Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
12. sayfa BirinciBirinci ... 21011121314 ... SonuncuSonuncu

2019 Mondial Nevada 250 - V Twin Cruiser

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #221
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Uyarı vardı diye hatırlıyorum ve her motorda da olması gerekiyor tabii ki kitapçıktan bakıp yazarım buraya. Artçı konforu ve artçı için ayrılan alan yeterli. Geçen cumartesi günü bunu ilk defa test etme fırsatı bulduk eşimle kendisinin yorumu ayaklarım oldukça rahat sele minderi de oldukça konforlu oldu. Tabi daha geniş bir sele olsa daha da iyi olur ama bu haliyle de iş görür.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uyarı vardı diye hatırlıyorum ve her motorda da olması gerekiyor tabii ki kitapçıktan bakıp yazarım buraya. Artçı konforu ve artçı için ayrılan alan yeterli. Geçen cumartesi günü bunu ilk defa test etme fırsatı bulduk eşimle kendisinin yorumu ayaklarım oldukça rahat sele minderi de oldukça konforlu oldu. Tabi daha geniş bir sele olsa daha da iyi olur ama bu haliyle de iş görür.
    Sele çıktığında nasıl bir görüntü oluyor hocam ? Birde sele çıktığında eğreti veya kötü duruyor mu, ben mesela tek seleli daha çok beğeniyorum bu tip motorları. Harley İndian vs de genelde öyle satıyor zaten.

  3. #223
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Sele bu motordan nasıl çıkıyor veya çıkıyor mu hiç bilmiyorum denemedim ama katılıyorum çok çok güzel oluyor. Mesela indian scout veya Triumph bonneville bobber ya da Hd iron 883 mono sele ile harika gözüküyorlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------






  4. #224
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Madem buraları sahiplendik gecenin fotosu gelsin 🧿☺

    Green Arrow bunu beğendi.

  5. #225
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Yol bilgisayarı var mı hocam? Sadece merak ettim.

  6. #226
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı RideForLife. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yol bilgisayarı var mı hocam? Sadece merak ettim.
    Yol bilgisayarından kastınız range, yakıt tüketimi vs ise yok. Tripmetre,km, vites göstergesi ve yakıtı gösteren veriler var yalnızca. Bu tip motorlarda da bu kadar oluyor tarz gereği zaten. Gösterge oldukça şık bence.
    atalayalper bunu beğendi.

  7. #227
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Aynen green arrow’un da belirttiği gibi evet bir bilgisayar var ama sınırlı bilgiler var anlık tüketim vs gibi bilgiler pek olmuyor bu tarz motorlarda.
    Green Arrow bunu beğendi.

  8. #228
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen green arrow’un da belirttiği gibi evet bir bilgisayar var ama sınırlı bilgiler var anlık tüketim vs gibi bilgiler pek olmuyor bu tarz motorlarda.
    Arka sele de muhtemelen ya anahtar girişi gibi bir yerden çıkıyordur ya da altında sökülen alyan gibi bir yeri vardır. Arka sele şık olmamış pek sökülünce çok daha efsane durur o motor.
    atalayalper bunu beğendi.

  9. #229
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Bence de çok şık, çok beğeniyorum. Gideyimde incelemesini izliyeyim
    atalayalper bunu beğendi.

  10. #230
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Arka sele kontak anahtarı ile çıkmıyor muhtemelen alyan veya vida ile sabitlenmiştir. Fakat sürücü selesi kontak anahtarı ile çıkıyor seleyi çıkarınca altındaki akü, sigorta bölümüne ulaşıyorsunuz ve onların yanında da eldiven, avadanlık vs koyulabilecek küçük bir bölme var. Ben oraya avadanlık takımı koydum.
    Green Arrow bunu beğendi.

  11. #231
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Arkadaşlar 100km kadar sonra 1000km'ye ulaşacağım ve yağ bakımı yaptıracağım sizce nevada 250 için hangi yağ tercih edilmeli viskozite ne olmalı. Antalya yetimoğlunda serviste çalışan usta Motul 5100 15-50 tavsiye etti şanzımanı kuvvetli bir motor bu ve bu yağı kullanmalısınız dedi. Ben muhtemelen antalyanın sıcaklık koşullarını da düşünerek 15-50 tavsiye ediyor diye yorumladım. Çünkü aynı yağın 10-40'ı var.

    Motorun üretildiği yer olan Longjia'ya mail attım onlar da bulunduğunuz bölgenin iklim koşulları neyi gerektiriyorsa onu kullanın diye dönüş yapıp bir tablo göndermişler tabloyu aşağıya ekledim fakat bu tablo pek anlamlı bir tablo değil açıkçası bana göre. Motul kullanacağım illa ki fakat viskozite konusunda kararsız kaldım.

    10-40 mı? 15-50? İstanbul için hangisi sizce?


  12. #232

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 100km kadar sonra 1000km'ye ulaşacağım ve yağ bakımı yaptıracağım sizce nevada 250 için hangi yağ tercih edilmeli viskozite ne olmalı. Antalya yetimoğlunda serviste çalışan usta Motul 5100 15-50 tavsiye etti şanzımanı kuvvetli bir motor bu ve bu yağı kullanmalısınız dedi. Ben muhtemelen antalyanın sıcaklık koşullarını da düşünerek 15-50 tavsiye ediyor diye yorumladım. Çünkü aynı yağın 10-40'ı var.

    Motorun üretildiği yer olan Longjia'ya mail attım onlar da bulunduğunuz bölgenin iklim koşulları neyi gerektiriyorsa onu kullanın diye dönüş yapıp bir tablo göndermişler tabloyu aşağıya ekledim fakat bu tablo pek anlamlı bir tablo değil açıkçası bana göre. Motul kullanacağım illa ki fakat viskozite konusunda kararsız kaldım.

    10-40 mı? 15-50? İstanbul için hangisi sizce?

    https://i.hizliresim.com/QeZNXD.jpg
    Usta motorun şanzımanının kuvvetli olduğunu nasıl anlamış ?

    Tabloya göre 10W-30, 10W-40, 10W-50, 15W-40, 15W-50 yağlar uyuyor. Klasik olarak kaliteli bir 10W-40 iş görür. Bunun bakım aralıkları kaç kilometrede bir bilmiyorum ama memnun kalınmazsa sıcağı da hesaba katarsak bir sonrakine 15W-50 denenebilir. Mesela benim motor için kılavuzda sadece 15W-50 yazmışlar.
    atalayalper bunu beğendi.

  13. #233
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Mondial servisinde çalışıyor sonuçta ama nasıl şanzımanın kuvvetli olduğunu ben de bilmiyorum O kadar net ve ısrarla söyledi ki 15-50 kullanmanız gerekir diye hatta direk motul 5100 15-50 almalısınız motor ve şanzımanın iyiliği için dedi. Enteresan. 10-40 alsak sistem çökecekmiş gibi hissettirdi bana. Neyse alalım bakalım deneyelim 15-50 motul 5100.

  14. #234

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial servisinde çalışıyor sonuçta ama nasıl şanzımanın kuvvetli olduğunu ben de bilmiyorum O kadar net ve ısrarla söyledi ki 15-50 kullanmanız gerekir diye hatta direk motul 5100 15-50 almalısınız motor ve şanzımanın iyiliği için dedi. Enteresan. 10-40 alsak sistem çökecekmiş gibi hissettirdi bana. Neyse alalım bakalım deneyelim 15-50 motul 5100.
    qianjiang üretimi rks'lerde ince yağ koyunca 40-50k km civarı şanzıman rulmanı, debriyaj baskı rulmanı kırılmaları yaşanıyor. oradan referans edinmiş olabilir kendine.
    atalayalper bunu beğendi.

  15. #235
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Evet bir dayanağı var gibi, telefonla konuştuk ve telefonda konuşurken de hissettim o yüzden önümüzün de yaz olduğunu düşünerek motul 5100 15-50 almaya karar verdim. Motulun iddiası vites geçişlerinin fark edilir derecede yumuşayıp motor sesinin de azalacağı yönünde. 1000 km'ye yakın bir motorda bunlar olmaz zaten ama biz yine de önlemimizi alalım. Bir diğer merak ettiğim yağ markası İtalyan ENI. Arabamda Liqui molly kullanıyorum inanılmaz bir yağ cidden. Ondan çok memnumum. Liqui molly, Motul, Ipone hepsi çok iyi markalar zaten.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------

    Yoksa esterli ipone mi alsak yahu? Tam karar verdim derken bu esterli ipone nereden çıktı şimdi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

    Öğrendim Motul 5100 de esterliymiş neyse ki

  16. #236
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 100km kadar sonra 1000km'ye ulaşacağım ve yağ bakımı yaptıracağım sizce nevada 250 için hangi yağ tercih edilmeli viskozite ne olmalı. Antalya yetimoğlunda serviste çalışan usta Motul 5100 15-50 tavsiye etti şanzımanı kuvvetli bir motor bu ve bu yağı kullanmalısınız dedi. Ben muhtemelen antalyanın sıcaklık koşullarını da düşünerek 15-50 tavsiye ediyor diye yorumladım. Çünkü aynı yağın 10-40'ı var.

    Motorun üretildiği yer olan Longjia'ya mail attım onlar da bulunduğunuz bölgenin iklim koşulları neyi gerektiriyorsa onu kullanın diye dönüş yapıp bir tablo göndermişler tabloyu aşağıya ekledim fakat bu tablo pek anlamlı bir tablo değil açıkçası bana göre. Motul kullanacağım illa ki fakat viskozite konusunda kararsız kaldım.

    10-40 mı? 15-50? İstanbul için hangisi sizce?

    https://i.hizliresim.com/QeZNXD.jpg
    Üstadım sen 10 40 kullan. Genelde km yükseldikce 10-50 15-50 gibi yağlar tercih ediliyor veya motor calısma prensibi debriyaj yapısı farklı ise. Güzel bir 10-40 işini görecektir. 5000 serisi olur 5100 olur. Liquo moly street olur.
    atalayalper bunu beğendi.

  17. #237
    LostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2004
    Motosikleti
    Star Fire 48
    Hava soğutmalı v twin de 20-50 kullanıyordum yamaha xvs950 de yamaha bunu öneriyordu zannımca bunda da 15-50 yada 20-50 kullanılmalı
    atalayalper bunu beğendi.

  18. #238
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    2022 yılında Nevada ile takasa koyacağım ns200 ü , karar verdim :D
    atalayalper bunu beğendi.

  19. #239
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Hayırlı olsun o zaman şimdiden Bu arada ne renk ns200?

  20. #240
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    https://youtu.be/zGM2BeTgTRo

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

    Arkadaşlar mümkün olduğunca detaylı bir inceleme videosu çekmeye çalıştım çok fazla istek gelmişti bu yönde. Aksiyon kameram geldiğinde de bir test videosu çekip yükleyeceğim.

    Green Arrow, nickjack27 ve Red_Whiskers bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
12. sayfa BirinciBirinci ... 21011121314 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)