Lastikler hakkında 100 e 130 önerilmiş ama harbiden ön 100 arka 130 olacak şekilde uygun olacak mıdır? Firma tarafından önerilen lastiklere göre bayağı farklı değerler. Nedir düşünceleriniz?
Lastikler hakkında 100 e 130 önerilmiş ama harbiden ön 100 arka 130 olacak şekilde uygun olacak mıdır? Firma tarafından önerilen lastiklere göre bayağı farklı değerler. Nedir düşünceleriniz?
merhaba arkadaşlar, ben de geçenlerde 2018 model 0 km ns 160 aldım.
yaklaşık 400 km yaptım, sorunum şu: bazen vites küçültürken kendiliğinden stop ediyor. bu da az kalsın kaza yapmama sebep olmuştu 1 kere.
bu sorunla karşılaşan var mı? nasıl çözerim?
özellikle motoru ilk çalıştırdıktan sonra bazen oluyor, her zaman olmuyor
Motor soğukken hemen yola çıkmayın, biraz ısıtın. Aslında motor biraz geç ısınıyor, yağ soğutmalı olduğundan mıdır nedir (her ne kadar radyatörün genişliği 2 parmağım kadar bile değilse de). Zannediyorum uzun yol kullanımında önemli bir avantaj oluyor.
Bir de rölanti devri düşük olabilir, bi kontrol edin, normalde 1500 devir altında olmamalı.
teşekkür ederim cevabınız için. servis bakımı geldi zaten en kısa zamanda götürcem. bu mesajı yazdığımdan beri stop etmedi :D şans mıdır bilmiyorum. bakalım serviste bir şey çıkarsa yazarım
Motoru bugün bayiden aldım ilk motorum olacak motor hakkında bilmem gereken şeyler var mı yeni başlayan biri için neler söyleyebilirsiniz?
Motorunuz hayırlı olsun.
Birkaç tavsiyem olacak;
1. Öncelikle bulunduğunuz bölgede en iyi servis hangisi ise onu araştırıp bulun ve bakımları orada yaptırın.
2. Motor hakkında en geniş ve doğru bilgiyi bu başlıkta bulabilirsiniz, gerideki sayfaları okuyun. Soru sormak isterseniz buradan cevap vermeye çalışırız.
3. İnternetteki videolara çok itibar etmeyin, ben neredeyse hepsini izledim, işe yarar bilgi pek yok.
4. Deneyimlerinizi de bizimle paylaşın lütfen.
Motorumda boşa geçme sorunu mevcut. Durduğum yerde motor çalışırken boşa alamıyorum boşta gösterdiği zaman oluyor bazen fakat motor viteste oluyor debriyajı bıraktığımda stop ediyor N yanmasına rağmen. Stop ettikten sonra rahatlıkla motoru boşa alabiliyorum fakat çalışır durumdayken vites taş gibi oluyor 1 den boşa almaya çalışırken 2 ye geçiyor 2 den almaya çalışırken yine 1 e geçiyor arada tamamen kitleniyor böyle olduğunda 2 ye de atamıyorum motoru hareket ettirdiğimde sıkıntısız geçiyor bunun sebebi nedir?
Arkadaşlar bi WhatsApp grubu kuralım mı? İletişim halinde oluruz böylece
Tekrar merhaba arkadaşlar.
Uzun bir moladan sonra yeniden aranızdayım.
Aslında Dominar almak için yılbaşında motorumu sanmıştım ama ekonomik engeller çıktığı için ertelemek zorunda kalmıştım. Baktım motorsuz olmuyor ben de ilk fırsatta yeniden ns160 aldım.
Neden derseniz motordan memnundum
Merhaba arkadaşım,
Lastikler orjinal boyutuna göre ön ve arka ikişer cm daha geniş yani ns200 lastiği olup kullanan arkadaşlar memnun olduklarını söylüyor. Arka neyse de öndeki 8cm genişliğindeki lastik bence de çok cılız görünüyor üstelik de abs li.
Zaten Hindistanda ns160 yeni modellerde lastikleri birer cm kalınlaştırmışlar, geçenlerde tesadüfen gördüm.
Merhaba arkadaşlar,
Benim önceki pulsar titreşim konusunda çok iyiydi ama bu motorda biraz titreşim var. Özellikle kafa grenajı ve göstergelerden 5 bin rpm civarında gelen zırıltı kafamı bozmakta, bununla birlikte elciklerde belirgin bir titreme var.
Sizlerde durum nasıl?
Motoru çok sık kullanamıyorum. Geçen de 12 gün kadar yatmıştı.
Sonrasında ilk çalıştırmada marşa her zaman alıştığım şekilde kısa basınca motor çalışmadı.
İkinci defa bastım ama akü daha da zayıf olduğu için hem çalışmadı hem de gösterge resetledi ve saati sıfırladı.
Sonra tabiki devreye ayak marşı girdi. Tek basmada şıp diye çalıştı. NS160 modelinin avantajlarından birisi bu ayak marşı.
O günden sonra 4-5 gün kadar her gün 10 dakikadan az olmamak üzere motoru sürdüm ama ilk gün yarım saatten fazla. Böylece akü tekrar doldu.
Arkadaşlar bugün motoru temizlerken koltukları da söktüm. Bir de ne göreyim, sürücü koltuğunun altında sağ tarafta 1 Amperlik yedek bağlantı var
Biraz da aksesuardan bahsedeyim;
Bu motor ilginç şekilde NS200 benzeri gibi görünse de aslında bir o kadar da farklı. Bunu aksesuar aldığım zamanlarda daha iyi anladım.
Örneğin gidon yükseltme aparatı aynı değil çünkü amortisör farklı kalınlıkta dolayısıyla gidonun monte edildiği yerler farklı.
Universal elcik koruma almıştım, pulsar uyumlu falan diye yazıyordu; onu da ambalajdan çıkan montaj vidalarıyla değil motorun kendi elcik stoplama vidasıyla montaj yaptım.
Çanta demirine gelince, bu konu önemli. Çanta demirini kaynaklı modellerden değil de tek parça olanlardan tercih edin arkadaşlar. Diğeri kaynak yerlerinden paslanma yapıyor ve imal edilen parçaların et kalınlığı fazla değil. Ben ilk önce bunlardan almıştım ama ikinci defa GP kompozit markanın tek parça yassı tasarımlı olan modelden aldım. Çantanın tablasını montaj yapmak için ilave delik açmaya gerek yok kendi üzerinde bulunan 6 adet delikten 4 tanesi tam montaj yerlerine denk geldi.
Çanta olarak maxem sl40 kullanıyorum. Bu çantaya alıştım, motorun üstünde de çok geniş ve kaba durmuyor amaaa gelelim hacim olayına. Forumda Cloud isimli biri vardı, onu gördüğüm yerde elini öpeceğim çünkü her dediği doğru çıktı
Kask, mont, eldiven, kilit, lastik tamir kiti derken çanta yetersiz kalmaya başladı. Keşke almışken 45 litrelik modelden alsaydım diyorum.
Uzun tur camı; bundan henüz almadım ancak uyum sorunu olmaz diye düşünüyorum zira far tarafı ns200 ile aynı görünüyor
Tur cami ve montaj yerleri birebir uyuyor.
Çanta olayinda,kappa modelleride iş görüyör.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)