Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
33. sayfa BirinciBirinci ... 23313233

Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #641
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Garantiden komple şanzıman ve egzantrik zincir gergisi değişimi.

    Kasım ayında bakım için Önder Motora gittiğimde 5. vitesten gelen hafif sesi belirtmiştim.
    Tecrübe sürüşünden sonra, şanzımandan 5. viteste ses geldiği, 3 ve 4 tede zayıf olsada ses olduğunu söylediler.

    Bu sesin sürüşe engel teşkil etmeyeceği, fakat ben dere tepe gezdiğim için arazide bir sorun yaşamamam ve
    kafamın rahatsız etmesi için şanzımanı bir sonraki bakımda komple garantiden değişeceklerini söylediler.

    Aralık son haftası servis benimle temasa geçerek,

    Ellerindeki kullanım verisine göre, muhtemelen yağ değişim zamanımın geldiğini,
    Eğer yağ değişimim geldiyse ocağın ilk haftası servisin müsait olduğunu ve hem şanzıman değişimi hemde bakımı
    yapabileceklerini söylediler.

    4.ocak çarşamba Xpulsı Önder Motora bıraktım.
    6.Ocak cuma sabahı motorun hazır olduğunu belirten telefonu alınca servise gidip motoru aldım.
    Bu işlem sırasında ön dişliyi 13t den 14t ye yükselttim.

    Ertesi hafta hafif bir sürtme sesiyle karşılaştımki bu ses daha önce yoktu.
    Birde zaman zaman soğukken egzantrik zincirimden ses geliyordu ve ben bunu servise söylemeyi unutmuştum.
    Sesin 14t dişlinin hazneye sürtmesinden kaynaklandığını düşünmekteydim.

    16.ocak pazartesi günü servise giderek durumu ilettim.
    Tecrübe sürüşünün ardından 14t dişli, zincir kontrol edildi.
    Fakat sesin zincirden değil, %75 oranında bitmiş olan arka fren balatasından geldiği ortaya çıktı.
    Zincir gergisinin sorunlu olduğu görülünce garantiden yenisiyle değiştirildi.

    Biten fren balatam Nissin markaydı. Balata oldukça kaliteli. Fakat benim kullanım güzergahlarımda oldukça
    fazla arka fren kullanmak zorunda kalıyorum. Artçı yok, arkada yük yok, ben 60kg olunca Winter Grip 2 de kullansam
    zaman zaman arka teker kitlenmesi yaşayabiliyorum.
    Daha önce İnazumada da benzer sorunları yaşamış ve EBC organik fren balatasıyla sorunu çözmüştüm.
    Bu nedenle orjinal Nissin yerine EBC organic fren balatası taktırdım.

    Her seferinde bir sorundan bahsettiğimde, ikinci kez söylememe bile gerek kalmadan garanti prosedürünü uygulayan
    Hero ve Önder Motora teşekkürler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

    14t ön dişliye gelince...
    (orjinal dişli 13t dir)

    Artık 1.000 devir civarında daha düşük bir devirle aynı hızlara çıkabiliyorum.
    13t ile 7500 devir civarında 100 km/s hızla giderken,
    14t ile 6000-6500 devir aralığında 100 km/s hıza ulaşabiliyorum.
    Birinci viteste kalkışlarda bir fark yok.
    Bu muhtemelen artçısız kulanmak ve benim hafif olmamdan kaynaklanıyor.

    Son hız testi yapmadım.
    Esasen son hızın artması gibi bir istek ve beklentimde yok.

    Şu anda vites aralıklarım biraz daha uzadı.
    Bu özellikle piyer loti gibi yokuşlarda eskiden 1.vites yetmeyince
    2.vitese atma, ama sonra 2 yüksek gelince tekrar bire inme problemini
    ortadan kaldırdı.

    Daha sessiz, sakin bir motor sesi duyuyorum.
    En hoşuma gidende bu.

    14t dişli kullanınca tek bir sıkıntı ortaya çıkıyor ki bana göre problem değil.
    Vites göstergesi 1 ve 2.vitesleri gösteriyor.
    3.vites biraz hızlanmadan sonra gösteriliyor.
    4.vitesi ekranda görmek için epey hızlanmak gerekiyor.
    5.vitesi görmek için baya hızlı gitmek gerek.

    Bunun nedeni Xpulseda vites göstergesi bildik türden bir müşürle değil,
    motor devri, hızı gibi değerlerin kontrolüyle gösteriliyor olmasından kaynaklanıyor.

    Henüz pek yol yapmadığım için yakıt arttımı/azaldımı bir şey söylemem mümkün değil.

    Genel olarak 14t dişli beklentilerimi karşıladı.
    Motor oldukça rahatladı diyebilirim.
    espresso, AzÇok, tommygun ve 3 diğerleri bunu beğendiler..


    Oktay Motor CF Moto Polaris Benelli RKS Kuba Segway Mondial
    Motomax
  2. #642
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    Hayırlı olsun Ufuk bey, güzel bakım olmuş güle güle kullanın.
    Önder motorada ayrıca teşekkürler.
    Araçlarına böyle sahip çıkmaları gerçekten çok güzel birşey.
    ufoz bunu beğendi.

  3. #643

    Üyelik
    10 Mayıs 2019
    Ben hala gezici servisi bekliyorum. Sanirim yaza kadar çıkmayacaklar. En azindan bahara kadar. Buradaki yeni bayiye goturucem boyle giderse. Hayırlısı artık.

  4. #644
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı smtzturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hala gezici servisi bekliyorum. Sanirim yaza kadar çıkmayacaklar. En azindan bahara kadar. Buradaki yeni bayiye goturucem boyle giderse. Hayırlısı artık.
    Gezici servis muhtemelen yaza doğru çıkar.
    Bence oradaki servise gidip Castrol Power 1 , Release Poweer (yarı sentetik), 10w40 yağ değişimi yaptırın derim.

  5. #645

    Üyelik
    10 Mayıs 2019
    Yaptiracam. 500km bakımı ne gerekiyorsa yapsinlar artik. Nasip 2000 bakimina denk gelir belki gezici servis. Söylediğiniz yag standart 500 bakiminda koyulan yağ mı? Yoksa ozellikle bu yağı mi istemek gerekir?
    ufoz bunu beğendi.

  6. #646
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı smtzturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaptiracam. 500km bakımı ne gerekiyorsa yapsinlar artik. Nasip 2000 bakimina denk gelir belki gezici servis. Söylediğiniz yag standart 500 bakiminda koyulan yağ mı? Yoksa ozellikle bu yağı mi istemek gerekir?
    Önder Motor Xpulse motorlara yarı sentetik yağ önermekte.
    Benim motora rodaj yağ değişiminde vitesli motordan anlamayan bir servis Mineral yağ koymuştu.
    İçime sinmemişti. Bende Önder Motoru aradım.
    "Kısa süre veya acil durumda kullanmakla bir sorun olmaz ama uzun vade kullanımda sorun yaşarsınız.
    Hemen gelin yağı değiştirelim demişlerdi"
    O ara Shellin yarı sentetik 10w40 yağını kullanıyorlardı.
    Sonraki tüm yağ değişimlerinde Castrol Power1, Release Power, 10w40 yarı sentetik yağ kullandılar.

    Ben yazın tur sırasında Nazilli fabrikada da yağ değiştim.
    Oradada Castrol Power 1, Release Power, 10w40 yağ kullandılar.

    İçinizin rahat etmesini istiyorsanız fabrikayı veya Önder Motoru arayıp sorun.
    Kafanız rahat eder.


    REKLAM ALANI
33. sayfa BirinciBirinci ... 23313233

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)