Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
41. sayfa BirinciBirinci ... 313940414243 ... SonuncuSonuncu

Honda XL 650 V Transalp (enduro)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #801
    Bukalemoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V
    Tesekkur ediyorum..
    Benim yakit ortalamasi, 6.08 litre
    %80 sehir ici.. devir araligi 1000-7000 arasi malum sehir icinde sabit devir tutturmak biraz zor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #802
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Bukalemoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkur ediyorum..
    Benim yakit ortalamasi, 6.08 litre
    %80 sehir ici.. devir araligi 1000-7000 arasi malum sehir icinde sabit devir tutturmak biraz zor
    Bence başarılı bir rakam,
    Heleki soğuk dönem olduğunu düşünürsek.

  3. #803
    Bukalemoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V
    Bir sorum olacak, artcinin bot kilifini eritti egzoz.. oh ne guzel sicacik tutuyor bu kilif derken, indik baktik delinmis..
    Ya yenisini alcaz ya onaricam onu, ayrica her iki sekilde de, kilifi koruyacak biseyler daha koymam lazim,
    ama aklima yazin da bilegin oraya degme ihtimali geldi..
    Ne yapmak gerek? bunu sorun olarak gorup birseyler yapan varmidir aramizda?

  4. #804
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    üstündeki stok egzos mu yoksa değiştirilmiş mi? benim motorda egzos sıkıntısı olmadı şimdiye kadar.

  5. #805
    Bukalemoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V
    Benim bildigim degistirilmemis..
    Stok egzoz nedir bilmiyorum, ama uzerindeki orjinali olmasi lazim
    Belki bana da sonra sorun olmayacak, ama simdilik kendimce bi cozum urettim.
    Bauhaustan aluminyum bant aldim,tesa marka, degebilecek yerlere biraz yapistirdim, etkisi olacak gibi..

  6. #806
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Alıntı Bukalemoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bildigim degistirilmemis..
    Stok egzoz nedir bilmiyorum, ama uzerindeki orjinali olmasi lazim
    Belki bana da sonra sorun olmayacak, ama simdilik kendimce bi cozum urettim.
    Bauhaustan aluminyum bant aldim,tesa marka, degebilecek yerlere biraz yapistirdim, etkisi olacak gibi..
    Sıkıntı devam ederse sorunlu bölgenin fotoğrafını çekip yollarsanız belki yararlı bir öneri bulabiliriz.

  7. #807
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Herkese tekrar merhaba,
    İş için Almanya yolu göründü bana. Alamancı olacağım. Bir kaç yıl buralarda olmayacağım için motorumu satışa çıkardım. İlgilenen arkadaşlara duyurulur:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2618334/detay/
    fz6_fazer bunu beğendi.

  8. #808
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Arkadaş üstünüze ölü toprağı mı serpildi? bu ne sessizlik. Ben motoru sattım hala gelip bakıyorum arada. Bu arada motora senkron ayarı yapın faydasını görüyorsunuz. yapması da çok basit. 2 tane 1 barlık gliserinli barometre alın. esnek hortumlar ve bir de bağlantı için 10 cm boyunda ucu dişli metal boru. depoyu söküp karbüratörün hava kelebeğine ayar yapın. sökmesi takması hariç 5 dakikalık iş. motorun çekişinde farkı hissedeceksiniz. yakıt tüketimi de düşüyor. pistonlar arasında dengesizlik olmayacağı için titreşimi azaltıp motor ömrünü uzatıyor. ısırgan otu çayı gibi her derde deva. utanmasa idrar söktürecek evde kendiniz yapabilirsiniz. youtube'da bir süre anlatım videosu var. iyi günler

  9. #809
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı KutlayGül adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş üstünüze ölü toprağı mı serpildi? bu ne sessizlik. Ben motoru sattım hala gelip bakıyorum arada. Bu arada motora senkron ayarı yapın faydasını görüyorsunuz. yapması da çok basit. 2 tane 1 barlık gliserinli barometre alın. esnek hortumlar ve bir de bağlantı için 10 cm boyunda ucu dişli metal boru. depoyu söküp karbüratörün hava kelebeğine ayar yapın. sökmesi takması hariç 5 dakikalık iş. motorun çekişinde farkı hissedeceksiniz. yakıt tüketimi de düşüyor. pistonlar arasında dengesizlik olmayacağı için titreşimi azaltıp motor ömrünü uzatıyor. ısırgan otu çayı gibi her derde deva. utanmasa idrar söktürecek evde kendiniz yapabilirsiniz. youtube'da bir süre anlatım videosu var. iyi günler
    hemen bir örnek isteyelim youtube videolarından?
    Birde ne oldu hocam senin almanya işi gittinmi yoksa hala TRdemisin?
    ANGARAJ

  10. #810
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    benimkide bir senkron ayarı istiyor,boşta gaz verince sabıt duramıyor devir kıpraşıp duruyor köftehor

  11. #811
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hemen bir örnek isteyelim youtube videolarından?
    Birde ne oldu hocam senin almanya işi gittinmi yoksa hala TRdemisin?
    Nisanın ilk haftası gidiyorum bir sıkıntı olmazsa. Buradaki işlerimi toparlamaya çalışıyorum. Sonrasında bol bol gezme var: biraz Almanya biraz Arabistan, Türkmenistan...

    Senkron ayarı için video şurada:



    Transalp 600 için bir video var ama ne dediği anlaşılmıyor. Daha basit ve güzel bir yöntemle halletmiş arkadaş:



    Hava kelebeğinin ayarıyla oynayıp ayarı yaptıktan sonra birkaç kez gaz vermek gerekiyor. Hala sabitse olmuştur.
    fz6_fazer bunu beğendi.

  12. #812
    sonofwind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Zongshen Zs 200 ve Honda Transalp xl650v
    Alıntı Bukalemoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkur ediyorum..
    Benim yakit ortalamasi, 6.08 litre
    %80 sehir ici.. devir araligi 1000-7000 arasi malum sehir icinde sabit devir tutturmak biraz zor
    Merhaba arkadaşlar.Benim yakıt tüketimi de aynı.Ortalama neredeyse tamamı şehir içi olmak kaydıyla 6,04lt/100km'de.
    Ama çok sakin kullanıyorum karakacanımı.
    Danışmak istediğim bir konu var.
    2.el yan çanta demiri bulma ihtimalim var mıdır.?Ve nereden temin edebilirim.
    Yahut yerli olarak hazır yapılmış olan varmıdır?.Al ve tak.
    Üstünde ölcü alarak yapılma işine yanaşmıyorum.Çünkü Sağ tarafını zaten kendim imal ettim.Ama gerek yer yokluğundan gerekse de zaman kaybından sol tarafı ellemedim.
    Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.Saygılar ve sevgiler
    ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
    HORATIUS

  13. #813
    sonofwind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Zongshen Zs 200 ve Honda Transalp xl650v
    Alıntı Bukalemoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkur ediyorum..
    Benim yakit ortalamasi, 6.08 litre
    %80 sehir ici.. devir araligi 1000-7000 arasi malum sehir icinde sabit devir tutturmak biraz zor
    Selam arkadaşlar.
    Bu sefer tam 115 km yaptım ve 40 tl ile.Bu da yaklaşık 6.8lt/100km de.6,04 yaktığım zamana göre daha sakin ve açık yollarda gittim.Anlayamadım tüketim niye arttı.Yakıtı da önceki ile aynı yerden aldım.Acaba fazla da sakin kullanmamak mı lazım?Yorumlarınızı bekliyorum.Sevgiler saygılar
    ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
    HORATIUS

  14. #814
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Alıntı sonofwind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar.
    Bu sefer tam 115 km yaptım ve 40 tl ile.Bu da yaklaşık 6.8lt/100km de.6,04 yaktığım zamana göre daha sakin ve açık yollarda gittim.Anlayamadım tüketim niye arttı.Yakıtı da önceki ile aynı yerden aldım.Acaba fazla da sakin kullanmamak mı lazım?Yorumlarınızı bekliyorum.Sevgiler saygılar
    olması gerekenden daha sakin şekilde kullanırsanız bu sefer de motor devrini alırken çok yakacaktır. sürülen yol ve trafik koşullarına göre de değişiklik olabilir ve aslında çok da büyük fark yok ikisi arasında. arada böyle dalgalanmalar olabilir.

  15. #815
    sonofwind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Zongshen Zs 200 ve Honda Transalp xl650v
    Alıntı KutlayGül adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olması gerekenden daha sakin şekilde kullanırsanız bu sefer de motor devrini alırken çok yakacaktır. sürülen yol ve trafik koşullarına göre de değişiklik olabilir ve aslında çok da büyük fark yok ikisi arasında. arada böyle dalgalanmalar olabilir.
    Teşekkürler ilginiz için.Aslında sorucağım sorunun tam karşılığı olmayabilir ama kaç bin devir de vites atmak en optimal sonucu verir?
    Saygılar sevgiler
    ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
    HORATIUS

  16. #816
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Alıntı sonofwind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler ilginiz için.Aslında sorucağım sorunun tam karşılığı olmayabilir ama kaç bin devir de vites atmak en optimal sonucu verir?
    Saygılar sevgiler
    transalp 5.500 d/dk'da en yüksek çekiş değerine ulaşıyor. Dolayısıyla en motor devrini bu arada tutmak gerekiyor mantıken. ben daha önce 4.000-6.000 arasında tutuyorum demiştim ama şehiriçi sürüşte bunu yakalamak zor. Yakıt ekonomisi için 3.500-4.000 d/dk arası iyi olur. Benden daha tecrübeli arkadaşların uyarılarına dikkate almakta yarar var tabii.
    sonofwind bunu beğendi.

  17. #817
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Genjler, bu motorun 2000-2004 arasını alsak, ayakta tutabilir miyiz?

    PArçaları çok pahalı mıdır? zırp pırt arıza yapar mı ? Elim alet tutar. Ben giderebilir miyim genel geçer arızaları.

    titreşim önemli değil.

  18. #818
    sonofwind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Zongshen Zs 200 ve Honda Transalp xl650v
    Alıntı KutlayGül adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    transalp 5.500 d/dk'da en yüksek çekiş değerine ulaşıyor. Dolayısıyla en motor devrini bu arada tutmak gerekiyor mantıken. ben daha önce 4.000-6.000 arasında tutuyorum demiştim ama şehiriçi sürüşte bunu yakalamak zor. Yakıt ekonomisi için 3.500-4.000 d/dk arası iyi olur. Benden daha tecrübeli arkadaşların uyarılarına dikkate almakta yarar var tabii.
    Hahaha Bingo.Tam kullandığım tarz.O zaman devam.Yolda kalmadıktan sonra 1-1.5lt fazla yaksın.
    KutlayGül bunu beğendi.
    ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
    HORATIUS

  19. #819
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genjler, bu motorun 2000-2004 arasını alsak, ayakta tutabilir miyiz?

    PArçaları çok pahalı mıdır? zırp pırt arıza yapar mı ? Elim alet tutar. Ben giderebilir miyim genel geçer arızaları.

    titreşim önemli değil.
    tam aradığınız motosiklet

  20. #820
    sonofwind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Zongshen Zs 200 ve Honda Transalp xl650v
    Alıntı KutlayGül adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    transalp 5.500 d/dk'da en yüksek çekiş değerine ulaşıyor. Dolayısıyla en motor devrini bu arada tutmak gerekiyor mantıken. ben daha önce 4.000-6.000 arasında tutuyorum demiştim ama şehiriçi sürüşte bunu yakalamak zor. Yakıt ekonomisi için 3.500-4.000 d/dk arası iyi olur. Benden daha tecrübeli arkadaşların uyarılarına dikkate almakta yarar var tabii.
    Hahaha.5,65lt/100km
    Yol çok açık değil çok da kapalı değil.
    Yüzde 80 açık yol yüzde 20 kaplı yol
    Teşekkürler sevgili arkadaşım))))
    KutlayGül bunu beğendi.
    ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
    HORATIUS


    REKLAM ALANI
41. sayfa BirinciBirinci ... 313940414243 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler