Şerit uygulamasını yaparken ön çamurluk ve siperlikte yaptığınız gibi birbirine uyumlu doğrultularda yapsaydınız daha güzel olurdu.
Yine de kötü olmamış.
Şerit uygulamasını yaparken ön çamurluk ve siperlikte yaptığınız gibi birbirine uyumlu doğrultularda yapsaydınız daha güzel olurdu.
Yine de kötü olmamış.
Winner 200 düşünen ve araştıran arkadaşlar için yakıt tecrübem 4 ila 4,5 lt arası yakaladım.Genelde arazi gezilerimdeki rakamlar.
Arazide gezmeyi düşünen arkadaşlar için gerçekten güzel bir motor.Ağır cross olmamak şartıyla gayet yeterli bir motor.
Yüksek hız bekleyenleri pek memnun etmeyecek bir motor 90-100, çok zorlanırsa 110 aralığında gezen hızları var.
Titreşim beni rahatsız etmedi.80 den sonra illaki artıyor.Selesi çoğu motorlardan daha rahat.
Eksoz ve motor sesi olarak biraz sesli bir motor. Etraftakiler yanlarından geçerken şöyle bir dönüp bakıyor.
Ama gerçekten çok gösterişli ve dikkat çeken bir makine.Çantaları çok kullanışlı ve işe yarıyor.
Benim çamurluk epey aşağıda aslında ama yine de ayaklarıma çok su geliyor lastikten.
Beni oto döşeme işi yapan yerlere yönlendirdiler, bi parça aldım ama olmadı çok yumuşak hemen katlanıyor.
Sizin dediğiniz gibi ayakkabı tamir işi yapan bi yer bulmam lazım.
Bally ile mi yoksa 502 ile mi yapıştırsam ? hangisi daha sağlam olur sizce ?
Vakit ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.
Ben teşekkür ederim.Malzemeyi ayakkabı tabanında kullanıyorlar.Ben iki motorumada bally ile yaptım.
Herhangi bir sıkıntı olmadı.502 yi kullanmadığım için bir yorum yapamayacağım.Kuvvetli bir yapıştırıcı işini görür.
Bu arada motorunda çok yakışıklı maşallah.Tozluğun çok faydası oluyor.Kesinlikle yap derim
[/COLOR]Buda kuba KEE100 motoruma yaptığım tozluk, aynı malzemeden.
[IMG]https://i.hizliresim.com/ldg5pB.jpg[/IMG]
Muayene tarihi yaklaşıyor. Muayene yaptıran arkadaşlardan yan çantalarla ilgili nasıl bir işlem yapılmış sormak istedim.
Sıkıntı çıkarıyorlar mı? Söküp gitmek mi lazım? Malum ruhsata işli değil çantalar. Fakat orijinal çantalar.
Tecrübe etmiş arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim.
Tecrübe etmedim ama bildiğim kadarıyla ruhsata işli olmadığı için sökmen gerekiyor
Motoruma yaptığım kırmızı şerit uygulamasını sunmak istedim. Çok şık oldu bence.
Merhabalar ben de 2. el winner 200 geçiş yaptım yalnız bazı onlar var
zincir atma sorunum var özellikle artçı binince medana geliyor amortisorün çok açık olmasından kaynaklarnıyor olabilir mi ?
birde egzos çok fazla paslı bunu temizleyen arkdasşlar var mı en iyi yöntem nasıl temizlenebilir
Kardeşim satmak zorunda kaldım
Ne yazık ki sattığımada bin pişmanım keşke satmasaydın bu kadar temiz güzel bir motor zor bulurum :(
Motoru denerken hiç bir sıkıntı yok ama kocaeli çatalca arası motorla geldim 120km yol hiç beğenmedim titreşimden ellerim ayaklarım karıncalandı
Rks aldım 30.000₺ ye 12.000 km gerçekten bu kadar kötü bir motor aldığıma inanmıyorum motor pas içinde ve yolda hiç güven vermıyor :( aldığım fiyatan satıcam sanırım. Senın motor duruyor mu peki ?
Bende eski bir Rks Winner 200 kullanıcısıyım.
Çinlilere çok sıcak bakmasam da bu motor bana zamanında çok sıcak gelmişti gelme nedeni üstünde cg motoru olmasıydı ama şimdi okuyorum mesela 4-4.5 litre yakıyorsa çok yakıyor 200cc motor için çok fazla ..
Ben bunu niye beğenmiştim elden geçse biraz light enduro yada adv diyebileceğimiz bir makineye dönüşe bilir diye sevmiştim ..
Konfor sele yapıcaksın, öne led far takıcaksın , zaten bunların kendi orjinal side case leri vardı ondan takıcaksın güzel kaliteli michellin Pirelli bir yol lastiği takıp fıtı fıtı yolunda gidiceksin ..
Cg motor olmasının iyi yanı Türkiye de en uç yere en kuş uçmaz kervan geçmez yerede gitsen bir ustası o motordan anlayan birileri kesin çıkar ..
Oda çok güzel bir şey aklın kalmadan uzun yollar yaparsın ..
Birde cg motoru oynama modifiye ye de rahat geliyor biliyorsunuz işte neler neler yapıyorlar 300cc 400cc çift karbüratör falan filan ..
olan oldu zincir koptu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)