Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
30. sayfa BirinciBirinci ... 20282930313240 ... SonuncuSonuncu

Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #581

    Üyelik
    15 Mayıs 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 250R
    Merhaba bundan yaklaşık 1.5 2 ay önce cb 250r modelini satın aldım şu anda 650-700 km civarında 2019 model motorda elimi bırakıp ilerlemeye çalıştığımda motor sağa çekiyor ve bunu düşük hızlarda daha bariz yapıyor motoru aldığım konşuk motora götürdüm usta bindi geldi evet sağa çekiyor ama küçük cc'de bu normal fren kaliperi vs sağda o yüzden bak zaten sağa çekiyor diyerek başından savdı merakımdan soruyorum sizin motorlarınızda sağa çekme gibi bir problem var mı zincir sesi gibi kronik bir problem olduğunu sanmıyorum lastik basıncı gibi dikkat edilmesi gereken basit şeyler kitaba uygun motorla kaza yapmadım cevaplarınız için şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #582
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Salak usta palavrası, devamlı frene mi basıyoruz da sağa çekiyor.

  3. #583
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Alıntı Pelax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba bundan yaklaşık 1.5 2 ay önce cb 250r modelini satın aldım şu anda 650-700 km civarında 2019 model motorda elimi bırakıp ilerlemeye çalıştığımda motor sağa çekiyor ve bunu düşük hızlarda daha bariz yapıyor motoru aldığım konşuk motora götürdüm usta bindi geldi evet sağa çekiyor ama küçük cc'de bu normal fren kaliperi vs sağda o yüzden bak zaten sağa çekiyor diyerek başından savdı merakımdan soruyorum sizin motorlarınızda sağa çekme gibi bir problem var mı zincir sesi gibi kronik bir problem olduğunu sanmıyorum lastik basıncı gibi dikkat edilmesi gereken basit şeyler kitaba uygun motorla kaza yapmadım cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
    öyle birşey yok fren sağda diye sağa çeken motor hayatımda görmedim. olsa olsa oturuşunuz yanlıştır. motorda elinizi bırakıp gittiğinizde ufacık bir popo hareketinizle biri motor yön değiştirebilir. benim motorda da (pulsar 200) ön fren kaliperi sağda. ellerimi bırakınca ip gibi gidiyorum. ustanın bariz palavrası inanma. bu arada frene bassan da motor sağa çekmez. iki ayrı teker yok tek teker var önde de arkada da. olsa olsa arabada olur o.

  4. #584

    Üyelik
    15 Mayıs 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 250R
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öyle birşey yok fren sağda diye sağa çeken motor hayatımda görmedim. olsa olsa oturuşunuz yanlıştır. motorda elinizi bırakıp gittiğinizde ufacık bir popo hareketinizle biri motor yön değiştirebilir. benim motorda da (pulsar 200) ön fren kaliperi sağda. ellerimi bırakınca ip gibi gidiyorum. ustanın bariz palavrası inanma. bu arada frene bassan da motor sağa çekmez. iki ayrı teker yok tek teker var önde de arkada da. olsa olsa arabada olur o.
    Aslında ilk anda fark ettiğimde bende böyle demiştim oturuşum yanlış büyük ihtimalle, zamanla deneye deneye baktım ki sol tarafa doğru 4 5 cm yattığım zaman motor düz gitmeye başlıyor bu kadar bariz şekilde sol tarafa oturduğumda veyahut sarktığımda zaten emin oldum ek olarak usta sağa çektiğini kabul etti ama bahane uydurdu konşuk’un sattığı motorla gram ilgilenmemesi garibime giden heralde rodajı gelince drd veya esengüle gidip sorarım şimdilik honda merkeze sorunu ilettim dönüş bekliyorum bakalım.

  5. #585

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Pelax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında ilk anda fark ettiğimde bende böyle demiştim oturuşum yanlış büyük ihtimalle, zamanla deneye deneye baktım ki sol tarafa doğru 4 5 cm yattığım zaman motor düz gitmeye başlıyor bu kadar bariz şekilde sol tarafa oturduğumda veyahut sarktığımda zaten emin oldum ek olarak usta sağa çektiğini kabul etti ama bahane uydurdu konşuk’un sattığı motorla gram ilgilenmemesi garibime giden heralde rodajı gelince drd veya esengüle gidip sorarım şimdilik honda merkeze sorunu ilettim dönüş bekliyorum bakalım.
    Ön Honda Türkiye'ye yaz. Sonra bir başka servise yönlendirilmesini iste. Ondan sonrada kontrol edilip sana dönüş yapılsın.

    Ha şöyle birşey var. Motorun montajı yapılırken zincir ayarını yanlış yapıyorlar ve arka tekerlek düz durması gereken yerde çapraz duruyor. MM'lik bir hareket bile olsa motor çekmeye başlar.

    Öyle şey olur mu? demeyin. Oluyor. Koskoca MT-07'yi öyle aldım. Sonradan delirme noktasına gelince bir baktıkki arka teker tam düz durmuyor. Çentikler yanlış. Güzel bir zincir ayarı ile işinin çözüleceğine inanıyorum.

  6. #586
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Arkadaşlar ben bu cb250 yi bugun kullandim,

    Motorun 0-115 i gayet seri ama,hafif ruzgarli düz yolda 138 e zor ciktim.ve bu hizi sabit koruyamadi motor.

    Beni cidden hayal kirikligina ugratti.

    Kullanan arkadaşlar alinmasin ama yürüme konusunda pulsar ns200 le aralarinda hicbir fark yok.

    Abartmiyorum ama,sym wolf bile daha iyi yürüyor.ayrica hondadan daha agir olmasina ragmen.

    Malzeme kalitesine diger detaylara lafim yok.herşey yerli yerinde..

  7. #587

    Üyelik
    29 Mart 2019
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben bu cb250 yi bugun kullandim,

    Motorun 0-115 i gayet seri ama,hafif ruzgarli düz yolda 138 e zor ciktim.ve bu hizi sabit koruyamadi motor.

    Beni cidden hayal kirikligina ugratti.

    Kullanan arkadaşlar alinmasin ama yürüme konusunda pulsar ns200 le aralarinda hicbir fark yok.

    Abartmiyorum ama,sym wolf bile daha iyi yürüyor.ayrica hondadan daha agir olmasina ragmen.

    Malzeme kalitesine diger detaylara lafim yok.herşey yerli yerinde..
    Ben pulsar ns200 ya da sym wolf kullanmadım, o yüzden karşılaştırma yapamam. Ama benim motor düz yolda 140'a kadar seri bir şekilde çıkıyor. Sonrasında hızı nispeten daha yavaş bir şekilde artarak 150-155 görüyor. Sabit 150 ile de uzun süre hızını koruyor. Rüzgârsız hava koşulları için konuşuyorum tabi.

  8. #588
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben bu cb250 yi bugun kullandim,

    Motorun 0-115 i gayet seri ama,hafif ruzgarli düz yolda 138 e zor ciktim.ve bu hizi sabit koruyamadi motor.

    Beni cidden hayal kirikligina ugratti.

    Kullanan arkadaşlar alinmasin ama yürüme konusunda pulsar ns200 le aralarinda hicbir fark yok.

    Abartmiyorum ama,sym wolf bile daha iyi yürüyor.ayrica hondadan daha agir olmasina ragmen.

    Malzeme kalitesine diger detaylara lafim yok.herşey yerli yerinde..
    Hocam cb250r' ilk çiktiginda alıp 5000 km kullanip satmıştım. Yani şu an başka bir motor kullandığım için yorumumun tarafsız olacağından emin olun. 2018 yazında pulsar rs200 ve cb250r ile 1000 km lik bir geziye çıktık. Rs200 ss oldugu için ns200 den daha yüksek son hız görüyor bu arada. Şöyle söyliyim: rs200 ne son hızda ne de kalkışta yanına bile yaklaşamıyor cb250r ın. Siz cb250r ı sanırım rüzgarlı bir havada test etmişsiniz. Pulsarın 0-100' ü 9.2 sn civarı iken cb250r 6.5 ile 7 sn arasinda 0-100 görüyor. Bu bilgiler kesindir. Tabii iki motorun da gps ölçümüne göre 0-100 lerini bilemem. Ama ne sym wolf ne de ns200 cb250r ın yanına yaklaşamazlar. Aynı şartlarda iki motoru yanyana test etme şansiniz olursa anlayacaksiniz.
    Hatta şunu da diyim; rs200'e 76 kg, cb250r'a 100 kg lık sürücüler bindiğinde yine honda hiç ama hiç zorlanmadan kalkışta da son hızda da geçiyor. Bu kiyaslama 1.4tsi 125hp golf ile 1.4 tsi 150 hp golfü kıyaslamak gibi bir şey.

  9. #589
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Cb 250 R ağırlıktan gol atıyor, adamlar 145 kg motor yapmış, benim Wolf 173 kg idi. Cb 250 R kullanan arkadaşım vardı, Wolf daha atik kalkıyordu ama son hızda Cb 250 R beni hep geçiyordu. Gerçi 2 motorun da aerodimanisi fecaat, benim kilo 95, arkadaşın 80. Rüzgarsız ve düz yolda ben 150 küsürlerde kalırken adam ıkına sıkına da olsa 160'ı buluyordu.

  10. #590
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cb 250 R ağırlıktan gol atıyor, adamlar 145 kg motor yapmış, benim Wolf 173 kg idi. Cb 250 R kullanan arkadaşım vardı, Wolf daha atik kalkıyordu ama son hızda Cb 250 R beni hep geçiyordu. Gerçi 2 motorun da aerodimanisi fecaat, benim kilo 95, arkadaşın 80. Rüzgarsız ve düz yolda ben 150 küsürlerde kalırken adam ıkına sıkına da olsa 160'ı buluyordu.
    Güç/ağırlık ve tork/ağırlık gibi avantajlar kendisini en çok ivmelenmede gösterir. Son hızda da etkilidir tabi ama en büyük farkı hızlanma anında gösterir. Cb250r hem ağırlık olarak wolften ciddi bir şekilde az iken üstüne bir de siz cb250r kullanicisindan 15 kg daha ağırsıniz. Yani wolf toplamda 43 kg gibi ciddi bir farkla hondadan ağır ve honda beygir olarak da wolften fazla iken kalkışta çok rahat gecmesi lazım wolf' ü. Hondayı kullanan arkadaş mı acemi acaba ?

  11. #591
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam cb250r' ilk çiktiginda alıp 5000 km kullanip satmıştım. Yani şu an başka bir motor kullandığım için yorumumun tarafsız olacağından emin olun. 2018 yazında pulsar rs200 ve cb250r ile 1000 km lik bir geziye çıktık. Rs200 ss oldugu için ns200 den daha yüksek son hız görüyor bu arada. Şöyle söyliyim: rs200 ne son hızda ne de kalkışta yanına bile yaklaşamıyor cb250r ın. Siz cb250r ı sanırım rüzgarlı bir havada test etmişsiniz. Pulsarın 0-100' ü 9.2 sn civarı iken cb250r 6.5 ile 7 sn arasinda 0-100 görüyor. Bu bilgiler kesindir. Tabii iki motorun da gps ölçümüne göre 0-100 lerini bilemem. Ama ne sym wolf ne de ns200 cb250r ın yanına yaklaşamazlar. Aynı şartlarda iki motoru yanyana test etme şansiniz olursa anlayacaksiniz.
    Hatta şunu da diyim; rs200'e 76 kg, cb250r'a 100 kg lık sürücüler bindiğinde yine honda hiç ama hiç zorlanmadan kalkışta da son hızda da geçiyor. Bu kiyaslama 1.4tsi 125hp golf ile 1.4 tsi 150 hp golfü kıyaslamak gibi bir şey.
    Dostum,

    Ruzgarsiz hava şartlarinda,tum motorlar ve hondanin 125 lik motorlarida(110-120) rahat son hizlarina ulaşiyor,

    Ben cb yi kullandigimda,telefondaki hava uygulamasinda ruzgar ortalama 10-12km/h ile esiyordu.

    Motor duz yolda 138-141 dedi tikandi..

    Yukarida yorumda da belirttim,

    Wolf kullandigimda o cussedeki motorun ciddi hizlanmasina şaşirmiştim.

    Bu arada cb hem agirlik hemde beygir anlaminda wolften ustun.

    Demek ki wolf cb ile ayni kg de olsaydi,o zaman durum daha farkli olurdu.

    Kisaca,cb250 bu hafiflik ve guce rağmen yinede cbr250 gibi gitmiyor.

    Ama guzel motor,kivrak,egzoz sesi tok,her turlu alinir yani..

    Arka dişli 2 diş küçültülse daha iyi olabilir,en azindan 5.vites orani uzar,6.da daha iyi gaz yer.

  12. #592
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum,

    Ruzgarsiz hava şartlarinda,tum motorlar ve hondanin 125 lik motorlarida(110-120) rahat son hizlarina ulaşiyor,

    Ben cb yi kullandigimda,telefondaki hava uygulamasinda ruzgar ortalama 10-12km/h ile esiyordu.

    Motor duz yolda 138-141 dedi tikandi..

    Yukarida yorumda da belirttim,

    Wolf kullandigimda o cussedeki motorun ciddi hizlanmasina şaşirmiştim.

    Bu arada cb hem agirlik hemde beygir anlaminda wolften ustun.

    Demek ki wolf cb ile ayni kg de olsaydi,o zaman durum daha farkli olurdu.

    Kisaca,cb250 bu hafiflik ve guce rağmen yinede cbr250 gibi gitmiyor.

    Ama guzel motor,kivrak,egzoz sesi tok,her turlu alinir yani..

    Arka dişli 2 diş küçültülse daha iyi olabilir,en azindan 5.vites orani uzar,6.da daha iyi gaz yer.
    Tabii ki dedikleriniz doğru ama şunu anlatmaya çalışıyorum sizin cb250r ile 138-140'ı geçemediğiniz anda yanınızda birisi de wolfle gelseydi o 138' i de göremeyecekti demek ki. Ben 5000 km kullandım cb250r'ı rüzgara karşı 135'e düştüğüm zamanlar da oldu ama arkamdan rüzgar yakaladığimda 165'in üzerine çıktığım da oldu. Yani iki motoru da yanyana denemediğiniz sürece bu sayılar çok bir şey ifade etmez.
    Özellikle ns200'e göre fark yok demişsiniz ama hissedilir derecede fark var. Ben cb250r'ı ilk alanlardanım. O zamanlar yeni çıktığı için pek bilinmiyordu. İnini dibini incelerdim kullanırken. Ve dediğim gibi rs200'e dahi nal toplatıyor hem de 24kg daha ağır sürücüyle. Beni anlayabilmeniz için bir gün wolf ya da ns200-rs200 le yolda denk gelip denemeniz lazim
    Çocuk gibi sidik yarıştırmak değil amacim yanlış anlaşilmasin hondayı övmüyorum. Zaten mt25 kullanıyorum şu an.
    levend84, mattiadestro ve sinanilyas bunu beğendiler.

  13. #593
    holopter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Şubat 2012
    Şehir
    Türkiye,İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Herkese Selamlar,

    680. KM ye basmış bulunmaktayız.



    Bu zamana kadar rodajda iken gördüğüm artı ve eksileri paylaşmak istiyorum.

    Pozitif Yönler;

    Oldukça kıvrak ve dengeli
    Torku gayet yeterli
    Şekil şemal 10 numara
    Her şey led. Özellikle ön far şimşek etkili cinsten.
    ABS Sistemi gayet güzel çalışıyor. Nissin kaliperler mevcut. Ön fren çok iyi. Arka frenler kendi çapında bişeyler deniyor.
    Showa süspansiyonlar muhteşem çalışıyor.
    Fabrika çıkışı dunlop lastikler ısındıktan sonra güzel tutuyor. Değiştirme ihtiyacım yok.
    Yakıt tüketimi 3.0L /100 KM

    Negatif Yönler;

    Her devirde titreşim mevcut. Özellikle yüksek devirlerde daha çok titriyor. Klasik bir tek silindir titreşimi. Böbrek taşı düşüren cinsten değil ama özellikle pegler, sele, depo kenarlarında titreşim hissediliyor. Elciklerde titreşim yok denecek kadar az. Rodaj bakımından sonra azalacak inş :D
    Radyatör çok hassas en ufak taş atmada deforme oluyor. Radyatör koruma taktırmak farz oldu.
    Gösterge tablosu hassas ve hemen çiziliyor. Oraya da şeffaf folyo kestirmek şart.

    Aklıma gelen bu durumlar haricinde klasik zincir sesi mevcut ancak sadece tünelde duyabiliyorum onun haricinde duyulmuyor. Zincir sesi yüzünden çekinen arkadaşlar çekinmesin farketmeyeceksiniz bile.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar

    Keyifli Sürüşler...
    mattiadestro bunu beğendi.
    Koluna Taktığın Kask Kafanı Korumaz...
    İlker ALTUNTAŞ

  14. #594

    Üyelik
    11 Mayıs 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400 UG
    İyi akşamlar herkese.

    Şuan bir motor alma aşamasındayım da bayiiler cb250r için ne kadar fiyat veriyor bilen var mı acaba?

  15. #595
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Alıntı darling1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi akşamlar herkese.

    Şuan bir motor alma aşamasındayım da bayiiler cb250r için ne kadar fiyat veriyor bilen var mı acaba?
    ankarada honda efe bayiyi aradım haziranda gelecek fiyat da birkaç bin lira artabilir dediler. yeni fiyat 33-35 bin arası olur gibi bence.

  16. #596

    Üyelik
    11 Mayıs 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400 UG
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ankarada honda efe bayiyi aradım haziranda gelecek fiyat da birkaç bin lira artabilir dediler. yeni fiyat 33-35 bin arası olur gibi bence.
    ben biraz 250nk ya yöneliyim o zaman

  17. #597
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Arkadaşlar merhabalar. Sizden bir ricam olacak. Geçen hafta komşumuza sıfır cb250r aldık. Ben takmıyordum ama o da çoğu kullanıcı gibi kafaya takıyor zincir sesini. Arka dişlinin önündeki çemberi sökmek yerine oraya lastik, şambriyel dolayıp metalden kaynaklı sesi azaltanlar vardı. Hatta video vardı bununla ilgili. O videoyu bir türlü bulamıyorum. Bulabilen olursa link atabilir mi ? Şimdiden teşekkürler.

  18. #598

    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    BALİKESİR
    Motosikleti
    BENELLİ BN251
    Bugün Balıkesir MNR motordan ikinci el Honda CB250 R satın aldım
    Herhangi bir kazası yok
    Garanti devam ediyor
    6400 km de
    25750 TL
    Resmi satış yarın
    Motoru alır almaz n11 den koruma takozu ve radyatör koruma demiri aldım
    Başka almamı onereceginiz faydalı olur dediginiz bir şey var mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------

    Birde bu zincir sesi hepsinde olan kronik bir sorun mu olmayan var mi?
    Çözümu nedir
    Herkese şimdiden tesekkurler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------

    Bu gurup sessiz baya face deki grup daha aktif

  19. #599
    holopter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Şubat 2012
    Şehir
    Türkiye,İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Alıntı Kaptandadas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün Balıkesir MNR motordan ikinci el Honda CB250 R satın aldım
    Herhangi bir kazası yok
    Garanti devam ediyor
    6400 km de
    25750 TL
    Resmi satış yarın
    Motoru alır almaz n11 den koruma takozu ve radyatör koruma demiri aldım
    Başka almamı onereceginiz faydalı olur dediginiz bir şey var mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------

    Birde bu zincir sesi hepsinde olan kronik bir sorun mu olmayan var mi?
    Çözümu nedir
    Herkese şimdiden tesekkurler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------

    Bu gurup sessiz baya face deki grup daha aktif


    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız. Koruma takozu için bişey diyemem ancak radyatör koruma çok mantıklı olmuş. Radyatör oldukça hassas en ufak taş vs sekmesinde petekler yamuluyor. Bende radyatör koruma aldım GP kompozitten gelince takacağım. Duyduğumuz kadarıyla zincir sesi olmayan yok. Güvenli bir çözümü de yok. Kabullenmek lazım. Zaten o kadar fazla bir ses yok. Tavsiyem depo yanlarına yan pad yapıştırın diz ile temas eden yerler matlaşıyor. Bunun haricinde göstergeye folyo yapıştırdım. Başka da bir durum yok bakımı eksik etmeyin tadını çıkartın

  20. #600

    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    BALİKESİR
    Motosikleti
    BENELLİ BN251
    Teşekkürler Ben ekran için tabletler için olan ekran koruyucuları an alayım diyorum.Ciziesin çok ama.kac inç almam gerek bulamadim


    REKLAM ALANI
30. sayfa BirinciBirinci ... 20282930313240 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)