Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
13. sayfa BirinciBirinci ... 3111213141523 ... SonuncuSonuncu

Kuba Dragon 50 (yeni)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #241
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artık bu iş baydı.
    15 gün serviste kaldı. Herşey giderildi diye aldım.
    3. Kez yolda kalıyorum.
    Sorun aynı. 3-4 bin devirde öksürüp yığılma. Sonra stop.
    Ateşleme sıfır...
    Kilometre 111.
    Kübanın başı çok ağrıyabilir.
    Çünkü artık gına geldi.
    Sonuna kadar haklısınız ama garanti vs pek bişey beklemiyorum ben kuba dan ve servislerinden iyi bir usta buldum artık onunla hallediyoruz işleri.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

    Sayın Dragon sahipleri/almayı düşünenler biraz bir şeyler paylaşayım...

    Mondial yetkili servisinde bugün itibarı ile motorum 320 km 50cc olarak kullanımından sonra 110 cc oldu. Yapılanlar;

    1.Üst kapak, silindir, piston 110 cc oldu. (Üst kapak 110luk yoktu 100 lük olan torna-tesviye den geçti.)
    2. Mondial 125 lik karbüratör takıldı.
    3. Performans hava filtresi takıldı.
    4. ön 13 arka 46 olan dişliler. ön 15 arka 36 olarak değişti.
    5. Yeni yağ ve ufak bir debriyaj ayarı genel kontroller vs yapıldı.
    Bunların tamamı 330 tl tuttu.(motorum şu an resmen kuba-mondial kırması oldu)

    Gelelim farka-izlenimlere;
    1. Motordan gerçekten zevk almaya başladım öncelikle.
    2. 7000 devirde 60 yapan ve titremeye başlayan motorum artık aynı hızı yaklaşık 5000 devirde yapabiliyor ve titreşimsiz rahat bir şekilde ilerliyorum.
    3. 50 lik hali gibi gaz verip kalkmaya çalışınca yanlışlıkla hafiften tekere geldi hatta.
    4. Daha tok ve trafikte farkında olmamı sağlayan bir egzoz sesine sahip oldu.
    5. Ben 105 kg ağırlındayım ve artçısız kullanıyorum benden ağır olan yada artçılı kullanan arkadaşlar böyle bir işe girerlerse naçizane tavsiyem ön dişliyi 13 bıraksınlar arkayı 36 yapsınlar sadece.Benim ağırlığım ve arkadaki top case ile şu an sanki sınırdan kurtarıyor gibi 4. vites ama ilk 3 vites süper diyebilirim. Hatta bende şu an 5000-6000 devri pek geçmeden biraz rodaj yapacağım 250-300 km sonra bir daha yağ değiştireceğim duruma göre belki ön dişliyi 14 e çekerim.

    Şimdi benden çok daha tecrübeli arkadaşlar beni taşa tutmadan önce açıklayayım. Benim amacım bu motor 100 yapsın 110 yapsın değil öncelikle benim kullanım hızım genellikle 40-70 aralığı zaten. Fakat orijinal hali ile mesela ışıklı dönel adalarda bile zorluk yaşıyordum 1. viteste o adayı bitirmek çileydi resmen daha 10 km hıza gelir gelmez bağıran motor ile 1 de kalsan bi dert 2 ye atsan bi dert gideceğin 10 metre var yok biraz ağır kalsan arkadan sıkıştıranlar ki, sıkıştırmasalar bile ben rahatsız oluyordum insanları engelliyormuşum gibi geliyordu. Trafik hızının 70 km olduğu yerlerde mecbur trafiğe uyacaksın 70 le gidiyorsun motor redline a geliyor neredeyse bağırması, titremesi ayrı bir dert bi 5 km daha hız artırmanız gerekiyor kendinizi başka bir şeride atmanız gerekiyor ayrı bir dert vs. İşin açığı kendimi cidden güvende hissetmiyordum. Şimdi ise adayı çok rahat 1.viteste dönüyorum 60-70 ile çok rahat titreşimsiz yol alıyorum. Bakalım eksisini artısını zaman ve km ilerledikçe paylaşmaya devam edeceğim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    haojue da135 s - küba dragon 50
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artık bu iş baydı.
    15 gün serviste kaldı. Herşey giderildi diye aldım.
    3. Kez yolda kalıyorum.
    Sorun aynı. 3-4 bin devirde öksürüp yığılma. Sonra stop.
    Ateşleme sıfır...
    Kilometre 111.
    Kübanın başı çok ağrıyabilir.
    Çünkü artık gına geldi.
    Hocam ayni sorun bendede var birkez servise gitti 100 lira nakliye ucreti odedim cebimden , yaptik dediler kablolari yeniledik dediler motoru bir hafta kullandim suan yine ayni durum basladi bende 7 binin uzerinde ayni seyi yapiyor oksuruyor tekliyor bu aksam devir saati sapitti 7000 de sabit hizla giderken devir saati birden 12 bine dayandi ama hiz ayniydi sonra bogulur gibi oldu tekledi falan bende vale motorun sirinevlerdeki servisine yolladim sende oraya yollamistin sanirim benim elimde servis fisi var yapilan isleme dair senin elindede varmi ? ben herseye hazirim ozelden yaz bana numarani goruselim boyle servislik yapilmaz bende fena halde sinirliyim vale motor ve servisi bes para etmez...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

    Ufoz senin olay sanirim 3 etti ayrica degil mi ?

  3. #243
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Artık bu iş baydı diye yazdığımda sahil yolunda kalmıştım. Vale moto aracıyla geldi motoru aldı. Yolu biraz değiştirip işyerimin oradan geçtik. Bende arabamı aldım. Servisin önünden geçerkwn uğradım. Motor sökülmüştü. Sanırım problemin ana kaynağını bulduk. Sele altındaki haznede indiksiyon bobini var. Bunun kablolarını zil tesisatında bile kullanmıyoruz. Üstelik lehim falanda yok.
    Mehmet usta yandaki televizyon tamircisinden kalın kablo alıp lehimletti. Başka hiçbir şey yapılmadı. Şak diye çalıştı.
    Sanırım sorunu bulduk. Servis motoru önünde boydan boya uzanan asfalt yolda test ediyordu. Ben ikinci kez servisten çıktıktan 1.5 km sonra tekleme olmuştu. Çünkü servisten çıkıp üst yola girmiş 500 m arnavut kaldırımı kullanmıştım.
    İlk seferde durum aynıydı. Arnavut kaldırımından bir kilometre sonra sorun başlamıştı.
    Bugün yine çemberlitaştan sahile inene kadar arnavut kaldırımı. Sahilde 1km sonra aynı şey oldu.
    Sorun indiksiyon bobin tellerinin ince olması. Lehimlenmemesi ve rezalet bir bağlantı şekli. (35 yıldır konnektör ve lehim kullanan biri olarak butür malın kalitesini bilirim)
    Kubaya durumu bildirdim.
    Servise zerre lafım yok.
    Ellerinden geleni yapıyorlar.
    Motoru seviyorum.
    Ayardan sonra sesi çalışması daha bir keyif verir oldu.
    Sahil yolunda 55-60 km hızlarda çok tatlı bir egzost sesi var ve titreşim almıyorum.
    Servisin hatırına kubaya bir şans daha verebilirim. Bunu önümüzdeki hafta belli edecek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

    Bu arada yan kapağı açınca selenin altına tornavida ve buji anahtarı koymuşlar. Ama yan kapağı açmak için tornavida gerek ������
    Akıl fikir yarabbi...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

    Arkadaşlar servislerin bir hatası yok. Bende teknik bir konuda servis işletiyorum. İmalatçı veya ithalatçı bilgi/yedek parça/eğitim vermedikçe servis neyazıkki debelenip duruyor.

  4. #244

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    haojue da135 s - küba dragon 50
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artık bu iş baydı diye yazdığımda sahil yolunda kalmıştım. Vale moto aracıyla geldi motoru aldı. Yolu biraz değiştirip işyerimin oradan geçtik. Bende arabamı aldım. Servisin önünden geçerkwn uğradım. Motor sökülmüştü. Sanırım problemin ana kaynağını bulduk. Sele altındaki haznede indiksiyon bobini var. Bunun kablolarını zil tesisatında bile kullanmıyoruz. Üstelik lehim falanda yok.
    Mehmet usta yandaki televizyon tamircisinden kalın kablo alıp lehimletti. Başka hiçbir şey yapılmadı. Şak diye çalıştı.
    Sanırım sorunu bulduk. Servis motoru önünde boydan boya uzanan asfalt yolda test ediyordu. Ben ikinci kez servisten çıktıktan 1.5 km sonra tekleme olmuştu. Çünkü servisten çıkıp üst yola girmiş 500 m arnavut kaldırımı kullanmıştım.
    İlk seferde durum aynıydı. Arnavut kaldırımından bir kilometre sonra sorun başlamıştı.
    Bugün yine çemberlitaştan sahile inene kadar arnavut kaldırımı. Sahilde 1km sonra aynı şey oldu.
    Sorun indiksiyon bobin tellerinin ince olması. Lehimlenmemesi ve rezalet bir bağlantı şekli. (35 yıldır konnektör ve lehim kullanan biri olarak butür malın kalitesini bilirim)
    Kubaya durumu bildirdim.
    Servise zerre lafım yok.
    Ellerinden geleni yapıyorlar.
    Motoru seviyorum.
    Ayardan sonra sesi çalışması daha bir keyif verir oldu.
    Sahil yolunda 55-60 km hızlarda çok tatlı bir egzost sesi var ve titreşim almıyorum.
    Servisin hatırına kubaya bir şans daha verebilirim. Bunu önümüzdeki hafta belli edecek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

    Bu arada yan kapağı açınca selenin altına tornavida ve buji anahtarı koymuşlar. Ama yan kapağı açmak için tornavida gerek ������
    Akıl fikir yarabbi...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

    Arkadaşlar servislerin bir hatası yok. Bende teknik bir konuda servis işletiyorum. İmalatçı veya ithalatçı bilgi/yedek parça/eğitim vermedikçe servis neyazıkki debelenip duruyor.
    indiksiyon dedigin atesleme bobinimi hocam hani bir ucu bujiye giden ve baglanan ? Birde seleninvaltinda tam olarak yeri nerdedir ? Benim servisle ugrasacak cok fazla vaktim yok piyasadan temin etsem kendim taksam daha kaliteli birsey yapabilirmiyim acaba

  5. #245
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı MotoLed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    indiksiyon dedigin atesleme bobinimi hocam hani bir ucu bujiye giden ve baglanan ? Birde seleninvaltinda tam olarak yeri nerdedir ? Benim servisle ugrasacak cok fazla vaktim yok piyasadan temin etsem kendim taksam daha kaliteli birsey yapabilirmiyim acaba
    Selenin altındaki dragon 50 yazan yan kapakları açınca yanılmıyorsam akünün arkasında. Kahverengi renkli yarım sigara paketi büyüklüğünde parça.
    Toprak kablosu lehimsiz. Kablo çok ince. Arnavut kaldırımı türden yollarda veya sonrasında temas sorunu yapıyor.
    Sorun çıkarmasını beklemeden kabloyu daha kalınla değiştirin. Kablonun ucuna takılan pabuçları mutlaka lehimlettirin. Herhangi bir televizyon tamircisi yapabilir. Kabloyu en az 1.5 öümkünse 2mm kullanın. 30 cm yeterli olacaktır.

    Bendeki sorunlar şunlardı...
    Kill switch düğmesinin içindeki kablolarda temassızlık veya kısa devre.
    Karbüratör üstündeki pulun sıkılmamış olması.
    Ateşleme kablosunun inceliğinden ezilme nedeniyle ateşleme sorunu.
    İndüksiyon bobini kablosunun çok dandik olması ve pabuçlar usulune uygun sıkılmadığından direnç göstererek temassızlık yapması.
    Ayak freni telinin yanlış monte edilmesinden dolayı tekrar söküp takmak zor geldiğinden yalap şalap yayın yanda bir yere takılıp bırakılması nedeniyle ayak freninde fren lambasının yanmaması.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

    Alıntı MotoLed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ayni sorun bendede var birkez servise gitti 100 lira nakliye ucreti odedim cebimden , yaptik dediler kablolari yeniledik dediler motoru bir hafta kullandim suan yine ayni durum basladi bende 7 binin uzerinde ayni seyi yapiyor oksuruyor tekliyor bu aksam devir saati sapitti 7000 de sabit hizla giderken devir saati birden 12 bine dayandi ama hiz ayniydi sonra bogulur gibi oldu tekledi falan bende vale motorun sirinevlerdeki servisine yolladim sende oraya yollamistin sanirim benim elimde servis fisi var yapilan isleme dair senin elindede varmi ? ben herseye hazirim ozelden yaz bana numarani goruselim boyle servislik yapilmaz bende fena halde sinirliyim vale motor ve servisi bes para etmez...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

    Ufoz senin olay sanirim 3 etti ayrica degil mi ?
    Vale motodan Mehmet ustayla konuş. Motoru 2 hafta burda test edilen abininki gibi sorun var de. Büyük ihtimal seninde kablo pabuçlarında sorun var. Mehmet ustayla beraber baktık. O kablo değilip pabuç lehimlenmedikçe yolda çok kalır bu motorlar.

  6. #246

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    haojue da135 s - küba dragon 50
    aynen bendeki sorunda bozuk yollardan sonra basliyor devaminda kendi kendine artiyor bi bakayim ben o kabloya

  7. #247

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bu kablolar neden o kadar dandik biliyor musunuz ? Kuba Motor en az %100 kar marjı ile sattığı bir motordan 50 kuruş daha fazla kazansın diye. İsteseler o motoru sipariş ettikleri Çin firmasından, ellerindeki en kaliteli elektrik tesisatıyla getirtip, o ayak marşı kolunu kıvrılabilir yapıp daha fazla kârla 3500 TL'ye bu motoru satabilirlerdi. Tabi burası Türkiye o vizyonu ara ki bulasın.

    Bu yazdıklarımı da sadece Kuba için yazmıyorum. Türkiye'de kalite ve maliyet arasındaki dengeyi tutturabilenler sadece Hint ve Kore firmaları. Diğerlerinin tümünü para hırsı bürümüş durumda. Harley'inden tut Arora'sına kadar. Birisi olabildiğince üst donanımı olan modeli getirip pahalı satar, diğeri olabildiğince dandik malzeme kullanıp ucuza mal edip yüksek kârla satar.

  8. #248

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    haojue da135 s - küba dragon 50
    Ben motorun elektrik tesisatini komple bantladim yandaki dragon 50 yazan kapagin altindaki kablolari soktum soketli olanlari tekrar yeniden sıkıca taktim ordaki kablolari bir guzel bantladim saglamca suanda 5-6 binden sonraki devir sacmalamasi ve 5-6 binden sonraki o bogulma durumu ortadan kalkti bundan once servise yollamistim VALE MOTORUN YETKILI SERVISI ELEKTRIK TESISATINI YAKMISSINIZ KABLOLARI YENILEDIK DIYIP BIRDE USTUNE 50 LIRA PARA ISTEMISLERDI VE MOTORU ALDIKTAN BIR HAFTA SONRA GENE AYNI SORUN OLUSMUSTU VALE MOTOR YETKILILERI EMINIMKI BU YAZIYI OKUYACAKLARDIR. Simdi kendim yaptim bantladim vs ... bu motorda sorun sanirim titresimden dolayi tesisatin gevsemesi dedigim gibi suanlik sorun yok ilerisi ne gosterecek bakalim tekrardan guncelleme yaparim sorun yeniden baslarsa

  9. #249
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artık bu iş baydı diye yazdığımda sahil yolunda kalmıştım. Vale moto aracıyla geldi motoru aldı. Yolu biraz değiştirip işyerimin oradan geçtik. Bende arabamı aldım. Servisin önünden geçerkwn uğradım. Motor sökülmüştü. Sanırım problemin ana kaynağını bulduk. Sele altındaki haznede indiksiyon bobini var. Bunun kablolarını zil tesisatında bile kullanmıyoruz. Üstelik lehim falanda yok.
    Mehmet usta yandaki televizyon tamircisinden kalın kablo alıp lehimletti. Başka hiçbir şey yapılmadı. Şak diye çalıştı.
    Sanırım sorunu bulduk. Servis motoru önünde boydan boya uzanan asfalt yolda test ediyordu. Ben ikinci kez servisten çıktıktan 1.5 km sonra tekleme olmuştu. Çünkü servisten çıkıp üst yola girmiş 500 m arnavut kaldırımı kullanmıştım.
    İlk seferde durum aynıydı. Arnavut kaldırımından bir kilometre sonra sorun başlamıştı.
    Bugün yine çemberlitaştan sahile inene kadar arnavut kaldırımı. Sahilde 1km sonra aynı şey oldu.
    Sorun indiksiyon bobin tellerinin ince olması. Lehimlenmemesi ve rezalet bir bağlantı şekli. (35 yıldır konnektör ve lehim kullanan biri olarak butür malın kalitesini bilirim)
    Kubaya durumu bildirdim.
    Servise zerre lafım yok.
    Ellerinden geleni yapıyorlar.
    Motoru seviyorum.
    Ayardan sonra sesi çalışması daha bir keyif verir oldu.
    Sahil yolunda 55-60 km hızlarda çok tatlı bir egzost sesi var ve titreşim almıyorum.
    Servisin hatırına kubaya bir şans daha verebilirim. Bunu önümüzdeki hafta belli edecek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

    Bu arada yan kapağı açınca selenin altına tornavida ve buji anahtarı koymuşlar. Ama yan kapağı açmak için tornavida gerek ������
    Akıl fikir yarabbi...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

    Arkadaşlar servislerin bir hatası yok. Bende teknik bir konuda servis işletiyorum. İmalatçı veya ithalatçı bilgi/yedek parça/eğitim vermedikçe servis neyazıkki debelenip duruyor.
    Sorununuzun çözümlenmesine sevindim. Ayrıca bilgilendirme için teşekkürler. Müsait zamanda gidip önlem olarak gerekli değişimı yapayım bende. Bu arada ateşleme bobinine ya da bujiye herhangi bir işlem uygulandı mı acaba ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

    Alıntı MotoLed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben motorun elektrik tesisatini komple bantladim yandaki dragon 50 yazan kapagin altindaki kablolari soktum soketli olanlari tekrar yeniden sıkıca taktim ordaki kablolari bir guzel bantladim saglamca suanda 5-6 binden sonraki devir sacmalamasi ve 5-6 binden sonraki o bogulma durumu ortadan kalkti bundan once servise yollamistim VALE MOTORUN YETKILI SERVISI ELEKTRIK TESISATINI YAKMISSINIZ KABLOLARI YENILEDIK DIYIP BIRDE USTUNE 50 LIRA PARA ISTEMISLERDI VE MOTORU ALDIKTAN BIR HAFTA SONRA GENE AYNI SORUN OLUSMUSTU VALE MOTOR YETKILILERI EMINIMKI BU YAZIYI OKUYACAKLARDIR. Simdi kendim yaptim bantladim vs ... bu motorda sorun sanirim titresimden dolayi tesisatin gevsemesi dedigim gibi suanlik sorun yok ilerisi ne gosterecek bakalim tekrardan guncelleme yaparim sorun yeniden baslarsa
    Naçizane tavsiyem servis illa yetkili olsun kısmına çokta takılmayın derim varsa bildik tanıdik iyi bir usta ona gidin. Zaten cok komplike makineler olmadıkları kolay ve ucuz işlemlere sahipler bir önceki mesajınızda bahsettiğiniz nakliye parasına bir çok işi yaptırabilirsiniz mesela.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kablolar neden o kadar dandik biliyor musunuz ? Kuba Motor en az %100 kar marjı ile sattığı bir motordan 50 kuruş daha fazla kazansın diye. İsteseler o motoru sipariş ettikleri Çin firmasından, ellerindeki en kaliteli elektrik tesisatıyla getirtip, o ayak marşı kolunu kıvrılabilir yapıp daha fazla kârla 3500 TL'ye bu motoru satabilirlerdi. Tabi burası Türkiye o vizyonu ara ki bulasın.

    Bu yazdıklarımı da sadece Kuba için yazmıyorum. Türkiye'de kalite ve maliyet arasındaki dengeyi tutturabilenler sadece Hint ve Kore firmaları. Diğerlerinin tümünü para hırsı bürümüş durumda. Harley'inden tut Arora'sına kadar. Birisi olabildiğince üst donanımı olan modeli getirip pahalı satar, diğeri olabildiğince dandik malzeme kullanıp ucuza mal edip yüksek kârla satar.
    100-150bin tl lik otomobillerde bile o kadar kücük maaliyetleri düsünerek o kadar komik hesaplarla iş yapıyorlar ki kızamıyorum 3100 e aldıgım aletteki eksiklere. Ama kesinlikle haklısınız tabi ki.

  10. #250
    blacktulip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikleti
    az kaçar,çok yakar.
    110 cc yapanlar insallah verim alirlar.

    cg modifiyesinde sinirlari zorlayan antep-kilis tayfasindan arkadaslara zamaninda sormustum.

    ust limitlerde yapilan cg modifiyeleri icin 2500-5000 km motor omru veriyorlardi.

    bu motosikletlerin gitmeyecegini cok dusuk tork urettiklerini bilerek almak lazim.

    youtube'da rodaj bitmeden sikistiran mi dersin,top speed icin canina okuyan mi dersin daha neler neler...

    yeni alacak,almayi dusunen arkadaslara nacizane tavsiyem;

    1-hic motosiklet kullanmadiysaniz once kitapcigi guzelce hatmedin.

    2-motosikletin uzun yolda rahat gidecegi stabil max hizinin 50-60 km oldugunu kabul ederek bu motosikletleri alin.

    3-tork acisindan (yani cekis) zayif olduklarini bilin.

    4-beklentiniz minimum olsun.

    5-yakit,yedek parca gibi konularda motorunuzun sizi uzmeyecegini bilin.

    6-cinli motorlarda demonte gelen motosikletin,montaj esnasinda ciddiyetle montajlanmama ihtimalini goz onunde bulundurun.

    gerekirse servisteki ustaya bi yemek,bi paket sigara ismarlayin ciddiyetle montaj yapsin.

    (servisteki elemanin sifir motora dizel yakit koydugunu gordum ben)

    7-cc yukseltme ile ilgili isinin ehli ustalari bulmadikca bu ise girismeyin.

    ne yazik ki hevesle cc yukseltip,husrana ugrayan cok gordum.

    istisnalar haric...
    Seko ve erhn42 bunu beğendiler.

  11. #251
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı blacktulip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    110 cc yapanlar insallah verim alirlar.

    cg modifiyesinde sinirlari zorlayan antep-kilis tayfasindan arkadaslara zamaninda sormustum.

    ust limitlerde yapilan cg modifiyeleri icin 2500-5000 km motor omru veriyorlardi.

    bu motosikletlerin gitmeyecegini cok dusuk tork urettiklerini bilerek almak lazim.

    youtube'da rodaj bitmeden sikistiran mi dersin,top speed icin canina okuyan mi dersin daha neler neler...

    yeni alacak,almayi dusunen arkadaslara nacizane tavsiyem;

    1-hic motosiklet kullanmadiysaniz once kitapcigi guzelce hatmedin.

    2-motosikletin uzun yolda rahat gidecegi stabil max hizinin 50-60 km oldugunu kabul ederek bu motosikletleri alin.

    3-tork acisindan (yani cekis) zayif olduklarini bilin.

    4-beklentiniz minimum olsun.

    5-yakit,yedek parca gibi konularda motorunuzun sizi uzmeyecegini bilin.

    6-cinli motorlarda demonte gelen motosikletin,montaj esnasinda ciddiyetle montajlanmama ihtimalini goz onunde bulundurun.

    gerekirse servisteki ustaya bi yemek,bi paket sigara ismarlayin ciddiyetle montaj yapsin.

    (servisteki elemanin sifir motora dizel yakit koydugunu gordum ben)

    7-cc yukseltme ile ilgili isinin ehli ustalari bulmadikca bu ise girismeyin.

    ne yazik ki hevesle cc yukseltip,husrana ugrayan cok gordum.

    istisnalar haric...
    Sayın blacktulip senin kupon daha ilk ayaktan yatar çünkü Kuba sağolsun ne bayii de ne serviste ne internet sitesinde kullanma klavuzu yok maalesef

    Diğer bahsettiklerinizde ise kesinlikle haklısınız. Benim ustam Mondial yetkili servisi olup japonlar dahil birçok marka modelin bakım-onarımını yapabilen memnuniyet oranı baya yüksek bir usta hatta en son gittiğimde içerde bir pcx bir de ps150 vardı. Zaten bende yetkili servisin hem teslim sırasındaki hemde yanına 2. gidişimdeki hüsran sonucu cbr250 sahibi bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim. CC işinde ise en büyük korkumda yükselen patlama ve güç ile beraber başta krank kesme olayı idi. Usta da zaten motor bloğunu açıp bakmadan birşey diyemem düzgün bir şey olmayacak gibi gelirse de yapmam dedi bana. Şimdilik bi 100 km kadar bindim bi sıkıntım yok çok şükür ama tabi daha çok erken, ilerleyen zamanda daha iyi anlayacağız bunu.

  12. #252
    aokuyumcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2017
    Şehir
    Kandilli/İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF280 mod
    bu aksiyonun sırrı; 50 cc normal ehliyet ile kullanılması ... sanırım 50 cc ile çekiş , hızlanma , son hız belli bir zaman sonra az gelmeye başlıyor ve insanlar haklı olarak arayışlara giriyor.
    o yüzden makine zaten normalde 80cc tasarlanmış, tr için 50cc ye düşürülmüş. 80cc üzerine %20 emniyet payını koysan yaklaşık 100 cc eder . 90-100 km son hız ve makul bir hızlanma kabiliyeti oldu mu yeterli.
    cg yi 250cc yapan var işte o kadarı bence de çok fazla , ölçüyü kaçırmamak kaydı ile ihtiyaçları karşılayan basit ve yakışıklı bir motor.

  13. #253
    blacktulip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikleti
    az kaçar,çok yakar.
    Alıntı erhn42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın blacktulip senin kupon daha ilk ayaktan yatar çünkü Kuba sağolsun ne bayii de ne serviste ne internet sitesinde kullanma klavuzu yok maalesef

    Diğer bahsettiklerinizde ise kesinlikle haklısınız. Benim ustam Mondial yetkili servisi olup japonlar dahil birçok marka modelin bakım-onarımını yapabilen memnuniyet oranı baya yüksek bir usta hatta en son gittiğimde içerde bir pcx bir de ps150 vardı. Zaten bende yetkili servisin hem teslim sırasındaki hemde yanına 2. gidişimdeki hüsran sonucu cbr250 sahibi bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim. CC işinde ise en büyük korkumda yükselen patlama ve güç ile beraber başta krank kesme olayı idi. Usta da zaten motor bloğunu açıp bakmadan birşey diyemem düzgün bir şey olmayacak gibi gelirse de yapmam dedi bana. Şimdilik bi 100 km kadar bindim bi sıkıntım yok çok şükür ama tabi daha çok erken, ilerleyen zamanda daha iyi anlayacağız bunu.
    iyi bir ustaniz varsa zaten mesele yok,biz genel olarak birseyler karalamaya calistik.

    yoksa saglikli ve kaliteli modifikasyonlara kimse itiraz etmez...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

    Alıntı aokuyumcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu aksiyonun sırrı; 50 cc normal ehliyet ile kullanılması ... sanırım 50 cc ile çekiş , hızlanma , son hız belli bir zaman sonra az gelmeye başlıyor ve insanlar haklı olarak arayışlara giriyor.
    o yüzden makine zaten normalde 80cc tasarlanmış, tr için 50cc ye düşürülmüş. 80cc üzerine %20 emniyet payını koysan yaklaşık 100 cc eder . 90-100 km son hız ve makul bir hızlanma kabiliyeti oldu mu yeterli.
    cg yi 250cc yapan var işte o kadarı bence de çok fazla , ölçüyü kaçırmamak kaydı ile ihtiyaçları karşılayan basit ve yakışıklı bir motor.
    50 cc sehir icinde kafi.

    yetmeme mevzusunda hakli olabilirsiniz,100 cc olsaydi bu b sinifi olayi daha guzel olurdu.

    50cc'den,1000cc'ye kadar cok motosiklet kullandim. inanin buyuk cc'de bile yetmeme olayi olabiliyor.

  14. #254
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Cumartesi günü 3. kez stop ve yolda kalma sorunu yaşadığımı belirtmiştim.
    Akşam serviste indiksiyon bobini toprak kablosunun zil telinden daha kötü bir kablo olup
    pabuca iyi sıkılmadığı ve temassızlık yaptığını görmüş 2mm kabloyla değiştirip yeni pabuç ve pabuca
    lehim yapmıştık.

    Motor pazar garajdaydı. Dün öğlen yine Bakırköy-İncirliden hareket Kadırga yokuşundan Çemberlitaş.
    Orada parkedip işleri halletme. Sonra sahil yolundan dönüş.
    Bu kez yine hemen hemen aynı yerde öncekilerden biraz farklı olarak 5.500 devir civarlarında
    gaz yememe gaz kesme durumu oluştu.

    Tabi akşam motoru yine servise bıraktım.

    Motor henüz 148 km de.

    Kubayı arayıp durumu ilettim kendilerine...

    Bu arada beklentilerle ilgili yazan arkadaşa ...

    50cc olduğunu bilerek aldım. Kullanacağım güzergahta belliydi baştan.
    En büyük sorunum park sorunu.
    Bu bağlamda 50 cc ve sağladığı 55-60 km son hız benim için yeterli.
    Sahil yolunda her noktada hız kontrolü var ve 70 i geçen araç yok.
    Hızlanma ve torkta yeterli.

    Yeterki artık 500 bakıma kadar servise girmek zorunda kalmayayım.

  15. #255

    Üyelik
    25 Mart 2018
    Abilerim kardeşlerim bir sorum olacak. Benim Dragon şuanda 400 kmde. Şükür anlattığınız problemlerden hiçbirini yaşamadım. Soğuk havada yarım jikle tak diye çalışıyo. Sıcakta zaten direk çalışıyor.Aldığım gibi açık filtre takmıştım boğulma gaz kesme vs hiçbir problem yok. Fakat farkettiğim bir problem 30 40 km yoldan sonra dün Gökçeadadan dönüş için Feribota bindim. Feribot 1 buçuk saat sürdü. Sonrasında motor zor çalıştı. Bunu birkaç kere daha yaptı farklı zamanlarda. sebebi ne olabilir bilgisi olan varsa sevinirim, Teşekkürler şimdiden

  16. #256
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı ilhami61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abilerim kardeşlerim bir sorum olacak. Benim Dragon şuanda 400 kmde. Şükür anlattığınız problemlerden hiçbirini yaşamadım. Soğuk havada yarım jikle tak diye çalışıyo. Sıcakta zaten direk çalışıyor.Aldığım gibi açık filtre takmıştım boğulma gaz kesme vs hiçbir problem yok. Fakat farkettiğim bir problem 30 40 km yoldan sonra dün Gökçeadadan dönüş için Feribota bindim. Feribot 1 buçuk saat sürdü. Sonrasında motor zor çalıştı. Bunu birkaç kere daha yaptı farklı zamanlarda. sebebi ne olabilir bilgisi olan varsa sevinirim, Teşekkürler şimdiden
    Naçizane tavsiyem yakın zamanda gidin eger degismediyseniz gitmişken yağinı da degisin, sorunla alakalı olarak karburatör ve supap ayarına bi baktırin.

  17. #257

    Üyelik
    25 Mart 2018
    Beyler acil yardim. Motoru yikattim, hareket ettim motor teklemeye basladi, suan stop etti çalişmiyor

  18. #258
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı ilhami61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler acil yardim. Motoru yikattim, hareket ettim motor teklemeye basladi, suan stop etti çalişmiyor
    Buji başlıgini çikarip icine ve bujinin etrafina hava tutun.
    ufoz bunu beğendi.

  19. #259

    Üyelik
    25 Mart 2018
    Yaptim hocam cikardim , islakti kuruladim oralari . Çalişti motor. Fakat o başliği cektim geldi. Ama vidali galiba , oyle taktim ama vidalamam gerekiyomu, nasil vidalicam

  20. #260
    TEK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    kuba dragonelli
    selam arkadaşlar,
    ankara aydınlıkevler kuba bayisinin tavsiyesi ile motosikletin ilk bakımını 800 km ye kadar erteledim.
    amaç rodajın tam düzgün olması.
    ancak bakıma gittiğimde yine 1 hafta erteleme yaptılar.
    ellerinde işleri çokmuş. 1 tane usta var aşağıda serviste..
    evime de yakın diye bu servisi kullanmak istiyordum ancak iş çok uzadı.
    800 km yi geçsek bir sorun olur mu sizce?
    sıkılmaya başladım..

    ankarada keçiören veya güneşevler civarı bildiğiniz bir usta var mı düzgün?
    garantiden de vazgeçicem artık..


    REKLAM ALANI
13. sayfa BirinciBirinci ... 3111213141523 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)