Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
16. sayfa BirinciBirinci ... 6141516171826 ... SonuncuSonuncu

Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #301

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    bajaj avenger 150 street
    Alıntı macAs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet. ve bugun teslim aldım. ancak abs ışığı sönük olduğu, yani çalışıyor gözüktüğü halde frene basınca ön teker kitleniyor 30 ile giderken. Abs arızalı sanırım. sıfır km motorda da olmaz ki bu arkadaş. abssi arızalı olan varsa nasıl çözüm buldu acaba?
    30 km'de devreye girmiyor olabilir abs


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #302
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    ABS 5 KM üstü hızlarda devreye girmesi gerek.

  3. #303
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    30 km'den çok önce abs lambasının sönmesi lazım keza sönüyordu ben test ettiğimde. Hemen garantiden arızayı onarmasını değiştirmelerini isteyin. Abs bu şakaya gelmez.

  4. #304

    Üyelik
    26 Eylül 2019
    Motosikleti
    X-Pulse 200
    Uzun boylulara özel


  5. #305

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    bajaj avenger 150 street
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    30 km'den çok önce abs lambasının sönmesi lazım keza sönüyordu ben test ettiğimde. Hemen garantiden arızayı onarmasını değiştirmelerini isteyin. Abs bu şakaya gelmez.
    evet kronikmiş bu durum hindistanda ama servis değiştiriyormuş.Diğer kronik sorunda bloktan gelen sesmiş. Yeni versiyonları gelirmi bilmem ama onlarda çözmüşler bu sorunları zaten egsozda daha farklı.

  6. #306
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Maalesef bu doğru bloktan çatır çutur ya da cazır cuzur gibi sesler geliyor yani hani iki ucunda da elektrik olan çıplak kabloları birbirine değdirdiğinizde çıkan ses vardır ya elektrik sesi işte tam da bu ses geliyor motor bloğundan. Yani en azından ben test için kullandığımda bu ses çok dikkatimi çekmişti ve garip gelmişti. Düzelttilerse ne ala.

  7. #307

    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Motosikleti
    Triumph Trident 660
    60 km şehir içi 320 km uzun yol yaptım, 60 lira benzin gitti, yakıt tüketimi dişli tırnaklı lastiklere rağmen komik derecede düşük. Sadece 70-80 km saat hızla giderken gidonu bıraktığımda titriyor (lastik havası ön 25 arka 32) Bu neden olabilir aceba ?

  8. #308

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    bajaj avenger 150 street
    umarım düzeltilebilir sorunlardır bunlar çünkü bu fiyata başka alternatif yok.

  9. #309
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Alıntı motorstorm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    60 km şehir içi 320 km uzun yol yaptım, 60 lira benzin gitti, yakıt tüketimi dişli tırnaklı lastiklere rağmen komik derecede düşük. Sadece 70-80 km saat hızla giderken gidonu bıraktığımda titriyor (lastik havası ön 25 arka 32) Bu neden olabilir aceba ?
    Balans ve akord kontrolü yapmak faydalı olabilir.

  10. #310

    Üyelik
    02 Ocak 2018
    Şehir
    Darıca
    Motosikleti
    XT660Z Tenere 2014 ve XRV750 Africa Twin 1998
    Alıntı macAs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet. ve bugun teslim aldım. ancak abs ışığı sönük olduğu, yani çalışıyor gözüktüğü halde frene basınca ön teker kitleniyor 30 ile giderken. Abs arızalı sanırım. sıfır km motorda da olmaz ki bu arkadaş. abssi arızalı olan varsa nasıl çözüm buldu acaba?
    Güncelleme

    Motoru tekrardan mıcırlı yolda denedim ve abs 20 km hızda bile aktifleşti. Şuanlık bir sorun yok.
    Ayrıca motora gp kompozit ön far ızgarası, tur camı, sis farı, koruma demirini koruma takozu ve konfor sele aldım. GP nin camı ve far koruma ızgarası henüz gelmedi ama diğerlerinden aşırı memnunum. Özellikle de konfor seleye bayıldım. Uğur böceği simgeli siteden aldım hepsini. Konfor sele 160 TL idi. Sis farları toplam 200 TL. Çakar özellikli. Seleden sikayetci olanlara kesinlikle konfor seleyi tavsiye ederim. Oturma yüksekliğiniz hem artıyor hem de efsane konfor sağlıyor. Gp parçaları da gelince foto atarım inşallah

  11. #311

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    bajaj avenger 150 street
    Evet arkadaşlar uzun yol giden süren herhangi bir arızayla karşılaşan var mıdır bu sürekte ?

  12. #312

    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Motosikleti
    Triumph Trident 660
    Çok uzun yol sayılmasa da ben 350 km yaptım en fazla zamansızlıktan, son derece keyifliydi. Birde tur camı yoktu o zaman. Gp Kompozit'in camını taktım çok güzel kesiyor rüzgarı. Motosiklet 85-90 Km saat hızlarda stabil gidiyor, rahatsız eden bir titreşimi yok. Mt kask almıştım, kaskın rüzgar mazgalları yolda titreyip kafa ütülüyor. Bu arada 70-80 km saat hızda direksiyonu bırakınca ön tekerde oluşan hafif tireme lastiklerin tırnaklı yapısından kaynaklanıyormuş, direksiyonu tuttuğunuzda zaten olmuyor. İzinli olduğum zaman uzun mesafeye çıkacağım.

  13. #313
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı motorstorm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok uzun yol sayılmasa da ben 350 km yaptım en fazla zamansızlıktan, son derece keyifliydi. Birde tur camı yoktu o zaman. Gp Kompozit'in camını taktım çok güzel kesiyor rüzgarı. Motosiklet 85-90 Km saat hızlarda stabil gidiyor, rahatsız eden bir titreşimi yok. Mt kask almıştım, kaskın rüzgar mazgalları yolda titreyip kafa ütülüyor. Bu arada 70-80 km saat hızda direksiyonu bırakınca ön tekerde oluşan hafif tireme lastiklerin tırnaklı yapısından kaynaklanıyormuş, direksiyonu tuttuğunuzda zaten olmuyor. İzinli olduğum zaman uzun mesafeye çıkacağım.
    Ön çamurluk geometrisi nedeniyle bu tarz motorlar belirli bir hızın üzerinde rüzgardan olumsuz etkilenebiliyor. 350 km. çok da minik bir mesafe değil. "Bu motorla uzun yol yapılmaz" diyenlere verecek cevabınız varsa dinlemek isteyen çok kişi var.
    Kazasız belasız sürüşler.

  14. #314

    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Motosikleti
    Triumph Trident 660
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön çamurluk geometrisi nedeniyle bu tarz motorlar belirli bir hızın üzerinde rüzgardan olumsuz etkilenebiliyor. 350 km. çok da minik bir mesafe değil. "Bu motorla uzun yol yapılmaz" diyenlere verecek cevabınız varsa dinlemek isteyen çok kişi var.
    Kazasız belasız sürüşler.
    Teşekkür ederim , bu günkü mini uzun yol videosunu ekleyeyeyim. Şehirlerarası kullanımda fikir vermesi açısından yararlı olabilir.

    https://youtu.be/St1kbeX0Vko

  15. #315
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Yağ radyatörünüde aynı zamanda koruyan güzel çalışma.sizin modelde radyatör yok ama yinele isteyenler bunu yaptırabilir.
    Radyatörün olmaması bir bakıma daha iyi..21 ve sonraki ler radyatörlü gelebilir…ben radyatörsüz olan modeli almayı düşünüyorum.
    Ayrıca yakıt enjeksiyon sistemi karbüratörün bir tık üstü.tam enjeksiyonda değil..

    emisyon normlarından dolayı kıvrak zeka ürünü …bu farklılık bu motoru emsallerine göre üstün kılar..
    Bir motorda ne kadar teknoloji o kadar dert demektir…




    Motorun sol arka zincir dişli önünde bir metal bağlantı Demir’i var.sizin motorların çoğunda yok.bu parça aldığınızdada yokmuydu.? Yoksa eğer sordunuzmu hiç..
    Bu metal bağlantı Demir’i arkaya oturan kişinin ayaklarını koruması içindir.özellikle bayanlar mesala Anadolu’da halen motora yan otururlar.yani iki ayaklarında motorun solundadır..

