Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5821
    U-180 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Africa Twin
    Alıntı U-180 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ok!! bu da çok yararlı bir bilgi
    peki motorun nerresinde bu müşür


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5822
    wert_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2008
    Şehir
    İZMİR
    Alıntı izmirli_ua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tecrübeli adam nasıl belli oluyo ama
    baya baya öğrendik motorun sağını solunu c800 leri alınca cok mecbur kalmadıkça servise gitmicez regal sayesinde mert.elimiz tornavida tutmayı öğrendi valla
    daha yeni görüyom haa

    valla abi incığını cincığını öğrendik çinlide artık capona geçince sırtımız yere gelmicek ama önce capona geççek parayı bulmak lazım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:46 PM ----------

    Alıntı U-180 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki motorun nerresinde bu müşür
    ön fren manetinin hemen altında eğilip bakarsanız küçük siyah bi parça görürsünüz ön freni sıkınca çıt diye bi ses çıkarır ve stop yanar freni sıktığınızda çıt sesi gelmiyosa ölmüştür geliyosada ölmüş olabilir tabi

  3. #5823
    U-180 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Africa Twin
    Tekrar selamlar...

    RR DD250E-9 için devir masrafları ne kadar tutuyor? Bilen var mı?

  4. #5824
    uludagnet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 650 EFI 2011
    Alıntı U-180 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar selamlar...

    RR DD250E-9 için devir masrafları ne kadar tutuyor? Bilen var mı?
    150-200 tl arasında değişir yanılmıyorsam...Ruhsat şahıs üzerine ise 150 küsür lira tutar...ama ruhsatı şirket yada tüzel kişilik üzerine bi motor alırsan 200 küsür lira tutar( ve bi çok prosedürü var imza sirküsü+ satan tüzel kişilikten fatura kesmesini isterler v.s v.s)
    2011 GV 650 EFI

  5. #5825
    ofcabuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2005
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    DADYW DD250E-9 34TH9055
    1.5 tl satis beyanı ile noter alım satım masrafı 175 tl tuttu. noterden notere +-10,15 farkedebiliyor sanırsam. yorum sizin.
    ~ whatever you do ~ do it best ~

  6. #5826
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    bu konuda regal kullananlar sitesi www.roptorriders.net ordan faydalanabilirsiniz ayrıca motor iyidir yeni kullanıcılara daha çok hitap eder ve sürüşü kolay yakıtı azdır tavsiye edrim çok güzel başlangıç motorudur.biraz parçada sıkıntı vardı ama oda halledildi

  7. #5827

    Üyelik
    11 Temmuz 2008
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    bianchi falcon 125 cc'cik
    www.rAptorriders.net olmasın o hocam :D
    **Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010

  8. #5828
    Countdown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Xt 600
    Merhaba raptor kullanıcıları,
    Ben de gözüme bir tane kestirdim ancak bir kaç kriterden bu bisanın roadstar modeli ile ilgili arada kaldım. 2'si de ikinci el ve 6000-7000 km civarındalar. İyi bakılmışlar. Yalnız roadstar fiyatça bir 500 tl daha uygun.Bir de V motor olmasından dolayı acaba onu mu tercih etmeliyim diye düşündüm.Fakar bu t gidon regalden de gözümü alamıyorum açıkçası.Titreşim de bir fark yoktur veya en azından abartılı bir fark yoktur derseniz tek belirleyici fiyat olarak bisan roadstar ve görüntü olarak regal olacak.İKisini de gördükten sonra yine yazarım.

    Saygılar,sevgiler.

  9. #5829
    uludagnet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 650 EFI 2011
    Alıntı frantic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    www.rAptorriders.net olmasın o hocam :D
    kardeş regalden şaşma derim...bisan kullanmadım ama parça sıkıntın olmaz..ayrıca su soğutmalı motor...jantlar telli değil ..çekişi çok iyi... ama t gidonlar virajlarda biraz sıkıntı...şehir içinde kullanıcaksan kısa şasi al derim..manevra kabiliyetin yüksek ve radyatör çift fanlı...uzun şasilerde sıcak bölgelerde çok sıkıştırırsan su kaynattırırsın...o motor bizimkilerden bi 15 kg daha ağır..ben 0- 100 km/h kalkışta 10-12 metre fark atıyorum uzun şasili olan regale...boyun 1.80 altındaysa kısa şasi al derim
    2011 GV 650 EFI

  10. #5830
    Countdown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Xt 600
    Alıntı uludagnet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş regalden şaşma derim...bisan kullanmadım ama parça sıkıntın olmaz..ayrıca su soğutmalı motor...jantlar telli değil ..çekişi çok iyi... ama t gidonlar virajlarda biraz sıkıntı...şehir içinde kullanıcaksan kısa şasi al derim..manevra kabiliyetin yüksek ve radyatör çift fanlı...uzun şasilerde sıcak bölgelerde çok sıkıştırırsan su kaynattırırsın...o motor bizimkilerden bi 15 kg daha ağır..ben 0- 100 km/h kalkışta 10-12 metre fark atıyorum uzun şasili olan regale...boyun 1.80 altındaysa kısa şasi al derim
    hocam T gidon olan modeli beni daha bir cezbetti.Normal olanı da çok hoş ki iki regal arasında kritik konularda bir fark yokmuş forumdan okuduğum kadarıyla parça servis veya problem vb..Dezavantajlarını zevk için göze alıyorum açıkçası t gidonun ve saydıklarınızda gerçekten doğru ancak kanım kaynadı .Bisanı V motorun az titreşimi ve fiyatı yüzünedn hala eleyemedim malum arada bir devir parası fark var :/ tabi bu tel jant olayı benim de canımı sıkıyor açıkçası motor da biraz fazla uzun ince.Gidip görüp karar vermeye çalışacağım

  11. #5831
    regal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2008
    Şehir
    kahraman maraş
    Motosikleti
    bmw650gs kawasaki er6 n
    Alıntı Countdown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam T gidon olan modeli beni daha bir cezbetti.Normal olanı da çok hoş ki iki regal arasında kritik konularda bir fark yokmuş forumdan okuduğum kadarıyla parça servis veya problem vb..Dezavantajlarını zevk için göze alıyorum açıkçası t gidonun ve saydıklarınızda gerçekten doğru ancak kanım kaynadı .Bisanı V motorun az titreşimi ve fiyatı yüzünedn hala eleyemedim malum arada bir devir parası fark var :/ tabi bu tel jant olayı benim de canımı sıkıyor açıkçası motor da biraz fazla uzun ince.Gidip görüp karar vermeye çalışacağım
    sen regalden şaşma sözü gecen motordan arkadaşım aldı maraşta benim regali görünce tüh dedi yanlış anlaşılmasın diğer motorun kötü olduğu manasında değil benim yazım ama ikiside çinli kıyaslama yapılıyorsa regal bu kıyaslamanın 10 kat üstesinden gelir her yönu ile v motormuş ne v motor ama cücük gibi bişey o motor değişik isimler altında bir kaç markada aynı motor borelli ledov rodstar bissan aynı motor bunlar isimleri başka regalin kalitesi çinin 1. sınıf kalitesi benim fikri,mce ama sadece hemde kullanıcısı olduğum için ama

  12. #5832
    Countdown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Xt 600
    Ankara'dan aranıza 9B ile resmen katılmış bulunmaktayım, mutluyum : )
    Sevgiler saygılar.

  13. #5833

    Üyelik
    13 Ekim 2009
    Selam forumlardan okuduğum kadarıyla regal üzerine cruiser yok diyorlar bir yanda da mondial 250 mct de duruyor fiyatı 2.el regale göre daha uygun sanırım ama yinede regal hem uzun yolda hemde yakıt tüketiminde hemide yedek parçada(yazarken farkediyor insan)
    farklı diğerlerinden
    Bu arada b ehliyetini yeni aldım a2 bana kaça patlar acaba bileniniz varmı?

  14. #5834
    Countdown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Xt 600
    Alıntı ilyasuyar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam forumlardan okuduğum kadarıyla regal üzerine cruiser yok diyorlar bir yanda da mondial 250 mct de duruyor fiyatı 2.el regale göre daha uygun sanırım ama yinede regal hem uzun yolda hemde yakıt tüketiminde hemide yedek parçada(yazarken farkediyor insan)
    farklı diğerlerinden
    Bu arada b ehliyetini yeni aldım a2 bana kaça patlar acaba bileniniz varmı?
    Selam,
    Eski mct yeni regal kullanıcısı olarak ilk ağızdan bilgi verebilirim sanırım.Öncelikle fiyat olarak arada uçurum olduğu doğru.Benim regali mct ye tercih etme nedenlerimi sayayım.Öncelikle regalin görsel olarak üstüne para vermeye değer bir ciddi farkı var.Üzerine oturduğunuz zaman sizi kendine bağlayacak ekstra bir çekiciliği güven vericiliği hatta albenisi var diyebilirim.Mct ile sadece bir motosiklet heyecanı yaşayabilmiştim.Hakkını yiyemem o da bir cruiser keyfi vermiyor dğeil ancak regal ile arasında keyfen de farklılık var.Gelelim bana göre değer göze batan olumlu ve olumsuz yönlere.Birincisi mct tel jantlı idi.Bu da bazı japonların da kullanıyor olmasına nazaran bir eksi sayılmasa da şahsen beni hep rahatsız ediyordu.Bir acemi olarak tubeless lastiğin (parçalanmadığı sürece) patladığında havayı yavaş tahliye etmesi ile iç lastikli bir tel jantın bir anda hava tahliye etmesi benim için önemli bir güvenlik problemiydi.Regalin alaşım jantı ile tubeless lastik kullanması önemli bir fark.Regalde henüz yaşamadığım fakat mct de kronik olan bir şanzuman problemi tüm kullanıcılar tarafından dillerde.Çözülebilmesi mümkünmüş ancak baş ağrıtması can sıkıcı.Şahsen durduğu yerde alışacak süre geçmiş olmasına rağmen çok nadir boş vitese alabiliyordum mct yi.Regalde henüz böyle bir sorunla karşılaşmadım.Yanlış bilgilendirmek istemem ama sanırım mct üzerinde plastik sayısı biraz daha fazla yan 2 kapaklar ön havalandırma delikleri gibi ve ne yazık ki regalin plastik kısımlarının yanında kırılganlık zedelenme anlamında biraz daha zayıflar.Mct den farklı olarak da regale bindiğimde anladım ki mct beni titreşim anlamında baya hırpalamış(bunun rodaj ve kullanım ile de ilgili olduğunu düşünerek çok fazla birşey diyemiyorum).Bendeki mct bayağı bir özensiz olduğundan motora dahi ciddi müdahale gerekmişti.Bu anlamda kıyas olarak birşey diyemem ancak mct nin önemli parçalarının sıfır fiyatlarının ucuz olmadığını söylemeliyim.Şimdilik aklıma gelenler bunlar.Motorla iligli teknik konuda daha tecrübeli arkadaşların yazdığı bir çok avantajı var regalin dediğiniz gibi.Performans yakıt tüketimi vb. yönlerden.Ben kaba taslak seçme nedenlerimi yazdım.Mct de hiç fena motor değildi açıkçası özenli bakmış arkadaşlarınkiler de çok fazla problem veya sıkıntı yaşatmıyordu.Ancak son söz dediğim gibi regal herşeyden önce zevk ve bağlılık açısından size daha hoş duygular tattıracaktır ve altınızda daha uzun ömürlü olacaktır tahminim.Mct yi ise daha çabuk değiştirme yoluna gitmek isteyebilirsiniz.

    Ehliyet konusuna gelince.Emniyete B ye A2 ekletmek içni ödeyeceğiniz fark 130-140 lira arası birşey. Kurs giderleriniz tercih ettiğiniz kursa göre değişir.Benim bunun içni yaptığım masraf kurs,sınav harçları,sertifika parası ve ehliyete çevirme hepsi dahil 375 liraya yakın tuttu.

    Umarım biraz olsun yardımcı olur.İyi sürüşler.

  15. #5835
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    bende almayı düşünüyorum 2.el buldum 2.300 e 15 binde temiz görünüyor ancak 34 plaka olması ve benzin göstergesinin olmaması beni tedirgin etti bursada bildiğiniz iyi bir yetkili servis varmı

  16. #5836
    saltuque - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650gs
    benzin göstergesinin olmaması beni de tedirgin etmişti ama zamanla alışıyorsun. benzin biterse yedek depoya alıp devam edebiliyorsun. zaten zamanla kaç km de bir benzin alman gerektiğini anlayıp alışkanlık haline geliyor.

  17. #5837

    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yaya

    T gidon aranıyor

    arkadaslar t gidon arıyorum elınde ıhtıyac fazlası olan varsa alırım veya orjınal gidonumla takasda edebilirim....

    orjınal gidonum ciziksiz ve passız tertemizdir....

  18. #5838
    teskocu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    bahçelievler/İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKİ NİNJA 250
    arkadaşlar uzunca bir süre sonra sizlere tekrar merhaba diorum. bu uzunca sürenin sebebini motor yakmış olmamdır. olayı şöyle bi kısaca anlatmak istiyorum motorlarımızın mekanizmasını bilenler herşeyim motor blok'unun iiçinde olduğunu bilir motorum 22000 küsürde ve motoruna bu güne kada hiç anahtar deymemişti teknik bir arızasıda yok tu ta ki 2 ay önceye kadar.
    vites ve kranın beraber bulundıuğu karter bölgesinden motorum yağ kaçırmaya başladı motor ustam bu yaş yaz sıcaklarlarından dolayı genleşerek akıyor önemli bişey değil el deymemiş motorun war hiç bozmayalım dedi. ama motorunda her geçen gün her km de güç kaybı yaşadım ve bunları her seferinde servise giderek anlattım üşenmedim. ancan motor ne yağ eksiltiyor nede güç kaybetmek dışında bi görüntü wermiyordu. en sonunda bir gün sabah 7:30 te işe giderken ( Şirinevler- Kartal) daha köprüye gelmeden mecidiye köy sapağına 1 km kala farlarımı kaybettim (daha sonra sigortanın attığını anlıyacaktım amaa) hemen sağa çekeyim dedim ancak motorumdan büyük bir egzoz patlaması(bu sesi duyduğum gibi kontağı kapattım) ve aynamda kara bir bulut gördüm derken antifiriz radyatör kapağından taştı ve motor bloğuna çarparak mavi bir buluta dönüşerek beni resmen kör etti neyseki hemen dağıldı yolun kenarına geldiğimi farkedip frenlere yüklenerek debriyajı bırakmadan durdum. tam kurtuldum derken bi anda motordan bi alev parladı hemen montumu çıkarıp motora sardım ( deli cesareti işte) eski mobilet motorlarına yapardık ordan biliyorum aslında sonra benlik bişey olamadığını bildiğimden ustamı aradım durumu anlattım. bana sakın marşa basma beni bekle dedi ve gelip motoru aldı motoru söktüğümüzde
    yağ pompasının tıkanmış olduğunu, ısıdan ve ciddileşen titreşimden sigortanın yerinden çıkmış olduğunu, motor blok'unun çatlamış olduğu, piston kollarından birinin kırılmış olduğunu ve bu kırılan piston kolunun da kısa vites şaftının milini kırdığını gördük tam 1500 tl masraf çıktı
    bu olaydan motora sık aralıklarla olmasada periyodik aralıklarla sökülmesi gerektiğini öğrenmiş oldum
    motorumu şimdi yaptırdım ama pastırma sıcaklarında motor kullanma keyfini kaçırmış oldum artık birdahaki sefere...
    bunları ayrıntısıyla yazdım çünkü benim yaşadığımı yaşayacak olursa soğuk kanlılıkla benim yaptıklarımı yapamayacak olan arkadaşlarımız olduğunu hepimiz biliyoruz hem onlara bir fikir olsun hemde bende ki ilk belirtileri yaşayıpta anlam weremeyenler warsa onlara bir fikir olabilmektir.
    Herkeze saygılar. Keyifli sürüşler dilerim!..

  19. #5839
    teskocu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    bahçelievler/İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKİ NİNJA 250
    Alıntı kanucan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende almayı düşünüyorum 2.el buldum 2.300 e 15 binde temiz görünüyor ancak 34 plaka olması ve benzin göstergesinin olmaması beni tedirgin etti bursada bildiğiniz iyi bir yetkili servis varmı
    madem sende bi regal tutkunu olma yolundasın senin için teknik servis araştırıcam bu arada benzin göstergesini de takma kafan hiç bi zaman seni yarı yolda bırakmayacak kadar büyük bir rezervi ve cimri bir motoru war ;)

  20. #5840
    halilihsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Herkese merhaba.Motor alma durumum yok fakat öylesine merağım olduğu için bu motorlarda fiyat araştırması yaptım bayii 'ye gittim çok iyi fiyat istiyorlar.Sizden istediğim şey fiyatının hakkını veriyor mu?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler