Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #161

    Üyelik
    12 Haziran 2019
    Merhaba, yaklaşık 1 hafta önce Bi süredir aşık oldugum lansman rengini alarak aranıza katıldım. Üyeliğim bir türlü aktif olmadığı için şuan yazabiliyorum. Henüz 170 kmde falanım , çok motosikletten anlamam açıkçası. Zira scooter dan vitese yeni geçiş yaptım ve bu başlangıç motorum. Benim boyum kısa oyuzden Daha ilk aldığım gün fren debriyaj stabile edemedigimden eğimli bir yerde sola yatırdım motoru, İlk çizgini o gün attım. İkinci gün saga yatırdım oraya da Bi çizik. Sonra düzelttim birkaç gündür iyiyim. Ama ilerde o çizikler artacak biliyorum, bunları boya ile kapatacak olsam nasıl ve nereden aynı rengi bulurum sizce? Ve daha önce okuduğumu hatırlıyorum bir arkadaş koruma takozu aldığından bahsetmişti ama şuan telefonda eski mesajlara dönüp okuyamıyorum, nereden aldı iseniz tekrar paylaşırsanız çok sevinirim.
    Teşekkürler


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #162
    cot_grave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2018
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    CFMOTO 250 NK
    Alıntı chocoholic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, yaklaşık 1 hafta önce Bi süredir aşık oldugum lansman rengini alarak aranıza katıldım. Üyeliğim bir türlü aktif olmadığı için şuan yazabiliyorum. Henüz 170 kmde falanım , çok motosikletten anlamam açıkçası. Zira scooter dan vitese yeni geçiş yaptım ve bu başlangıç motorum. Benim boyum kısa oyuzden Daha ilk aldığım gün fren debriyaj stabile edemedigimden eğimli bir yerde sola yatırdım motoru, İlk çizgini o gün attım. İkinci gün saga yatırdım oraya da Bi çizik. Sonra düzelttim birkaç gündür iyiyim. Ama ilerde o çizikler artacak biliyorum, bunları boya ile kapatacak olsam nasıl ve nereden aynı rengi bulurum sizce? Ve daha önce okuduğumu hatırlıyorum bir arkadaş koruma takozu aldığından bahsetmişti ama şuan telefonda eski mesajlara dönüp okuyamıyorum, nereden aldı iseniz tekrar paylaşırsanız çok sevinirim.
    Teşekkürler
    Öncelikle aramıza hoş geldin. Motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah başkaca kaza bela sıkıntı vermesin. Bu ilk tecrüben. Ufak tefek şeyler normal. Yan yatırman filan... İkâmetin neresi bilmiyorum; ama bulunduğun yer çok tenha bir bölge değilse grenajı boyatacağın yerleri elbette bulursun. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olur. Ben takozu Aliexpres'ten aldım; ama biraz pahalı. Şu an 384 TL. Bir de gümrük vergisi sınırı kalktığı için %20 eklenecektir fiyata. Yurtiçi çözüm üreten arkadaşlar var. Onları değerlendirebilirsin. Bilgi verirler. Lakin çok sayfa yok. Eski mesajlara bakmanı tavsiye ederim.

    Takoz linki: TRY 384.19 9%OFF | CFMOTO 250NK 150NK 400NK 650NK CF400NK CF650NK 400 650 NK400 NK650 Çerçeve Kaydırıcılar Koruyucu Motosiklet Düşen Koruma
    https://s.click.aliexpress.com/e/sL68vHTAb

  3. #163

    Üyelik
    12 Haziran 2019
    Alıntı cot_grave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle aramıza hoş geldin. Motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah başkaca kaza bela sıkıntı vermesin. Bu ilk tecrüben. Ufak tefek şeyler normal. Yan yatırman filan... İkâmetin neresi bilmiyorum; ama bulunduğun yer çok tenha bir bölge değilse grenajı boyatacağın yerleri elbette bulursun. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olur. Ben takozu Aliexpres'ten aldım; ama biraz pahalı. Şu an 384 TL. Bir de gümrük vergisi sınırı kalktığı için %20 eklenecektir fiyata. Yurtiçi çözüm üreten arkadaşlar var. Onları değerlendirebilirsin. Bilgi verirler. Lakin çok sayfa yok. Eski mesajlara bakmanı tavsiye ederim.

    Takoz linki: TRY 384.19 9%OFF | CFMOTO 250NK 150NK 400NK 650NK CF400NK CF650NK 400 650 NK400 NK650 Çerçeve Kaydırıcılar Koruyucu Motosiklet Düşen Koruma
    https://s.click.aliexpress.com/e/sL68vHTAb
    Çok teşekkür ederim. İnşallah �� İstanbul Sarıyer, o halde biraz arastirmaliyim. Yani evet aliexpress hem uzun sürüyor, hem 50 liralık şey gümrük VS derken 5 katına mal edilmiş oluyor ve hem de bazen kusurlu/eksik ürün gelebiliyor. İade etmek de ugrastiriyor vs. vs. Bu yüzden sanırım bunu Çin malı yerine yerel yollarla halleden arkadaşların yöntemlerine dönüp bakacagim, teşekkür ederim. Bu söylediğimin üzerine neden CF moto aldın, bu nasıl bir tezat diyebilirsin. Ki zira burda da, dışarda da Çinli motor alınmaz konusu çok gündemde. Bana da doğrudan misilleme yapanlar oldu. Çinde 4 yıl kadar yaşadıgım için söyle soyliyim, Çin malı kötü diye birşey hiçbir zaman doğru değildi aslında. Çin iyi mal da uretiyordu yalnızca biz ucuz ve kalitesizini alıyorduk, hepsi o. 5 yıl önce Çinde bir yabancı olarak elimde huawei taşıdığımı görünce Çinliler benimle alay ederdi. (Bkz: Kendilerinin iPhone bilmem kaç almak için böbrek satmisligi vardır) Şimdi tüm godoman Çin huawei kullanıyor. İPhone ve Huawei in arası da malumunuz zaten (:
    Bu motoru aldım çünkü Çinlinin kendisinin de alıp kullanmaya cesaret edebilecegi kalitede bir makine Çünkü eskiden gerçekten de Çinli kendi seri ürettiğini kullanmaz, giymez, satın almazdı. Ve bu motor gibi diğer geliştirdiği çoğu ürün, (Napollon amcanın Çin için dediği gibi 'Bırak devi uyusun, uyandığında çok geç olacak.') devin uyandıktan sonra attığı ilk adımları sırasında ortaya çıktı. Oyuzden kadı kızı kusurlarını bırakıp motoru alabilirsiniz diyerek buradan da şuan Bi ihtimalle bu yorumları okuyor olan, yolda beni durdurup durdurup bu motor nasıl, bi süredir takip ediyorum almak istiyorum kararsızım diyen o topluluğa seslenmiş olalım. Servis kısmı muallaktir elbet, ama sonunu düşünen kahraman olamaz diyip bunu da kapatıyorum . Neyse geyik yapmayı bırakırsam, motorun rodajindan dahi anlamayan ben sizlerin yorumları sayesinde çok şey öğrenmiştim motoru almadan önce, teşekkür ederim tekrar tekrar.
    Arada burda cahil ve aptal bulacağınızdan emin olduğum soruları sormak isterim musadenizle.
    İyi forumlamalar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------

    Alıntı cot_grave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle aramıza hoş geldin. Motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah başkaca kaza bela sıkıntı vermesin. Bu ilk tecrüben. Ufak tefek şeyler normal. Yan yatırman filan... İkâmetin neresi bilmiyorum; ama bulunduğun yer çok tenha bir bölge değilse grenajı boyatacağın yerleri elbette bulursun. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olur. Ben takozu Aliexpres'ten aldım; ama biraz pahalı. Şu an 384 TL. Bir de gümrük vergisi sınırı kalktığı için %20 eklenecektir fiyata. Yurtiçi çözüm üreten arkadaşlar var. Onları değerlendirebilirsin. Bilgi verirler. Lakin çok sayfa yok. Eski mesajlara bakmanı tavsiye ederim.

    Takoz linki: TRY 384.19 9%OFF | CFMOTO 250NK 150NK 400NK 650NK CF400NK CF650NK 400 650 NK400 NK650 Çerçeve Kaydırıcılar Koruyucu Motosiklet Düşen Koruma
    https://s.click.aliexpress.com/e/sL68vHTAb
    Çok teşekkür ederim. İnşallah �� İstanbul Sarıyer, o halde biraz arastirmaliyim. Yani evet aliexpress hem uzun sürüyor, hem 50 liralık şey gümrük VS derken 5 katına mal edilmiş oluyor ve hem de bazen kusurlu/eksik ürün gelebiliyor. İade etmek de ugrastiriyor vs. vs. Bu yüzden sanırım bunu Çin malı yerine yerel yollarla halleden arkadaşların yöntemlerine dönüp bakacagim, teşekkür ederim. Bu söylediğimin üzerine neden CF moto aldın, bu nasıl bir tezat diyebilirsin. Ki zira burda da, dışarda da Çinli motor alınmaz konusu çok gündemde. Bana da doğrudan misilleme yapanlar oldu. Çinde 4 yıl kadar yaşadıgım için söyle soyliyim, Çin malı kötü diye birşey hiçbir zaman doğru değildi aslında. Çin iyi mal da uretiyordu yalnızca biz ucuz ve kalitesizini alıyorduk, hepsi o. 5 yıl önce Çinde bir yabancı olarak elimde huawei taşıdığımı görünce Çinliler benimle alay ederdi. (Bkz: Kendilerinin iPhone bilmem kaç almak için böbrek satmisligi vardır) Şimdi tüm godoman Çin huawei kullanıyor. İPhone ve Huawei in arası da malumunuz zaten (:
    Bu motoru aldım çünkü Çinlinin kendisinin de alıp kullanmaya cesaret edebilecegi kalitede bir makine Çünkü eskiden gerçekten de Çinli kendi seri ürettiğini kullanmaz, giymez, satın almazdı. Ve bu motor gibi diğer geliştirdiği çoğu ürün, (Napoly
    on amcanın Çin için dediği gibi 'Bırakın devi uyusun, uyandığında dünyayı sarsacak') devin uyandıktan sonra attığı ilk adımları sırasında ortaya çıktı. Oyuzden kadı kızı kusurlarını bırakıp motoru alabilirsiniz diyerek buradan da şuan Bi ihtimalle bu yorumları okuyor olan, yolda beni durdurup durdurup bu motor nasıl, bi süredir takip ediyorum almak istiyorum kararsızım diyen o topluluğa seslenmiş olalım. Servis kısmı muallaktir elbet, ama sonunu düşünen kahraman olamaz diyip bunu da kapatıyorum . Neyse geyik yapmayı bırakırsam, motorun rodajindan dahi anlamayan ben sizlerin yorumları sayesinde çok şey öğrenmiştim motoru almadan önce, teşekkür ederim tekrar tekrar.
    Arada burda cahil ve aptal bulacağınızdan emin olduğum soruları sormak isterim musadenizle.
    İyi forumlamalar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------

    Alıntı cot_grave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle aramıza hoş geldin. Motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah başkaca kaza bela sıkıntı vermesin. Bu ilk tecrüben. Ufak tefek şeyler normal. Yan yatırman filan... İkâmetin neresi bilmiyorum; ama bulunduğun yer çok tenha bir bölge değilse grenajı boyatacağın yerleri elbette bulursun. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olur. Ben takozu Aliexpres'ten aldım; ama biraz pahalı. Şu an 384 TL. Bir de gümrük vergisi sınırı kalktığı için %20 eklenecektir fiyata. Yurtiçi çözüm üreten arkadaşlar var. Onları değerlendirebilirsin. Bilgi verirler. Lakin çok sayfa yok. Eski mesajlara bakmanı tavsiye ederim.

    Takoz linki: TRY 384.19 9%OFF | CFMOTO 250NK 150NK 400NK 650NK CF400NK CF650NK 400 650 NK400 NK650 Çerçeve Kaydırıcılar Koruyucu Motosiklet Düşen Koruma
    https://s.click.aliexpress.com/e/sL68vHTAb
    Çok teşekkür ederim. İnşallah �� İstanbul Sarıyer, o halde biraz arastirmaliyim. Yani evet aliexpress hem uzun sürüyor, hem 50 liralık şey gümrük VS derken 5 katına mal edilmiş oluyor ve hem de bazen kusurlu/eksik ürün gelebiliyor. İade etmek de ugrastiriyor vs. vs. Bu yüzden sanırım bunu Çin malı yerine yerel yollarla halleden arkadaşların yöntemlerine dönüp bakacagim, teşekkür ederim. Bu söylediğimin üzerine neden CF moto aldın, bu nasıl bir tezat diyebilirsin. Ki zira burda da, dışarda da Çinli motor alınmaz konusu çok gündemde. Bana da doğrudan misilleme yapanlar oldu. Çinde 4 yıl kadar yaşadıgım için söyle soyliyim, Çin malı kötü diye birşey hiçbir zaman doğru değildi aslında. Çin iyi mal da uretiyordu yalnızca biz ucuz ve kalitesizini alıyorduk, hepsi o. 5 yıl önce Çinde bir yabancı olarak elimde huawei taşıdığımı görünce Çinliler benimle alay ederdi. (Bkz: Kendilerinin iPhone bilmem kaç almak için böbrek satmisligi vardır) Şimdi tüm godoman Çin huawei kullanıyor. İPhone ve Huawei in arası da malumunuz zaten (:
    Bu motoru aldım çünkü Çinlinin kendisinin de alıp kullanmaya cesaret edebilecegi kalitede bir makine Çünkü eskiden gerçekten de Çinli kendi seri ürettiğini kullanmaz, giymez, satın almazdı. Ve bu motor gibi diğer geliştirdiği çoğu ürün, (Napollon amcanın Çin için dediği gibi 'Bırakın devi uyusun, uyandığında dünyayı sarsacak') devin uyandıktan sonra attığı ilk adımları sırasında ortaya çıktı. Oyuzden kadı kızı kusurlarını bırakıp motoru alabilirsiniz diyerek buradan da şuan Bi ihtimalle bu yorumları okuyor olan, yolda beni durdurup durdurup bu motor nasıl, bi süredir takip ediyorum almak istiyorum kararsızım diyen o topluluğa seslenmiş olalım. Servis kısmı muallaktir elbet, ama sonunu düşünen kahraman olamaz diyip bunu da kapatıyorum . Neyse geyik yapmayı bırakırsam, motorun rodajindan dahi anlamayan ben sizlerin yorumları sayesinde çok şey öğrenmiştim motoru almadan önce, teşekkür ederim tekrar tekrar.
    Arada burda cahil ve aptal bulacağınızdan emin olduğum soruları sormak isterim musadenizle.
    İyi forumlamalar

  4. #164

    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Bayram tatili vesilesiyle Ankara'dan başlayarak, İstanbul, Dedeağaç(Alexandroupoli), Kavala, Keşan, Ayvalık, Ankara güzergahında toplam 7 günlük toplam 2200 km sürüş yaptım. Gezinin en uzun etabını 700 KM.lik Ayvalık-Ankara yolculuğu oluşturdu.

    1000 Km bakımını müteakip, sürücü dahil 130-135 kg ağırlıkla ortalama 3,5 Lt/100 Km civarında sarfiyat ölçtüm.

    Sürüş konforu 100 Km/saat hıza kadar oldukça başarılı. Üzeri hızlarda rüzgar ve titreşim kendini hissettiriyor. 130Km/Saat hızda ise uzun süreli kullanımda yorucu oluyor.

    Frenler başarılı. Duruş mesafesi ve kontrolü güven verici.

    Orijinal lastikleri ıslak ve kuru zeminde ihtiyatlı kullanımla sorun yaratmadı. Ama hakkında yazılanlar nedeniyle kafada hep bir soru işareti bırakıyor.

    Genel olarak çok memnun kaldım. Nazar boncuğu tek olumsuzluk plakanın takılı olduğu arka sıyırıcının 3 vidasının sırasıyla gevşeyerek düşmesi oldu. Temin edilmesi kolay olduğu için sıkıntı yaratmadı. Ancak her molada sıkmam gerekti.

    Bir diğer sorun da model henüz çok yeni olduğu için çanta demiri, siperlik, koruma demiri vs. aksesuarları temin etmek zor. Zamanla seçeneklerin artacağını tahmin ediyorum.

    Bir de yurt içinde farklı markalarda, orijinal ebatlarda lastik temin edemedim. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.

    Selamlar.

  5. #165
    cot_grave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2018
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    CFMOTO 250 NK
    Alıntı Cem Hazir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayram tatili vesilesiyle Ankara'dan başlayarak, İstanbul, Dedeağaç(Alexandroupoli), Kavala, Keşan, Ayvalık, Ankara güzergahında toplam 7 günlük toplam 2200 km sürüş yaptım. Gezinin en uzun etabını 700 KM.lik Ayvalık-Ankara yolculuğu oluşturdu.

    1000 Km bakımını müteakip, sürücü dahil 130-135 kg ağırlıkla ortalama 3,5 Lt/100 Km civarında sarfiyat ölçtüm.

    Sürüş konforu 100 Km/saat hıza kadar oldukça başarılı. Üzeri hızlarda rüzgar ve titreşim kendini hissettiriyor. 130Km/Saat hızda ise uzun süreli kullanımda yorucu oluyor.

    Frenler başarılı. Duruş mesafesi ve kontrolü güven verici.

    Orijinal lastikleri ıslak ve kuru zeminde ihtiyatlı kullanımla sorun yaratmadı. Ama hakkında yazılanlar nedeniyle kafada hep bir soru işareti bırakıyor.

    Genel olarak çok memnun kaldım. Nazar boncuğu tek olumsuzluk plakanın takılı olduğu arka sıyırıcının 3 vidasının sırasıyla gevşeyerek düşmesi oldu. Temin edilmesi kolay olduğu için sıkıntı yaratmadı. Ancak her molada sıkmam gerekti.

    Bir diğer sorun da model henüz çok yeni olduğu için çanta demiri, siperlik, koruma demiri vs. aksesuarları temin etmek zor. Zamanla seçeneklerin artacağını tahmin ediyorum.

    Bir de yurt içinde farklı markalarda, orijinal ebatlarda lastik temin edemedim. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.

    Selamlar.
    2200 km yol, sorunsuz tamamlamam harika bir referans. Ben de bayramda bir günde 400 km'lik bir yol yapmıştım ama önemli bir tecrübe olarak görmediğim için yazma gereği duymamıştım. Islakta hiç kullanmadım motoru. Ama kuruda gayet memnunum. Çamurluk vidaları 1.000 km'de iken gevşedi bende de, evet. Daha doğrusu ben o zaman keşfetmiştim Ama hiçbiri düşmeden fark edip sıkmıştım. Onunla beraber bütün vidaları da kontrol etmiştim. Grenaj gibi aksamların hepsi az çok gevşekti. Ama kaliperler, diskleri, gidon, maşa gibi hayati kısımların hiçbirinde zerre gevşeme yoktu. Bu açıkçası güven vermişti o zaman bana. Hâlâ sorunsuz kullanmaya devam ediyorum. 2017 sıfır km MT25 ile aynı para olmasına rağmen bunu tercih etmiştim ve açıkçası hiç pişman etmedi beni. Bence CFMOTO kendini de güncelleyerek bu işi kavrayan, Çinli algısını gerçekten yıkan bir marka.

  6. #166

    Üyelik
    13 Mart 2018
    Uzun bir süre ardından herkese merhaba. Biraz uzun yazacağım anlatmak ve aktarmak istediklerim var, dileyen okusun.
    Allah nazardan korusun hepimizi. Motorumla 2800 km yaptım. Daha önce uğultudan bahsetmiştim. Dayanamayıp oktay motora gittim. Derdimi anlattım, çok güzel ilgilendiler. Motoru kaldırıp oraya buraya bakma kontrol derken servisteki kişi tuttu beni mağazaya götürdü. Showroom daki NK yı bir çalıştırdı aynı ses geliyor. Meğer olay egzozdaymış. Belki dikkat edeniniz oldu olmadı ama bana söylenene göre tüm modelinde olan sesmiş. İçim ferahladı oradan ayrıldım. Ayrılmadan önce de oktay abi ile görüştüm oda benim motoru aldı bir tur atıp geldi. Kendinde de 250 NK varmış, benim elime ne motorlar geçiyor ama bende de bundan var dedi. Çok memnunmuş. Yalnız aradan bir ay geçmesine rağmen garanti kapsamında parçam değişecekti, geldiğinde arayıp haber vereceklerdi ama hala ses soluk çıkmadı. Dur p.tesi arayayım bakalım ne yaptılar..
    Bu arada bir kazam oldu. Yaklaşık 30 km ile giderken sol taraftan jip kapısına girdim ayak tarak kemiğim çatladı. İşin güzeli soldan vurup sağa düşünce sadece sağ grenajım kırıldı. Yürür aksamda şuana kadar hiçbir problem çıkarmadı. Adamlar sağlam yapmış yahu 😁
    Sık sık binmeden önce motoru genel olarak kontrol ediyorum. Vida gevşemesi veya düşmesi ile ilgili hiçbir sorunum yok. Meret her seferinde kanımı daha çok kaynatıyor 😉
    Yoldayken bir kaç sefer plakam ile ilgili uyaran motorcu oldu. Plakalığı hemen arkasındaki sıyırıcı plastiğe vidalamama rağmen çok titriyor. Beni rahatsız eden bir durum değil ama önerisi olan var mı?
    Kuyruk çantasından çok memnunum. Bu hafta yan çantaları da alıp haftaya ilk uzun yolumu yapmayı planlıyorum. Çanakkale ye gidip geleceğim yaklaşık 500 km yapacağım. Uzun yol öncesi de yarın İstanbul Kandıra arası gidip geleceğim. Bakalım uzun yolda nasıl olacak..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

    Alıntı cot_grave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2200 km yol, sorunsuz tamamlamam harika bir referans. Ben de bayramda bir günde 400 km'lik bir yol yapmıştım ama önemli bir tecrübe olarak görmediğim için yazma gereği duymamıştım. Islakta hiç kullanmadım motoru. Ama kuruda gayet memnunum. Çamurluk vidaları 1.000 km'de iken gevşedi bende de, evet. Daha doğrusu ben o zaman keşfetmiştim Ama hiçbiri düşmeden fark edip sıkmıştım. Onunla beraber bütün vidaları da kontrol etmiştim. Grenaj gibi aksamların hepsi az çok gevşekti. Ama kaliperler, diskleri, gidon, maşa gibi hayati kısımların hiçbirinde zerre gevşeme yoktu. Bu açıkçası güven vermişti o zaman bana. Hâlâ sorunsuz kullanmaya devam ediyorum. 2017 sıfır km MT25 ile aynı para olmasına rağmen bunu tercih etmiştim ve açıkçası hiç pişman etmedi beni. Bence CFMOTO kendini de güncelleyerek bu işi kavrayan, Çinli algısını gerçekten yıkan bir marka.
    Hocam merhaba. İki kez donuma kadar ıslanacak şekilde yağmurda bir kezde hafif yağan yağmurda kullandım. Kayma, savrulma, kontrol kaybı veya sapıtma gibi hiçbir şey ile karşılaşmadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

    Alıntı Cem Hazir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayram tatili vesilesiyle Ankara'dan başlayarak, İstanbul, Dedeağaç(Alexandroupoli), Kavala, Keşan, Ayvalık, Ankara güzergahında toplam 7 günlük toplam 2200 km sürüş yaptım. Gezinin en uzun etabını 700 KM.lik Ayvalık-Ankara yolculuğu oluşturdu.

    1000 Km bakımını müteakip, sürücü dahil 130-135 kg ağırlıkla ortalama 3,5 Lt/100 Km civarında sarfiyat ölçtüm.

    Sürüş konforu 100 Km/saat hıza kadar oldukça başarılı. Üzeri hızlarda rüzgar ve titreşim kendini hissettiriyor. 130Km/Saat hızda ise uzun süreli kullanımda yorucu oluyor.

    Frenler başarılı. Duruş mesafesi ve kontrolü güven verici.

    Orijinal lastikleri ıslak ve kuru zeminde ihtiyatlı kullanımla sorun yaratmadı. Ama hakkında yazılanlar nedeniyle kafada hep bir soru işareti bırakıyor.

    Genel olarak çok memnun kaldım. Nazar boncuğu tek olumsuzluk plakanın takılı olduğu arka sıyırıcının 3 vidasının sırasıyla gevşeyerek düşmesi oldu. Temin edilmesi kolay olduğu için sıkıntı yaratmadı. Ancak her molada sıkmam gerekti.

    Bir diğer sorun da model henüz çok yeni olduğu için çanta demiri, siperlik, koruma demiri vs. aksesuarları temin etmek zor. Zamanla seçeneklerin artacağını tahmin ediyorum.

    Bir de yurt içinde farklı markalarda, orijinal ebatlarda lastik temin edemedim. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.

    Selamlar.
    Lastik konusu benimde aklımda olan bir sorun. Bilgisi olan arkadaş varsa aydınlatsın bizi.

  7. #167
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 Dominar 400
    Alıntı Cem Hazir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayram tatili vesilesiyle Ankara'dan başlayarak, İstanbul, Dedeağaç(Alexandroupoli), Kavala, Keşan, Ayvalık, Ankara güzergahında toplam 7 günlük toplam 2200 km sürüş yaptım. Gezinin en uzun etabını 700 KM.lik Ayvalık-Ankara yolculuğu oluşturdu.

    1000 Km bakımını müteakip, sürücü dahil 130-135 kg ağırlıkla ortalama 3,5 Lt/100 Km civarında sarfiyat ölçtüm.

    Sürüş konforu 100 Km/saat hıza kadar oldukça başarılı. Üzeri hızlarda rüzgar ve titreşim kendini hissettiriyor. 130Km/Saat hızda ise uzun süreli kullanımda yorucu oluyor.

    Frenler başarılı. Duruş mesafesi ve kontrolü güven verici.

    Orijinal lastikleri ıslak ve kuru zeminde ihtiyatlı kullanımla sorun yaratmadı. Ama hakkında yazılanlar nedeniyle kafada hep bir soru işareti bırakıyor.

    Genel olarak çok memnun kaldım. Nazar boncuğu tek olumsuzluk plakanın takılı olduğu arka sıyırıcının 3 vidasının sırasıyla gevşeyerek düşmesi oldu. Temin edilmesi kolay olduğu için sıkıntı yaratmadı. Ancak her molada sıkmam gerekti.

    Bir diğer sorun da model henüz çok yeni olduğu için çanta demiri, siperlik, koruma demiri vs. aksesuarları temin etmek zor. Zamanla seçeneklerin artacağını tahmin ediyorum.

    Bir de yurt içinde farklı markalarda, orijinal ebatlarda lastik temin edemedim. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.

    Selamlar.
    vidalar için bu üründen kullanın ikinci bir sefer sıkma gereği duymazsınız.baya pahalı imiş ne ara bu fiyatlara çıktı enteresan, ha isterseniz serviste vardır söyleyin onlarda halleder.

    https://www.n11.com/yapi-market-ve-b...?q=loctite+243
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  8. #168

    Üyelik
    02 Temmuz 2019
    1 hafta önce motorumu alarak aranıza dahil oldum. daha 80km deyim. kafamı kurcalayan bişey var elimi gazdan çektiğim anda inanılmaz bi motor freni devreye giriyor. ilk motorum olduğundan karşılaştırma da yapamıyorum. rodaj dönemi olduğundan mıdır acaba, sizin de gözlemlediğiniz bir şey mi bu?

  9. #169

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Motosikleti
    Cf Moto 250 nk
    Evet hocam bu motorda kompresyon çok yüksek ben 4700 km deyim gazı bırakınca yığılma yapıyor.

  10. #170

    Üyelik
    13 Mart 2018
    Alıntı Gaahl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 hafta önce motorumu alarak aranıza dahil oldum. daha 80km deyim. kafamı kurcalayan bişey var elimi gazdan çektiğim anda inanılmaz bi motor freni devreye giriyor. ilk motorum olduğundan karşılaştırma da yapamıyorum. rodaj dönemi olduğundan mıdır acaba, sizin de gözlemlediğiniz bir şey mi bu?
    Aynı olayı bende yaşıyorum. Alışırsın zamanla.

  11. #171
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 Dominar 400
    Alıntı Gaahl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 hafta önce motorumu alarak aranıza dahil oldum. daha 80km deyim. kafamı kurcalayan bişey var elimi gazdan çektiğim anda inanılmaz bi motor freni devreye giriyor. ilk motorum olduğundan karşılaştırma da yapamıyorum. rodaj dönemi olduğundan mıdır acaba, sizin de gözlemlediğiniz bir şey mi bu?
    normal doğal olarak komprasyona biniyor yani bir nevi motor freni uyguluyor, kaydırmalı debriyaj olsa bu durumu çok daha az yaşarsınız.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  12. #172
    cot_grave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2018
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    CFMOTO 250 NK
    Kardeşim çok geçmiş olsun. Çok sıkıntı yaşamamışsın; ama yine de umarım son kazan olur.

  13. #173

    Üyelik
    13 Mart 2018
    Alıntı cot_grave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim çok geçmiş olsun. Çok sıkıntı yaşamamışsın; ama yine de umarım son kazan olur.
    Eyvallah hocam çok sağol.

  14. #174

    Üyelik
    09 Temmuz 2019
    Arkadaşlar merhaba. Motoru alalı 2 hafta oldu şöyle bi sıkıntı yaşıyorum hız sensörüyle alakalı bi sorun var gösterge panelinde hızımı göremiyorum 0 da kalıyor bazen gösteriyor ama genelde 0 da kalıyor. Panelin geri kalanı sorunsuz çalışıyor. Servise götüremedim henüz yoğun çalıştığım için. Var mıdır bi fikri çözümü veya böyle bi sorun yaşamış olan? İyi günler.

  15. #175
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 Dominar 400
    Alıntı avokado adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Motoru alalı 2 hafta oldu şöyle bi sıkıntı yaşıyorum hız sensörüyle alakalı bi sorun var gösterge panelinde hızımı göremiyorum 0 da kalıyor bazen gösteriyor ama genelde 0 da kalıyor. Panelin geri kalanı sorunsuz çalışıyor. Servise götüremedim henüz yoğun çalıştığım için. Var mıdır bi fikri çözümü veya böyle bi sorun yaşamış olan? İyi günler.
    Km okuyucun çalışmıyordur temazsızlık veya bir arıza vardır gidince söyle baksınlar.

  16. #176

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Motosikleti
    Cf Moto 250 nk
    Alıntı avokado adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Motoru alalı 2 hafta oldu şöyle bi sıkıntı yaşıyorum hız sensörüyle alakalı bi sorun var gösterge panelinde hızımı göremiyorum 0 da kalıyor bazen gösteriyor ama genelde 0 da kalıyor. Panelin geri kalanı sorunsuz çalışıyor. Servise götüremedim henüz yoğun çalıştığım için. Var mıdır bi fikri çözümü veya böyle bi sorun yaşamış olan? İyi günler.
    Arıza var. Bakımı beklemeyin bir an önce yaptırın bence.

  17. #177

    Üyelik
    06 Temmuz 2019
    Arkadaşlar merhaba benim makina ile 5000kmyi devirdim, şimdiye kadar gayet memnunum fakat aklıma takılan birkaç şey var sizlere danışmak istediğim. Öncelikle motorun kontağı gün geçtikçe dışarıya çıkıyor gibi, ilk aldığımdaki gibi değil sanki size de oldu mu? Vites farketmezsizin 6500 devire geldiğinde bir uğultu geliyor motordan bu normal midir? Ayrıyeten motorla ilgili verebilceğiniz öneriler varsa paylaşmanız beni çok mutlu edecektir. Her türlü soru, öneri ve eleştiriye açığım

    Bir de motora demircide bi koruma demiri uydurttum. Ybr tarzı oldu biraz görüntüyü azıcık bozdu da, fakat motor bloğunu, grenajları falan gayet iyi koruyor. Siz nasıl bir çözüm buldunuz?

  18. #178

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Motosikleti
    Cf Moto 250 nk
    Alıntı diamondrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba benim makina ile 5000kmyi devirdim, şimdiye kadar gayet memnunum fakat aklıma takılan birkaç şey var sizlere danışmak istediğim. Öncelikle motorun kontağı gün geçtikçe dışarıya çıkıyor gibi, ilk aldığımdaki gibi değil sanki size de oldu mu? Vites farketmezsizin 6500 devire geldiğinde bir uğultu geliyor motordan bu normal midir? Ayrıyeten motorla ilgili verebilceğiniz öneriler varsa paylaşmanız beni çok mutlu edecektir. Her türlü soru, öneri ve eleştiriye açığım

    Bir de motora demircide bi koruma demiri uydurttum. Ybr tarzı oldu biraz görüntüyü azıcık bozdu da, fakat motor bloğunu, grenajları falan gayet iyi koruyor. Siz nasıl bir çözüm buldunuz?
    Bende 4500 km deyim. Ancak bi uğultu falan duymuyorum. Yaptığınız koruma demirlerinin resimlerini atar mısınız ?

  19. #179

    Üyelik
    02 Temmuz 2019
    saat ayarını nereden yapıyoruz kitapçıkta bulamadım

  20. #180

    Üyelik
    02 Temmuz 2019
    Alıntı Gaahl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saat ayarını nereden yapıyoruz kitapçıkta bulamadım
    bugün buldum bilmeyen varsa diye yazıyorum "sel" tuşuna basılı tutunca ayarlanabiliyomuş.


    Leoncino
    Hero Motosiklet
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)