Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
14. sayfa BirinciBirinci ... 41213141516 ... SonuncuSonuncu

Benelli BN 125 (yeni)

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #261

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Yakıtı düşer ister istemez. Fakat bundan önce motoru kaldırırken, yarım debriyaj ile kaldırma zorunluluğu oluyor mu? Böyle oluyor ise bir yerden sonra debriyaj plaskası erkenden biter.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #262

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma, Benelli BN125
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıtı düşer ister istemez. Fakat bundan önce motoru kaldırırken, yarım debriyaj ile kaldırma zorunluluğu oluyor mu? Böyle oluyor ise bir yerden sonra debriyaj plaskası erkenden biter.
    İlk gözlemim, yarım debriyaj gerekmediği şeklinde.
    Hem düz yolda, hemde Pier Loti yokuşunda kontrol ettim.

    Yarın, Bakırköy-Göztepe-Erenköy-Sirkeci-Saraçhane-Laleli-Çemberlitaş-Kadırga-Bakırköy şeklinde uzun bir turum olacak. Herhalde 100-120km tutar.

    Daha iyi test etmiş olacağım.

  3. #263
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i
    Herhalde coğrafi konumlardan fark ediyor. İstanbul gibi 7 tepeli şehirde düz yol daha az. Satıldığı yerler daha düz coğrafya olabilir. Konya olsa dişli değiştirmek lazım olmazdı herhalde.

  4. #264

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma, Benelli BN125
    Cuma günü, yeni dişliyle bahsettiğim bahsettiğim şehir içi turu yaptım.
    Bizim devir saati minik çubuklar şeklinde ilerliyor.
    Yanlış görmediysem 7000-7200 aralığında 100 km/s süratte gidebiliyorum.
    Buda torkun en yüksek olduğu, en verimli nokta.

    Yokuşta, düzde, dur kalklarda sorun yaşamadım.
    Yalnız @Angrypower doğru söyler. Dikkat edilmezse fazla yarım debriyaj kullanımı gerekebilir. Buda balatayı çabuk aşındırır.
    Tabi çabuk derken ne kadar çabuk, henüz bir fikrim yok.

    Harem yokuşu benim için bir referanstır.
    Burada bir zorlanma, torktan düşme hissetmedim. Bazı yerlerde bir vites düşük gittim. Yani 5 yerine 4 ile...

    Ancak benim kullanım şeklimde bağırtmak olmadığından, 5 ten 4 e düştüğüm yerlerde,
    eskiden 5. viteste 6000 devirsem şimdi 4. vitese düşüp yine 5600-6000 devir aralığında gittim.

    Depoyu fulledim. Henüz 100km ölçüm için yeterli değil. Bitsin sarfiyatıda yazacağım.

    Şimdilik durum bu...


    Alıntı sallami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herhalde coğrafi konumlardan fark ediyor. İstanbul gibi 7 tepeli şehirde düz yol daha az. Satıldığı yerler daha düz coğrafya olabilir. Konya olsa dişli değiştirmek lazım olmazdı herhalde.
    Eğer referansınız devir olursa, yokuşlarda 43T ve 37T farkı, bir düşük vites ama neredeyse aynı devir şeklinde.

    Asıl fark düz yolda. 80km/s için 43T de 6500 devir gerekirken, 37T dişlide 5500 devir yeterli oluyor.
    Motor daha az bağırıyor. Zorlanmıyor. Yakıt sarfiyatınada olumlu etki edeceğini umuyorum.

  5. #265

    Üyelik
    30 Ağustos 2019
    Arkadaşlar uzun süredir forumdan uzak kalmıştım. O süre zarfında BN 125 ile olan anılarımı yazmak istiyorum.

    Geçtiğimiz aylarda arıza ışığı yanmaya başlamıştı. Servise götürdüm, bilgisayara bağlayıp baktıklarında herhangi bir arıza koduyla karşılaşmadılar. Bilgisayarda bir arıza silme işlemi yapıldı ama arıza ışığı yanmaya devam etti. Servisteki usta bir iki hafta daha sür, sönmezse tekrar getir bakalım dedi.
    Dediği gibi bir iki hafta sürmeye devam ettim ama arıza ışığı bir türlü sönmedi. Servise tekrar gittiğimde sorunun beyinden kaynaklı olabileceği ve beynin değişmesi gerekebileceği söylendi. Ben de motoru 5 gün sonra geri almak üzere servise bıraktım.

    Aynı gün içinde akşamına servis tarafından arandım ve arızanın giderildiği bilgisi aldım. Ellerinde bulunan sıfır bn 125 model motosikletin beynini sökerek benim motosikletime takıp kontrol etmişler. Arıza ışığı sönünce de tekrar geri çıkarmamışlar. Sonuç olarak bendeki arızalı beyin Gaziantep’e gönderildi oradan gelecek yeni beyin de diğer motosiklete takılacak.

    Servis ile ilgili çekinceler yaşayan arkadaşlar için paylaşmak istedim.

    Bu arada, bu işlemler İzmir’de Aslan Motor’da yapıldı. Aslan Usta’ya ilgisinden dolayı buradan teşekkür ediyorum. Motosikletinizi güvenle bırakabileceğiniz bir usta.

    Lastikleri fırsat bulamadığımdan hala değiştirmedim. Bu hafta içi Mitas MC 50 model lastik taktırmayı düşünüyorum. Bu lastiği kullanan arkadaşlar tecrübelerini aktarırsa çok sevinirim.

  6. #266

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma, Benelli BN125
    Ben olsam MC50'den uzak dururdum.

    Haziran ortası taktım.
    İlk başta iyiydi. Memnundum.
    Eylül sonu, Ekim ortası gibi kaydırmalar başladı.

    Kasımda 6000 km kullanımdan sonra iyice tehlikeli hale gelmişti.
    Bu lastiğin orta kısmı ile yanları farklı hamurdan yapılmış. Kaydıran orta kısım.
    Mesela beyaz şeride yan temas edince kaydırmıyor ama orta kısım temasında kaydırıyor.

    İlginç bir şekilde 6000 km kullanımdan sonra MC50 lastiğin orta kısmının sertleştiğini biri daha yazmıştı forumda.

    Aklımda tek bir soru işareti var. Oda lastiğin orta kısmı geç ısındığı içinmi bu oluyor diye.

    Bu sefer düşünüyorum, gece 11.00 de 10-12 derece sıcaklıkta yağmurda Çatalcadan Bakırköye geldim 2 ay önce.
    40km sonra lastik hala yola tutunmuyordu adam gibi. Hatta tırtıklı asfaltta köprü üzerinde "düştüm ben" demiştimde zor kurtarmıştım.

    40km yol yaptıktan sonra lastik hala ısınıp yola tutunamıyorsa (orta kısım), üstelik bu lastik henüz 6000 km kullanılmışsa, lastikle teker yakma vs yapılmamışsa, benim için MC50 bitmiştir.

    Yinede herşeye rağmen yazın havalar ısınınca lastiği bir kere daha deneyeceğim. Bakalım sıcak havada durum tekrar eskisi gibimi olacak diye.

    Bu arada bu lastik Racing lastiği olarak geçiyor ve Radyal tip bir lastik.

    Bizim motorun kitapçığında Çapraz tip lastik önerilmiş/yeterli görülmüş.

    Hülasa...
    Şu anda, "Anlas Winter Grip 2" tip lastiğimle mutlu mesudum

  7. #267

    Üyelik
    30 Ağustos 2019
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben olsam MC50'den uzak dururdum.

    Haziran ortası taktım.
    İlk başta iyiydi. Memnundum.
    Eylül sonu, Ekim ortası gibi kaydırmalar başladı.

    Kasımda 6000 km kullanımdan sonra iyice tehlikeli hale gelmişti.
    Bu lastiğin orta kısmı ile yanları farklı hamurdan yapılmış. Kaydıran orta kısım.
    Mesela beyaz şeride yan temas edince kaydırmıyor ama orta kısım temasında kaydırıyor.

    İlginç bir şekilde 6000 km kullanımdan sonra MC50 lastiğin orta kısmının sertleştiğini biri daha yazmıştı forumda.

    Aklımda tek bir soru işareti var. Oda lastiğin orta kısmı geç ısındığı içinmi bu oluyor diye.

    Bu sefer düşünüyorum, gece 11.00 de 10-12 derece sıcaklıkta yağmurda Çatalcadan Bakırköye geldim 2 ay önce.
    40km sonra lastik hala yola tutunmuyordu adam gibi. Hatta tırtıklı asfaltta köprü üzerinde "düştüm ben" demiştimde zor kurtarmıştım.

    40km yol yaptıktan sonra lastik hala ısınıp yola tutunamıyorsa (orta kısım), üstelik bu lastik henüz 6000 km kullanılmışsa, lastikle teker yakma vs yapılmamışsa, benim için MC50 bitmiştir.

    Yinede herşeye rağmen yazın havalar ısınınca lastiği bir kere daha deneyeceğim. Bakalım sıcak havada durum tekrar eskisi gibimi olacak diye.

    Bu arada bu lastik Racing lastiği olarak geçiyor ve Radyal tip bir lastik.

    Bizim motorun kitapçığında Çapraz tip lastik önerilmiş/yeterli görülmüş.

    Hülasa...
    Şu anda, "Anlas Winter Grip 2" tip lastiğimle mutlu mesudum
    Valla siz şu an öyle diyince almaktan vazgeçtim. Anlas WG 2’de balans problemi var demiştiniz. Çözdünüz mü sorunu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------

    Aslında almak istediğim lastik Metzeler Roadtec 01 ama takılmasıyla birlikte fiyatı 1200 TL’yi buluyor. O yüzden daha uygun fiyatlı lastik arayışına girdim. Anlas’ın Tournee’leri nasıl acaba? İnternette birkaç araştırma yaptım, olumsuz yorumlar fazla gibiydi.

  8. #268

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma, Benelli BN125
    Alıntı Cicero adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla siz şu an öyle diyince almaktan vazgeçtim. Anlas WG 2’de balans problemi var demiştiniz. Çözdünüz mü sorunu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------

    Aslında almak istediğim lastik Metzeler Roadtec 01 ama takılmasıyla birlikte fiyatı 1200 TL’yi buluyor. O yüzden daha uygun fiyatlı lastik arayışına girdim. Anlas’ın Tournee’leri nasıl acaba? İnternette birkaç araştırma yaptım, olumsuz yorumlar fazla gibiydi.
    Hatta lastikte kalıp problemi olabilirde demiştim.
    Ama sorunun iş bilmez lastikçilerden kaynaklandığı ortaya çıktı.

    Geçen ay Mitas MC50 yi çıkarıp, Anlas WG2 yi taktım tekrar.
    Takmadan önce Anlas fabrikayı aradım. Beni Çağlayandaki fabrika yetkili servisine yönlendirdiler.
    Balans kurşunlarının yanlış takıldığı ortaya çıktı.
    (Bu arada MC50 ye geçtiğimde eski kurşunları sökmeyip sadece ilave kurşun takmışlardı)

    Şu an bir sorun yok ve çok memnunum.
    Sadece daha önce belirttiğim gibi ön teker 50 den sonra hafif uğultu yapar yapısından dolayı.

    Aşağıdaki başlıkta detaylı anlatmıştım.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...s-lastigi.html

  9. #269

    Üyelik
    30 Ağustos 2019
    Winter Grip 2 lastikleri bugün taktırdım. İlk izlenimlerime göre stok lastiklerle motosiklet sürmüyormuşum onu anladım.
    Şu an için gayet iyi yatmaya korktuğum virajlara çok daha güvenli bir şekilde yatabiliyorum artık.

    Lastiklere balans yapılırken arkaya 45 gram öne 15 gram kurşun takıldı. Sizce 45 gram çok mu fazla herhangi bir dezavantajı olur mu?

    Son olarak da arka lastiğe 32 psi, ön lastiğe 29 psi hava basıldı.

  10. #270

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma, Benelli BN125
    Alıntı Cicero adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Winter Grip 2 lastikleri bugün taktırdım. İlk izlenimlerime göre stok lastiklerle motosiklet sürmüyormuşum onu anladım.
    Şu an için gayet iyi yatmaya korktuğum virajlara çok daha güvenli bir şekilde yatabiliyorum artık.

    Lastiklere balans yapılırken arkaya 45 gram öne 15 gram kurşun takıldı. Sizce 45 gram çok mu fazla herhangi bir dezavantajı olur mu?

    Son olarak da arka lastiğe 32 psi, ön lastiğe 29 psi hava basıldı.
    Kazasız, belasız keyifle kullanın.
    45gr gerekliyse ve doğru şekilde takıldıysa sorun olacağını çok sanmıyorum.
    Pazartesi bendeki ağırlığa bakar söylerim.

    Tipik lastikçi mantığıyla, kitapçıkta izin verilen en yüksek havayı basmışlar lastiğe.
    Lastiği incelediğim o linki okumanızı öneririm. Cevaplar orada var.
    Deneme yanılmayla en uygun basıncınızı ağırlığınıza göre bulmanız gerekecek.
    Kitapçığa göre önerilen en düşük, ideal ve en yüksek basınç değerleri aşağıdaki gibi...
    .
    .


    .
    .
    Not : lastiğin üzeri mumlu. İlk 150-200 km yatırmayın motoru. Çok kolay kayar. Bırakın lastiğin üzerindeki mum erisin gitsin. Sonra lastik daha çok güven verecek.

  11. #271

    Üyelik
    30 Ağustos 2019
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kazasız, belasız keyifle kullanın.
    45gr gerekliyse ve doğru şekilde takıldıysa sorun olacağını çok sanmıyorum.
    Pazartesi bendeki ağırlığa bakar söylerim.

    Tipik lastikçi mantığıyla, kitapçıkta izin verilen en yüksek havayı basmışlar lastiğe.
    Lastiği incelediğim o linki okumanızı öneririm. Cevaplar orada var.
    Deneme yanılmayla en uygun basıncınızı ağırlığınıza göre bulmanız gerekecek.
    Kitapçığa göre önerilen en düşük, ideal ve en yüksek basınç değerleri aşağıdaki gibi...


    https://i.hizliresim.com/nbzkAl.jpg
    Teşekkür ederim, bir hafta sonra hava kaçırma vs gibi sorunlar olup olmadığı için kontrole götüreceğim. Şu anlık sorun görünmüyorum ama en yüksek değerlerde hava basılması pek hoşuma gitmedi, belki bir miktar düşürmelerini isteyebilirim.

  12. #272

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma, Benelli BN125
    MJGRUP-BENELLİ,
    Servislerinize çekidüzen verin. Özelliklede Bursa servisinize.

    Adam 50km kullandıktan sonra BN125 motor sıkışıyor gitmiyor diye Bursa servisine garantili motoru götürüyor. Servisinizin verdiği cevap "Bu motorlar hava soğutmalı, olur böyle şeyler" deyip geçiştiriyor.

    Bir şekilde bana ulaşıyor çocuk. Messengerdan yazışarak gece 00:30 da motorda istediğim kontrolleri yapmasını istiyorum ve 10 dakikada sorunun arka frenden kaynaklandığını, arka fren pedalının bastıktan sonra sıkışıp tam bırakmadığını ve habire fren sıkmaya devam ettiğini buluyoruz.

    Bu sabah fren pedalını ayarlatıp, yağlatınca problem tamamen hallolup çocuk ilk defa keyifle motorunu kullanmaya başlıyor.

    Ben sizin gecenin bir yarısı servisliğinizi yapmaya mecburmuyum.
    Tekrar söylüyorum servislerinize çeki düzen verin.

    Yazın fabrikanın kapısına dayanacağım. Debriyaj/vites sistemimden gelen sesle ilgili servisiniz bana "kullanım şeklini değiştir" diyor.

    Motoru indirip kontrol etmenizi yada bana BN125 kullanım dersi vermenizi isteyeceğim.

  13. #273

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Ufoz hocam

    Benelli kendi gelip bu Antep'li şarj kurnazı MJ gruptan komple hakları geri almadığı sürece bir halt olmaz. Bu kadar baştan savma,bilgisiz,vizyonsuz bir yönetim şekline insan hayret ediyor. İyi olan servislerin hepsi servisin kendi yöneticilerinden kaynaklı. Yoksa MJ gruptan bir halt olmaz.

  14. #274

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Rahmetli Barkın abi’nin bir demeci aklıma geldi. Benelli nasıl diye soru geliyor. Çinli motor, eskiden italyandı. Adına güvenip bulaşma. Pişman olursunuz demişti.

    Başka bir saygın markanın menegar’i ile konuşuyordum. Bu Antep’teki fabrika ile alakalı. Adamlar bir klimanın önünde motoru koyuyorlar, rüzgar tüneli die serinliyorlar dedi. Birde fabrikadan çıkan motorların son kontrole girmeden, direk paketlendiğini gördüğünü söyledi. Neden kontrol edilmiyor die sorunca; bir sorun var ise garantiden değişir cevabını almış.

    İlk rüzgar tüneli komik gelip, mantığım almadı ama ikincisi bana göre %90 doğrudur. O yüzden bu motorları çok sağlam bir servisten alıp, son kontrollerinin mutlaka tekrardan yapılması gerekiyor.
    vandamme bunu beğendi.

  15. #275

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma, Benelli BN125
    37t dişliyle yakıt sarfiyatı orjinal 43t dişliyle aynı.
    Bugün depoyu fulledim.
    2.25 lt/100km yakıt kullanmışım.
    Geçen yıl yine ocak-şubatta benzer kullanım ve yolda, aynı lastik, aynı ağırlıkla 2,20lt yakmıştım orjinal dişliyle. Geçen yıl topcase takılı değildi.
    Bu yıl topcasede var.
    Topcasesiz orjinal dişliyle 2.15-2.2 lt aralığı yakıyordum.

    Hafta sonu karşıdan gelen rüzgar nedeniyle 37t dişlide 115 km/s hızı geçemedim.

    Beklentim hız değil, torkun en yüksek olduğu 7000 devirde 100-105 km/s hız yapmasıydı.

    6800-7000 devir aralığında 5. Viteste 100 km/s hız yapıyor 37t dişliyle.

    Geçen yılda lastiğim Anlas WG2 idi bu yılda. Sanırım yaz lastiğinde sarfiyat biraz daha düşer.

    Benden keyiflisi yok

  16. #276

    Üyelik
    30 Ağustos 2019
    Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık bir aydır ANLAS Winter Grip 2 lastikleri kullanıyorum. Yol tutuşundan oldukça memnunum. Burada kesin kayar dediğim yerde bile kaymayarak beni şaşırtan bir lastik olduğunu söylemeliyim. Islak zeminde kuruda gidiyormuş hissine kapılıyorsunuz. Motosiklet oldukça kararlı ve çizgisini bozmadan ilerliyor.
    Fakat, bugün rüzgardan mı oldu bilmiyorum ama top speed'de düşüş olduğunu fark ettim. WG 2'leri taktırmadan önce aynı yolda 123 km/h top speed görürken, bugün bütün uğraşlarıma rağmen aynı yolda max 108 km/h top speed görebildim. WG 2 ile birlikte sürtünme arttığı için böyle bir düşüş yaşamış olabilir miyim diye düşündüm. Sizin fikriniz nedir?

  17. #277

    Üyelik
    29 Eylül 2018
    Alıntı Cicero adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık bir aydır ANLAS Winter Grip 2 lastikleri kullanıyorum. Yol tutuşundan oldukça memnunum. Burada kesin kayar dediğim yerde bile kaymayarak beni şaşırtan bir lastik olduğunu söylemeliyim. Islak zeminde kuruda gidiyormuş hissine kapılıyorsunuz. Motosiklet oldukça kararlı ve çizgisini bozmadan ilerliyor.
    Fakat, bugün rüzgardan mı oldu bilmiyorum ama top speed'de düşüş olduğunu fark ettim. WG 2'leri taktırmadan önce aynı yolda 123 km/h top speed görürken, bugün bütün uğraşlarıma rağmen aynı yolda max 108 km/h top speed görebildim. WG 2 ile birlikte sürtünme arttığı için böyle bir düşüş yaşamış olabilir miyim diye düşündüm. Sizin fikriniz nedir?
    Bu sıkıntıyı bende çok yaşadım Ufuk abi de çok yaşadı Bn125 in sağı solu hiç belli olmuyor ben hala anlam verebilmis değilim neden olduguna işe gidip gelirken hep sahil yolunu kullanırım bir gün 95 son hız oluyordu bir gün hız zorlanmadan 110 diyordu garip garip işler

  18. #278

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma, Benelli BN125
    Alıntı Cicero adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık bir aydır ANLAS Winter Grip 2 lastikleri kullanıyorum. Yol tutuşundan oldukça memnunum. Burada kesin kayar dediğim yerde bile kaymayarak beni şaşırtan bir lastik olduğunu söylemeliyim. Islak zeminde kuruda gidiyormuş hissine kapılıyorsunuz. Motosiklet oldukça kararlı ve çizgisini bozmadan ilerliyor.
    Fakat, bugün rüzgardan mı oldu bilmiyorum ama top speed'de düşüş olduğunu fark ettim. WG 2'leri taktırmadan önce aynı yolda 123 km/h top speed görürken, bugün bütün uğraşlarıma rağmen aynı yolda max 108 km/h top speed görebildim. WG 2 ile birlikte sürtünme arttığı için böyle bir düşüş yaşamış olabilir miyim diye düşündüm. Sizin fikriniz nedir?
    Aynı carpediemin dediği gibi
    Bizim motorlar manyak. Basınç, nem, sıcaklık durumuna göre aynı şeyler hepimizde oluyor.
    Hatta bir ara evdeki, basınç, nem, sıcaklık ölçere bakıp çıkıyordum bugün ne yapacak diye.
    Sonra sıkıldım bıraktım bakmayı.
    Genel kullanım hızım 90 km/s hız olduğu için, beni rahatsız etmediğini söyleyebilirim.

    Tabi bunda Anlas WG2 nin de bir miktar etkisi olduğu doğru.
    Lastiğin yola gösterdiği direnç yüksek. Kayma olmuyor.
    Bu nedenle bir miktar fark olması normal.

    MC50 lastiklede benzer durum yaşanıyor. Bazı havalarda top speed yükseliyor.

    Bizim motorların en sevdiği sıcaklık 20 C civarı sıcaklıklar (+-5)

  19. #279
    vandamme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hero Hunk 150
    Bu Benelli İtalyan mı Çin mi Bilen var mı ?

  20. #280

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma, Benelli BN125
    Tasarım İtalyan. İmalat Çin


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet
14. sayfa BirinciBirinci ... 41213141516 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)