Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #361
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    Ön çamurluğa tozluk (Paçalık) yaptım. Su ve taş sıçramalarına çok faydası oldu.




    Arka amortisörde direk çamur ve suyla muhatap.Pratik bir çözümde ona buldum. Bir parça deri ile işlem tamam.




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

    Yaptığım modifiyeleri kısaca toparladığım video. Düşünen arkadaşlara örnek olabilir.

    https://www.youtube.com/watch?v=mmoArUMM0tQ
    Kural [ Z ] bunu beğendi.
    https://www.youtube.com/channel/UCsQMNz8EBD5jqoRCOlr-72Q


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #362
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BN125 , Xpulse 200t
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufuk Abi yeni gördüm konuyu, hayırlı olsun yeni motorun. Allah kaza bela vermesin.
    Amin teşekkür ederim.
    200t bana yetecek görünüyor.
    BN125 e hiç binmedim aldığımdan beri.

    ------

    Rodaj süresi yorumlarına devam...
    Şu an 370 km deyim.

    Eksiler,

    Ayak marşını montajda motora çok yakın takmışlar. Kullandığımda motor bloğunu çizdi.
    Korna çoooooook kötü.
    Bisiklet kornası gibi ses çıkarıyor.
    Ben zor duyuyorum. Acilen değiştirmem gerek.
    Öneriniz ne olur ?

    Aynalar bombeli Halâ tam alışamadım

    Ön lastiğime her gün garajdan çıkınce 300 metre ötedeki ladtikçide hava basıyorum. Ladtikçe gözle görülür sorun yok. Sanırım imalat hatası, yanlış montaj veya sibopta sorun var.

    Süspansiyon sert. Bir çözüm bulacağım mutlaka.

    Artılar,

    4 kmdeyken depoyu fulledim.
    298 km ye geldiğimde tekrar fulledim.
    8.1 lt aldı.

    Bu durumda,
    298-4 = 294km yani 2,94 tane 100km yapmışım.
    8.1 lt ÷ 2,94 = 2,75 lt
    Özetle rodajda 100km de 2,75 lt yakıt sarfiyatı çok iyi bir değer.
    Kitapçıkta rodaj talimatı yok.
    O nedenle Barkın'ın söylediği gibi 7.000 devri uzun süre geçmeden her viteste her devri gördürüyorum.

    Sabahları hiç teklemeden her seferinde çalıştı.

    Ön tekerim motoru kullandıktan sonra iniyor.
    Her sabah garajdan çıkınca 300 metre ötedeki benzinliğe gidip hava ilave ediyorum.
    Sanırım lastikte imalattan bir sorun var.

    Pirelli Angel GT lastikler güzel. Fakat ben Anlas Winter Grip 2 nin vantuz gibi yola yapışmasına çok alışmışım. Frenlemelerde arka kayıyor. Önün mumları tam gitmedi.
    Fakat rodaj bakımında şadtik kontrol ettirilecek. Gerekirse garantiden değişir herhalde.

    200t nin hızlanması/akelerasyonu inazumadan daha iyi. Sanırım bunda en büyük etken ağırlık ve torkun alt devirlerde geliyor oluşu.

    Vitesler şıkır şıkır geçiyor.

    Motorlarımı hep 1.viteste bırakırım.
    Diğer motorlarımın hepsinde sabah veya öğlen farketmeksizin, motor kapalı, debriyaja basıp hareket ettirmek istediğimde, sanki debriyaj plakası yapışmış gibi zorlanırdım.
    Rodaj yağındanmı bilmiyorum ama 200t de böyle bir durum yok.

    Tahmin,

    Arka dişliyi muhtemelen küçültüp, 80-90 km hızda 1000 devir daha düşük gitmeyi tercih ederim.
    vandamme, MCV, Tekpiston ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #363

    Üyelik
    23 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR125 ESD, XT660Z Ténéré
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ön tekerim motoru kullandıktan sonra iniyor.
    Her sabah garajdan çıkınca 300 metre ötedeki benzinliğe gidip hava ilave ediyorum.
    Sanırım lastikte imalattan bir sorun var.
    Selamlar

    Hayırlı uğurlu olsun. Ön tekerin sbop kapağını çık sıkmayın, altındaki lastik conta iğneyi itebiliyor, bir deneyin, düzelebilir.

  4. #364
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BN125 , Xpulse 200t
    Alıntı Tekpiston adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar

    Hayırlı uğurlu olsun. Ön tekerin sbop kapağını çık sıkmayın, altındaki lastik conta iğneyi itebiliyor, bir deneyin, düzelebilir.
    Teşekkür ederim.

    Hiç aklıma gelmedi.
    Mantıklı.
    Bu hafta yarın sabahtan itibaren deneyeyim.

  5. #365
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    Korna gerçekten çok zayıf. üzerindeki diyafram ayarı ile biraz oynayıp en çok ses
    çıkan yere göre ayarladım. Eskisine göre biraz arttı fakat yinede çok yüksek bir sesi yok.
    Ayarı buradan yapıyoruz.Önce somunu gevşetip yıldız tornavida ile azar azar çeviriyoruz.
    En yüksek ses aldığımız yerde somunu sıkıştırıyoruz.


    vandamme bunu beğendi.
    https://www.youtube.com/channel/UCsQMNz8EBD5jqoRCOlr-72Q

  6. #366
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BN125 , Xpulse 200t
    Alıntı Tekpiston adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar

    Hayırlı uğurlu olsun. Ön tekerin sbop kapağını çık sıkmayın, altındaki lastik conta iğneyi itebiliyor, bir deneyin, düzelebilir.
    Bu hafta sibop kapaklarını çıkarıp kullandım. Yine lastik iniyor.
    Ya montaj yada imalat hatası var. Rodaj bakımında sökülüp yeniden takılmasını isteyeceğim. Olmadı garantiden değişecek sanırım.

    @MCV,
    Bugün bende sesi biraz arttırdım. Ancak halen yetersiz...

  7. #367
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu hafta sibop kapaklarını çıkarıp kullandım. Yine lastik iniyor.
    Ya montaj yada imalat hatası var. Rodaj bakımında sökülüp yeniden takılmasını isteyeceğim. Olmadı garantiden değişecek sanırım.

    @MCV,
    Bugün bende sesi biraz arttırdım. Ancak halen yetersiz...
    Bir kapta az miktarda suyla bolca sıvı sabunu köpürtün.

    Süpabın janta bağlanan kısmına bu karışımı sürüp süpap gövdesini her yönde hafifçe esnetirken jantla temas noktalarını kontrol edin. Sorun süpap gövdesi/jant bağlantısından olabilir. Bu tip durumlarda jant süpabı kesiyor veya montaj/üretim hatasından kaynaklanabiliyor. Sorun burada ise lastik sökülüp jantın supap temas kısımları incelenip düzeltilip yeni süpap takılmalı. Biraz köpük alıp süpabın üzerine koyup süpaptan kaçak olmadığından emin olun, varsa basitçe iç süpap değiştirilebilir.

    Bir diğer sorun jant/lastik yanak kısımlarından kaynaklı olabilir. Çok iyimser senaryoda; lastik montajında kirli-paslı olan lastik veya jant temas yüzeyleri temizlenmeden montaj yapıldı ise bu bölgelerden kaçak olabiliyor. Lastik sökülüp temas noktaları lastikten ve janttan su zımparası ile hafifçe temizlenip, bezle silindikten sonra tekrar montaj yapılıp denenebilir. Bu esnada lastiğin ve jantın mevzubahis yüzeyleri dikkatlice kontrol edilmeli, jant-lastikte hasar veya derin çizik-kesik-yırtılma-çatlak varsa değişmeli veya mümkün olan bir durum ise onarılmalıdır. Diğer senaryolar genellikle janttan veya lastikten kaynaklı üretim hatalarıdır, ilgili parça değiştirilir.

    En iyisi lastiğe 40psi kadar basıncı yükledikten sonra bir leğen içinde (bunun için lastiği sökmenize gerek yok, leğene motosikletin lastiğini sokup suyla doldurabilirsiniz) hava kaçağı kontrolü yapabilirsiniz. Kaçak bulamazsanız süpap gövdesini her yönde elinizle oynatmayı ve lastiği su içindeyken elinizle sıkmayı, lastiğe üstten bastırırken alttan kaçağı kontrol etmeyi deneyin.
    ufoz bunu beğendi.

  8. #368
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BN125 , Xpulse 200t
    @Kural,

    Lastiğin hava eksiltme durumunu facebook sayfasında sordum. Başka sorun yaşayanlarda var. Pirelli lastiklerin canta denk gelen kısmının tırtıklı olmasından kaynaklı olduğu söyleniyor.

    Problemi çözemeyenler olduğu gibi, söküp temizlenip, süt tabir edilen sıvı tatbikinden sonra sorunsuz kullananlarda varmış.

    Bahsedilen hava kaçırma sorunu bendekiyle birebir aynı.

    Lastiği söküp yeniden takacağız sanırım.

  9. #369
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Kural,

    Lastiğin hava eksiltme durumunu facebook sayfasında sordum. Başka sorun yaşayanlarda var. Pirelli lastiklerin canta denk gelen kısmının tırtıklı olmasından kaynaklı olduğu söyleniyor.

    Problemi çözemeyenler olduğu gibi, söküp temizlenip, süt tabir edilen sıvı tatbikinden sonra sorunsuz kullananlarda varmış.

    Bahsedilen hava kaçırma sorunu bendekiyle birebir aynı.

    Lastiği söküp yeniden takacağız sanırım.
    Son çare; lastiği janttan sökün, lastiğin janta temas noktalarına ince bir kat Bally yapıştırıcı uygulayıp lastiği tekrar monte edin. Sorun orada ise kaçırmayı kesecektir. Sökerken de herhangi bir zorluk yaşamazsınız, "yapıştırıcı" diye o konuda tereddüt etmenize gerek yok

  10. #370
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BN125 , Xpulse 200t
    Bugün ilk 500km bakımından sonra motosiklet lastikçisine gittim. Lastik jantın tam dibinde yanaltan hava kaçırıyor. Lastikte delik, çatlak, deformasyon yok.

    Her lastikte bulunan kalıp birleşim yeri tırtığı bu lastikte biraz fazla.
    Michelin lastik bayisine gitmiştim. Sıfır Michelin lastiklerde de kaşıptan kaynaklı aynı tırtık var. Fakat çok daha kısa ve ince.

    Yan keski ile tırtıkların fazlalıkları alındı. Lastik yanakları ve jant içi temizlenerek lastik takıldı.
    Lastikçide ince zımpara olsa hafif bir zımpara atacaktım ama yoktu.

    Hava kaçırma olmadığını gördük.
    İki-üç gün sabahları lastik soğukken işyerinin oradaki benzincide kontrol edeyim durum belli olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------

    Bugün lastikçiden sonra, @MCV'nin yaptığı gibi arka çanta altı metal tablası kestirmek için Şirinevlerde aynı sokaktaki bir motosiklet egzostçusuna gittim.

    Adam aşağıda resmini göreceğiniz metal tabla için 250,-Lira istedi.
    İçimden yuh deyip uzaklaştım oradan.

    @MCV'nin metal tablası resmi.
    İstediğim bundan kestirmekti.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son çare; lastiği janttan sökün, lastiğin janta temas noktalarına ince bir kat Bally yapıştırıcı uygulayıp lastiği tekrar monte edin. Sorun orada ise kaçırmayı kesecektir. Sökerken de herhangi bir zorluk yaşamazsınız, "yapıştırıcı" diye o konuda tereddüt etmenize gerek yok
    @Kural,
    Tekrar sorun yaşarsam anlattığın şekilde kendim yapacağım.

    Bu arada aklıma geldi. Servisin gönderdiği lastikçi "jantı motordan söktür getir" dedi.
    5km ötede serviste jantı söküp adama götürececeğim sonra tekrar geri getirecwğim !!!

    Çok tuhaf geldi açıkçası.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

    @Kural
    @MCV

    Arka çanta tablasının altına metal kestirmek yerine,
    polietilen et kesme tahtası daha iyi olmazmı?

    Hem monte ettiğim yer çizilmez, hemde ses yapmaz.

    1 - 1.5 ve 2 cm kalınlığında olanlar var.
    Fiyatıda 40-50 lira civarlarında.
    levend84 ve MCV bunu beğendiler.

  11. #371
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    @Kural
    @MCV

    Arka çanta tablasının altına metal kestirmek yerine,
    polietilen et kesme tahtası daha iyi olmazmı?

    Hem monte ettiğim yer çizilmez, hemde ses yapmaz.

    1 - 1.5 ve 2 cm kalınlığında olanlar var.
    Fiyatıda 40-50 lira civarlarında.

    @ ufoz

    Olabilir tabiiki sağlam bir bağlantı yapıldıktan sonra sorun olmaz sanırım.
    İlave parçanın amacı zaten zemini daha genişleterek topcasenin sallanmasını azaltmak.
    Ben elimdeki sacı kullandım.Fiyatını sizden duyunca şaşırdım.
    Sonuçları merakla bekliyorum.
    https://www.youtube.com/channel/UCsQMNz8EBD5jqoRCOlr-72Q

  12. #372

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    X-pulse 200t modelini kullanan / modeli hakkında bilgisi olan var mı ?

  13. #373
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BN125 , Xpulse 200t
    Alıntı yec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    X-pulse 200t modelini kullanan / modeli hakkında bilgisi olan var mı ?
    Var. Şu ana kadar yazılanlar dışında merak edilen nedir?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

    Dün Harem-Sirkeci feribotunu iki motorlu kapattık

    levend84 bunu beğendi.

  14. #374
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün ilk 500km bakımından sonra motosiklet lastikçisine gittim. Lastik jantın tam dibinde yanaltan hava kaçırıyor. Lastikte delik, çatlak, deformasyon yok.

    Her lastikte bulunan kalıp birleşim yeri tırtığı bu lastikte biraz fazla.
    Michelin lastik bayisine gitmiştim. Sıfır Michelin lastiklerde de kaşıptan kaynaklı aynı tırtık var. Fakat çok daha kısa ve ince.

    Yan keski ile tırtıkların fazlalıkları alındı. Lastik yanakları ve jant içi temizlenerek lastik takıldı.
    Lastikçide ince zımpara olsa hafif bir zımpara atacaktım ama yoktu.

    Hava kaçırma olmadığını gördük.
    İki-üç gün sabahları lastik soğukken işyerinin oradaki benzincide kontrol edeyim durum belli olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------

    Bugün lastikçiden sonra, @MCV'nin yaptığı gibi arka çanta altı metal tablası kestirmek için Şirinevlerde aynı sokaktaki bir motosiklet egzostçusuna gittim.

    Adam aşağıda resmini göreceğiniz metal tabla için 250,-Lira istedi.
    İçimden yuh deyip uzaklaştım oradan.

    @MCV'nin metal tablası resmi.
    İstediğim bundan kestirmekti.

    https://i.hizliresim.com/di2oepp.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------



    @Kural,
    Tekrar sorun yaşarsam anlattığın şekilde kendim yapacağım.

    Bu arada aklıma geldi. Servisin gönderdiği lastikçi "jantı motordan söktür getir" dedi.
    5km ötede serviste jantı söküp adama götürececeğim sonra tekrar geri getirecwğim !!!

    Çok tuhaf geldi açıkçası.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

    @Kural
    @MCV

    Arka çanta tablasının altına metal kestirmek yerine,
    polietilen et kesme tahtası daha iyi olmazmı?

    Hem monte ettiğim yer çizilmez, hemde ses yapmaz.

    1 - 1.5 ve 2 cm kalınlığında olanlar var.
    Fiyatıda 40-50 lira civarlarında.
    Olur elbet. Ama istersen müsait bir zamanda uğra, sana güzel bir sac keselim
    ufoz bunu beğendi.
    Aktif Kullanılan ve Mevcuttakiler: MSX125 + INNOVA125(Innovation) + CBF150 Cafe Racer + Honda CBR250R Street Fighter + Honda CRF250L + MT-07ABS

  15. #375
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BN125 , Xpulse 200t
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olur elbet. Ama istersen müsait bir zamanda uğra, sana güzel bir sac keselim
    Teşekkürler,
    Dün poliüretan bir parça aldım.
    Bi deneyeyim. Olmazsa saç keselim.

  16. #376

    Üyelik
    20 Eylül 2021
    öndeki küçük camı siz mi çıkarttınız ?

  17. #377
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BN125 , Xpulse 200t
    Alıntı Fatih Selçuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öndeki küçük camı siz mi çıkarttınız ?
    Ben çıkardım.
    Renkli cam boynuz gibi görünüyor ve tüm klasik etkiyi yok ediyor.

  18. #378

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Var. Şu ana kadar yazılanlar dışında merak edilen nedir?
    Valla ufuk hocam, 8. sayfadan itibaren tüm konuyu tekrar okudum, resmi görene kadar sizin de dual sport kullandığınızı düşünüyordum. Atlamış herhalde bir iki mesajı.

    Benim merak ettiğim şey uzun yol performansı. Bir kaç mesajda x-pulse 200 ün 80-90 km hızlarda stabil gidebildiği söylense de, performansı hakkında pek bilgi verilmemiş. 200t benim de hoşuma gidiyor ama, bloğun hava soğutmalı olması beni biraz düşündürüyor.

    Bilgi için şimdiden teşekkürler.

  19. #379
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BN125 , Xpulse 200t
    Alıntı yec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ufuk hocam, 8. sayfadan itibaren tüm konuyu tekrar okudum, resmi görene kadar sizin de dual sport kullandığınızı düşünüyordum. Atlamış herhalde bir iki mesajı.

    Benim merak ettiğim şey uzun yol performansı. Bir kaç mesajda x-pulse 200 ün 80-90 km hızlarda stabil gidebildiği söylense de, performansı hakkında pek bilgi verilmemiş. 200t benim de hoşuma gidiyor ama, bloğun hava soğutmalı olması beni biraz düşündürüyor.

    Bilgi için şimdiden teşekkürler.
    Benimde tam tersi hava soğutmalı oluşu hoşuma gidiyor.
    Su soğutmalı motorlarda teknik sıkıntı yaşandığında epey masraf çıkarabiliyor.
    Tabi bu tercih meselesi.

    80-90 km hızlarda stabil gidileiliyor.
    Henüz toplam 1000 km yaptım. Uzun yolda, özellikle yazın nasıl bir performans çıkarır bilmiyorum.

    100-150 km de bir 10dk molanın hem sürücü hemde motor için dinlendirici olacağını düşünüyorum. Bu şekilde heryere gider sanırım.

    Hindistanın hava koşullarının bizden daha ağır olduğunu düşünürsek pek sorun çıkmaz herhalde.

    Bu arada, Hindistanda Xpulse serisinin yağ radyatörlü modeli çıktı. Türkiye'ye gelirmi bilmiyorum.
    Tekpiston bunu beğendi.

  20. #380

    Üyelik
    20 Eylül 2021


    Demek ki böyle düşünen tek XPulse sahibi ben değilmişim hocam. Ayrıca kuyruktaki parçayı da çıkarttım, sırt çantası bana yetiyor, hem de artçı almak istemediğim için rahmetli Barkın Bayoğlu'nun Wunderwaffe tanıtımında dediği gibi "aracımız tek kişiliktir" diyerek durumu kimseyi kırmadan kurtarıyorum
    Tekpiston ve ufoz bunu beğendiler.


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)