Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
11. sayfa BirinciBirinci ... 91011121321 ... SonuncuSonuncu

Benelli Leoncino 500 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #201

    Üyelik
    06 Şubat 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Benelli BN251 2018
    30.000 km TNT 25 i sorunsuz kullandım umarım sende hiç sorun yaşamazsınız [/QUOTE]

    Umarım öyle olur,Belki gelecek yıl yeni gelecek modeller yada bir Leoncino bende alabilirim,gerçekten harika tasarım
    oialdemir bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #202
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli Leoncino Cinquecento
    Reis Aleti nasıl yaptığını anlatıyor.

    jimi_hendrix bunu beğendi.

  3. #203
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli Leoncino Cinquecento
    Kızlar iş yerinin kapalı otoparkın da kafamız rahat



    Yaklaşık 300 km oldu. Kısaca özetlemek gerekirse çok memnunum.

    Ergonomi

    - TRK 502 yi yarım saat kadar sürdüm. Açık ara daha iyi gidiyor. Çünkü ciddi bir ağırlık farkı var.
    - Sele çok rahat ve detaylı estetik bir yapıya sahip. Altında bir küçük avadanlık var. Onun yanına da zorla bir disk kilidi giriyor.
    - Deponun genişliği doğru ayarlanmış. Ne motoru tutmak için sıkıyorsun ne de salıyorsun bacaklarını. O orada duruyor, dönerken fren yaparken sıkınca çok rahat kontrol ediliyor.
    - Aynalar güzel konumlandırılmış. Hem motora yakışıyor. Hem arkanı geniş gösteriyor. Yüksek devirde titreşimden göstermemezlik yapmıyor.
    - Gidon tam bir srambler veya enduro gidonu gibi Fat Bar handlebar ( 1 1/8" ) genişliğinde ve yüksekliğinde. Benim boyum 173 cm öyle gidon yükseltme filan ihtiyacı duymadım.
    - Motorun gidon turu ve iki teker arası mesafesi iyi ayarlanmış. Küçük bir sokakta bile rahatça bir geri bir ileri tam terse dönebilirsiniz.

    Sürüş Hissi ve Frenler

    - Motor çok dengeli. Temel sebebi iki teker arası mesafenin iyi bir aralıkta olması, süspansiyon kalitesi ve Pirelli Angel ST lastikleri.
    - Pirelli Angel ST Leoncino' da çok iyi çalışıyor. Tasarım olarak farklı olsalar da motor yapısı ve gücü ile aynı sınıfta olduğu için CB500F den üzerinden gelen lastik ile bir adım önde.
    - Benelli süspansiyon sistemini ve frenleri kendisi üretiyor. Ama frenlerine bakıp üzerinde ki yazıyı görmeseniz bunlar Brembo M4 değil mi ?diyebilirsiniz. Yada süspansiyon sistemini gerek öndeki baş aşağı ( USD Fork ) amortisörü marzocchi 50 mm' e. Yada arkada ki ayarlanabilir tek taraflı süspansiyonu Sachs süspansiyon modellerine benzetebilirsiniz.
    - Bunlar için çok güzel araklanmış diyebiliriz
    - Süspansiyon nispeten sert yol şartlarında spor sürüşe el veriyor gibi. Ama konfor bozacak kadar sert de değil.
    - Leoncino viraj da çizgisini hiç kaybetmiyor. Yattıkça yatıyor hatta. Limiti göremedim henüz.

    Motor ve Akselerasyon

    - 48 hp 45 Nm tork böyle yazınca az gibi gözüksede gazı açtığınız anda bu motor şehir içinde çok yeterli diyorsunuz.
    - ABS yi kapatıp 1. ve 2. viteste 20-30 km deyken yanlaya yanlaya hızlanmaya başlayabiliyorsunuz.
    - Tork çok erkenden geliyor. Ve lineer bir artışı var. Sürekli geliyor. 6 viteste 125 km ile giderken gazı açın hemen uzuyor. Ne ara 160-170 km ye geldim diyorsun.
    - İki silindir 360 derece krank ın kendine has bir sesi var. Stok egzoz bile herkesi sesine hayran bırakıyor.
    - Bayır yukarı artçı ile gaz açtığında sanki birisi yokmuş gibi hızlanıyorsun. İki kişiyi rahat çekiyor.
    - 0-100 4.80 - 5.00 sn gibi
    - Son hızı bu sabah henüz rodajda olduğu için kesiciye sokmadan 180 km ye geldim. Ama daha var belli rodaj dan sonra bir videosunu çekeceğim.

    Tasarım ve Saygı

    İlginç bir alt başlık ama durum böyle benzin pompacısı bile bir itina ile geliyor motorun yanına.

    - Bir kafe nin önünde veya işlek bir cadde de bütün gözler sizde.
    - Motorsiklet süren insanlar hasta oluyor zaten. İlk ışıkta hemen sorular yağıyor. Geldi mi bu yav filan
    - Acaba evlenmeden önce mi alsaydım diye sordum kendime
    - Yakında şu ilgiden sıkılacaksınız muhabbeti başlayacak sanırım.

    Şimdilik bu kadar arkadaşlar. Yeni şeyler fark ettikçe yazacağım. Görüşmek üzere Dikkatli sürün, uyanık olun !!!
    pea, Guy Fawkes, kdiner ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #204
    Nasate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2017
    Motosikleti
    CF 400NK
    Kazasız belasız sürüş dilerim. Hayırlı olsun Dışarı ortam da da resimle de görelim
    oialdemir bunu beğendi.
    -Architect-
    "Çok Bilen Çok Yanılır"
    Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...

  5. #205
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Hayırlı uğurlu olsun hocam. Kazasız belasız binin inşallah.
    oialdemir bunu beğendi.

  6. #206
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli Leoncino Cinquecento
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı uğurlu olsun hocam. Kazasız belasız binin inşallah.
    Teşekkür ederim Kaç bine geldi TRK ?

  7. #207
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim Kaç bine geldi TRK ?
    8000'e yaklaştık çok şükür sıkıntısız. Darısı başına.

  8. #208
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli Leoncino Cinquecento
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8000'e yaklaştık çok şükür sıkıntısız. Darısı başına.
    Teşekkürler. Umarım öyle olur

  9. #209
    Emreerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Hala arada açıp açıp fotoğraflarına bakıyorum. Çok yakışıklı namıssız.

    Tekerine taş değmesin @oialdemir Nice güzel yollar yaparsın umarım kazasız belasız.
    oialdemir bunu beğendi.

  10. #210
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli Leoncino Cinquecento
    Alıntı Emreerol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hala arada açıp açıp fotoğraflarına bakıyorum. Çok yakışıklı namıssız.

    Tekerine taş değmesin @oialdemir Nice güzel yollar yaparsın umarım kazasız belasız.
    Sağol Emre karşıya gelirsem haber veririm TNT 25 leri Fatih korusunda yan yana çektiğin gün geldi aklıma

  11. #211

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Çok iyi tekere geliyor birde

  12. #212
    Ebabil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW G310R
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kızlar iş yerinin kapalı otoparkın da kafamız rahat

    https://i.hizliresim.com/Z90lEo.jpg

    Yaklaşık 300 km oldu. Kısaca özetlemek gerekirse çok memnunum.

    Ergonomi

    - TRK 502 yi yarım saat kadar sürdüm. Açık ara daha iyi gidiyor. Çünkü ciddi bir ağırlık farkı var.
    - Sele çok rahat ve detaylı estetik bir yapıya sahip. Altında bir küçük avadanlık var. Onun yanına da zorla bir disk kilidi giriyor.
    - Deponun genişliği doğru ayarlanmış. Ne motoru tutmak için sıkıyorsun ne de salıyorsun bacaklarını. O orada duruyor, dönerken fren yaparken sıkınca çok rahat kontrol ediliyor.
    - Aynalar güzel konumlandırılmış. Hem motora yakışıyor. Hem arkanı geniş gösteriyor. Yüksek devirde titreşimden göstermemezlik yapmıyor.
    - Gidon tam bir srambler veya enduro gidonu gibi Fat Bar handlebar ( 1 1/8" ) genişliğinde ve yüksekliğinde. Benim boyum 173 cm öyle gidon yükseltme filan ihtiyacı duymadım.
    - Motorun gidon turu ve iki teker arası mesafesi iyi ayarlanmış. Küçük bir sokakta bile rahatça bir geri bir ileri tam terse dönebilirsiniz.

    Sürüş Hissi ve Frenler

    - Motor çok dengeli. Temel sebebi iki teker arası mesafenin iyi bir aralıkta olması, süspansiyon kalitesi ve Pirelli Angel ST lastikleri.
    - Pirelli Angel ST Leoncino' da çok iyi çalışıyor. Tasarım olarak farklı olsalar da motor yapısı ve gücü ile aynı sınıfta olduğu için CB500F den üzerinden gelen lastik ile bir adım önde.
    - Benelli süspansiyon sistemini ve frenleri kendisi üretiyor. Ama frenlerine bakıp üzerinde ki yazıyı görmeseniz bunlar Brembo M4 değil mi ?diyebilirsiniz. Yada süspansiyon sistemini gerek öndeki baş aşağı ( USD Fork ) amortisörü marzocchi 50 mm' e. Yada arkada ki ayarlanabilir tek taraflı süspansiyonu Sachs süspansiyon modellerine benzetebilirsiniz.
    - Bunlar için çok güzel araklanmış diyebiliriz
    - Süspansiyon nispeten sert yol şartlarında spor sürüşe el veriyor gibi. Ama konfor bozacak kadar sert de değil.
    - Leoncino viraj da çizgisini hiç kaybetmiyor. Yattıkça yatıyor hatta. Limiti göremedim henüz.

    Motor ve Akselerasyon

    - 48 hp 45 Nm tork böyle yazınca az gibi gözüksede gazı açtığınız anda bu motor şehir içinde çok yeterli diyorsunuz.
    - ABS yi kapatıp 1. ve 2. viteste 20-30 km deyken yanlaya yanlaya hızlanmaya başlayabiliyorsunuz.
    - Tork çok erkenden geliyor. Ve lineer bir artışı var. Sürekli geliyor. 6 viteste 125 km ile giderken gazı açın hemen uzuyor. Ne ara 160-170 km ye geldim diyorsun.
    - İki silindir 360 derece krank ın kendine has bir sesi var. Stok egzoz bile herkesi sesine hayran bırakıyor.
    - Bayır yukarı artçı ile gaz açtığında sanki birisi yokmuş gibi hızlanıyorsun. İki kişiyi rahat çekiyor.
    - 0-100 4.80 - 5.00 sn gibi
    - Son hızı bu sabah henüz rodajda olduğu için kesiciye sokmadan 180 km ye geldim. Ama daha var belli rodaj dan sonra bir videosunu çekeceğim.

    Tasarım ve Saygı

    İlginç bir alt başlık ama durum böyle benzin pompacısı bile bir itina ile geliyor motorun yanına.

    - Bir kafe nin önünde veya işlek bir cadde de bütün gözler sizde.
    - Motorsiklet süren insanlar hasta oluyor zaten. İlk ışıkta hemen sorular yağıyor. Geldi mi bu yav filan
    - Acaba evlenmeden önce mi alsaydım diye sordum kendime
    - Yakında şu ilgiden sıkılacaksınız muhabbeti başlayacak sanırım.

    Şimdilik bu kadar arkadaşlar. Yeni şeyler fark ettikçe yazacağım. Görüşmek üzere Dikkatli sürün, uyanık olun !!!
    Ayrıntılı açıklama için çok teşekkürler Sn.Oialdemir,
    Satın alırken bayiye sordunuzmu başka renk seçenekleri varmıydı?( yeşil veya krem rengi)
    TNT25 den sonra Leoncino ağır geldimi? ve şehir içi aralardan geçişi nasıl acaba ?

  13. #213
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Hocam yatık oturuş seven biri olduğum için soruyorum bu motora cafe racer tarzı clip on handlebar takılabilir mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

    bir de titreşim durumunu merak ettim.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"... (RIP NICK MENZA) (satılık CBR250R 14000km 2400$)

  14. #214
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli Leoncino Cinquecento
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yatık oturuş seven biri olduğum için soruyorum bu motora cafe racer tarzı clip on handlebar takılabilir mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

    bir de titreşim durumunu merak ettim.
    Eicma da öyle bir model yapılmıştı. http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post4243797

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------

    Alıntı Ebabil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıntılı açıklama için çok teşekkürler Sn.Oialdemir,
    Satın alırken bayiye sordunuzmu başka renk seçenekleri varmıydı?( yeşil veya krem rengi)
    TNT25 den sonra Leoncino ağır geldimi? ve şehir içi aralardan geçişi nasıl acaba ?
    Renk konusunda çok bilgim yok. Ama TNT 25 ten sonra çağ atlamış gibi geliyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------

    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok iyi tekere geliyor birde
    Rodaj bitsin bakalım
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  15. #215
    derdalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    istanbul
    Hayırlı olsun
    Bence bu motorun muadili ducati sixtytwo
    Onunla karşılaştırılabilinir.

  16. #216
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli Leoncino Cinquecento
    Alıntı derdalan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun
    Bence bu motorun muadili ducati sixtytwo
    Onunla karşılaştırılabilinir.
    http://www.motociclismo.it/prova-ben...-difetti-69230

    Sonuç olarak diyor ki,
    Benelli Leoncino
    Artıları
    Su soğutmalı motor
    Ergonomi comfor
    Güçlü Fren
    Eksileri
    Yüksek Ağırlık
    Yoğun ışıkta zor okunan gösterge

    Ducati Scrambler Sixty
    Artıları
    Hafif ve çevik
    Bacaklar arasında ince
    Cazibeli ve estetik
    Eksileri
    Yüksek fiyat
    Basit hava soğutmalı motor

    Honda CMX500 Rebel
    Artıları
    Kolay kullanım
    Alçak sele
    Düşük tüketim
    Eksileri
    Yetersiz süspansiyon
    Küçük artçı selesi

  17. #217
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Bu motoru ne kadar fiyata aldınız acaba, şuanki satış fiyatlarını hakedecek bir yapısı ve yeri yok gibi, sanırım ikinci eli zaten şuan için hiç yok?
    "Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî

  18. #218
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli Leoncino Cinquecento
    Alıntı mccxcix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motoru ne kadar fiyata aldınız acaba, şuanki satış fiyatlarını hakedecek bir yapısı ve yeri yok gibi, sanırım ikinci eli zaten şuan için hiç yok?
    İkinci düşünülerek satın alınan bir motosiklet değil zaten. Fiyatı 35750 TL. Fiyatın nesine takıldınız tam anlamadım. CB500F den bir tık yukarıda. Bu tasarıma bu lastiklere Bosch ABS ve Ecu ya değiyor bence bu fiyat. Ayrıca MT 07 ( 39000 TL ) bloğuna sahip XSR 700 46800 TL ki zaten aynı sınıfta değiller Leoncino güç olarak A2 sınırında.

  19. #219
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı mccxcix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motoru ne kadar fiyata aldınız acaba, şuanki satış fiyatlarını hakedecek bir yapısı ve yeri yok gibi, sanırım ikinci eli zaten şuan için hiç yok?
    Hocam değer ya da değmez sizin kararınızdır elbette ama piyasaya çıktığı günlerde ikinci eli yok demenin mantığını anlayamadım.

  20. #220
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam değer ya da değmez sizin kararınızdır elbette ama piyasaya çıktığı günlerde ikinci eli yok demenin mantığını anlayamadım.
    Yani evet cümleye girişim ve çıkışım yanlış olmuş :D Şunu demek istedim, sanırım satışı az olduğundan ikinci el piyasası da durgun olacak gibi geliyor, güzel motor çıktığı günden beri takip edip fiyat bekledim ve Türkiye şartları için ve kendi rakipleri için yüksek bir fiyatla girdiler, neredeyse Japon motosikletlere yakın.
    "Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Daelim Motosiklet
11. sayfa BirinciBirinci ... 91011121321 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)