Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

RKS Motor K-LIGHT 202 Chooper

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    altı üstü 20c.c bence ufak bir piston değişimiyle 200 lüğe çıkartılır gibime geliyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    altı üstü 20c.c bence ufak bir piston değişimiyle 200 lüğe çıkartılır gibime geliyor.
    20cc ugrade´in bana artisi:

    1.3Hp +

    1 Nm +

    Uğraşa Degermi?

    Bence değmez.

  3. #103

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    değmez zatende 200 lük istiyorsan diye dedim yoksa bencede değmez.

  4. #104
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    değmez zatende 200 lük istiyorsan diye dedim yoksa bencede değmez.
    Sağolasin hocam,

    200luk modelini isteme sebebim esasinda,

    Kaydirmali debriyaj
    Abs(çift kanal)
    Enjeksiyon
    Yağ soğutucu
    1-2 tık daha güçlü

    olmasiydi.

  5. #105

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolasin hocam,

    200luk modelini isteme sebebim esasinda,

    Kaydirmali debriyaj
    Abs(çift kanal)
    Enjeksiyon
    Yağ soğutucu
    1-2 tık daha güçlü

    olmasiydi.
    e herhalde yani alt tarafı 20 cc değil iş, 200 lüğün yapımı sırasında bmw ortaklığından da faydalınılmış olmalı enjeksiyonlu, abs li olması bile çok büyük üstünlük sağlıyor

  6. #106
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    e herhalde yani alt tarafı 20 cc değil iş, 200 lüğün yapımı sırasında bmw ortaklığından da faydalınılmış olmalı enjeksiyonlu, abs li olması bile çok büyük üstünlük sağlıyor
    Sen yorumlari kaçirdin,logaritma,tvs180 ni 200 luk yap diyor..

    Hee mesele 20cc nin getiriside 180e oranla ciddi farklilik taşimiyor..

    Kaydirmali deb.
    Yag sogutucu
    Enj.sistemi bosch
    Abs sistemi bosch
    4supap(Dohc)

    haricinde alt motor ve driveline kisimlarda teknolojik degisim yok.

    Kalkip,2 supapli ve karburatorlu bir 180ligi 200yapinca diger orjinal teknolojik 200gibi olmayacaktir ama ciddi bir guc farkida bekleme.

    Ne kadar arastirdin ve bilgin var bilemem ama,tvs muhendisligine ciddi kafa yoran biriyim..

  7. #107

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Tvs zamanında suzuki yle de ortaklık yapmış bir firma, zaten suzuki nin işe karıştığı yerlerde bi kalite artışı geliyor, çinde haojue örneğinde olduğu gibi, tvs muhtemelen diğer hint firmalarından daha iyi motor yapıyordur tvs apache 200 de iyi bir motor ama biraz daha güçlü olsa daha iyi olurdu

  8. #108

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    TVS'nin orjinal pistonunu ve ilgili parçalarını söküp, yerine ne olduğu belirsiz parçalar takacaksınız öyle mi ? Açıkçası ben bunu 20 cc için üzerine para verseler yapmam. Uzaktan bakınca RTR 200 de 200 cc, bu da 200 cc gibi dursa da işin aslı öyle değil. TVS kendisi orjinal kit çıkartır, o zaman yapılır.

  9. #109

    Üyelik
    20 Temmuz 2018
    ikinci bakım kaç km de ydi kullanma klavuzu yok

  10. #110

    Üyelik
    22 Temmuz 2018
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Rks k-light 202
    Alıntı bhdrakblt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikinci bakım kaç km de ydi kullanma klavuzu yok
    Kullanma klavuzu

    https://drive.google.com/file/d/0B7I...w?usp=drivesdk

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------

    Rks k-light 202
    Periyodik bakım


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------

    Arkadaşlar 750km oldu bile...
    Her bindiğimde yüzümde gülücükler açtıran motorumla keyifli gezmelerim devam ediyor.

    Rodajdan sonraki ilk bakımla birlikte motor rahatladı ve daha bir canlandı. Vites geçişleri de çok yumuşadı.

    Kısaca artı ve eksilerinden bahsedeyim...

    Eksiler...

    Lastiklerde kuru ve kaliteli asfaltta sorun yok... Ama genel yollarımız ve de ıslak zemin üzerinden konuşursak çok dikkatli olunması gerektiğini belirtmeliyim.

    Ben motoru sadece keyfi kullandığım için yani yağmurda çamurda kullanmadığım için değiştirmeyi düşünmüyorum.

    Diğer bir eksi yönü amortisörler...
    Bana biraz sert geliyor. Bozuk yollar fazla hissediliyor. Bakımda bir miktar yumusattim ama yetmedi, bi ara gidip daha da yumuşak ayara getireceğim.
    Gerçi fabrika çıkışı lastik basıncından da şüpheleyim. Bayramdan sonra lastik basıncına bakacağım...

    Başka bir eksi yönü ise gösterge paneli... Evet dijital ve her koşulca çok net görünen ve anlaşılabilir bir gösterge ama keske saat ve yakıt tüketim değerlerini de gösterebilse...

    Gelelim artılarına...

    Motorun genel yapısı ve görüntüsü bence harika... Zaten bu motoru almamın nedeni de bu güzel görüntü... Buna eşlik eden rahat oturuş pozisyonu, yere yakınlığı ve hakimiyet kolaylığı beni çok mutlu ediyor.

    Gezerken ya da takıldıgım yerlerde motoru merak edenler inceleyip sorular soruyorlar ve çok beğendikleri dile getiriyorlar. Bu durumu çokça yaşıyorum.

    Motorun frenleri gayet yeterli is görüyor.

    Egzoz seside görüntüsude bence güzel...

    Aydınlatması da çok yeterli.

    Arka teker ek çamurluk motora baya hava katıyor. Üzerindeki plakalik ıșıklandirmasiyla beraber çok güzel bir görüntü veriyor.

    Titreşim konusuna gelirsek... Ben 8000 devirlere kadar çokça çıktım. Ayak fren pedalı dışında ne koltukta ne gidonda ne de depoda beni rahatsız eden bir titreşim yok.
    Sadece arka freni kullanırken ayagımda titreşim hissediyorum o kadar...

    Bir kere düz yolda bir süre bastım 120km civarında hız gördüm.

    Bunlar benim 750km deneyimlerim... İlerde kullandıkça yeni bilgiler veririm.
    aakac bunu beğendi.

  11. #111

    Üyelik
    22 Temmuz 2018
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Rks k-light 202
    Bugün motorumla 160km'lik bir seyahat yaptım. Gayet keyifli bir yolculuk oldu. Rüzgarlı bir havaydı. Hızım 90-110 arası idi. Bir ara düz yolda son gaz denedim gostergede 125km hız gordum. Bu arada 950km oldu bile... Maşallah diyeyim...

  12. #112

    Üyelik
    10 Mart 2016
    İkinizede hayırlı uğurlu olsun motosiklet ile beraber foto paylaşabilirseniz iyi olur birde boyunuz kaç

  13. #113

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Enes82 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motorumla 160km'lik bir seyahat yaptım. Gayet keyifli bir yolculuk oldu. Rüzgarlı bir havaydı. Hızım 90-110 arası idi. Bir ara düz yolda son gaz denedim gostergede 125km hız gordum. Bu arada 950km oldu bile... Maşallah diyeyim...
    İlk bakım masrafları ne kadar tuttu? Tekerin düz bassın

  14. #114

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Alıntı bhdrakblt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gittim servise problem çözüldü galiba bi 8 km bindim sıkıntı yok. sorunun sebebi buji . sıkıntı çıkarsın çıkarmasın 15tl verin çin malı bujiyi atın abiler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

    herkese teşekkür ederim
    Geçmiş olsun, şimdi problem tamamen çözüldü mü ? nasıl ? memnun musunuz hala motorunuzdan ?

  15. #115

    Üyelik
    22 Temmuz 2018
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Rks k-light 202
    Alıntı EpiC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk bakım masrafları ne kadar tuttu? Tekerin düz bassın
    ilk bakım 100tl.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------

    Alıntı tmp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkinizede hayırlı uğurlu olsun motosiklet ile beraber foto paylaşabilirseniz iyi olur birde boyunuz kaç
    boy 177
    Kilo 70



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------



    Bu motosikletin sağlamlığı ve güvenirliği hususunda şüphesi olanlara merak edenlere bilgi olsun istedim.

    Aynı motoru İtalyan Benelli şirketi "BENELLİ MOTOBİ 200 EVO" adı altında çeşitli ülkelerde satışa başladı.

  16. #116
    m.dombayci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motoru olan arkadaşlar. Daha rahat paylaşım ve daha fazla insana ulaşabilmek adına Facebook ta grup kurmayı düşünebilirsiniz. Ben de bu motorla baya ilgileniyorum ama çok yeni bir motor olduğu için etrafımda hiç yok. Bi çalışırken görseydim çok iyi olurdu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------

    Bu sayfa Benelli Endonezya nın sayfası be model enjeksiyonlu. Birçok yerde var ve hepsi enjeksiyonlu. Neden bize gelenler karbüratörlü?
    Yayan bunu beğendi.

  17. #117

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Enjeksiyonlu olması dışında bir teknik özellik farkı yok tasarım olarak zaten yok. Şimdi gelelim ülkemizde üretim yapan markalar niye enjeksiyonlu getirmiyor konusuna Honda CBR250R enjeksiyonlu bir model ve 25.200 TL yani bu model veya buccaner enjeksiyonlu olsa idi 20.000 civarı bir fiyat aralığına sahip olacaklardı örneğin RX3 enjeksiyonlu ve 20.000 fiyatı var K-Light 202 enjeksiyonlu olsaydı fiyatı 18 - 20 aralığında olurdu buda onu ölü doğan bebek yapardı ve kimse yaklaşmazdı

  18. #118
    m.dombayci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    ZONGULDAK
    Buccaneer enjeksiyonlu yalnız

  19. #119
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Enes82 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk bakım 100tl.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------



    boy 177
    Kilo 70

    https://i.hizliresim.com/3zVZjp.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------

    https://i.hizliresim.com/g6G02b.jpg

    Bu motosikletin sağlamlığı ve güvenirliği hususunda şüphesi olanlara merak edenlere bilgi olsun istedim.

    Aynı motoru İtalyan Benelli şirketi "BENELLİ MOTOBİ 200 EVO" adı altında çeşitli ülkelerde satışa başladı.
    Aynısı dedigin motorun teknik ozelliklerinde;

    Agirlik
    Olçuler
    Yakit depo kapasitesi
    Farkli.


    Avrupa modelinde 156kg yaziyor hadi enjeksiyon sistemi olsunda biri 134 digeri 156kg arada 22 kg fark var??

    https://benelli.co.id/product/motobi-200-evo/

  20. #120

    Üyelik
    22 Temmuz 2018
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Rks k-light 202
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynısı dedigin motorun teknik ozelliklerinde;

    Agirlik
    Olçuler
    Yakit depo kapasitesi
    Farkli.


    Avrupa modelinde 156kg yaziyor hadi enjeksiyon sistemi olsunda biri 134 digeri 156kg arada 22 kg fark var??

    https://benelli.co.id/product/motobi-200-evo/
    Ben inceledim. Benelli ile fark enjeksiyon ve lastiklerde swallow marka kullanılması...

    Rks sitesinde hatalar var. Mesela depoda 15 lt yazıyor. Ama gerçekte 11.8 lt... Yakin zamana kadar ön lastik 110/90/16 yazıyordu yeni güncellediler. Ağırlık güncellemesi de yakında yapılır diye düşünüyorum.

    Dediğim gibi benelliyi youtubeda ayrıntılı inceledim, lastik ve enjeksiyon dışında başka fark göremedim.


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)