Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
16. sayfa BirinciBirinci ... 6141516171826 ... SonuncuSonuncu

Kuba Dragon 50 (yeni)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #301

    Üyelik
    22 Mart 2018
    aynısı benimde başıma geldi akü den ufak bir hortum varmış o hortum düşmüş yada takılmadığı için akü suyunu damlatıyor. Damlayan yerde benim de zincir korumanın boyasını kaldırdı ufak bir zımpara yaptıktan sonra siyah sprey boya sıktı servis bir de oraya hortum taktı artık o sorun kalmadı bir baktır istersen
    TEK bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #302

    Üyelik
    26 Aralık 2017
    110 cc ye çevirmek için;
    110ccc mondial silindir,
    110ccc mondial silindir kapağı,
    125 cc ramzey karbüratör,
    açık hava filtresi,
    14-36 dişli
    şeklinde video ve yorumlarda liste var.
    Malzemeciden karbüratör sorduğumda cup için mi yoksa cg için mi diye sordu?
    Bu listeye ekleme -çıkarma ya da güncelleme gerekir mi?
    Kayseride bir motorcu malzemeleri sen alırsan 100 tl ye takarım dedi.

  3. #303

    Üyelik
    27 Mart 2018
    Dişliler 14 40 olsa daha iyi gelir. Cup karburatoru ican ben cg 125 karburatoru aldim randiman vermiyo bisey cok geliyo ya hava ya benzin cozemedim

  4. #304

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Alıntı Se-ZeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maksimum Güç: 2.82 HP @ 8000 rpm
    Baya endişe verici...
    🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂

  5. #305

    Üyelik
    26 Aralık 2017
    Alıntı hedo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişliler 14 40 olsa daha iyi gelir. Cup karburatoru ican ben cg 125 karburatoru aldim randiman vermiyo bisey cok geliyo ya hava ya benzin cozemedim
    Siz cup karbüratörünü mü öneriyorsunuz?

  6. #306

    Üyelik
    31 Ağustos 2008
    Bu motorun servis manual’i var mı acaba servislerde. Hiç sanmıorum ama gören bilen var mı?

  7. #307

    Üyelik
    17 Mayıs 2018
    merhaba motorsiklet grubuna bende girdim :D video çekmek isterdim zamanım yok martta aldım dragon 50 yi orjinalinde 80 cc geliyor şeytana uydum motoru büyüttüm 110 luk yaptım şimdi canavar gibi resmen uçuyorum :D azda yakıyor dikiş tutmaz diyen arkadaşlar var neden tutmuyor acaba merak ettim martın 3 de aldım 15 de 110 luk yaptım odur budur biniyorum bun mayıs 17

  8. #308

    Üyelik
    20 Mayıs 2018

    KUBA DRAGON 50

    Merhaba Öncelikle dragon 50 sahibi olarak 1. viteste giderken motor bağırıyor bu sorun sadece benden mi kaynaklı yoksa diğer kullanıcalar da böyle bir problem var mı ?

  9. #309
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı srdr34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Öncelikle dragon 50 sahibi olarak 1. viteste giderken motor bağırıyor bu sorun sadece benden mi kaynaklı yoksa diğer kullanıcalar da böyle bir problem var mı ?
    Birinci vitesi sadece ve sadece dik bir yokuşta durduktan sonra
    ilk kalkışta kullanıyorum. 6 bin devirde 2. vitese atarım.

    Dik yokuş dışında kalkışları sürekli 2. vitesle yapıyorum.
    Bazen 1. vitesin yerini unuttuğumu söyleyebilirim

    Bunun için trafik ve insan olmayan boş bir alanda
    bir miktar debriyaj/gaz koordinasyonu çalışmanız gerekli.
    Deneyin çok zor olmadığını hatta daha keyif aldığınızı göreceksiniz.

  10. #310

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    s.a dostum bende yaklaşık 1 hafta önce 110 luk yaptırdım. Daha 55 km falan yaptım. su an 5000-5500 devirde motorda tuhaf sesler geliyor. 4 vites de 5500 devir'i geçmiyor.Gerci 70 yapıyor zaten ama benim sorum, motor 8000-9000 devirlere çıkar mı çıkarsa ne zaman çıkar. bide çok sıkıştırınca ''pıst'' diye bir ses çıkıyor normal mı. bi el atın size zahmet. ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------

    Alıntı NEFRET 25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba motorsiklet grubuna bende girdim :D video çekmek isterdim zamanım yok martta aldım dragon 50 yi orjinalinde 80 cc geliyor şeytana uydum motoru büyüttüm 110 luk yaptım şimdi canavar gibi resmen uçuyorum :D azda yakıyor dikiş tutmaz diyen arkadaşlar var neden tutmuyor acaba merak ettim martın 3 de aldım 15 de 110 luk yaptım odur budur biniyorum bun mayıs 17
    bu sorum sizeydi ama ilk mesajım olunca beceremedim galiba.

  11. #311

    Üyelik
    17 Mayıs 2018
    merhaba kardeşim sen çok acele etmişsin önce bir motoru açsaydın :D ben 500 km ye kadar motoru 10 11 devir zorlayarak enson son 80 km hıza ulaştıktan sonra motoru değiştim kapak memelerimiymiş neymiş o alışana kadar 9 devir geçtiigmde motor zangır zangır ttiriyodu o ki titreme bütün vidaları söküyordu :D güzel bir titreşim masaj yapaerken bende devri 11 12 bagıra bagıra :D kullandım usta yapma dedemişti ama ben yaptım :D sonra arka dişliyide değiştirdim şimdi hiç bir sorun sorun zaten 9 devire gelinde motor 90 100 buluyor fazla zorlamıyoum kendi gidiyor zaten :D ben alanyadayım ustamızı tavsiye ederim özelden yazın bilgilerini veririm isteyen arakdaşlara yardımcı olurum

  12. #312

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    haojue da135 s - küba dragon 50
    Arkadaslar hatirlayanlar hatirlar motorumda bazen calismama yolda giderrken stop etme bazende 6000 den sonra devirde sacmala oluyordu mesela bir anda 9 bine firliyordu sonra 1000 e dusuyor stop ediyordu.Bu sorunu bugun cozdum....
    Cdi dedigimiz parcaya gecen soket var beyaz cdinin uzerindeki yesil olan kendi soketi degil o yesil sokete gecen beyaz soket var onun icindeki kablolar gevsekmis
    Ayrica o beyaz soket buyuk yani cdi nin uzerindeki sokete bos geciyor Sıkılastirarak sorunu giderdim ayni sorunu yasayanlar varsa bilgisi olsun o sokete bir baksinlar

  13. #313

    Üyelik
    24 Mayıs 2018
    S.A kardeşlerim bende dragon 50cc Aldım At dan indim eşşeğe binmiş gibi oldum hiç memnun değilim 110 cc yükselticem mondial 100 cc silindir üst kapak 100cc Alt kapak 125 ramez karbürotör hava filtresi ön dişli 14 Arka dişli 36 bu cup dişlisi oluyormuş size sorum ise şu ben kapakları 100 cc olandamı alıcam 2.cisi marka modial denmiş cup modelindenmi Alıcam mfh sfc vs bir sürü model çıkıyor birde pistonlar içindemi oluyor yardımcı olursanız çok sevinirim Saygılar selametle.

  14. #314

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı NEFRET 25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba kardeşim sen çok acele etmişsin önce bir motoru açsaydın :D ben 500 km ye kadar motoru 10 11 devir zorlayarak enson son 80 km hıza ulaştıktan sonra motoru değiştim kapak memelerimiymiş neymiş o alışana kadar 9 devir geçtiigmde motor zangır zangır ttiriyodu o ki titreme bütün vidaları söküyordu :D güzel bir titreşim masaj yapaerken bende devri 11 12 bagıra bagıra :D kullandım usta yapma dedemişti ama ben yaptım :D sonra arka dişliyide değiştirdim şimdi hiç bir sorun sorun zaten 9 devire gelinde motor 90 100 buluyor fazla zorlamıyoum kendi gidiyor zaten :D ben alanyadayım ustamızı tavsiye ederim özelden yazın bilgilerini veririm isteyen arakdaşlara yardımcı olurum
    merhabalar,çok da acele ettiğin söylenemez 500km yol yapmıştım 50cc hali ile 75-80 görüyordum. gerçekten 9000 devirden sonra neredeyse motorun kontrolünü kaybediyordum. bende onun için değiştirdim. ama şimdilik cok devirlenmiyor galiba biraz zorlamak lazım 100cc hali ile 75km gittim sanki bi 200 km den sonra kendine gelir gibi geliyor. teşekkürler.

  15. #315
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Değerli Dragon kullanıcıları.

    Bu motor 100 km gibi süratlere çıkmak için yapılmamış.
    Motoru izin verse bile diğer aksamları açısından bakınca tehlike arzediyor. Sizlere katılıyorum. Tork biraz daha yüksek olsa, biraz daha çabuk hızlansa tabiki daha iyi olurdu.

    Şu anda 470 km ye geldim. Haftaya ilk bakıma gidecek.
    Motordaki sorunlar giderilip 400 km yaptıktan sonraki izlenimim, daha çabuk hızlandığı yüksek devirde daha az bağırdığı şeklinde.

    Bu motorun ideal hızı 50 km/saat. Fazla macera aramayın.
    Eğer bu makina sayesinde motoru sevdiyseniz, ikinci el bile olsa 125 lik bir makina bakın ve A1 ehliyeti alın.

  16. #316

    Üyelik
    17 Mart 2018
    Şehir
    marmara ereğlisi
    Motosikleti
    kuba dragon 50
    Alıntı NEFRET 25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba kardeşim sen çok acele etmişsin önce bir motoru açsaydın :D ben 500 km ye kadar motoru 10 11 devir zorlayarak enson son 80 km hıza ulaştıktan sonra motoru değiştim kapak memelerimiymiş neymiş o alışana kadar 9 devir geçtiigmde motor zangır zangır ttiriyodu o ki titreme bütün vidaları söküyordu :D güzel bir titreşim masaj yapaerken bende devri 11 12 bagıra bagıra :D kullandım usta yapma dedemişti ama ben yaptım :D sonra arka dişliyide değiştirdim şimdi hiç bir sorun sorun zaten 9 devire gelinde motor 90 100 buluyor fazla zorlamıyoum kendi gidiyor zaten :D ben alanyadayım ustamızı tavsiye ederim özelden yazın bilgilerini veririm isteyen arakdaşlara yardımcı olurum
    2 ayı geçkin dragon kullanıyorum daha 10500 devri geçiremedim bırak 12 bini 11 bin nasıl yaptırdınız ya

  17. #317

    Üyelik
    26 Aralık 2017
    Performans hava filtresi alacağım aliexpresten ölçüsü 35 lik mi?

  18. #318
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı buzdağ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Performans hava filtresi alacağım aliexpresten ölçüsü 35 lik mi?
    Evet. 35 lik tam oluyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------

    Alıntı MotoLed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar hatirlayanlar hatirlar motorumda bazen calismama yolda giderrken stop etme bazende 6000 den sonra devirde sacmala oluyordu mesela bir anda 9 bine firliyordu sonra 1000 e dusuyor stop ediyordu.Bu sorunu bugun cozdum....
    Cdi dedigimiz parcaya gecen soket var beyaz cdinin uzerindeki yesil olan kendi soketi degil o yesil sokete gecen beyaz soket var onun icindeki kablolar gevsekmis
    Ayrica o beyaz soket buyuk yani cdi nin uzerindeki sokete bos geciyor Sıkılastirarak sorunu giderdim ayni sorunu yasayanlar varsa bilgisi olsun o sokete bir baksinlar
    Belli bir devirden sonra saçmalama boğulma gibi problemlerin neredeyse tamamı ateşlemeyle ilgili. Selenin altındaki üçgen bölme içinde indiksiyon bobini var bu bobinin kablosu genelde çok ince ve sarı bir pabuca (pulda diyebilirsiniz) sıkarak tutturulmuş. Kabloyu biraz kalınlaştırıp hem pabuca sıkın hemde lehim yapın. Pabucun motora temas eden yerlerini biraz zımparalayın. Korozyon veya oksitlenme olmasın. Bazen oksitleme hiç olmasada üzerinde yağ olabilir . Buda teması engeller.
    TEK bunu beğendi.

  19. #319

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    haojue da135 s - küba dragon 50
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------

    [/COLOR]

    Belli bir devirden sonra saçmalama boğulma gibi problemlerin neredeyse tamamı ateşlemeyle ilgili. Selenin altındaki üçgen bölme içinde indiksiyon bobini var bu bobinin kablosu genelde çok ince ve sarı bir pabuca (pulda diyebilirsiniz) sıkarak tutturulmuş. Kabloyu biraz kalınlaştırıp hem pabuca sıkın hemde lehim yapın. Pabucun motora temas eden yerlerini biraz zımparalayın. Korozyon veya oksitlenme olmasın. Bazen oksitleme hiç olmasada üzerinde yağ olabilir . Buda teması engeller.[/QUOTE]

    Bu indiksiyon bobini dediginiz , hava borrusunun hemen onunde oluyor dimi o ucgen plastigin altinda hani disinda yuvarlak lastik var icinde soketler var ondanmi bahsediyorsunuz ?

  20. #320

    Üyelik
    24 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    Selamun Aleyküm.

    Bende Dragon 50 sipariş ettim fabrikadan gelmesini bekliyorum umarım sorunsuz olur ve beni üzmez. Yoksa vururum kırbacı.

    Allah kaza bela vermesin arkadaşlar.


    REKLAM ALANI
16. sayfa BirinciBirinci ... 6141516171826 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)