Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 ... SonuncuSonuncu

2019 Mondial Nevada 250 - V Twin Cruiser

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #181
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Amin, çok teşekkür ederim cümlemize kaza bela vermesin Allah.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------

    Dün akşama ait yeni bir kısa video ekleyelim. Konuya sahip çıktım resmen konu artık benimdir



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182

    Üyelik
    22 Haziran 2014
    Motosikleti
    Bajaj boxer (Cafe racer) sym jet 14 200i
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amin, çok teşekkür ederim cümlemize kaza bela vermesin Allah.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------

    Dün akşama ait yeni bir kısa video ekleyelim. Konuya sahip çıktım resmen konu artık benimdir

    https://www.youtube.com/watch?v=h2tdhvnbIcU
    Motor aşırı hoşuma gitti ama şu elektriksel sorun vs çıkartırsa ne olur durumu korkutuyor yoksa çok güzel 👍
    atalayalper bunu beğendi.

  3. #183

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amin, çok teşekkür ederim cümlemize kaza bela vermesin Allah.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------

    Dün akşama ait yeni bir kısa video ekleyelim. Konuya sahip çıktım resmen konu artık benimdir

    https://www.youtube.com/watch?v=h2tdhvnbIcU
    ses efsane. bildiğin cruiser yavrusu
    atalayalper bunu beğendi.

  4. #184
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Kesinlikle nevada 250'nin sesi çok tatmin edici. Indian scout veya Indian chief dark yavrusu da diyebiliriz

  5. #185

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Hocam sesi çok güzel umarım sizi hep mutlu eder.
    atalayalper bunu beğendi.

  6. #186
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    boyutlarını göremedim 2 kişi için biraz kücük sanırım alet.

    1950 falan uzunlugu sanırım

  7. #187
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boyutlarını göremedim 2 kişi için biraz kücük sanırım alet.

    1950 falan uzunlugu sanırım
    Artçının kadın olması şart.. Çok büyük artçı koltuğu yok gördüğüm kadarıya. Geçen gün gördüm bir çift binmişlerdir ve hemen hemen sığmışlar Hanım ablamız küçük olmasına rağmen.

  8. #188
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    @atalayalper
    Motorunuzu hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler. Buccaneer250 bloğunu gözünüz tuttu demek. Oradan devam ediyorsunuz.
    atalayalper bunu beğendi.

  9. #189
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Mondial Nevada 250
    2220 x 780 x 1085

    Ölçüleri bu şekilde 1950 olsa en az 20 cm kısa olması demek ki o zaman da çok küçük olurdu. Motor küçük değil. Triumph Bonneville Bobber benim park ettiğim yere park ediyor boyutlar neredeyse aynı. Hatta üşenmedim baktım triumph ile birebir aynı büyüklüktelermiş yanılmmamışım.

    Triumph Bonneville Boober
    2220 x 800 x 1024mm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

    Buccaneer bloğu evet benden geçer not aldı geçer not almasının en büyük sebebi de yamaha virago 250 bloğunun enjeksiyonlu güncel versiyonunu kullanıyor olması idi mondial bu bloğun bulunduğu motorları hem de enjeksiyonlu olarak getirmeye başlayınca açıkçası epey sevindim. Çok eskiden 2006 yılında bende mondial 125 ZN vardı. Bakın o yıllarda mondial pek iyi değildi motorlar yine Çinden aynı fabrikalardan geliyordu ama üretim kalitesi bugünkü modeller kadar yüksek değildi. Mondial için Longjia diye bir firma fason üretim yapıyor. Ve Longjia gerçekten copy+paste motor yapma işinde uzman hakkını vererek kaliteli malzemeler kullanarak bir çok markaya dünya çapında üretim yapıyorlar.

  10. #190
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial Nevada 250
    2220 x 780 x 1085

    Ölçüleri bu şekilde 1950 olsa en az 20 cm kısa olması demek ki o zaman da çok küçük olurdu. Motor küçük değil. Triumph Bonneville Bobber benim park ettiğim yere park ediyor boyutlar neredeyse aynı. Hatta üşenmedim baktım triumph ile birebir aynı büyüklüktelermiş yanılmmamışım.

    Triumph Bonneville Boober
    2220 x 800 x 1024mm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

    Buccaneer bloğu evet benden geçer not aldı geçer not almasının en büyük sebebi de yamaha virago 250 bloğunun enjeksiyonlu güncel versiyonunu kullanıyor olması idi mondial bu bloğun bulunduğu motorları hem de enjeksiyonlu olarak getirmeye başlayınca açıkçası epey sevindim. Çok eskiden 2006 yılında bende mondial 125 ZN vardı. Bakın o yıllarda mondial pek iyi değildi motorlar yine Çinden aynı fabrikalardan geliyordu ama üretim kalitesi bugünkü modeller kadar yüksek değildi. Mondial için Longjia diye bir firma fason üretim yapıyor. Ve Longjia gerçekten copy+paste motor yapma işinde uzman hakkını vererek kaliteli malzemeler kullanarak bir çok markaya dünya çapında üretim yapıyorlar.

    o zaman depo ve ön taraf uzun, cünkü 2200 standart motorlara göre artcı kısmı gerçekten minik.

    bende 2015 boyutunda ns200 var, kilolu artçılar bile arkamda bosluk bırakıyor
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  11. #191
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Evet depo hem uzun hem de büyük zaten 20 litrelik devasa bir yakıt tankı var içinde. Bu arada pulsarın arka tasarımı farklı nevadanın farklı bu tür cruiser, chopper tarzı motorların arka yolcu selesi çok büyük olmaz keza nevadanın da çok küçük değil ama büyük de değil. Bazı naked, touring motorların artçı seleleri çok daha büyük oluyor.

  12. #192

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Hocam şimdi naked ve cruiser motorun artçı selesini karşılaştırmak ve cruiser motorların arçı selesi tipine göre baya değişiyor ne yalan söyleyeyim dediğinizi biraz saçma buldum. Sizin motorun küçük cc olmasından dolayı maalesef biraz kısa ve artçı selesinin biraz rahatsız edici olması normal. Cruiser motoru genellemek bana saçma ha dersiniz benim motor tipinde cruiserlar onlar da keza biraz ince olsa da baya rahat oluyor. Hatta sizin motorun tipindeki cruiserlar tur-gezi için daha iyi(daha iyisi var tabii sportster vs göre kıyasladım) oluyor. Bunları tecrübelerimden dolayı değil yabancı forumlarda çok dolandığımdan diyorum. Neyse zaten cruiserlar modeli geçelim sahibine göre değişen şeyler. Ne uzun yazmışım ya Neyse motorun tipi harika biraz daha uygun olsa alırdım gibi.

  13. #193
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Alicem kardeşim, kardeşim diyorum muhtemelen de kardeşim yaşındasın her neyse çok da önemli değil demiş olduğum şeye saçma diyebilirsin her söylediğime katılmayabilirsin ama şuna dikkat et lütfen ne dediğimi önce iyi anla daha sonra katıl veya katılma.
    Bu tür sport cruiser motosikletlerin arka yolcu seleleri ya olmaz ya da olursa çok çok küçük olur. Buraya kadar olan kısımda bir problem var mı?
    Hatta marka ve model örnek verelim; Indian Scout, Harley V-rod, Kawasaki Vulcan, Triumph Bonneville Bobber gibi.

    Touring ve / veya Naked motorların arka yolcu selelerinin de daha büyük ve konforlu olduğunu söyledim. Burada da aslında anlaşılmayacak bir durum yok Nevada evet çok büyük arka kısma sahip bir motor değil ve ben de zaten diyorum ki bu sınıfın genel yapısı bu şekilde. Saçma bir durum yok aslında. Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur. Ayrıca galiba motorun fiyatı bir süre sonra 37 bin tl civarına çıkacakmış malum yerlerdeki mevcut motorlardan bence almak niyetiniz var ise alın derim.

    Bu sınıfta neden hiç seçenek yok ülkemizde bu da bir muamma. 250cc kullanmak isteyen biri illa r25 veya xmax mi almak zorunda ya da mt25? Premium markalardan can alıcı modeller gelse biraz da rekabetçi bir
    ALİCEM bunu beğendi.

  14. #194

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Hocam ince ve dar olduğunu ben de dedim ki? Ek olarak belirttim o şekilde olsalar da rahatlık açısından iyiler diye ki devamında aslında bunun da genellemesi yanlış olur demişim. Muscle cruiser olarak geçen modellerin artçı koltukları sizin de belirttiğiniz gibi tekrar diyorum ince fakat naked motorların birçoğundan konfor olarak daha iyi. Olaya touringi katarsak zaten onların amacı belli . Tartışma amaçlı yazmadım yanlış anlaşılmasın. Sadece bu modellerin koltularının dar olması konfor açısından nakeda göre kötü denilmesini doğru bulmuyorum. Muscle cruiserla inazumayı karşılaştırırsak tabii ki ama o touring. Naked diyorsak yüksek cc modeller yani safkan naked modeller mt-10-superduke1290-z1000vs gibi modellerle kıyaslamak daha doğru olur. Çünkü düşük cc naked modeller genel itibariyle touringe daha yakınlar ve naked olarak belirtebileceklerimiz de oldukça rahatsız sayılırlar(forumda konularından mevcut). Safkan nakedla muscle cruiserın artçı konforunu kıyaslarsak da muscle nakeda göre daha iyi. Yine de sahibine göre dediğim gibi değişmekte ve en başından kıyaslamak da doğru değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------

    Bu arada yanlış anlaşılmasın ben "bazı"dediğinizi gördüm. Sadece geniş olmasının daha rahat olduğu anlamına gelmediğini belirtmek istedim. Touring açısından zaten söz konusu bile değil. Naked hakkında bunu demenin doğru olmadığını söylemek istedim.
    atalayalper bunu beğendi.

  15. #195
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alicem kardeşim, kardeşim diyorum muhtemelen de kardeşim yaşındasın her neyse çok da önemli değil demiş olduğum şeye saçma diyebilirsin her söylediğime katılmayabilirsin ama şuna dikkat et lütfen ne dediğimi önce iyi anla daha sonra katıl veya katılma.
    Bu tür sport cruiser motosikletlerin arka yolcu seleleri ya olmaz ya da olursa çok çok küçük olur. Buraya kadar olan kısımda bir problem var mı?
    Hatta marka ve model örnek verelim; Indian Scout, Harley V-rod, Kawasaki Vulcan, Triumph Bonneville Bobber gibi.

    Touring ve / veya Naked motorların arka yolcu selelerinin de daha büyük ve konforlu olduğunu söyledim. Burada da aslında anlaşılmayacak bir durum yok Nevada evet çok büyük arka kısma sahip bir motor değil ve ben de zaten diyorum ki bu sınıfın genel yapısı bu şekilde. Saçma bir durum yok aslında. Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur. Ayrıca galiba motorun fiyatı bir süre sonra 37 bin tl civarına çıkacakmış malum yerlerdeki mevcut motorlardan bence almak niyetiniz var ise alın derim.

    Bu sınıfta neden hiç seçenek yok ülkemizde bu da bir muamma. 250cc kullanmak isteyen biri illa r25 veya xmax mi almak zorunda ya da mt25? Premium markalardan can alıcı modeller gelse biraz da rekabetçi bir
    cruiser segmenti 2010 yılından beri sürüncemede ülkemizde.

    japon cruiser modelleri,özellikle honda shadow ve yamaha dragstar modelleri 2010 itibariyle ülkemiz pazarına getirilmedi.
    Kawasaki vn serisi ile suzuki intruder seriside 2018 itibariyle piyasadan çekildi.
    Yani japon cruiser segmenti ülkemizde bitti gibi bir şey.

    Oysaki avrupa ve abd pazarında yenilenmiş japon cruiser segmenti motorlar satılmaya hala devam ediyor çünkü euro5 standartlarından ötürü bu pazarlardan zarar edilmek istenilmiyor.Bİr süre daha cruiser segmenti devam ettirilecek ve bitirilecek dünya genelinde (aşşağıda sebebini yazdım)

    Bunun birkaç önemli sebebi var;

    Öncelikle 2000-2010 yılları arasında piyasaya tüm markaların tüm modelleri çok uygun fiyattan pazara sokuldu.Bu bir anlamda türk motorcuların tarzlarının belirlenmesi bakımından bir testti.Hangi tarzlar çok tutuluyor bunlara bakıldı bu 10 yıllık süreçte.O kadar fazla motor piyasaya sürüldüki insanların tercih yelpazasi çok genişledi ve zaman içindede herkes kendisie uyacak tarzı buldu.Bu süreç sonunda da ülkemizdeki distribitör firmalar en fazla getiriyi sağlayan motor hangisiyse ona yöneldi.Bu noktada racing,naked,enduro ve scooter modelleri en fazla satış rakamına ulaşan tarzlar olduğu için diğer modellerin getirilmesi mali açıdan tercih edilmedi.

    cruiser segmenti ise apayrı bir başlık konusu zira düşük devir yüksek tork mantığında çalışan ve metal yorgunluğu bakımından uzun vadeli kullanım avantajı getiren bu motorların parça kaliteleride üst düzey olduğundan bir racing motorlar gibi 20-30 bin km de motor dağıtmadığı için servis bakım aralıklarıda uzun olmasından kaynaklı servis maliyetleri düşük motorlar ve bu durum dstiribitör firmaların tamamen kazanca dayalı düşünceyle ülkeye sokulmamasını güçlendirdi.Bİr honda shadow motorunu sıfır alıp periyodük bakım yapanlar servis yüzü görmüyordu neredeyse dolayısıyla bu yüksek kalitenin verdiği dezavantaj servis kazançlarını düşürdü dolayısıyla cruiser segmenti ordan darbe yedi.

    başka bir sebebde cruiser motorlar dünya genelinde yüksek parça kalitesi ve uzun ömürlü kullanım sunmalarından ötürü zaten pahalı motorlar,bu durum ülkemizdede geçerli oldu hep.Üstüne ötv vergilerinin binmesiylede maliyetler arttı ancak honda ve yamaha 2010 yılına kadar shadow ve dragstar satışlarını ötv siz satıyordu ve bu markalar satış rakamlarını baz alarak 2010 yılında bu motorları Türkiye'ye getirmeme kararı aldı.ötv vergileri kawasaki vn serisi ile suzuki intruder serisini vurdu.onlarda 2018 yılında piyasadan çekildi.

    Bu alandaki boşlukları ise kore ve çin menşeyli cruiser motorlar aldı uzunca bir süre.Düşük cc modeller çok tercih edildi.Yüksek cc isteyenler ise 2.elden sahip oldu japon motorlara.Arada üst seviye markalardan harley davidson iron serisiyle piyasaya hakim olsada bu zaman içinde artan vergilerle dahada alınamaz motorlar olmaya başladı.

    Şuan Türkiye'de cruise segmentinde 95-2010 yılları arasındaki motorların el değiştirme piyasası var sürekli.2010-18 arası ise sadece kawasaki vn900 ve suzuki intruder serisi ile yamaha'nın piyasada zoraki tuttuğu az sayıda 950bolt,midnightstar 1200 serisi motorları bulunmakta.Bunun harici tüm kore ve çin menşeyli motorlar her yıl sürekli el değişti ülke genelinde.

    Bu tablodada yeni cruiser motorlar getirilmesi artık imkansız zira önümüzdeki 3-4 yıl içinde zaten tüm motor markaları elektirikli motor piyasasına giriş yapıp fosil yakıtlı motorların yapımını bitirecek dolayısıyla cruiser segmentinin dünya genelinde fosil yakıtlı klasik motor türünde bitirilmesi söz konusu olduğundan bir nevi son jenereasyon fosil yakıtlı motor kullanan bir nesiliz diyebiliriz artık.

    Tüm dünyada paris iklim anlaşması gereğince 2030-35 yılları gibi dünyada tüm fosil yakıtlı araçların lav edilmesi planlandığı için tüm otomotiv ve motor sektörü artık elektrikli araç tasarımlarına yöneldi.cruiser segmenti ise görsel tasarım bakımından elektirikli üretilebilir ileriki yıllarda ama önümüzdeki 5-6 yılda klasik fosil motorlarla üretilip devam edeceğini ben şahsen düşünmüyorum.Bu noktadada zaten klasik fosil motorlu cruiserda ülkemize getirilmeyecektir.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  16. #196
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Elektrikli motosiklet işine sıcak bakıyorum fakat şu anda henüz bu işi tam anlamıyla yapıp maliyeti de aşağı çekebilen bir marka yok. Yani tamam işte bu olmuş diyebileceğimiz modeller evet var ama küçük bir servet karşılığında satın alınabiliyorlar. Fosil yakıt kaynakları bir 50 yıl sonra tükenme noktasına gelecek diyorlar zaten. Elektrikli motor ve otomobil sektörü bugüne kadar çok çok ama çooook daha hızlı gelişirdi de işte içten yanmalı motor piyasası, yedek parçası, ustası, sektörü, fosil yakıt satıcısının işleri sıfır çekmesin diye çok direttiler ama kaçış yok bu işin sonu ELEKTRİK.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

    Harley Davidson - liveWire

    Tamamen elektrikli ve yaklaşık 250km range'i var. Muazzam.

    0-100: 2.5 saniye civarı [COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------


  17. #197
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250

  18. #198

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    masallah dostum, cok guzel gozukuyor.
    nasil memnunmusun?
    tuketim, titresim, performans vs nasil?
    atalayalper bunu beğendi.

  19. #199
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

    Teşekkürler 🙏🏻 Fakat henüz çok fazla kullanma fırsatı bulamadım motoru aldıktan sonra İstanbul’da resmen gök yarıldı her gün yağış var şansımıza ama yağmur berekettir yağsın geç binelim problem değil.

    Sorunun cevabı ise evet oldukça memnunum dün akşam baktım yağış yok şu youtuberların motor test videolarını çektikleri bol virajlı Zekeriyaköy tarafına indim. Ben de o tarafta oturuyorum zaten. Motorun özellikle virajlardaki keyif faktörü çok yüksek ve bir de 3.ve 4. Vitesteki çekişi ve torku çok keyifli. Yakıt hesaplaması yapamadım henüz motoru aldığımda içinde yarım depo benzin vardı o da yaklaşık 10 litreye tekabül ediyor. Depoyu bir bitireyim de fulleyip öyle ölçeceğim tüketimi.

    Bu arada bugün yuvarlak bobber gidon aynaları geldi Akşam eve gelince hemen onları taktım çok da güzel oldu bence.

  20. #200

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/n5J8Hn.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

    Teşekkürler ���� Fakat henüz çok fazla kullanma fırsatı bulamadım motoru aldıktan sonra İstanbul’da resmen gök yarıldı her gün yağış var şansımıza ama yağmur berekettir yağsın geç binelim problem değil.

    Sorunun cevabı ise evet oldukça memnunum dün akşam baktım yağış yok şu youtuberların motor test videolarını çektikleri bol virajlı Zekeriyaköy tarafına indim. Ben de o tarafta oturuyorum zaten. Motorun özellikle virajlardaki keyif faktörü çok yüksek ve bir de 3.ve 4. Vitesteki çekişi ve torku çok keyifli. Yakıt hesaplaması yapamadım henüz motoru aldığımda içinde yarım depo benzin vardı o da yaklaşık 10 litreye tekabül ediyor. Depoyu bir bitireyim de fulleyip öyle ölçeceğim tüketimi.

    Bu arada bugün yuvarlak bobber gidon aynaları geldi Akşam eve gelince hemen onları taktım çok da güzel oldu bence.
    hocam aslinda havalar guzel olunca bi inceleme videosu ceksen fena olmaz
    atalayalper bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)