Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RKS City Blade
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Benelli BN 125 (yeni)

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #101

    Üyelik
    29 Eylül 2018
    11050tl fiyatı şuan.Ne diyorsunuz alınır mı? Yoksa cb125f alacam.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı carpediem55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    11050tl fiyatı şuan.Ne diyorsunuz alınır mı? Yoksa cb125f alacam.
    Alınır. Ocak.2018 fiyatı bu fiyat.

  3. #103

    Üyelik
    29 Eylül 2018
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alınır. Ocak.2018 fiyatı bu fiyat.
    Kardeşim motor sen de var sanırım. Nasil.memnunmusun arizasi vs oldu mu. Servisin yaklaşımi hizi nasıl. Pişman eder mi insanı kafamda cb125f vardı bn125i görene kadar

  4. #104

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BN125'i 1.Eylülde almışım ama zamansızlıktan plakayı yeni çıkartabildim. 15.Ekim itibarıyla benim BN125 yollarda

    İlk izlenim;

    Orjinal lastikler neredeyse tüm markalarda olduğu gibi rezalet. Seleye oturmadan önce ladtikleri Anlas Vinter Grip-2 ile değiştirdim. Çok iyi tutunuyor. Orjinal lastikleri acil durum yedeği olarak depoya kaldıracağım.
    Ayrıca bu lastikler motora farklı bir hava verdi.

    Gidonu yükseltip, geriye çekmekle en isabetli kararı vermişim. Aksi halde totomu sırt desteğine dayadığımda gidona abanma durumum olacaktı. Bu ise sürüş emniyetimi tehlikeye atıyor.

    1.vites kullanım aralığı geniş. Bu nedenle dur kalklarda ikiye at bire alla uğraşmıyorum. Yoksa sahil yolunda akşam saati trafik gıdım gıdım ilerlerken 2.vites tekliyor. 1.vitesin geniş spektrumda çalışması bu açıdan iyi.

    Orjinal kitapçığında ilk 1600 km nin motor ömrü açısından çok önemli olduğu belirtilmiş.
    Belirtilen şekilde rodaj süresini tamamlayacağım.

    Kitapçık şöyle diyor...

    İlk 1600 km içinde, uzun süreli tam gaz çalıştırmaktan veya motorun aşırı ısınmasına sebep olacak şekilde kullanmaktan kaçının.

    0–1000 km aralığında 5600 rpm den yüksek devirde, uzun süreli kullanımdan kaçının.

    1000 km çalışmadan sonra motor yağı ve yağ filtesi/kartuşu değiştirilmeli.

    1000–1600 km aralığında 6800 rpm den yüksek devirde, uzun süre kullanımdan kaçının.

    1600 km den sonra araç normal olarak çalıştırılabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

    http://i.hizliresim.com/pnrBbJ.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

    Yükseltilip geri alınmış gidon ve Anlas Winter Grip-2 lastikle bir resim...
    Lastiklerin değişmesi gerçekten motosiklete farklı bir hava katmış. İşçilik ve şasi kalitesi olarak ne düşünüyorsun sağlamlık hissi veriyor mu sonuçta şase burada üretiliyor geri kalan parçalar yurt dışında üretilip burada birleştiriliyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

    Bu arada motosiklete Çin malı diyenler Benelli İtalyan asıllı fakat 600 cc altında olan modellerinin üretimini Çin'de gerçekleştiriyor. Honda Japon asıllı fakat modellerinin çoğunu (bir yerde okumuştum %85'ini ) Çin'de üretiyor. Apple Amerikan malı fakat oda Çin'de üretim yapıyor. Mesela Huawei bugün Türkiye telefon pazarında 3. sırada kaliteli telefonlar üretiyor ama %100 Çin malı ve %100 Çin'de üretiyor. Çin malı kalitesiz olacak diye bir algı var aklınızda ama öyle bir şey yok

  5. #105

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı carpediem55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim motor sen de var sanırım. Nasil.memnunmusun arizasi vs oldu mu. Servisin yaklaşımi hizi nasıl. Pişman eder mi insanı kafamda cb125f vardı bn125i görene kadar
    Şu ana kadar bir şikayetim olmadı. Motorun sağından solundan zırıltı mırıltı gelmiyor.

    Ağırlığıyla yola oturuyor. Bel desteğini kullanır şekilde oturunca sele çok rahat.

    Sele yüksekliğş benim için önemliydi. Ayaklarımın tabanı yere tam basıyor durunca. Motor üzerindeyken (ayaklarsa yerde) eğilip ayakkabı bağcıklarını ayakkabıya sıkıştırabiliyorum.

    Yüksek devirde titreşim yok. Birinci vitesin aralığı geniş. Tıkalı trafikte vitesi 1-2 arası habire değiştirmek zorunda kalmıyorum.

    Motorun egzost sesi internette seyrettiğim videolardaki gibi değil. Çok daha tok. 125 lik değilde sanki 200cc sesi gibi hoş bir sesi var. Bu ara gazlarda daha belli oluyor.

    Şu anda rodajda olduğu için zorlamıyorum. Ama ara sıra hızlanmalarda gördüğüm kadarıyla iyi hızlanıyor. Aksiyon kameramın pilini değiştirdiğimde video çekeceğim.

    Vitesler şıkır şıkır geçiyor. Boşluk yok. Ekranda vites göstergesi olması güzel. Ekran sade bu arada. Kafa karıştırıcı ıvır zıvır yok.
    Aydınlatma yeterli geldi.

    Süspansiyon tatminkar.

    Frenler sanırım lastikleri Winter grip yapmamında etkisiyle iyi tutuyor. CBS daha güvenli frenleme sağlıyor.

    Şu ana kadar en fazla 90 a çıktım. Titreşim yoktu ve daha gaz yemeye hazırdı.

    Motorun dar yerlerdeki manevra kabiliyeti CB125F ten daha yüksek. Bunu iki ay önce cb125f almış olan arkadaşım söylüyor.

    Ben Vale moto servisi kullanıyorum. Daha öncede kullandım. Yaklaşımları her zaman güler yüzlü oldu. Ama başka servisler nasıldır bilmiyorum.

    Bu arada motor çok havalı. 125 lik gibi durmuyor. Gören bir daha bakıyor.
    Alır almaz bir nazarlık takın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

    Alıntı hacıyatmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastiklerin değişmesi gerçekten motosiklete farklı bir hava katmış. İşçilik ve şasi kalitesi olarak ne düşünüyorsun sağlamlık hissi veriyor mu sonuçta şase burada üretiliyor geri kalan parçalar yurt dışında üretilip burada birleştiriliyor.
    Lastikler hem hava kattı hemde yola çok iyi tutunuyor. Çok çabuk ısınan bir lastik.

    Şase boru şase olup elle kaynatıldığı için kaynaktan anlamayan baktığında bu nasıl kaynak diyebilir. Ben Almanyada bir yıl kaynak okudum. Kaynağı düzgün görünsün diye taşlayabilirlerdi. Fakat o zamanda kaynak zayıflıyor.

    Şasede zırıltı patırtı yok. Motorun sağını solunu dinliyorum ama öyle boşta sallanan titreyen ses yapan birşey yok.

    Bizim sözde akıllı tüccarlar zamanında uzak doğunun en dandik mallarını buraya bire getirip ona sattılar. Doğal olarak "çin malı işte" algısı oluştu.

    Yoksa adamlar aynı malın A kalitesinide X kalitesinide üretiyor.

    Motor işi birazda kullandığınız motoru sevmekle alakalı. Altınızdaki makineyi sevince kullanması daha bir keyif veriyor.

  6. #106

    Üyelik
    29 Eylül 2018
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu ana kadar bir şikayetim olmadı. Motorun sağından solundan zırıltı mırıltı gelmiyor.

    Ağırlığıyla yola oturuyor. Bel desteğini kullanır şekilde oturunca sele çok rahat.

    Sele yüksekliğş benim için önemliydi. Ayaklarımın tabanı yere tam basıyor durunca. Motor üzerindeyken (ayaklarsa yerde) eğilip ayakkabı bağcıklarını ayakkabıya sıkıştırabiliyorum.

    Yüksek devirde titreşim yok. Birinci vitesin aralığı geniş. Tıkalı trafikte vitesi 1-2 arası habire değiştirmek zorunda kalmıyorum.

    Motorun egzost sesi internette seyrettiğim videolardaki gibi değil. Çok daha tok. 125 lik değilde sanki 200cc sesi gibi hoş bir sesi var. Bu ara gazlarda daha belli oluyor.

    Şu anda rodajda olduğu için zorlamıyorum. Ama ara sıra hızlanmalarda gördüğüm kadarıyla iyi hızlanıyor. Aksiyon kameramın pilini değiştirdiğimde video çekeceğim.

    Vitesler şıkır şıkır geçiyor. Boşluk yok. Ekranda vites göstergesi olması güzel. Ekran sade bu arada. Kafa karıştırıcı ıvır zıvır yok.
    Aydınlatma yeterli geldi.

    Süspansiyon tatminkar.

    Frenler sanırım lastikleri Winter grip yapmamında etkisiyle iyi tutuyor. CBS daha güvenli frenleme sağlıyor.

    Şu ana kadar en fazla 90 a çıktım. Titreşim yoktu ve daha gaz yemeye hazırdı.

    Motorun dar yerlerdeki manevra kabiliyeti CB125F ten daha yüksek. Bunu iki ay önce cb125f almış olan arkadaşım söylüyor.

    Ben Vale moto servisi kullanıyorum. Daha öncede kullandım. Yaklaşımları her zaman güler yüzlü oldu. Ama başka servisler nasıldır bilmiyorum.

    Bu arada motor çok havalı. 125 lik gibi durmuyor. Gören bir daha bakıyor.
    Alır almaz bir nazarlık takın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------



    Lastikler hem hava kattı hemde yola çok iyi tutunuyor. Çok çabuk ısınan bir lastik.

    Şase boru şase olup elle kaynatıldığı için kaynaktan anlamayan baktığında bu nasıl kaynak diyebilir. Ben Almanyada bir yıl kaynak okudum. Kaynağı düzgün görünsün diye taşlayabilirlerdi. Fakat o zamanda kaynak zayıflıyor.

    Şasede zırıltı patırtı yok. Motorun sağını solunu dinliyorum ama öyle boşta sallanan titreyen ses yapan birşey yok.

    Bizim sözde akıllı tüccarlar zamanında uzak doğunun en dandik mallarını buraya bire getirip ona sattılar. Doğal olarak "çin malı işte" algısı oluştu.

    Yoksa adamlar aynı malın A kalitesinide X kalitesinide üretiyor.

    Motor işi birazda kullandığınız motoru sevmekle alakalı. Altınızdaki makineyi sevince kullanması daha bir keyif veriyor.
    Yazdığınız cevabı anca okuyabildim. Sanırım cevabi bekleyemedim.Bayiide motoru görünce bu iş tamam deyip direk pazarlıgı bitirdim. Yarın heyecanla motoru teslim almayi bekliyorum�� Kazasız belasız keyfli sürüş herkese.

  7. #107

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı carpediem55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdığınız cevabı anca okuyabildim. Sanırım cevabi bekleyemedim.Bayiide motoru görünce bu iş tamam deyip direk pazarlıgı bitirdim. Yarın heyecanla motoru teslim almayi bekliyorum�� Kazasız belasız keyfli sürüş herkese.
    Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Nazar boncuğunu unutmayın

  8. #108

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Bizim motorların çanta demiri İngilterede satılmaya başlamış.
    Yakında burada da çıkar.


  9. #109

    Üyelik
    05 Haziran 2018
    Motorun kullanıcıları yorumlarını yazsa başlık canlansa biraz güzel bir motora benziyor yakında motor alacağım çok kararsızım

  10. #110

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı Ahmet0328 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun kullanıcıları yorumlarını yazsa başlık canlansa biraz güzel bir motora benziyor yakında motor alacağım çok kararsızım
    Kullanıcıların bir sorunu yok o yüzden yazmıyor olsalar gerek
    En azından benim yok

    Motor dolu halde 140 kilo civarı. Yola iyi oturuyor. Malzeme kaliteli.
    İvmelenmesi oldukça iyi. Hızlı bir şekilde ışıklarda kaçabiliyorum.

    Az yakıyor. Bütçe dostu. Sürekli yokuş dur kalkta bile 100km/3lt üzeri yaktıramadım.
    Benim gibi yokuşta ve aşırı dur kalkta kullanmak zorunda olmayanlar 100km/1,95lt yakıt harcıyor.

    Bakım aralıkları 5.000 kmde bir. Bu açıdan bakım masrafı oldukça düşük.

    Dikkat çekici bir motor. Gittiğiniz yerlerde ilgi odağı oluyorsunuz.

    95 km hızda titreşim yok. (henüz rodajda olduğu için daha üstünü zorlamadım)

    Fabrikasyon lastikleri, neredeyse aynı segmentteki tüm motorlarda olduğu gibi vasat.
    Alınca değiştirmek en iyisi.

    Sele yüksekliği alçak olmasına rağmen kalıplı bir motor.
    Benim boy 1,79 ve ayak tabanı yere tam basıyor.

    Bana aydınlatması tatminkar geliyor.

    Vites göstergesinin olması bir avantaj.

    Dünyada yeni bir motor olduğundan bazı servisler henüz motoru tam tanımıyorlar.
    Bazı servislerse fabrikada eğitim aldığından herşeyini biliyor.
    Zamanla tüm servisler öğrenecektir tam olarak motoru.

    Gaziantepte montajlanan bir makina. En azından ülkemin bir katkısı var motorda.

    Şimdilik aksesuarı yok denecek kadar az. Yurt dışında çıkmaya başladı.
    Yakında burayada gelecektir.

    Tavsiye edermiyim.
    Evet.

  11. #111

    Üyelik
    05 Haziran 2018
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanıcıların bir sorunu yok o yüzden yazmıyor olsalar gerek
    En azından benim yok

    Motor dolu halde 140 kilo civarı. Yola iyi oturuyor. Malzeme kaliteli.
    İvmelenmesi oldukça iyi. Hızlı bir şekilde ışıklarda kaçabiliyorum.

    Az yakıyor. Bütçe dostu. Sürekli yokuş dur kalkta bile 100km/3lt üzeri yaktıramadım.
    Benim gibi yokuşta ve aşırı dur kalkta kullanmak zorunda olmayanlar 100km/1,95lt yakıt harcıyor.

    Bakım aralıkları 5.000 kmde bir. Bu açıdan bakım masrafı oldukça düşük.

    Dikkat çekici bir motor. Gittiğiniz yerlerde ilgi odağı oluyorsunuz.

    95 km hızda titreşim yok. (henüz rodajda olduğu için daha üstünü zorlamadım)

    Fabrikasyon lastikleri, neredeyse aynı segmentteki tüm motorlarda olduğu gibi vasat.
    Alınca değiştirmek en iyisi.

    Sele yüksekliği alçak olmasına rağmen kalıplı bir motor.
    Benim boy 1,79 ve ayak tabanı yere tam basıyor.

    Bana aydınlatması tatminkar geliyor.

    Vites göstergesinin olması bir avantaj.

    Dünyada yeni bir motor olduğundan bazı servisler henüz motoru tam tanımıyorlar.
    Bazı servislerse fabrikada eğitim aldığından herşeyini biliyor.
    Zamanla tüm servisler öğrenecektir tam olarak motoru.

    Gaziantepte montajlanan bir makina. En azından ülkemin bir katkısı var motorda.

    Şimdilik aksesuarı yok denecek kadar az. Yurt dışında çıkmaya başladı.
    Yakında burayada gelecektir.

    Tavsiye edermiyim.
    Evet.
    Çok teşekkürler


    Benelli BN-251 Reklam Filmi
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)