak al tak. benimkide yalama oldu ben böyle çözdüm.
    Takarken ek işlem gerekiyor mu? Uzun olan cıvata normal oturuyor mu?

  18. #34838
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı niketnac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O ring biraz eskimiş ama problem yok çalımasında. Apache fitresi diye sipariş ettim, bilezik görmedim. Kapakta bir yay var, filtreyi sürekli içeri doğru itiyor. Ama o basınçta fitre yine kapağa yapışıyordur .....
    Fitre kapağa yapışsa filtre işini yapamaz.

  19. #34839

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı niketnac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O ring biraz eskimiş ama problem yok çalımasında. Apache fitresi diye sipariş ettim, bilezik görmedim. Kapakta bir yay var, filtreyi sürekli içeri doğru itiyor. Ama o basınçta fitre yine kapağa yapışıyordur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------



    Takarken ek işlem gerekiyor mu? Uzun olan cıvata normal oturuyor mu?
    ek işlem gerekmiyor. pat diye oturuyor. bu arada kapakta yüksek basınç olması normal. motosiklet aslında yağ soğutmalı olarak tasarlanmış. bağlantı yerleri dahi hazır ve bundan dolayı yağ pompasının basıncı yüksek.

    uzun civata için blokta yeteri kadar paso var. ben taktım. 1 yıldır kullanıyorum. ama krom civata al.

  20. #34840
    niketnac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2012
    Motosikleti
    CB125E
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ek işlem gerekmiyor. pat diye oturuyor. bu arada kapakta yüksek basınç olması normal. motosiklet aslında yağ soğutmalı olarak tasarlanmış. bağlantı yerleri dahi hazır ve bundan dolayı yağ pompasının basıncı yüksek.

    uzun civata için blokta yeteri kadar paso var. ben taktım. 1 yıldır kullanıyorum. ama krom civata al.
    Olursa süper olur bakalım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------

    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fitre kapağa yapışsa filtre işini yapamaz.
    Bilmiyorum belki de işini yapamıyordur.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler