Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
25. sayfa BirinciBirinci ... 152324252627 ... SonuncuSonuncu

Benelli Leoncino 500 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #481

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    http://www.denimoto.com.tr/

    Galfer Türkiye distribütorü, bir arayıp sorun. İyi kalite balatalar var ve genelde OEM balataların yarı fiyatı civarında oluyor...

    Sizin balata fiyatları da dehşet (= geçiriyorlar), benim CB500F için Galfer HH set aldım geçen ay, ikisi 440TL tuttu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #482

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Trk502nin balataları muhtemelen uyumlu çıkacak ve galferin trk502 için sinterli balataları mevcut orjinale nazaran da dahe kalitelidir muhtemelen. Araştırmaya devam ediyorum 😊

  3. #483
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trk502nin balataları muhtemelen uyumlu çıkacak ve galferin trk502 için sinterli balataları mevcut orjinale nazaran da dahe kalitelidir muhtemelen. Araştırmaya devam ediyorum ��
    Aynen Galfer de mevcut. Size link attım özelden. EBC de arkayı bulmak çok zor bir kaç sayfa önce yazmıştım. Hem kodlarıda var orada. Bende Şuan EBC HH var ön arka. Ama bence o kadar pahalıya gerek yok. İllede EBC olacaksa motopuntı yu arayın onlar KMA dan sonraki distribütör sanırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

    Trefo ve SBS markalarında da mevcut bizim balatalar. Ön arka TRK 502 ile aynı.
    maktama bunu beğendi.

  4. #484

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .....
    Trefo ve SBS markalarında da mevcut bizim balatalar. Ön arka TRK 502 ile aynı.
    oialdemir arkadaşın belirttiğine göre trk502 ile aynı kullanıyor.

    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Servis arka balata için 310, ön balata için 950 lira dedi. Fiyat bayağı fazla geldi, alternatif varsa onu kullanıcam.
    O zaman impetum arkadaşım, aynı servise trk502 için de balata sorabilir misin mümkünse? Aynı fiyatları mı çekecekler yoksa daha mı ucuz olacak, yani motor fiyatına/modeline göre aynı ürünün fiyatları farklı mı olacak merak ediyorum.

  5. #485

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oialdemir arkadaşın belirttiğine göre trk502 ile aynı kullanıyor.



    O zaman impetum arkadaşım, aynı servise trk502 için de balata sorabilir misin mümkünse? Aynı fiyatları mı çekecekler yoksa daha mı ucuz olacak, yani motor fiyatına/modeline göre aynı ürünün fiyatları farklı mı olacak merak ediyorum.
    Sorayım hakkaten ben de merak ettim. Bu arada ebc ön balataları galferden daha ucuza buldum sinterli. İnternetten alacağım sanırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------

    Motora pirelli scorpion rally str lastiklerden takmayı düşünüyorum bu ara kış şartları için. Çok da yakışacağını düşünüyorum ama arka lastik ölçüleri yok. 170 60 taksam kaldırır mı acaba veya uyar mı ki? Yorumlar güzel hem yol hem arazi lastikleri. Trail versiyon gibi olmaz ama yine de off road eğlence için yeterli olur gibi

  6. #486
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    950 lira fiyat nedir allasen?
    Bokunu çıkardılar iyice, s63'ün balataları bu kadar pahalı değildi?

  7. #487

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Ufak çaplı şok yaşattılar valla

  8. #488

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    EBC balata nereden buldunuz sorması ayıp değilse? Türkiye distribütörü Limitparts diye bir yer görünüyor Güngören'de...

    Ben henüz Galfer'ları takmadım. Geçen sene Temmuz gibi Ferodo balatalar taktım öne arkaya, halen idare ediyorlar. (Yaklaşık 11.500 km olmuş...) Bakalım Galfer'lar ne kadar gidecek? Görüntüleri gayet iyi, kaliteli sağlam şeylere benziyorlar.

  9. #489
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Ön takım çift radyal monoblok kaliperler bağlı ama sağ sol 500 geçmemesi lazım.

  10. #490

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    EBC balata nereden buldunuz sorması ayıp değilse? Türkiye distribütörü Limitparts diye bir yer görünüyor Güngören'de...

    Ben henüz Galfer'ları takmadım. Geçen sene Temmuz gibi Ferodo balatalar taktım öne arkaya, halen idare ediyorlar. (Yaklaşık 11.500 km olmuş...) Bakalım Galfer'lar ne kadar gidecek? Görüntüleri gayet iyi, kaliteli sağlam şeylere benziyorlar.
    İhsan hocam sağolsun FA322/4HH kodlu balatalar leoncino ön kaliperlere uygunmuş. Böyle aratırsanız bazı alışveriş sitelerinde var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön takım çift radyal monoblok kaliperler bağlı ama sağ sol 500 geçmemesi lazım.
    Ön takım 517ye ebc, arka takım 166ya galfer aldım hepsi sinterli, fren hidroliği de değiştirsem mi acaba diye düşünüyorum.

    Şu motoru satmaktan vazgeçersem çok şey yapıcam da işte kararsızım. Eşimin de rahat edeceği bi motor alıcam satarsam. Veya satmayıp seleyi yaptırıcam, elcik siperleri takıcam, arka ve yan çanta demiri alıcam, lastikleri değiştiricem, ön cam zaten var, farları güçlendiricem daha güçlü ledlerle vs vs...

  11. #491

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Ön takım 517ye ebc, arka takım 166ya galfer aldım hepsi sinterli, fren hidroliği de değiştirsem mi acaba diye düşünüyorum.
    ...
    Benim Galfer HH ön 220TL. Leoncino'da çift disk/kaliper var diye 2 ile çarpsak 440TL. Yine de hem marka hem de balata boyutundan kaynaklı bir premium var EBC'de.

    Fren hidroliği mutlaka değiştirin, benim 1 sene olmuştu; çöpe dönmüş, değiştirince çok farketti. Balata değişimi bunun için iyi fırsat aradan o da çıkar.
    oialdemir bunu beğendi.

  12. #492

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Ebcyi sipariş ettiğim yer elinde olmadığını söyleyip iptal etti. Biraz canım sıkıldı ben de ucuza kaçıp brentanın duke 690 kaliperlerini sipariş ettim maalesef. Bi sonraki değişimde galfer takarım artık.

    Hidrolik değiştiricem bakalım.

  13. #493

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Bugün pirelli scorpion rally str lastikleri taktırdım ve ön brenta arka galfer sinterli balatalarla değiştirdim. Fren performansı önemli ölçüde arttı. Hidrolik değişimi için 3 yere uğradım fakat kimse yanaşmadı, sanırım uzun süren uğraştırıcı bi iş. Ben de henüz motorun bayi çıkışı 6 aylık olduğu için pek üstelemedim. Sezon tamamen kapanıp servislerin işleri kesatlaşınca değiştirticem

    Lastiklerin görünüşü harika. Bi 50km deneme yaptım ve performansı çok iyinin bi tık altı desem yeridir. Bi 500km yapıp üstündeki mumu attığında tekrar yorum yapacağım lastik hakkında. Virajlar şimdilik çok güven vermedi, biraz da ben korktum yeni lastik olduğu için.

    Hidrolik konusunda ne tavsiye edersiniz? Kesinlikle değiştirmem gerekir mi 6 aylık motorda yoksa bi süre daha idare eder mi?
    oialdemir bunu beğendi.

  14. #494

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Hidrolik değişimi için 3 yere uğradım fakat kimse yanaşmadı, sanırım uzun süren uğraştırıcı bi iş. Ben de henüz motorun bayi çıkışı 6 aylık olduğu için pek üstelemedim. Sezon tamamen kapanıp servislerin işleri kesatlaşınca değiştirticem
    ...

    Hidrolik konusunda ne tavsiye edersiniz? Kesinlikle değiştirmem gerekir mi 6 aylık motorda yoksa bi süre daha idare eder mi?
    Hidrolik işi tek fren için 10 dakika bile sürmez, özel alet edevata da ihtiyaç yoktu, uygun anahtar ve çıkacak eski hidroliğin direkt bir kaba akmasını sağlamak için 20-30cm'lik ince uygun bir hortum yeterlidir. Youtube'tan nasıl yapıldığını izleyip kendiniz yapabilirsiniz.
    25 tl'ye alacağınız mobil marka dot4 hidrolik yağı ile çok rahat 5-6 defa ön-arka takım olarak hidroliğinizi değiştirebilirsiniz. Ön fren hidrolik kutusu kapağının üstünde yazar dot3/dot4 vs diye.

    Motor 2 sene falan beklememişse ya da kullanım tarzınız fren padlerini sürekli aşırı ısıtıp hidroliği kaynatıp bozacak kadar agresif değilse 6 aylık motorda hidrolik değişimine ihtiyaç olmaz, ancak değişmekten de zarar gelmez.

  15. #495
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün pirelli scorpion rally str lastikleri taktırdım ve ön brenta arka galfer sinterli balatalarla değiştirdim. Fren performansı önemli ölçüde arttı. Hidrolik değişimi için 3 yere uğradım fakat kimse yanaşmadı, sanırım uzun süren uğraştırıcı bi iş. Ben de henüz motorun bayi çıkışı 6 aylık olduğu için pek üstelemedim. Sezon tamamen kapanıp servislerin işleri kesatlaşınca değiştirticem

    Lastiklerin görünüşü harika. Bi 50km deneme yaptım ve performansı çok iyinin bi tık altı desem yeridir. Bi 500km yapıp üstündeki mumu attığında tekrar yorum yapacağım lastik hakkında. Virajlar şimdilik çok güven vermedi, biraz da ben korktum yeni lastik olduğu için.

    Hidrolik konusunda ne tavsiye edersiniz? Kesinlikle değiştirmem gerekir mi 6 aylık motorda yoksa bi süre daha idare eder mi?
    Yeni lastikler ile bir fotoğraf koyda görelim

  16. #496

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    İnşallah becerebilmişimdir nasıl fotoğraf yükleniyo bilmiyorum �� bu da benim aslan yavrusu

    [
    Cyan bunu beğendi.

  17. #497

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Değişik lastiklermiş, Ducati'nin normal cadde Scrambler'ında MT 60 RS Corsa, Scrambler'ın uzun bacaklı Desert Sled versiyonunda da bu lastikler standart geliyor galiba?

    MT 60 RS Corsa'nın yere çok iyi yapıştığını ve çok güven verdiğini birçok yerde okudum, bunlarla ilgili bir fikrim yok ancak sık sık toprak taş yolda agresif sürülmeyecekse başka lastikler daha optimum sonuç verebilirmiş sanki - bu biraz 50/50 bir lastik gibi. (Görüntü güzel, o ayrı...)

    Güle güle kullanın, mumu attıktan sonraki yorumları merakla bekliyorum.

    Ekleme: Leoncino'ya Scorpion Trail 2 de iyi gidermiş aslında...

  18. #498
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok yakışmış. Arazide ciddi iş yapar ama ben olsam amortisör sebebi ile çok zorlamam Trail ile amortisör farkı da var çünkü.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değişik lastiklermiş, Ducati'nin normal cadde Scrambler'ında MT 60 RS Corsa, Scrambler'ın uzun bacaklı Desert Sled versiyonunda da bu lastikler standart geliyor galiba?

    MT 60 RS Corsa'nın yere çok iyi yapıştığını ve çok güven verdiğini birçok yerde okudum, bunlarla ilgili bir fikrim yok ancak sık sık toprak taş yolda agresif sürülmeyecekse başka lastikler daha optimum sonuç verebilirmiş sanki - bu biraz 50/50 bir lastik gibi. (Görüntü güzel, o ayrı...)

    Güle güle kullanın, mumu attıktan sonraki yorumları merakla bekliyorum.

    Ekleme: Leoncino'ya Scorpion Trail 2 de iyi gidermiş aslında...
    Trail de standart bu lastik.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

    Bobbers20 bunu beğendi.

  19. #499

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Mt60 da seçeneklerim arasındaydı fakat bunun hakkında daha çok olumlu yorum okudum yabancı forumlarda, bi de ıslak zemin performansının mt60a göre daha iyi olduğunu söyleyenler vardı o yüzden bunu tercih ettim. Arka 170 oldu ama şimdilik sıkıntı çıkarmayacak gibi görünüyo.

    Virajlar bugün düne göre daha iyiydi sanırım mumu üstünden çabuk atacak. Performansta da herhangi bi düşüklük hissetmedim ama belki yakıtta bi tık yükselme olabilir. İçime sindi şahsen bakalım bi 300 400km sonra nasıl olacak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------

    Traildeki standart scorpion rally olabilir ihsan hocam. Bakmadım teknik özelliklerine ama eğer arazi amaçlanıyosa normal rallyler daha uygun, str(street) olan versiyon yol için. Özellikle Gs kullananlar çok methediyo bu lastikleri.

  20. #500
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt60 da seçeneklerim arasındaydı fakat bunun hakkında daha çok olumlu yorum okudum yabancı forumlarda, bi de ıslak zemin performansının mt60a göre daha iyi olduğunu söyleyenler vardı o yüzden bunu tercih ettim. Arka 170 oldu ama şimdilik sıkıntı çıkarmayacak gibi görünüyo.

    Virajlar bugün düne göre daha iyiydi sanırım mumu üstünden çabuk atacak. Performansta da herhangi bi düşüklük hissetmedim ama belki yakıtta bi tık yükselme olabilir. İçime sindi şahsen bakalım bi 300 400km sonra nasıl olacak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------

    Traildeki standart scorpion rally olabilir ihsan hocam. Bakmadım teknik özelliklerine ama eğer arazi amaçlanıyosa normal rallyler daha uygun, str(street) olan versiyon yol için. Özellikle Gs kullananlar çok methediyo bu lastikleri.
    Sanıyorum satmaktan vazgeçtin


    REKLAM ALANI
25. sayfa BirinciBirinci ... 152324252627 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)