Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
14. sayfa BirinciBirinci ... 4121314

Benelli BN 125 (yeni)

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #261

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Yakıtı düşer ister istemez. Fakat bundan önce motoru kaldırırken, yarım debriyaj ile kaldırma zorunluluğu oluyor mu? Böyle oluyor ise bir yerden sonra debriyaj plaskası erkenden biter.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #262

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli BN125
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıtı düşer ister istemez. Fakat bundan önce motoru kaldırırken, yarım debriyaj ile kaldırma zorunluluğu oluyor mu? Böyle oluyor ise bir yerden sonra debriyaj plaskası erkenden biter.
    İlk gözlemim, yarım debriyaj gerekmediği şeklinde.
    Hem düz yolda, hemde Pier Loti yokuşunda kontrol ettim.

    Yarın, Bakırköy-Göztepe-Erenköy-Sirkeci-Saraçhane-Laleli-Çemberlitaş-Kadırga-Bakırköy şeklinde uzun bir turum olacak. Herhalde 100-120km tutar.

    Daha iyi test etmiş olacağım.

  3. #263

    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i
    Herhalde coğrafi konumlardan fark ediyor. İstanbul gibi 7 tepeli şehirde düz yol daha az. Satıldığı yerler daha düz coğrafya olabilir. Konya olsa dişli değiştirmek lazım olmazdı herhalde.

  4. #264

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli BN125
    Cuma günü, yeni dişliyle bahsettiğim bahsettiğim şehir içi turu yaptım.
    Bizim devir saati minik çubuklar şeklinde ilerliyor.
    Yanlış görmediysem 7000-7200 aralığında 100 km/s süratte gidebiliyorum.
    Buda torkun en yüksek olduğu, en verimli nokta.

    Yokuşta, düzde, dur kalklarda sorun yaşamadım.
    Yalnız @Angrypower doğru söyler. Dikkat edilmezse fazla yarım debriyaj kullanımı gerekebilir. Buda balatayı çabuk aşındırır.
    Tabi çabuk derken ne kadar çabuk, henüz bir fikrim yok.

    Harem yokuşu benim için bir referanstır.
    Burada bir zorlanma, torktan düşme hissetmedim. Bazı yerlerde bir vites düşük gittim. Yani 5 yerine 4 ile...

    Ancak benim kullanım şeklimde bağırtmak olmadığından, 5 ten 4 e düştüğüm yerlerde,
    eskiden 5. viteste 6000 devirsem şimdi 4. vitese düşüp yine 5600-6000 devir aralığında gittim.

    Depoyu fulledim. Henüz 100km ölçüm için yeterli değil. Bitsin sarfiyatıda yazacağım.

    Şimdilik durum bu...


    Alıntı sallami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herhalde coğrafi konumlardan fark ediyor. İstanbul gibi 7 tepeli şehirde düz yol daha az. Satıldığı yerler daha düz coğrafya olabilir. Konya olsa dişli değiştirmek lazım olmazdı herhalde.
    Eğer referansınız devir olursa, yokuşlarda 43T ve 37T farkı, bir düşük vites ama neredeyse aynı devir şeklinde.

    Asıl fark düz yolda. 80km/s için 43T de 6500 devir gerekirken, 37T dişlide 5500 devir yeterli oluyor.
    Motor daha az bağırıyor. Zorlanmıyor. Yakıt sarfiyatınada olumlu etki edeceğini umuyorum.


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Daelim Motosiklet
14. sayfa BirinciBirinci ... 4121314

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)