    Bu parça aynı zamanda bir çantaya veya taşıma aparatına dönüşebilir..bence bu parçayı eğer siz sökmediyseniz araştırın bu parçayı..

    Son olarak ;
    videodaki motora sonradan yağ radyatörü ilave edilmiş.Motor bsa modeli değil…

  16. #316
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı KALDERA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ radyatörünüde aynı zamanda koruyan güzel çalışma.sizin modelde radyatör yok ama yinele isteyenler bunu yaptırabilir.
    Radyatörün olmaması bir bakıma daha iyi..21 ve sonraki ler radyatörlü gelebilir…ben radyatörsüz olan modeli almayı düşünüyorum.
    Ayrıca yakıt enjeksiyon sistemi karbüratörün bir tık üstü.tam enjeksiyonda değil..

    emisyon normlarından dolayı kıvrak zeka ürünü …bu farklılık bu motoru emsallerine göre üstün kılar..
    Bir motorda ne kadar teknoloji o kadar dert demektir…


    https://www.youtube.com/watch?v=fs8HuuWPYto

    Motorun sol arka zincir dişli önünde bir metal bağlantı Demir’i var.sizin motorların çoğunda yok.bu parça aldığınızdada yokmuydu.? Yoksa eğer sordunuzmu hiç..
    Bu metal bağlantı Demir’i arkaya oturan kişinin ayaklarını koruması içindir.özellikle bayanlar mesala Anadolu’da halen motora yan otururlar.yani iki ayaklarında motorun solundadır..

    Bu parça aynı zamanda bir çantaya veya taşıma aparatına dönüşebilir..bence bu parçayı eğer siz sökmediyseniz araştırın bu parçayı..

    Son olarak ;
    videodaki motora sonradan yağ radyatörü ilave edilmiş.Motor bsa modeli değil…
    Dediğiniz demir parça Hindistan'da yaygın olarak kullanıyor ama Türkiye ye o parça olmadan geliyor motorlar.

  17. #317
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Ben o parçanın takılı olduğu motorlardan gördüm.
    ayrıca motorunu anlatan bir iki kişinin videosunDada var bu parça..Türkiye satışı yani..
    Videoda motorda var… hatta kullanıcı zinciri korumak için galiba diyor.
    Diğeride neiçin olduğuna dair hiç bir fikrim yok diyor..


  18. #318
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Bugün Bu motora izmir karamanlarda bakmak için gittim. Para cebimde beğenirsem alıyorum kafasındaydım. Motoru genel manada beğendim ama top speed olayı ve beklediğim kadar iri olmayışı beni ikilemde bıraktı.. Yan tarafta bajaj bayii de vardı. Bir çılgınlık yapıp 2021 Pulsar alarak günü tamamladım.. Umarım pişman olmam..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  19. #319

    Üyelik
    24 Mart 2008
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün Bu motora izmir karamanlarda bakmak için gittim. Para cebimde beğenirsem alıyorum kafasındaydım. Motoru genel manada beğendim ama top speed olayı ve beklediğim kadar iri olmayışı beni ikilemde bıraktı.. Yan tarafta bajaj bayii de vardı. Bir çılgınlık yapıp 2021 Pulsar alarak günü tamamladım.. Umarım pişman olmam..
    Pulsar daha mı iri?

  20. #320

    Üyelik
    26 Eylül 2019
    Motosikleti
    X-Pulse 200
    14T dişliyi taktım.Sürüş keyfi arttı.Motor ve zincir sesi nerdeyse hiç kalmadı.6000 devirde 90 yapıyor.90 ile tüm gün seyehat edilebilir.Titresim çok çok az.4500 devirde 70 yapıyor.Sehir içinde 5.vites ile gitmek pek mümkün değil artık 😂 5.vites için 55-60 hız istiyor.Top speed düz yolda 121 gördüm.Tork düşüşünü pek hissetmedim aksine 70-100 hızlanması daha iyi geldi.
    Bir problem oldu o da dişli biraz büyük olduğundan kapak demir kılavuz ile kapanmadı.Demiri çıkardım.Pek bir işlevi yok sanırım ya da ben bilmiyorum🙂
    Sipariş vermek isteyenler mesaj gönderebilir. 50TL kargo dahil


    REKLAM ALANI
16. sayfa BirinciBirinci ... 6141516171826 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)