Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
46. sayfa BirinciBirinci ... 36444546

CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #901

    Üyelik
    09 Eylül 2019
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü enteresan bir şey. Birden bitebiliyor. Arabayı gelin arabası yaptım, süsledim tak die gitti. MT-07'yi kaşın 4-5 defa vurdurmak zorunda kalmıştım. Yol yapsam da aküsü tutmuyordu fakat yaz oldu çalışıyor. Aküyü söküp bir götürüp ölçtür. Sökmüşken iyice bir şarja da tak. Bakarsın düzelir. Çünkü sistemin sapıtması bana voltaj eksikliği gibi geldi.
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Statör veya konjektöre de bakıverin bunlar bozuk ise motor da çalışmaz aküyü de şarj etmez.
    Konjektör, akü, marş motoru değişti
    muhtemelen biri arızalanıp diğerlerini de etkiledi. teşekkürler yardımlarınız için.


    Motosiklet Online
    Oktay Motor CF Moto Polaris Benelli RKS Kuba Segway Mondial
    Motomax
  2. #902
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F (2008)
    Arkadaşlar bugün bir ara ustama gittim muhabbete. Laf lafı açtı Cf Moto 250 Nk.ların bir kısmında giderken gaz kesme gibi bir sorun olduğunu, yetkili servislerde de buji değişimiyle sorunun giderilmeye çalışıldığını ama yeni bujiyle bile problem oluştuğu duydum. Sorunun kaynağı buji piposundaymış, 600 Rr buji piposu kullanmışlar sorun hemen kesilmiş. Ne derece doğrudur bilemem ama benzer sorunu yaşayıp da derman arayan varsa bu konuyu bir araştırsın derim.
    Cyan, maktama ve Yasata bunu beğendiler.

  3. #903

    Üyelik
    09 Temmuz 2019
    Merhabalar, 4500 km'de 2021 model CF Moto 250NK almak istiyorum. 2021 ile 2022 arasında bir fark var mıdır? Sizce almalı mıyım? 3 senedir NMax kullanıyodum, cc yükseltmek istediğim için ilk olarak MT-25 sipariş verdim ama bir türlü gelmedi. Bu aralar 250NK bakmaya başladım fakat çok kararsızım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

  4. #904

    Üyelik
    29 Mart 2011
    Motosikleti
    250nk
    Alıntı alisrust adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, 4500 km'de 2021 model CF Moto 250NK almak istiyorum. 2021 ile 2022 arasında bir fark var mıdır? Sizce almalı mıyım? 3 senedir NMax kullanıyodum, cc yükseltmek istediğim için ilk olarak MT-25 sipariş verdim ama bir türlü gelmedi. Bu aralar 250NK bakmaya başladım fakat çok kararsızım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    Bende 2021 model arkadaşımda ise 2022 model var gözle görülebilir olan tek değişiklik 2022 modelin gidon bağlantı kelepçesinin üstünde cfmoto yazmasıydı.
    Sürüş açısından değişiklik yok ya da biz farkedemedik :D

  5. #905
    redmourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK
    Selamlar, bende ön sipariş ile kasım sonu teslim olacak şekilde oktay motordan alarak aranıza katıldım. motor gelene kadar da ekipmanlarımı tamamlarım diyorum. direkt kışlık ekipman alayım diyorum.

  6. #906

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Hayırlısı olsun. Umarım yağmurlu güne denk gelmez de nakliyesini kolay gerçekleştirirsin.

  7. #907
    redmourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK
    Sağolun, erteleye erteleye zamlı fiyatlardan aldık valla. Ön sipariş sağolsun bi nebze ucuza geldi yine en azından piyasanın şuanki durumuna kıyasla.

  8. #908
    Gaahl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2019
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    250 nk 2018
    Zincir dişli değişen arkadaşlar önerilerinizi alabilir miyim? https://www.bizimmotor.com/cf-moto-n...li-zincir-seti
    Bu bizim motor sitesindeki uygun mudur?

  9. #909

    Üyelik
    11 Ocak 2022
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CF Moto NK250
    Arkadaşlar selamlar,

    Motorumu alalı henüz 4 ay oldu ama şimdiden 8.000 km'yi gördüm ve artık lastik değiştirmek istiyorum. Çoğunlukla günlük kullanım ve buna ilave olarak ara sıra viraj yapmaya tatlı tatlı gazlamaya da çıkıyorum. Bana lastik öneriniz nedir?

    Gerek yağışlı havalarda, gerek viraja çıkarken, gerek günlük yollarda tutuşu güzel olan ve beni üzmeyecek hangi lastikleri önerirsiniz?

    Şimdiden teşekkürler.

  10. #910

    Üyelik
    22 Haziran 2022
    Şehir
    Bursa - Ankara
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün bir ara ustama gittim muhabbete. Laf lafı açtı Cf Moto 250 Nk.ların bir kısmında giderken gaz kesme gibi bir sorun olduğunu, yetkili servislerde de buji değişimiyle sorunun giderilmeye çalışıldığını ama yeni bujiyle bile problem oluştuğu duydum. Sorunun kaynağı buji piposundaymış, 600 Rr buji piposu kullanmışlar sorun hemen kesilmiş. Ne derece doğrudur bilemem ama benzer sorunu yaşayıp da derman arayan varsa bu konuyu bir araştırsın derim.
    abi çok iyi bi konuya değinmişsin. benim motor üç ay yattıktan sonra yağ falan değiştirip çıktım yola bi sıkıntı yoktu ta ki iki güne kadar, iki gün sonra sabit devirde motor tekliyo gibiydi hani benzin biter de motor öksürür ya aynı öyle ama çok daha hafif ben de sıkıntının bujide olduğunu düşündüm birkaç gün araştırdım bi sonuç alamadım sonrasında kendiliğinden düzeldi acaba diyordum enjeksiyonda mı bi arıza oldu da ufak da olsa tekliyordu motor yoksa bujidemiydi sıkıntı ta ki sizin yorumunuzu görene kadar demekki buji piposu denen meretmiş başımı ağrıtan. tekrar söyleyim bir hafta sürdü sürmedi kendiliğinden geçti bende
    tommygun bunu beğendi.

  11. #911
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Yasata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi çok iyi bi konuya değinmişsin. benim motor üç ay yattıktan sonra yağ falan değiştirip çıktım yola bi sıkıntı yoktu ta ki iki güne kadar, iki gün sonra sabit devirde motor tekliyo gibiydi hani benzin biter de motor öksürür ya aynı öyle ama çok daha hafif ben de sıkıntının bujide olduğunu düşündüm birkaç gün araştırdım bi sonuç alamadım sonrasında kendiliğinden düzeldi acaba diyordum enjeksiyonda mı bi arıza oldu da ufak da olsa tekliyordu motor yoksa bujidemiydi sıkıntı ta ki sizin yorumunuzu görene kadar demekki buji piposu denen meretmiş başımı ağrıtan. tekrar söyleyim bir hafta sürdü sürmedi kendiliğinden geçti bende
    Benim şu an kullanmakta olduğum motorda 10 küsür senelik buji pipolarında yarıklar vardı, yağmurlu havada derin bir sudan geçtiğimde motor tek silindire düşüyordu, gaz veriyorum veriyorum gitmiyor. Biz sorunun kaynağını pipodur diye tahmin ettik, hakikaten pipoları değiştirince daha da başıma gelmedi yağmurda.

    Siz hatırlatana kadar ben de unutmuştum ne yazdığımı, ben o dönem bir şey duydum, belki gençten bir kardeşime bir gün fayda sağlarım diye buraya yazdım, hani şu şu kısımları da kontrol edin diye.
    Yasata ve Bilinmez bunu beğendiler.

  12. #912

    Üyelik
    10 Kasım 2014
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    kuba cg-100
    bugün 73600 tlye sıfır hemen teslim alacaktım ama vazgeçtim nedense bi güven vermiyor motor..


    REKLAM ALANI
46. sayfa BirinciBirinci ... 36444546

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)