MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Bajaj Pulsar NS150

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Mondial E-xtreme Max 150
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri
    Bu Yaz Bir Başka Güzel Olacak! - Yamaha Motor Türkiye
  1. #34401
    mesut- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache rtr 150
    selamun aleykum arkadaşlar turing kayıtlar açıldı link:http://www.yolemniyeti.org/
    6 haziran kaydımı yaptım gelmek ist iyenlere duyrulur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------

    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başkan paylaşımın için teşekkürler, sorununu çözmene hatta kendin çözebilmene sevindim. motorlarımızı kobay gibi kullanıyorlar ve tamizrcilik öğreniyorlar. ben kendi motorumu artık sahte ustalara kurcalatmak istemediğim için bende kendim hallediyorum işlerimi.

    2008 model ve üstü hep aynı diyafram lastiği kullanıyor demişsiniz, bu önemli bir bilgi.

    benim motorda da şu anda bir kaç sorun var ve üşengeçlikten ötürü iki hafta oldu nerdeyse böyle sorunlu şekilde fazla hız yapmadan kullanıyorum.

    - egzantrik gergi bozuk
    - sübap ayarı şart çünkü biri sıkı
    - egzantrik dişlisinin pimini kaybettim ve bir yerden bulup takmam lazım.
    - yağ filtresi aşırı kirlenmiş
    - ön sol amortisör 3 cm gidondan yukarı çıkmış

    sorunlar bunlar. çözcez bir ara.
    maşaallah bunların hepsini yapabiliyorsan helal sana, bende severim tornavida anahtarla uğraşmayı.ama anlamam tamirinden.bu aralar egzozu boyamak istiyorum söküp bozarım diye cekiniyorum.
    ama bi şekilde yapacam çünkü kötü duruyor egzos borusu.. yapipda becerirsem paylaşırım..


    AVM Forum
    DRD Motorbikes Riders Serving Riders - Motorcudan Motorcuya Hizmet
    Motomax
  2. #34402
    a.payza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (yeni kasa) Yeşil Renk
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başkan paylaşımın için teşekkürler, sorununu çözmene hatta kendin çözebilmene sevindim. motorlarımızı kobay gibi kullanıyorlar ve tamizrcilik öğreniyorlar. ben kendi motorumu artık sahte ustalara kurcalatmak istemediğim için bende kendim hallediyorum işlerimi.

    2008 model ve üstü hep aynı diyafram lastiği kullanıyor demişsiniz, bu önemli bir bilgi.

    benim motorda da şu anda bir kaç sorun var ve üşengeçlikten ötürü iki hafta oldu nerdeyse böyle sorunlu şekilde fazla hız yapmadan kullanıyorum.

    - egzantrik gergi bozuk
    - sübap ayarı şart çünkü biri sıkı
    - egzantrik dişlisinin pimini kaybettim ve bir yerden bulup takmam lazım.
    - yağ filtresi aşırı kirlenmiş
    - ön sol amortisör 3 cm gidondan yukarı çıkmış

    sorunlar bunlar. çözcez bir ara.
    Allah kolaylık versin
    Ama şunu da eklemek isterim ki üşengeçlikten ziyade "korkunun ecele faydası yok" demişler
    Benim ön sol sinyal kırıktı 25tl işçilik hariç istediler serviste işçilik te 20tl desen oldu mu sana 45tl bir sinyal
    bende gittim yurt dışından uygun fiyata yakışıklı bir sinyal takımı aldım 4'lü olarak işin güzel yanı sağ sol ön arka fark etmiyor hepsi birbirine uyumlu orjinalden daha mantıklı geldi
    Motosikletin ön kafasının nasıl açıldığını unutmuştum kurcalamaya çekindim başta sonra amaaan dedim ne olacak ki
    Sonra baktım ki hatırladım aslında basitmiş ama servisteki ustalar havalı tornavida mı ne halt kullanıyorlarsa onunla vidaları bozduğu için sökerken bir hayli eziyet çektim anahtarla uğraştım derken gittim civatacıdan daha sağlam yenilerini alıp değiştirdim
    ön kafayı açtıktan sonra motosikletin sinyallerinin bağlantısını kontrol edip yenilerini kendim taktım

