Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #34381
    musakka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tvs apache 2014 & zn zenci
    Alıntı xtugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar her bakımda yag filitresi degiştiriyormusunuz. yoksa temizleyip tekrardan takıyormusunuz . 60,000 km boyunca her bakımda degiştirdim ve degiştirmeye devam edecem ama merak ettim nasıl yapıyorsunuz diye . birde fatih met kardeşim perfonmance hava fitresi nin linkini atabilirmisin yada markası neydi sana zahmet.
    Merhaba, yağ filtresi temizlemeyi duymadım zaten bizimkiler ucuz. Ben iki değişimde bir değişiyorum filtreyi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #34382
    mesut- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache rtr 150
    Alıntı xtugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar her bakımda yag filitresi degiştiriyormusunuz. yoksa temizleyip tekrardan takıyormusunuz . 60,000 km boyunca her bakımda degiştirdim ve degiştirmeye devam edecem ama merak ettim nasıl yapıyorsunuz diye . birde fatih met kardeşim perfonmance hava fitresi nin linkini atabilirmisin yada markası neydi sana zahmet.
    2000 km de bir yağ değişimi ile birlikte yağ filtresinide degistiriyorum.
    tvs yedek parca sitesinde 8tl uygun fiyat.
    motor için yağ olayı önemli dikkat etmekte fayda var.

  3. #34383

    Üyelik
    14 Mart 2017
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun başkan maşallah çok temiz görünüyor. bende sarı rengi ve bu kasa olanı seviyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------



    zımpara atmadan boyamayın, söküp takma işi zaten kolay. sprey boyayı tek kat uygulayın. yani boya ne kadar ince olursa o kadar sağlam olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------



    normal sayılır, şöyle söyleyeyim genelde 4 ve 5 gibi üst viteslerde motor daha fazla zorlanıyor ve devir arttıkça gereken havada artıyor. orjinal hava filtresi havayı iyi süzmesi için tasarlanmış fakat motora yeteri kadar hava girememesine sebep oluyor.

    yani performans hava filtresi taktığınızda 9 bin deviri motor rahat geçtiğini göreceksiniz ve şaşıracaksınız :D

    benim motorda 9 bin deviri geçmezdi ve yokuş aşağıda bile en fazla 9500 civarı olurdu sonra performans hava filtresini bir taktık motor 9 bini rahat geçiyormu diye hafif yokuş aşağı gaza bastım ve 127 km hıza çıktı ve gazı bıraktım. gazı bırakmasam eminim o motor 140 km yi bile geçer yani krankı kırana kadar yolu vardı ve gorhudan hemen bıraktık gazı yani zaten bir kerelik denemeydi ve sonraları red line yapmadım.

    red line iyi bir şey değil, silindir piston ve diğer parçalar yeterince yağlanamaz ve allah korusun çok kötü şeyler olabilir. kısa süreli red line yapıp geri düşme şeklinde kullanıyorum ben.

    edit: düzde bile 10 bin deviri görebilcek duruma gelmişti performans hava filtresini taktıktan sonra.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------



    ben gelmem şu zamanlarda yapmam gereken işlerimi bile aksatıyorum. iş sebebiyle iyice sıkıldım artık bayram tatili gelsede rahatlasak yeter yaa. motoruma yeni egzantrik zinciri aldım onu takıcam bayram tatilini bekliyorum. bir ayı geçti motorumu yıkamıyorum.

    motorumu yıkayınca böyle temiz oluyor;

    resim1 - resim2 - resim3

    ama şu anki halini görmenizi istemem, pislik içinde ve bakımsız. yağ filtresi aşırı pis ama onuda bayramda değiştircem yağ ile bir. yağ henüz 900 kilometre civarında ama bu seferlik böyle olsun bir şey olmaz.
    Tesekkurler fatih. Allah hicbirimize kaza bela vermesin. Temiz denk geldi allah gonlumuzu biliyor. Kimse hakkinda kiskanclik duymadim herkese daha iyisini versin dedim. Bu da bana nasip oldu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:41 ----------

    Beyler yeni almis oldugum motorumun deposunu doldurdum test amacli. Km yi sifirladim 248.80 km oldu bugun tekrar doldurdum 25.01 tl benzin aldi o da sallaya sallaya. Daha once cbf 150 m vardi ve ondan az yaktigini soylemislerdi inanmamistim. Hayretler icerisindeyim. Cup motorlar kadar yakiti var. Cok memnunum.

  4. #34384

    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F 2012 TVS Apache RTR 150
    Alıntı okancaytasi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar tvs apache 2014 model öndisk kac tl dir bilgisi olan var mi
    ben yan sanayiye 90 tl verdim

  5. #34385
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı musakka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    wd40 var elimde ama sıkıldığı yerden uçup kaybolmuyorki yapışıp kalıyor silinmezse. Kumanda kolunun içine sıkmak pek mantıklı gelmedi onun için.
    ben eski çalışmayan samsung d500 telefonumu wd-40 banyosu yaptırdım ve şimdi çalışıyor. tozdan dolayı kızağında ve sağında solunda sorun olmuştu artık ve wd40 düzeltti ama dediğiniz gibi ekranın içerisinde bir kaç baloncuk var

    wd-40 elektrik aksağamını kısa devre yaptırmıyor ve zarar vermiyor. motoru yıkadıktan sonra bazı yerlerine sıkan var wd40'ı. anahtar deliğine sıkıyorlar mesela ve bende her seferinde sıkıyorum henüz bir şey olmadı.

    Alıntı xtugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar her bakımda yag filitresi degiştiriyormusunuz. yoksa temizleyip tekrardan takıyormusunuz . 60,000 km boyunca her bakımda degiştirdim ve degiştirmeye devam edecem ama merak ettim nasıl yapıyorsunuz diye . birde fatih met kardeşim perfonmance hava fitresi nin linkini atabilirmisin yada markası neydi sana zahmet.
    ben çinden 15 liraya getirttim de bir süre kullandıktan sonra yağmurlu hava nedeniyle geri söktüm ve orjinal filtre takılı. zaten geri dönüş yaptıktan sonra performans farkını anladım. çalışmaktan dolayı pek fırsatım olmuyordu ve bayram tatilinde belki orjinal hava filtresi kutusunun içine performans hava filtresini uydurmaya çalışabilirim.

    benim aldığım bundandı ve ucunun aralarında boşluk vardı ve sıcak silikon ile doldurdum ben, yani daha önce bu kadar kalitesiz bir hava filtresi görmemiştim :D

    yağmurdan koruyucu olması için şöyle kendinden kutulu modellere bakabilirsin, ben 52mm boğazlısından aldım ve baya kalın geldi, apache karbüratör hava giriş yeri 48mm galiba ama emin değilim. buna dikkat ederek sipariş verin aksi halde kalın geliyor ve araya bir şeyler sıkıştırarak takmak zorunda kalıyorsunuz.

    http://urun.n11.com/filtre/universal...l_bysameseller

    http://urun.n11.com/filtre/universal...l_bysameseller

    http://urun.n11.com/filtre/universal...tail_crosssell

    http://urun.n11.com/filtre/universal...l_bysameseller

  6. #34386

    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben eski çalışmayan samsung d500 telefonumu wd-40 banyosu yaptırdım ve şimdi çalışıyor. tozdan dolayı kızağında ve sağında solunda sorun olmuştu artık ve wd40 düzeltti ama dediğiniz gibi ekranın içerisinde bir kaç baloncuk var

    wd-40 elektrik aksağamını kısa devre yaptırmıyor ve zarar vermiyor. motoru yıkadıktan sonra bazı yerlerine sıkan var wd40'ı. anahtar deliğine sıkıyorlar mesela ve bende her seferinde sıkıyorum henüz bir şey olmadı.



    ben çinden 15 liraya getirttim de bir süre kullandıktan sonra yağmurlu hava nedeniyle geri söktüm ve orjinal filtre ütakılı. zaten geri dönüş yaptıktan sonra performans farkını anladım. çalışmaktan dolayı pek fırsatım olmuyordu ve bayram tatilinde belki orjinal hava filtresi kutusunun içine performans hava filtresini uydurmaya çalışabilirim.

    benim aldığım bundandı ve ucunun aralarında boşluk vardı ve sıcak silikon ile doldurdum ben, yani daha önce bu kadar kalitesiz bir hava filtresi görmemiştim :D

    yağmurdan koruyucu olması için şöyle kendinden kutulu modellere bakabilirsin, ben 52mm boğazlısından aldım ve baya kalın geldi, apache karbüratör hava giriş yeri 48mm galiba ama emin değilim. buna dikkat ederek sipariş verin aksi halde kalın geliyor ve araya bir şeyler sıkıştırarak takmak zorunda kalıyorsunuz.

    http://urun.n11.com/filtre/universal...l_bysameseller

    http://urun.n11.com/filtre/universal...l_bysameseller

    http://urun.n11.com/filtre/universal...tail_crosssell

    http://urun.n11.com/filtre/universal...l_bysameseller
    [QUOTE=fatih.met;4167895]hayırlı olsun başkan maşallah çok temiz görünüyor. bende sarı rengi ve bu kasa olanı seviyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------



    zımpara atmadan boyamayın, söküp takma işi zaten kolay. sprey boyayı tek kat uygulayın. yani boya ne kadar ince olursa o kadar sağlam olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------



    normal sayılır, şöyle söyleyeyim genelde 4 ve 5 gibi üst viteslerde motor daha fazla zorlanıyor ve devir arttıkça gereken havada artıyor. orjinal hava filtresi havayı iyi süzmesi için tasarlanmış fakat motora yeteri kadar hava girememesine sebep oluyor.

    yani performans hava filtresi taktığınızda 9 bin deviri motor rahat geçtiğini göreceksiniz ve şaşıracaksınız :D

    benim motorda 9 bin deviri geçmezdi ve yokuş aşağıda bile en fazla 9500 civarı olurdu sonra performans hava filtresini bir taktık motor 9 bini rahat geçiyormu diye hafif yokuş aşağı gaza bastım ve 127 km hıza çıktı ve gazı bıraktım. gazı bırakmasam eminim o motor 140 km yi bile geçer yani krankı kırana kadar yolu vardı ve gorhudan hemen bıraktık gazı yani zaten bir kerelik denemeydi ve sonraları red line yapmadım.

    red line iyi bir şey değil, silindir piston ve diğer parçalar yeterince yağlanamaz ve allah korusun çok kötü şeyler olabilir. kısa süreli red line yapıp geri düşme şeklinde kullanıyorum ben.

    edit: düzde bile 10 bin deviri görebilcek duruma gelmişti performans hava filtresini taktıktan
    Anlasilan sen bu motorun dilinden anliyosun fatih kardes hazir isi bilen birini bulmusken sana bi sorum daha olacak.benim motor biraz isindikdan ve yol alip durdukdan sonra devir saatim 40000 e yukseliyor.aonra 1 dakika veya daha uzun surede normal devrine dusuyor.gaz telini felen kontrol ettim takili kalma gibi bir durum mevcut degil acaba sence neden olabilir bu durum.

  7. #34387
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı ozan_84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlasilan sen bu motorun dilinden anliyosun fatih kardes hazir isi bilen birini bulmusken sana bi sorum daha olacak.benim motor biraz isindikdan ve yol alip durdukdan sonra devir saatim 40000 e yukseliyor.aonra 1 dakika veya daha uzun surede normal devrine dusuyor.gaz telini felen kontrol ettim takili kalma gibi bir durum mevcut degil acaba sence neden olabilir bu durum.
    bugün açık hava filtresini(52mm) motorun orjinal hava filtresinin olduğu yere taktım, şansa uyuyormuş :D kutunun dörtgen kapağının içe doğru yuvarlak çıkıntısına tam oturuyor 52mm hava filtresi.

    kesin bir şey söyleyemem bende acemi sayılırım. karbüratör diyaframından olabilirmi acaba çünkü süpab ayarsız olsa böyle şeyler yapacağını sanmıyorum.

    büyük ihtimal sorun karbüratörden kaynaklı, giden hava yakıt karışımı sağlıklı değil. ama başka nedenleride olabilir, ben ilk olarak karbüratörden şüpelenirdim. bence bu sorunu moto sohbet bölümünde bir konu aç hatta motoru video çekebilirsen daha iyi görürüz sorunu. birileri mutlaka yardımcı olur.

  8. #34388

    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Sagolasin fatih kardes verdigin fikirler icin.geceb gun karburotöru sokdum belki temizlerim dedim.uzerlerindeki vidalar ve siboplar oylesine oturmuski karburotör ilk sahibinden bugune dek hic ellenmemis ki uzerindeki vidalar kipirdamadi bileki bana ragmen oldukca guclu bilegin vardir.ve korktugum basima geldi hava ayar vidasinin basi kirildi.anlican artik istesemde o karburator den bana hayir gelmez .acaba yeni alacagim karbüratör aynisimi olmali yada baska markalarin karbüratöru uyum saglarmi buna.daha once oyle bir denemen oldumu hic.yada onere bilecegin bir karbüratör varmi.

  9. #34389
    fedora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul / Beykoz
    Motosikleti
    TVS APACHE / 2014
    Merhaba Arkadaşlar, Lastik tamir kiti almayı düşünüyorum marka olarak ne tavsiye edersiniz ?

  10. #34390

    Üyelik
    29 Haziran 2017
    Motosikleti
    Apache RTR 150 - 2015
    Selam Arkadaslar
    Ben Muhittin Bende Aranıza Yenı Katılıyorum 2015 Model Sıfır Km Apache RTR 150 Aldım Her Yenı Kullanıcı Ve Foruma Yenı Dahıl Olan Arkadaslar Gıbı Tavsıye Ve Bılgı Paylasımlarına Ihtıyaclarım Var Arkadaslar
    Apachede Fabrıkasyon Olarak Neler Var Eklemem Gereken Yada Degıstırmem Gereken Bırseyler Var Mı

    Bu Arada Motorum


    Oncelıkle Duzgun Bır Canta Mont Kask Elbıse Tarzı Seyler Lazım Cantayı Genıs Tutmak Istıyorum Ama Performanstan Yada Gorunumden De Odun Vermek Isıme Gelmıyor Bana Bunlarla Ilgılı Olarak Tavsıyelerınız Varsa Yonlendırmelerınız Olursa Sevınırım Arkadaslar
    fedora, fatih.met, mirliva2012 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #34391
    fedora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul / Beykoz
    Motosikleti
    TVS APACHE / 2014
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
    Ghost-Mode bunu beğendi.
    Ön frene saygı duyuyorum

  12. #34392
    coskun913 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    pulsar 200 ns (siyah)
    Herkese iyi sürüşler. Bende bugün 180 lik apache aldım. Daha doğrusu şu an yurt dışındayım gemide calisiyorum. Adana toprak motoru arayarak kredi kartımla ödemesini yapıp aldım. 20 güne kadar aksilik çıkmazsa turkiyede olucam. Daha önce pulsar 200 ns kullaniyodum satmistim. Malum onunda şu an fiyatı belli bütçeyi aşmaya gerek yok. 180 lik apache işimi görecek umarım.

  13. #34393

    Üyelik
    18 Mart 2014
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Tracer700
    Alıntı Ghost-Mode adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam Arkadaslar
    Ben Muhittin Bende Aranıza Yenı Katılıyorum 2015 Model Sıfır Km Apache RTR 150 Aldım Her Yenı Kullanıcı Ve Foruma Yenı Dahıl Olan Arkadaslar Gıbı Tavsıye Ve Bılgı Paylasımlarına Ihtıyaclarım Var Arkadaslar
    Apachede Fabrıkasyon Olarak Neler Var Eklemem Gereken Yada Degıstırmem Gereken Bırseyler Var Mı

    Bu Arada Motorum
    https://i.hizliresim.com/nWrjDg.png

    Oncelıkle Duzgun Bır Canta Mont Kask Elbıse Tarzı Seyler Lazım Cantayı Genıs Tutmak Istıyorum Ama Performanstan Yada Gorunumden De Odun Vermek Isıme Gelmıyor Bana Bunlarla Ilgılı Olarak Tavsıyelerınız Varsa Yonlendırmelerınız Olursa Sevınırım Arkadaslar
    Öncelikle hayırlı olsun bence bu hali gayet güzel belki ihtiyaçtan bir topcase takabilirsin. kazasız belasız güle güle kullan bakımlarını yaptırınca sorun çıkartmaz iyi bir motosiklet
    Ghost-Mode bunu beğendi.

  14. #34394
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı ozan_84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sagolasin fatih kardes verdigin fikirler icin.geceb gun karburotöru sokdum belki temizlerim dedim.uzerlerindeki vidalar ve siboplar oylesine oturmuski karburotör ilk sahibinden bugune dek hic ellenmemis ki uzerindeki vidalar kipirdamadi bileki bana ragmen oldukca guclu bilegin vardir.ve korktugum basima geldi hava ayar vidasinin basi kirildi.anlican artik istesemde o karburator den bana hayir gelmez .acaba yeni alacagim karbüratör aynisimi olmali yada baska markalarin karbüratöru uyum saglarmi buna.daha once oyle bir denemen oldumu hic.yada onere bilecegin bir karbüratör varmi.
    ateşleme bobininden de olabilirmiş senin problem ama işte bazen hataları tespit etmek kolay olmuyor.... karbüratörler öyle pek standart parçalar değil yani genelinde hepsi benzin ile havayı karıştırıp silindire gönderiyor ama bu her motorun kendine özel dizaynına uygun olmalı. yani tahminimce herhangi bir 150cc motosiklet karbüratörü alıp taksan çalışacaltır ama motorun ekonomikliğini ve performansını değiştireceğini düşünüyorum.

    şimdi hava ayar vidan kırıldı ve yarısı içeride mi kaldı? vida hiç dönmediyse boşver öyle kullan gitsin :D karbüratörde pahalı yaa. 260 liralarda geziyor ve işin tuhaf yanı bu yan sanayi olabilir. yani n11 sitesinde 907 lira rakamını bile gördüm tvs apache karbüratörü.

    vidayı zararsız sökebilirsen 25 liraya karbüratörün ıvır zıvırları satılıyor toplu.
    karbüratörün vidaları

    Alıntı Ghost-Mode adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam Arkadaslar
    Ben Muhittin Bende Aranıza Yenı Katılıyorum 2015 Model Sıfır Km Apache RTR 150 Aldım Her Yenı Kullanıcı Ve Foruma Yenı Dahıl Olan Arkadaslar Gıbı Tavsıye Ve Bılgı Paylasımlarına Ihtıyaclarım Var Arkadaslar
    Apachede Fabrıkasyon Olarak Neler Var Eklemem Gereken Yada Degıstırmem Gereken Bırseyler Var Mı

    Bu Arada Motorum
    https://i.hizliresim.com/nWrjDg.png

    Oncelıkle Duzgun Bır Canta Mont Kask Elbıse Tarzı Seyler Lazım Cantayı Genıs Tutmak Istıyorum Ama Performanstan Yada Gorunumden De Odun Vermek Isıme Gelmıyor Bana Bunlarla Ilgılı Olarak Tavsıyelerınız Varsa Yonlendırmelerınız Olursa Sevınırım Arkadaslar
    ben ekzosun krom kısmısı söktüm boyamak için ve daha sonra unuttum takmayı ve öyle geziyorum. alt sakalıda üşendiğimden ve vidanın tekini kaybettiğim için takmıyorum.

    ......manetleri değiştirebilirsin, ben apachenin manetlerini beğenmiyorum çok büyükler, zaten el korumaya çarpıyorlar bende. hangi motorun manetleri apache'ye uyar bilmiyorum. cbf150 ile manetler uyumlu ise cbf150 için olan manetlerden alınabilir.



    bunun dışında ışıklandırma olarak modifiye yapabilirsin ama tam bir şey söyleyemem, göz alıcı olmamalı.

    topcase takmayı düşünürsen önce topcase olan bir apache sürüp ondan sonra karar vermelisin çünkü topcase kullanım zevkini yok ediyor motorun. motorun dengesini bozuyor yani acil bir durum olupta motorun aniden yatırman gerekir yada ne olacağı belli olmayan bir durum olur ve topcase ani hareketinden motoru düşürmeye bile sebebiyet verir. topcase vardı bende ve söktüm, bir süre kullandım ve ihtiyaçtan ötürü tekrar taktım ama nafile. topcase ile olmuyordu ve artık kalıcı olarak söktüm. sırt çantası kullanıyorum yada alternatif olarak depo çantası yada sele çantası uygun olur.

  15. #34395

    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Valla fatih kardes bende degistirme taraftari degildim ama motor surekli isindigi zaman yuksek rolanti calisiyo.bi mazada buldum 300 onu alcam artik orjinalmis.hanimla hep uzaklara suruyoruz o yuzden hep bi tedirgin cikiyorum yola beni yolda birakacak diye en azindan kafam rahat olsun diyorum bujiyi piposunu felende degiscem bakalim nasil bi fark olacak.

  16. #34396

    Üyelik
    29 Haziran 2017
    Motosikleti
    Apache RTR 150 - 2015
    Eyvallah Sag Olasın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

    Tesekkurler ederım Arkadaslar Guzel Dıleklerınız Icın Acıkcası Motorda Hız Surat Degılde Daha Cok Aılemle Gezmek Icın Kullanacagım Uzun Soluklu Cıktım Mı Soyle 5-10 Gun Arkama Bakmadan Gıtmek Istıyorum Bu Arada Gezmek Icın Neden Apache Dıyenler Olabılır Daha Onceden Debrıyajlı Motor Kullanmadım Bu Yuzden Baslangıc Sevıyesı Olarak RTR 150 Daha Iyı Olacagını Dusundum

    Topcase Yada Bagaj Sehır Icı Kısa Mesafelerde Takılıp Sokulebılen Cınsten Sehırler Arası Kullanırken 2 Kask Ve Elbıselerımı Alacak Tıpte Bırsey Istıyorum Ama Gorunum Olarakda Kararsız Kalıyorum

    @fatih.met Hocam Modıfıye Degılde Performans Olur Guvenlık Olur Surus Konforu Olur Bunlarla Ilgılı Olarak Degısıklık Yada Eksıklık Varmı Ogrenmek Istemıstım Yoksa Orjınalınden Herhangı Bır Degısıklık Yapma Taraftarı Degılım Bende

  17. #34397
    a.payza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (yeni kasa) Yeşil Renk
    Bugün başıma öyle bir olay geldi ki ölümle burun buruna geldim
    ben yol ayrımından sağ şeritten kendi istikametime devam ederken adam otoyolun 3 şeritli olan kısmının en sağında durmuş geri manevra yapıp önüme kırdı ben duramayacağımı farkettim çünkü adam ağır ağır ilerlemeye devam ediyordu korna ile ikaz etmeme rağmen yol vermedi devam etti ilerlemeye bariyer ve otomobil arasında motosikletin zor geçeceği bir alan kalasıya kadar ilerledi dar bir alanda manevra yapmak zorunda kaldım
    Sonra elim titremeye başladı o sinirle durdum (yola devam edip kaçmasın diye) o da arkamda durdu
    "Ya kardeşim sen ne yapıyorsun! Bu motosiklet sana çarparsa senin kapın çizilir ama beni motosikletin üzerinden fırlatır öldürürsün" dedim
    "Kusura bakma" diye geçiştirdi
    "Kusura bakma olurmu ya dikkat edersen ağzımdan küfür çıkmıyor ben canımın derdine düştüm. Sen çok tehlikeli iş yapıyorsun ben yola dualı çıkarım ama sen çok tehlikeli manevra yapıyorsun az daha beni öldürecektin" diye çıkıştım
    Tam yol ayrımında aklı başına geliyor bir de geri gelip trafikteki insanları tehlikeye atacak şekilde insanların önüne kırıp sonra ağır kanlı hareketlerle pişkin pişkin ilerlemeye devam ediyor siz ne yaparsınız bu adama!...[IMG][/IMG]

  18. #34398
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Ghost-Mode adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah Sag Olasın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

    Tesekkurler ederım Arkadaslar Guzel Dıleklerınız Icın Acıkcası Motorda Hız Surat Degılde Daha Cok Aılemle Gezmek Icın Kullanacagım Uzun Soluklu Cıktım Mı Soyle 5-10 Gun Arkama Bakmadan Gıtmek Istıyorum Bu Arada Gezmek Icın Neden Apache Dıyenler Olabılır Daha Onceden Debrıyajlı Motor Kullanmadım Bu Yuzden Baslangıc Sevıyesı Olarak RTR 150 Daha Iyı Olacagını Dusundum

    Topcase Yada Bagaj Sehır Icı Kısa Mesafelerde Takılıp Sokulebılen Cınsten Sehırler Arası Kullanırken 2 Kask Ve Elbıselerımı Alacak Tıpte Bırsey Istıyorum Ama Gorunum Olarakda Kararsız Kalıyorum

    @fatih.met Hocam Modıfıye Degılde Performans Olur Guvenlık Olur Surus Konforu Olur Bunlarla Ilgılı Olarak Degısıklık Yada Eksıklık Varmı Ogrenmek Istemıstım Yoksa Orjınalınden Herhangı Bır Degısıklık Yapma Taraftarı Degılım Bende
    Motor zaten standart haliylede guzel gorundugunden ben pek birsey yapmadim. Performans hava filtresi taktim 52mm ve ekzos takmak istiyorum ama fazla ses yapmasi hosuma gitmiyor, en azindan susturucusunu iptal etmeden bir tane performans ekzosu dusunuyorum.

    Modifiye isinde pek bilgim tecrubem yok acikcasi.

    Performans icin ilk olarak hava filtresi ve eksoz olabilir ama iyi eksozlarda pahali, 600 liranin altinda bulunamayabilir.

  19. #34399

    Üyelik
    29 Haziran 2017
    Motosikleti
    Apache RTR 150 - 2015
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor zaten standart haliylede guzel gorundugunden ben pek birsey yapmadim. Performans hava filtresi taktim 52mm ve ekzos takmak istiyorum ama fazla ses yapmasi hosuma gitmiyor, en azindan susturucusunu iptal etmeden bir tane performans ekzosu dusunuyorum.

    Modifiye isinde pek bilgim tecrubem yok acikcasi.

    Performans icin ilk olarak hava filtresi ve eksoz olabilir ama iyi eksozlarda pahali, 600 liranin altinda bulunamayabilir.
    Bugun Hem Motoru Aldıgım Bayii Hem Motorun Servısını Yapan Arkadasla Hemde Bulundugum Bolgedekı Aksesuarcı Arkadaslarla Gorustum Bır Kac Degısım Uzerıne Konustuk

    Oncelıkle 4 Mevsım Gıyebılecegımız 2 Takım Elbıse Aldık Yagmurluk Ic Kıyafet Ve Koruma Kısımları Ayrılabılen ( Yaz Olması Sebebıyle Pantolon Yerıne Dızlık Koruması Tavsıye Ettı )

    Kask Konusunda Bıraz Tereddut Yasadım Motoru Aldıgım Yerde NCR Marka Kasklar Var Ama Aksesuarcı Arkadaslar LS2 Tavsıye Edıyorlar Kaskda Sıkıntılarımdan Bırı Full Face Olması Yada Ceneden Acılır Tarzda Olanlar Var Kımı Cene Acılanlar Kaza Anında Korumuyor Dıyor Kımı Kask Cıkar Tak Ugrasmaktansa Ceneden Acılır Daha Iyı Dıyor

    Canta Olarak Baslangıc Sevıyesı 45 Lıtre 2 Kask Ve Basıt Olarak Elbıselerımı Alacak Bır Canta Istedım Kargo Modelı Dedıgımız CAnta Dolsada Ustune Esya Koyabılecegım Canta Onerısınde Bulundular Burada Dıkkat Ceken KAPPA Marka Almak Istedıgım Zaman 600 Lıra Gıbı Bır Rakam Cıkıyor Ama Bunu MAXEM Yapmak Isteyınce 250 Lıra Gıbı Bır Rakam Dolanıyor

    Lastıkler Konusunda Fabrıkasyon Lastıklerın Bıraz Sert Olması Sebebıyle Yol Tutusu Ve Anı Hareketlerde Tam Verım Vermedıgı Asıkar Ama 6000 Lıralık Bır Motora 1000 Lıralık Lastık Almak Bence Abes Dıyor Servısdekı Arkadaslar


    Performans Kısmına Gelınce Performans Hava Fıltresı Ve Performans Eksozda Sıkıntı Yok Ama Servısdekı Arkadasın Soyledıgı Bır Cumle Dıkkat Cekıyor >> 150 cc TVS Apache Ile 180 cc TVS Apache arasında Sase Motor Vsde Degısıklık Yok Hersey Aynı Sadece Pıston Ve Sılındırde 3 mm Bır Fark Var Dıyor <<

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------

    Son Olarak Bazı Arkadasların Yazmıs Oldugu Dıslı Buyutme Islemı Konusunda Burada Arkadaslar Duz Yolda Dıslı Buyutur Hızı Artırabılırsın Ama Tork Duser Dıyorlar Dıslı Kucultup Tork Artırıp Hız Dusurebılırsın Karar Senın Dıyorlar Ama Standart Su Andakı Durumda 36 Derecelık Egımde Sorunsuz Olarak Cıkarsın Inersın Dedıler

  20. #34400

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Arkadaşlar bir sorum var 2015 0 apachelerin hala durması.Tvs 200 çıkmaması,Apache 2017 modellerin bulunmaması bunların hepsi Tvs Türkiye'yle ilgili yani getiren firmayla ilgili bir sorunun olduğunu düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz ?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler