Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3501

    Üyelik
    17 Mayıs 2016
    Herkese merhaba hayırlısıyla ehliyetimi yaza doğru almış olacağım başlangıç olarak cbf 250'yi çok beğendim 23 yaşında 1.84 boyundayım genellikle biraderimle işe giderken arada bir turlamak için binmeyi düşünüyorum öyle hız tutlum falanda yok keyif ve ulaşım için almayı düşünüyorum zaten motorunda kapasitesi belli sizbana tavsiye ve önerilerinizi söylerseniz çok sevinirim özellikle motorun eksi yönleri nedir kronik sorunu veya aman kardeşim şu sorunu çok baş ağrıtır dediğiniz bir yanı var mı? Şimdiden teşeklürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3502

    Üyelik
    18 Ağustos 2016
    Motosikleti
    HONDA CBF 250 2006 MODEL
    cbf 250 bendede var çok memnunum ama zincir sesi var eksi olarak düşünülürmü bilmem ama çok dayanıklı motor yagını zamanında degiştir ve yıllarca bin çok keyifli bir makina yol tutuşu inanılmaz derecede iyi fren sistemi çok iyi bence pişman olmazsın
    ilker_41 bunu beğendi.

  3. #3503

    Üyelik
    17 Mayıs 2016
    Parça fiyatlarından dolayı sıkıntı olur alma diyenler varda o yüzden arada kaldım

  4. #3504

    Üyelik
    18 Ağustos 2016
    Motosikleti
    HONDA CBF 250 2006 MODEL
    parça orjinal alırsan baya bir pahalı ben şu şekilde çözdüm. saglam bir usta buldum. ve ustamın elinde her türlü parçası var ankaradayım parça ile ilgili hiç sıkıntı yaşamadım debrej tası plakları ve eksantrik gergi ve bir çok parçasını degiştirdim şuan 105 bini devirdim maşallah

  5. #3505
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    genelde avrupada bu tür motorlar ara geçiş motoru olarak kullanılıyor ve ekseriyetle 100 cc 125 cc gibi alt gruplardaki vitesli motorlar pek yoktur. Ve bu motorlar daha 40 bini görmeden çoktan satılır yada hurdalığı boylar ama bizde durum farklı. maddiyat olayı yada. ben 80 bine dayanmış bir cbf aldım ve taş gibi. evet o eksantirik sesi değişse bile gelir ama sorun değildir. motorun kronik bir arızası gözlemlenmemiştir. Bakımlarını yapın hor kullanmayın 400 500 bine kadar gider diyorum. her 40 bine varmadan eksantrik zinciri periyodik yağ değişimi lastik değişimi yapın iç mekanik asla bozulmaz. almak isteyen arkadaşlara kesinlikle öneriyorum ben 20 yıldır motor üstündeyim sökmediğim kullanmadığım motor kalmadı gibi 250 cc grubunda cbf gibi motor bulamazsınız. birde tnt250 ler var ama fiyatları 3 katına yakın.cbf parçaları her yerde var bir dönem çok satıldı. mesela trafik jandarma polis gibi devlet işlerinde ihalelerde honda alınca her yer cbf ve twister oluvermişti. korkulcak bir şey yok temizini bulun ve alın derim..saygılar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------

    valla kardeşim yardımcı olmak isterdim ama bende bandırmadayım geçen hafta olsaydı orlardaydım umarım forumdan bir kardeşimiz konuya el atar. Sende kısmetse alırsın. Hayırlı seyirler dilerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------

    Arkadaşlar birde bizim motorun alt sehpa yani orta ayaklık sorunu var orjinalinde olmuyor sundowner kardeşimiz zamanın birinde bursada birisine yaptırmak istemiş topluca aradım görüştüm 150 tl fiyat verdi. Bende kafaya taktım deneye deneye hangisi olur diyerek baktım. Sonunda Mondial kt 125 ve 150 motorunun orta ayaklığı bizimkine pimiyle beraber uyuyor. hemde 45 lira. sadece ilave bir kaynak işi var o da olsun olsun 5 lira. yani honda diye motoru olanı zengin sanıp her yerden yolmaya çalışıyorlar. Bilginize..
    BURAK KÜPELİ ve ilker_41 bunu beğendiler.

  6. #3506

    Üyelik
    17 Mayıs 2016
    Anladım çok teşekkeür ederim 👍🏻

  7. #3507

    Üyelik
    30 Mart 2017

    Resim yukleme

    https://imageshack.us/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:34 ----------

    Resim atayim dedim fakat beceremedik heralde

  8. #3508
    sundowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA--Fatih...
    Motosikleti
    2006 CBF 250+MT09+2010 600rr+CBF 150+2005 CBR 600F
    İşlerimin yoğunluğu hava şartları derken epeydir hem motora binemiyorum hemde foruma giremiyorum.Yeni üye olanlar yeni motor alanlara hoşgeldiniz ve hayırlı olsun dilerim.Allah'ım kazasız belasız ağız tadıyla sürmeyi nasib etsin inaallah.

    Bugün bende bir fırsat bulup zaten binemiyorum bir zincir temizliği yapim dedim malum artık havalar ısınacak hem hazırlık olsun dedim hemde biraz vakit geçirmek istedim. Özlemişim onu farkettim.Zaten genelde güblük olarak motora binen biri değilim hafta sonları müsait olursak arkadaşımla bir turluyoruz oda bie yetiyor zaten.
    Motora hergün biraz daha bağlanıyorum yani çok sevdim ben bu motoru.Hem az yakıyor hem sürati yeterli otobanda bile gayet keyifli pratik hafif ben sevdim ama içimde hep bir racing aşkı var ne hikmetse o hiç değişmiyor. Oda sadece CBR 500R başka bir motor değil ve tabiki illaki siyah olucak kısmet bakalım.

    Bugünki temizlikten bir kaç resim atayım bari.

    Bu arada sonradan temiz olanlar yani yıkayınca,

    birde dpğuştan temiz olanlar;







    tommygun ve ilker_41 bunu beğendiler.

  9. #3509

    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul - Beyoğlu
    Motosikleti
    2006 Model Honda CBF 250
    Sa arkadaşlar arkadaşım cbx 250 twisterinin ön tekeri lastik yenıletmek için söküyor öncesinde herhangi bir sıkıntı olmayan km sayacında lastık degişimnden sonra 80-120 arası anı dalgalanmalar oluyormuş reduktor takarken muhtemelen bir sıkıntı oldu sizce ne olabılır sordugu jant göbegindekı reduktor girdigi sac jantın içindeydı üstüne taktım topladım dıgor sacı sökup reduktor entegre etmesi lazımdı bilen birisi var mı ?
    Yada redüktörün bir ayarı var mı

  10. #3510
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı sundowner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşlerimin yoğunluğu hava şartları derken epeydir hem motora binemiyorum hemde foruma giremiyorum.Yeni üye olanlar yeni motor alanlara hoşgeldiniz ve hayırlı olsun dilerim.Allah'ım kazasız belasız ağız tadıyla sürmeyi nasib etsin inaallah.

    Bugün bende bir fırsat bulup zaten binemiyorum bir zincir temizliği yapim dedim malum artık havalar ısınacak hem hazırlık olsun dedim hemde biraz vakit geçirmek istedim. Özlemişim onu farkettim.Zaten genelde güblük olarak motora binen biri değilim hafta sonları müsait olursak arkadaşımla bir turluyoruz oda bie yetiyor zaten.
    Motora hergün biraz daha bağlanıyorum yani çok sevdim ben bu motoru.Hem az yakıyor hem sürati yeterli otobanda bile gayet keyifli pratik hafif ben sevdim ama içimde hep bir racing aşkı var ne hikmetse o hiç değişmiyor. Oda sadece CBR 500R başka bir motor değil ve tabiki illaki siyah olucak kısmet bakalım.

    Bugünki temizlikten bir kaç resim atayım bari.

    Bu arada sonradan temiz olanlar yani yıkayınca,

    birde dpğuştan temiz olanlar;

    http://i.hizliresim.com/NpLGWN.jpg
    http://i.hizliresim.com/vbayRO.jpg
    http://i.hizliresim.com/r30yZB.jpg
    http://i.hizliresim.com/1Lp7MD.jpg
    http://i.hizliresim.com/O0raA5.jpg
    http://i.hizliresim.com/R0gGkj.jpg
    http://i.hizliresim.com/NpLGk5.jpg
    Maşallah üstadım nazar değmesin, motor sıfır sanki
    sundowner bunu beğendi.

  11. #3511
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    normalde olmaz ama deviri sona dayarsan tabi olduğu yerde avaz avaz bağırır çünkü üzerinde yük olmadan ve güce bindirmeden kuru kuru mekaniği zorlarsan o da bütün sesleri verir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

    motorun bu ön arka dişli ve tam zincir bakımı dendiğinde depodaki basınçlı su makinesine 2 lt mazotu dayayıp basıyorum en ufak bir yağ kir pas bırakmıyor ne varsa alayını söküyor. ardından zinciri normal yağlıyorum. piyasadan bir dünya pas sökücü yağ sökücü korozyon önleyici bor katkılı bir dünya temizlik ürünü aldım ama bu mazot işi hepsine bedel. şıkır şıkır yapıyor. bu benzinliklerdeki basınçlı suyla asla motorun altında kemikleşmiş yağlar çıkmıyor.Birde sanayide tavuk arabalarını buharlı suyla yıkıyorlar orda da çok güzel çıkartıyorlar. Önce yumuşuyor sonra sıcak su kazıyıp alıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

    benim bildiğim yani rediktör sökülünce aynı şekilde takılıyor ama içeride dönen o telin bir ucu yatsıdır ben tam takmadan önce şarjlı matkapa bağlayıp çeviriyorum saate bakıyorum sonra yerine takıyorum. yani yerine oturmamıştır diyebilirim yinede kontrol edin derim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

    Görücüye çıktık. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sitedeki-en-temiz-cbf-250-disli-zincir-eksantrik-sifir-416226785/detay/

    Bugün bakımları yaptık pastayı cilayı çektik. yarın lastik değişimi var herkese hayırlı günler dilerim.






    ilker_41 bunu beğendi.

  12. #3512

    Üyelik
    26 Şubat 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    1998 cbr 1100 xx
    Arkadaşlar km çeviricisi arızalı olan ve çok kurcalanmamış olanlar için yardım edebilirim 0507 850 03 07

  13. #3513
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    Gogosay çoğu motorda ön teker sökülünce bu sorun olabiliyor ilgilenen arkadaşlar olacaktir.

  14. #3514
    alivarol66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2014
    Şehir
    Pendik
    Arkadaşlar merhaba. Aranıza yeni katıldım. Gümüş gri 2007 cbf 250 aldım. 9500 km önce motor komple orjinal yedek parçalarla yenilenmiş. ama yüksek (8000) devre çıkınca bi titreme var. Nedeni nedir ?
    bir de sormak istediğim şu. Yağ ve yağ filtresi değişimi ne kadar tutuyor ? hangi yağ kullanmak lazım ? bir de balataları değiştiricez eskimiş orjinali ne kadar yan sanayisi ne kadar ?
    Allah selamet versin..

  15. #3515
    m4tRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2014
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    cbx250
    aynı dert bende de var kardeşim bin500 km oldu bende yaptıralı motoru 1750 TL masraf ettim içime sinmedi. yakıt çok arttı 5.5litre yakıyor ustaya söylüyorum daha rodajda diyor.6bin devire geldi mi titriyor rektefeden önce öyle bir titreşim yoktu..

  16. #3516
    m4tRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2014
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    cbx250
    sezon açıldı herkes motorları kaldırdı herhalde kimse bişey yazmıyor..

  17. #3517
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    Motorlarımızın kıymetini bilelim arkadaşlar illa birşeyler çıkacaktır ama kafanıza takmayın honda cbf kronik sorunlarla akraba olan bir motor değildir. Rodajdaki bir cbf veya cbx ne olursa olsun titremez. Motoru sıkıştırırsanız motor bağırır çekişi zayıflar ama vibrasyona düşmez. Titreşim çok farklı bir konuyu içerir. Motoru şaseye bağlayan saplamaları iyice kontrol edin gevşeme olabilir. Yağ değişimi mevzusunu o kadar çok yazdım ki forumlarda artık birisi sorunca forumun x işaretine gözüm gidiyor ama yinede kıyamıyorum çünkü çok emek verdik. Benim uygulamam kısaca şu. Asla sentetik ve full sentetik koymuyorum nedenini 100 defa yazdım. mineral 15/40 15/50 -20/40-20/50 istediğinizi koyabilirsiniz. Sanayiye gidiyorum yağcıdan açılmış büyük tenekeden gerektiği kadar alıyorum. Marka tuzağına düşmeyin. lt si 9 tl. markaların en dandiği 20-25 den başlıyor. Filtre zaten ucuz. 10-15 lira.Öne fren olarak brenta yada prc gold öneririm. 8 tl ye bile satılan var absolit balatalara sokulmayın takarken bile elinizde dağılır. 70-80 liradan başlar ön balata.yağ değişimini forumdan okuyun kendiniz yapın her şeye gidip bayılmayın kardeşim.

  18. #3518

    Üyelik
    18 Ağustos 2016
    Motosikleti
    HONDA CBF 250 2006 MODEL
    MERABALAR HOCAM MONDİAL KT125 İN ORTA SEHPASI BAGLANTI SIRASINDA NASIL BİR KAYNAK İŞİ VAR YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------

    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genelde avrupada bu tür motorlar ara geçiş motoru olarak kullanılıyor ve ekseriyetle 100 cc 125 cc gibi alt gruplardaki vitesli motorlar pek yoktur. Ve bu motorlar daha 40 bini görmeden çoktan satılır yada hurdalığı boylar ama bizde durum farklı. maddiyat olayı yada. ben 80 bine dayanmış bir cbf aldım ve taş gibi. evet o eksantirik sesi değişse bile gelir ama sorun değildir. motorun kronik bir arızası gözlemlenmemiştir. Bakımlarını yapın hor kullanmayın 400 500 bine kadar gider diyorum. her 40 bine varmadan eksantrik zinciri periyodik yağ değişimi lastik değişimi yapın iç mekanik asla bozulmaz. almak isteyen arkadaşlara kesinlikle öneriyorum ben 20 yıldır motor üstündeyim sökmediğim kullanmadığım motor kalmadı gibi 250 cc grubunda cbf gibi motor bulamazsınız. birde tnt250 ler var ama fiyatları 3 katına yakın.cbf parçaları her yerde var bir dönem çok satıldı. mesela trafik jandarma polis gibi devlet işlerinde ihalelerde honda alınca her yer cbf ve twister oluvermişti. korkulcak bir şey yok temizini bulun ve alın derim..saygılar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------

    valla kardeşim yardımcı olmak isterdim ama bende bandırmadayım geçen hafta olsaydı orlardaydım umarım forumdan bir kardeşimiz konuya el atar. Sende kısmetse alırsın. Hayırlı seyirler dilerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------

    Arkadaşlar birde bizim motorun alt sehpa yani orta ayaklık sorunu var orjinalinde olmuyor sundowner kardeşimiz zamanın birinde bursada birisine yaptırmak istemiş topluca aradım görüştüm 150 tl fiyat verdi. Bende kafaya taktım deneye deneye hangisi olur diyerek baktım. Sonunda Mondial kt 125 ve 150 motorunun orta ayaklığı bizimkine pimiyle beraber uyuyor. hemde 45 lira. sadece ilave bir kaynak işi var o da olsun olsun 5 lira. yani honda diye motoru olanı zengin sanıp her yerden yolmaya çalışıyorlar. Bilginize..
    İLAVE KAYNAK İŞİ NEDİR HOCAM NASIL BİR KAYNAK FOTO ATABİLİRMİSİNİZ. RİCA ETSEM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------

  19. #3519
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    altına 6 cm uzunluğunda et kalındığı düzgün olan kısa bir boru kaynatmak gerekiyor hepsi bu o boru sepha demirinin arkaya iyice eğrilmesini engelliyor.

  20. #3520
    thegreatest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 250 , Honda MSX 125
    cbf 250 motorum satılıktır. sahibinden ilan no : 431483937 ilgilenenlere duyrulur.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler