Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
8. sayfa BirinciBirinci ... 67891018 ... SonuncuSonuncu

Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #141
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı Merdümgiriz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar. 1)Cb250 ile uzun yol tecrübesi, son hız denemesi ve yüksek hızdaki randımanı konusunda bilgi verebilir misiniz? 2)Yukarıda değindiğim özellikler için cbr250r daha mı iyi olur?
    cb 250 yi henüz test edemedim ama cbr 250 kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim;
    aynı ayarda motorlar oldukları için uzun yolda cbr 250r daha az rüzgar alacaktır, bu sebeple son hızı daha yüksek olacaktır.
    ancak cb 250r da uzun yolda gidon yüksekliğinden dolayı daha rahat kullanım sağlayacaktır.
    yüksek hızlarda cbr 250r çok fazla titriyordu, cb 250r da titrer diye tahmin ediyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142

    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Bu motora vites göstergesi koymayan zihniyeti kınayıp, bir yerlere de kına yakılmasını rica ediyorum. Vites göstergesiz yeni motor kaldı mı yaw? Bu yüzden bu motoru sildim hafızadan.

  3. #143
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı Ridefornat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motora vites göstergesi koymayan zihniyeti kınayıp, bir yerlere de kına yakılmasını rica ediyorum. Vites göstergesiz yeni motor kaldı mı yaw? Bu yüzden bu motoru sildim hafızadan.
    Azıcık motor kullansanız ne kadar gereksiz olduğunu anlarsınız.
    blueway2 bunu beğendi.

  4. #144
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    eğitimlerde kaç km/s hızla gittiğinize bile bakmayın denilirken hala vites yok diye motoru kötüleyenler var
    zaten sıralı şanzıman, saymak zor olmasa gerek.

  5. #145

    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda CB 250R
    Herkese merhabalar
    Motorumun rodaj bakımını (1000 km) bugün Honda Haldız'da yaptırdım. 90 tl ödedim.
    Şu ana kadar hiç bir sorun çıkarmadı. Sadece zincirden diğer motorlara göre daha fazla ses geliyor haberiniz olsun.
    Daha önceki moturm CBR 250 idi.
    Ona göre bir karşılaştırma yapmam gerekirse :
    1-Daha titreşimsiz
    2-Daha atak ve alt devirler çok daha dolu.
    3-Egzoz sesi daha gür çıkıyor.
    3-Yakıtı tüketimi gerçekten çok iyi.
    6000 devri geçmeden sürdüğümde 100 km de 2.4 litre yakıyor. Ortalama bir sürüşte 3 ile 3.5 arası yakar diye tahmin ediyorum.
    CBR 250 biraz daha fazla yakıyordu.
    4-Son hız tam olarak denemedim ama 150'yi rahat gördü. Daha da basmadım.
    Bir de şunu belirteyim 6. vites 6000 devirde 95; 6. vites 7000 devirde 110 ile gidiyor.
    Son olarak Showa süspansiyon farkını ciddi şekilde hissettiriyor.

  6. #146

    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Azıcık motor kullansanız ne kadar gereksiz olduğunu anlarsınız.
    20 sendir motor kullanıyorum moturumu söylesem garip bi durum olur. şöyle diyeyim, olay teknoloji sunma meselesidir. Yorumunuz okey ancak son dönem iyi markaların hepsinde olan bir durumdur. Olay şu; 1000'lik 1200'lüler de bile olduğunu düşünün! Sonra amatör 250'lik kullananları düşünün. Bir de yeni bir ürünü piyasaya çıkartan siz olun, oturum honda'nın başına, taiwanda üretin bu motoru ve sarın türkiye'ye...

  7. #147
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı Ridefornat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20 sendir motor kullanıyorum moturumu söylesem garip bi durum olur. şöyle diyeyim, olay teknoloji sunma meselesidir. Yorumunuz okey ancak son dönem iyi markaların hepsinde olan bir durumdur. Olay şu; 1000'lik 1200'lüler de bile olduğunu düşünün! Sonra amatör 250'lik kullananları düşünün. Bir de yeni bir ürünü piyasaya çıkartan siz olun, oturum honda'nın başına, taiwanda üretin bu motoru ve sarın türkiye'ye...
    Terslik bende olabilir o zaman.

    Ben de 82 senesinden beri motor kullanıyorum. Dinazor çağında vites göstergesini hayal bile edemediğimiz için şimdide ihtiyaç duymuyor olabiliriz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------

    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğitimlerde kaç km/s hızla gittiğinize bile bakmayın denilirken hala vites yok diye motoru kötüleyenler var
    zaten sıralı şanzıman, saymak zor olmasa gerek.
    Saymaya ne gerek var ki? Motor çalışırken veya sürerken zaten deviri işitiyorsun.
    Belki sağırlar ihtiyaç duyabilir.
    blueway2 bunu beğendi.

  8. #148

    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    [QUOTE=emremm;4348986]Terslik bende olabilir o zaman.

    Ben de 82 senesinden beri motor kullanıyorum. Dinazor çağında vites göstergesini hayal bile edemediğimiz için şimdide ihtiyaç duymuyor olabiliriz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------



    Saymaya ne gerek var ki? Motor çalışırken veya sürerken zaten deviri işitiyorsun.
    Belki sağırlar ihtiyaç duyabilir.[/QUOTE
    ]

    Rica ederim, olur mu öyle şey. Sohbet ediyoruz.

    Kesinlikle , zamane gençliği hazır şeyleri seviyor ve ürünler buna odaklı artık. 4k tv alıp internete bağlanmasa da olur al sen bunu demek gibi yeni nesil için

    Neo cafe racer tamam ama ne o yaw! Olmuş
    Hala r25'lerin abs olmaması türkiye'de ve abd'de 3 senedir r3 olarak satıjanların hepsinde abs olması gibi... Canım Türk Tüketicisi... üzülmemek elde değil.
    emremm bunu beğendi.

  9. #149

    Üyelik
    19 Haziran 2018
    Sağ olun Lynxmaster, yorumunuz benim için faydalı oldu. Önceki motorum cbr125'ti. Sanırım test sürüşünden sonra cb 250'de karar kılacağım ki abs oluşu da cazip hale getiriyor. Zaten cbr250'nin sıfırı da yok. Yamaha Yzf r25'i de öneriyorlar ama yakıt konusunu sineye çeksem de bakım ve yedek parça maliyeti belimi bükecek gibi.

  10. #150
    montanaturne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2018
    Motosikleti
    CB250R
    Bugün detailing'i önce hobi sonra işi olarak yapmış olan bir arkadaşımın önerisi üzerine ph dengeli şampuan aldım cilalı. Fiyatı biraz pahalı lakin 1lt suya 3 kapak şeklinde sanırım uzun süreli gidecek gibi. Plastik aksamların görüntüyü hiç etse daha kötü olduğundan aldım.

    Bu arada 3.kez depomu fulledim. İlk depomda ortalamam 25km ortalama hızla 3.1di. Bunda ise 29 km ortalama hızla 2.8le tamamladım. Benzin ışığı yandığında aldım ikisinde de. Birinde sanırım 230 diğerinde 272 km'de iken yandı. 13 günde 2 depo benzin almış olsam da yakıt konusunda gayet memnunum. Rodaj bir an önce bitsn diye çok ilave km yapıyorum.



    Hepimize allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

  11. #151

    Üyelik
    19 Haziran 2018
    frknsnmz, sizin de yorum faydalı oldu. Bu motordan sanırım ben de alacağım.

  12. #152
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    param olsa 650f in yanına şehir içi kullanmalık alırdım bi cb 250r

  13. #153

    Üyelik
    10 Ekim 2017
    rodajı tamamlayalı 600 km oldu. ilk başlarda 3,2 lt olan 100 km deki yakıt sarfiyatı rodajdan sonra 3,1 lt ye ve sonrasında 3,0 lt ye indi.
    benim kullandığım yol ve şartlarda bu değer daha fazla inmez diye düşünüyorum. günde 50 km yol yapıyorum, bunun 25 km si 6000-7000 devir arasında Tem de giderek oluyor. diğer yarısı ise; yarısı trafikli yarısı trafiksiz şehir içi.
    montanaturne bunu beğendi.

  14. #154
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    http://i.hizliresim.com/DD9nPy.jpg






    Boy 1.80, kilo 85 motosiklet altımda bisiklet gibi kaldı.Satıcı bile “abi çok küçük kaldı ya” dedi.Kask ve montta giyince iyice kaybolacaktı motosiklet.Niyetim vardı ancak boyutundan ötürü vazgeçtim.

    Gidon genişliği çok az.Ve yol çok yakınında kalıyor.Hani motosiklete biniyor gibi hissettirmiyor.İnternette yapılan yorumlardan birinde “Yecüc ile mecüc için yapılmış “demişlerdi de çok gülmüştüm.Doğruymuş😁

  15. #155
    montanaturne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2018
    Motosikleti
    CB250R
    Yahu ben de 178 70 kiloyum. Ölçü olarak aramızda pek fark yok. Hiç motor altında kayboldu vs. diyen olmadı. Boyutları neden bu kadar dert ettiniz ki anlayamadım. Kullanırken ayak freni ve vites rahatsız edici pozisyonda mı? Fotodan değil gibi duruyor, depo etrafını sarması gereken diz tam orayı sarıyor çünkü. Bilemedim. Ben msx'e binince rahatsız hissediyorum, dizim çok bükülüyor çünkü. ÖYle bir durum olsa tamam küçük oldu size motor diyeceğim ama fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla öyle bir durum yok gibi geldi bana.

  16. #156
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı montanaturne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu ben de 178 70 kiloyum. Ölçü olarak aramızda pek fark yok. Hiç motor altında kayboldu vs. diyen olmadı. Boyutları neden bu kadar dert ettiniz ki anlayamadım. Kullanırken ayak freni ve vites rahatsız edici pozisyonda mı? Fotodan değil gibi duruyor, depo etrafını sarması gereken diz tam orayı sarıyor çünkü. Bilemedim. Ben msx'e binince rahatsız hissediyorum, dizim çok bükülüyor çünkü. ÖYle bir durum olsa tamam küçük oldu size motor diyeceğim ama fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla öyle bir durum yok gibi geldi bana.
    Görüntüye değil işleve önem verenler derneğinden merhaba 😊
    Naked motorların geneli yapısından dolayı ufak tefek, sokak motorunda aranan özellikler hafif, atik, pratik olması. Bendede minnak kalıyor motosiklet ama istediğimi bana sunuyor. Duke200ün yapısı itibariyle grenajlarının altı oyuk olduğundan bacaklarım sığmıyordu, öyle bi durum olsa anlarım ama motosikleti rahat kullanığ altımda ufak kalıyor denmesi bence motosikleti almamak için mazeretimiz
    montanaturne bunu beğendi.

  17. #157
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı montanaturne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu ben de 178 70 kiloyum. Ölçü olarak aramızda pek fark yok. Hiç motor altında kayboldu vs. diyen olmadı. Boyutları neden bu kadar dert ettiniz ki anlayamadım. Kullanırken ayak freni ve vites rahatsız edici pozisyonda mı? Fotodan değil gibi duruyor, depo etrafını sarması gereken diz tam orayı sarıyor çünkü. Bilemedim. Ben msx'e binince rahatsız hissediyorum, dizim çok bükülüyor çünkü. ÖYle bir durum olsa tamam küçük oldu size motor diyeceğim ama fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla öyle bir durum yok gibi geldi bana.


    Bu resimde soldakinde 97 kiloyum,cb250’de 85 kilo.

  18. #158
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Naked motorların boyutları 3 aşağı 5 yukarı aynıdır. Şahsen kötü durduğunu düşünmüyorum. Bence tadını çıkarmaya bakın.

  19. #159
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı Keoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/4z87vQ.jpg

    Bu resimde soldakinde 97 kiloyum,cb250’de 85 kilo.

    CB250R Boyutları (UxGxY) = 2020 x 805 x 1050 mm
    Sele yüksekliği = 800 mm

    R25 Boyutları (UxGxY) = 2090 x 720 x 1135 mm
    Sele yüksekliği = 780 mm

    cb250r genişlik olarak R25 e göre daha geniş ve daha yüksek,
    boyu 7 cm kısa, yüksekliği ise 8,5 cm az.
    kısa olması da dingil mesafesinin kısa olmasından kaynaklı, çoğu naked motorda olduğu gibi.
    yükseklik de r25 te ön cam olmasından kaynaklı

  20. #160
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CB250R Boyutları (UxGxY) = 2020 x 805 x 1050 mm
    Sele yüksekliği = 800 mm

    R25 Boyutları (UxGxY) = 2090 x 720 x 1135 mm
    Sele yüksekliği = 780 mm

    cb250r genişlik olarak R25 e göre daha geniş ve daha yüksek,
    boyu 7 cm kısa, yüksekliği ise 8,5 cm az.
    kısa olması da dingil mesafesinin kısa olmasından kaynaklı, çoğu naked motorda olduğu gibi.
    yükseklik de r25 te ön cam olmasından kaynaklı
    Bu verileri bende karşılaştırmıştım.Tabi r25’te grenaj farkı var ama cb mt25 gibi kaslı değil.Belki o yüzden ufak kalıyor


    REKLAM ALANI
8. sayfa BirinciBirinci ... 67891018 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)