Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Benelli BN 251 (yeni)

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #601

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Keoma yazdığında haklı mı yoksa haksız mı lütfen bizi aydınlatın. Bajaj pulsar 200ns ve bn 251 arasında kalmış durumdayım. Herkes bn 251 daha iyi diyor ama pulsarda da ben bu kadar sorun görmedim okumadım.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #602

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Benelli - BN 251
    Ben stop etme sorunu ile çok karşılaşmadım. Fulleyince 1-2 defa stop etti o kadar. Mayıs 2018'de aldım motosikleti bu arada. 2 senede 1-2 stop etmeye bişey diyemem.
    Benim en büyük sorunum devir daim pompasının bozulmasından kaynaklandı. Hararet sıkıntısı varsa kesinlikle motosikleti kullanmamak gerekiyor. Ben çok saçma bi yerde pompada sıkıntı yaşayıp, motosikleti orada bırakamayacak olmam sebebiyle dinlendire dinlendire eve kadar sürmüş olsam da conta yandı gitti. Sorunlarımı da servisler kısa sürede çözdü. 2 defa Isparta - İstanbul arası git-gel uzun yol yaptım ve yolda hiç üzmedi beni.

    Alınmayacak bi motosiklet değil ama fiyatına göre titreşim, (Bölgenizde yoksa) servis vs. risklerini göze alacaksınız. Mesela Ispartada bakıma sokayım dedim o dönemde orada yetkili servis yoktu. Ayrıca satıp CB500F'e geçmek istiyorum ama 2. el piyasası yok. Gerçekten satabilmek için fiyatı çok düşürmüş olsam da kimse yanaşmadı. Gene ilana koydum ama satılmazsa kullanmaya devam edeceğim artık.

  3. #603

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Cevabınız için teşekkür ederim. 18 yaşındayım ve ilk motosiklet olarak almayı planlıyorum açıkcası 1 2seneden önce satma gibi bir niyetim yok. 0 2019 ya da 2020 model almayı planlıyorum. Bazı yerlerde imalat hataları vesaire çözüldü diye gördüm ve içim rahatladı. Titreşimi pulsardan fazla mı merak etmekteyim. Fp ürün olduğunun farkındayım, isteğim mümkün olduğunca sorunsuz bir motor almak ; Beni 2 3yıl götürebilecek acemliğimi atabilceğim, beni motordan soğutmayacak bir motor olmasıdır. Eğer sizler de pulsar yerine tercih etmen daha mantıklı diyorsanız kullanıcıları olarak tabii ki seçimim bu motosiklet olacak. Şimdiden teşekkürler.

  4. #604

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Benelli - BN 251
    Pulsarı ehliyet sınavı hariç kullanmadım. Benim karşılaştırmam doğru olmaz. Bu motosiklette titreşim var. 120'de aynalar yok mesela. Ben de aynı ikilemde kalıp Pulsar'ın daha pahalı olması sebebiyle bunu seçmiştim. Şu an neredeyse fiyatları aynı. 2. elde satmak açısından Pulsar daha avantajlı.

  5. #605

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Bildiğim kadarıyla pulsar da aynı şekilde zaten tek silindir motorda yüksek hızlarda olması normal. Açıkcası 18 yaşındayım ve ilk motosiklet olarak alacağım ve bu yüzden de gerginim. Abs olması ve genel parça kalitesinin meth edilmesi beni bu motosiklete yönlendiriyor umarım pişman olmam. Teşekkürler.

  6. #606

    Üyelik
    15 Ekim 2019
    Paranız varsa gidin japon alın, yoksa da bu motosikletlere çamur atmayın.
    Hem az para vereyim hem hızlı gitsin hem sorun çıkarmasın az yaksın çok kaçsın... yok öyle bir dünya.
    Sen motosiklete verdiğin parayı hatırlar limitlerini zorlamazsan seni üzmez.
    Elbetteki sorunları olmuştur, olacaktır fakat çözülmeyen sorunu yok.

  7. #607

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Motorun kullanıcısı olmayan bazı arkadaşlar motoru gömmüş de gömmüş. Bekara karo boşamak kolay deyimi bu gibi durumlar için söylenmiş sanırım.

    Arkadaşlar motor ufak tefek sorunlar çıkartıyo evet. Hiç inkar etmedik, kimse etmemiştir. Hatta bu benim 2. Bn251im, ilk aldığımda ufak tefek sorunları o kadar çok büyüttüm ve sinirime dokundu ki 1300kmde bayağı bi zarara girerek sattım. Üniversitede kuryelik haricinde yeni motorcu sayılırım henüz 1 yıllık. Tecrübe kazandıkça karşılaştırmalar yaptıkça aslında bu motorun bu paraya bu ekonomik şartlarda nimet olduğunu daha da iyi kavrıyorum. İsteyen gidip tabi ki pulsar alabilir. Kullanıcısı çok fazla, piyasası çok fazla. Emin olun örtbas edilen gösterilmeyen sorunları da çok fazla.

    Tabi bu durumu birbirlerini pohpohlayarak kapatıyolar, kimse pulsarın sorunlarını açıkyüreklilikle söylemiyo. Burda motorun kullanıcı sayısı belli ve gerçekten bütün samimiyetimizle başımıza gelen ve yeni almayı düşünenler için gelebilecek sorunları söylüyoruz. İnanıyorum ki bazı sorunları yeni kullanıcıların daha başlarına gelmeden çözümünü sağlıyoruz eğer bizleri dinliyolarsa tabi.

    En baştan yazayım. Şuan 5200 kmdeyim 2. Bn251imle. Vida düşmesi sorunları var arkadaşlar bildiğim bi sorundu ve daha sıfır alır almaz bütün ulaşabildiğim civatalaro vidaları söküp loctiteladım taktım. Bırakın vida düşmesini, gevşemesi bile başıma gelmedi.

    Devirdaim patlatabiliyo, patlatıyo derken şarıl şarıl su akmıyo, damlamaya başlıyo ve eğer motorunuzla ilgiliyseniz farkediyosunuz, garantiden yapılıyo ve sorun çözülüyo. Hiç başıma gelmesin derseniz rodaj bakımında devirdaim pompasını söktürüp patlayan kısmı tekrar sağlam bi şekilde yaptırabilir ve yolunuza devam edersiniz.

    Ankaradaki vento motorun ustası bizim motorların sıkı subaplarla fabrikadan çıktığını söyledi ve tavsiyesiyle subap ayarına gitti fabrikaya, geldi ve gerçekten çok ferahladı motor. Çözümü var.

    Stop etme sorunu bence yok. Çünkü rodaj esnasında başıma ya 2 yada 3 kere başıma geldi, sonra olmadı. Daha önce sıfır alıp kullandığım cb 250rda da aynısı oluyodu, bakımdan sonra kesiyodu. Isındıktan sonra asla stop etme sorunu olmuyor, oluyosa servise başvurabilirsiniz.

    Ben uğraşmak istemem bunlarla diyen, parası olan insan tabiki de mt25 alsın cb 250r alsın buna kimsenin itirazı olmaz. Aynı para olsa kimse bn251 kullanmaz kim kullanır ya? Gözünüzü seveyim azcık mantıklı olun. 17bin liraya böyle motor kalmadı piyasada, güzel ülkemin maalesef ki ekonomik durumu bu.

    Şunu da iddia edeyim ki bu fiyat bandında bu motordan daha iyisi yok. Sadece ufak tefek sorunlarını çekmek halletmek zorunda kalıyosunuz, o da katlanılamayacak derecede büyük sorunlar değil. Emin olun sonunda harcadığınız emeğe değiyo. Şunu da rahatlıkla söyleyebilirim bizim motorlar 50bin kmye geldiğinde halen daha ilk günkü performansına yakın olurken pulsarlar çatır çatır dağılacaktır.

    Biraz uzun oldu kusuruma bakmayın ama artık şu motoru kullanmadan yorum yapanların almak isteyenleri yönlendirmesi bitmeli, havaya üfüren insanları dikkate almamalı yeni alacak olanlar.
    A.Sahin, gurhank, Disturbed34 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #608

    Üyelik
    07 Temmuz 2011
    Merhaba
    Bende aranıza yeni katıldım 1250 kmde 14500 tlye aldım.motoru ,şuan 1900 km ve tek sıkıntım arka tekerin ordan cik cik diye ses gelmesi seyir halinde bubses yok ama motoru stop halinde iken yerinden oynatınca bubses geliyor
    Bn251 yada tnt25 bu iki motoru ns200 ile kıyaslayanlar bence motordan anlamıyor avrupada satamayan bir motor.ns200 ve 3 dünya ülkesi motoru bizdede satılma nedeni sadece tipi başkada birseyi yok benelli distribitör seçiminde büyuk hata yaptıgından benelli motorlar hak ettigi yere gelemedi
    Herkese hayırlı günler.

  9. #609

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Ortalık bi rahatlasa yeniden bi benelli bn 251 almayı düşünüyorum. İmpetum güzel yazmış, fiyatına göre çok iyi. Zaten aynı fiyat olsa onu alırsın. Halledilebilinecek sorunlar dahilinde ama bu fiyatlara alınabilinecek en donanımlı motosikletlerden.

    M. Tugay, İstanbul yaptıysan bi 5- 10 bini devirmişsindir motosiklette. İlanlara bakıyorum 15 bine satmaya çalışıyorlar. Sıfırı 17 bin olan motosiklete ama 15 bin ben vermem.

    Sizinki kaç binde, kaç diyorsunuz? Aklımızda bulunsun....

  10. #610

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Benelli - BN 251
    13 bini geçtim. Geçen kış başında temiz bi CB500F bulduğum için hemen satılsın da alayım diye 11'e ilan koydum ama fiyat çok düşük, kesin bişey vardır diye galiba arayan soran olmadı. Al-satçılar aradı onlar da 11 yazdığıma 10'a bırakırsan alalım diyorlar. Şu virüs biterse inşallah yaza gene geleceğim Isparta'ya, bakarsın aklına uyarsa bırakırım motosikleti sana

    Ama bu piyasada, bu motosikleti uzun süre kullanacak gibiyim.
    GezeGeze bunu beğendi.

  11. #611

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    13 bini geçtiyse lastikleri değiştirmek gerekir 11 bine çok iyi fiyat vermişsin aslında.

    Siyah mıydı seninki? Birkaç foto at, ortam şenlensin (Belki vardır ön sayfalarda da bakamadım şimdi).

    Gelecek olduğunda çayımı iç; rakamda anlaşamasak da olur :D

  12. #612

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Benelli - BN 251
    Evet lastiklerle çok da uzun yol yaptım. Geçen kış başında yolda hafif hafif dans etmeye başlamıştı. Lastikleri ve aküyü değiştireceğim.
    Şuan doğru düzgün fotoğrafı yok da eski koyduğumu göndereyim
    erensel ve GezeGeze bunu beğendiler.

  13. #613

    Üyelik
    01 Nisan 2019






    Bunlar da benden. Motorun son hali.
    gurhank, M.Tugay ve GezeGeze bunu beğendiler.

  14. #614

    Üyelik
    11 Haziran 2019
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    N/A
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizinki bize göre nirvana hocam Maşallah çok güzel görünüyor. İyi günlerde kullanmanız dileğimle

  15. #615

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    M.Tugay, satacaksan, lastikleri, aküyü neyim bırak alan değiştirsin.

    Bendeki kırmızıydı. Siyah da güzel duruyor.

    Antalya Serik'te bi bayi 2. ele 13.250 TL yazmış, km'si de 212 KM'de, 2019 model, ilan no: 805996588 .

    Sitedeki en iyi tekliflerden sanki. Yalnız arayıp sormadım nesi var falan diye... Şu sıralar almak isteyen kaçırmasın bence. 13e falan bırakır herhalde...

    212 km, daha rodajı bitmemiş, orada bi sıkıntı var mı bilemem tabii..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------

    Araştırmacı gasteci olarak konunun köküne inmeye çalıştım arkadaşlar, sizler için :D

    Motor geçen kış, "arka teker kitlemiş. Grup dişlisi garantiden değiştirilmiş." Sahibi de daha binmeyip satıp yerine skutır almak istiyormuş.

    Başkaca bi sorunu yokmuş.

    Almak isteyenler olmuş, ama Antalya'ya giriş çıkışlar yasak olduğundan gelip alamamışlar.

    Nakitte 13e bırakıyor.

    Rengi beyaz.

    Sıfırı 17 iken, bu 2. eli 212 km'de, 13e çok iyi gibi bence.

    Tabii "grup dişlisi" değiştirmiş olmak ne düzeyde "dağıtmışlık" orasını teknik konuya hakim arkadaşlar daha net açıklarlarsa, makbule geçer tabii.

    Grup dişlisi değiştirilmiş olması, ne kadar sıkıntı?

  16. #616
    vandamme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor geçen kış, "arka teker kitlemiş. Grup dişlisi garantiden değiştirilmiş." Sahibi de daha binmeyip satıp yerine skutır almak istiyormuş.


    Grup dişlisi değiştirilmiş olması, ne kadar sıkıntı?
    Sıfır motosiklet nasıl o tarz bir arıza verebilir ki aklım almıyor yani kullanım hatası olabilir mi diye düşünüyorum ama nasıl bir şey yapmış olabilir ki böyle bir arıza versin pek ihtimal vermiyorum...

    Bn251 şans işi galiba facebook guruplarına baktım çok memnun olanda var, lanet olsun diyende var...

    Arkadaşım Pulsar Ns150'sini satım Tnt25 aldı mesela stop etme dışında sıkıntısı yok diyor (Debriyajı çekince stop ediyormuş bazen)

    Tabi ne kadar ekmek o kadar köfte bu işler...

    13000tl'ye 250cc alıp Mt25 kalitesi beklemek hayalperestlik olurdu...

    Mesela Zontes Phantom S250 Abs'li modeli 14.990TL şans işi yani memnun da ettirebilir isyan da...
    Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...

  17. #617
    Scrambler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2019
    Motosikleti
    Honda CB250R '20 / Brixton BX125X '18
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfır motosiklet nasıl o tarz bir arıza verebilir ki aklım almıyor yani kullanım hatası olabilir mi diye düşünüyorum ama nasıl bir şey yapmış olabilir ki böyle bir arıza versin pek ihtimal vermiyorum...

    Bn251 şans işi galiba facebook guruplarına baktım çok memnun olanda var, lanet olsun diyende var...

    Arkadaşım Pulsar Ns150'sini satım Tnt25 aldı mesela stop etme dışında sıkıntısı yok diyor (Debriyajı çekince stop ediyormuş bazen)

    Tabi ne kadar ekmek o kadar köfte bu işler...

    13000tl'ye 250cc alıp Mt25 kalitesi beklemek hayalperestlik olurdu...

    Mesela Zontes Phantom S250 Abs'li modeli 14.990TL şans işi yani memnun da ettirebilir isyan da...

    5. viteste giderken boşa atmak isteyip 1. vitese taktıysa şanzıman grup dişlileri nanay olmuş olabilir.

    200 km’de de olsa bloğu açılmış sonuçta. Ben almazdım şahsen.

  18. #618
    vandamme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Scrambler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5. viteste giderken boşa atmak isteyip 1. vitese taktıysa şanzıman grup dişlileri nanay olmuş olabilir.

    200 km’de de olsa bloğu açılmış sonuçta. Ben almazdım şahsen.
    Aynen o km'lerde blok açılmış olması sıkıntı şeklinde yorumlanabilir ama her durumda değil bence yani km'si 80bin olmuş 250cc altı bir motorun bloğu açılıp yıpranmış ve arızalanmaya yüz tutmuş parçalarının değişmesi bence olumlu bir durum diğer türlü daha büyük sorunlara gebe kalacaktır.
    Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...

  19. #619

    Üyelik
    14 Mart 2019
    Motosikleti
    SYM - JOYMAX 250i
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam motosikletiniz çok güzel duruyor maaşallah. Kazasız belasız binmenizi dilerim. Arkadaki üçlü çanta setini nereden ve kaç liraya aldığınızı öğrenebilir miyim acaba? Pazartesi ben de 0 km bir BN251 ile aranıza katılacağım umarım.

  20. #620

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Yan çantalar shad sh36 blue motordan, topcase ise çok zor buldum benelli watsap grubundan Ali Sevimli hocam yardımcı oldu yoksa bulamıyodum. O da shad sh58x. 3 kademeli 46 52 ve 58litre olabiliyo ihtiyaca göre. Yan çantaları fuar zamanı 1650ye, topcase 1500e aldım. Fakat dediğim gibi bulmak çok zor tamamen şansa buldum türkiyede. Yan çanta demirleri de yurtdışından aldım onlar da kargo vergi dahil 1100 liraya geldi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:46 ----------

    Alıntı gurhank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizinki bize göre nirvana hocam Maşallah çok güzel görünüyor. İyi günlerde kullanmanız dileğimle
    Allah razı olsun hocam sonunda istediğim hale getirebildim uzun uğraşlar sonucunda en az 1 sene daha kullanmayı planlıyorum.
    gurhank bunu beğendi.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)