Bir bakayım da açtığım son konuda video var bi izler misin ses aynı yada benzer mi senin yaşadığın sorunla?
Bir bakayım da açtığım son konuda video var bi izler misin ses aynı yada benzer mi senin yaşadığın sorunla?
Bu motorun 150'lik 2015 modelini sıfır olarak satıyorlar. 2018 yılında sıfır olarak 2015 model motor nasıl satılıyor? Bayiden böyle bir motor alsak sıkıntı çıkar mı?
Şimdi ikinci elleri bayağı pahalı ikinci el yerine 1500-2000 fazla verip sıfır almak mantıklı geliyor ama 3 sene yatmış motor alınır mı?
Sahibindende gördüm. İlk kez görmedim daha önce balıkesir bayisinde vardı. Şimdi izmir bayisinde var. Hatta istanbulda da var diye hatırlıyorum. 2015 modeli farklı fiyat 2016sı farklı fiyat.
Merak ettiğim bu motorlar alınır mı? Alsam herhalde lastik, yağ değiştirmem gerekir. Bu motorun ikinci eli az ve ne masraf çıkaracağı belirsiz.
Ellerinde yoktur ilana bakma sen aynı şey başıma geldi ilan vardı aradım yine var dediler gidince 2016 var dediler ayak yapıyolar inanma gözünle 2015 i görmeden ben aralık ayında bulamadım 2 tane bayiye bizzat gittim ara birini 2015 varsa gelicem de bakalım ne diyolar 2015 in fiyatı ne yazıyor?
Benim tertemiz motorum ucuza gitti 2 gün önce ilanı vardı forumda bana ulaşsaydın yardımcı olurdum fiyattada 2016 4500km de 5000 e verdim bana sorarsan 2016 model düşük km lere bak uygun olanı al bi ustaya gidin tabi önce.
Benim motoru 6.750 den ilana koymuşlar ben motora kefilim ilanın linkini atıyım istersen pazarlık yap 6 ya alırsan pişman etmez
Hocam kaliperi söktüm, pistonlarını çıkardım, zımparaladım. Kaliperin içindeki contaları iyice temizledim. Pistonu sıvı gres ile yağlayıp yerine taktım. Yeni hidrolik yağ koyup havasını aldım. Şu anda hiç ses yok düzeldi.
2015 modeli 6600 lira her renk var diyor. İkinci eli 5 bin olsa neyse de 6 verilmez. O kadar da meraklısı değilim.
ozan sen motoru daha yeni almıştın aslında, satmak için acele etmeyip 6 bin liraya alıcı bulabilirdin bence ama zamanın olmadığı için acil sattın. 7500 liraya aldığını hatırlıyorum ve 5 bin liraya verdiysen 2500 lira zararın var doğru mu?
işte ülkenin durumu ceplerimize nasıl etki ediyor görüyoruz, bugün satın alacağımız şey yarın zamlanmış oluyor bizde beklememek için eldeki ürünü satarken zarar ediyoruz.
sonra ülke yönetimini eleştirince kötü oluyoruz, ülkeyi daha kötü yönetecek kim olurdu ki diye soruyorum kendi kendime. benzin, ehliyet, hgs mgs, ötv + ek gümrük vergisi falan bunların hepsi unutuldu şimdi.
Kaç bin devirden sonra titreşim belirli oluyor
max torq 6000 devir ve en çok titreşim değeride bu devirde. yani 4500 devirden sonra titreşimi hissettirmeye başlıyor ve 6 bin devirde tam anlamıyla şiddetleniyor ve daha üst devirlerde titreşim daha serileşiyor ve sadece benmi hissediyorum bilmiyorum ama 9 bin devirde ve sonrasında titreşim yok oluyor.
eskiden 9 bin devirlere çıkardım hatta bazen geçerdim fakat bu makine için 9 bin devir redline sınırı oluyor ve 9 bin devirde kullanmak bile zararlıdır bence. ben genelde 8 bin devirin altında kullanırım ve titreşim en çok dediğim gibi 6 ve 7 bin devirde hissediliyor.
belkide iç aksağamların aşınma şekillerine göre motordan motora titreşim durumu değişebilir. redline sınırında benim motorun titreşimi kesmesi beni şaşırtıyor, 6 ile 8 bin devir arasında aynalardan arkayı göremiyorsun
Arkadaşlar 13 t ön dişli kilit pulu bizimkine uyan motosiklet markası var mı
15 gün önce 2011 model sarı apache mi 180 cc ye yükselttim. Orjinal Hindistan Malı 180 cc 62mm silindir ve piston kullanıldı. krank sabit kalırken üst kapak bir miktar taşlandı. motor halen rodajda 300 km kadar oldu ustamında desteğiyle arada gazlama yapıyorum ve birkaç kez dip gaz ile hız denemesi yaptım. motor halen sıkı denebilecek halde ve yavaş yavaş toparlıyor. ön 14 arka 43 dişli takılı daha fazlasına lüzum görmedik gayet iyi oldu.
geniş bir izlenim yazısı yazıp konu hakkındaki deneyimlerimi paylaşacam basitçe fikir vermek açısından resmen tork canavarı oldu. ışıklarda sert kalkışlarda ön teker kaldırma yada göt atma kaçınılmaz oluyor. epey güçlenmiş bir halde hızlanma aşırı seri ve heyecan verici durumda.
şuanki hedefim frenleri geliştirmek ve bunun için alternatif fikirlere açığım.
150 cc iken eve tekere geliyordu kabul ediyorum ama bir miktar uğraşmak ve denemek gerekiyordu ben pek sevmem bu işleri motoru doğru düzgün kullanan insanlardanın. ben öne 14 arkaya 43 dişli taktım ona rağmen istemsiz olarak basit bir şekilde tekere geliyor hiç uğraşmadan artan torkun neticesi sanırım.
şürekli dipgaz yapıyorum gibi bir algı olmasın ustamın sözü ile arada aç motor hantal kalmasın diyerek bazen gaz açıyorum üzmeden diyelim.
şuan motor resmen dişli değiştir diye bağırıyor ama 1000 km civarına kadar yapmayacam arkaya 41 dişli düşünüyorum 43 ile vitesler hemen bitiyor.
dostlar, debriyaj balatası orijinali çok pahalı. hangi marka model motorun debriyaj balatası bizim motora uygun? Bir de arka fren balatası hangi markanın uygundur?
balata da orjinalinden şaşma diğerleri üzer seni bi de saçlarını da değiştir kardeşim.
hocam mesela ön fren balatası orijinali 90 tl ben brenta marka aldım 30 tl ye arada 60 tl fark var ve aldığım marka kaliteli. bu minvalde alıp takabileceğim bir marka var mı? ask marka tavsiye ediyorlar. bilginiz var mı?
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)