Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #34441

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    yapmayın allah aşkına ilk apachem 2009 modeldi şanlıurfa adana arası yol yaparken 110 ile nur dağında yoldan çıkıp kayalara çarptım. motor 3-4 takla attı halen çalışıyordu stop edip kendim için 5-10 dk bekledim. sonra bende epey hasar olmasına rağmen motorda basit çizikler dışında birşey yoktu. neyse uzatmayayım bindim eve kadar geldim. motorda hiçbir rahatsızlık yoktu. çalışması yürümesi gayet kusursuzdu ve şaşe geometrisi de problemsizdi.

    motoru övmek için söylemiyorum sonuçta üreticisi babam değil ama mal sağlam abi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #34442
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Okadar basit bir kazada şasi yamulacağına pek ihtimal vermiyorum, şöyleki sana başıma gelen bir kazayı anlatayım ben motoru evin önüne park etmiştim duvarın dibindeydi ve evin önü yokuşlu, komşumuzun traktörü bir anda boşa geçti ve hızla gelip motora çarptı ve motor duvar ve traktör arasında 3 metre sürükledin orta ayaklık asfaltı 3 Metre boyunca kazıdı ve direksiyon da Duvarı baya baya kazıdı traktörü durdurdu ama sadece direksiyon ve motor koruması yamuldu ve ayna kırıldı normalde çoğu motor orta ayaktayken birisi oturduğu zaman kırılıyor o koca traktörün gücü bile yetmedi yamultmaya,

    Birşey daha söylim, cbf ve ybr diyorsunda motorda biraz tip olur cbf ve ybr nin motor bloğu çinli cg ye benziyor gösterge paneli 1970 lerden kalma, cbf ve ybr Suzukiden çokmu iyi (apache Suzuki ürünüdür) bunun gibi bir sürü şey sayabilirim selamlar..
    o arkadaş TVS Apache'yi pek sevmemiş. bende 2012 model var iki el bırakıyorum ve sağa sola çekmesi yok. motor bloğunun sağlamlığına laf etmiş ama ona inanan pek olmaz. TVS apache motor bloğu kaliteli ve sağlamdır gerek dayanıklılık olsun gerek vites geçişleri olsun. bende 60 bini geçti ve öyle denildiği gibi gidon sallama falan yok öyle olsa iki el bırakamam.

    bu arada erken kilometrelerde geberen cbf150 yok mu? kullanan eşek ise motorun ne suçu var? adam bilmiyor ki motora bakım yapılması gerektiğini.

    lastik havaları özellikle arka lastik inik olunca kafa sallama yapıyor. zaten inik lastik ile dengesi bozulmayan motor var mı?

    topcase konusunda evet motoru mahvediyor yani bu motorda topcase kullanmamak şart.

    TVS firmasının tarihi 1911 yıllarına kadar dayanıyor yani öyle dünki çocuk muamelesi yapmayalım.

  3. #34443
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm arkadaşlar Bi sorunum var yardımcı olursanız sevinirim,
    motorum 2011 tvs apache rtr bakım zamanı gelince Bi supap ayarı yaptırayım dedim (tvs yetkili Servisi deniz motor gaziantep) Gittim Subap ayarı yaptı gayet güzel oldu 2 hafta sonra gel tekrar bakayım dedi 2 hafta sonra gittim sözde subap ayarı yaptı,
    Motor birdaha düzen tutmadı sesi çok kötüleşti ralaonti bir türlü düzen tutması çekişten düştü sanki karbüratör hava ayarı bozuk gibi ama değil, tekrar gittim baya çok uğraştılar yapamadılar Yok silindir değişmesi lazım Yok 180cc silindir takalım gibi saçmalıklar söylediler Normalde hava ve rolanti ayarımı kendim çok rahat yapıyorum günlerdir düzeltemedim, sonunda benim eski motorcuya gittim oda baya uğraştı motor sesi normale döndü ama çekiş ve rolanti hala bozuk rolanti ya 4binde yada stop ediyor Nadire'n normale dönüyor sizce sorun ne olabilir. Teşekkürler!



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------


    Bu soruma cevap veren olmadı bari şuna cevap verin,
    En soğuk havada bile tek marşla çalışan motor neden tamirden sonra çok zor çalışmaya başlar ve sürekli stop eder?

  4. #34444

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu soruma cevap veren olmadı bari şuna cevap verin,
    En soğuk havada bile tek marşla çalışan motor neden tamirden sonra çok zor çalışmaya başlar ve sürekli stop eder?
    sizinde belirttiğiniz gibi ilk göze çarpan subap ayarıdır. subaplar sıkı olursa özellikle soğuk havalarda marş epey sıkıntılı hale gelir ve zor çalışır. bununla birlikte sıkı subap zamanla eğilebilir ve buda düzensiz rolanti ve düşük performans demektir.

    bakın kişisel tavsiyem subapların gevşek olması yada ses yapması motor açısından bir sorun değildir. gevşek olması size hiçbir performans sıkıntısıda yaşatmaz. subap dediğiniz ayar her canınız isteyince yapılmamalıdır. motor gidiyorsa, sorunsuz marş alıyorsa kurcalanmamalıdır.

    civarınızda cg ustaları dolmuş vaziyette ve apache cg değildir lütfen kurcalatmayın. sağlam bir usta bulun, mesela 600cc ve 1000cc lerde çok teknik detay ve ayar olduğu için bu tip motorlarda ustalaşan ve memnun kalınan ustalar sizin problemnizi çözer.

    emme yani giriş subabını 0,07mm, egsoz subabını 0,011 yaptırın hava ayarı ise tam tur kapatıp 2,5 tur açın memnun kalacaksınız.
    fatih.met ve drej73 bunu beğendiler.

  5. #34445
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı erman_koc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizinde belirttiğiniz gibi ilk göze çarpan subap ayarıdır. subaplar sıkı olursa özellikle soğuk havalarda marş epey sıkıntılı hale gelir ve zor çalışır. bununla birlikte sıkı subap zamanla eğilebilir ve buda düzensiz rolanti ve düşük performans demektir.

    bakın kişisel tavsiyem subapların gevşek olması yada ses yapması motor açısından bir sorun değildir. gevşek olması size hiçbir performans sıkıntısıda yaşatmaz. subap dediğiniz ayar her canınız isteyince yapılmamalıdır. motor gidiyorsa, sorunsuz marş alıyorsa kurcalanmamalıdır.

    civarınızda cg ustaları dolmuş vaziyette ve apache cg değildir lütfen kurcalatmayın. sağlam bir usta bulun, mesela 600cc ve 1000cc lerde çok teknik detay ve ayar olduğu için bu tip motorlarda ustalaşan ve memnun kalınan ustalar sizin problemnizi çözer.

    emme yani giriş subabını 0,07mm, egsoz subabını 0,011 yaptırın hava ayarı ise tam tur kapatıp 2,5 tur açın memnun kalacaksınız.
    emme 0,06 ve tahliye 0,08 diye biliyorum. bu arada ek bilgi arka lastiğin inik olması "tanksapller" riskini arttırıyor. inik arka lastik ile direksiyonu bıraktığımda benim motorun gidonu sağa sola yalpalıyor.

    zaten bir kere tankslapper yaşadım otobanda ve ertesi gün arka lastiğe giren metal parçayı farkettim inik lastiği gördükten sonra. arka lastiğin patladığını ertesi gün sabah farkettim.

  6. #34446
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Alıntı erman_koc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizinde belirttiğiniz gibi ilk göze çarpan subap ayarıdır. subaplar sıkı olursa özellikle soğuk havalarda marş epey sıkıntılı hale gelir ve zor çalışır. bununla birlikte sıkı subap zamanla eğilebilir ve buda düzensiz rolanti ve düşük performans demektir.

    bakın kişisel tavsiyem subapların gevşek olması yada ses yapması motor açısından bir sorun değildir. gevşek olması size hiçbir performans sıkıntısıda yaşatmaz. subap dediğiniz ayar her canınız isteyince yapılmamalıdır. motor gidiyorsa, sorunsuz marş alıyorsa kurcalanmamalıdır.

    civarınızda cg ustaları dolmuş vaziyette ve apache cg değildir lütfen kurcalatmayın. sağlam bir usta bulun, mesela 600cc ve 1000cc lerde çok teknik detay ve ayar olduğu için bu tip motorlarda ustalaşan ve memnun kalınan ustalar sizin problemnizi çözer.

    emme yani giriş subabını 0,07mm, egsoz subabını 0,011 yaptırın hava ayarı ise tam tur kapatıp 2,5 tur açın memnun kalacaksınız.

    Öncelikle teşekkür ederim Erman Koç;

    Bu sorun beni deli etti havamı elektrikmi karbüratörmü el atmadık yer kalmadı,
    ama senin dediğin çok mantıklı geldi büyük motor tamir eden birine Bi gösterim!

  7. #34447

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    emme 0,06 ve tahliye 0,08 diye biliyorum. bu arada ek bilgi arka lastiğin inik olması "tanksapller" riskini arttırıyor. inik arka lastik ile direksiyonu bıraktığımda benim motorun gidonu sağa sola yalpalıyor.

    zaten bir kere tankslapper yaşadım otobanda ve ertesi gün arka lastiğe giren metal parçayı farkettim inik lastiği gördükten sonra. arka lastiğin patladığını ertesi gün sabah farkettim.

    Fatih.met yanlış biliyor olabilirim bu konu benim uzmanlık alanım değil. seneler önce youtube da bir videoda 0,007 ve 0,011 şeklinde görmüştüm. subap ayarı gerektiği durumlarda ustama bu değerler ile ayar yapmasını rica ediyorum ve netice memnun edici oluyor. tam kitabın da ne yazıyor yada milimetrik ayarını bilemem ama denenmiş ve memnun kaldığım değerler.

  8. #34448
    mesut- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache rtr 150
    selamun aleykum arkadaşlar zincir ve dişli değişim zamanı geldi
    set şeklinde 120 tl fiyatı var (o ringsiz zincir)
    nasıl zincir almak gerekir on dişliyi 14-15 yapanlar var.
    son zamanlarda motorum hafif ziplatiyor sağa sola kafa atıyor piskopat tamirciye gösterdim ön lastik darbe aldığı için içerden hasar görmüş değişmesi gerekiyor. sadece on lastiği değiştirirsem sıkıntı olurmu.tavsiyelerinizi alabilirmiyim.
    tekeriniz taş değmesin inşallah

  9. #34449
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı mesut- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamun aleykum arkadaşlar zincir ve dişli değişim zamanı geldi
    set şeklinde 120 tl fiyatı var (o ringsiz zincir)
    nasıl zincir almak gerekir on dişliyi 14-15 yapanlar var.
    son zamanlarda motorum hafif ziplatiyor sağa sola kafa atıyor piskopat tamirciye gösterdim ön lastik darbe aldığı için içerden hasar görmüş değişmesi gerekiyor. sadece on lastiği değiştirirsem sıkıntı olurmu.tavsiyelerinizi alabilirmiyim.
    tekeriniz taş değmesin inşallah
    dişli konusuna yanıt vereyim sadece; bende 15 dişli vardı ve bir kere kullandım fakat motorun gücünü aşırı azaltıyordu yani düz yolda 9 bin deviri görmüyordu motor ve yokuşlarda kimi zaman vites düşmeme rağmen motor bayılıyordu. yani beylikdüzü yokuşunu 85 km hızlara kadar düşüyordu 4. viteste motorum.

    13 dişli taktım ve şimdi o yokuşu 5. vites 8 bin devire yakın 103 km hızla tırmanıyorum hemde yokuşa yavaş girip yokuşta hızlanmak suretiyle. yokuşa hızlı girdiğimde yokuşu 110 km hızla bitirdiğim oluyor.

    15 ile 13 dişli arasındaki fark böyle işte.

    13 dişli ile;
    1. vites 9 bin devir 38 km hız
    2. vites 9 bin devir 59 km hız
    5. vites 6 bin devir 79 km hız
    5. vites 8 bin devir 106 km hız
    5. vites 9 bin devir 119 km hız

    15 dişli ile;
    5. vites 6 bin devir 92 km civarı
    5. vites 9 bin devir 132 km civarı

    14 dişli takabilirsiniz, vites araları uzar ve titreşimi biraz daha kalınlaştırıp daha az rahatsız etmesini sağlar fakat 15 dişli hiç takmayın derim.

    orjinal dişliler ile son hız sanırım 115 bu motorda. ben bir aralar ön dişliyi 12 yapmak istedim fakat en ufağı 13 imiş ve arka dişliyi büyüteyim bari dedim performans için ama oda biraz tuzlu geldi.

    son hızım 119 km şu an ve isterse o 105 km falan olsun ama güç olsun motorda. son hız yada titreşim benim için sorun değil bana lazım olan şey tork bu yüzden ben sizin yapacağınız dişli modifiyesinin tam tersini istedim ama apache arka dişlisinin 44 numaradan büyüğü yok, özel yaptırıyorsunuz.

  10. #34450
    Cılgın_TC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 yeşil
    arkadaşlar subap ayarı da yaptırdım yakıttaki artış ve çekişteki düşüş düzelmedi %50 daha fazla yakıyor motor yıllardır kokladığının acısını çıkarıyor. benzer sorunla karşılaşan arkadaşlardan yardım bekliyorum

  11. #34451

    Üyelik
    22 Mayıs 2016
    Arkadaşlar Merhaba,

    Bende rtr180 almayı düşünüyorum. Aşağıdakiler için ne dersiniz:

    * rtr 150'nin parçaları,rtr 180'e oluyor mu?
    * Parça bulunurluğu olarak rtr 180'nin bir sıkıntısı var mı?
    * anadolu yakasında tavsiye edeceğiniz bir servis var mıdır?

  12. #34452
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Cılgın_TC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar subap ayarı da yaptırdım yakıttaki artış ve çekişteki düşüş düzelmedi %50 daha fazla yakıyor motor yıllardır kokladığının acısını çıkarıyor. benzer sorunla karşılaşan arkadaşlardan yardım bekliyorum
    çekişinin ne durumda olduğunu anlamak için bir test yapmanızı istiyorum; ibrede iki tane düğme var ve alttakine basarak "sec 9.9" yazan bölüme gelmenizi istiyorum. bu bölüme geldikten sonra eğer rakam "9.9" değil ise ibredeki düğmelerden üstteki düğmeye basılı tutmanız gerek ve bu durumda o rakam sıfırlanacak yani "9.9" olacak.

    sonra motoru çalıştırın ve düz bir yolda 60 km hıza kadar elinizden geldiği kadar çabuk hızlanın. yol düz olacak yani yokuş aşağı yada yukarı olmasın.

    çıkan rakam 5.0 üzerinde ise evet motorunuzun performansı düşük diyeceğim. bu arada ön ve arka dişliler orjinal mi? eğer ön 15 falan ise motor çekişten aşırı düşer yada arka 38 falan ise yine aşırı düşer.

    orjinal dişli 13 ön - 44 arka. inik lastiklerde çekiş düşüklüğü ve yakıt arttırmaya sebep olur ama çok az olur daha doğrusu bunun testini yapmadım.

    motor kaç bin kilometrede? yağ yakıyor mu? yani mavi duman atıyor mu? motoru çalıştırdın ve ısındıktan sonra bile egzozdan benzin kokusu fazla geliyor mu?

    çekişin zayıf olmasının sebepleri çeşitlidir yani çok benzin yakıp çekişi de az ise zengin karışım yakıyor olabilir. karbüratör de hava ayar vidasını komple sıkın ve 2,5 tur açın belkide karbüratör hava benzin karışımı dediğim gibi anormaldir.

    birde pek anlamam ama karbüratör diyaframı eskidiğinde de motorda çekiş düşük olurmuş ve yakıta etkisi hakkında bir şey hatırlamıyorum.

    debriyaj balataları iyice bitmiş de olabilir, ilk kalkış yaparken debriyajı normalden biraz daha sert bırakınca motorun önü hopluyor mu?

  13. #34453
    Cılgın_TC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 yeşil
    0-60 hızlanmasını akşam iç çıkışı yazarım. motor 7 bin km de yağ yakmıyor lastik basınçlarına devamlı bakıyorum hava ayarını geçen yaptım dediğiniz gibi yakıt hala aynı dişliler orijinal motor tamamen orijinal. en son bir dağ yolunda artçı ile beraber devamlı 1 ve 2. viteste 1-2 saatlik bir seyahat yaptıktan sonra böyle yaktığını farkettim sorunu bulamadım

  14. #34454
    yulis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2017
    Motosikleti
    Apache RTR150 --> RTR180-->CBF1000FA
    Alıntı AzNHicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba,

    Bende rtr180 almayı düşünüyorum. Aşağıdakiler için ne dersiniz:

    * rtr 150'nin parçaları,rtr 180'e oluyor mu?
    * Parça bulunurluğu olarak rtr 180'nin bir sıkıntısı var mı?
    * anadolu yakasında tavsiye edeceğiniz bir servis var mıdır?
    merhaba

    parçalar genel olarak uyar karbüratör arka firen silindir piston zincir dişli oranı farklı ama parça bulman sıkıntı olmaz

    ben kağıthane sürat motora gidiyorum ilgililer sağolsunlar sancaktepeden oraya servis için gidilir 200 km yol giden arkadaşlar var

    forumda görmüşsünüzdür belki anadolu yakasında tek bir yere gittim beğenmedim dahada gitmem

    180 lik 150 den iyi boluyu iki kişi 100 - 110 ile zorlanmadan geçtim firenler kaliteli bence alınır
    birisileri bunu beğendi.

  15. #34455
    musakka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tvs apache 2014 & zn zenci
    Selam arkadaşlar, zincirim bayağı uzadı ses yapıyor artık. Oringli zinciri nerden alayım?
    http://www.hepsiburada.com/motospartan-motosiklet-zinciri-oringli-428ho-128l-sari-honda-cbf150-cb125e-ybr125-agk125-cg125-tvs150-p-HBV000007VZK3 bu nasıl acaba

  16. #34456
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı musakka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, zincirim bayağı uzadı ses yapıyor artık. Oringli zinciri nerden alayım?
    http://www.hepsiburada.com/motospart...-HBV000007VZK3 bu nasıl acaba
    baba al aynı mağazanın "n11.com" ilanı var hemde indirimde. ben o ring olmayanından aldım 40 lira falan.

    motospartan o-ring zincir cbf 150 ybr 125 tvs apache

    baba sende fazla debriyaj balatası var mı? bendekiler bitti yenilemek gerek.

  17. #34457

    Üyelik
    05 Eylül 2017
    Motosikleti
    tvs apache rtr 150
    arkadaşlar motosikletim 2013 model 12 binde 1000 km önce yağını değiştirdim ama ara ara vites küçültürken vites kolu yukarıya zor çıkıyo sizce sebebi ne olabilir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

    bide aydın izmir otobanında 138 km hıza ulaştım toplamda 350 km yol yaptım aydına vardığımda arıza ışığı yandı ertesi gün yağına baktım 300 gr yağ eksiltmişti sizce normalmi herşeyi orjinal dişli büyütme yada küçültme yapmadım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

    eksilen yağı tamamladım arıza ışığı kendi kendine sönermi yoksa servise gitmekmi gerekiyo oradamı söndürürler {bi 8 9 sefer yanıp sönüyo her çalıştırdığımda yanıyo sadece yolda giderken yanmıyo

  18. #34458
    musakka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tvs apache 2014 & zn zenci
    Alıntı wela adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motosikletim 2013 model 12 binde 1000 km önce yağını değiştirdim ama ara ara vites küçültürken vites kolu yukarıya zor çıkıyo sizce sebebi ne olabilir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

    bide aydın izmir otobanında 138 km hıza ulaştım toplamda 350 km yol yaptım aydına vardığımda arıza ışığı yandı ertesi gün yağına baktım 300 gr yağ eksiltmişti sizce normalmi herşeyi orjinal dişli büyütme yada küçültme yapmadım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

    eksilen yağı tamamladım arıza ışığı kendi kendine sönermi yoksa servise gitmekmi gerekiyo oradamı söndürürler {bi 8 9 sefer yanıp sönüyo her çalıştırdığımda yanıyo sadece yolda giderken yanmıyo
    Vites pedalının altında ayarlama mili var ordan uzatıp veya kısaltarak düzeltebiliirsin o olayı.
    Arıza ışığına gelince onuda kendin kapatabilirsin kontağı açınca iki tuşada basılı tut söner. Ayrıca ne yağ koydun? normal şartlarda 12000 deki motor yağ eksiltmez ya motor arızalı yada uygun yağ koymadın.
    wela bunu beğendi.

  19. #34459

    Üyelik
    05 Eylül 2017
    Motosikleti
    tvs apache rtr 150
    arkadaşım oto yağcı motorcular için özel castrol yağ getiriyo yıllardır o değiştiriyo motorlarımın yağını yağda bi sıkıntı olacağını sanmıyorum yağ eksiltince arıza ışığını yaktı büyük bi ihtimal arıza ışığı sürekli yanmıyo ilk kontağı açtığımda bi 8 9 sefer yanıyo ve sonra sönüyo mekanik bi sıkıntısı olsa sesi değişirdi herhalde çalışmasıında gidişinde hiç bi değişiklik yok....... ayrıca ilginize çoookkk tşkler sizin yorumlarınız sayesinde 2 ay önce aldım bu motoru çokda memnunum ama servislere güvenemiyorum sağlam motoru bozuyolar biraz kara düzen takılıyorum

  20. #34460
    musakka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tvs apache 2014 & zn zenci
    Alıntı wela adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım oto yağcı motorcular için özel castrol yağ getiriyo yıllardır o değiştiriyo motorlarımın yağını yağda bi sıkıntı olacağını sanmıyorum yağ eksiltince arıza ışığını yaktı büyük bi ihtimal arıza ışığı sürekli yanmıyo ilk kontağı açtığımda bi 8 9 sefer yanıyo ve sonra sönüyo mekanik bi sıkıntısı olsa sesi değişirdi herhalde çalışmasıında gidişinde hiç bi değişiklik yok....... ayrıca ilginize çoookkk tşkler sizin yorumlarınız sayesinde 2 ay önce aldım bu motoru çokda memnunum ama servislere güvenemiyorum sağlam motoru bozuyolar biraz kara düzen takılıyorum
    Ayrica hatirladigim kadariyla o isik ariza isigi degil belli zaman araliginda yanan bakim yapilmasini hatirlatan bişey.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler