Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #23141
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı sertacr8888 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş süper anlatmış aslında fakat en sonda tarla marla derken metzellerin yine yıldızı söndü birazcıkda fiyat ve performans olarak değerlendirerek sıralasak sence nedir 1. 2. 3. ?


    Bizim motorlarımızda benzerlerinden çok çok daha iyi fiyat performans kıyaslamasında .
    metzeller asfalt lastiği, hiç bir şekilde bozuk yolu bozuk asfaltı sevmez.
    eger bozuk asfalt arazide kullanılırsa ömrü cok kısa oluyor. 5000 den sonra kabaklaşıyor resmen. (kendim denedim)
    cbfte michelin pilot sporty lastik gerçekten cok iyiydi.
    contiental da iyidir. pirelli de alınıabilir.
    michelin pirelli contiental diyebilirim.
    paranız varsa 1 çift alınabilir. yagmur su dinlemez =)
    irc yi benim eski ybr ye denemiştim 4 sene önce, beş para etmeyecegini söyleyebilirim. yagmurda baya baya kayıyor
    sertacr8888 bunu beğendi.
    # motosikletle.blogspot


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23142
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metzeller asfalt lastiği, hiç bir şekilde bozuk yolu bozuk asfaltı sevmez.
    eger bozuk asfalt arazide kullanılırsa ömrü cok kısa oluyor. 5000 den sonra kabaklaşıyor resmen. (kendim denedim)
    cbfte michelin pilot sporty lastik gerçekten cok iyiydi.
    contiental da iyidir. pirelli de alınıabilir.
    michelin pirelli contiental diyebilirim.
    paranız varsa 1 çift alınabilir. yagmur su dinlemez =)
    irc yi benim eski ybr ye denemiştim 4 sene önce, beş para etmeyecegini söyleyebilirim. yagmurda baya baya kayıyor

    Davaya continental ve pirellide katıldı tam oldu kış geldiginden ıslak zemin ve kuru zemin yarı yarıya kullanılacak az bir süre sonra. yani metzeller yaz lastiği diyebiliriz ?
    Geriye pilot sporty kaldı ama oda parası saglamdır muhtemelen :/

    En iyisi BİM den Le'teker almak :D
    hokka ve 52Ensar52KK bunu beğendiler.

  3. #23143
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı sertacr8888 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Davaya continental ve pirellide katıldı tam oldu kış geldiginden ıslak zemin ve kuru zemin yarı yarıya kullanılacak az bir süre sonra. yani metzeller yaz lastiği diyebiliriz ?
    Geriye pilot sporty kaldı ama oda parası saglamdır muhtemelen :/

    En iyisi BİM den Le'teker almak :D
    metzeller dört mevsim lastik olarakda kullanırsın.
    ama dediğim gibi bozuk yolda cabuk parcalanır , kayar ömrü kısalır.
    rusya gibi 5 şerit gidiş 5 şerit geliş bölünmüş karayollarımız olsa
    metzeller en iyisi.
    pirelli continental michelin bak.
    araştır soruştur. bütcene uyanı alırsın. =)
    # motosikletle.blogspot

  4. #23144
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    Ğ*STANBUL
    Motosikleti
    CharlesFenOB
    Michelin serviste arka lastiği 130 tl michelin bayisine gidip ön arka alıcam.

  5. #23145
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Michelin serviste arka lastiği 130 tl michelin bayisine gidip ön arka alıcam.
    ön arka taktır michelin sonrada bende alabilirim
    # motosikletle.blogspot

  6. #23146
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Michelin serviste arka lastiği 130 tl michelin bayisine gidip ön arka alıcam.
    lastiği alıp orada takıyorlarmı peki aynı fiyata yoksa bir ücret daha alıyorlarmı ?

  7. #23147
    a.payza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (yeni kasa) Yeşil Renk
    Arkadaşlar hazır konu tekerler ile alakalı, birşey sormak isterim
    Bu RTR 150 apache motorlar'da kullanılan jantlar alüminyum malzeme midir?
    Herhangi bir yamulma durumunda düzelttirmeye gelir mi? Yoksa çok hafif bir yamulmada bile direk at çöpe cinsinden kalitesiz bir şey mi?

  8. #23148
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    Motoru 15 Temmuz'da Hatay/Antakya'da (ne yazık ki) Kanuni bayisinden plaka dahil 5.400 TL'ye aldım.
    Motosiklet şuanda 3.000km ye geldi. 3.000 km komple bakımından sonra motor açılmış ve rahatlamış gibi duruyor.
    Motor yapı olarak sizi agresif kullanmaya itiyor, yüksek devir, yüksek hız istiyor sakin kullanmak Apache'nin ruhuna aykırı gibi )
    2007 yılından beri YBR125 kullanmış birisi olarak bu motorda gözlemlediğim iyi ve kötü yönleri şu şekilde anlatabilirim.

    1- Sınıfındaki motorlar içerisinde tasarım ve görsellik olarak en çok dikkat çeken motor. (Gören şöyle başını çevirip birdaha bakıyor )
    2- Yol tutuşu ve viraj kabiliyeti YBR'ye kıyasla oldukça iyi. (Islak ve mucurlu zeminlerde berbat)
    3- Uzun yolda rahat bir yolculuk için 7.000 deviri geçmediğiniz sürece sorun yok, 7.000 devirden sonra motorda titreşim başlıyor(ama öyle aman aman bi rahatsızlık vermiyor sadece ellerde biraz uyuşma oluyor)
    4- Performans olarak diğer rakiplerinden daha seri, düzde yokuşta inişte hep en öndesiniz gaza dokunduğunuzda hemen tepki veriyor, 0'dan 100'e 15-20sn de çıkabiliyorsunuz. (YBR de 0 dan 100'e 60-70 sn de çıkıyordum)
    5- Servis ağı ve yedek parça CİDDİ SIKINTI
    6- Lastikler tubeless, iç lastikle uğraşmıyorsunuz, üzerinde gelen lastikler ıslak ve mucurlu yollarda berbat siz siz olun hızınızı düşürün.
    7- Yakıt tüketimi sizin kullanımınıza bağlı olarak çok değişiklik gösteriyor. sakin kullanımda km de 8-10kuruş, agresif kullanımda 12-15kuruş yakıyor
    8- Ayakla çalıştırma özelliği akü bittiğinde itekleme sıkıntısını ortadan kaldırıyor
    9- Devir saati ve dijital gösterge çok güzel,
    10- Grenajlar, Karbon kaplamalar oldukça güzel, arka ve ön süspansiyon başarılı
    11- Koltuğu tasarım olarak gayet başarılı, yüzeyi önde oturan için rahat, arkada oturan içinse kaymaması için tasarlanmış (Akraba olmuyorsunuz )
    12- Gidon yapısı motor üzerindeyken biraz racing havası veriyor, Birkaç kez çocuklardan ve çevreden "Kawasaki mi lan bu, abi bununla kaç yapıyorsun, 250 lik değilmi bu motor" gibi tepkiler aldım
    13- Arka stop lambası ve sinyallerde kullanılan ledler görselliği ve çekiciliği artırıyor
    14- Motorun torku ve gücü gerçekten kendini hissettiriyor, boğulduğunu veya zorlandığını hatırlamıyorum, ybr ile 2. viteste çıktığım yokuşu, apache ile 3-4. vitesle çıkıyorum.
    15- Stop düğmesini kullanmak yerine genelde kontaktan söndürüyorum motoru, gereksiz gibi geldi bana ama belkide benim bilmediğim bir faydası vardır.
    16- Motorda son hız olarak 135'i gördüm devir saati 10.000-11.000'i gösteriyordu. 110-120km hıza rahatlıkla çıkıyor. fazlası için biraz eğim ve motora yatmanız gerekiyor.
    17- Apache'yi soğuk havalarda kullanma fırsatım olmadı, ama YBR de çalıştırırken baya bi zorlanıyordum jikle olmasına rağmen. Bu motorda jikle göremedim bakalım kışın bizleri neler bekliyor
    18- Motorun yapısı ybr ye göre çok iyi kendimi daha güvende hissediyorum virajlarda olsun frenlemede olsun korkutmuyor.
    19- Motor şimdiye kadar yürüyen aksamda hiç arıza vermedi, sadece Sol grenaj'da 2500 km den sonra 3.000-5.000 devir arasında bir zırıltı gelmeye başladı. Onu da grenajın vidalarını sıkarak çözdüler gevşemiş olmalı

    Gelelim tavsiyelere
    1- Motorun bakımlarını asla aksatmayın (bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur)
    2- Aynaları çıkartmayın
    3- Ön dişliyi kesinlikle değiştirmeyin (Bi eşşeklik edip 14 dişli taktırdım, motoru tanıyamaz hale geldim 10km için değmez)
    4- ıslak ve mucurlu zeminde siz siz olun gazı kısın.
    5- Temizliğe önem veren biriyseniz oto yıkamacılardan kendi kulandıkları Microfiber bezlerden isteyin.
    6- Hiçkimseye kulak asmayın ustalara bile, gelipte niye bu parayı bu motora verdin Honda alsaydın Yamaha alsaydın diyenlere; ben motorumdan memnunum kardeşim diyip konuşturmayın.
    7- Motor aksamına kesinlikle kurcalatmayın hiçkimseye, sibop ayarı, karbüratör temizliği vs dışında
    8- imkanınız varsa lastikleri biran önce değiştirin.
    9- Kalkış esnasında debriyajı iyi ayarlayın, hemen patinaj atıyor ve tek tekere kalkıyor arkadaki dalgınsa düşme ihtimali yüksek

    SON OLARAK...
    *Bu Motosikletten ne beklediğnizi iyi belirleyin, saçma sapan modifiyeler yapmaya kalkışmayın.
    *Forumda 150-160km gibi son hızlar gördüm nasıl yaptılar o hızı bilemiyorum sanırsam 45-50 derecelik bir eğimde yaptılar
    *Aynı sınıfta (125-150cc)'lik motorlardan sizi geçen oluyorsa bilin ki motor cc si ile kesinlikle oynanmıştır hiç canınızı sıkmayın, bu sınıfta sizden hızlısı yok )

    VE HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ ALLAH KAZA BELA VERMESİN.

    Henüz kaza yapmadım çok şükür. Bir keresinde yumuşak zeminde motoru orta ayakçalığa alırken motor sağa doğru devrildi tutamadım bende düştüm motorun üzerine, 136kg zaptedemedim, öyle çok güçlü biri de sayılmam.
    motorun sakal kısmında ve egzoz korumalığında ufak çizikler oluştu. O da nazar olsun ne diyelim. Karbon kaplama ile kapatırım bi şekilde

    Bunlarda motorsiklete ait resimler.
    hokka, vedkum ve Adem Balkan bunu beğendiler.

  9. #23149
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V
    Alıntı Pashapache adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru 15 Temmuz'da Hatay/Antakya'da (ne yazık ki) Kanuni bayisinden plaka dahil 5.400 TL'ye aldım.
    Motosiklet şuanda 3.000km ye geldi. 3.000 km komple bakımından sonra motor açılmış ve rahatlamış gibi duruyor.
    Motor yapı olarak sizi agresif kullanmaya itiyor, yüksek devir, yüksek hız istiyor sakin kullanmak Apache'nin ruhuna aykırı gibi )
    2007 yılından beri YBR125 kullanmış birisi olarak bu motorda gözlemlediğim iyi ve kötü yönleri şu şekilde anlatabilirim.