    Egzos boyama da yılan hikayesine dönmüştü uzun zamandır paslı duruyordu bende nasıl sökerim diye kafa yordum sonra sağolsun internette tanıştığım bir hintli arkadaş anlattı sökmesi pekte zor değilmiş gidip de servise bir egzos boyatmaya 100tl vereceğime kendim hallederim daha iyi dedim
    motip ısıya dayanıklı boya aldım füme rengi (orjinale uysun diye) sonra egzosu söküp kumlama makinesinde kumlattım onu bir güzel boyasını hallettikten sonra krom rengi olan parçayı da polisaj işlemi ile bir güzel parlattım ve yerine taktım ama şunu söyleyeyim ki pasın üzerine boya atarsanız ömrü kısa olur bir de raymax gibi piyasada bulunan diğer markalar sanırım motip kadar uzun ömürlü ve kalıcı değilmiş hatta bazı markalar 500km sonra dökülüyormuş emeğe yazık yani...
    Benim 1000km' ye yakın olmuştur sanırım boyndığından beri
    elhamdülillah bir problemim yok şu ana kadar sağlam duruyor
    Bazı şeyleri kendin yapınca daha mutlu oluyorsun
    mesut- ve fatih.met bunu beğendiler.
    Allah’ım yolculuk boyunca arkadaşımız sensin. Bizi emniyet içerisinde evimize geri çevir. Allah’ım bize mesafeleri kısalt, yolculuğumuzu kolay kıl. Allah’ım yolculuğun sıkıntılarından, zorluklarından ve kötülüklerinden de sana sığınırım. Amin

  3. #34403
    musakka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tvs apache rtr150 2014 & zn zenci
    Selamlar arkadaşlar,benim el marşı basınçlı suyla yıkadıktan sonra daha çalışmıyor. Röleyi söküp ordan kabloyla düzkontak yapınca basıyor marş. Sorun nerede acaba?
    foruma girmeyeli ne uzun zaman olmuş arkadaş...

  4. #34404

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    tvs rtr 150 hyper edge
    selam arkadaşlar,

    bende aranıza yeni katıldım, bundan sonra başlığım müdavimiyim.

  5. #34405
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Tvs Apache
    Alıntı musakka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar arkadaşlar,benim el marşı basınçlı suyla yıkadıktan sonra daha çalışmıyor. Röleyi söküp ordan kabloyla düzkontak yapınca basıyor marş. Sorun nerede acaba?
    foruma girmeyeli ne uzun zaman olmuş arkadaş...
    wd40 sıkıp bir daha deneyin, belki çözüme kavuşur.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  6. #34406
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    beylikdüzü - istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (sarı 2012)
    Alıntı a.payza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kolaylık versin
    Ama şunu da eklemek isterim ki üşengeçlikten ziyade "korkunun ecele faydası yok" demişler
    Benim ön sol sinyal kırıktı 25tl işçilik hariç istediler serviste işçilik te 20tl desen oldu mu sana 45tl bir sinyal
    bende gittim yurt dışından uygun fiyata yakışıklı bir sinyal takımı aldım 4'lü olarak işin güzel yanı sağ sol ön arka fark etmiyor hepsi birbirine uyumlu orjinalden daha mantıklı geldi
    Motosikletin ön kafasının nasıl açıldığını unutmuştum kurcalamaya çekindim başta sonra amaaan dedim ne olacak ki
    Sonra baktım ki hatırladım aslında basitmiş ama servisteki ustalar havalı tornavida mı ne halt kullanıyorlarsa onunla vidaları bozduğu için sökerken bir hayli eziyet çektim anahtarla uğraştım derken gittim civatacıdan daha sağlam yenilerini alıp değiştirdim
    ön kafayı açtıktan sonra motosikletin sinyallerinin bağlantısını kontrol edip yenilerini kendim taktım

    Egzos boyama da yılan hikayesine dönmüştü uzun zamandır paslı duruyordu bende nasıl sökerim diye kafa yordum sonra sağolsun internette tanıştığım bir hintli arkadaş anlattı sökmesi pekte zor değilmiş gidip de servise bir egzos boyatmaya 100tl vereceğime kendim hallederim daha iyi dedim
    motip ısıya dayanıklı boya aldım füme rengi (orjinale uysun diye) sonra egzosu söküp kumlama makinesinde kumlattım onu bir güzel boyasını hallettikten sonra krom rengi olan parçayı da polisaj işlemi ile bir güzel parlattım ve yerine taktım ama şunu söyleyeyim ki pasın üzerine boya atarsanız ömrü kısa olur bir de raymax gibi piyasada bulunan diğer markalar sanırım motip kadar uzun ömürlü ve kalıcı değilmiş hatta bazı markalar 500km sonra dökülüyormuş emeğe yazık yani...
    Benim 1000km' ye yakın olmuştur sanırım boyndığından beri
    elhamdülillah bir problemim yok şu ana kadar sağlam duruyor
    Bazı şeyleri kendin yapınca daha mutlu oluyorsun
    Alıntı mesut- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamun aleykum arkadaşlar turing kayıtlar açıldı link:http://www.yolemniyeti.org/
    6 haziran kaydımı yaptım gelmek ist iyenlere duyrulur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------



    maşaallah bunların hepsini yapabiliyorsan helal sana, bende severim tornavida anahtarla uğraşmayı.ama anlamam tamirinden.bu aralar egzozu boyamak istiyorum söküp bozarım diye cekiniyorum.
    ama bi şekilde yapacam çünkü kötü duruyor egzos borusu.. yapipda becerirsem paylaşırım..
    amortisörü yaptım, yağ filtresi değişecek. egzantrik zinciri aldım onuda bir ara takacağım üşeniyorum

    motorumun a'dan z'ye her sorununu çözebilirim artık. yani tamirciye gitme işi aylar önce bitti benim için.

    motoru söküp toplama işinde en korktuğum şey ise vidaları fazla sıkıp yalama yapmak. tabi sadece kendi motosikletim için geçerli bu. bir başka motoru sök tak yapacak olsam önce baya bir bilgi edinmem lazım, zaten tamircilerden bıkan bir çok kişi var ve onlarda kendi işlerini kendileri görüyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------

    Alıntı tozlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar,

    bende aranıza yeni katıldım, bundan sonra başlığım müdavimiyim.
    hayırlı olsun hacı güle güle kullan.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------

    Alıntı musakka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar arkadaşlar,benim el marşı basınçlı suyla yıkadıktan sonra daha çalışmıyor. Röleyi söküp ordan kabloyla düzkontak yapınca basıyor marş. Sorun nerede acaba?
    foruma girmeyeli ne uzun zaman olmuş arkadaş...
    marş düğmesinden taa marşa kadar uzanan kablo bölümünü incelemeniz lazım. wd-40 denedin mi? henüz elektrik aksağamında sorunum olmadığı için bu konuda bir şey diyemeyeceğim.

    benim motorun marş düğmesi biraz sorunlu, yukarı doğru çok hafif kastırmayınca düğme işlemiyor. belkide benzer bir durumda sizde meydana gelmiştir.

  7. #34407

    Üyelik
    13 Mart 2017
    Arkadaslar tvs apache 2014 model öndisk kac tl dir bilgisi olan var mi

  8. #34408
    mesut- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache rtr 150
    Alıntı okancaytasi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar tvs apache 2014 model öndisk kac tl dir bilgisi olan var mi
    tvs yedekparça sitesinde 195 tl linkten kontrol edebilirsin.
    http://www.tvsparca.com/disk-plakasi-1

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

    Selamun aleykum arkadaşlar tanışımak için etkinlik ayarlayalım ne dersiniz?

  9. #34409
    Cılgın_TC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 yeşil
    arkadaşlar motorumun yakıtı arttı km de 13kr yakarken şu an 20 kr yakıyor motorum 2013 model 6000km de yağ ve yağ filtresini yeni değiştirdim hava filtresine daha hiç dokunmadım

  10. #34410

    Üyelik
    13 Mart 2017

    Beyler alirim bi h.o.
    artik aranizdayim
    fatih.met bunu beğendi.

  11. #34411

    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Selam dostlar.
    Bende sizler gibi bir haftadir 2012 apache sahibiyim.ben motoru alirken isi biraz aceleye getirdim arastirmadan aldim ve neticede azcik ucundan tokatlandim.neyse olan oldu artik dedik eksikleri hallettik yavaştan aslinda motorun gidiside gena sayilmaz ama 4. Ve 5. Viteste motor 9000 devirde kaliyo dip gazda ve hizida tek kisiyle 100 ve110 2 kisi 90 95 yapiyor.acaba bu normalmi.diger arkadaslar diafram yirtigindan felen bahsetmis acaba oyle bir sorun olsa o hizlara cikabilirmi genede.acaba bunu istanbul umraniye civarlarinda gostere bilecegim iyi isini bilen bir usta varmi.bu arada 180 boyunda 100 kiloyum acaba bununda cok fazla etkeni olirmu.

  12. #34412
    a.payza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (yeni kasa) Yeşil Renk
    Egzoz boyama işini soran arkadaş kusura bakmasın fazla internete (foruma) giremiyorum mesajını yeni gördüm

    Kolay gelsin
    mesut- bunu beğendi.

  13. #34413
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    beylikdüzü - istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (sarı 2012)
    Alıntı okancaytasi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/PrqB78.jpg
    Beyler alirim bi h.o.
    artik aranizdayim
    hayırlı olsun başkan maşallah çok temiz görünüyor. bende sarı rengi ve bu kasa olanı seviyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

    Alıntı a.payza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzoz boyama işini soran arkadaş kusura bakmasın fazla internete (foruma) giremiyorum mesajını yeni gördüm
    https://www.youtube.com/watch?v=XPIK5XZPhp8
    Kolay gelsin
    zımpara atmadan boyamayın, söküp takma işi zaten kolay. sprey boyayı tek kat uygulayın. yani boya ne kadar ince olursa o kadar sağlam olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

    Alıntı ozan_84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam dostlar.
    Bende sizler gibi bir haftadir 2012 apache sahibiyim.ben motoru alirken isi biraz aceleye getirdim arastirmadan aldim ve neticede azcik ucundan tokatlandim.neyse olan oldu artik dedik eksikleri hallettik yavaştan aslinda motorun gidiside gena sayilmaz ama 4. Ve 5. Viteste motor 9000 devirde kaliyo dip gazda ve hizida tek kisiyle 100 ve110 2 kisi 90 95 yapiyor.acaba bu normalmi.diger arkadaslar diafram yirtigindan felen bahsetmis acaba oyle bir sorun olsa o hizlara cikabilirmi genede.acaba bunu istanbul umraniye civarlarinda gostere bilecegim iyi isini bilen bir usta varmi.bu arada 180 boyunda 100 kiloyum acaba bununda cok fazla etkeni olirmu.
    normal sayılır, şöyle söyleyeyim genelde 4 ve 5 gibi üst viteslerde motor daha fazla zorlanıyor ve devir arttıkça gereken havada artıyor. orjinal hava filtresi havayı iyi süzmesi için tasarlanmış fakat motora yeteri kadar hava girememesine sebep oluyor.

    yani performans hava filtresi taktığınızda 9 bin deviri motor rahat geçtiğini göreceksiniz ve şaşıracaksınız :D

    benim motorda 9 bin deviri geçmezdi ve yokuş aşağıda bile en fazla 9500 civarı olurdu sonra performans hava filtresini bir taktık motor 9 bini rahat geçiyormu diye hafif yokuş aşağı gaza bastım ve 127 km hıza çıktı ve gazı bıraktım. gazı bırakmasam eminim o motor 140 km yi bile geçer yani krankı kırana kadar yolu vardı ve gorhudan hemen bıraktık gazı yani zaten bir kerelik denemeydi ve sonraları red line yapmadım.

    red line iyi bir şey değil, silindir piston ve diğer parçalar yeterince yağlanamaz ve allah korusun çok kötü şeyler olabilir. kısa süreli red line yapıp geri düşme şeklinde kullanıyorum ben.

    edit: düzde bile 10 bin deviri görebilcek duruma gelmişti performans hava filtresini taktıktan sonra.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

    Alıntı mesut- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tvs yedekparça sitesinde 195 tl linkten kontrol edebilirsin.
    http://www.tvsparca.com/disk-plakasi-1

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

    Selamun aleykum arkadaşlar tanışımak için etkinlik ayarlayalım ne dersiniz?
    ben gelmem şu zamanlarda yapmam gereken işlerimi bile aksatıyorum. iş sebebiyle iyice sıkıldım artık bayram tatili gelsede rahatlasak yeter yaa. motoruma yeni egzantrik zinciri aldım onu takıcam bayram tatilini bekliyorum. bir ayı geçti motorumu yıkamıyorum.

    motorumu yıkayınca böyle temiz oluyor;

    resim1 - resim2 - resim3

    ama şu anki halini görmenizi istemem, pislik içinde ve bakımsız. yağ filtresi aşırı pis ama onuda bayramda değiştircem yağ ile bir. yağ henüz 900 kilometre civarında ama bu seferlik böyle olsun bir şey olmaz.

  14. #34414

    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Eyvallah fatih met.kardes.tek sorunumuz o degilmis o yaziyi yazdigim gun ustaya gittim yagi d3giseli daha 500 km olmistu ve ogun olctugumuzde 200 ml kadar yag vardi motorda.anlayacagin bizim motorda bitikmis zaten.ordanda hadri sayilir biseyler gecti bize.simdi yeniden rodajda motor.bakalim 1000 km sabretcez ondan sonra yeniden test edecez motoru.

  15. #34415
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    beylikdüzü - istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (sarı 2012)
    Alıntı ozan_84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah fatih met.kardes.tek sorunumuz o degilmis o yaziyi yazdigim gun ustaya gittim yagi d3giseli daha 500 km olmistu ve ogun olctugumuzde 200 ml kadar yag vardi motorda.anlayacagin bizim motorda bitikmis zaten.ordanda hadri sayilir biseyler gecti bize.simdi yeniden rodajda motor.bakalim 1000 km sabretcez ondan sonra yeniden test edecez motoru.
    500 kilometrede 800 ml yağ eksiltmiş. yağı kaçırabileceği yerlere baktınız mı? bende ilk vitesli motorum olan apaçiyi aldığımda böyle yağ eksiltiyordu. hatta yağ kutularını yan yana dizip resmini çekmiştim; yağların resmi günlük 100-200 ml civarı yağ eklliyordum.

    yeni silindir piston taktırdım ve yağ eksiltmesinin en büyük sebebi silindir pistondan ziyade vites pedalının bağlı olduğu milin dibindeki keçedenmiş.

    oradan oluk oluk yağ akıtıyormuş, onu değiştirdik ve yeni silindir+piston taktık şimdi 2600 km yol yaptım ve eksilme yok.

    motor aşırı yağ eksiltiyorsa bloğun bir yerlerinden kaçırma ihtimalide var.

    ...........yeni silindir piston taktıktan sonra rodaj sıfır motordaki gibi katı kurallı olmazdır yani motoru ilk çalıştırmada şöyle bir 15 saniye falan iyice yağlanmasını bekleyin ve ilk çalıştırmada gaz vermeyin.

    rodaj olarakta yanlış bilinen şeyler var. yani 6500 ile 4000 devir arasında kullanılmalı ve 5. vitesteyken ise 5 bin devirin altına inilmemeli çünkü motor zorlandıkça silindir gömleğine yük biner ve çizilmelere sebep olabilir. motor düşük devirde zorlanır ve yüksek devirde ise aşınma fazla olur. yani düşük devirlerde gezmek motoru öldürür. en güvenli devir dediğim gibi max tork değerine yakın devirler.

    yani düşük devir kullanmak yüksek devir kullanmak tehlikelidir. maks torkun 1500 yukarısa ve aşağısı arasındaki boşluk uygundur yani.

    max tork 6 bin devirde veriyor makinemiz. zaten silindir piston kaç paraki dimi :D ben alıp kendim taktığım için dert etmiyorum. 10 bin kilometre oldu yaklaşık ve yan sanayi silindir pistonum daha çiziksiz ilk günki gibi neredeyse ve rodaj meselesinide bazen sabredemeyip zorladım motoru.

    ...........

    sıfır motor olsa rodaj o zaman önemli derdim çünkü alışan tek parça silindir piston değil motorun tüm aksağamları alışma içerisinde oluyor.

  16. #34416

    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Motor blogunda oyle ciddi yag kacagi yapan biyer yoktu.yani en azindan damlama yapacak kadar bi kacak yoktu.bi kac yere sordum bukadar kacak okadar eksilme yapmaz dediler.bende gozlemledim damlama yapmiyordu.isin asli bende fazla anlamadigimdan ustaya guvenmekden baska bi sansim yoktu.bizde mecburen degistik.ama elin bu tur islere yatk8ndir sadece isi bilen birinin bana klavuzluk etmesi yeterli ilk sefer icin.ama cevremde anlayan kimsede yok.vites milinin dibinden ve us kapaktan minimum bi kacak vardi ama onlaride elden gecir diyenedim.cunki butcemi bayagi asti bu is.artik zamanla vidyolardan felen bilgi edinip rodaj doneminden sonra onlari yavasdan kendim halletmeye caliscam.birde rolantide motor tekliyerek calisiyo.onun icinde buji ve diger tertibatlari degiscek dedi ama guvenemedim.

  17. #34417
    mesut- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache rtr 150
    Alıntı a.payza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzoz boyama işini soran arkadaş kusura bakmasın fazla internete (foruma) giremiyorum mesajını yeni gördüm
    https://www.youtube.com/watch?v=XPIK5XZPhp8
    Kolay gelsin
    eyvallah kardeşim teşekkür ederim.
    tabi önce güzel bir şekilde zımpara yapılması gerek.
    bide boya yaptıktan hemen sonra saç kurutma makinasiyla sıcak uygulayanlar faydası varmı acaba? sen boya yaparken sıcak uyguladın mı? şuan senin egzoz boyası ne durum da?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------

    Alıntı okancaytasi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/PrqB78.jpg
    Beyler alirim bi h.o.
    artik aranizdayim
    hoşgeldin hayırlı olsun allah kazadan beladan korusun.

  18. #34418

    Üyelik
    15 Nisan 2017
    Arkadaşlar merhabalar.
    Evraklarda skıntı olmasın diye ilk olarak A2 ehliyetimi aldım.
    Bayram sonrası nasip olursa TVS Apache 150 almayı düşünüyorum.
    Siz kullanan arkadaşlar olarak desteklerinizi bekliyorum. Sizce ilk motosiklet olarak uygun mudur? Görüşleriniz nelerdir.

  19. #34419
    musakka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tvs apache rtr150 2014 & zn zenci
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    marş düğmesinden taa marşa kadar uzanan kablo bölümünü incelemeniz lazım. wd-40 denedin mi? henüz elektrik aksağamında sorunum olmadığı için bu konuda bir şey diyemeyeceğim.

    benim motorun marş düğmesi biraz sorunlu, yukarı doğru çok hafif kastırmayınca düğme işlemiyor. belkide benzer bir durumda sizde meydana gelmiştir.
    wd40 var elimde ama sıkıldığı yerden uçup kaybolmuyorki yapışıp kalıyor silinmezse. Kumanda kolunun içine sıkmak pek mantıklı gelmedi onun için.

  20. #34420
    xtugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2014
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    tvs apache rtr 150
    Merhaba arkadaşlar her bakımda yag filitresi degiştiriyormusunuz. yoksa temizleyip tekrardan takıyormusunuz . 60,000 km boyunca her bakımda degiştirdim ve degiştirmeye devam edecem ama merak ettim nasıl yapıyorsunuz diye . birde fatih met kardeşim perfonmance hava fitresi nin linkini atabilirmisin yada markası neydi sana zahmet.


    Bajaj Dominar 400
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (1 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler