Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #33261
    osmanico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Sabri abi Pulsar almak istiyorum. Apache'me 3200 veriyorlar satıp alayım mı? Sıfır alacağım. Mozgur diye bi arkadaş var Pulsar alırsan oturur ağlarsın gibi yorumlar yapıyor. Çok sorunlu olduğunu söylüyor. Seni üye olmadan da önce bu forumda hep takip ediyordum. Senden bu soruların cevaplarını bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #33262
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Benim fikrim Pulsar al. Ama senin motordan beklentin ne o onemli? Nerde ikamet ediosun? Pulsar hakkindaki brklentilerini soylersen sana daha aciklayici anlatirim.

  3. #33263
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim fikrim Pulsar al. Ama senin motordan beklentin ne o onemli? Nerde ikamet ediosun? Pulsar hakkindaki brklentilerini soylersen sana daha aciklayici anlatirim.
    sabri yürü git len topiğine.. kafasını karıştırma milletin ^^
    kdiner ve Apices bunu beğendiler.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  4. #33264
    osmanico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Kağıthane'de oturuyorum. Bakımlarımı herşeyimi sürat motora gidiyorum. Benim Motordan beklentim biraz konfor biraz da kullanıcı dostu olması. Uzun yola çıkmak istiyorum o yüzden su soğutmalı bir motor istiyorum. Bu kadar abicim. Bu yüzden bu motoru almak istiyorum. Sonra oturup ağlamak istemiyorum.

  5. #33265
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı osmanico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kağıthane'de oturuyorum. Bakımlarımı herşeyimi sürat motora gidiyorum. Benim Motordan beklentim biraz konfor biraz da kullanıcı dostu olması. Uzun yola çıkmak istiyorum o yüzden su soğutmalı bir motor istiyorum. Bu kadar abicim. Bu yüzden bu motoru almak istiyorum. Sonra oturup ağlamak istemiyorum.
    Mekanik olarak aglamazsin ama uzun yol performansi olarak ayni seyi soyleyemeyecgim. Pulsar apacheden cok daha sert bir motordur.selesi serttir amortisorleri serttir.. Bi kac revizyonla biraz daha konfor artabilir ama apache kadar rahatlik bekleme.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------

    Enes pulsar topiginde kan govdeyi goturuyo takilmiyorum oraya, tadi kacti.. Burda insanlar daha uysal
    EneS_Turker, 07DFB18 ve t.madde bunu beğendiler.

  6. #33266

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çoğu kişi 125-150 cc motor kullandıktan bir süre sonra hızı yetmediğinden(özellikle uzun yolda ve otobanda)daha büyük hacimli bir motor almayı düşünüyor. Fazla parası olmayan ve de çok büyük hızlarda gözü olmayanlar için + 15-20 km hızlar gayet yeterli oluyor. Bunu da günümüzde en ekonomik olarak sağlayan motor şu an da pulsar.

    Bu yaz beş motor (birisi de pulsar)ile akdeniz ege turu yaptık. Buradan da ilgili linki paylaşmıştım. Toplam 1850 km yolda çok şükür hiç bir sorun yaşamadık. Motor komple yüklü haliyle redline girmeden son sürat gittiğim yerlerde pulsar beni rahatlıkla geçip arayı açıyordu. Yani bizim motorların bittiği yerde pulsarda halen ilave bir güç daha var. Bu kimisi için yeterli, kimisi için az gelebilir. Yakıt olarak ta ben 200 tl, pulsar 230 tl yaktı.

    Tvs'mi severek kullanıyorum. Kesinlikle pulsar övücülerden de değilim. Diğer ilgimi çeken motosiklet sayfalarını takip ettiğim kadar ara ara da pulsar sayfalarını takip ederim. Gönül ister ki güzel ve kaliteli bir 250 cc alıp kullanabilelim. Maalesef maddi durumlardan dolayı şimdilik olmuyor.

    Şimdi de sizden dinleyelim pulsarın bilmediğimiz eksi yönlerini. Bilgi paylaştıkça güzeldir.
    ustam benim de apachem vardı birkaç ay önce sattım... ben de ilk başlarda pulsar almayı düşünmekteydim... pulsar sayfasında zaten sıkıntılarından bahsedilmiş ama kimsenin önemsemediği ve aslında bana göre çok daha önemli olan bir konu var... orada da yazdım defalarca... yani pulsarın titreşimi ya da sensöründen gelen gıcırtı sesi falan değil önemli olan... kaldı ki çok yakışıklı ve güzel bir motosiklet bence... ayrıca apache kullanıcısı tireşimden de vızrtıdan şikayet etmemeli... ancak motosikletin stop etme sorunu çok önemli bir problem... bir arkadaşımız çok ciddi bir kaza geçirdi bu stop etme problemi nedeniyle... ben sırf bu konu çözüme kavuşmadığı için vazgeçtim pulsar almaktan... o arkadaşımız yaptığı kazayı çok şükür atlattı ve bizlere kaza hakkında birşeyler yazabilecek kadar şanslıydı... pulsar yöneticileri arkadaşımızın mağduriyetini giderdiler ki çok önemli birşey bence... yani pulsar 200 ns stop etme sorunu dışında ülkemiz şartlarında f/p olarak mükemmele yakın bir motor... ama o stop etme olayı insanı canından edebilecek bir konu olduğundan bu alet benim gözümde kocaman bir sıfır...
    Ali Özgün ve t.madde bunu beğendiler.

  7. #33267
    07DFB18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2014
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    GRAND DİNK 150 ,tvs pep,TVS APACHİ 150
    EneS_Turker bunu beğendi.

  8. #33268
    fatih çelikk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    kanuni breton 125 +tvs apache rtr 150
    Mrb lar herkese arkadaşlar 1 seneye yakındır motorsikletim yatıyor. Abim kaza yapmıştı bende sogudum motorda artık motora binmek istiyorum yeni sezona.ama motorsiklet in eksikleri var krank bilyasi ses yapıyo değişen oldu mu motor açılmışken debraj balatalari hersey degistirmek istoyorum uzun süre yattığı için lastik balatalari hidrolik keçeleri değiştirecem
    Yani sıfırdan baslayacam bana krank bilyasi hakkımda yardimci olcak yada gören duyan bi arkadas yardimci olabilirmi.

    Bide tvs yedek parça ve surat motordan daha uygun fiyata parça satan ve sağlam site biliyomusn

    Uzun oldu k.bakmayın tsk ederim şimdiden ..

  9. #33269
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çoğu kişi 125-150 cc motor kullandıktan bir süre sonra hızı yetmediğinden(özellikle uzun yolda ve otobanda)daha büyük hacimli bir motor almayı düşünüyor. Fazla parası olmayan ve de çok büyük hızlarda gözü olmayanlar için + 15-20 km hızlar gayet yeterli oluyor. Bunu da günümüzde en ekonomik olarak sağlayan motor şu an da pulsar.

    Bu yaz beş motor (birisi de pulsar)ile akdeniz ege turu yaptık. Buradan da ilgili linki paylaşmıştım. Toplam 1850 km yolda çok şükür hiç bir sorun yaşamadık. Motor komple yüklü haliyle redline girmeden son sürat gittiğim yerlerde pulsar beni rahatlıkla geçip arayı açıyordu. Yani bizim motorların bittiği yerde pulsarda halen ilave bir güç daha var. Bu kimisi için yeterli, kimisi için az gelebilir. Yakıt olarak ta ben 200 tl, pulsar 230 tl yaktı.

    Tvs'mi severek kullanıyorum. Kesinlikle pulsar övücülerden de değilim. Diğer ilgimi çeken motosiklet sayfalarını takip ettiğim kadar ara ara da pulsar sayfalarını takip ederim. Gönül ister ki güzel ve kaliteli bir 250 cc alıp kullanabilelim. Maalesef maddi durumlardan dolayı şimdilik olmuyor.

    Şimdi de sizden dinleyelim pulsarın bilmediğimiz eksi yönlerini. Bilgi paylaştıkça güzeldir.
    Dostum bahsettiğin gibi tek artısı hız. Ve TVS için dediğin gibi önemli bir kavram bu. Çok kritik bir sınırda çünkü çıkabileceğin maksimum hız.

    İkinci motorumu sıfır TVS almaktan bu yüzden + buradaki servisin tokatlama politikası yüzünden vazgeçtim. Ne yazık ki sanayiye götüremiyorsun bu motoru her usta anlamıyor.

    Gelelim Pulsar mevzusuna.

    Öncelikle belirteyim. Ben TVS'yi aldığımda iş arkadaşım da Pulsar aldı.Sıkça haşırneşir oldum motorla o yüzden 6-8 ay kadar. Beraber gezdik , değiş tokuş vs. Bolca da kurcaladık.Yani yabancı değilim alete veya bir kaç kere görmüşlükten de ibaret değil gözlemlerim.

    1) Arada 8900-6000 yaklaşık 1.5 kat fiyat farkı var. Yani 2 Pulsar = 3 TVS. 20 km/h için değer mi orası tartışılır.

    2) F/P olayı. Eğer tek dert F/P ise bu oranı çok iyi olan çinliler var piyasada kolay kolay üzmeyecek. Keza bence Pulsar'ın F/P oranı ise çok iyi değil.

    250 cc japon = 13.000TL, 150 cc japon =6000TL . 200 cc Japonun olması gereken fiyat 9500TL . Pulsar 8900TL. Arada ortalama 600 TL fiyat farkı var. Bana pek f/p olarak japonlardan daha iyimiş gibi gelmedi. (:

    3) Titreşimidir zırıldamasıdır vs. Bunlar tek başına önemli değil. Örneğin TVS deki titreşim.. TVS ler titriyor alacaksan böyle al der geçersin.

    Ama Pulsarların birisinde A sorunu var. Birisinde B sorunu var. Birisinde hiç sorun yok. Birisinde ikisi birden var. Yani motorun ne olduğu belli değil. Şans işi. Bu da yeterince test edilmediğini gösteriyor ki bence oldukça tehlikeli bir durum bu. Al işte adam kaburgasını kırdı.

    Bajaj daha yeni enjeksiyona geçti ve ilk enjeksiyonlu modelleri de Türkiye piyasasına sürdü. Denek hayvanı olmak hoşuma gitmiyor benim. Bilmem anlatabildimmi (:

    4) Var olan sorunlara çözüm üretemiyor ne Bajaj ne de Kuralkan. Bu da hiç beklemediğin bir sıkıntı ile karşılaştığında afedersin ama sümük gibi ortada kalırsın demek oluyor (:

    Hacım Allah aşkına motor stop etme sorununu aküyü değiştirerek çözmeye çalışan bir servis mantığı var karşında (:

    5) İlk zamanlarda ben de niyetlenmiştim Bajaj almaya. RS ler için bilgi almak için Kuralkanın ana sayfasındaki koskocoman yazan müşteri destek hattını aradım. Aradığınız kişiye ulaşılamıyor diyen kadın çıktı. Şaka gibi. (: Kurlkan'a e-posta attım. Cevap yok. Bajaj India'ya e-posta attım cevap yok. Mayıs'dan beri hala dönecek Bajaj India (:

    En son buradan Ekrem Ata cevap verdi (: O zaman anladım ki bir sorun çıktığında karşıma duvarlar çıkacak. Ve çıkyıor da görüyorsun forumda (:

    6)Bakış açısında göre değişebilir ama malzeme kalitesi açısından TVS'nin parçalarının bir gömlek üstün olduğunu düşünüyorum Bajaj'dan.

    7)Hyosung. Bajaj kullanıcıları kusura bakmasın ama Hyosung kullanıcılarının parça ve distrübütör sıkıntılarını gördükçe ve bir motoru nasıl yerin dibine sokarsın ı izledikçe ve aynı şeyin Bajaj da da olmaya başladığını gördükçe silah zoruyla bile Bajaj aldıramazlar şu saatten sonra bana.

    8) İzmir'deki Bahri usta değil ama duyduğum kadarıyla diğer illerdeki bir çok servisi aynı zamanda Mondial servisi(Görmedim, okuduğum bu yönde sadece) ki bu da tamircilerinin uzmanlaşamıyacağını gösteriyor.

    9)Viral reklam ve olumsuz eleştiriyi kabulenememe durumu çok sık yaşanıyor ki bu da söylediklerimi doğrular bir biçimde motorda gerçekten ciddi sıkıntılar olduğunu ve çözülemediğini gösteriyor..


    Sele yüksekliği, kullanım zevki vs. bunlar kişiden kişiye değişeceği için hiç girmiyorum bu taraflara.

    Daha yazardım ama yorgunum. Yoğun bir gündü. Sonra belki.

    İşin kötü tarafı bu yazdıklarımın bir tanesine bile yanlış diyebilecek Bajaj kullanıcısı yoktur. Burada bir kaç pazarlamacı var onlarda laf kalabalığına getirmek dışında başka birşey yapmıyorlar.Garibanlar takılmışlar avatarımın altındaki CRF yazısına kendileri gibi motorla kendimi ifade edeceğimi düşünüyorlar. Dan dun yani. (:


    Ben gördüğümü söylerim. İsteyen yine istediğini almakta özgür doğal olarak.
    t.madde, nokiaxxx ve by_q bunu beğendiler.
    Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
    Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
    Ataol Behramoğlu

  10. #33270
    07DFB18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2014
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    GRAND DİNK 150 ,tvs pep,TVS APACHİ 150
    Alıntı fatih çelikk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrb lar herkese arkadaşlar 1 seneye yakındır motorsikletim yatıyor. Abim kaza yapmıştı bende sogudum motorda artık motora binmek istiyorum yeni sezona.ama motorsiklet in eksikleri var krank bilyasi ses yapıyo değişen oldu mu motor açılmışken debraj balatalari hersey degistirmek istoyorum uzun süre yattığı için lastik balatalari hidrolik keçeleri değiştirecem
    Yani sıfırdan baslayacam bana krank bilyasi hakkımda yardimci olcak yada gören duyan bi arkadas yardimci olabilirmi.

    Bide tvs yedek parça ve surat motordan daha uygun fiyata parça satan ve sağlam site biliyomusn

    Uzun oldu k.bakmayın tsk ederim şimdiden ..
    bunları kendin mi yapacaksın yoksa ustaya mı götüreceksin ?

  11. #33271
    fatih çelikk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    kanuni breton 125 +tvs apache rtr 150
    Alıntı 07DFB18 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunları kendin mi yapacaksın yoksa ustaya mı götüreceksin ?

    Malesef ki ustaca yaptıracam motor blogunu kalanları ben hallederim jantlar egsoz falan boyuyacam masal falan ama parçaları ben almak istiyorum ordan da birileri durtuklemesin ..

    Ama şu varki usta yok krank bilyasi ni yaptırdım bi usta ya 200 lira işçilik 100 liraya bilya aldı 2 gun de yaptı ama 2 gun sonra ses gelmeye başladı silindir kapağıda ki hilal yanlış taktigindan sıbob kesti motor bu sefer servise götürdüm servistekı usta yaptı ama motor 8 9 bin devirde sanki biri motoru tutup cekercesinegaz açıp bırakıyor yani kimseye guvenmiyorum biri var ona götürecek yarın kısmet olursa yani çok çektim ..

  12. #33272
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı mozgur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum bahsettiğin gibi tek artısı hız. Ve TVS için dediğin gibi önemli bir kavram bu. Çok kritik bir sınırda çünkü çıkabileceğin maksimum hız.

    İkinci motorumu sıfır TVS almaktan bu yüzden + buradaki servisin tokatlama politikası yüzünden vazgeçtim. Ne yazık ki sanayiye götüremiyorsun bu motoru her usta anlamıyor.

    Gelelim Pulsar mevzusuna.

    Öncelikle belirteyim. Ben TVS'yi aldığımda iş arkadaşım da Pulsar aldı.Sıkça haşırneşir oldum motorla o yüzden 6-8 ay kadar. Beraber gezdik , değiş tokuş vs. Bolca da kurcaladık.Yani yabancı değilim alete veya bir kaç kere görmüşlükten de ibaret değil gözlemlerim.

    1) Arada 8900-6000 yaklaşık 1.5 kat fiyat farkı var. Yani 2 Pulsar = 3 TVS. 20 km/h için değer mi orası tartışılır.

    2) F/P olayı. Eğer tek dert F/P ise bu oranı çok iyi olan çinliler var piyasada kolay kolay üzmeyecek. Keza bence Pulsar'ın F/P oranı ise çok iyi değil.

    250 cc japon = 13.000TL, 150 cc japon =6000TL . 200 cc Japonun olması gereken fiyat 9500TL . Pulsar 8900TL. Arada ortalama 600 TL fiyat farkı var. Bana pek f/p olarak japonlardan daha iyimiş gibi gelmedi. (:

    3) Titreşimidir zırıldamasıdır vs. Bunlar tek başına önemli değil. Örneğin TVS deki titreşim.. TVS ler titriyor alacaksan böyle al der geçersin.

    Ama Pulsarların birisinde A sorunu var. Birisinde B sorunu var. Birisinde hiç sorun yok. Birisinde ikisi birden var. Yani motorun ne olduğu belli değil. Şans işi. Bu da yeterince test edilmediğini gösteriyor ki bence oldukça tehlikeli bir durum bu. Al işte adam kaburgasını kırdı.

    Bajaj daha yeni enjeksiyona geçti ve ilk enjeksiyonlu modelleri de Türkiye piyasasına sürdü. Denek hayvanı olmak hoşuma gitmiyor benim. Bilmem anlatabildimmi (:

    4) Var olan sorunlara çözüm üretemiyor ne Bajaj ne de Kuralkan. Bu da hiç beklemediğin bir sıkıntı ile karşılaştığında afedersin ama sümük gibi ortada kalırsın demek oluyor (:

    Hacım Allah aşkına motor stop etme sorununu aküyü değiştirerek çözmeye çalışan bir servis mantığı var karşında (:

    5) İlk zamanlarda ben de niyetlenmiştim Bajaj almaya. RS ler için bilgi almak için Kuralkanın ana sayfasındaki koskocoman yazan müşteri destek hattını aradım. Aradığınız kişiye ulaşılamıyor diyen kadın çıktı. Şaka gibi. (: Kurlkan'a e-posta attım. Cevap yok. Bajaj India'ya e-posta attım cevap yok. Mayıs'dan beri hala dönecek Bajaj India (:

    En son buradan Ekrem Ata cevap verdi (: O zaman anladım ki bir sorun çıktığında karşıma duvarlar çıkacak. Ve çıkyıor da görüyorsun forumda (:

    6)Bakış açısında göre değişebilir ama malzeme kalitesi açısından TVS'nin parçalarının bir gömlek üstün olduğunu düşünüyorum Bajaj'dan.

    7)Hyosung. Bajaj kullanıcıları kusura bakmasın ama Hyosung kullanıcılarının parça ve distrübütör sıkıntılarını gördükçe ve bir motoru nasıl yerin dibine sokarsın ı izledikçe ve aynı şeyin Bajaj da da olmaya başladığını gördükçe silah zoruyla bile Bajaj aldıramazlar şu saatten sonra bana.

    8) İzmir'deki Bahri usta değil ama duyduğum kadarıyla diğer illerdeki bir çok servisi aynı zamanda Mondial servisi(Görmedim, okuduğum bu yönde sadece) ki bu da tamircilerinin uzmanlaşamıyacağını gösteriyor.

    9)Viral reklam ve olumsuz eleştiriyi kabulenememe durumu çok sık yaşanıyor ki bu da söylediklerimi doğrular bir biçimde motorda gerçekten ciddi sıkıntılar olduğunu ve çözülemediğini gösteriyor..


    Sele yüksekliği, kullanım zevki vs. bunlar kişiden kişiye değişeceği için hiç girmiyorum bu taraflara.

    Daha yazardım ama yorgunum. Yoğun bir gündü. Sonra belki.

    İşin kötü tarafı bu yazdıklarımın bir tanesine bile yanlış diyebilecek Bajaj kullanıcısı yoktur. Burada bir kaç pazarlamacı var onlarda laf kalabalığına getirmek dışında başka birşey yapmıyorlar.Garibanlar takılmışlar avatarımın altındaki CRF yazısına kendileri gibi motorla kendimi ifade edeceğimi düşünüyorlar. Dan dun yani. (:


    Ben gördüğümü söylerim. İsteyen yine istediğini almakta özgür doğal olarak.
    Selamlar arkadasim, yazdigin maddeleri teker teker yorumlamak istiyorum. Baskasinin motorunu degis tokus yaparak degil, iki motoru da 20000 km uzerinde kullanmis bir kullanici olarak yorum yapiyorum.
    1.fiyat hesaplaman dogru fakat 20km icin degermi demek cok yanlis. Performans olarak apachr ile pulsar arasinda uzaktan yakindan bi alaka yok.. Ben iki kisi full yukle en kral apachenin icinden gecerim.13 beygir bir motorla 24 hp bir motoru kiyaslarken sadece 20 km hiz farki var demek cok yanlis olur. Aradaki tork farki, stabil surusu goz ardi edilmemeli.
    2.bu hesap komple yanlis. 150 ve 250 cc fiyatlarindan 200 cc fiyati bicmiSsin.. Ayni hesabi 250cc ve 1000cc japonlari kiyaslayarak yap bakalim 200 cc motorun fiyati ne cikiyor
    3.bu motorun problemlerinin cok fazla dile gelmesinin sebebi tamamen kullanicilari ve meraklilari tarafindan kaynaklanmaktadir. En ufak bir Problemi sagda solda yazan insanlar oldukca bu motorun adi kotuye cikacaktir. Kaldiki bajaj marka olarak musterinin yanindadir. Motoru urettim satarim biter mantiginda degildir. Tr pazarina verdigi degeri biraz arastrrsan anlarsin. Ufak tefek seyleri pulsardada sorun etmedim apachede de etmedim. Ama burda apachede sorun yasayip sesini cikarmayan bi cok tanidigim, pulsarda ayni sorunu yasayinca ortaligi birbirine katti??kaburgasi kirilan arkadasa gecmia olsun diliyorum. Kimse istemezdi bu sekilde biseyin olmasini..bajaj kimsenin sagligini yerine getiremez ama maddi manevi yonden ustune duseni yapmis oldugunu dusunuyorum. Soruyorum sana, benzer bir kazayi ninja 250sl ile yapsan, tamamen fabrika hatasi yuzunden allah gostermesin buyuk bi kaza gecirsen, zmotodan kim gelir seni ziyarete??
    5. Cok guzel bi sey yazmissin. O numara orda niye var bende anlamis degilim. Tamamen sacmalik. Bir an once guncellemelier. Bajaja telefonla ulasamiyoruz. Sadece maillere cevap veriyorlar. Ben bu zamana kadar 5 kere mail attim hepsine 24 saat icinde cevap verdiler..

    6. Apache surge ler ile kiyaslasaydin sana siddetle katilirdim ama heleki son kasa apache olsun pulsardan cokda ustun degil.. Ben ozellikle kiyasliyorum, parca kaliteleri hemen hemen ayni.. Fren pedallari, manetler vs apachrnin daha kaliteli, pulsarin da grenajlari sase iscilgi vs daha kaliteli..ama iki motorunda birbirine karsi bariz ustunlugu yok.
    7. Bu motoru almadan once kuralkandan yana cok tereddutlerim vardi.. Hatta motora guvenip aldim servise gotrmemeyi dusunuyordum.. Ama bu motorun arkasinda kuralkandan cok bajaj var bence.. Markasini nasil yonetebilecegini biliyor..
    Mondial servislerinin bu motora baktgi bi gercek, gerekli egitimler veriliyor fakat ne kadar ise yariyor orasi muallak tabi bu sebeple ustayi iyi secmek gerek. İstanbulda olanlar bu konuda biraz daha sansli
    9. Olumsuz elestirileri kaldiramayan bir cok dostumuz var maalesef.. Birisi cikip pulsar konforlu degil, selesi cok sert dedigi zaman, herhangi bir pulsar sahibi cikipta hayir efendim pulsar cok rahat diyorsa o adamdan uzak durun ama emin ol bu motorun sorunlarinin bu kadar duyulmasinin sebebi sagdan soldân duyulan uydurma seylerdir..
    Selamlar..
    Ali Özgün ve by_q bunu beğendiler.

  13. #33273

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar arkadasim, yazdigin maddeleri teker teker yorumlamak istiyorum. Baskasinin motorunu degis tokus yaparak degil, iki motoru da 20000 km uzerinde kullanmis bir kullanici olarak yorum yapiyorum.
    1.fiyat hesaplaman dogru fakat 20km icin degermi demek cok yanlis. Performans olarak apachr ile pulsar arasinda uzaktan yakindan bi alaka yok.. Ben iki kisi full yukle en kral apachenin icinden gecerim.13 beygir bir motorla 24 hp bir motoru kiyaslarken sadece 20 km hiz farki var demek cok yanlis olur. Aradaki tork farki, stabil surusu goz ardi edilmemeli.
    2.bu hesap komple yanlis. 150 ve 250 cc fiyatlarindan 200 cc fiyati bicmiSsin.. Ayni hesabi 250cc ve 1000cc japonlari kiyaslayarak yap bakalim 200 cc motorun fiyati ne cikiyor
    3.bu motorun problemlerinin cok fazla dile gelmesinin sebebi tamamen kullanicilari ve meraklilari tarafindan kaynaklanmaktadir. En ufak bir Problemi sagda solda yazan insanlar oldukca bu motorun adi kotuye cikacaktir. Kaldiki bajaj marka olarak musterinin yanindadir. Motoru urettim satarim biter mantiginda degildir. Tr pazarina verdigi degeri biraz arastrrsan anlarsin. Ufak tefek seyleri pulsardada sorun etmedim apachede de etmedim. Ama burda apachede sorun yasayip sesini cikarmayan bi cok tanidigim, pulsarda ayni sorunu yasayinca ortaligi birbirine katti??kaburgasi kirilan arkadasa gecmia olsun diliyorum. Kimse istemezdi bu sekilde biseyin olmasini..bajaj kimsenin sagligini yerine getiremez ama maddi manevi yonden ustune duseni yapmis oldugunu dusunuyorum. Soruyorum sana, benzer bir kazayi ninja 250sl ile yapsan, tamamen fabrika hatasi yuzunden allah gostermesin buyuk bi kaza gecirsen, zmotodan kim gelir seni ziyarete??
    5. Cok guzel bi sey yazmissin. O numara orda niye var bende anlamis degilim. Tamamen sacmalik. Bir an once guncellemelier. Bajaja telefonla ulasamiyoruz. Sadece maillere cevap veriyorlar. Ben bu zamana kadar 5 kere mail attim hepsine 24 saat icinde cevap verdiler..

    6. Apache surge ler ile kiyaslasaydin sana siddetle katilirdim ama heleki son kasa apache olsun pulsardan cokda ustun degil.. Ben ozellikle kiyasliyorum, parca kaliteleri hemen hemen ayni.. Fren pedallari, manetler vs apachrnin daha kaliteli, pulsarin da grenajlari sase iscilgi vs daha kaliteli..ama iki motorunda birbirine karsi bariz ustunlugu yok.
    7. Bu motoru almadan once kuralkandan yana cok tereddutlerim vardi.. Hatta motora guvenip aldim servise gotrmemeyi dusunuyordum.. Ama bu motorun arkasinda kuralkandan cok bajaj var bence.. Markasini nasil yonetebilecegini biliyor..
    Mondial servislerinin bu motora baktgi bi gercek, gerekli egitimler veriliyor fakat ne kadar ise yariyor orasi muallak tabi bu sebeple ustayi iyi secmek gerek. İstanbulda olanlar bu konuda biraz daha sansli
    9. Olumsuz elestirileri kaldiramayan bir cok dostumuz var maalesef.. Birisi cikip pulsar konforlu degil, selesi cok sert dedigi zaman, herhangi bir pulsar sahibi cikipta hayir efendim pulsar cok rahat diyorsa o adamdan uzak durun ama emin ol bu motorun sorunlarinin bu kadar duyulmasinin sebebi sagdan soldân duyulan uydurma seylerdir..
    Selamlar..
    mozgur ve sabri ustam keşke bütün tartışma ve eleştiriler sizin üslubunuzla yapılabilse... işte o zaman forumun gerçek amacına ulaşacağı kanaatindeyim ama fanatik arkadaşlar her yerde var maalesef... söylediklerinizin pek çoğuna katılıyorum... ülkemizdeki vergi oranları bu seviyede oldukça alınabilecek en iyi motosikletlerden birisi... ama koskocaman da bir problem var ve yarın kimin bu problemle karşılaşabileceği de belli değil... emin olun gelişmiş bir ülkede bu motosikleti bu haliyle sattırmazlar... sele sertliği, titreşim, yakıt, parça kalitesi vs bunlar beklentiyle alakalı şeyler... verdiği paranın karşılığını artısı ve eksisiyle değerlendirmek parayı veren kişiye kalmış... ancak motorun olur olmaz yerde stop etmesi ise kontrol dışı bir kavram... elimizde olmayan birşey yani... kaldı ki önümüzde kaza yapmış bir arkadaşımız olduğu gerçeği var... yetkili firmanın o arkadaşla ilgilenmesi mükemmel bir davranış ve bence sırf bu yüzden sele sertliği, titreşim, yakıt, parça kalitesi dikkate bile alınmaz çünkü karşımızdaki firma belli ki insani değerlere sahip... stop etme olayı ise çözüme kavuşmadığı sürece bütün iyilikleri bir kenara atabilecek kadar kötü birşey...
    kdiner bunu beğendi.

  14. #33274
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    FORUMLARDAN OKUDUGUM KADARIYLA ŞU ANA KADAR BENIM BILDIGIM 6 KİŞİNİN MOTORU BLOK PATLATTI VE BU MOTOR YAMAHA R25 HANİ ŞU DÜNYACA ÜNLÜ NAĞMIDEĞER YAMAHA VE BİRTANESİ 2 DEFA PATLATTI BU MOTORLAR DAHA 2 BİN KM DE BILE DEGILDI.ACABA DİYORUM R25 LE TAPA GAZ GİDERKEN BLOK PATLATSA SÜRÜCÜNÜN HALİ NE OLURDU.TAMAM KRONIK BI SORUN OLUR ANLARIMDA BLOK PATLAMASI NEDİR ARKADAŞ YA.SIFIR MOTOR AL 10 GÜN SONRA GIT BIDAHA SIFIR MOTOR YAPTIR ARAÇ SAHİBİNİN İÇİNE SİNERMİ SİNMEZMİ BİLİNMEZ.BEN TVS APACHE KULLANIYORUM SUBAP AYRINDAN AZ CEKMEDIM ENSON GITTIM SILINDIR KAPAGINI DEGISTIRDIM KURTULDUM PULSARIN STOP EME SORUNUNA CARE BULUNUR R25 BLOK PATLATMASINA NASIL BI CARE BULUNUR ACABA!!!15,250 TL YE ALDIGIN MOTORUN BLOK PATLATMASINDAN ŞİKAYET ETME GEL BURDA PULSARIN STOP ETMESINDEN SIKAYET ET NEDE OLSA PULSAR DAHA YENI MOTOR ÇAMUR AT HEMEN.YAMAHA OLUNCA ÜRETİM HATASI BAJAJ OLUNCA KRONIK ARIZA.KENDİ GÖRÜŞÜM ŞU BEGENDIGIN MOTORU ALICAKSIN TAVSIYE EDILEN MOTORU DEGIL HAA GIDIPTE ÇİN ÇAN ÇON ALIN DEMIYORUM ...HEE BİDE ALACAGINIZ MOTORU Bİ TEST EDIN KULLANIN IHTIYACLARINIZI KARSILIYORMU BI BAKIN....
    emre.cinar ve Ali Özgün bunu beğendiler.

  15. #33275
    EthanHunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2015 Honda Cbf 150
    Alıntı arizona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    FORUMLARDAN OKUDUGUM KADARIYLA ŞU ANA KADAR BENIM BILDIGIM 6 KİŞİNİN MOTORU BLOK PATLATTI VE BU MOTOR YAMAHA R25 HANİ ŞU DÜNYACA ÜNLÜ NAĞMIDEĞER YAMAHA VE BİRTANESİ 2 DEFA PATLATTI BU MOTORLAR DAHA 2 BİN KM DE BILE DEGILDI.ACABA DİYORUM R25 LE TAPA GAZ GİDERKEN BLOK PATLATSA SÜRÜCÜNÜN HALİ NE OLURDU.TAMAM KRONIK BI SORUN OLUR ANLARIMDA BLOK PATLAMASI NEDİR ARKADAŞ YA.SIFIR MOTOR AL 10 GÜN SONRA GIT BIDAHA SIFIR MOTOR YAPTIR ARAÇ SAHİBİNİN İÇİNE SİNERMİ SİNMEZMİ BİLİNMEZ.BEN TVS APACHE KULLANIYORUM SUBAP AYRINDAN AZ CEKMEDIM ENSON GITTIM SILINDIR KAPAGINI DEGISTIRDIM KURTULDUM PULSARIN STOP EME SORUNUNA CARE BULUNUR R25 BLOK PATLATMASINA NASIL BI CARE BULUNUR ACABA!!!15,250 TL YE ALDIGIN MOTORUN BLOK PATLATMASINDAN ŞİKAYET ETME GEL BURDA PULSARIN STOP ETMESINDEN SIKAYET ET NEDE OLSA PULSAR DAHA YENI MOTOR ÇAMUR AT HEMEN.YAMAHA OLUNCA ÜRETİM HATASI BAJAJ OLUNCA KRONIK ARIZA.KENDİ GÖRÜŞÜM ŞU BEGENDIGIN MOTORU ALICAKSIN TAVSIYE EDILEN MOTORU DEGIL HAA GIDIPTE ÇİN ÇAN ÇON ALIN DEMIYORUM ...HEE BİDE ALACAGINIZ MOTORU Bİ TEST EDIN KULLANIN IHTIYACLARINIZI KARSILIYORMU BI BAKIN....
    Subap ayarı yapılması gerektiğini nasıl anladın? Ayarsız subap nasıl bir rahatsızlık veriyordu.

  16. #33276
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı EthanHunt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Subap ayarı yapılması gerektiğini nasıl anladın? Ayarsız subap nasıl bir rahatsızlık veriyordu.
    Benim subaplarda problem vardi ayar tutmuyordu.ama subap ayari bozulan motor sabahları zor calisir cekis duser yakıt artar eskisine gore subaplar daha sikirtiki calismaya baslar.motorunuzda herhangi bi anormallik yoksa subaplari kurcalamayın derim

  17. #33277

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı arizona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    FORUMLARDAN OKUDUGUM KADARIYLA ŞU ANA KADAR BENIM BILDIGIM 6 KİŞİNİN MOTORU BLOK PATLATTI VE BU MOTOR YAMAHA R25 HANİ ŞU DÜNYACA ÜNLÜ NAĞMIDEĞER YAMAHA VE BİRTANESİ 2 DEFA PATLATTI BU MOTORLAR DAHA 2 BİN KM DE BILE DEGILDI.ACABA DİYORUM R25 LE TAPA GAZ GİDERKEN BLOK PATLATSA SÜRÜCÜNÜN HALİ NE OLURDU.TAMAM KRONIK BI SORUN OLUR ANLARIMDA BLOK PATLAMASI NEDİR ARKADAŞ YA.SIFIR MOTOR AL 10 GÜN SONRA GIT BIDAHA SIFIR MOTOR YAPTIR ARAÇ SAHİBİNİN İÇİNE SİNERMİ SİNMEZMİ BİLİNMEZ.BEN TVS APACHE KULLANIYORUM SUBAP AYRINDAN AZ CEKMEDIM ENSON GITTIM SILINDIR KAPAGINI DEGISTIRDIM KURTULDUM PULSARIN STOP EME SORUNUNA CARE BULUNUR R25 BLOK PATLATMASINA NASIL BI CARE BULUNUR ACABA!!!15,250 TL YE ALDIGIN MOTORUN BLOK PATLATMASINDAN ŞİKAYET ETME GEL BURDA PULSARIN STOP ETMESINDEN SIKAYET ET NEDE OLSA PULSAR DAHA YENI MOTOR ÇAMUR AT HEMEN.YAMAHA OLUNCA ÜRETİM HATASI BAJAJ OLUNCA KRONIK ARIZA.KENDİ GÖRÜŞÜM ŞU BEGENDIGIN MOTORU ALICAKSIN TAVSIYE EDILEN MOTORU DEGIL HAA GIDIPTE ÇİN ÇAN ÇON ALIN DEMIYORUM ...HEE BİDE ALACAGINIZ MOTORU Bİ TEST EDIN KULLANIN IHTIYACLARINIZI KARSILIYORMU BI BAKIN....
    ustam apache subaplarına ayar tutturmak zordur doğru... subap ayarı motor soğukken yapılır bunu pek çok kişi atlıyor... ben 13 bin km kullandım 5 bin km civarında 1 kere subap ayarı yaptırdım... onu da akşamdan servise bıraktım motoru ve ustaya sabah çalıştırmadan ayarlamasını söyledim ve bir sıkıntı yaşamadım... bir kere de bu şekilde denemeni tavsiye ederim... bence çamur atan da kimse yok çünkü pulsarın kullanıcıları söylüyor stop etme sorununu başkaları değil... pulsarın satıcısı da kabul ediyor bu sorunu... ayrıca R25 'in blok patlatma olayı pek çok R25 'de oluyorsa onu da almamak lazım... yok kullanıcı etkisiyle oluşan bir durum varsa onu tespit etmek lazım çünkü insan hayatı arkadaşım bu... hiçbir şey insan hayatından daha önemli değildir... başka söze gerek var mı sence...

  18. #33278
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ustam apache subaplarına ayar tutturmak zordur doğru... subap ayarı motor soğukken yapılır bunu pek çok kişi atlıyor... ben 13 bin km kullandım 5 bin km civarında 1 kere subap ayarı yaptırdım... onu da akşamdan servise bıraktım motoru ve ustaya sabah çalıştırmadan ayarlamasını söyledim ve bir sıkıntı yaşamadım... bir kere de bu şekilde denemeni tavsiye ederim... bence çamur atan da kimse yok çünkü pulsarın kullanıcıları söylüyor stop etme sorununu başkaları değil... pulsarın satıcısı da kabul ediyor bu sorunu... ayrıca R25 'in blok patlatma olayı pek çok R25 'de oluyorsa onu da almamak lazım... yok kullanıcı etkisiyle oluşan bir durum varsa onu tespit etmek lazım çünkü insan hayatı arkadaşım bu... hiçbir şey insan hayatından daha önemli değildir... başka söze gerek var mı sence...
    ÇAMUR ATMA KONUSUNU BILENDE KONUSUYOR BILMEYENDE KONUSUYOR DİYE DÜZELTEYIM=)BENIM SUBAPLAR İŞİ BİLMEYEN SERVIS YUZUNDEN BOZULDU.EMME SUBABI VE SUBAP BASI ARIZASI VARDI.ZAMANLA HİÇ AYAR TUTMAMAYA BAŞLADI BENDE KİT OLARAK YENISINI ALDIM TAKTIRDIM TAMAHA SERVISINDE ŞİMDİ BI SIKINTIM YOK.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:45 ----------

    BENİM MOTORUN DURUMUNU SABRİ ABİ BİLİYOR PARÇALARI HEP SAĞOLSUN SABRİ ABİM ALIP GÖNDERDİ BEN MOTORU YAPTIKTAN SONRA PULSARINI Bİ TOKATLADIM MOTORUNU YAKIYORDU ZOR TUTTUM KENDİSİNİ =)=)

  19. #33279

    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Bugün 6000 bakımı yaptırdım. Yağ, yağ süzgeci, buji, buji başlığı ve hava filtresi değişti. Buji başlığı aklım da yoktu ama orjinalinin plastik süngeri sıcaktan erimişdi, ustaya yedek parçası olup olmadığını sordum, o da NGK markasını önerdi. Orjinalinden daha iyi olduğunu, su almadığını ve Japon malı olduğunu söyledi. Bende tamam dedim. Ne farkı olur acaba?

    http://i63.tinypic.com/ml2y3c.jpg
    http://i65.tinypic.com/s3qdg5.jpg
    http://i64.tinypic.com/nd0nky.jpg

  20. #33280
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Selamlar arkadaşlar..

    Bi takım maddi sıkıntılardan dolayı motorumu satmak zorundayım istemeyerek... ilan burda eğer arayan tanıdığınız olursa bilgisi olsun.. Beni bilirsiniz motoruma kefilim.. içim cız etti ilan koyarken ama yapacak bişey yok.. Yaza doğru olmazsa kışa doğru tekrar alırım ama bu kadar severmiyim bilmem..

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5980105/detay/
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler