Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RS 180

Suzuki V-Strom 250 Abs Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Mondial E-xtreme Max 150
    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    Moderatör Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011


    Genel Bakış


    Motor performansı




    V-Strom 250/ABS'de kullanılan 248cm3 paralel çift silindir motor düşük ila orta tork aralığını en üst düzeye çıkarmak ve kontrol kolaylığı sunan güçlü bir sürüş sağlamak amacıyla kapsamlı analizler ve optimizasyon süreçlerinden geçmiştir. Elde edilen genel verimlilik sayesinde daha iyi yakıt ekonomisi ile birlikte en sıkı Euro 4 emisyon düzenlemelerine uygun temiz performans sunmaya da yardımcı olmaktadır. Tam dolu depo ile V-Strom 250/ABS yaklaşık 500km*1 menzile sahiptir.

    Kam mili

    V-Strom 250/ABS kam profili en sık kullanılan 20 km/s ve 90 km/s arasındaki hızlarda maksimum hızlanma performansı sunar. İlave bir avantaj olarak kam profili ayrıca daha pürüzsüz ve hoş bir sürüş sunmak amacıyla gürültüyü de bastırır

    Silindir

    Silindir kovanlarında kullanılan taşlama modeli pistonların yağlanmasını sürtünme nedeniyle ortaya çıkabilecek performans kayıplarını en aza indirmeye yardımcı olacak şekilde gerçekleştirir.

    Çok fonksiyonlu gösterge paneli

    Dönüş sinyalleri, uzun far, boş vites, arıza, ABS, devir göstergesi, soğutma sıvısı sıcaklığı ve yağ basıncı için LED göstergeler mevcuttur. Bu göstergeler kolay anlaşılacak şekilde tasarlanmıştır. LCD göstergelere aşağıda belirtilenler dahildir: Hız göstergesi, Takometre, Kilometre göstergesi, Çift günlük kilometre göstergesi, Vites konumu, Menzil, Ortalama yakıt tüketimi, Yakıt göstergesi, Devir göstergesi AÇMA/KAPAMA, Yağ değişim zamanı göstergesi, Saat.

    Ön cam

    Kompakt ön camın biçimi, üst düzeyde koruma sağlayabilmesi için defalarca rüzgar tüneli testlerinden geçirilmiştir ve bu sayede daha konforlu bir sürüş için üst düzey etkili koruma sağlanmıştır. (Çantalar aksesuar olarak ayrıca satışa sunulmaktadır.)


    Teknik Özellikler


    Toplam uzunluk 2150 mm
    Toplam genişlik 790 mm
    Toplam yükseklik 1295 mm
    Aks aralığı 1425 mm
    Yerden yüksekliği 160 mm
    Sele yüksekliği 800 mm
    Yüksüz ağırlık 188 kg

    Motor tipi Dört zamanlı, sıvı soğutmalı, SOHC paralel çift
    Çap x strok 53.5 mm x 55.2 mm
    Motor hacmi 248 cm3
    Sıkıştırma oranı 11.5 : 1

    Yakıt sistemi Enjeksiyonlu

    Marş sistemi Elektrikli

    Yağlama sistemi Islak Karter

    Şanzıman 6 vitesli, sürekli kavramalı
    Birincil tahrik oranı 3.238 (68/21)
    Son tahrik oranı 3.357 (47/14)

    Ön Süspansiyon Teleskopik, helezon yaylı, yağlı amortisörlü
    Arka Süspansiyon Döner çatal tipi, helezon yay, yağlı

    Kastor açısı / İz mesafesi 25.2° / 100 mm

    Ön/Arka Frenler Disk fren

    Ön Lastikler 110/80-17M/C 57H iç lastiksiz (tubeless)

    Arka Lastikler 140/70-17M/C 66H iç lastiksiz (tubeless)

    Ateşleme tipi Elektronik ateşleme (transistörlü)

    Yakıt deposu kapasitesi 17.3 L
    Yağ kapasitesi (bakım) 2.4 L

    Garanti süresi 2 yıl veya 30.000 km


    Fotoğraf galerisi için tıklayınız...


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Stylmartin ayakkabı bot modelleri için tıklayın
    Motomax
  2. #2
    osiosborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Güzel motor ama 26000 TL çantasız, lansman fiyatı düşündürüyor.

  3. #3

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    ben baya bir merak içinde bu motoru bekledim ama malesef ölü doğdu.ötv ve kur artışına takıldı çok geç getirdiler.crf rally ile aynı anda giriş yapabilseydi kafa kafaya bence satış yapabilirlerdi.ben çok beğeniyorum ama o parayı tabiki vermem

  4. #4
    acemi27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2015
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben baya bir merak içinde bu motoru bekledim ama malesef ölü doğdu.ötv ve kur artışına takıldı çok geç getirdiler.crf rally ile aynı anda giriş yapabilseydi kafa kafaya bence satış yapabilirlerdi.ben çok beğeniyorum ama o parayı tabiki vermem
    ''Ya olduğun gibi görün,
    Ya göründüğün gibi ol''

  5. #5
    moner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2015
    Arkadaşlar var mı bu motoru kullanan. Kullanıcıların yorumlarını merak ediyorum.
    Xmax 250 den geçmeyi düşünüyorum. V Strom'u her zaman çok beğenmişimdir. Ama hiç binmedim.

    İkinci eli nasıldır (Suzukilerin genel olarak) kullanımı nasıl, sorunu var mı vs gibi.

  6. #6
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt 125, R25 Ve Tekrar R25,Do Do Dominar 400
    Alıntı moner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar var mı bu motoru kullanan. Kullanıcıların yorumlarını merak ediyorum.
    Xmax 250 den geçmeyi düşünüyorum. V Strom'u her zaman çok beğenmişimdir. Ama hiç binmedim.

    İkinci eli nasıldır (Suzukilerin genel olarak) kullanımı nasıl, sorunu var mı vs gibi.
    Fuarda bindim üzerine,dokundum felan ama ne bileyim o kaliteyi hissedemedim ve bana göre çok cılız geldi.Xmax daha heybetli.0-100 sıkıntılı.max hız 126.Kimisi 130 diyor.Yani günümüzde 250’likler içinde en yavaşı sanırım.Vites aralıkları içinde “hemen vites istiyor ve hep vitesle oynuyorsun” diye yorumlamışlar.

  7. #7

    Üyelik
    12 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Suzuki V-strom 250
    Merhabalar,
    İlk motorumu, V-strom 250'yi bu hafta aldım. Motoruma koruma demiri ve takozu taktırmak istiyorum. İstanbul'da bunları yaptırabileceğim bir yer önerebilir misiniz?

  8. #8

    Üyelik
    14 Mayıs 2017
    Motoru daha geçen hafta aldım. Eski bir xmax250 ve 400 kullanıcısı olarak kıyaslama yapacak olursam vstrom çoğu konuda daha iyi diyebilirim.

    Öncelikle fiyatı ile başlamak istiyorum. Ben 26.500TL ve 9 taksit ile satın aldım vade farksız. Evet fiyatı pahalı ama neye göre? Millet diyorki o paraya 2008 model DL650 alırsın yada 2011 model Tenere alırsın. Yahu arada 10 yaş fark var adam sadece cc yüksek diye o paraya o alınır mı diyor. Ona bakarsan o kafayla aynı paraya 2004-2005 GS1200R de alınır gidiyim onu aliyim ozaman. Ha deselerki aynı segment aynı cc motor 20bin tl ozaman derimki evet pahalı. Ama maalesef son ötvlerle en kıçıkırık 250cc motorsikletler 23-24 bin tl. O yüzden sıfır motor alacaksanız maalesef fiyatlar bu ve bu motorda bu fiyatlara göre normal. Ha dersenizki o paraya eski kasa olsun, abs olmasın işte nebiliym dijital göstergedir falan önemli değil tabiki diğer yüksek cc seçenekler mantıklı. O yüzden alacak arkadaşlar arada 10 yaş olan motorlara o paraya şunu alırsın diyenlere kafayı takmayın.

    Motora gelecek olursak öncelikle xmax 250 ile aşağı yukarı aynı ağırlıkta. Ben artçı ile xmaxte ışıklarda veya trafikte aralardan geçerken zar zor zaptediyordum bazen dengemi kaybettiğimde oluyordu hem sele yüksek oluşundan hemde tüm ağırlık kollarıma biniyordu ki 180cm ve 90kiloyumdur. DL250de ise bunu hiç yaşamadım. Motor çok dengeli ve hafif geldi. Bana göre bu konuda tek eksiği gidonun ve selenin baya bi alçak olması. Sürüşte pek bi olumsuzluk yaratmıyor hatta kısa boylu arkadaşlar için çok uygun ama yinede bi rally kadar olmasada biraz daha yüksek olsaydı iyi olurdu.

    Hız konusuna gelicek olursak eski bir motor olsada çift silindir olması sebebi ile xmaxten daha atik ve çabuk hızlanıyor. Tek kötülüğü her vitesli 250cc gibi durmadan vites istiyor. Son hız olarakta xmax ile aşağı yukarı aynı. 130kmleri görüyor fakat ondan sonrası hem konfor hemde tehlike açısından iyi değil.


    Konfor olarak bir xmax kadar yayvan olmasada crf rally kadar rahatsız edicide değil. Bikaç saatlik yollarda sorun çıkarmıyor ama uzun yollarda belki ekstra sünger gerekebilir.

    Son olarak rodaj dönemi olmasına rağmen fazla yüklenmediğim zamanlar 3.4L civarında, yüksek devir kullanımlarda ise 4-4.2L civarına çıkıyor.

  9. #9
    travel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı avedist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru daha geçen hafta aldım. Eski bir xmax250 ve 400 kullanıcısı olarak kıyaslama yapacak olursam vstrom çoğu konuda daha iyi diyebilirim.

    Öncelikle fiyatı ile başlamak istiyorum. Ben 26.500TL ve 9 taksit ile satın aldım vade farksız. Evet fiyatı pahalı ama neye göre? Millet diyorki o paraya 2008 model DL650 alırsın yada 2011 model Tenere alırsın. Yahu arada 10 yaş fark var adam sadece cc yüksek diye o paraya o alınır mı diyor. Ona bakarsan o kafayla aynı paraya 2004-2005 GS1200R de alınır gidiyim onu aliyim ozaman. Ha deselerki aynı segment aynı cc motor 20bin tl ozaman derimki evet pahalı. Ama maalesef son ötvlerle en kıçıkırık 250cc motorsikletler 23-24 bin tl. O yüzden sıfır motor alacaksanız maalesef fiyatlar bu ve bu motorda bu fiyatlara göre normal. Ha dersenizki o paraya eski kasa olsun, abs olmasın işte nebiliym dijital göstergedir falan önemli değil tabiki diğer yüksek cc seçenekler mantıklı. O yüzden alacak arkadaşlar arada 10 yaş olan motorlara o paraya şunu alırsın diyenlere kafayı takmayın.

    Motora gelecek olursak öncelikle xmax 250 ile aşağı yukarı aynı ağırlıkta. Ben artçı ile xmaxte ışıklarda veya trafikte aralardan geçerken zar zor zaptediyordum bazen dengemi kaybettiğimde oluyordu hem sele yüksek oluşundan hemde tüm ağırlık kollarıma biniyordu ki 180cm ve 90kiloyumdur. DL250de ise bunu hiç yaşamadım. Motor çok dengeli ve hafif geldi. Bana göre bu konuda tek eksiği gidonun ve selenin baya bi alçak olması. Sürüşte pek bi olumsuzluk yaratmıyor hatta kısa boylu arkadaşlar için çok uygun ama yinede bi rally kadar olmasada biraz daha yüksek olsaydı iyi olurdu.

    Hız konusuna gelicek olursak eski bir motor olsada çift silindir olması sebebi ile xmaxten daha atik ve çabuk hızlanıyor. Tek kötülüğü her vitesli 250cc gibi durmadan vites istiyor. Son hız olarakta xmax ile aşağı yukarı aynı. 130kmleri görüyor fakat ondan sonrası hem konfor hemde tehlike açısından iyi değil.


    Konfor olarak bir xmax kadar yayvan olmasada crf rally kadar rahatsız edicide değil. Bikaç saatlik yollarda sorun çıkarmıyor ama uzun yollarda belki ekstra sünger gerekebilir.

    Son olarak rodaj dönemi olmasına rağmen fazla yüklenmediğim zamanlar 3.4L civarında, yüksek devir kullanımlarda ise 4-4.2L civarına çıkıyor.
    Merhaba,

    Motosikletiniz hayirli olsun. Anladigim kadariyla forumda pek kullanicisi yok. Ya da benzer bir baslik altinda toplandiysa da ben bulamadim.

    Artcili surus konforu nasil? Rodaj sonrasi yakit tuketimi iyilesti mi?

    Aradan gecen birkac aydan sonra gorusleriniz deneyimleriniz neler aceba? Vakit bulup bizi aydinlatirsaniz cok memnun olurum.

    Ben mondial rx3i evo almayi planliyorum ama surekli kendimi vstrom a bakarken buluyorum. Karsilastirma imkani buldunuz mu? Aradaki fiyat farkini odemeye deger mi?

    Biraz fazla sordum, kusura bakmayin lutfen

  10. #10
    travel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Evo aldım, ancak hala bu motosikleti takip ediyorum. Uygun fiyatlı yakalarsam satıp bunu alabilirim.

    Çok kullanıcısı yok gibi. Kronik bir problemi vs var mı merak ediyorum.
    ]-[@LuI{ bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM DUKE 125
    bu motosikleti santın almak istiyorum.
    Fakat sahip olupta kullanan özellikle uzun yola çıkanlara sormak istediğim bir soru var.

    6. viteste 90-120 Km gibi hız aralığında, otoban sürüşlerinde, artçılı ve çantalı olarak motor çok zorlanırmı ?
    uzun yola çıkma düşüncem var fakat ciğeri yetmediğinden altımda sürekli bağıran titreyen bir motorla seyahat etmek istemiyorum.

    bu gibi durumlarda Vstorm 250cc beni tatmin edermi yoksa abisi 650cc lik olana mı yönelmek lazım ?
    travel bunu beğendi.

  12. #12
    travel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı ]-[@LuI{ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motosikleti santın almak istiyorum.
    Fakat sahip olupta kullanan özellikle uzun yola çıkanlara sormak istediğim bir soru var.

    6. viteste 90-120 Km gibi hız aralığında, otoban sürüşlerinde, artçılı ve çantalı olarak motor çok zorlanırmı ?
    uzun yola çıkma düşüncem var fakat ciğeri yetmediğinden altımda sürekli bağıran titreyen bir motorla seyahat etmek istemiyorum.

    bu gibi durumlarda Vstorm 250cc beni tatmin edermi yoksa abisi 650cc lik olana mı yönelmek lazım ?
    Merhaba,

    Bu forumda aktif olan kullanıcısı yok. Facebook grubunda daha hızlı yanıt alabilirsiniz.

    Okuduklarımdan yola çıkarak çift silindir olması size daha konforlu bir uzun yol seyahati sağlayacaktır. Okuduğum kadarıyla söylediğiniz hızlarda tam yüklü olarak rahat bir sürüş sağlıyormuş.

    250cc ve 650cc karşılaştırması yapmak tamamen beklentilerle alakalı bir durum. Bu forumun %95'i "250cc 0km motosiklete 30000 verme git 600'luk al git 1000'lik al" diyen arkadaşlarla dolu. Mevcut ekonomik koşullarda tüm motosikletlerin ederinin üzerinde olduğunu kabul ederek karşılaştırma yapmakta fayda var.

    Sorunuza dönersek; 250cc ABS'li vstrom liste fiyatı 29.440 TL. 650cc 52.900 TL. Yani ya biri ya diğeri demek için aradaki fark çok yüksek bence.

    İhtiyacınıza ve bütçenize göre tercih yapmanız en mantıklısı.

    Ben de yakından ilgileniyorum bu motosikletle. Eğer yakın zamanda alırsanız lütfen deneyimlerinizi paylaşın bizimle.

    Şimdiden hayırlı olsun diyelim
    ]-[@LuI{ ve bursalıali bunu beğendiler.

  13. #13

    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Motor ile ilgili başka yorum yapacak arkadaşlar var mı acaba?
    En uygun nereden fiyat alabiliriz? Fuarda uygun bulunabilir mi?


    Yedek Parça ve işçilik indirimi
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)