Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Jinlun JL125-T13 / JL250-5 ELEGANCE / JL150-5 CLASSIC Hakkında Bütün Yazışmalar Bu Başlık Altında Toplanıyor.


    JINLUN JL125-T13 CITY FIGHTER


    JINLUN JL250-5 ELEGANCE


    JINLUN JL150-5 CLASSIC


    Bu başlığa yazı yazmadan önce aşağıdaki kuralları lütfen okuyun ve bu kurallar doğrultusun cevap yazın...
    * Bu başlık altına Jinlun JL125-T13 / JL250-5 ELEGANCE / JL150-5 CLASSIC modelleri dışında başka marka ve model hakkında yazı yazılması yasaktır. Bu tarz yazılar ve konu dışı yazışmalar uyarı yapılmaksızın silinecektir.
    * Modeller hakkındaki sorularınızı yazmadan sonunuzun başına Soru: yazınız (örn: Soru : As 150 Zat'ın yakıt tüketimi nedir?)
    * Sorulara cevap vermeden önce yazınıza soruyu quote(alıntı) yaparak ilave ediniz. Vermiş olduğunuz cevabın başına Cevap: ibaresini ekleyiniz.
    Örn:
    Alıntı ahmet adlı üyeden alıntı
    Soru : As 150 Zatın yakıt tüketimi nedir?
    Cevap: 100km 3.5lt

    * Başlığa mesaj gönderirken, boş mesaj göndermek, konuyla alakası olmayan mesaj göndermek, +1, bencede, güzel, gibi belli bir amacı, paylaşımı olmayan mesaj göndermek,altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse mesajınızın altında cevap yoksa önceki mesajınızda DÜZENLE butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır.
    * Yazmış olduğunuz cevabın detaylı olmasına ve vermiş olduğunuz bilgilerin tatmin edici düzeyde olmasına dikkat ediniz. Gerekli sepebleri belirtilmeyen açıklamasız yanıtlar silinecektir. ( Örn: Bu motor yaramaz bence sorunlu... gibi sebep beliriltilmeyen kısa mesajlar silinecektir.)
    * Forum sayfalarının bütün herkese açık olduğunu ve mesaj trafiğinin yoğunluğu göz önüne alındığında moderatörlerin ve adminlerin her mesajı kontrol etmesi mümkün değildir. Birbirimizi ve yöneticiler bilgilendirerek oto kontrol sistemi daha düzenli ve güzel bir foruma sahip olabilir. Şimdiden Teşekkürler.
    * Şikâyetler , istekler ve önerileriniz için...info@motosiklet.net


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Misafir
    ya resimlerde gördügüm kadarıyla 250cc 'lik chopper modeli gayet şık duruyor.Fiyatı 3.5 ytl

  3. #3
    kabil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul-Bahçelievler ve B.çekmece
    Motosikleti
    Yok
    jinlun hakkında resim ve bilgi için arkadaşlar Türkiye distribütörünün sitesi.
    http://www.icmmotosiklet.com/modeller.htm
    Düşünen arkadaşlar incelesinler belki faydası olur.
    Four wheels good , two wheels better...

  4. #4
    ODUNCU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2005
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    KLR 650
    Nihayet rodajı doldurdum. Gece oldugu için pek basamadım 4. vites 130 yaptım bıraktım ve evet vibrasyonu var ama çok ta abartılacak bir vibrasyonu yok. Kaldıki bayi onada çözüm bulduklarını yakında servise çagıracaklarını söyledi.

  5. #5
    zampara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2005
    Şehir
    KOCAELI
    Motosikleti
    kanuni tiger 250
    Bu motorlarin vibrasyon sorununu haziran ayinda çozecekmis servisler ,eger çözebilirseler bisey söylenemez.Kulananlarla görüstüm (3 kisiyle KOCAELI ve SAKARYA'da)hepsi umutlu insallah bayiler bu arkadaslari uyutmuyorlardir. Bu titresim nasil giderilir..??Motorumu degistirecekler.

  6. #6
    Misafir
    Kesin alın ben sadece denemek için aldım size şimdi diğer motor bilgilerime ve diğer motor kullanımlarıma göre genel olarak bilgi vereceğim . Kesin alın diyorum ama benim cidden ne satanları beğendiğim var nede bunların yan parçalarını monte edenlerini . Çinden keşke tekerleği bile üzerinde gelse .

    Jinlun 150 CC tek silindir 2950 YTL 140 kilo
    Jinlun 250 CC çifti silindir 2950 YTL 150 kilo 10 kilo daha fazla

    Parçaları çok sağlam sayılır . Hiç bir parçası geçiştirme değil . Tamamen yapmış adamlar . Devirsiz kullanmak lazım keyifli olması için . Vites 5 vites çok attırmak gerekiyor ama sorunsuz . Ön ve arka basmalı vites sistemi var . Bu tip ayaklıkları ve bir kaç parçası bayide toplanıyor oralarda vida eksiği olabilir tamamlatın . Rölanti ayarını yaptırın . Yağını kontrol ettirin . Vidalarına bakın . Bunun dışında Transmisyon çubuğunun iki ucundaki vidalara bakın onuda buradaki bayi takıyor .

    Bunlar dışında Tek kelime ile müthiş keyifli ve eski chopperlerimi bile kıskandıracak kadar baba bir alet . Kuvveti iki kişi iken biraz yorar ama çok rahatta gider tepe çıkışı ve hiçbir şey zor değil .

    Devir yapınca titreme vibrasyon var ama problemsiz .

    Çok kaliteli bir motor yan çantaları çok kullanışlı . Tüm ışıkları çok sağlam çalışmakta görüntü olan ışığı yok . Herşey işlevsel . Hem oto marş hem ayak marşı var .

    yani sağlam bir parça . 7 milyon 100 km de yakıyor . yakında heryeri istila edecek bir alet . ama zaten bu tip bir motoru çok kişi kullanmaz 5 vitesli ve 600 cc lik kadar da ağır bir alet .

  7. #7
    fromalanya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2005
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    RKS 150
    merhabalar yaklasık 1,5ay once almıs olduum jinlun 150cc chopper hakkında biraz bilgi vermek istedim(kendi kisisel deneyimlerim): motorsikletin yol tutuşu ve hakimiyet acısından herhangi bi eksikliği yok ancak 60 km hızdan sonra titremeye baslaması ki resmen rahatsız edici bi gıdıklama oluyordu en fazla 110 bastım ama tavsiye etmem cok bagırıyor onun dısında basıma gelen bazı sorunlarıda anlatmakta yarar war ayaklık müşürü bi uzun yola cıkarken yolda mola vermistim motoru calıstırdım ayaklıgı kapattıım halde vitesi 1e takınca stop ediyordu baya bi urastım ne yaptıysam hareket edemedim musuru sokmek ıstedım bu iş için selenin altındaki yıldız tornavidayı kullanmak istedim ancak yıldız tornavida vidayı döndüreceine metal kısmı plastık kısmının icinde döndüpetrole kadar ittirdim motoru petrolde belkı anlayan biri wardır diye dusundum elektrıkcı falan ama pazar olduu icin yokmus ilgili arkadas ,bende yanımda bulunan maket bıçağıyla musure giden kabloyu kesip devredısı bıraktım ve en azından yolda kalma durumunu az zahmetle halletmis oldum bi dahada müsürü takmadım cunku bi arkadasımında basına musurle ılgılı baska sorun gelmisti ve bu sorun motorun elektrik sıgortasının patlamasına yolacmıstı herneyse bide yaklasık 750kmde yıne bi yerden eve donerken kırmızı ısıkta beklerken motor stop etti calıstırmak istedim bi turlu calıstıramadım benzinin bitmis oldunu dusundum ama benzin wardı deponun dibinde biraz bende heralde benzin muslugu benzini almıyor dipte olduu icin dusundum ve petrole kada itip benzin aldım ancak ne yaptıysam bi turlu calıstıramadım buji kablosuna baktım elektrık gelıyormu dıye kıvılcım dahi cıkmıyordu bu sorun tam 1 gunumu yedi aksama arkadasın motoruyla iple servise cektik ve ertesi gun serviste yapılırken baktık ve sorunu bulduk:motorun beyninden bobine giden bi elektrik kablosu benzin deposunun altında ezilmis dolayısıyla kablo sıyrıldıgı icin sase yapıp bu neticedede elektrıgı kesmis ben bunu ustune 1000km bakıma werdim hemen ve inanın hangi vidaya anahtar taksa en asai 1 tur donuyordu bu beni cok dusundurdu hertarafını guselce bı elden gecırdık ve buji ve yagını deistirdik orjinal buji cin malı cok dandik geldi ngk ile deistirdim yagıda castrol olarak yeniledik ve o 1000 km bakımdan sonra motor 750kmdeydi o sıra 4-5 gun onceye kadar 1200kmdeydi ve en ufak bi sorun cıkartmadı ama ben yınede parayada ıhtıyacım oldugu icin motorumu yaklasık 4-5 gun once 1200kmde sattım bunların dısında motorun en sevdiim ozellikleri benzin konusunda kesinlikle cok az yakıyordu tam emin deilim ama en fazla 80 milyonluk benzinle 1200 km yatım ve icinde benzin wardı sattıımda bu en gusel yanıydı bide cok kisi soruyordu motoru dikkat cekiyordu bu bazen rahatsız edici olabılıyordu mesela uzerınde fotograf cektıren bı cok ınsan gordum parkettımde eger ben yavas binerim sehirici tin tin gezerim az yaksın goruntu olsun diyenler icin o fiyata cok uygun bi motor ama alıcak veya almıs olan arkadaslarıma en buyuk onerim motorun 1000kmsi dolmasını beklemeyin en kısa zamanda gidip motoru komple elden gecirin bujizini deistirin zincirini yaglatın veya alırken motoru 1000km bakımı gıbı ısleme sokun ınanın bana sıfır gelip sadece montajla binmek saglıklı değil cok montaj hatası cıkıyor basınızı arıtır sonra benden soylemesi kesinlikle motoru kotulemıyorum yanlıs anlamayın sadece basıma gelen bu olayların sonucunda montaj hatası diye degerlendiriyorum bu benim dorduncu motorum ve lastık patlaması dısında daha once hıc yolda kalmamıstım sanırım bırazda bunu etkısı olduuzun yazdıgım icin kusuruma bakmayın aslında daha yazıcak cok seyler war eger chopper 150 cc ile ilgili fikir alısverisi yapmak isteyen warsa herzaman burdayım
    saygılar...

  8. #8
    cruiserer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Jinlun JL150-5
    ben de motorize oldum sonunda aklımda Jinlun 250 vardı ama fiyatından dolayı 150'lik aldım geçen hafta (yada bir süre daha bekleyecektim). bu arada ellerinde motor vardı ve hiç beklemedim. Ankaralıyım Adapazarından aldım motoru, çünkü Ankara'dan geçerken motoru bana bırakabileceklerini söylediler. Zaten bu da alelacele almamda büyük etken oldu. Motora gelince; bir kere dış görünüş süper ve her gören bu fiyata böyle bir motor aldığıma inanamıyor. 150cc biraz küçük kalıyor ama benim gibi hayatında ilk kez motora binen biri için yetip artıyor. Ayrıca malzeme kalitesi bahsedildiği kadar kötü değil. Şu ana kadar 80km yol yaptım, 70 km hızla giderken hiç bir problem yok ancak 80km'den sonra motor titremeye başlıyor. Bu arada benim gibi bir acemiye 70km hız bile fazla geliyor o ayrı mevzu . Bu titremenin Jinlun kullanan arkadaşların belirttiği gibi ilerde azalacağını tahmin ediyorum ama tabi detaylı değerlendirme yapmak için daha erken. Civata gevşeme problemi henüz başıma gelmedi, bir de motoru aldığımda kontrol edebildiğim kadarıyla gevşek civata bulamadım. Ama dediğim gibi belki henüz erken. Benim gibi Jinlun almakla, uzun süre motor almak için beklemek arasında tercih yapması gereken arkadaşlar, hiç düşünmeden Jinlun alabilirler. Çünkü sonuçta motor üstünde olmak beklemekten daha iyi.
    \"Cruise through the street regardless of whatever going on behind you\"
    by Cruiserer

  9. #9
    fromalanya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2005
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    RKS 150
    Alıntı kotumuren adlı üyeden alıntı
    fromalanya dostum ben birşey sormak istiyoruum.Bende haftaya jl 150 almayı düşünüyorum .Bu 60-70 km hızdan sonra meydana gelen titreme olayı rodajdan sonra yada belli bür süre sonra kesildi yada azaldımı,ben bunu merak ediyorumm.
    Bu motorla ilgili kafama tek takılan şey bu.Senin başına gelen birkaç tatsız olay ki sanırım motntaja çok önem verilmemesinden kaynaklanıyor olabilir..Şimdiden teşekkürler
    bende titremede bi kesilme olmadı buarada vida gevsemeleriyle ilgili olarak bi tur sprey var ama ben tatbik etmedim bazı arkadaslarda plastik conta falan koyuyolar vidalara ses yapmasin diye aslında arkadaki top caseler(arka plastik cantalar)dısında pek ses yapmıyordu bide silindirin yanındaki 2 tane kücük nikelajlı plastik kutucuklar ben onları sökmüstüm ses yapıyordu diye

  10. #10
    selcanan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2005
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun marauder 250
    sevgili arkadaşlar...
    bizler 1100cc hacı muratla ,2500-3000 cc amerikan arabalarıyla bacak geren bir milletin çocuklarıyız.Genetik yapımız böyle olduğu için 150 cc motorun 80 kmde kii vibrasyonu bize elem vermekte...
    şu anda türkiyede en çok satan orta segment arabaların hepsini düşünün bunlar 1600 cc motor ortalamasına sahip arabalardır ve kadranları 200 km civarında gösterir.Fakat o arabanın yapılma sebebi 200 km yapmak değil maksimum otobanda 135 km yapmaktır ki bu sürat orta sınıf bir araba açısından bile fazladır.netekim 1600 cc lik bir çok araba 150 km sürat yaparken devir saati 5000 in üzerine çıkarki bu da 250cc lik jinlun un 100 km de titremesine bedeldir.bu şartlarda kullandığınız bir arabada motor sesi aşırı arttığı için iyi markalar sürate duyarlı müzik sistemleri kullanırlar.
    bu mantıkla düşünülürse 150 cc lik bir motordan şehiriçi trafikte max 50 bilemediniz 70 km lik performansını değerlendirmek gerekir.Şehirarası yolda herhangi bir değerlendirme yapmak akıllara zarar bir davranışdır.
    ben 250 jinlun ile 150 km lik bir uzun yol yaptım.bildiğim kadarıyla yasal sınır motor için 70 olmasına rağmen daha hızlı gittim.E5 de otolar için konmuş olan 100km sınırına sorunsuz çıkıyor.yol çift yol olduğundan 100 km ile giden bir arabayı 120 km surate çıkarak geçebildim.150-200 ile gidenarabaları ise yakalamaya çalışmadım.100den 120ye olan hızlanma tatminkar değildi dolayısı ile tek yolda bu sollamayaı yapmak doğal olarak zorlaşacak. yanımdan 10 adet civarında sürat motoru geçti ben onlra yetişmeye hiç alışmadım.Dolayısı ile motorumdan şikayetçi değilim.Eğer 150 yapmaya çaılşsaidim bende bir çok jinlun cu gibi şu anda şekva edecektim.
    benim 50cc lik califfo marka italyan yapımı 10 yıllık bir motorum var.motor plajda kullanılmak üzere tasarlanmış.30 kmden sonra kafayı yiyor.60 a kadarda çıkıyor.eğer bir harleyle yarışmayı düşünürsem çok kötü bir motor diyebilirim.
    gelelim yeni motordaki montaj hatalarına....
    bunlar çin malı ve çok ucuz....çin ucuz ve düşük kalite işçiliği ile piyasada tutuluyor.
    1000km ye kadar motorda gevşemeler olaması normal.elimize bir anahtar takımı alıp arada bir sıkarsak biraz motor bilgimizde artmış olur fenamı...şase bağlantıları sıkılmamış sıfır bir araba satın almıştım.başka bir arabamında 1000km bakımda şanzıman ı indirilmişti.jinluna bunları çok görmemek gerekir.
    özetle eşekten yarış atı parformansı, lada niva'dan cherokee performansı beklemek jinlundan daha fazlasını beklemeye benziyor.

    bu arada benim motrum ist. montajı.gidon çok aşağıda olarak monte edilmiş.onuda yükseltince hem oturuş pozisyonu hem sürüş bayağı güzel oldu...arakda yolcu varken titreme olacak kadar sürat yapmak da sağlığa son derece zararlı...

  11. #11
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200
    Bugün servise gittim. Jiklede problem oldugunu gorduk. Cozumunu ayakustu yapamadILar. Karburatoru sokmek gerekiyo dedi adam. Su an icin jikleyi iptal etti ve acaip calisma olayım son buldu. Siyah duman ise cok azaLdI. O da egsozda biriken pislik yuzundendir bi sure sora o da kaLmaz dedi. Bakalım gorucez. AyrIca ekliyim, BostancI bayisindeki usta çok kıl bir insan. Ters ters konusuyo bisi istiyosun sanki hayrIna iş yapIyo modLarInda.. Söylene söylene iş yapIyo. Bi plakamI taktI iki saat kendi kendine küfrediyo bu benim işim mi gibisinden. Ben de tartIştIm biraz bu hareketleri üzerine ama adam duvar. Burdan herkese BOSTANCI JİNLUN Bayisine gitmemesini öneriyorum. Pişman olursunuz. İki ufak arIza icin servisine gider 2 saatte 2 vidayI sIkma işine cözum buLamazLar ve söylene söylene iş yaparLar. Diger bayilerin servisleri nasıldır bilmiyorum ama BostancI bayisinin servisi yaramaz.
    Benzin ne kadar yakacak onu merak ediyorum asLInda. Ama sanki cok yakmayacak gibi geliyo bana. 30 milyon benzin (15 15 iki sefer olarak, sora 30 milyon benzin almaz bu alet diye bisiler yazmayın) aldıgımdan bu yada 160 km yol yaptIm. Bu yolun son 50 km'si haric olarak da arIzaLI jikle ile yaptIm. Su an depoda benzin baya var gibi duruyo. Bi 100 km daha gotururse bitmeden sanIrIm tamam oLmus diycem. Bir de bu benzin gostergesi adam akILLI caLIsan varmI. Benim yarIm depodan asa dustukten sora kIrmIzI gosterme oLayIna kitliyo gosterge..
    Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!

  12. #12

    Üyelik
    20 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    600rr turuncu
    arkadaşlar bende 250cc var 3 viteste net 100 basıyor makına 4 le 5 siz düşünün artık

    bıraz titriyor ama orta devırde devır cok yukseldımı kesıyor tıtreme ben 150 gordum tem'de ama gevşemeyen vida kalmadı debriyaj kolu, ayaklık pedalındakı koruma vıdası (vıtesyteyken çalıştırmayan koruma parçası buyuk bır vida) sonra ayaklık demırının bır vıdası düşmüş sağ ayaklık sonra aynalar gevşedi 60km hızla gıderken ayarı bozuluyordu..........netıcede sadece vıdalar srun cıkardı ben hepsını sıktım ayar yaptırdım sımdı gene basıyorum ama tık yok arkadaşlar allaha şükür sadece vidalar gevşedi aslında korktum motor dagılacak dıye ama CANAVAR GİBİ MAŞALLAH
    tek TEKERİM, düyayı GEZERİM , KIZIMI ÇOOOKKKK SEVERİİİMMMMM

  13. #13
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200
    yuh meric.. abartmIsIn yaw.. 150 basmaya ne gerek var bu motorla.. O kadar zorlamak da iyi degil diye dusunuyorum. Hos 150 ile uzun sure gitmemissindir heraLde.. bir gorup inmissindir diye dusunuyorum.. Bu rodaj hikayesi kach km'ye kadar suruyo arkadasLar.. 1000 falan diye duymustum ama.
    Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!

  14. #14
    selcanan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2005
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun marauder 250
    benim motorum 2800 km ye geldi...
    bu arada size başka haberlerim var...
    benim arka fren lambası müşürü bozulmuş sabah java nın kini taktık.bu bir jinlunda daha olmuş ustaya getirmişler o söyledi...
    birde far ampulu patladı söküp takayım felan derken
    tırnağı kırıldı..bende kanun nin farını ve sislerinin alıp takmak istedim...ankarada bir farı temin edemediler.... bir hafta on güne birisi getirtecek bakalım ama ondanda pek ümitleri yok gibi konuşuyorlar....
    diyeceğim kaç yıllık kanuni ye göre jinlun un tek eksik tarafı servis gözüküyodu.kanuninin bu durumunu görünce bu işlerin onlardada kabus olduğu anlaşıldı....

  15. #15
    jedimaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT 250 comet
    Selcanan, öncelikle geçmiş olsun. fren müşürünün bu kadar çabuk bozulması malzeme kalitesininn çok iyi olmadğını gösteriyor herhalde. Ama yinede çok hayati birşey değil sanırım. Neden Kanunin farını istedin daha mı güzel? Yoksa Ankarada Jinlun parçası yok diyemi. Hemen gönderiyorlarda ondan söyledim. Kanunide ki parça sıkıntısı enteresan hakkatten. Çoğu insan bunun için tercih ediyor kanuniyi ama onlar bir farı bir haftada tedarik edemiyor. Çok motor satmak iyi olmak anlamına gelmiyormuş demekki. Ankarada gittiğin usta kimdi. Bizi düzce bayisi iskitlerdeki bir ustaya yönlendiriyor. Düzcenin tali bayiliğini ve servisini yapacakmış. O mu acaba, değilse telefonunu verebilirim. Eğer sen ustandan memnunsan sen telefonunu verirmisin? Bide sen hala orjinal aynaları mı kullanıyorsun? Kimse memnun değilde. Değiştirdiysen nereden aldın acaba? Yada nereden alabiliriz? Bide Ankara'da branda, kilit falan bulabileceğimiz iyi bir yer var mı? Çok sordum
    \"Hep denedin, hep yenildin, tekrar dene, tekrar yenil, daha iyi yenil...\"

  16. #16
    poyraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F800ST ve Sym joymax
    arkadaşlar ben de 250 lik motorumu geçen akşam aldım.Motoru almayı düşünenler
    için biraz izlenim anlatmayı borç biliyorum:

    -vitesler iyi geçmiyor.250 liklerde vites göstergesi yok.sadece boşta iken yeşil lamba yanıyor.Aman haa sakın boşta filan olduğuna inanmayın.viteste de olabiliyor.servisin cevabı fıkra gibi :"evet viteslere güven olmaz.ara sıra karışır."
    -benzin göstegesi.daima boş gibi kırmızı lambası yanıyor...Servisin cevabı yine fıkra gibi:"on motordan sadece birinde normal çalışıyor.yaptığın km.den anlarsın benzinin bittiğini.rezervi de olduğuna göre yolda kalmazsın."
    -Daha da ufak tefek motorun rodajı ile geçebilecek marazlar var ama mide bulandırmamak için yazmıyorum.
    -Motorlar düzelir düzelmeye de servis anlayışı nasıl düzelecek bilmiyorum.

    sonuçta daha plakası takılmamış siyah renkli motorumu,zarar etmiyeceğimi bilsem bugün hemen satardım.benim için motorun kalitesinden çok servisin satış sonrası motorun arkasında olması daha önemli idi.
    hepinize kazasız ve keyifli sürüşler.

  17. #17
    selcanan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2005
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun marauder 250
    selam aynalarla ilgili bir soru sormuştunuz..aynalar fıstık gibi..ben çok rahat kullanıyorum... yalnız..eğer istediğiniz açı ile göremiyorsanız...aynayı kolun dibinden gidon yönünde ileri geri yaparak pozisyon bulun.yani sinyal düğmelerinin olduğu diple birlikte çevirin. daha sonra ayna kolunu ayarlayın en sonda aynanın çerçevesini oynatın.
    daha önceyazmıştım.gidonlar çok aşağıda monte ediliyor.ben ilk aldığımda dizime değiyordu dönüşlerde...didonu kaldırınca sürüşte oturuşta çok rahat oldu...cam üst noktası çene hizama kadar yükseldi ve gerçekten rüzgar kesmeye başladı...

    poyrazın dikkatine...debriyaj ayarı yaparak(kolun dibinden) vitesleri daha rahat hale getirebilirsin...biraz kullanınca ne vites lambalarına nede boş lambasına ihtiyacın olacak ayağınla boşta olup olmadığını anlayacaksın.
    banzin gösterge hassasiyeti normal olmayacağı belli onun için birkaç yıl öncesinin yamahalarında gösterge yoktu.temprada bile bu dijital göstergeler böyle çlışıyordu...ucuz mala göre servis hizmeti de çok bekjlememk lazım...

  18. #18
    expert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2005
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    Jinlun Elegance 250 cc Sari
    Alıntı stenza adlı üyeden alıntı
    Alıntı coogas adlı üyeden alıntı
    herkese merhaba
    şu anda hangi bayilerin elinde jınlun 150 veya 250 var bilen varmı. yada bu postayı kaçırdıkmı
    bu postayı kaçırdık diyorsun da haziranda titreşim çözülecek diyorlardı bizimkileride çekecekerdi düzelteceklerdi ne oldu yalan mı oldu ?

    iyi ki kaçırdın eğer titreşim düzelir ise al yoksa alma
    150 cc Classic için , Titreşim ile ilgili parçalar servislerimize dağıtılmıştır. Lütfen satın aldığınız bayinin servisine değişim için müracaat ediniz.

    150 ve 250 cc motosikletler bayilerimizin çoğunda mevcuttur.

  19. #19
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200
    Sevgili expert,

    Motorumun karburatorunde bir ayarsızlık + jiklede sorun olduğu için aşırı benzin yakIyordu. Servisi aradIm ve geleceğim günü belirttim. Tamam dediler. Sabah 10 gibi servise gittim. Oldukca uzun arayıslar sonunda sorunun jikleden oldugunu soylediler. AyrIca karburatore hava ayarI yaptılar. Baslangıcta olan siyah duman atma ve asırı benzin yakma olayı su an icin cozuldu. Ancak servis karburatorun acılması gerektigini cunku jiklede bir arıza oldugunu ve her an yeniden bu aksaklıgı cıkarabilecegini soylediler. Ben de kendilerine, o gun icin işten izin aldıgımı ve sorunu o gun icinde halletmelerini, bekleyebilecegimi soyledim. Ancak kendilerinin gelen motorları toplamak gibi bir isleri oldugu icin benim motorumu su anda yapamayacaklarını soylediler. Bu olay oldugunda motorumu aldıgımın 3. yada 4. gunuydu. Yani satılmamış yada satılacak motorları toplamak, hali hazırda satmış oldugu ve parasını almıs oldugu motorun arızasını yapmaktan once geliyor BOSTANCI servisi (Tamer Şakar) için sanırım. Ben kendilerine biraz ısrar edince ters cevaplar vererek "senle ugrasamam git basımdan" tarzı yaklasımda bulundular. Ben de gittigime bin pisman olarak bu servisten geri dondum. Su anda benim jinlun servislerine inancım ve samimiyetlerine guvenim cok onemli olcude azaldı. Ben serviste bulundugum sure zarfında oraya gelen birkac jinlun sahibi arkadas da "evet abi bu servisin ustası biraz cins. burnundan kıl aldırmıyor. bi is yaptırmak icin bin dil dokmen gerekiyor" seklinde benim dusunduklerimi destekler nitelikte soylemlerde bulundular. Bilginiz olsun....
    Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!

  20. #20
    expert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2005
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    Jinlun Elegance 250 cc Sari
    Değerli Jinlun dostları ,

    Ben genelde bu sitede hep cevap veren taraf oldum. Bugün ben sizlere bir soru sormak istiyorum. Biz Jinlun distrübütörü olarak son derece ciddi rakkamlarda JL 125 City Fighter Scooter sattık. Özellikle takip ediyorum. Scooter larımızla ilgili hiç bir yorum yapılmadı ! Bu bize iki ışık yakıyor ya kullananlar çok memnun ? yada kullananlar bu siteye hiç girmiyor. Acaba hangisi. "Bu arada servis raporlarımzda da scooter arızaları son derece az olarak bize yansıyor."

    Bu konuda bilgisi olanlar paylaşırsa çok seviniriz. Sizin yorumlarınız bize çok büyük ışık tutmakta ve tarafımızdan ciddi olarak takip edilmektedir. Foruma katılanların tümüne şükranlarımızı sunar iyi sürüşler dileriz.

    Sayglılarımızla ,
    Expert


    REKLAM ALANI
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler