Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar NS160 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    serkani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Kastamonu -Trabzon
    Motosikleti
    Made in Japan!
    Alıntı KILINC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    25.04.2018'de Kartal Yeşilyurt Motor'dan 10500 TL'ye aldım.
    Ruhsat için notere 137,70 TL
    Plaka için 17 TL
    Trafik sigortası için 429,45 TL
    Michelin Pilot Street lastikler için 850 TL (stok lastikler de duruyor)

    Motorun yarısı kadar parayı da ekipmana yatırmışım. Hepsini n11.com'dan aldım:

    Revit Safari 2 mont: 1525 TL
    Revit Level 2 sırt koruma: 191 TL
    Revit Sand 2 eldiven: 439 TL
    RiderDenim Lodos V korumalı pantolon: 470 TL
    AUVRAY B-LOCK-06 disk kilidi: 204 TL
    Branda: 60 TL
    Motul C1+C2 bakım seti ve zincir temizleme fırçası: 90 TL
    Dainese Knee V Dizlik: 202 TL (2015'de alındı)
    Shoei GT-Air kask: 2053 TL (2015'te alındı)


    Motora ekstra hiçbir şey almadım çünkü arka lastik sıyırıcı, orta sehpa, koruma demirleri gibi ekstralar zaten NS160'ın üzerinde geliyor. Nereden baksanız 1000 TL'lik aksesuar aslında bunlar.

    Hızlı yanıtınız için teşekkürler.

    Yakıt tüketimi değerlerini de yazarsanız sevinirim.

    Anladığım kadarı ile fiyatlar çok değişken. Şu an 9.750 liraya satan bayi var. Açıkçası bu fiyata dahil olan çelik şase, enjeksiyon, ABS ve yağ soğutma şehir içi çözümleri için YBR ve CBF serilerine kıyasla çok cazip duruyor.
    Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    KILINC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet
    Şu an 100 km'de ortalama 2,8 litre yakıyor. Henüz 1800-1900 km'de.

  3. #63

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Merhaba arkadaşlar,
    Ilk depomu nihayet bitirdim. Göstergede tek Diş kalana kadar 386 km gittim. Zannediyorum rodajdaki sakin kullanımın sonucu olarak ortalamadan daha iyi bir tüketim çıktı. Dün 50tl yakıt aldım ve tam 8 lt yaptı, bunu bitirince lt/100km hesabı daha doğru çıkacaktır.

  4. #64
    KILINC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet
    Hayırlı olsun reo. Haberlerini bekliyoruz

  5. #65

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Yarın ilk bakımına götüreceğim, Gp kompozit 3cm gidon yükseltme aldım onu da taktıracağım. Bir de alarmlı disk kilidi aldım, onguard markanın ucuz modelinden.
    Eksiklerimizi ve ihtiyaçları tamamlıyoruz yavaş yavaş.

    Bundan sonra ilk olarak bir mont alacağım inş. Yaz ve kış kullanabileceğim ve Günlük kullanıma uygun ucuz bir mont öneriniz olursa sevinirim arkadaşlar.
    Aşağıdaki mont günlük kullanım için uygun görünüyor, fikir ve bilgi sahibi olan var mıdır?
    https://www.durt.com.tr/dURT-SOFT-SH...NT,PR-283.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

    Arkadaşlar Gp kompozit markalı 3cm gidon yükseltme aparatı almıştım ancak servisim bugün takamadı, aparatın ns200 için olduğunu söyledi. Oysa internette Ns 200, 150 ve 160 için uygun olduğu yazıyor. Satın aldığım Kalyoncu Motoru aradım ama mesai dışı diyor sesli yanıt sistemi yani görüşemedik. Sizler gidon yükseltme ne taktınız? Bu modelden kullanan varmı?

  6. #66

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Tekrar servise gidip gidon yükseltme aparatının montajını denemesi için rica ettim; kesin olarak bu aparat bizim motora olmaz arkadaşlar, gözümle gördüm.
    Ns160 için gidon yükseltme yaptıran var mı aramızda? Varsa hangi ürünü kullanıyor?

  7. #67
    KILINC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar servise gidip gidon yükseltme aparatının montajını denemesi için rica ettim; kesin olarak bu aparat bizim motora olmaz arkadaşlar, gözümle gördüm.
    Ns160 için gidon yükseltme yaptıran var mı aramızda? Varsa hangi ürünü kullanıyor?
    Dostum gidon yükseltmeyi neden istiyorsun? Bel ya da sırt ağrısı mı yapıyor normal gidon?

  8. #68
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı KILINC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum gidon yükseltmeyi neden istiyorsun? Bel ya da sırt ağrısı mı yapıyor normal gidon?
    Uzun süre kullanırsan eller uyuşuyor.

  9. #69
    KILINC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet
    Bugün 2500km yağ değişimine Kartal Yeşilyurt Motor'a götürdüm. Motul yağ ile değişim yaptılar. Ücreti 40 TL. Koruma barında küçük bir çizik vardı onu da zımparalayıp boyadılar ben söylemeden. Tertemiz, derli toplu bir servis. Tavsiye ederim.

  10. #70

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Merhabalar,
    Sayın KILINC, motorun sürüş pozisyonu naked tarzı ile uyumlu seviyede hafif öne eğik oturma gerektirdiğinden dolayı bileklere bir miktar ağırlık biniyor. Uzun süren sürüşlerde de bel üzerindeki yük daha fazla hissediliyor.
    Bilek problemi ilk haftalardan sonra aşılıyor çünkü sürücü bileklerini doğru kullanmayı ve arada bir dinlendirmeyi öğreniyor. Ama bel konusu özellikle yaş ve Kilo ile bağlantılı olarak uzun vadede hep sıkıntı. Bundan 10 yıl önce oturuş pozisyonu daha eğik bir motorum vardı ama hiç sorunum yoktu çünkü gençtim

    Biraz da bizim millet olarak rahatlığa düşkün olmamızın sonucu; Madem gidon yükseltme aparatı var o zaman ben de taktırayım dedim. Yoksa motor gayet rahat.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,
    Ilk depomu nihayet bitirdim. Göstergede tek Diş kalana kadar 386 km gittim. Zannediyorum rodajdaki sakin kullanımın sonucu olarak ortalamadan daha iyi bir tüketim çıktı. Dün 50tl yakıt aldım ve tam 8 lt yaptı, bunu bitirince lt/100km hesabı daha doğru çıkacaktır.
    Bir yakıt verisi paylaşayım:
    Yukarda bahsettiğim yakıtın ne kadar gittiğini ölçemedim çünkü 500km bakımında servis tripmetreleri sıfırlamıştı.

    Sonraki yakıt uyarısı çıkıp tek Diş kaldığında 40tl tutarında yakıt aldım ve 6,24 litre yapmıştı. Bugün itibariyle 260km oldu ve henüz 2 Diş gösteriyor yani bitmedi. 2,4lt/100km değerinden bile daha iyi çıkacak. Mükemmel bir değer bence, hiç beklemiyordum. 500 bakımından sonra motor biraz rahatladı. Üstelik rodajdakinden daha hızlı kullandığım halde yakıt artmadı.
    Ilk 800km den sonra maksimum seyir hızımı 80km/h olarak belirledim, 6500 devirde bu hıza ulaşıyor ve bu hızdaki titreşimi ile Önceki tüm hız ( devir) aralığındaki titreşimi aynı seviyede.

    Yakıt tüketimi ve titreşim konusunda motorun başarısı takdire şayan.

  11. #71
    KILINC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,
    Sayın KILINC, motorun sürüş pozisyonu naked tarzı ile uyumlu seviyede hafif öne eğik oturma gerektirdiğinden dolayı bileklere bir miktar ağırlık biniyor. Uzun süren sürüşlerde de bel üzerindeki yük daha fazla hissediliyor.
    Bilek problemi ilk haftalardan sonra aşılıyor çünkü sürücü bileklerini doğru kullanmayı ve arada bir dinlendirmeyi öğreniyor. Ama bel konusu özellikle yaş ve Kilo ile bağlantılı olarak uzun vadede hep sıkıntı. Bundan 10 yıl önce oturuş pozisyonu daha eğik bir motorum vardı ama hiç sorunum yoktu çünkü gençtim

    Biraz da bizim millet olarak rahatlığa düşkün olmamızın sonucu; Madem gidon yükseltme aparatı var o zaman ben de taktırayım dedim. Yoksa motor gayet rahat.[COLOR="Silver"]
    Ben de kendi kendime niye bileklerim ve belim ağrıyor yanlış mı oturuyorum diyordum Sorun anlaşıldı hocam. En kısa zamanda bir gidon yükseltme taktırıyoruz

  12. #72

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir yakıt verisi paylaşayım:
    Yukarda bahsettiğim yakıtın ne kadar gittiğini ölçemedim çünkü 500km bakımında servis tripmetreleri sıfırlamıştı.

    Sonraki yakıt uyarısı çıkıp tek Diş kaldığında 40tl tutarında yakıt aldım ve 6,24 litre yapmıştı. Bugün itibariyle 260km oldu ve henüz 2 Diş gösteriyor yani bitmedi. 2,4lt/100km değerinden bile daha iyi çıkacak. Mükemmel bir değer bence, hiç beklemiyordum. 500 bakımından sonra motor biraz rahatladı. Üstelik rodajdakinden daha hızlı kullandığım halde yakıt artmadı.
    Ilk 800km den sonra maksimum seyir hızımı 80km/h olarak belirledim, 6500 devirde bu hıza ulaşıyor ve bu hızdaki titreşimi ile Önceki tüm hız ( devir) aralığındaki titreşimi aynı seviyede.

    Yakıt tüketimi ve titreşim konusunda motorun başarısı takdire şayan.
    Arkadaşlar yakıt 268. km de bitti. 6,24 litre/268km demek 2,33lt/100km demektir.
    Sevdim bu motoru, Hatta bayıldım buna.

  13. #73

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    O motor 13lt yakıt alıyor. Yanlışlık olmasın?

  14. #74

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O motor 13lt yakıt alıyor. Yanlışlık olmasın?
    Son aldığım yakıt 40TL tutarında ve 6,24 litre idi. Göstergede tek Diş kalıp flaş yapmaya başldığında sıfırlamıştım. Tekrar aynı duruma gelene kadar olan tüketim budur.
    Zaten daha önce deponun tamamını (yine tek Diş gösterene kadar) kullanıp 386km gittiğini yazmıştım.

  15. #75

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Hmm anladım. Baya iyi gidiyormuş. Depoda kafadan 100km fark güzel bir tüketim avantajı.

  16. #76

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hmm anladım. Baya iyi gidiyormuş. Depoda kafadan 100km fark güzel bir tüketim avantajı.
    Eğer Dominarı kastediyorsanız bu söylediğiniz çok başarılı bir değer. Hem ağır hem de güçlü bir motor ve neredeyse YBR kadar yakıt tüketimi.

  17. #77

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    İyi bayramlar kıymetli arkadaşlar,
    Benim motor üstü kapalı etrafı açık bir yerde duruyor ve bazen 1 hafta 10 gün kadar kullanmadığım olabiliyor. Bu sürede toz ve kuş pisliği gibi kirlere maruz kalıyor.
    Koruma yöntemi ararken internette depo kılıfı gördüm. Branda kullanımı yerine bir defalık depo kılıfı taktırmak daha pratik görünüyor. Bu depo kılıflarından kullanan varmı aramızda? Nasıldır, kullanışlı mıdır?

  18. #78

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Motorum 1200km yi geçti, yavaş yavaş devirli kullanmaya başladım. Genelde 7000 deviri geçmiyorum sollama haricinde.
    Son yaptığım yolculuk bir kısmı otoban olan 1 saat 15 dakika aralıksız bir sürüştü. Bu sırada ilk defa top speed denedim; motor 9000 rpm devirde 115km/hıza ulaşıyor ve redline eşiği olan 9250 devirde 117, 9500rpm devirde ise 120km/h hıza ulaşıyor.
    Motorumu asla redline devirlerde kullanmam benim için bu motorun hız limiti 115km/h dir ve bunu bilerek aldım. Önemli olan o hızdaki konforudur ve rüzgar dışında rahatsızlık veren bir durum yoktu.
    Elciklerde ve ayak peglerinde titreşim hissedilmiyor sadece deponun altındaki Fuel Injection yazan parçalarda belirgin bir titreşim her devirde var. Bir de zannediyorum arkada titreşim hissediliyor zira geçen gün bizim ufaklık dedi ki; baba popom titriyor
    Yaptığım bu yolculuk sırasında en Son almış olduğum benzin bitti. 50Tl tutarında ve tam 8 litre yakıt almıştım. 306km gittikten sonra göstergede tek çizgi kaldı. Bu hesaba göre 2,62 lt/100km gibi bir tüketim çıkıyor. Şimdilik halimizden çook memnunuz.

  19. #79

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Tekrar Merhaba arkadaşlar.
    Motorum rodajı tamamladı. Rodajın son kilometrelerini tavsiye üzerine yüksek devirli kullanarak geçirdim. Açıkçası yüksek devir ve hız bu motor için uygun değil zira sürücünün konforunu iyice azaltıyor, Uzun yolda 6000 ile 8000 rpm arası şehir içinde ise 4000 ile 6000 rpm arası motor daha rahat, ekonomik ve sağlıklı gidiyor.
    Son aldığım yakıt (yine 50TL ve 8,0 litre) 259km sonra bitti. Böylece yüksek devirli kullanımda (ama redline kullanım yok) motorun 3,1lt/100km yakıt tükettiğini görmüş olduk.

  20. #80

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Sonraki almış olduğum 8 litre yakıt 286 km gitti. Normal kullanımda 2,8 lt yakıyor motor. Ama 2000km sonrasında biraz daha rahatladı artık 100kmh hıza seri şekilde ulaşıyor. Kullanımı gerçekten eğlenceli ve rahat.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler