Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
22. sayfa BirinciBirinci ... 122021222324 ... SonuncuSonuncu

Kuba Dragon 50 (yeni)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #421

    Üyelik
    15 Mayıs 2018
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deponuz metal değil mi? Metal olmayan yüzeyler diyor. Metal yüzeyler için biraz uğraşmanız lazım.

    https://www.dfrobot.com/wiki/index.p...V_SKU:_SEN0204
    başka bir modelini aldım metalden ölçebilen ama tam kararlı ölçüm yaptıramadım daha farklı bir sensör ile deneyeceğim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

    Ekran çalışmalarında sona geliniyor.

    https://i.hizliresim.com/RD8O2j.jpg

    https://i.hizliresim.com/pnMGlL.jpg

    https://i.hizliresim.com/k67Xmm.jpg

    https://i.hizliresim.com/ND8OmP.jpg


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #422

    Üyelik
    12 Mayıs 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50
    Alıntı arake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bumu krank https://urun.n11.com/yedek-parca/cup...lmo-P178264605 aldım bunu yanlışsa düzelttirelim
    Hocam 110luk yaparsak krank değişimine gerek varmı? Krank değişimi zor bir işmi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

    Alıntı Antol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, ben de 4 aydır Dragon sahibiyim. Bu motorlar cidden problemli, daha ilk km'den sorunları baş gösteriyor ama genel olarak çin motorlarında yaşanan şeyler. Hız motoru değil, keyif motoru olarak kullanmak isteyenleri ve biraz olsun elinden iş gelenleri tatmin edecektir. Genel olarak okuduğum sorunlarla ilgili edindiğim tecrübeleri elimden geldiğince paylaşacağım.

    Genel olarak yorumlarda gördüğüm, motorun stop etmesi sorunu mevcut ve tekrarlıyor. Bu durumu yaşayan arkadaşlar, eğer motor soğuduktan sonra motor zor olsa da çalışıyor, ısınınca sorun tekrarlıyor, devir arttıkça boğulma, tekleme oluyorsa ilk kontrol etmesi gereken alternatör sargılarıdır. Motorun özellikle yokuşta ısınması ile incecik olan ateşlemeye ait sargılar çok kolay yanmakta. Bunu da kolaylıkla vites kolunu söküp, sol kapağı aldığınızda alternatörden gelen kokudan veya elinizde bir multimetre varsa alternatörden çıkan 2 adet sarı kablo arası direnci ölçerek (650-700ohm) anlayabilirsiniz. Ancak stop etmenin belirtileri bunlardan daha farklıysa daha önce de bahsedildiği gibi buji kablo ve bobin bağlantılarını kontrol etmenizde hatta değiştirmenizde fayda var (zaten standart 20TL bir parça).

    100 veya 110cc ye çeviren arkadaşlar için ideal dişli oranı 14/36 dır. Motorunuzun rodajı dolduktan sonra (yaklaşık 1000km) eğer çok sık 2 kişi binmiyorsanız 16/36 yaparak devir bandını aşağıya çekebilirsiniz. Karbüratör olarak 125'lik kullanmayın randıman vermez. 125'lik karbüratör çıkışı 26mm'dir. Elinizdeki manifold 20mm ve cup manifoldu 22mm'dir. Zaten 110cc silindir kapağının emme girişi 24mm'dir. Bu sebeple gerekli randıman alınamayacaltır. Cup karbüratörü 19mm veya 20mm'lik karbüratör (Mondial 100 UAG yanılmıyorsam 20mm) fazlasıyla iş görecektir.

    100 veya 110cc ye çevirecek arkadaşlar için, dragonun biyel kolu 1.8mm daha uzun gelmektedir. Bu sebeple piston dışarı taşacaktır. Silindirin altına ek conta koymak çözüm oluyor ancak hem egzantirik zinciri çok geriliyor hem de bir süre kullandıkça contalar daha da ezilip piston gene taşmaya başlıyor. Pistonun taşması performansı arttırıyor gibi görülebilir ancak bununla birlikte hararet sorunu da başlatıyor. Zaten conta kalınlıkları 0.5mm olduğundan tam farkı tutturmak mümkün olmuyor. Bu sebeple uzun süreli kullanımla sorunlar başlıyor. Tavsiyem krank milinin de değiştirilmesi. 110cup krank mili debriyajın farklı olması sebebiyle daha uzun ancak Mondial 100sfc vb. bir modelin krank mili tam uymaktadır. Böylece araya contalar atmadan orjinal bir motor yapılmış oluyor. Krankın sökümü ve takımı da evde yaparak yarım gün bile sürmemekte (isteyene detaylı bilgi verebilirim).

    Şimdilik aklıma gelenler bu kadar. Zamanla ek birşeyler yazarım. Sorusu olanlar için elimden geldiğince cevaplayabilirim. Herkese keyifli sürüşler.
    Hocam teşekkürler bilgiler için. Motora alıştım artık Motoru 110luk yada 125lik yapmaya karar verdim. İllaki 110lukta yada 125 likte uyumlu hava filtresi buji karbüratör manifold silindir piston üst kapak vb tavsiye edeceğiniz bir sistem vardır. Bayram sonu malzemeleri toplamaya başlıcam. Bana bir yol gösterirmisiniz

  3. #423
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Servislerin verdiği cc yükseltme kiti ile serviste değişiklik yapılırsa motosiklet garanti dışı kalıyor mu? Yaptıran yada soran birileri var mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

    Alıntı lostromos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başka bir modelini aldım metalden ölçebilen ama tam kararlı ölçüm yaptıramadım daha farklı bir sensör ile deneyeceğim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

    Ekran çalışmalarında sona geliniyor.

    https://i.hizliresim.com/RD8O2j.jpg

    https://i.hizliresim.com/pnMGlL.jpg

    https://i.hizliresim.com/k67Xmm.jpg

    https://i.hizliresim.com/ND8OmP.jpg
    Çok harika olmuş bunu senin dışında yani sen olmadan nasıl yapabilirz?

  4. #424

    Üyelik
    15 Mayıs 2018
    Alıntı gezgin41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servislerin verdiği cc yükseltme kiti ile serviste değişiklik yapılırsa motosiklet garanti dışı kalıyor mu? Yaptıran yada soran birileri var mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------



    Çok harika olmuş bunu senin dışında yani sen olmadan nasıl yapabilirz?
    Elektronik ve yazılım bilginiz var ise yardımcı olurum. Onun haricinde çok zor.

  5. #425

    Üyelik
    14 Ağustos 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50
    Stop etme sorunundan gına gelince servise gittim. Karbüratör ayarlandı sorun düzeldi gibi. Ayrıca cc yükseltme kiti var mı diye de sordum. Fabrika bayramdan sonra servislere dağıtacak dediler. Garanti konusunda sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Sonuçta cc yükseltme kitini fabrika çıkarıyor.

  6. #426

    Üyelik
    15 Mayıs 2018
    Yapmış olduğum göstergenin ayrıntılı inceleme videosu:

    https://www.youtube.com/watch?v=w1bo...ature=youtu.be

  7. #427

    Üyelik
    12 Mayıs 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50
    Alıntı ozak07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stop etme sorunundan gına gelince servise gittim. Karbüratör ayarlandı sorun düzeldi gibi. Ayrıca cc yükseltme kiti var mı diye de sordum. Fabrika bayramdan sonra servislere dağıtacak dediler. Garanti konusunda sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Sonuçta cc yükseltme kitini fabrika çıkarıyor.
    Bayramdan sonra cc yükseltim için setmi satışa çıkacak? Siz Antalyadamısınız? Hangi servise gittiniz

  8. #428

    Üyelik
    17 Mart 2018
    Şehir
    marmara ereğlisi
    Motosikleti
    kuba dragon 50
    bu motor tam manasıyla 50lik üretilmiş pistonundan debriyajına lastik hız endeksine... krank ve debriyajınıda değişmeniz gerekiyor düz yolda yapacağı yine 80 85 gps hızdır.motoru yarım otomatik(ayaktan debriyaj) ve 125cc piston takmış biri olarak 100 den sonra ön teker aşırı titriyor kontrolsüz bir gidiş yaşatıyor, tavsiyem hiç masrafa girmeyip yuki gusto veyahut motolux rossi almanız.tipini beğeniyorum motorun diyen olacaktır ozaman ön dişliyi 14 15 yapıp tek kişi kullanmanız

  9. #429

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    nedense çok satan var 300,500 kmde çok satan var ..

  10. #430

    Üyelik
    12 Mayıs 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50
    Alıntı arake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motor tam manasıyla 50lik üretilmiş pistonundan debriyajına lastik hız endeksine... krank ve debriyajınıda değişmeniz gerekiyor düz yolda yapacağı yine 80 85 gps hızdır.motoru yarım otomatik(ayaktan debriyaj) ve 125cc piston takmış biri olarak 100 den sonra ön teker aşırı titriyor kontrolsüz bir gidiş yaşatıyor, tavsiyem hiç masrafa girmeyip yuki gusto veyahut motolux rossi almanız.tipini beğeniyorum motorun diyen olacaktır ozaman ön dişliyi 14 15 yapıp tek kişi kullanmanız
    Hocam 110 cc için krank değiştirmeden pistonun ucundan 1.8mm aldırsak işimizi görürmü? Niyetim 80kms hızlarda titeşimsiz 14-36 dişli ile 4lü baskı balata ile 100lük karbüratör açık hava filtresi eksoz değişimi ile bir sistem oturtmak. Birçok şey denediğinizi düşünerekten bilgilerinizi bekliyorum. Motoru ulaşım için değil haftasonlarını keyfi kullanıyorum

  11. #431

    Üyelik
    14 Ağustos 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50
    Alıntı Hkn07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayramdan sonra cc yükseltim için setmi satışa çıkacak? Siz Antalyadamısınız? Hangi servise gittiniz
    Ben Ankaradayım. Aydınlıkevlerde Kuba servisi var oraya gittim, fabrikanın bayramdan sonra servislere dağıtacağını söyledi.

  12. #432

    Üyelik
    17 Mart 2018
    Şehir
    marmara ereğlisi
    Motosikleti
    kuba dragon 50
    amacına hizmet eder o halde,titreşim takozları da takarsın % 20 gibi bir titreşim azalması olacak yüksek devirlerde.ayak peglerine de motosiklet elcik süngeri kes yapıştır güzelce o da biraz yumuşatır ayaklarında titreşimi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

    Alıntı Hkn07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam 110luk yaparsak krank değişimine gerek varmı? Krank değişimi zor bir işmi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------



    Hocam teşekkürler bilgiler için. Motora alıştım artık Motoru 110luk yada 125lik yapmaya karar verdim. İllaki 110lukta yada 125 likte uyumlu hava filtresi buji karbüratör manifold silindir piston üst kapak vb tavsiye edeceğiniz bir sistem vardır. Bayram sonu malzemeleri toplamaya başlıcam. Bana bir yol gösterirmisiniz
    antol arkadaşım olur 125cc tam manasıyla yapman için dediklerine mukabil ön silindir kapağı ve krank ve debriyaj takımı değişiyor.9 10 has beygir gücü alabilmek için.uyumlu karbüratörü yeşilyurt motor da var fiyatı dolar uçmadan önce 365 tl idi manifoltla 400 ü bulur.yan sanayi alacam dersen umarım düzgün randımanlı bişeyler bulabilirsin.motor ön maşa kafa ve lastik 100 km hızı geçince fena halde titriyor bence 97cc piston atın yolunuza bakın.ister istemez elinizdeki gücü kullanıp basmak isticeksiniz ALLAH muhafaza güçlendirip basarsanız kazası ağır olur

  13. #433

    Üyelik
    20 Ağustos 2018
    Merhaba bende bayram öncesi alarak aranıza katıldım. Bayram sonrası plaka ruhsat çıkarıp binmeye başlayacağım. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. Tekerinize taş değmesin. Küba dragon tip olarak beğendiğim bir model olduğu için aldım. Ehliyet alıp farklı bir modelle başlamak isterdim ama 3000 TL maliyet çıkardı kurs şimdilik dursun 50 cc ile başlayayım dedim.

  14. #434

    Üyelik
    12 Mayıs 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50
    Alıntı arake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    amacına hizmet eder o halde,titreşim takozları da takarsın % 20 gibi bir titreşim azalması olacak yüksek devirlerde.ayak peglerine de motosiklet elcik süngeri kes yapıştır güzelce o da biraz yumuşatır ayaklarında titreşimi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------



    antol arkadaşım olur 125cc tam manasıyla yapman için dediklerine mukabil ön silindir kapağı ve krank ve debriyaj takımı değişiyor.9 10 has beygir gücü alabilmek için.uyumlu karbüratörü yeşilyurt motor da var fiyatı dolar uçmadan önce 365 tl idi manifoltla 400 ü bulur.yan sanayi alacam dersen umarım düzgün randımanlı bişeyler bulabilirsin.motor ön maşa kafa ve lastik 100 km hızı geçince fena halde titriyor bence 97cc piston atın yolunuza bakın.ister istemez elinizdeki gücü kullanıp basmak isticeksiniz ALLAH muhafaza güçlendirip basarsanız kazası ağır olur
    Teşekkürler. 100lük yaparsak krank değişimine gerek varmı? Silindir piston ve üst kapak değişimi yeterli olurmu?

  15. #435
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Uzun zamandır yazmıyordum. Motoru ve özellikle cc büyütmeyi merak eden arkadaşlar için;(110cc hali ile 1000km yi devirdim)

    1. Silindir, Üst kapak, piston ve karbüratör değişecek motor bölümünde.
    2. Motor güçlendiği için haliyle dişliler değişecek ki zaten asıl zevkli kısım bu. Çünkü hem vites aralarınız uzayacak ki daha az vites değişeceksiniz hemde titreşim sorunu %80 çözülecek.

    Silindir üst kapağı 100cc lik oluyor ve biraz traşlanıyor biraz da piston tepesi traşlanıyor. Çünkü silindir ve piston 107 cc. Rmg marka 100cc lik karbüratör var bende ve çok iyi uydu. Öncesinde 125 lik cg karbüratörü denendi fakat aşırı yakıyordu (100 km de 3-3,5 gibi). Bahsettiğim 100cc karbüratörden sonra yakıt 2-2,2 lere indi.

    Dişli konusunda ise bahsettiğim cc için 14/36 ya da 15/36 kullanın. hızlanma çekişe önem veren 14, titreşime önem veren 15 yapsın ön dişliyi.

    Peki bu bahsettiklerimi yaparsanız ne olacak;

    Motor eskisi kadar sık vites değişimi istemeyecek
    Orjinal hali ile 40 km hıza çıktığı süre de 60-65 km hıza çıkacak
    Eskiden 4. viteste 60km hızda 7000 devre gelip titremeye başlayan motor aynı hızı 5000 devirde gayet huzurlu bir şekilde yapacak(15/36 kombinasyonu)
    Düz yolda üzerine yatmadan 90-95 km hıza çıkabilecek(cbr250 ne gösteriyorsa benim kadranımda aynı hızı gösteriyor denendi)
    Yukarda Arake nin de dediği gibi yüksek hızlar için tasarlanmamış bir motor olup 75-80 km/h üzeri cidden güvensizleşiyor. Lütfen alayım modifiye edeyim 100-120 gitsin diye uğraşmayın hiç tavsiye etmiyorum.

    Ben orjinal hali zaten 80 km yapabilen fakat 60 dan sonra titreşim rahatsız etmeye başladığı ve 70 ten itibaren hiltiye dönüştüğü için yaptım bahsettiğim değişimleri. Bi kaç deneme hariç 80 i geçmiyorum zaten.
    Bahsettiğim değişimleri iyice araştırıp iyi bir ustada yaptırmassanız burnunuzdan gelebilir uyarayım baştan. Yukarda bahsettiğim parçalar hariç geri kalan fabrika çıkışı neyse o benim motoumda bu arada belirteyim. Yani krank-egzos-elektrik tesisatı-ateşleme vs.
    Herkese hayırlı bayramlar, kazasız belasız sürüşler...

  16. #436

    Üyelik
    15 Mayıs 2018
    Alıntı erhn42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun zamandır yazmıyordum. Motoru ve özellikle cc büyütmeyi merak eden arkadaşlar için;(110cc hali ile 1000km yi devirdim)

    1. Silindir, Üst kapak, piston ve karbüratör değişecek motor bölümünde.
    2. Motor güçlendiği için haliyle dişliler değişecek ki zaten asıl zevkli kısım bu. Çünkü hem vites aralarınız uzayacak ki daha az vites değişeceksiniz hemde titreşim sorunu %80 çözülecek.

    Silindir üst kapağı 100cc lik oluyor ve biraz traşlanıyor biraz da piston tepesi traşlanıyor. Çünkü silindir ve piston 107 cc. Rmg marka 100cc lik karbüratör var bende ve çok iyi uydu. Öncesinde 125 lik cg karbüratörü denendi fakat aşırı yakıyordu (100 km de 3-3,5 gibi). Bahsettiğim 100cc karbüratörden sonra yakıt 2-2,2 lere indi.

    Dişli konusunda ise bahsettiğim cc için 14/36 ya da 15/36 kullanın. hızlanma çekişe önem veren 14, titreşime önem veren 15 yapsın ön dişliyi.

    Peki bu bahsettiklerimi yaparsanız ne olacak;

    Motor eskisi kadar sık vites değişimi istemeyecek
    Orjinal hali ile 40 km hıza çıktığı süre de 60-65 km hıza çıkacak
    Eskiden 4. viteste 60km hızda 7000 devre gelip titremeye başlayan motor aynı hızı 5000 devirde gayet huzurlu bir şekilde yapacak(15/36 kombinasyonu)
    Düz yolda üzerine yatmadan 90-95 km hıza çıkabilecek(cbr250 ne gösteriyorsa benim kadranımda aynı hızı gösteriyor denendi)
    Yukarda Arake nin de dediği gibi yüksek hızlar için tasarlanmamış bir motor olup 75-80 km/h üzeri cidden güvensizleşiyor. Lütfen alayım modifiye edeyim 100-120 gitsin diye uğraşmayın hiç tavsiye etmiyorum.

    Ben orjinal hali zaten 80 km yapabilen fakat 60 dan sonra titreşim rahatsız etmeye başladığı ve 70 ten itibaren hiltiye dönüştüğü için yaptım bahsettiğim değişimleri. Bi kaç deneme hariç 80 i geçmiyorum zaten.
    Bahsettiğim değişimleri iyice araştırıp iyi bir ustada yaptırmassanız burnunuzdan gelebilir uyarayım baştan. Yukarda bahsettiğim parçalar hariç geri kalan fabrika çıkışı neyse o benim motoumda bu arada belirteyim. Yani krank-egzos-elektrik tesisatı-ateşleme vs.
    Herkese hayırlı bayramlar, kazasız belasız sürüşler...
    Bilgilendirmeniz icin teşekkürler. Muayeneden gecmeme durumu varmi acaba?

  17. #437
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı lostromos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgilendirmeniz icin teşekkürler. Muayeneden gecmeme durumu varmi acaba?
    Rica ederim faydamız olursa ne mutlu. Muayene konusu artik 3 sene sonra belli olacak ama ne olur ne olmaz diye çıkan orjinal parçaları elimde tutuyorum. Gerekirse muayene icin günü birlik değişecez.

  18. #438

    Üyelik
    20 Ağustos 2018
    Üstad bundan temin etmek isterim karttan var elimde demişsin. Arduino ile kodlama yaparım. Yardımcı olabilirsen sevinirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------

    Alıntı lostromos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapmış olduğum göstergenin ayrıntılı inceleme videosu:

    https://www.youtube.com/watch?v=w1bo...ature=youtu.be
    Bu videodaki kart varsa elinde yardımcı olursan sevinirim üstad.

  19. #439

    Üyelik
    15 Mayıs 2018
    Alıntı kilicli adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bu videodaki kart varsa elinde yardımcı olursan sevinirim üstad.
    Tabi ki yardimci olurum ozelden yazin

  20. #440

    Üyelik
    12 Mayıs 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50
    Alıntı erhn42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun zamandır yazmıyordum. Motoru ve özellikle cc büyütmeyi merak eden arkadaşlar için;(110cc hali ile 1000km yi devirdim)

    1. Silindir, Üst kapak, piston ve karbüratör değişecek motor bölümünde.
    2. Motor güçlendiği için haliyle dişliler değişecek ki zaten asıl zevkli kısım bu. Çünkü hem vites aralarınız uzayacak ki daha az vites değişeceksiniz hemde titreşim sorunu %80 çözülecek.

    Silindir üst kapağı 100cc lik oluyor ve biraz traşlanıyor biraz da piston tepesi traşlanıyor. Çünkü silindir ve piston 107 cc. Rmg marka 100cc lik karbüratör var bende ve çok iyi uydu. Öncesinde 125 lik cg karbüratörü denendi fakat aşırı yakıyordu (100 km de 3-3,5 gibi). Bahsettiğim 100cc karbüratörden sonra yakıt 2-2,2 lere indi.

    Dişli konusunda ise bahsettiğim cc için 14/36 ya da 15/36 kullanın. hızlanma çekişe önem veren 14, titreşime önem veren 15 yapsın ön dişliyi.

    Peki bu bahsettiklerimi yaparsanız ne olacak;

    Motor eskisi kadar sık vites değişimi istemeyecek
    Orjinal hali ile 40 km hıza çıktığı süre de 60-65 km hıza çıkacak
    Eskiden 4. viteste 60km hızda 7000 devre gelip titremeye başlayan motor aynı hızı 5000 devirde gayet huzurlu bir şekilde yapacak(15/36 kombinasyonu)
    Düz yolda üzerine yatmadan 90-95 km hıza çıkabilecek(cbr250 ne gösteriyorsa benim kadranımda aynı hızı gösteriyor denendi)
    Yukarda Arake nin de dediği gibi yüksek hızlar için tasarlanmamış bir motor olup 75-80 km/h üzeri cidden güvensizleşiyor. Lütfen alayım modifiye edeyim 100-120 gitsin diye uğraşmayın hiç tavsiye etmiyorum.

    Ben orjinal hali zaten 80 km yapabilen fakat 60 dan sonra titreşim rahatsız etmeye başladığı ve 70 ten itibaren hiltiye dönüştüğü için yaptım bahsettiğim değişimleri. Bi kaç deneme hariç 80 i geçmiyorum zaten.
    Bahsettiğim değişimleri iyice araştırıp iyi bir ustada yaptırmassanız burnunuzdan gelebilir uyarayım baştan. Yukarda bahsettiğim parçalar hariç geri kalan fabrika çıkışı neyse o benim motoumda bu arada belirteyim. Yani krank-egzos-elektrik tesisatı-ateşleme vs.
    Herkese hayırlı bayramlar, kazasız belasız sürüşler...
    Teşekkürler Bilgi için. 110cc silindir bakıyorum. Çelik alüminyum ve döküm olanlar var hangisini almak mantıktı ? Alüminyum soğuması açısından daha iyi gibi geldi ama sağlamlıkta önemli


    REKLAM ALANI
22. sayfa BirinciBirinci ... 122021222324 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)