    1- Sınıfındaki motorlar içerisinde tasarım ve görsellik olarak en çok dikkat çeken motor. (Gören şöyle başını çevirip birdaha bakıyor )
    2- Yol tutuşu ve viraj kabiliyeti YBR'ye kıyasla oldukça iyi. (Islak ve mucurlu zeminlerde berbat)
    3- Uzun yolda rahat bir yolculuk için 7.000 deviri geçmediğiniz sürece sorun yok, 7.000 devirden sonra motorda titreşim başlıyor(ama öyle aman aman bi rahatsızlık vermiyor sadece ellerde biraz uyuşma oluyor)
    4- Performans olarak diğer rakiplerinden daha seri, düzde yokuşta inişte hep en öndesiniz gaza dokunduğunuzda hemen tepki veriyor, 0'dan 100'e 15-20sn de çıkabiliyorsunuz. (YBR de 0 dan 100'e 60-70 sn de çıkıyordum)
    5- Servis ağı ve yedek parça CİDDİ SIKINTI
    6- Lastikler tubeless, iç lastikle uğraşmıyorsunuz, üzerinde gelen lastikler ıslak ve mucurlu yollarda berbat siz siz olun hızınızı düşürün.
    7- Yakıt tüketimi sizin kullanımınıza bağlı olarak çok değişiklik gösteriyor. sakin kullanımda km de 8-10kuruş, agresif kullanımda 12-15kuruş yakıyor
    8- Ayakla çalıştırma özelliği akü bittiğinde itekleme sıkıntısını ortadan kaldırıyor
    9- Devir saati ve dijital gösterge çok güzel,
    10- Grenajlar, Karbon kaplamalar oldukça güzel, arka ve ön süspansiyon başarılı
    11- Koltuğu tasarım olarak gayet başarılı, yüzeyi önde oturan için rahat, arkada oturan içinse kaymaması için tasarlanmış (Akraba olmuyorsunuz )
    12- Gidon yapısı motor üzerindeyken biraz racing havası veriyor, Birkaç kez çocuklardan ve çevreden "Kawasaki mi lan bu, abi bununla kaç yapıyorsun, 250 lik değilmi bu motor" gibi tepkiler aldım
    13- Arka stop lambası ve sinyallerde kullanılan ledler görselliği ve çekiciliği artırıyor
    14- Motorun torku ve gücü gerçekten kendini hissettiriyor, boğulduğunu veya zorlandığını hatırlamıyorum, ybr ile 2. viteste çıktığım yokuşu, apache ile 3-4. vitesle çıkıyorum.
    15- Stop düğmesini kullanmak yerine genelde kontaktan söndürüyorum motoru, gereksiz gibi geldi bana ama belkide benim bilmediğim bir faydası vardır.
    16- Motorda son hız olarak 135'i gördüm devir saati 10.000-11.000'i gösteriyordu. 110-120km hıza rahatlıkla çıkıyor. fazlası için biraz eğim ve motora yatmanız gerekiyor.
    17- Apache'yi soğuk havalarda kullanma fırsatım olmadı, ama YBR de çalıştırırken baya bi zorlanıyordum jikle olmasına rağmen. Bu motorda jikle göremedim bakalım kışın bizleri neler bekliyor
    18- Motorun yapısı ybr ye göre çok iyi kendimi daha güvende hissediyorum virajlarda olsun frenlemede olsun korkutmuyor.
    19- Motor şimdiye kadar yürüyen aksamda hiç arıza vermedi, sadece Sol grenaj'da 2500 km den sonra 3.000-5.000 devir arasında bir zırıltı gelmeye başladı. Onu da grenajın vidalarını sıkarak çözdüler gevşemiş olmalı

    Gelelim tavsiyelere
    1- Motorun bakımlarını asla aksatmayın (bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur)
    2- Aynaları çıkartmayın
    3- Ön dişliyi kesinlikle değiştirmeyin (Bi eşşeklik edip 14 dişli taktırdım, motoru tanıyamaz hale geldim 10km için değmez)
    4- ıslak ve mucurlu zeminde siz siz olun gazı kısın.
    5- Temizliğe önem veren biriyseniz oto yıkamacılardan kendi kulandıkları Microfiber bezlerden isteyin.
    6- Hiçkimseye kulak asmayın ustalara bile, gelipte niye bu parayı bu motora verdin Honda alsaydın Yamaha alsaydın diyenlere; ben motorumdan memnunum kardeşim diyip konuşturmayın.
    7- Motor aksamına kesinlikle kurcalatmayın hiçkimseye, sibop ayarı, karbüratör temizliği vs dışında
    8- imkanınız varsa lastikleri biran önce değiştirin.
    9- Kalkış esnasında debriyajı iyi ayarlayın, hemen patinaj atıyor ve tek tekere kalkıyor arkadaki dalgınsa düşme ihtimali yüksek

    SON OLARAK...
    *Bu Motosikletten ne beklediğnizi iyi belirleyin, saçma sapan modifiyeler yapmaya kalkışmayın.
    *Forumda 150-160km gibi son hızlar gördüm nasıl yaptılar o hızı bilemiyorum sanırsam 45-50 derecelik bir eğimde yaptılar
    *Aynı sınıfta (125-150cc)'lik motorlardan sizi geçen oluyorsa bilin ki motor cc si ile kesinlikle oynanmıştır hiç canınızı sıkmayın, bu sınıfta sizden hızlısı yok )

    VE HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ ALLAH KAZA BELA VERMESİN.

    Henüz kaza yapmadım çok şükür. Bir keresinde yumuşak zeminde motoru orta ayakçalığa alırken motor sağa doğru devrildi tutamadım bende düştüm motorun üzerine, 136kg zaptedemedim, öyle çok güçlü biri de sayılmam.
    motorun sakal kısmında ve egzoz korumalığında ufak çizikler oluştu. O da nazar olsun ne diyelim. Karbon kaplama ile kapatırım bi şekilde

    Bunlarda motorsiklete ait resimler.
    http://n1308.hizliresim.com/1d/n/rqj4l.jpg
    sağol savaş çok güzel bir yazı.bu arada fotodaki sen isen tanıyor gibiyim (: ben de bir kere yatırdım motoru dalgınlığa gelip oluyor.kafana takma zaten takmamışsın (:

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

    Alıntı sertacr8888 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastiği alıp orada takıyorlarmı peki aynı fiyata yoksa bir ücret daha alıyorlarmı ?
    ben az önce arka tekeri değiştirdim.pilot sporty 100/80/17 ile. normalde ön lastikti ama su tahliyesi için gidiş yönü ters çevirip takıldı.normalde 210 liraydı montaj dahil 200'e taktılar.yani montaj için bayide para vermene gerek yok bence (: zaten tekeri satabilmek para almıyorlar. max 5 dakikada söküp taktı.
    dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..

  10. #23150
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    Ğ*STANBUL
    Motosikleti
    CharlesFenOB
    Alıntı hokka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağol savaş çok güzel bir yazı.bu arada fotodaki sen isen tanıyor gibiyim (: ben de bir kere yatırdım motoru dalgınlığa gelip oluyor.kafana takma zaten takmamışsın (:

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------


    ben az önce arka tekeri değiştirdim.pilot sporty 100/80/17 ile. normalde ön lastikti ama su tahliyesi için gidiş yönü ters çevirip takıldı.normalde 210 liraydı montaj dahil 200'e taktılar.yani montaj için bayide para vermene gerek yok bence (: zaten tekeri satabilmek para almıyorlar. max 5 dakikada söküp taktı.
    200 liramo ? neden o kadar çok michelin arka lastiği 130 tl dediler bugün bana

  11. #23151
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    evet fotoğraftaki benim kardeş doğrudur belkide tanışıyoruzdur lastiklerin hayırlı olsun bu arada.
    bir kaç fotoğraf daha ekleyelim. görüntü kirliliği olmaz umarım




    hokka ve Adem Balkan bunu beğendiler.

  12. #23152
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    Ğ*STANBUL
    Motosikleti
    CharlesFenOB
    Servisteki elemana söyledim vitesler geçmiyor arada dedim takılıyor dedim. Durukken geçmez dedi yani bu motorla ışıklarda 4. vitesle durdum 1. vitese atamıyorum takılıp duruyor motoru biraz ileri geri itmem gerektiğini söyledi bu sorun giderilmez bi sorun heralde can sıkıcı bi durum. Sizdede öylemi ?

  13. #23153
    sertacr8888 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    1stanbul
    Motosikleti
    Tracer900
    17- Apache'yi soğuk havalarda kullanma fırsatım olmadı, ama YBR de çalıştırırken baya bi zorlanıyordum jikle olmasına rağmen. Bu motorda jikle göremedim bakalım kışın bizleri neler bekliyor
    Jikle olmaz olurmu hemde en güzel ve en iyisi var. Hemen yedek depo anahtarının arkasında onu kendine doğru azcık çekiyosun öyle çalıştırıyosun. çalıştırdıkdan sonra çekersen stop eder motor.
    Kazasız belasız sürmek nasip olsun kardeş. Egzoz saçını kaplamak yerine tiger marka taktırman daha avantajına ve görünüm olarak süper olurdu ama hatayda bulunurmu bilemem kargo ile halletirebilirsin.

    Lastik olayına gelince çevremden tanıdıkalrdan fiyat topluyorum şuan bu hafta sonu takmaya çalışacağım. fiyatıda çok geldi bana ayrıca tek lastiğe 200 beni yorar biraz aslında ama olması gereken o aslında ama bilemiyoruz kalitesini hani gerçekten süper garanti ve içimize sindirmeleri gerekiyor sanırım. Metzeller düşüynüyorum yada pirelli

  14. #23154
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servisteki elemana söyledim vitesler geçmiyor arada dedim takılıyor dedim. Durukken geçmez dedi yani bu motorla ışıklarda 4. vitesle durdum 1. vitese atamıyorum takılıp duruyor motoru biraz ileri geri itmem gerektiğini söyledi bu sorun giderilmez bi sorun heralde can sıkıcı bi durum. Sizdede öylemi ?

    arkadaşım bütün vitesli motorlar böyledir,, durmadan önce yavaşlarken vitesi 4-3-2-1 e düşüreceksi bu kadar basit
    sertacr8888 ve memduhb bunu beğendiler.

  15. #23155
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    Ğ*STANBUL
    Motosikleti
    CharlesFenOB
    Alıntı Felis Leo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım bütün vitesli motorlar böyledir,, durmadan önce yavaşlarken vitesi 4-3-2-1 e düşüreceksi bu kadar basit
    Anladım zor oluyo ara sıra tam ona göre ayarlamak lazım vitesi

  16. #23156
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 liramo ? neden o kadar çok michelin arka lastiği 130 tl dediler bugün bana
    2012 kasalarda arka teker 18 lik, 2013 kasada 17 lik. pilot sporty serisinde 100/80/17 210 TL heryerde.ama nedense 90/90/18 pilot sporty arka lastik 120 tl.
    http://www.feyizoglu.com/Pilot-Sporty
    http://www.motolas.com.tr/PilotSporty.html
    bi model daha vardı daha uzun performans sağlaması için hamuru daha sertti.pilot sporty çok daha yumuşak yapılmış daha iyi yol tutuşu sağlamak için.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servisteki elemana söyledim vitesler geçmiyor arada dedim takılıyor dedim. Durukken geçmez dedi yani bu motorla ışıklarda 4. vitesle durdum 1. vitese atamıyorum takılıp duruyor motoru biraz ileri geri itmem gerektiğini söyledi bu sorun giderilmez bi sorun heralde can sıkıcı bi durum. Sizdede öylemi ?
    4.ten 2 ye kadar düşüyo ama 1'e geçmiyor.debriyajı biraz bırakarak geçmeyi dene ya da motoru 10 cm kadar ileriye veya geri hareket ettirerek geçir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

    Alıntı Pashapache adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet fotoğraftaki benim kardeş doğrudur belkide tanışıyoruzdur lastiklerin hayırlı olsun bu arada.
    bir kaç fotoğraf daha ekleyelim. görüntü kirliliği olmaz umarım
    http://p1308.hizliresim.com/1d/n/rqj7k.jpg
    http://p1308.hizliresim.com/1d/n/rqj9d.jpg
    http://p1308.hizliresim.com/1d/n/rqtbp.jpg
    http://n1308.hizliresim.com/1d/n/rqtkt.jpg
    http://p1308.hizliresim.com/1d/n/rqtmw.jpg
    valla param olsa şu motorun tüm renklerinden alasım var her rengi ayrı bi güzel duruyor.ben istemeyerek mecburen siyah aldım. Bu da biz;

    dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..

  17. #23157
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    Alıntı sertacr8888 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jikle olmaz olurmu hemde en güzel ve en iyisi var. Hemen yedek depo anahtarının arkasında onu kendine doğru azcık çekiyosun öyle çalıştırıyosun. çalıştırdıkdan sonra çekersen stop eder motor.
    Kazasız belasız sürmek nasip olsun kardeş. Egzoz saçını kaplamak yerine tiger marka taktırman daha avantajına ve görünüm olarak süper olurdu ama hatayda bulunurmu bilemem kargo ile halletirebilirsin.

    Lastik olayına gelince çevremden tanıdıkalrdan fiyat topluyorum şuan bu hafta sonu takmaya çalışacağım. fiyatıda çok geldi bana ayrıca tek lastiğe 200 beni yorar biraz aslında ama olması gereken o aslında ama bilemiyoruz kalitesini hani gerçekten süper garanti ve içimize sindirmeleri gerekiyor sanırım. Metzeller düşüynüyorum yada pirelli
    Evet karbüratöre birleşik şekilde bir zımbırtı var. sanırsam karbüratöre giren havayı keseren daha çabuk ısınmasını sağlıyor teşekkür ederim kardeşim. Egzoz saçını deneme amaçlı kaplama yaptırdım. dediğin kaplamadan bulabilirsem taktırırım. Lastik olayı herkezin kafasında yer etmiş durumda bakalım nasıl çözecez.

  18. #23158
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Yeni kasa apache ye yapılan depo kenarındaki abartılı yan karenajlar kros motorlar gibi olmuş sakalda çok büyük olmuş yani her bakışımda bana çok abartılı geliyor bence böyle yapacaklarına keşke estetik bir tam karenaj yapsalardı daha bir güzel olurdu ama nihayet bu yanlışlığın farkına varmışlarki 2014 te hemen değiştirmişler tam karenajlı çıkarıyorlar galiba onun dışında arka kuyruk kısmı biraz daha kaldırıp birde o plastik sinyal plakalık zımbırtısını biraz daha inceltebilirlerdi oda çirkin duruyor ve birde bana kalırsa racing kasanın yanında 2011-2012 apache yi yüksek gidon takarak ve ön farı yuvarlak yapıp rüzgarlık cam takmaya müsait devam ettirseler daha mantıklı olurdu

  19. #23159
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    Alıntı Felis Leo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kasa apache ye yapılan depo kenarındaki abartılı yan karenajlar kros motorlar gibi olmuş sakalda çok büyük olmuş yani her bakışımda bana çok abartılı geliyor bence böyle yapacaklarına keşke estetik bir tam karenaj yapsalardı daha bir güzel olurdu ama nihayet bu yanlışlığın farkına varmışlarki 2014 te hemen değiştirmişler tam karenajlı çıkarıyorlar galiba onun dışında arka kuyruk kısmı biraz daha kaldırıp birde o plastik sinyal plakalık zımbırtısını biraz daha inceltebilirlerdi oda çirkin duruyor ve birde bana kalırsa racing kasanın yanında 2011-2012 apache yi yüksek gidon takarak ve ön farı yuvarlak yapıp rüzgarlık cam takmaya müsait devam ettirseler daha mantıklı olurdu
    2014 kasaları merakla bekliyoruz bakalım gelecekmi Türkiye'ye, motosikleti aldığım bayi 2013 modelini geri alabileceğini 2014 modeli için kalan parayı da taksitle ödeme yapabileceğimi söyledi. bakalım bi gelsin ne kadar olacak fiyatı, bayi nekadar fiyat verecek motora bekleyip göreceğiz

  20. #23160
    Hceylann93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2013
    Motosikleti
    2011 TVS APACHE 150 RTR
    öncelikle herkese iyi forumlar foruma yeni üye oldum bu kadar çok tvs kullanıcısını bulmak çok güzel.
    2011 model tvs apache aldım daha yeni bi hafta oldu olmadı hayatımda ilk sürdüğüm debriyajlı motor tvs.
    1-2 kere cup dışında başka hiç motor kullanmamıştım.İlk hafta deneyimlerimi paylaşacak olursam ;
    1-sanırım ilk heycanı olduğundan titreşim diye bişey hissedemedim
    2-motorda xenon far var ve aydınlatması çok hoşuma gitti bu kadar iyi beklemiyordum
    3-dijital göstergesi çok hoşuma gitti
    4-frene alışamam kitlerim falan sanıyordum ama hiç öyle değil frenlerde gayet hoşuma gitti bi kere yolu kaçırınca asıldım iyi durdu
    5-daha önce hiç sürmedim fakat performansı beni yeterince tatmin etti diğerleriyle kıyaslamayı inşallah ilerde yaparım
    ve son olarak motor 20binde ve üzerinde orjinal lastikleri var biraz araştırdım tam ölçüleri sanki bulamıyorum daha önce değiştirenlerle bilgi alışverişi içinde olursak çok mutlu olacağım ön arka toplam fiyat olarak verebilcek kişilerden yorum bekliyorum

    değerli cevaplarınız için şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler