Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Benelli BN 125 (yeni)

    Mondial E-xtreme Max 150
    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #101

    Üyelik
    05 Haziran 2018
    Motorun kullanıcıları yorumlarını yazsa başlık canlansa biraz güzel bir motora benziyor yakında motor alacağım çok kararsızım


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı Ahmet0328 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun kullanıcıları yorumlarını yazsa başlık canlansa biraz güzel bir motora benziyor yakında motor alacağım çok kararsızım
    Kullanıcıların bir sorunu yok o yüzden yazmıyor olsalar gerek
    En azından benim yok

    Motor dolu halde 140 kilo civarı. Yola iyi oturuyor. Malzeme kaliteli.
    İvmelenmesi oldukça iyi. Hızlı bir şekilde ışıklarda kaçabiliyorum.

    Az yakıyor. Bütçe dostu. Sürekli yokuş dur kalkta bile 100km/3lt üzeri yaktıramadım.
    Benim gibi yokuşta ve aşırı dur kalkta kullanmak zorunda olmayanlar 100km/1,95lt yakıt harcıyor.

    Bakım aralıkları 5.000 kmde bir. Bu açıdan bakım masrafı oldukça düşük.

    Dikkat çekici bir motor. Gittiğiniz yerlerde ilgi odağı oluyorsunuz.

    95 km hızda titreşim yok. (henüz rodajda olduğu için daha üstünü zorlamadım)

    Fabrikasyon lastikleri, neredeyse aynı segmentteki tüm motorlarda olduğu gibi vasat.
    Alınca değiştirmek en iyisi.

    Sele yüksekliği alçak olmasına rağmen kalıplı bir motor.
    Benim boy 1,79 ve ayak tabanı yere tam basıyor.

    Bana aydınlatması tatminkar geliyor.

    Vites göstergesinin olması bir avantaj.

    Dünyada yeni bir motor olduğundan bazı servisler henüz motoru tam tanımıyorlar.
    Bazı servislerse fabrikada eğitim aldığından herşeyini biliyor.
    Zamanla tüm servisler öğrenecektir tam olarak motoru.

    Gaziantepte montajlanan bir makina. En azından ülkemin bir katkısı var motorda.

    Şimdilik aksesuarı yok denecek kadar az. Yurt dışında çıkmaya başladı.
    Yakında burayada gelecektir.

    Tavsiye edermiyim.
    Evet.

  3. #103

    Üyelik
    05 Haziran 2018
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanıcıların bir sorunu yok o yüzden yazmıyor olsalar gerek
    En azından benim yok

    Motor dolu halde 140 kilo civarı. Yola iyi oturuyor. Malzeme kaliteli.
    İvmelenmesi oldukça iyi. Hızlı bir şekilde ışıklarda kaçabiliyorum.

    Az yakıyor. Bütçe dostu. Sürekli yokuş dur kalkta bile 100km/3lt üzeri yaktıramadım.
    Benim gibi yokuşta ve aşırı dur kalkta kullanmak zorunda olmayanlar 100km/1,95lt yakıt harcıyor.

    Bakım aralıkları 5.000 kmde bir. Bu açıdan bakım masrafı oldukça düşük.

    Dikkat çekici bir motor. Gittiğiniz yerlerde ilgi odağı oluyorsunuz.

    95 km hızda titreşim yok. (henüz rodajda olduğu için daha üstünü zorlamadım)

    Fabrikasyon lastikleri, neredeyse aynı segmentteki tüm motorlarda olduğu gibi vasat.
    Alınca değiştirmek en iyisi.

    Sele yüksekliği alçak olmasına rağmen kalıplı bir motor.
    Benim boy 1,79 ve ayak tabanı yere tam basıyor.

    Bana aydınlatması tatminkar geliyor.

    Vites göstergesinin olması bir avantaj.

    Dünyada yeni bir motor olduğundan bazı servisler henüz motoru tam tanımıyorlar.
    Bazı servislerse fabrikada eğitim aldığından herşeyini biliyor.
    Zamanla tüm servisler öğrenecektir tam olarak motoru.

    Gaziantepte montajlanan bir makina. En azından ülkemin bir katkısı var motorda.

    Şimdilik aksesuarı yok denecek kadar az. Yurt dışında çıkmaya başladı.
    Yakında burayada gelecektir.

    Tavsiye edermiyim.
    Evet.
    Çok teşekkürler

  4. #104

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Benelli sitesinde bizim motorların yeni fiyatı açıklanmış.

    15.480,-TL

  5. #105

    Üyelik
    29 Eylül 2018
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benelli sitesinde bizim motorların yeni fiyatı açıklanmış.

    15.480,-TL
    10.700den satanlar var hala. İyi fiyat sanırım daha altını görmeyecek gibi

  6. #106

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Sonunda 950 kmde 1000 bakımına soktuk motoru.
    Rodaj yağı boşaltıldı.
    Yağ filtresi değişti.
    1.2 litre Motül 7100 yağ konuldu.
    Zincir yağlandı. Gerginliği kontrol edildi.
    Fren vs kontroller yapıldı.
    Titreyen, zırlayan bir şey yok ama yinede gözden geçirildi.
    Bundan sonraki bakım 5000 kmde inşallah.

  7. #107

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Urun sitesinde,hava ve yag sogutma yaziyor.

    Ama resimlere dikkatli bakilinca önde kallavi bir radyator direk goze carpiyor.(detayi okumasam su sogutma diyecektim)

    Motor şekil olarak güzel.yakit olarakta cimri.

    90-90-17 ön
    120-80-17 arka.

    On lastikte secenek cok ama arka 120tabanda biraz sıkıntı.

    Kişlik lastik olarak 100(110)-80-17 ön 130-70-17 arka guzel olur.

    Benim tvs arka lastik 110-80-17 guc bela kislik lastik buldum.

  8. #108

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Urun sitesinde,hava ve yag sogutma yaziyor.

    Ama resimlere dikkatli bakilinca önde kallavi bir radyator direk goze carpiyor.(detayi okumasam su sogutma diyecektim)

    Motor şekil olarak güzel.yakit olarakta cimri.

    90-90-17 ön
    120-80-17 arka.

    On lastikte secenek cok ama arka 120tabanda biraz sıkıntı.

    Kişlik lastik olarak 100(110)-80-17 ön 130-70-17 arka guzel olur.

    Benim tvs arka lastik 110-80-17 guc bela kislik lastik buldum.

    Lastikte problem yok. Oldukça fazla seçenek var.
    Web sitesinde verilen lastik değerleri yanlış.
    Benelliye yazdım ama hala düzeltmediler.

    Anlasta ön arka set halde veya tek tek winter Grip2 lastik var.

    BN125'in doğru lastik değerleri aşağıdaki gibi.
    (satın aldığınızda da bu lastiklerle geliyor)
    (yurt dışı değerlerde de aşağıdaki lastikler görünüyor)

    Ön : 100/80-17"
    Arka : 130/70-17"

  9. #109

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Motül 7100 yağ biraz pahalı ama debriyaj özellikle tıkalı trafikteyken dur kalklarda çok daha iyi kavrıyor.

  10. #110

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Gözümüz aydın

    Benelli, Pakistan, Hindistan, Bangladeş gibi pazarlar için TNT150 adı altında 150cc bir motosiklet çıkarıyor.
    Bazı ülkelerde sanırım satışı başladı.

    Kasa bizim BN125 ile aynı.
    Uzakdoğu internet sitelerinde TNT150 (dolayısıyla BN125) yedek parçaları şimdiden kaynamaya başladı

    http://pakistan.benelli.com/product/tnt-150

  11. #111

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Süper bir hava, Yeşilköy ve salep...

  12. #112

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Abi fazla geçe kalma. 1-2 saat sonra yağmur bastıracak ve sıkıntı başlayacak.

  13. #113

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi fazla geçe kalma. 1-2 saat sonra yağmur bastıracak ve sıkıntı başlayacak.
    Abim, şimdi eve girdim ve dışarısı hala 14°C.
    Akşam vakti bir 30-40 km çevirdim.
    İlaç gibi hava dışarıda

  14. #114

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Arka çanta demiri hakkında

    Malum bizim motorların çanta demiri hala çıkmadı. Yurt dışında nakliye dahil 47 Dolara buldum. Ondada gümrük derdi olurmu bilmiyorum.

    Burada ince demir işlerimizi yapan bir ustaya yaptırtmaya çalışacağım ki %99 yaparlar. Zira yapılmışının resimleride elimizde var.

    Böyle bir topcase demiri imaline kimler katılmak ister?

    Ne kadar çok yaptırırsak fiyat okadar düşer.

    Hedef 100 TL altına mal etmek.
    Şöyle bir şey olacak...

  15. #115

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka çanta demiri hakkında

    Malum bizim motorların çanta demiri hala çıkmadı. Yurt dışında nakliye dahil 47 Dolara buldum. Ondada gümrük derdi olurmu bilmiyorum.

    Burada ince demir işlerimizi yapan bir ustaya yaptırtmaya çalışacağım ki %99 yaparlar. Zira yapılmışının resimleride elimizde var.

    Böyle bir topcase demiri imaline kimler katılmak ister?

    Ne kadar çok yaptırırsak fiyat okadar düşer.

    Hedef 100 TL altına mal etmek.
    Şöyle bir şey olacak...
    https://i.hizliresim.com/nQjMWB.jpg
    Öncelikle,bu demir yapi,kolay gorunsede ciddi bir uretim metodu gerekli,

    Neler bunlar.

    çap 20 etli boru için bükme topu lazim(3 prosesli)(form vermek için)

    Şasiye montajlanan braket dikkat edilirse iki parça,bunun simetrikligi saglanip birleştirilmesi gerekir.

    Ve toz boya(firin)

    İkinci kisim;

    boyle bir parcayi uretmek için,kitlekli,fixtur tasarimi gerekli.(yoksa kaynak işleminden sonra sicaklik nedeniyle olcusel bozukluga neden olur.

    Ayrica,baglanti delikleri olan braket icin yine bir data(tasarim) veya dxf lazim.(lazer kesim icin)

    Hee,dogramaci haydar usta keser bicer uretir derseniz,orasi ayri..

    Şimdiden bol şans.

    Not:Tvs motoruma aldigim arka bagaj demiri,denizlide makina ar-ge si ve tarim aletleri uzerine ciddi proje ureten bir firma tarafindan yapiliyor,ek bilgi babinda kenarda dursun.
    YasinC bunu beğendi.

  16. #116

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle,bu demir yapi,kolay gorunsede ciddi bir uretim metodu gerekli,

    Neler bunlar.

    çap 20 etli boru için bükme topu lazim(3 prosesli)(form vermek için)

    Şasiye montajlanan braket dikkat edilirse iki parça,bunun simetrikligi saglanip birleştirilmesi gerekir.

    Ve toz boya(firin)

    İkinci kisim;

    boyle bir parcayi uretmek için,kitlekli,fixtur tasarimi gerekli.(yoksa kaynak işleminden sonra sicaklik nedeniyle olcusel bozukluga neden olur.

    Ayrica,baglanti delikleri olan braket icin yine bir data(tasarim) veya dxf lazim.(lazer kesim icin)

    Hee,dogramaci haydar usta keser bicer uretir derseniz,orasi ayri..

    Şimdiden bol şans.

    Not:Tvs motoruma aldigim arka bagaj demiri,denizlide makina ar-ge si ve tarim aletleri uzerine ciddi proje ureten bir firma tarafindan yapiliyor,ek bilgi babinda kenarda dursun.
    Yüzlerce üretmekten bahsedersek haklısınız.
    Ama burada bahsettiğimiz en fazla 10 adet.
    O yüzden ortada bir üretim procedürü yok.

    Bundan çok daha karmaşık şeyleri yaptırdım daha önce. O bükümleri, soğuk değil, ısıtarak yaptıklarınıda gördüm.

    Haklısınız. Tabi eğer 100 lerce üretilecek olsaydı...

    Sözkonusu olansa 3-5 adetlik üretim.

    En kolay işse boya. Adını anmaya bile değmez.

  17. #117

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüzlerce üretmekten bahsedersek haklısınız.
    Ama burada bahsettiğimiz en fazla 10 adet.
    O yüzden ortada bir üretim procedürü yok.

    Bundan çok daha karmaşık şeyleri yaptırdım daha önce. O bükümleri, soğuk değil, ısıtarak yaptıklarınıda gördüm.

    Haklısınız. Tabi eğer 100 lerce üretilecek olsaydı...

    Sözkonusu olansa 3-5 adetlik üretim.

    En kolay işse boya. Adını anmaya bile değmez.
    O zaman hic yeniden amerika keşfiyle ugrasmayin,

    Benzer bir bagaj demiri alin,sadece uzerindeki baglanti braketini kesin,ve motora uygun olan yeni braketi kaynaklayin tamam..

    Hee olmadi mi?

    Alternatif

    O zaman hic braketi kesip bicmeden,mevcut delikleri kaynakla doldurup arkasindan zimpara,yeni delik,işlem tamam.boya olayi zaten cepte...

    Buradaki tek handikap,baglanti mevzusu gerisi basit.

    Rast gelsin...

  18. #118

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Levent bey,
    Sanırım model uçakla uğraştığımı söylemem gerek.

    Birde bundan çok daha zor şeyleri imal ettiriyorum. Üstelik 3-5 tane şeklinde ve özel tasarım.

    Parmak şıklatarak olmuyor ama inanın abartılacak bir yanı yok. Motorda vidalanacağı yerler belli.

    O 2 delik için cnc en güzeli. Ama gerekte yok. Kalıp çıkarmak zor değil.

    Çinlilerde ilk modelleri elde yapmış.
    Kesimlerin yamrı yumruluğu nekadar özensiz yapıldığını gösteriyor.

    Tek ihtiyacım, bunun için bir gün ayırabilmek.

    Boyayı dert etmiyorum dedim çünkü çok boya yaptırdım. O yüzden en kolay iş boya.

    Bağlantıya gelince.
    Bu mereti kim yaparsa yapsın, bizim motorda bağlamak için kullanacağı üstte artçı sele sol ve sağında mevcut olan ikişerden dört vida.
    Altta ise çamurluğun bağlı olduğu 2 adet vida var.

    Bağlantı için kullanılabilecek başka hiçbir yer yok.

    Bu vidaları kullanabilmek kişinin hayal gücüne kalmış

  19. #119

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Üstadim;

    Göbekten suspansiyon(mono)değilde,karaduzen cift amortisor olsa,en azindan kulaklardan baglayip destek alinabilir.

    Bu durumda resimde gorunen arçti peg uçgen profilin arka tarafina U kelepçe takilip demonte şeklinde takviye alinabilir(destek olarak)



    Mobilde olmasam,skeç olarak hazirlar yardimci olurdum..


  20. #120

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Sanırım ben anlatamadım yada siz BN125 te mevcut 8mm vidaları bilmiyorsunuz.
    Motoru kullanmadıysanız bilmemeniz normal. O yüzden farklı çözümler sağlamaya çalışıyorsunuz.

    Öncelikle, şasede hiçbir yer delinmiyor. Mevcut olan,
    Sele üstü sol ve sağdaki ikişerden 4 adet (bunlarda artçı tutacakları monteli),
    Sele altına çamurluğun bağlı olduğu 2 adet vida kullanılacak. Yanlış hatırlamıyorsam hepsi 8 lik vida ve dişi lokmayla sökülüp takılıyor.

    İyisimi birkaç resim daha atayım.















    Leoncino
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)