Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2101
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Alıntı murathol adlı üyeden alıntı
    Regal Raptoru Anlattiklariniza Bakarsak 100,300,500,700 Ve 1000 Km Olmasina RaĞmen Neredeyse Sorun YaŞamayan Yok Gİbİ. Bİr Tanede Sorunsuz 5000 Km YapmiŞ Bİr Raptorcu Mesaji Okumadim Ama Buna RaĞmen Bu Motoru Tavsİye Edİyorsunuz. Bu Bİr ÇelİŞkİ DeĞİlmİ Bİrde Motorun Fİyatina GÖre Ucuz Denİyor Daha DoĞrusu Fİyati DÜne Kadar Uygundu Demek Daha DoĞru Olur Zannedersem 4000 Ytl'ye Anahtar Teslİm Alinabİlİrken Şİmdİ 4700 Ytl Cİvarinda Bİr Rakkama Mal Oluyor Buda Bence Ucuz DeĞİl Bİrkere Bu Rakkamlara Eskİsİ Kadar Çok SatiŞ OlacaĞina Ben Şahsen Bu Olumsuz GeÇen Pİyasa KoŞullarinda İnanamiyorum Bence Fİyat Polİtİkalarinda Gerİ Adim Şart Gİbİ GÖrÜnÜyor Ancak Bu Motorsİkletlerİn Bİrde Avrupa Ve Amerİkadakİ SÜrÜcÜ Emnİyetİ AÇisindan Zorunlu Olan TÜm Standartlar Yetkİ Belgelerİnİn OlduĞunu Zannetmİyorum Belkİ 2.3. DÜnya Ülkelerİnde Yeterlİ Olabİlecek Bİr Takim Belge Ve Sertİfİkalara Sahİp Olabİlİr Ama Ben TÜrk Halkinin Parasi Ve Can Emnİyetİ Bakimindan Yeterlİ OlacaĞina Pek İhtİmal Vermİyorum Ve Bu Konuda GerÇekten Bİlgİlİ Ve Belgelere Dayali Bİrİlerİnİn TÜm TÜrk Halkina Ve Özellİkle Motosİklet Almayi DÜŞÜnenlerİ Aydinlatmaya Bİlgİlendİrmeye Davet Edİyorum Konunun TakİpÇİsİ OlacaĞim TÜm Motorculari, Saygisiz,dİkkatsİz SÜrÜcÜ Ve Yayalardan Alllah Korusun. Yolumuz AÇik Şansimiz Bol Olsun.
    türk halkına yakışan şekilde imla kurallarına uygun ve okuması kolay bir türkçe ile yazılmış yazılarını bekleriz.
    May the Force be with McLaren Mercedes


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2102

    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Regal raptor 250 CC su soğutmalı
    Alıntı murathol adlı üyeden alıntı
    Regal Raptoru Anlattiklariniza Bakarsak 100,300,500,700 Ve 1000 Km Olmasina RaĞmen Neredeyse Sorun YaŞamayan Yok Gİbİ. Bİr Tanede Sorunsuz 5000 Km YapmiŞ Bİr Raptorcu Mesaji Okumadim Ama Buna RaĞmen Bu Motoru Tavsİye Edİyorsunuz. Bu Bİr ÇelİŞkİ DeĞİlmİ Bİrde Motorun Fİyatina GÖre Ucuz Denİyor Daha DoĞrusu Fİyati DÜne Kadar Uygundu Demek Daha DoĞru Olur Zannedersem 4000 Ytl'ye Anahtar Teslİm Alinabİlİrken Şİmdİ 4700 Ytl Cİvarinda Bİr Rakkama Mal Oluyor Buda Bence Ucuz DeĞİl Bİrkere Bu Rakkamlara Eskİsİ Kadar Çok SatiŞ OlacaĞina Ben Şahsen Bu Olumsuz GeÇen Pİyasa KoŞullarinda İnanamiyorum Bence Fİyat Polİtİkalarinda Gerİ Adim Şart Gİbİ GÖrÜnÜyor Ancak Bu Motorsİkletlerİn Bİrde Avrupa Ve Amerİkadakİ SÜrÜcÜ Emnİyetİ AÇisindan Zorunlu Olan TÜm Standartlar Yetkİ Belgelerİnİn OlduĞunu Zannetmİyorum Belkİ 2.3. DÜnya Ülkelerİnde Yeterlİ Olabİlecek Bİr Takim Belge Ve Sertİfİkalara Sahİp Olabİlİr Ama Ben TÜrk Halkinin Parasi Ve Can Emnİyetİ Bakimindan Yeterlİ OlacaĞina Pek İhtİmal Vermİyorum Ve Bu Konuda GerÇekten Bİlgİlİ Ve Belgelere Dayali Bİrİlerİnİn TÜm TÜrk Halkina Ve Özellİkle Motosİklet Almayi DÜŞÜnenlerİ Aydinlatmaya Bİlgİlendİrmeye Davet Edİyorum Konunun TakİpÇİsİ OlacaĞim TÜm Motorculari, Saygisiz,dİkkatsİz SÜrÜcÜ Ve Yayalardan Alllah Korusun. Yolumuz AÇik Şansimiz Bol Olsun.
    Arkadaşım sen yanlış düşünüyorsun regalin öyle abartılı bir arıza sabıkası yok, arızaların bir çoğu sürücü hatalarından ileri geliyor, arızaların büyük bir çoğunluğu motoru çalıştıramama ve akü, bunlarda çin malı kalitesiz buji ve aküden kaynaklanıyor, motorları uzun zaman çalıştırmayıp sonra çalıştırmak istendiğinde ya akü bitik oluyor yada buji den çalıştıramıyorlar, bujiyi japonlarla değiştirdikten sonra bir sorun kalmıyor, birde çalıştırırken motorun boğulma olayı var buda sürücünün bilinçsizliğinden ileri geliyor, çünkü motorlar karbüratörlü gazı fazla verirsen boğuluyor, eski yerli arabalar böyledir, yani ben 3 ay inceledikten sonra aldım ses desibeli, ekzos emisyonu fren sistemleri bence çok güvenli, senin için rahat olsun.

  3. #2103

    Üyelik
    29 Mayıs 2006
    Alıntı MACGYVER adlı üyeden alıntı
    Üsküdardayım ama zamanımın büyük bir kısmını mecidiyeköyde geçiriyorum.
    Neden olmasın sana özelden istersen cebimi atıyim biara biryerde görüşürüz.
    Buarada civalı hareret göstergesi takan arkadaşta benim onuda görme fırsatın olur busayede.

    Buarada bahri arkadaşım kusura bakma havaleyi bugün yapamadım yanlış anlama isimden dolayı sabah elinde rahat ol.
    Şu depo üstlüğü hakketen motoru patlatacak diye düşünüyorum. Kesinlikle tercih edilmesi lazım diye düşünüyorum. Heleki yeni regal sahipleri hiç düşünmeyin. Ben çok aradımda böyle bişi bulamadım ama yinede iyi idare ettim depomda bir iki ufak çizikle kurtardım.
    Elinize sağlık bahri çok iyi düşünülmüş hakketen tebrik ederim.
    Sabırsızlanıyorum bir an önce görmek istiyorum şu şeyi depomun üzerinde!!
    şimdiden hayırlı olsun ben bugün kargoya verdim yarın elinizde olur inşallah güle güle kullanın

  4. #2104
    MACGYVER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Regal&Raptor 250cc
    Alıntı bahri26 adlı üyeden alıntı
    şimdiden hayırlı olsun ben bugün kargoya verdim yarın elinizde olur inşallah güle güle kullanın
    Valla harikasın yahu bu ne hız eline sağlık diyim teşekkürler.
    Her regale lazım bir tane bundan diye düşünüyorum. Güzelliğine güzellik katın bakiyim şu regallerin.

  5. #2105
    fes71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D250
    Büyük geçmiş olsun demonic kardeş.Allah tekrarından seni ve cem-i cümlemizi korusun.
    PRUVANIZ NETE,DENİZLERİNİZ SAKİN,
    MOTOSİKLET HAYALLERİNİZ GERÇEK OLSUN! 34 HVD 12 SİYAH İNCİ

  6. #2106
    bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2005
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    SUZUKİ VZ 800 MARADUER
    Nautilus arkadaşım merhaba.Seni aramızda görmek çok güzel.Hiçbirşey için geç kalmış sayılmazsın.Benim yaşım 47.İlk motorum mobilette idi.Sonra sırasıyla 125 honda,350 jawa,10 sene ara,mobilette bionik tekrar jawa 350,12 sene ara kanuni 125 hussar ve R&R.Allah gönlüne göre versin.Hayallerinin peşini bırakma.Belki biraz geçbir cevap oldu ama kusura bakma.Sağlıcakla kal.
    BOZKURT
    KUBA 150-25

  7. #2107
    murathol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    muhendis1959 sizin deneyimlerinize güveniyorum yaklaşık 5000 km lere gelmenizi ve bu km'de yaşamış veya yaşayacağınız deneyimlere göre bu motorsikleti alıp almamaya karar vereceğim şimdiden yolun açık olsun yazacağın olumlu ve olumsuz tüm mesajları takip edeceğim kendine iyi bak

  8. #2108
    erdem.gunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Alıntı nautilus adlı üyeden alıntı
    al abicim motor. bu velete binmeden öğrenilmez bu iş. en fazla bir iki kere öpersin asvaltı

    çok sağol ya içimi rahatlattın bıçak sırtındayım zaten vazgeçecem sayende

    erdem gündüz kardeşim sen yine eskiden de olsa yıllarca kullanmışsın bir alışkanlığın var bendeki tecrübe dediğim gibi sıfır.gençken herşey daha rahat olabilir bu yaşlarda biraz daha zorlanacağımı düşünüyorum o yüzden sordum yaşımın olumsuz etkisi olacağını düşündüğüm için dediğin gibi kimse anasının karnında öğrenmiyor ama tırsmıyorum desem yalan olur
    bu akşam 56 yaşında bir abimizle tanıştım 1 yıl önce dragstar almış hayatında ilk defa motor kullanıyor. sende alışırsın

  9. #2109
    EMREUZESEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2006
    Alıntı hkn78 adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar moralim çok bozuk. dün motorla işe gelmiş ve motoru işyerinde bırakıp eve servisle dönmüştüm. bugün öğlen çalıştırmak istesiğimde ise malesef hüsranla karşılaştım.
    ilk sorun motorun vitesini bir türlü boşa alamadım. kolu aşağı basıyorum yukarı kaldırıyorum lamba yanmıyor.(debriyaj sıkılıyken)
    ardından marşa bastım fakat çalışmıyor. marşa basarken gaz veriyorum çalışır gibi oluyor fakat biraz gaz yedikten sonra yine susuyor.
    uzaktan kumanda ile çalışıyor fakat bir süre sonra yine gaz vermek istediğimde stop ediyor.
    acemi olduğum için fazla kurcalamakta istemiyorum. boğarım falan. servis gelmiyor ben motoru servise götüremiyorum.
    vurdurarak çalıştır diyorlar 2. vitese almalısın diyorlar neyapacağımı şaşırdım.
    fikri olan varsa yardım etsin lütfen acayip moralim bozuldu.2 gün önce %100 olan moral eksilerde.
    herkeze teşekkürler şimdiden.
    abicim tek sorun motor sen başında değilken dengesizin birisi binmiş üstüne vermiş gaz koluna ve vermiş vitese... motor boğulmuş vitesi kimbilir kaça attı. durduğu yerde vitesi değiştiremezsin az ileri az geri yapıp dene bunu. ve motorun beklesin biraz çıkar bujiyi beklet. tabi bu arada bujini temizle. tekrar taktıktan sonra bujiyi jikleyi çek gaz vermeden bas marşa. hadi hayırlı olsun çalıştı motorun iyi gezmeler

  10. #2110
    Unicorn Knight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2006
    Şehir
    Büyükçekmece/İSTANBUL
    demonic çok geçmiş olsun babuş...
    sonyakuza (tuncay abi),abi adres bilgileri biraz yanlış olmuş irsaliyede,muhtemelen ötv'li faturayı'da kargoyla o adrese gönderdiğiniz için henüz elime geçmedi..."çanakkale şehitleri caddesi" ni sadece "çanakkale şehitleri" olarak "hakan sokak" ı ise "kalan sokak" olarak yazmışsın yanlışlıkla,yolun karşısındaki beton kırıcının gürültüsünün marifeti yüzünden oldu biliyorum,ben böyle belediyenin... ( )muhtemelen kargo size geri dönecektir...ben doğru adresi sana özel mesaj ile yolluyorum,sen ona göre ödemeli bir şekilde (benim ödeyeceğim şekliyle) gönderir misin abi faturayı tekrardan...zira jandarma bölgesinde sorun yaşamıyorum hepsi tanıdık olduğu için ama polis bölgesinde,ki evimin olduğu yer polis bölgesi maalesef ara sokaklarda kullanmak zorunda kalıyorum plaka olmadığı için korkudan...şimdiden çok teşekkür ederim göstereceğin ilgi ve alaka için...

  11. #2111
    erdem.gunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Alıntı demonicdreams adlı üyeden alıntı
    Dün bir programa katılmak için Bağcılara gitmiştim.

    (Allah kazadan beladan korusun hepimizi)

    kardeşim geçmiş olsun, önemli olan öncelikle sende birşey olmaması. mcgayver dediği de önemli o an iiyi hissedebilirsin ama içi kanama olur çok tehlikeli duruma gelebilirdin.

    neyseki aramızdasın, eskiler verilmiş sadakan varmış derler seninki de böyle olmuş. bir daha en ufak bir tehlikeyi dahi yaşamamanı dilerim

  12. #2112
    TycOOn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    İST/BOSTANCI
    Motosikleti
    Regal Raptor + Honda Civic Hatchback AMT
    arkadaslar benim rr nin egzozları gaz kesince patlıyor! yani gaz verip bırakınca iki taraftan birden pat pat şeklinde patlama oluyor. cuma günü Gazi motora baktırmaya gittiğim sırada Aykon ustalarından (yanılmıyorsam) Ali usta baktı bujiden kaynaklanabileceğini söyledi ve 5 dakika içinde bujiler değişti fakat yine değişen birşey olmadı ki zaten bujiler yeni değişmişti. bazı denemeler ardından motoru bıraktım ve bu aksam geri aldım. Aykon'da bazı ayarlar yapılmış ve Ertuğrul bey e sorun giderilmiş bir şekilde teslim edilmiş fakat ertuğrul bey yolda gelirken sorun yine aynı hale dönmüş. hatta şimdi motor eskisinden daha berbat çalışıyor. bu hafta sonu şanzımanım için gelmesini beklediğim bir parça gelecek ve ben Aykon'a kendim götüreceğim motoru bu sorunu yine çözmeye çalışacağız.
    Erdem bey ile hemen hemen aynı günlerde almış olduğumuz motorlar nerdeyse aynı km de fakat onun motorunda bu sorun yok. (2mizde son susturucuları söktük.) hatta bu aksam karsılastıgım Jackal'ın motoru 2000 km yi geçmiş ama MAAŞALLAH saat gibi çalışıyor motoru.

    benim merak ettiğim bu egzoz sorunu sadece bende mi var yoksa sizde de oldumu ve olduysa sorun nerden kaynaklı?

  13. #2113
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    yeni RR sahibi olan arkadaşlar....
    sanıyorum herkez farkındadır.anlatılan, yazılan olası muhtemel sorunlar tamamı nerdeyse yeni kullanıcıların.1500 2000 km yi geçenlerde pek şikayet kalmıyor.
    bunun en büyük sebebi ise bence bu bir çok arkadaşın ilk motoru ilk tecrübesi olmasından kaynaklanıyor gibi..ilk bakımlarınızı yapınca motorunuz değişecek.
    bazı arkadaşlar boş vitesi bulamama sıkıntısı yaşıyor..bende böyle bir şey hiç yok.istediğim zaman boş vitesteyim..ama ben debriyajı tamamen kendim ayarladım kulanım rahatlığıma göre....

    Alıntı TycOOn adlı üyeden alıntı
    benim merak ettiğim bu egzoz sorunu sadece bende mi var yoksa sizde de oldumu ve olduysa sorun nerden kaynaklı?
    egzost patlamaları karbüratör hava ayarlarıyla ve süpap ayarı ile ilgilidir genelde..
    ancak senın motorun daha çok yeni bu sebeblerden de olduğunu çok sanmıyorum..yakıt durumun nasıl acaba ..temizmi benzinin
    Alıntı hkn78 adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar moralim çok bozuk. dün motorla işe gelmiş ve motoru işyerinde bırakıp eve servisle dönmüştüm. bugün öğlen çalıştırmak istesiğimde ise malesef hüsranla karşılaştım.
    ilk sorun motorun vitesini bir türlü boşa alamadım. kolu aşağı basıyorum yukarı kaldırıyorum lamba yanmıyor.(debriyaj sıkılıyken)
    ardından marşa bastım fakat çalışmıyor. marşa basarken gaz veriyorum çalışır gibi oluyor fakat biraz gaz yedikten sonra yine susuyor.
    uzaktan kumanda ile çalışıyor fakat bir süre sonra yine gaz vermek istediğimde stop ediyor.
    acemi olduğum için fazla kurcalamakta istemiyorum. boğarım falan. servis gelmiyor ben motoru servise götüremiyorum.
    vurdurarak çalıştır diyorlar 2. vitese almalısın diyorlar neyapacağımı şaşırdım.
    fikri olan varsa yardım etsin lütfen acayip moralim bozuldu.2 gün önce %100 olan moral eksilerde.
    herkeze teşekkürler şimdiden.
    arkadaşım moralini bozmaya küsmeye gerek yok..üç gün sonra hiçde böyle düşünmeyeceksin emin ol...motorunu vitesten çıkaramaman ile çalışmaması farklı şeyler.önce vitesten çıkmamasıda ilginç yani..düz bir zeminde vitesi boşa
    almaya çalış.eğer yüke binmişse gerçektende debriyajında bir sorun varsa zarar verebilirsin..ama ben hiç sanmıyorum sorun olduğunu.bazen vites boşta iken ikaz ışığı yanmayabilir.yada tam tersi olabilir. çalışmama sorunu ise her zamanki klasik şikayet.boğulma,jikle sonunda buji kurum bağlaması.
    yalnız ayak açıksa da marşın basmaz unutma..

  14. #2114
    infrared - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Şehir
    Datca,Akcay
    Motosikleti
    Regal Raptor 250cc Su Soğutmalı [34 GS 0912]-1350km
    Alıntı demonicdreams adlı üyeden alıntı
    Dün bir programa katılmak için Bağcılara gitmiştim. Yorucu ve sıkıcı bir kaç saatten sonra Kağıthane'ye dönmek üzere yola çıktım. Yolları bilmediğim için bir arkadaştan tarif aldım. TEM'e çıktıp... basıp gidecek ve Kemerburgaz sapağından çıkacaktım. Yalnız geliş yolu (neden bilmiyorum) kapalı olduğundan gidiş yolunu 2 şerit gidiş, 2 şerit geliş olarak bölmüşler. Dolayısıyla ağır hareketlerle ilerleyen bir trafik vardı. İlersi de kimbilir nasıldır ve Kemerburgaz sapağı kimbilir nerdedir diyerekten Alibeyköy sapağına daldım. Akıllıyız ya!.. hemen ordan Kağıthane geçerim sandım. Döndüm dolaştım, tüm Alibeyköy'ü iki tur dolandım ama kendimi bir türlü bildiğim bir yola atamadım. Adres sormak mı?.. onu da yaptım. Yaptım ama yine de bulamadım işte yolumu. Yoğun bir stres... Allah kahretsin!.. bir türlü öğrenemeyecek miyim bu yolları ben?..
    O stresle yakaladığım bir Kağıthane tabelasının direktifiyle bir yola daldım. sağı solu bomboş, karanlık, yarı bozuk, ne idüğü belirsiz bir yol. Görüşüm çok iyi değil... makul bir hızla "ne zaman bitecek" diye ilerliyordum. Neyseki şehri andıran bir yerlere vardım derken tatlı, hafif bir viraja yaklaştım. Hızım 55 ile 60 km/s arasında... biliyorum çünkü hangi viteste ne devirde gittiğimi çok iyi biliyorum ve yola güvenmediğim için çok da açılmıyorum. Virajın bir kesiminde yolu diklemesine kesen geniş bir karaltı gördüm. Geceleri ıslak asfaltın göründüğü gibi. Gibi mi?.. Hayır hayır!.. Asfalt ıslaktı. Ama viraj keskin değil. Gündüz olsa 80'le bile girilebilir ve ben en fazla 60'dayım. Frene basıp yavaşlamaya gerek yok çünkü hızım makul... daha da önemlisi DonaldDuck demişti ki bu durumlar için: "SAKIN"...
    Basmadım da. Ama yine de olan oldu. Motor altımdan kaçtı gidiyor! Yan yatmış. Peki ayağım? Koruma demirleri sayesinde altında kalmadı herhalde. Bir ara motor gözümün önünden kayboldu! Aman Allah'ım... neler oluyor? "Sorun yok!.. sadece takla atıyorsun".. Bunu arkamdan gelen ama pek de yakın olmayan arabayı gördüğümde anladım. Araba bana yakın değil!.. Bu iyi. En azından parçalarımı aramayacaklar. (Abartma istersen... Altı üstü 60km/s) Sonra bir takla daha. Motorum yine sürünüyor. Bu sefer arkamda gördüğüm araba motorumu solluyor. Delikanlıysa ben üstündeyken sollasın. Delikanlıysa piste gelsin!..
    Araba durdu. Karşı şeritten bir yaya bana doğru koşarak geliyordu. Farkettim ki ayaktayım. Son taklayı geri geri atmışım ve birden ayağa dikilmişim. Artistik bir final olmalı... dışardan bir gözle görebilmeyi isterdim. Neyse... yanımda 3 kişi oldu. Biri elinde ki telefonu göstererek "Kazanın her anını gördüm, ayağa kalkabileceğini hiç sanmıyordum! İşte bak... ambulans çağırıyordum. Kemiklerinin kırılmaması mucize! Tam 5 takla attın" dedi. Şaşırdım. Diğeri iyi misin diye sordu. Sadece "heyecanlıyım" diyebildim. Motorumu kaldıracaklar, ben adamları uyarıyorum: "160 kilo, dikkatli olun beliniz ağırmasın sonra". Benim de yardımımla kaldırdık. Boşa aldım ve kenara çektik. Her ne kadar "iyiyim, gidebilirim" desem de bırakmadılar beni. Yaya olan benimle kaldı, biraz sohbet ettik. Lanet olsun ki yanımda bir tek sigara bile yoktu!
    10 dakika kadar sonra adama RegalRaptor'un tüm özelliklerini anlatmış bir şekilde tokalaşıp ayrıldık. Gitmeden önce numaralarımızı aldık. "Gelmeden önce mutlaka ara" dedi, "Bazen etkinlik olabiliyor burda, ona göre gelirsin". Bahsettiği yer bizim İstanbul Park. Adam oranın muhasebecisiymiş. "Bir ara gel, pistte bir kaç tur at" diyor. Her şerde bir hayır vardır derler ya... öyle birşey bu da.
    Sonra sağsalim evime gittim. Ne motordan soğudum, ne bir heyecan, titreme vs. vardı. Sanki hiç düşmemişim gibi iyi hissediyordum. Ağrım sızım da yoktu. Beş takla atmıştım ve sadece kolumda minicik bir çizik vardı.
    Motosikletimde ise koruma demirlerinde nazarlık çizikler oluştu. Çizik ne kelime, sanki deli bir zımparayla zımparalanmış. Düştüğüm yerde bir iki yemek kaşığı kadar bir sıvı bırakmıştı ama benzin mi yağ mı su mu bilmiyorum. Bu sabah motoru parkettiğim yere baktım, kupkuruydu. Sızıntı falan yok yani. Sabah işe gelirken yolu biraz uzatıp sakin kafayla kullanıp biraz dinledim motoru, hiç bir sorun yok gibiydi. Herşey kazadan önceki gibiydi... bir şey hariç!.. Yüksek devirlere çıktığımda (vites değiştirmelerime yakın) ön taraftan gelen bir zırıltım vardı, o kaybolmuş cehenneme kadar yolu var zaten. Hiç sevmemiştim, alışamamıştım.

    Budur!

    (Allah kazadan beladan korusun hepimizi)
    Gecmiş olsun dostum. Allah korumuş. Sızıntı radyatorden olabilir herhalde!
    Chopper/Cruiser'ların Karşılaştırılması (http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11014) --- anket>>>>>>http://www.motosiklet.net/forum/show...557#post210557
    -----ANKET Regal Raptor (250cc)'unuz Kaç km'de (http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17733 )

  15. #2115

    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Regal raptor 250 CC su soğutmalı
    Alıntı TycOOn adlı üyeden alıntı
    arkadaslar benim rr nin egzozları gaz kesince patlıyor! yani gaz verip bırakınca iki taraftan birden pat pat şeklinde patlama oluyor. cuma günü Gazi motora baktırmaya gittiğim sırada Aykon ustalarından (yanılmıyorsam) Ali usta baktı bujiden kaynaklanabileceğini söyledi ve 5 dakika içinde bujiler değişti fakat yine değişen birşey olmadı ki zaten bujiler yeni değişmişti. bazı denemeler ardından motoru bıraktım ve bu aksam geri aldım. Aykon'da bazı ayarlar yapılmış ve Ertuğrul bey e sorun giderilmiş bir şekilde teslim edilmiş fakat ertuğrul bey yolda gelirken sorun yine aynı hale dönmüş. hatta şimdi motor eskisinden daha berbat çalışıyor. bu hafta sonu şanzımanım için gelmesini beklediğim bir parça gelecek ve ben Aykon'a kendim götüreceğim motoru bu sorunu yine çözmeye çalışacağız.
    Erdem bey ile hemen hemen aynı günlerde almış olduğumuz motorlar nerdeyse aynı km de fakat onun motorunda bu sorun yok. (2mizde son susturucuları söktük.) hatta bu aksam karsılastıgım Jackal'ın motoru 2000 km yi geçmiş ama MAAŞALLAH saat gibi çalışıyor motoru.

    benim merak ettiğim bu egzoz sorunu sadece bende mi var yoksa sizde de oldumu ve olduysa sorun nerden kaynaklı?
    Bu ekzos sorunu bende de var, yani gazı kesince kompresore bıraktığında patırdama oluyor, bende bujileri değiştirdim önce düzeldi sonra yine aynı oldu, bu bence biraz teknik bir konu, benim tahminimce bu motorların avansları biraz kaçık, servislere sorduğumda avans ayarı yapamıyacaklarını söylüyorlar, tabi ellerinde bir avans ayar cihazı yok, ben bu konuyu uzun zamandır araştırıyorum, piyasada karbüratörcü kalmadığı için bu sorunu çözemiyoruz fakat bizim haznedarda bir sıtkı ustamız vardı istanbulun en iyi karbüratörcüsü onu bulmaya çalışıyorum, duyduğuma göre şu an ikitelli organize sitesinde başka işlerle uğraşıyormuş eğer onu bulabilirsem bu sorunu o çözer, bu benim düşüncem kendi motorumda bu avans kaçıklığını hissediyorum, çünkü motor yüke bindiğindede sekman şakırtısı artıyor, bu da ayarsızlıkla ilgili bir durum.

    KALDERA KARDEŞİM,

    Sen otomativ sektöründesin, senin bu konu ile görüşlerin nedir.Yani motorun yüke bindiğinde sekman şakırtısının artması avanstan olabilirmi, birde biz kurşunsuz benzin kullanıyoruz, ama bu motorların sistemi sanki kurşunsuz benzin için değil de eskiden kullandığımız süper benzine uygun, ne dersin.

  16. #2116
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    Trabzon
    bir kaç gündür foruma giremedim. geç de olsa.. bazı arkadaşlar için cevap yazmak istiyorum:

    rapidshare.. ye regal resimleri konulmuş. rapidshare'nin download etme limiti vardır diye biliyorum. limit dolunca.. indirim izni vermiyor. özellikle kurumsal ağlardan sabit bir ıp adresi ile bağlananlar açısından. mesela ben indiremedim. farklı zamanlarda tekrar deneyeceğim.

    far'ın iyi aydınlatmadığı sorulmuş.. bazı arkadaşlar farı komple değiştirme girişimlerinde bulunmuştular.. değiştirdiler mi bilmiyorum. bazı arkadaşlar da far'ın içindeki ampulü daha iyi olan bir marka ile değiştirme yoluna gitmişlerdi. bu arkadaşların kimler olduğunu şu an hatırlamıyorum. forumun eski sayfalarında vardır.

    demonicdreams.. yaptığın kaza için geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Mühendis1959 ise.. izmirli bir arkadaşın kastamonu da başına gelenlerden bahsetmiş. bu vesile ile bilmeyen arkadaşlar için ben kısaca özetlemek istiyorum:

    bu haber yanılmıyorsam 3 gün önce idi. ben de gazetede okudum ve çok üzüldüm. haberin kısaca şöyle idi:

    "Kazada ölen..

    Türkiye'yi gezmek için İzmir den yola çıkan 7 motosikletli'den biri kastamonu dağı mevkiinde virajı alamayıp, karşı şeritte yer alan bir köy tabelasına çarpmış. kaskı varmış.. ancak, yine de ecel onu orada bulmuş. jandarma, polis vs. haber verilmiş....

    demonicdreams arkadaş ise.. kaza yaptığında arkadan gelen bir arabadan inen 3 kişi hemen ona yardıma koşmuşlar.. iyi olduğunu görünce diğer 2'si gitmiş.. ama birisi kalmış. bu çok erdemli bir davranış. hem de tanımadığı halde.. tanışmışlar.. muhabbet kurmuşlar. o arkadaşların hepsine burdan teşekkür etmek isterim.

    ancak, geçen sayfada yazıldığı gibi.. adrenalin olayı.. demonicdreams her ihtimale karşı bir sağlık kurumuna gitmeli idi diye düşünüyorum. tekrar geçmiş olsun.
    [COLOR="Red"][B]Dikkat. 6D Kuralı. Konu motosiklet olunca 4x4-10 yönlü bir sürüş dikkati gerekir.[/B][/COLOR]
    [COLOR="Red"]D1: Öne dikkat, D2: Arkaya dikkat, D3: Sağa dikkat, D4: Sola dikkat, D5: Aşağı dikkat, D6: Yukarı dikkat.[/COLOR]

  17. #2117
    demonicdreams - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DADYW
    Bİr Tanede Sorunsuz 5000 Km YapmiŞ Bİr Raptorcu Mesaji Okumadim Ama Buna RaĞmen Bu Motoru Tavsİye Edİyorsunuz.
    muhendis1959 güzel açıklamalar yapmış zaten. Ben niye yazıyorum biliyor musun? Bu mesajı okurken 3500 km'de en küçük bir sorun bile yaşamamış bir RR sahibinin mesajını okumuş ol diye GWS'nin bir mesajını da okuduğunda istediğin 5000'i de görmüş olursun. Ben 7-8 binlerde birini de gördüm ama adını hatırlamıyorum. İçin rahat olsun. Çıkan sorunların hiç biri motor aksamıyla alakalı değil. İyidir!.. Budur.. Fiyatı her ne kadar yükselmiş olsa da ederinin altındadır. 4700 liraya başka ne alabilirsin ki?..

    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı
    demonic senınlede burada tanışmıştık hatırladınmı?
    Ciddi ciddi 1 sene olmuş be abi! Hiç unutur muyum?

    Alıntı carvalho adlı üyeden alıntı
    Ama ne yalan söyleyeyim demonicdreams kardeşimin yaptığı ve Allahtan çok ucuz atlattığı kaza beni biraz düşündürmedi değil; ustalar bunu yapıyorsa biz yeniler nasıl başedeceğiz görünmeyen risklerle diye...
    Motosiklete başlayacak biri kaza olasılığını kabullenmelidir bence. Uzun bir süre motosiklet kullanıp da düşmeyen var mı? Sen de düşeceksin. Ya durduğun yerde, ya da 60'la viraja girdiğinde... macgywer'ın dediklerini hatırlayalım... "Düz zeminde korumalarınızla düşersenizse korkmayın, siz ciddi bir yaralanma yaşamazsınız vücudumuz dayanabilir buna, vücudunuzda salgılanan adrenalin sizi düşünemeyeceğiniz kadar sağlam yapar ve darbelere karşı vucudunuzun milimetrik tepkilerine yol açar". Asıl sorun işlek bir trafikte düştüğünüzde arkadan gelen araçlar. Her geçen gün yeni kazalar duyuyoruz ama ciddi şekilde korumalarını giyen kişilerin kazaları sorunsuz atlattıkları ortada. Kaskını montunu bilmem nesini giyipte ciddi kaza geçirenlerin sayısı bir yılda eşekler tarafından öldürülen insan sayısından daha fazladır herhalde. Hem ben usta falan değilim. Toplam yol tecrübem 4000 km. Bu trafikte yol almak için güvenli-yeterli denebilir belki ama daha fazlası için çok daha yol almak gerecektir. Zaten benim yaptığım kaza acemi-usta kazası değildi. Kesinlikle emin olarak söyleyeceğim bir şey var -ki çok önemli bu- "eğer henüz 300-400 km'lik çok yeni bir kullanıcı olsaydım o kazayı kesinlikle yapmazdım". Haddim olmayarak bir tavsiyede bulunmak isterim!.. Eksiksiz bütün koruma kıyafetlerini edin, Rüştü Erbaş (Donald Duck)'ın "Motosiklet Teorisi" kitabını al (bu sadece öğrenmek için değil... insana güven aşılayan bir özelliği var bu kitabın) ve çalış. Sonrası özgürlük... kilometrelerce... İlerde bana teşekkür edeceksin

    Alıntı macgywer adlı üyeden alıntı
    Buarada Dominic kardeşim bana sapancaya giderken carreforun bahçesinde bir espri yapmıştın o aklıma geldi. ''sen asfalta düşersen olan asfalta olur sana bişi olmaz
    Hatırladım Öyle de oldu. Polis olsaydı orda asfalta (kamu malına) zarar vermekten ceza keserdi herhalde.

    Arkadaşlar; hepinizin geçmiş olsun dilekleri için teşekkür ederim. Lafın gelişi değil... Gerçekten teşekkür ederim. Hekesi kendine has sorunları vardır muhakkak. Bu kadar ucuz, hatta sıfır sorunlu bir kaza için bile bu kadar geçmiş olsun dilekleri alabileceğim bir ortamda bulunmak, o ortamın bir parçası olmak gurur verici!.. Eksik olan tek şey var şimdilik... Aytek "dogma" abi!.. Özleniyorsun..

  18. #2118
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı muhendis1959 adlı üyeden alıntı
    benim tahminimce bu motorların avansları biraz kaçık, servislere sorduğumda avans ayarı yapamıyacaklarını söylüyorlar, tabi ellerinde bir avans ayar cihazı yok, .
    sebep o değil..distribütörlü ateşleme sistemlerinde avans olur.motosikletlerde distribütör olmadığı bunu yerine ateşleme bobini vardır.bundada işlem sabittir.bozulursa değiştir cinsinden..kısaca avans ayarı yok bizim motorlarda.. ama karbüratör arızası olursa eğer iyi bir karbüratörcü çözümdür bencede
    Alıntı Topuz adlı üyeden alıntı

    "Kazada ölen arkadaşlarını bırakıp yola devam ettiler"
    yok o haberde bir yanlışlık var.tam tersine ambulans tedariki savcının işlemleri ve cenazenin izmire nakline kadar hep ordaymışlar

  19. #2119
    GreatWhiteShark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2005
    Şehir
    Besiktas
    Motosikleti
    DADYW Regal_Raptor DD250E-9
    demonic dostum büyük geçmiş olsun ya... Sen bu taklaları atarken kaskın yerlere değdi mi... Merak ettiğim konulardan biri de dizlik varmıydı?
    En önemlisi de dirseklerin yerden dolayı soyulmadı mı???
    İstanbul'da zemzem ile motor yıkayan yerler var mı bildiğin???

    murathol

    Mesajlar: 7

    Regal Raptoru Anlattiklariniza Bakarsak 100,300,500,700 Ve 1000 Km Olmasina RaĞmen Neredeyse Sorun YaŞamayan Yok Gİbİ.
    Bu sorunlar genelde kullanıcı hatasından kaynaklanan sorunlar... Çalıştırmaya çalışırken istek dışı gaz verme durumundan sonra bujilerin kurum bağlanmasına sebep olmak ve motoru boğmak karşılaşılan en büyük sorunlar...

    Normal arızalar da olabiliyor tabii ki bu arada... Sonuçta makina!...

    Bİr Tanede Sorunsuz 5000 Km YapmiŞ Bİr Raptorcu Mesaji Okumadim
    Demek ki bu forumu baştan sona okumamışsın dostum...
    4000 km. yi geçtim ve sadece karlı havalarda ve uzun zaman çalıştırmadığım zamanlarda akü boşalma problemim oldu o kadar... Akü boşalma problemi bizim kadının kızının motorunda da oluyor zaman zaman... O kadar kusur kadı kızında da olur zaten...

    batista123 dostumuz 5500 km. geçtiğini söyledi... Sorunu olmayan bir arkadaşımız...

    demonicdreams gibi kaldera gibi dostlarımız da sorun yaşamayan ve uzun km. yapan arkadaşlarımızdan...

    Genelde bu forumda hiç sorunum yok yada ne kadar sorunsuzum bugün sorunsuz çalıştırdım, sorunsuz vites değiştirdim gibi yazılar yerine SORUN yaşayan arkadaşların sorunlarını paylaşmaları suretiyle sorunların çözülmesine çalışılan bir forum yaratmaya çalıştık burada...

    Sorunu olan arkadaş paylaşıyor ki derdine çare bulmaya çalışıyoruz...

    Motoruna extra bir şey takan arkadaş bizimle paylaşıyor ki nasıl olmuş, fotolarda nasıl duruyor, bizler de aynısını uygulayalım mı diye bu forumu kullanıyoruz...

    Bu Motorsİkletlerİn Bİrde Avrupa Ve Amerİkadakİ SÜrÜcÜ Emnİyetİ AÇisindan Zorunlu Olan TÜm Standartlar Yetkİ Belgelerİnİn OlduĞunu Zannetmİyorum Belkİ 2.3. DÜnya Ülkelerİnde Yeterlİ Olabİlecek Bİr Takim Belge Ve Sertİfİkalara Sahİp Olabİlİr Ama Ben TÜrk Halkinin Parasi Ve Can Emnİyetİ Bakimindan Yeterlİ OlacaĞina Pek İhtİmal Vermİyorum Ve Bu Konuda GerÇekten Bİlgİlİ Ve Belgelere Dayali Bİrİlerİnİn TÜm TÜrk Halkina Ve Özellİkle Motosİklet Almayi DÜŞÜnenlerİ Aydinlatmaya Bİlgİlendİrmeye Davet Edİyorum
    Dostum bu motoru dünyada kullanan sadece Çinli'ler ve Türk'ler değil maalesef.

    İngiltere'de bu motorun hava soğutmalılarının satıldığını biliyorum... İngiltere gibi burunları bir karış havada olan kendilerini insan ırkının en üstünü sayan bu ülkede bile bu motorun satılması sana yeterli sanırım...

    Avustralya gibi ekonomisi en iyi olan ülkelerden birinde de bu motorlardan oldukça fazla var... Bunların kalite belgeleri olmasa eğer bu ülkelere giremeyeceğinden emin olabilirsin... Artık Türkiye'ye de bu belgeler olmadan giremiyor....

    Konunun TakİpÇİsİ OlacaĞim TÜm Motorculari, Saygisiz,dİkkatsİz SÜrÜcÜ Ve Yayalardan Alllah Korusun. Yolumuz AÇik Şansimiz Bol Olsun.
    Tabİİ kİ ol... Bu sİtenİn sİzİn gİbİ bİlİnÇlİ arkadaŞlara her zaman İhtİyaci vardir.

    Ha bU arada laptopUnU yUrt diŞindan getİrdİn galİba... TÜrkÇe karakterlerİ hafİften Caps Lock yaziyorda...
    Regal Raptor
    DADYW
    DD250E-9
    34 SIU 67

  20. #2120

    Üyelik
    29 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DADYW DD250E-9
    Alıntı murathol adlı üyeden alıntı
    Regal Raptoru Anlattiklariniza Bakarsak 100,300,500,700 Ve 1000 Km Olmasina RaĞmen Neredeyse Sorun YaŞamayan Yok Gİbİ. Bİr Tanede Sorunsuz 5000 Km YapmiŞ Bİr Raptorcu Mesaji Okumadim Ama Buna RaĞmen Bu Motoru Tavsİye Edİyorsunuz. Bu Bİr ÇelİŞkİ DeĞİlmİ Bİrde Motorun Fİyatina GÖre Ucuz Denİyor Daha DoĞrusu Fİyati DÜne Kadar Uygundu Demek Daha DoĞru Olur Zannedersem 4000 Ytl'ye Anahtar Teslİm Alinabİlİrken Şİmdİ 4700 Ytl Cİvarinda Bİr Rakkama Mal Oluyor Buda Bence Ucuz DeĞİl Bİrkere Bu Rakkamlara Eskİsİ Kadar Çok SatiŞ OlacaĞina Ben Şahsen Bu Olumsuz GeÇen Pİyasa KoŞullarinda İnanamiyorum Bence Fİyat Polİtİkalarinda Gerİ Adim Şart Gİbİ GÖrÜnÜyor Ancak Bu Motorsİkletlerİn Bİrde Avrupa Ve Amerİkadakİ SÜrÜcÜ Emnİyetİ AÇisindan Zorunlu Olan TÜm Standartlar Yetkİ Belgelerİnİn OlduĞunu Zannetmİyorum Belkİ 2.3. DÜnya Ülkelerİnde Yeterlİ Olabİlecek Bİr Takim Belge Ve Sertİfİkalara Sahİp Olabİlİr Ama Ben TÜrk Halkinin Parasi Ve Can Emnİyetİ Bakimindan Yeterlİ OlacaĞina Pek İhtİmal Vermİyorum Ve Bu Konuda GerÇekten Bİlgİlİ Ve Belgelere Dayali Bİrİlerİnİn TÜm TÜrk Halkina Ve Özellİkle Motosİklet Almayi DÜŞÜnenlerİ Aydinlatmaya Bİlgİlendİrmeye Davet Edİyorum Konunun TakİpÇİsİ OlacaĞim TÜm Motorculari, Saygisiz,dİkkatsİz SÜrÜcÜ Ve Yayalardan Alllah Korusun. Yolumuz AÇik Şansimiz Bol Olsun.
    Sayın Murathol,
    Size yorum yazmıştım ama great zaten yukarıda oldukça güzel açıklamış..
    Foruma nadir giriyorum . Bahriden aldığım depo koruma cok şık oldu makinemi ıkı uc haftadır silemedim silim parlatayım resimleri yolıyacagım.

    Demonicdreams geçmiş olsun,

    ya iki üç gün siteye girmiyorum on yeni sayfa oluyo oku oku gözlerim agrıyoo
    R&R
    34 TJ 5870


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler