Ben Türkiyedeki ilk kullanıcısıyım, şimdi otomotivde hedef; gövde büyük motor küçük, dolayısıyla 98 km verisi var.100 km de yani 100 km ,100 km ölçerek benzinciye sürekli giderek ölçtüm 100 km de 2,5 litre yakıyor, buna kapı önünde çalıştırmak v.s dahil, otomatik jikle var çalıştırdıktan sonra 3000 -3500 e çıkıyor sonra pırr diye 1800 e iniyor, işte havalar soğudu çalışırmı derdim yok şu anda rodajı bitirmedim,800-1000 km bittikten sonra e-5 e çıkacağım, ben 70-80 den fazla sürat yapmıyorum,esasında eşimden dolayı aldım bana kalsa enduro alırım, Lastikleri de değiştirdim Anlas sc 500 winter griple üstünde kenda lastikler vardı onlarda iyiyidi yani yağmur ani fren yüzümü kara çıkarmadı yani, tercih meselesi alan alır almayan almaz ben memnunum ağırlığına gelince x max
niye 125 liği çıktı?Bir ölçülerine bakıp karşılaştıralım bakalım.Olay şu adam diyorki 120 ilemi gitmek istiyorsun? al sana 300cc, .50-80 yetermi morukcum(yani ben
)? yeter al sana 125 budur, bende dink 200 i vardı kymconun Abd de dink 125 i vardı aynı gövde aynı aparat ne yaptı yani kymco nun çıraklarımı kullandı bunları..yoo tüketicisi aldı kullandı.Ama bizde şöyle bir şey var:Rahatmı güvenlimi? yerine_ abüü kaç basıyoo birde tekere birkaç tekme; hani lastik sağlammı; veya o hareket nedir hiç çözemedim.. o yüzden herkese hayırlı keyifli sürüşler diliyorum tekeriniz düz bassın.